JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100625/183664-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nisko: Dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku materiałów biurowych i papierniczych, eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek oraz środków czystości.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 183664 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku materiałów biurowych i papierniczych, eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek oraz środków czystości..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest  dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego  w Nisku materiałów biurowych i papierniczych,  eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek oraz środków czystości.

Zamówienie podzielone zostało na części:

Część I -  Dostawa materiałów biurowych i papierniczych  wg zestawienia
Część II  - Dostawa środków czystości	
Część III - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek   

Szczegółowy  opis potrzeb Zamawiającego został opisany powyżej wg zestawień poszczególnych części zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 39.22.40.00-8, 39.80.00.00-0, 33.71.19.00-6, 39.83.00.00-9, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na potwierdzenie których Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1 (Załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia - na potwierdzenie których Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 2, (Załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust 1 pkt. 3 (Załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt.3 (załącznik nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej - na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 4 (Załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wartość kosztorysowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Znajdują się w § 9 ust 2 Wzoru umowy cyt. 2.Dopuszczalne są następujące przypadki  i warunki zmiany umowy:
2.1. zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia gdy jego wykonanie w pierwotnym 	zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,
2.2. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
2.2.1. gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
2.3.wystapienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
2.4. zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć chwili zawarcia umowy,
2.5. konieczności zmiany osób przewidzianych  do wykonania przedmiotu umowy,
2.6.wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ją odpowiednio obniżyć,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-nisko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko - Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.07.2010 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko - Biuro Obsługi Interesanta (pokój Nr 1).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych i papierniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych wg zestawienia
Lp.	Nazwa materiału	Jedn.	ilość	
Cena netto	
Cena brutto
1	Blok listowy w kratkę A5,biały papier, 60 kart	    Szt           	30		
2	Blok listowy w kratkę A4,biały papier, 100 kart	Szt	20		
3	Długopis czerwony, zwykły	szt	20		
4	Długopis na sprężynce	szt	30		
5	Długopis żelowy t.gel pen	szt	200		
6	Długopis zwykły	szt	200		
7	Dziurkacz do 25 kartek, z wysuwanym ogranicznikiem	szt	4		
8	Dysk CD R w obudowie t. slim	Szt	300		
9	Dysk CD RW w obudowie t.slim	Szt	50		
10	Dysk DVD+ R w obudowie t.slim	Szt	100		
11	Foliopis, marker do CD, 0,4 mm, czarny, niezmywalny t. Pentel	Szt	15		
12	Gumki do ołówka	Szt	30		
13	Grzbiet do bindowania 14mm	Opak	1		
14	Grzbiet do bindowania 16mm	Opak	1		
15	Grafity o podwyższonej wytrzymałości na złamanie 0,5mm 	Opak	15		
16	Kalka techniczna A4 90g/m2 /500szt/	Ryza	4		
17	Kalka techniczna A3 90g/m2 /500szt/	Ryza 	4		
18	Klipy biurowe: 19, 25, 32, 41, 51mm	Opak	5		
19	Koperta A 4 , biała samoklejąca /250 szt/	Opak	4		
20	Koperta B 4, biała samoklejąca /250 szt/	Opak	4		
21	Koperta C 5, biała samoklejąca /500 szt/	opak	10		
22	Koperta C 6, biała samoklejąca /1000 szt/	Opak	7		
23	Koperty bąbelkowe do przesyłania dysków CD	Szt	50		
24	Kostka samoprzylepna kolorowa 38x51 mm	Szt	50		
25	Kostka samoprzylepna kolorowa 76x76 mm	szt	100		
26	Koszulka foliowa A4 /100 szt/	Opak	40		
27	Korektor w taśmie t.pritt	Szt	40		
28	Korektor poj.4,2 ml t.pentel	Szt	50		
29	Kostka kolorowa luz	Szt	50		
30	Klej biurowy t.Esselte , 20 g	Szt	50		
31	Linijka 20 cm	Szt	20		
32	Nożyczki 18 do 20 cm 	Szt	10		
33	Okładki do bindowania	Szt	100		
34	Ołówek zwykły HB	Szt	50		
35	Ołówek automatyczny t.pentel	Szt	40		
36	Papier fax 210 x30 x 3	Rolki	40		
37	Papier ksero A4, CIE 161, 80 g/m2 /500szt/	ryza	800		
38	Papier ksero A3 CIE 161, 80 g/m2 /500szt/	ryza	40		
39	Papier wizytówkowy marmurkowy 246 g , A4	Szt	300		
40	Poduszka do stempli	Szt	2		
41	Rozszywacz	Szt	5		
42	Segregator kolorowe A4, 50 mm t. Esselte	Szt	250		
43	Segregator kolorowe A4, 75 mm t. Esselte	Szt	250		
44	Skoroszyt zawieszkowy A4, biały	szt	200		
45	Skoroszyt zwykły, biały	Szt	200		
46	Skoroszyt oczkowy A4, biały, kartonowy	szt	400		
47	Skoroszyt plastikowy	Szt	200		
48	Skoroszyt zawieszkowy plastikowy	Szt	300		
49	Skoroszyt zawieszkowy 1/2, kartonowy	szt	200		
50	Spinacze trójkątne T25 /100szt/	Opak	100		
51	Spinacze duże R 50 /100 szt/	Opak	40		
52	Tusz do stempli czerwony / dobry czerwony/	Szt	20		
53	Taśma klejąca 24mm x 10m	szt	50		
54	Temperówka z pojemnikiem	szt	20		
55	Teczka papierowa wiązana A4 , biała na większą ilość dokumentów	Szt	1300		
56	Zakreślacz kolorowy (żółty, zielony, pomarańczowy)	Szt	50		
57	Zeszyt 60 k A5 kratka, biały	Szt	10		
58	Zeszyt 96 k, A4, biały, kratka, twarda okładka	szt	20		
59	Znaczniki samoprzylepne 15x50 mm /5 szt/	Opak	20		
60	Zszywacz do 30 kartek	szt	8		
61	Zszywki 24/6	Opak	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa obejmuje dostawę środków czystości wg zestawienia
Lp.	Nazwa materiału	Jedn.	Ilość	
Cena netto	
Cena brutto
1	Drążek do mopa teleskopowy, 2 x 150 cm	Szt	2		
2	Końcówka do mopa bawełniana, gruba	Szt	12		
3	Mleczko do szorowania typu Cif - 750ml	Szt	21		
4	Mydło w płynie butla 5 l	Szt	6		
5	Płyn do okien - spray 750 ml	Szt	12		
6	Płyn do podłogi butla 5L, t. Yplon	Szt	15		
7	Płyn do WC domestos, opak 1250 ml	Szt	12		
8	Ściereczki domowe, opak. 3 sztuki	Opak.	9		
9	Worki na śmieci małe, 60l - 50 szt w opak.	Opak.	100		
10	Worki na śmieci duże, 180l - 20 szt w opak.	Opak.	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.40.00-8, 39.80.00.00-0, 33.71.19.00-6, 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek wg zestawienia
Lp.	Nazwa materiału	Jedn.	Ilość	O-oryginalne
R
równoważne	
Cena netto	
Cena brutto
1	Atrament HP 840 kolor, 15 ml	Szt	4			
2	Atrament HP 840 czarny, 25 ml	Szt	8			
3	Atrament HP 3550 czarny	Szt	5			
4	Atrament HP 3550 kolor	Szt	2			
5	Atrament HP 5940, kolor, 14 ml	Szt	2			
6	Atrament HP 5940 czarny, 21 ml	Szt	3			
7	Atrament HP 8600 czarny	Szt	6			
8	Atrament HP 8600 kolor	Kpl	4			
9	Atrament HP 1360 , kolor	Szt	4			
10	Atrament HP 1360 , czarny	Szt	2			
11	Atrament HP 510 PS kolor, ploter	Kpl	2	O		
12	Atrament HP 510 PS czarny, ploter	Szt	2	O		
13	Toner HP 5L, 6L	Szt	2			
14	Toner HP 4LJ, 3000 stron	Szt	3			
15	Toner HP 1100 LJ, 2500 stron	Szt	6			
16	Toner HP 1300 LJ, 4000 stron	Szt	2			
17	Toner HP 1505 n	Szt	2			
18	Toner HP 1005, 1200 LJ, 3500 stron	Szt	5			
19	Toner HP 1018, 2000 stron	Szt	2			
20	Toner do Samsung ML 2010 D3, 2571 N	Szt	8			
21	Toner do Samsung ML 3051 ND	Szt	2			
22	Toner do Samsung 1640 ML	Szt	2			
23	Toner do Samsung 1610 D2	Szt	3			
24	Toner do Samsung 1710 P D3	Szt	2			
25	Toner Lexmark 321, 6000 stron	Szt	4			
26	Toner Lexmark 420 T, 10000 stron	Szt	1			
27	Toner Lexmark 120 E	Szt	8			
28	Toner Dell 2230 d 	Szt	10	O		
29	Toner XEROX C 123/128	Szt	1	O		
30	Toner RICOH MPC 2050 kolor	Kpl	2	O		
31	Toner RICOH MPC 2050 czarny	Szt	3	O		
32	Toner RICOH 240 W 	Szt	2	O		
33	Toner do ksero RICOH AFFICIO 2022	Szt	5	O.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com